En toch is er een super bij mij in de buurt waar een meisje werkt.. (klein meisje, brunettequote:Op donderdag 24 maart 2005 01:53 schreef Brunette het volgende:
[..]
maar dan zijn het toch geen brunettes meerOf bdoel je plukjes ofso??
Eigenlijk vind ik brunettes met blond haar best lelijk, want je hebt toch meestal donkere ogen en wenkbrauwen dus dat lijkt me nie echt geslaagd igg
Zal ik dan maar eerlijk zeggen dat ik je ken IRL. ??quote:*leuke meisjes met opgestoken haar
*kleine leuke meisjes
* ik heb ook iets met meisjes en neuzen.....
*meisjes met een onschuldig lachje
Ik ken ook iemand die op zulke dingen let![]()
Oww je bedoelt ehhum ''muis''quote:Op donderdag 24 maart 2005 02:04 schreef danni het volgende:
[..]
En toch is er een super bij mij in de buurt waar een meisje werkt.. (klein meisje, brunette
van natuur, lief koppie), en zij heeft al een paar keer d'r haren geblondeerd.
En ik moet zeggen datik wel even stond te kijken....(niet staren natuurlijk, maar was
wel een eye-cathcher vond ik)
Daarnaast heb ik nog nooit op d'r wenkbrauwen gelet eerlijk gezegd. maar nu je het zegt.
Dat moet best raar staan dan --> blond haar en donkere wenkbrauwen..
[..]
Zal ik dan maar eerlijk zeggen dat ik je ken IRL. ??![]()
PS. Dit mag geen 1-0-1 slowchat worden.. Anders komt er weer
zo'n grote boze manwijf-mod langs en wist de hele boel.....
die is niet van de seksualiteit forumquote:Op donderdag 24 maart 2005 02:13 schreef danni het volgende:
hush...... niet te hard.. Big Brother is reading.. maar die idd)
hahahah idd héquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef danni het volgende:[checkt andere post] We gingen ongeveer dezelfde tijd naar bed....
Maar heb jij geen fetishes Brunette?
(*ondertussen tandenborstel pakt, het is wééér 2 uur 'snachts..)
Het was gewoon pcies dezelfde tijd hahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef danni het volgende:[checkt andere post] We gingen ongeveer dezelfde tijd naar bed....
strange insurtations zijn idd ook wel best geilquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
Breezerflesjes,...vol en leeg,.....
wat je daar allemaal niet mee kan doen,...![]()
en geruite rokjes,...het liefst rood.
![]()
ooeehhhh, zwart haarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:14 schreef dartbord het volgende:
-goth chicks met hier en daar een piercing/tattoe, mooie jurk en lang zwart haar
*Kwijl in het kwadraat*![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet maar even hier een kijkje gaan nemen dan: http://www.deviantdesires.com/map/ponyplay.html Daar staat wat nuttige beginners info over ponyplayquote:Op zaterdag 2 april 2005 03:05 schreef Darkwolf het volgende:
Mijn fetish:
- Halster
- Halster touw(en)
- Zweepje
ect.
HINNIK!![]()
...En een meisje die doodleuk vervolgens deze fetish aanvult en het dolgraag wil proberen!![]()
Can't wait!
Ik heb echte fetish van hoge basketsneakers jeans sportkleding enzquote:
Over mij mag heen gelopen worden.quote:Op zaterdag 8 november 2003 21:50 schreef Gertsan het volgende:
[..]leuk dat een griet met dr naaldhakken over je heen komt wandelen... Dan laat je letterlijk over je heen lopen door een vrouw
[img] *url van de foto [/img] maar dan zonder spaties. De [img]-tages kloppen dus wel, maar je moet even de locatie van het plaatje kopieren.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:44 schreef AdidasNikeSlave29 het volgende:
Foto doet het weer niet ,hoe moet ik hier foto,s opzetten?
Ik ook die fetish ongeveer.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef loldelolislollig het volgende:Schoolmeisjes Sportkleding Cheerleaders Korte rokjes Zusters (van het ziekenhuis enzo)
Dat was het. Is er nog iemand met dit zo'n beetje?
En mogen er foto's, heeft er iemand van het bovenstaande foto's?!
Lange nagels niet zo,maar laarzen wel,Vooral die ze nu allemaal hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:26 schreef emil23 het volgende:
Lange nagels en laarzen, heerlijk.
zal je vriendin je dankbaar voor zijnquote:
die zijn zeldzaamquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:01 schreef Monocultuur het volgende:
mooi gevormde voetjes
ja.. en hoe gaat dat eigenlijk in zn werk? een vrouw die zwanger is, heeft meestal al een partner (of iets wat daarvoor door moet gaan)quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef GREED het volgende:
Ik val op zwangere vrouwen, is dat een fetish?
Schijnt nogal veel voor te komen vandaag de dag... Wat vind je er opwindend aan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:52 schreef Tonie- het volgende:
heel raar en ik zit er best mee en ik weet oook niet hoe ik eraan kom of ervanaf kom...
maar mijn fetish is luiers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |