Veel? Het gaat meestal in de richting van ageplay. Er zijn wel wat aardige sites over (die ik hier even niet neerzet de fokkertjes kennende).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Schijnt nogal veel voor te komen vandaag de dag... Wat vind je er opwindend aan?
weet ik zelf eigenlijk ook niet! :S vind het gewoon lekker op een of andere manier :S heel apart.. schaam me er ook diep voorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Schijnt nogal veel voor te komen vandaag de dag... Wat vind je er opwindend aan?
Tja, het zal door veel mensen 'raar' gevonden worden, maar als mensen je op zoiets afrekenen, dan zegt dat meer over hen dan over jou. Ik kan me er ook weinig bij voorstellen, maar ik heb zelf ook genoeg 'vreemde tics' waarover een ander zich misschien kan verbazen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:55 schreef Tonie- het volgende:
weet ik zelf eigenlijk ook niet! :S vind het gewoon lekker op een of andere manier :S heel apart.. schaam me er ook diep voor
Zo vreemd is het blijkbaar niet, want het schijnt toch best veel voor te komen. Vaak hebben fetishes hun oorsprong in een ervaring in de vroegste kindertijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Tonie- het volgende:
ja maar luiers dragen en daar op gewonden van worden is wel iets heel vreemds :S maar ik heb het echt al sinds dat ik me kan herrinneren dat het me facineerde
eensch isquote:Op woensdag 13 augustus 2003 18:17 schreef CecilBDemented het volgende:
meisjes met skater kleding
Benny Benassi ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef dribbel79 het volgende:
Ingevette vrouwen die een boormachien oid bedienen...gelijk in den clip van die vent...ehmn
Heb je wel eens met de vloeibare variant gespeeld ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:24 schreef lib64 het volgende:
Ondanks dat ik vast een van de weinigen ben, vind ik vooral opblaasbare kleding van latex en plastic erg geil..
Not yet, maar lijkt me wel aanbevelenswaardig, nog geen ervaring mee echterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je wel eens met de vloeibare variant gespeeld ?
Zo;n opblaasbaar sumo pak?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:24 schreef lib64 het volgende:
Ondanks dat ik vast een van de weinigen ben, vind ik vooral opblaasbare kleding van latex en plastic erg geil..
Vind je?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
Folie is trouwens ook erg geil![]()
[afbeelding]
hoe bedoel je? ja ik heb het ook wel eens op tv gezien maar ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo vreemd is het blijkbaar niet, want het schijnt toch best veel voor te komen. Vaak hebben fetishes hun oorsprong in een ervaring in de vroegste kindertijd.
Ik bedoel het zoals ik het zeg. Veel fetishes vinden hun oorsprong in een ervaring in de vroege kindertijd. Vaak een ervaring die veel indruk maakte, hoewel het niet zo hoeft te zijn dat je je die ervaring nog kunt herinneren. Wie weet heb jij als baby/peuter wel een keer een stijf piemeltje (ja, baby's kunnen een stijf piemeltje krijgen, in de baarmoeder al) gekregen toen je vader of moeder je een luier omdeed en associeer je daarom nu luiers met seksuele opwinding. Ik speculeer maar wat hoor, maar zoiets zou het kunnen zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:21 schreef Tonie- het volgende:
hoe bedoel je? ja ik heb het ook wel eens op tv gezien maar ja...
Dudequote:Op zondag 8 januari 2006 13:11 schreef Tonie- het volgende:
haha nee daar houd ik niet van zelfde als erinplassen vind ik ook niks maar alleen een luier om vind ik leuk
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:11 schreef Tonie- het volgende:
haha nee daar houd ik niet van zelfde als erinplassen vind ik ook niks maar alleen een luier om vind ik leuk
En zo heeft eenieder zijn eigen kick. Als hij zegt dat hij geilt op luiers, dan kan ik mij voorstellen dat daar voor de rest geen ontlasting bij komt kijken.quote:
waar haal je je info vandaan zegquote:Op zondag 8 januari 2006 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik bedoel het zoals ik het zeg. Veel fetishes vinden hun oorsprong in een ervaring in de vroege kindertijd. Vaak een ervaring die veel indruk maakte, hoewel het niet zo hoeft te zijn dat je je die ervaring nog kunt herinneren. Wie weet heb jij als baby/peuter wel een keer een stijf piemeltje (ja, baby's kunnen een stijf piemeltje krijgen, in de baarmoeder al) gekregen toen je vader of moeder je een luier omdeed en associeer je daarom nu luiers met seksuele opwinding. Ik speculeer maar wat hoor, maar zoiets zou het kunnen zijn.
Das de juiste instelling (die ik hier te weinig zie)! Iedere gek zijn gebrek.... Ik heb ook zo mijn dingetjes.....quote:Op zondag 8 januari 2006 16:26 schreef lib64 het volgende:
[..]
En zo heeft eenieder zijn eigen kick. Als hij zegt dat hij geilt op luiers, dan kan ik mij voorstellen dat daar voor de rest geen ontlasting bij komt kijken..
Maar je kan je wel voorstellen dat hij geilt op luiers?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:26 schreef lib64 het volgende:
[..]
En zo heeft eenieder zijn eigen kick. Als hij zegt dat hij geilt op luiers, dan kan ik mij voorstellen dat daar voor de rest geen ontlasting bij komt kijken..
Uit jouw reacties krijg ik door dat jij het hardstikke belachelijk vind. En nee, ik vind dat niet belachelijk. Hoe wrang het voor jou misschien is, doet het mij wel goed dat niet heel Nederland aan die eenheidsworst conformeert.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Maar je kan je wel voorstellen dat hij geilt op luiers?![]()
Je zou oud en wijs genoeg moet zijn om daar geen probleem van te maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Maar je kan je wel voorstellen dat hij geilt op luiers?![]()
Ben het helemaal met je eens. Maar anderzijds begrijp ik dat fetishes zoals luiers e.d. gewoon nog taboe zijn in Nederland, en dat over zaken als bondage en folie waarschijnlijk gedacht kan worden dat het veelal gestoord gedrag is bij de personen die erbij zweren. Hoe dan ook zal het wel belachelijk gevonden blijven worden door sommigen, en gelukkig dat wij er dan weer om daar tegenin te gaan. Op de een of andere manier blijft dat "gevecht" tussen voor en tegenstanders maar terugkomen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
Je zou oud en wijs genoeg moet zijn om daar geen probleem van te maken.
quote:
jullie hebben je er aardig in verdieptquote:
graag gedaan :quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef Tonie- het volgende:
[..]
jullie hebben je er aardig in verdieptach ja tis vreemd blijft vreemd maar ja voor mij een beetje vreemd maar wel lekker
en misschien is het wel een beetje terugwillen naar geen zorgen niks tsja
ach je daar is een luier wel voor ahha maar in mijn beleving niet hehe het is gewoon het gevoel dat een luier geeftquote:Op zondag 8 januari 2006 16:26 schreef lib64 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:51 schreef Tonie- het volgende:
ik hou het lekker bij mij luiertjes haha
Waarom zou je je voor een fetish moeten schamen? Ik hou van bondage, daar schaam ik mij ook niet voor hoor. Wat anderen er van denken zou mij eigenlijk ook een zorg zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
![]()
haha, zo mooi ook dat je er niet voor schaamt.
Helaas niet, heb er nog een heel topic over geopend: Waarom is bondage (glamour) voor veel mensen een taboe?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:09 schreef Tonie- het volgende:
jqa maar bondage is wel heel anders... vind ik dan he! denk dat bijna iedereen wel een keer vastgeketend wil worden
Tja, sommige vinden het pervers. Ik lust er ook wel pap van. Maar omdat je luiers nooit hoort, vind ik het echt heel raar. Maar met alle respect verder hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helaas niet, heb er nog een heel topic over geopend: Waarom is bondage (glamour) voor veel mensen een taboe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |