- meisjes die wanhopig zijn om een plas te willen doen
- meisjes die in slipje plassen
- panties
- ejaculerende meisjes
- vastgebonden meisjes verwennen
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:47 schreef Mystic het volgende:
een dame met lak laarzen met van die plateau zolen. hmmmm
Is sexe op rare plekken ook een fetish?? Zoals in een kleedhokje van een zwembad?
quote:Nee gewone normale laarzen, normale hak blokhak, niet van die hoerige naaldhakken.
Op maandag 27 oktober 2003 22:54 schreef Gertsan het volgende:[..]
Moeten ze er niet te hoerig uit zien.... Dan is het wel mooi....
Is sexe op rare plekken ook een fetish?? Zoals in een kleedhokje van een zwembad?
quote:Jij weet precies wat ik bedoel!
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:04 schreef BlackMagic het volgende:
Laarzen zijn super, zeker met een kort rokje, maar geen extreme "high-heels" of hoerige overknee. Vooral paardrijlaarzen (mits leer) zorgen voor een flinkebij mij. Maar alleen in combinatie met een mooie vrouw (dus geen meisjes van 12 die naar rijles fietsen of zo).
Zijn er hier trouwens dames die het juist dragen om mannen er mee lekker te maken?
quote:Paardlijlaarzen
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:04 schreef BlackMagic het volgende:
Laarzen zijn super, zeker met een kort rokje, maar geen extreme "high-heels" of hoerige overknee. Vooral paardrijlaarzen (mits leer) zorgen voor een flinkebij mij. Maar alleen in combinatie met een mooie vrouw (dus geen meisjes van 12 die naar rijles fietsen of zo).
Trouwens waarom vinden veel mensen dit mooi/opwindend??
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:09 schreef Leiforu het volgende:
- ejaculerende meisjes
[Dit bericht is gewijzigd door orbithor op 30-10-2003 07:13]
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:46 schreef miracle2 het volgende:
Dit onderwerp is in het verleden al eerder aan bod gekomen, maar wordt klaarblijkelijk iedere keer 'verpest' door grappenmakers. Hier nog een poging en - wellicht ijdele hoop - het verzoek om alleen te reageren als je een fetish hebt of er een serieuze / interessante mening over hebt.De vraag is dus simpel : wat is jouw fetish ?
De reden dat ik dit vraag is mede omdat ik denk dat veel mensen met een fetish het idee hebben dat ze vreemd zijn. Als je in dit topic zou lezen dat anderen net zo vreemd zijn, dan zou dat best prettig kunnen zijn (you're not alone).Laat ik met mijzelf beginnen: ik heb meerdere fetishes. Ik vind in ieder geval materialen/kleding die beschermen zeer opwindend, Denk aan sportkleding van ijshockey/american football, maar ook leren motorpak, helmen, etc. Daarnaast vind ik rubber en latex opwindende materialen. Ook heb ik een bovenmatige interesse in sportschoenen.
Zo, wie volgt ?ik
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:46 schreef miracle2 het volgende:
Dit onderwerp is in het verleden al eerder aan bod gekomen, maar wordt klaarblijkelijk iedere keer 'verpest' door grappenmakers. Hier nog een poging en - wellicht ijdele hoop - het verzoek om alleen te reageren als je een fetish hebt of er een serieuze / interessante mening over hebt.De vraag is dus simpel : wat is jouw fetish ?
De reden dat ik dit vraag is mede omdat ik denk dat veel mensen met een fetish het idee hebben dat ze vreemd zijn. Als je in dit topic zou lezen dat anderen net zo vreemd zijn, dan zou dat best prettig kunnen zijn (you're not alone).Laat ik met mijzelf beginnen: ik heb meerdere fetishes. Ik vind in ieder geval materialen/kleding die beschermen zeer opwindend, Denk aan sportkleding van ijshockey/american football, maar ook leren motorpak, helmen, etc. Daarnaast vind ik rubber en latex opwindende materialen. Ook heb ik een bovenmatige interesse in sportschoenen.
Zo, wie volgt ?ik draag graag dameslingerie en nylons
ik zoek sites waar ik foto's kan bekijken van andere mensen die dit ook doen , hoop dat er mensen zijn die reageren , en verder voor iedereen blijf gezond , liefs (J)xxxxxx
blijf gezond , liefs (J)xxx jan22@chello.nl
quote:goh! dat had je me ook wel eens mogen vertellen
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:30 schreef FoRAiN het volgende:
Nagels....En helemaal als ze in je rug gezet worden...
enzovoorts
Kweet niet waarom
quote:En dan vooral die twee middelste van de bovenste foto.. NICEEE
Op zondag 2 november 2003 17:32 schreef Hans_worst het volgende:
Van die strakke glanzende vacuum getrokken pakjes zoals deze :[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
enzovoorts![]()
![]()
Kweet niet waarom
Dus als een paar paardrijlaarzen in een etalage je opzwepen en je er daarna pas een meisje bij bedenkt, dan is dat best een fetisj.
quote:CAMELTOE ALERT
Op zondag 2 november 2003 17:32 schreef Hans_worst het volgende:
Van die strakke glanzende vacuum getrokken pakjes zoals deze :[afbeelding]
enzovoorts![]()
![]()
Kweet niet waarom
quote:* Handenschud met TenDpulp doet*
Op vrijdag 31 oktober 2003 01:32 schreef TrenDpulp het volgende:
hoge hakken doen het wel bij mij. Geen dikke zolen, maar een mooie naaldhak ofzo. Open of toe, doet er niet echt toe.
quote:CBT en crush, dat zegt jou dan ook wel wat denk ik, net als GTS.
Op woensdag 5 november 2003 22:03 schreef Kloonmania het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over wat officieel "trampling" genoemd wordt...? Hangt vaak samen met voet- en schoeiselfetisj, houdt in dat je het buitengewoon lekker/opwindend/sensueel/fijn vind als er iemand op je gaat staan/over je heen loopt, van hoofd tot boven de gordel. Je zou je verbazen over wat allemaal mogelijk is...
quote:Als het betrekking tot dieren heeft vind ik het ronduit wagelijke. Verder maakt het me niet uit
Op donderdag 6 november 2003 16:38 schreef Kloonmania het volgende:
Ja crushing, maar dat vind ik verder niet echt interessant...
quote:Daar geef ik je gelijk in. Maar ik vind crushing weinig boeiend, het gaat mij meer om het tramplen.
Op donderdag 6 november 2003 16:56 schreef Elegy het volgende:[..]
Als het betrekking tot dieren heeft vind ik het ronduit wagelijke. Verder maakt het me niet uit
quote:Ah. Trampling is wel de ultieme vorm van onderdanig zijn, als er letterlijk over je heen gelopen wordt
Op vrijdag 7 november 2003 21:31 schreef Kloonmania het volgende:[..]
Daar geef ik je gelijk in. Maar ik vind crushing weinig boeiend, het gaat mij meer om het tramplen.
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 17:07 schreef Elegy het volgende:[..]
Ah. Trampling is wel de ultieme vorm van onderdanig zijn, als er letterlijk over je heen gelopen wordt
quote:If that's what get's you off... waarom niet
Op zaterdag 8 november 2003 21:50 schreef Gertsan het volgende:[..]
leuk dat een griet met dr naaldhakken over je heen komt wandelen... Dan laat je letterlijk over je heen lopen door een vrouw
quote:ROFL
Op zondag 9 november 2003 12:19 schreef Elegy het volgende:[..]
If that's what get's you off... waarom niet
quote:Als je de werkelijke betekenis zou volgen, zou je uitkomen bij afrikaaanse afgodsbeeldjes
Op zondag 9 november 2003 23:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Nogsteeds worden in dit topic veel dingen openoemd die echt geen fetish zijn..
quote:Schoenenfetish?
Op zondag 9 november 2003 23:34 schreef Gertsan het volgende:[..]
ROFL
mja... fetish blijft iets raars..... MAar een meisje hoeft niet met haar hoge hakken over me heen te wandelen, hoge hakken met een rokje is al genoeg om me op te winden
quote:Wat jij wilt
Op maandag 10 november 2003 00:06 schreef Elegy het volgende:[..]
Als je de werkelijke betekenis zou volgen, zou je uitkomen bij afrikaaanse afgodsbeeldjes
quote:Tja, als je fetish op het seksuele gaat betrekken wil dat zeggen dat je er niet meer buiten kan. Wat er nu wordt genoemd is vaak slechts iets waar je opgewonden van wordt, het is niet noodzakelijk.
Op maandag 10 november 2003 00:09 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Wat jij wilt
Maar ik bedoel, tieten en korte rokjes bij meiden zijn geen fetish, dat zijn gewoon dingen waar (bijna) iedereen wel op kan geilen. Ik wil dingen horen als ballonnen, gebruikte boterhamzakjes, kerstlampjes
Trouwens nog niet veel mede-bijters gezien...
Misschien is het boek "Deviant Desires" wel wat voor je
/edit: Misschien heb ik wel een roze strijkplankhoesfetish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |