Dank voor je reactiequote:Op woensdag 21 december 2005 20:14 schreef Lippie85 het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat de dames op de foto's erg mooi zijn.
En toch zie ik ze veel liever op een andere manier gefotografeerd...
Maar je weet, wat nu nog taboe is, kan over 10 jaar de normaalste zaak van de wereld (of Nederland) zijn.
Jaaa, dat begrijp ikquote:Op woensdag 21 december 2005 20:24 schreef Croupouque het volgende:
Ieder zijn ding, maar ik vind het er persoonlijk erg akelig uit zien.
Afgezien van die vieze lakkleding en felle touwtjes vind ik die weerloosheid, het feit dat zo'n vrouw echt helemaal niets meer kan doen, allesbehalve opwindend.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaaa, dat begrijp ikMaar waarom vind je het er akelig uit zien? Dat wil ik graag weten
![]()
Lakkleding ben ik ook niet zo'n fan van hoor, en dat zie je dan ook niet op bovenstaande foto's. En tja, die weerloosheid is natuurlijk helmaal vrijwillig, en ze worden ook weer los gemaakt als ze dat willen.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Afgezien van die vieze lakkleding en felle touwtjes vind ik die weerloosheid, het feit dat zo'n vrouw echt helemaal niets meer kan doen, allesbehalve opwindend.
Als raar/buitensporig zou ik wel niet zo snel aangezien worden, de meeste mensen weten wel wat bondage inhoud, maar hebben er op de één of andere manier moeite mee het te accepteren. Nu weet ik uit een bovenstaande reactie dat het soms te maken heeft met de weerloosheid van de vrouw in kwestie, alleen is die eigenlijks helemaal niet zo weerloos. Als ze zegt te willen stoppen dan wordt ze gewoon los gemaakt, haar wil is wet.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef Trekhaaksjaak het volgende:
Volgens mij is het een taboe omdat het iets onbekends oftewel vreemds is. En als je in groepsverband bent moet je maar net de gok erop nemen dat een accepterende reaktie van jou gewaardeerd word en dat je niet buitengesloten of als raar/buitensporig persoon aangezien word.
Meest gemakkelijke oplossing om van dat vraagstuk af te komen is dan maar zeggen dat het raar is en dan hoef je er ook niet meer over na te denken.
Het ligt ook maar net aan de band die je met de groep waarin je je op het moment bevind hebt. In familieband hebben de meeste mensen het per definitie al niet over seks. In een hanggroep met 16 jarige pubertjes zou ik het er ook niet over hebben gezien de reaktie dan al wel clear is. Oftewel het ligt helemaal aan de personen en de situatie wat de reaktie op zulke zaken word.
Ongewassenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Voor mij is het geen Taboe.
Ik vind het gewoon vies.
Ik bedoel dat neppe. Ze kijken allemaal zo zieligggg.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ongewassen![]()
Wat is er vies aan een stuk touw om een mooi vrouwenlichaam?
Ik denk dat je daar een denkfout maakt... een potentiële verkrachter legt geen bondage aan (kost veel te veel tijd).quote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik bedoel dat neppe. Ze kijken allemaal zo zieligggg.![]()
Mensen die geilen op meisjes die zo kijken zijn potentiele verkrachters. Dat vind ik vies.![]()
Ik ben geen potentiele verkrachter, en ik vind dat ook een grove belediging. Bondage heeft niets met verkrachten of ander misdrijf te maken. En het is (zoals ik al meerdere keren gezegt heb in dit topic) allemaal op vrijwillige basis gedaan, de vrouwen die het doen vinden het zelfs leuk om vastgebonden te worden.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik bedoel dat neppe. Ze kijken allemaal zo zieligggg.![]()
Mensen die geilen op meisjes die zo kijken zijn potentiele verkrachters. Dat vind ik vies.![]()
Dat idee dacht ik dus ook aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:37 schreef Clourhide het volgende:
Het is een taboe omdat je als man niet meer mag toegeven te kicken op een gevoel van macht of controle over je vrouw (of een vrouw). Want dat is toch wel waar bondage een metaforische uitdrukking van is. Dat gevoel van macht is "onzedelijk" in een samenleving waar zogenaamd "gelijke rechten" en een "vrije wil" heersen.
quote:Een mooi staaltje van mind-control. Want dat er mensen zijn die zich uit vrije wil laten vastbinden of het zelfs geil vinden om gedomineerd te wórden tussen de lakens, dat mag dan plots niet meer gezegd worden. In het alledaagse sexleven zie je dat machtsprincipe dan ook de hele tijd aan het werk (de vrouw die graag "hard genomen wordt" door een gespierde Chippendale, of de man die graag een meisje "helemaal suf wil neuken", etcetera.)
M.a.w. het is een taboe omdat het de waarheid vertelt.
Maar een vent die mij er zo bij legt....quote:Op woensdag 21 december 2005 21:37 schreef Dreuzel het volgende:
En ik zelf, als vrouw zijnde, vind niets opwindend aan een lekkere vent die er zo bij ligt.![]()
Amen to that...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:37 schreef Clourhide het volgende:
Het is een taboe omdat je als man niet meer mag toegeven te kicken op een gevoel van macht of controle over je vrouw (of een vrouw). Want dat is toch wel waar bondage een metaforische uitdrukking van is. Dat gevoel van macht is "onzedelijk" in een samenleving waar zogenaamd "gelijke rechten" en een "vrije wil" heersen.
Een mooi staaltje van mind-control. Want dat er mensen zijn die zich uit vrije wil laten vastbinden of het geil vinden om gedomineerd te wórden tussen de lakens, dat mag dan plots niet meer gezegd worden. In het alledaagse sexleven zie je dat machtsprincipe dan ook de hele tijd aan het werk (de vrouw die graag "hard genomen wordt" door een gespierde Chippendale, of de man die graag een meisje "helemaal suf wil neuken", etcetera.)
M.a.w. het is een taboe omdat het de waarheid vertelt.
Hahaha ja dan kán opwindend zijn, maar voor mij niet zoals op die foto'squote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
Maar een vent die mij er zo bij legt....
Er zullen toch ook wel vrouwen zijn die graag domineren?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:41 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Hahaha ja dan kán opwindend zijn, maar voor mij niet zoals op die foto'sDat mag ietsie minder..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |