Tgaat zijn gangetje
Ik help graag mensen, maar t lijkt wel storm te lopen bij mijn 'praktijk' :S
quote:Beter!! echt een lekker gevoel
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:20 schreef Danielson het volgende:
Volgens mij begin ik verliefd te worden..................................
gloeiende gloeiende
quote:Oe, is dit omgedoopt tot klaagbaaktopic?
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:44 schreef zwaaibaai het volgende:wanneer gaat de airco hier aan?????
gloeiende gloeiende
Mijn koffie is op!!!
quote:Jah, dat wel maar ik weet niet wat ik met haar aan moet
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:36 schreef BashFull het volgende:[..]
Beter!! echt een lekker gevoel
quote:[offtopic]
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:48 schreef Danielson het volgende:[..]
Jah, dat wel maar ik weet niet wat ik met haar aan moet
quote:NEE
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:46 schreef Stranger het volgende:
Oe, is dit omgedoopt tot klaagbaaktopic?
Je mag alleen maar positieve dingen posten vandaag
quote:Ja dat wel maar ik ben bang dat ik een goede vriendschap hiermee verneuk ik snap mezelf ook niet meer
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:51 schreef BashFull het volgende:[..]
[offtopic]
gewoon zeggen, of is het in de situatie niet mogelijk?
[/offtopic]
quote:Goed plan, ik voel me ook positief.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:55 schreef Christine het volgende:[..]
NEE
Vandaag vroeg opgestaan, waar ik niet zo heel blij mee was, maar toch weer mijn dingetjes die ik moest doen gedaan!
Nu beetje uitrusten, zodat ik straks lekker kan gaan werken.
Benodigdheden: m'n bedje, de ventilator, een boek en relaxte muziek.. jaha, komt goehoed
quote:vriendschap met de persoon in kwestie? of iemand anders?
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:56 schreef Danielson het volgende:[..]
Ja dat wel maar ik ben bang dat ik een goede vriendschap hiermee verneuk ik snap mezelf ook niet meer
Gister bv nog hele leuke dag met haar gehad hele dag met haar weggeweest, beetje zwemmen waterskieen daarna uit eten maar ik kan het gewoon niet uit men bek krijgen hoe ik over haar denk
mis me vriendje
en kheb helemaaaal geen zin om straks na t werk aan mn muziektaak te gaan
bah
quote:ik voel me warm
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:55 schreef Christine het volgende:[..]
NEE
sorry hardsilence voor de nega posting....
quote:hij doet het hoor
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:03 schreef CherryLips het volgende:
En nu maar hopen dat de pc t weer doet...
*duimt duimt*
quote:jah heel goed!
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:06 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
hij doet het hoor
Oja, en ik ben heel erg blij dat de bank mijn lieverd een lening heeft gegeven zodat hij met zijn bedrijfje kan beginnen. Daar hebben we zolang op gewacht... Whoohoo!
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 12-08-2003 14:17]
Maar egoïstisch als ik dan ook wel weer ben: Ik heb morgen een date en daar verheug ik me op!
Ik word me eindelijk eens bewust van het feit dat ik soms met m'n hoofd net naast de werkelijkheid zit. En dat terwijl ik mezelf toch vrij realistisch bezig vond zijn. Het lukt me al aardig om mezelf erop te betrappen, dus het valt binnen aanzienlijke tijd "af te leren" of "onder controle te krijgen".
me vriendin komt vrijdag weer thuis, hopelijk zie ik haar zaterdag na 3 wkn haar niet gezien te hebben
Voor de rest met mij:
- btje down dus
- heb het behoorlijk warm
'We will march on the police machine. Everywhere, we will destroy it. We will destroy the machine and all its records, and we will destroy the house organ of the police which goes under the name of conservative press.'
quote:That's the spirit
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:36 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me heel erg down maar ga proberen uit die stemming te komen door naar de sportschool te gaan.
Ontopic: net heerlijk gedouched, en er staat heerlijk eten in de oven gaar te worden... dus het kan (bijna) niet beter
quote:Ja vriendschap met de persoon in kwestie ja, ik ken haar al een tijdje maar ik wou eigenlijk nooit toegeven aan mezelf dat ik gek op haar was, Maar nu ben ik volgens mij echt verliefd
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:05 schreef BashFull het volgende:[..]
vriendschap met de persoon in kwestie? of iemand anders?
als het de persoon in kwestie is, zou ik zeggen je moet je gevoelens niet uit de weg gaan. wie weet voelt ze hetzelfde voor jou.. maarjah, dat is natuurlijk altijd maar de vraag..
de keus zul je toch zelf moeten maken. daar kan niemand je bij helpen
Maar als ik het haar vertel zou ik niet weten hoe ze zou reageren Ik ben juist bang dat ze het verkeerd opvat. Ik weet echt even niet meer wat ik moet doen. Ik wil zo'n vriendschap als ik met haar heb ook niet graag kwijt
Maar ik wil het ook niet hebben dat als ik het haar bv over een paar jaar vertel dat ze dan ook ineens zegt dat ze gek op mij was. Dat vergeef ik mezelf dan nooit
Wat moet ik hier nu mee
[Dit bericht is gewijzigd door Danielson op 12-08-2003 18:10]
quote:Ik ben de voor mij heel hoge drempel overgegaan door me aan te melden bij de sportschool en er meteen flink tegenaan te gaan. Het was enorm eng maar het heeft me wel goed gedaan.
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:36 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me heel erg down maar ga proberen uit die stemming te komen door naar de sportschool te gaan.
quote:Hetgeen jij in het vorige topic tegen mij zei is mij de hele tijd bijgebleven en ik vind dat je groot gelijk hebt. Mede dankzij jou heb ik dus de drempel genomen
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:52 schreef Christine het volgende:[..]
That's the spirit
![]()
Ontopic: net heerlijk gedouched, en er staat heerlijk eten in de oven gaar te worden... dus het kan (bijna) niet beter
en moet me er straks toe zetten aan mn muziek te gaan... blegh!
lekker vroeg mn bedje in vanavond vrees ik
he, wat rot
Lekker lasagna gegeten net, van de appie heijn, en 't was best te eten met lekker veel groente
Ga zo lekker chillen, en genieten van mn avond
maar moet nu nog 3 nachten werken ....
verder ben ik moe en verlangend om thuis te zijn.
Ik ben moe. Het was afschuwelijk warm weer in de winkel vandaag ..
Moet mn kamer nog opruimen, ben even boos op de hele wereld..
en mis ronald
[Dit bericht is gewijzigd door myxomatosekonijn op 12-08-2003 20:27]
quote:wat was ik net vreselijk kwaad op jou, zeg
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:03 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me verrotIk ben moe. Het was afschuwelijk warm weer in de winkel vandaag ..
Moet mn kamer nog opruimen, ben even boos op de hele wereld..en mis ronald
- ouders sinds vanochtend op vakantie en dus helemaal geen ergenissen van mijn of hun kant!
- lekker gekookt en gegeten op ons terrasje met uitzicht op de wilde tuin, alsof ik op bij een restaurant zit , een glas heerlijke rode wijn erbij (of uh...glazen
)
- muziek lekker hard aan met MIJN muziek
- aangeschoten van de wijn en genietend
- erg zin om verliefd te zijn en iemand lief te hebben, maar ja, geen gegadigden hier, dan maar een poging om eindelijk eens van mezelf te houden
- straks lekker in de tuin of op de bank met de 'celestijnse belofte' of een ander lekker boek of een mooie film ? (zal wel een boek worden, tv is zooooo weinig aan in de zomer)
- wel een beetje alleen, maar dat is voor de eerste avond ook wel lekker denk ik, eindelijk mijn eigen gang (weer) gaan, ook al is dat soms best eng ofzo.
Heb me nog nooit zo welkom gevoeld en dan te bedenken dat ik er nog niet eens woon !
Heb er zin in!
quote:been there! (sterker nog: ben er nog
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:44 schreef Bliss het volgende:
voel me echt kut, verliefd zijn sucks
quote:sterkte
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:53 schreef addie84 het volgende:[..]
been there! (sterker nog: ben er nog
)
quote:thnx
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:56 schreef Bliss het volgende:[..]
sterkte
ja frenkie, laatste kee rofftopic
quote:dank
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:00 schreef addie84 het volgende:[..]
thnx
jij ook
ja frenkie, laatste kee rofftopic
![]()
quote:Ik heb geen idee wat ik in het vorige topic gezegd heb, maar alstjeblieft
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:15 schreef DuchessX het volgende:
Hetgeen jij in het vorige topic tegen mij zei is mij de hele tijd bijgebleven en ik vind dat je groot gelijk hebt. Mede dankzij jou heb ik dus de drempel genomenSenks
Ontopic: heerlijk moe en voldaan na een heerlijk lange en leuke dag
[Dit bericht is gewijzigd door Christine op 12-08-2003 21:11]
kheb gewoon zo'n vermoede dat t toch allemaal goed komt!!
quote:IK OOK! HAPPY!
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:09 schreef missPARTY het volgende:
SUPER IN LOVE!!!!!!!![]()
![]()
kheb gewoon zo'n vermoede dat t toch allemaal goed komt!!
Uh-oh.... m-m-m-m-multiball!!
Wel merk ik dat ik vandaag wat dingen toch wat beter van me af kan zetten, dus dat is wel positief...
Volgens mij heb ik net iets heel stoms gedaan.
quote:Bij mij zijn dat de ochtenden...dan voel ik me enorm zielig en alleen en ga piekeren over allerhande dingen die toch onoplosbaar zijn
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:18 schreef Xilantof het volgende:
ben er achter dat de avonden niets voor mij zijn....
avonden zijn mijn break-down momenten...
wil maar 1 ding nu... en dat is zo'n 25 km hiervandaan
naja... maar ff naar komende vrijdag en t weekend toeleven
op het feit na dat ik met dit weer moet werken..
ik snap momenteel niets....
heb overmorgen 1 leuk dingetje in het verschiet...
verder weinig....
de avonden zijn echt niet leuk. wordt constant met mijn neus op de feiten gedrukt...
ik zie dan ineens alles onder ogen.. alles wat ik over dag gewoon kan vergeten..
wat is er nou met me?
quote:Hoezo? Je post hier wel vaker toch?
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:18 schreef shmoopy het volgende:
Beetje warrig.Volgens mij heb ik net iets heel stoms gedaan.
quote:Die zag ik aankomen.
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:59 schreef Modus het volgende:[..]
Hoezo? Je post hier wel vaker toch?
.
zit weer veel te veel na te denken over:
* ex-vriendin
* andere leuke vrouwen
* relaties
* geld
* vakantie
* alleen zijn
* of ik alleen naar het vuurwerk festival op Scheveningen ga of dat ik een collega (v) mee zal vragen
kortom: alle belangrijke dingen in het leven
quote:Great minds think alike, hardsilence...
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:46 schreef hardsilence het volgende:
Tegenstrijdige gevoelens.. en dus momenteel niet zo best
PO-SI-TIEF that's the spirit verdorie... !!!
Hoeveel van die zwaar irritante vervelende kleine -zoemende- rotmuggen zijn er in leven men... ik blijf ze maar hun leventjes ontnemen, tis niet eerlijk, alhoewel toch ook weer wel. Ze doen de mens ook pijn door die akelige kleine muggenbultjes op ons huid aan te brengen, die enorm kunnen jeuken, en door hun gezoem waardoor ze je van je slaap ontnemen.. zucht van mij mogen ze heeeeeeeeeel snel verdwijnen!!!
quote:Ze vinden je gewoon lekker, snap dat dan.
Op woensdag 13 augustus 2003 01:01 schreef hardsilence het volgende:
*hele diepe zucht*PO-SI-TIEF that's the spirit verdorie... !!!
Hoeveel van die zwaar irritante vervelende kleine -zoemende- rotmuggen zijn er in leven men... ik blijf ze maar hun leventjes ontnemen, tis niet eerlijk, alhoewel toch ook weer wel. Ze doen de mens ook pijn door die akelige kleine muggenbultjes op ons huid aan te brengen, die enorm kunnen jeuken, en door hun gezoem waardoor ze je van je slaap ontnemen.. zucht van mij mogen ze heeeeeeeeeel snel verdwijnen!!!
quote:Dat snap ik heel goed
Op woensdag 13 augustus 2003 01:15 schreef Stereotomy het volgende:Ze vinden je gewoon lekker, snap dat dan.
Stereotomy is het niet een idee om te gaan slapen?
quote:Alleen als jij ook gaat slapen. Welterusten lieve hardsilence, welterusten lieve fok!kers!
Op woensdag 13 augustus 2003 01:23 schreef hardsilence het volgende:[..]
Dat snap ik heel goed
Ik heb geen last van de bultjes, meer van het gezoem en gewoon de aanwezigheid van de muggen.
*pats* weer een dooie op m'n beeldscherm sorry muggie, ik leef met je meeStereotomy is het niet een idee om te gaan slapen?
maffzu
oeps, nu kom ik morgen m'n nest niet uit, maar moet wel! fitnessen.. actief wakker worden op de sportschool danmaar
gaat momenteel wel redelijk, als ik maar niet denk aan wat komen gaat de rest van de week
en wat is er weer veel gebeurt in dit jaar, positief maar zeker ook negatief
Hoop dat dit komende huwelijksjaar gedomineerd gaat worden door het positieve.....
quote:GEFELICITEERD ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Op woensdag 13 augustus 2003 08:10 schreef DarkElf het volgende:
Vandaag ben ik 1 jaar getrouwden wat is er weer veel gebeurt in dit jaar, positief maar zeker ook negatief
Hoop dat dit komende huwelijksjaar gedomineerd gaat worden door het positieve.....
quote:*tilt*
Op woensdag 13 augustus 2003 07:23 schreef Lynx666 het volgende:
Flipperdeflipperdeflip.Even 'ball locked' zou wel welkom zijn.
.
- on topic -
Heb een gelukzalig gevoel in mn lijf, maar weet eik niet waarom, er is echt *TOTAAL* geen reden toe.. Maar ja, nu het er toch is, lekker van genieten
[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 13-08-2003 09:03]
quote:Toch gefeliciteerd
Vandaag ben ik 1 jaar getrouwden wat is er weer veel gebeurt in dit jaar, positief maar zeker ook negatief
On-topic:
Gezonde tentamenstress is weer opgetreden. Vanmiddag dan hopelijk voor het laatst dat ik een tentamen moet doen. Ik heb er op zich wel een goed gevoel over dat ik de stof beheers.
Vanavond ga ik helemaal los. Ik heb er nu al zin in. Met mijn oud-huisgenoten gaan we op De Kroeg de nieuwe sjaarsen beoordelen en morgen een borrel met mijn jaarclub, die waarschijnlijk ook wel weer slopend zal worden.
ontopic :
KLote , zelfvertrouwen weg , bah boos op mezelf nogsteeds.
ontopic: lichtelijk verontrust door een voortdurende brandlucht en een voortdurende rooklaag hier in de buurt, terwijl het vuur nog ver weg is, denken we
Ik ben nu ook leuk weer begonnen met het haken van een klein kleedje voor op tafel
quote:rofl ik ben ook vroeg opgestaan, maar heerlijk was het niet. Lag pas 1:30 te slapen
Op woensdag 13 augustus 2003 11:56 schreef Christine het volgende:
Super, vandaag weer heerlijk vroeg opgestaan
Lig nu nog half te slapen
Voel me slaperig dus
vandaag is het al weer beter, problemen zijn voor haar al wat minder, en ze is mij de hele tijd aan het vertellen dat het niet m'n schuld is (maar toch voel ik me nog niet 100% happie)
voor de rest: ik ga zo weer chillen @lan-party (met zwembad)
zin in vrijdag en komend weekend maandag erna is balen, magoed... eerst lekker weekendje
Zo voel ik me, ben net gestopt (gister om 12 uur 's middags) dus dat is al 27 uur en 18 minuten!
En het is MOEILIJK maar ik den kwel dat ik het ga redden. Pff, kut sigaretten. En nu mag ik eindelijk in de roker bash topics meedoen!
quote:Hahahahaha sterkte!
Op woensdag 13 augustus 2003 15:18 schreef trekdrop het volgende:
Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken!
quote:Haha, tnx. Ik zal het nodig hebben! Zaterdag alweer bardienst
Op woensdag 13 augustus 2003 15:19 schreef sheila_na_gig het volgende:[..]
Hahahahaha sterkte!
Maar ik voel me er niet prettig bij....
quote:Ik rook al ruim 19 jaar niet en mij hoor je ook niet zeuren
Op woensdag 13 augustus 2003 15:18 schreef trekdrop het volgende:Zo voel ik me, ben net gestopt (gister om 12 uur 's middags) dus dat is al 27 uur en 18 minuten!
En het is MOEILIJK maar ik den kwel dat ik het ga redden. Pff, kut sigaretten. En nu mag ik eindelijk in de roker bash topics meedoen!
ot: beetje verveelt en moe terwijl ik nog veel moet doen eigenlijk.. morgen komt een goede vriendin logeren die ik alweer een paar maandjes niet gezien heb dus daar heb ik wel zin in
Verder mis ik iemand de laatste tijd weer iets meer.. maar dat wil ik niet
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 13-08-2003 15:40]
quote:Sterkte!!
Op woensdag 13 augustus 2003 15:18 schreef trekdrop het volgende:
Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken! Roken!
quote:Hehe, dan valt het met mijn og wel mee
Op woensdag 13 augustus 2003 15:40 schreef Stranger het volgende:[..]
Sterkte!!
Zelf heb ik al sinds zondagavond niet gerookt, maar dat komt gewoon omdat mijn lamheid naar de winkel te lopen mijn zin in een sigaret overstijgt.
quote:misschien omdat je ruim 19 jaar oud bent?
Op woensdag 13 augustus 2003 15:38 schreef devv05 het volgende:[..]
Ik rook al ruim 19 jaar niet en mij hoor je ook niet zeuren
ot: beetje verveelt en moe terwijl ik nog veel moet doen eigenlijk.. morgen komt een goede vriendin logeren die ik alweer een paar maandjes niet gezien heb dus daar heb ik wel zin in
Verder mis ik iemand de laatste tijd weer iets meer.. maar dat wil ik niet
gewoon ff doorzetten devv... komt goed!
quote:Wow, miss Einstein...
Op woensdag 13 augustus 2003 16:05 schreef Yuki het volgende:[..]
misschien omdat je ruim 19 jaar oud bent?
Ontopic: ik heb een middagje het huis voor mezelf en dat bevalt me prima!
Het zal toch raar zijn als ik hier over 2 weken niet echt meer woon...
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 11:52 schreef KWAKje het volgende:
klote
leeg
alle motivatie is weg
Kan ik iets voor je betekenen?
quote:zo ongeveer
Op woensdag 13 augustus 2003 17:11 schreef QyRoZ het volgende:
Prima!
steeds meer zin in komend weekend, weet al heel wat dingen die eerst nog vraagtekens waren nou nog hopen dat vriendje t net zo leuk gaat vinden....
Gaat lekker bij mijn ouders nu. Ben vanochtend even Zaandam in geweest heb daar bij Xenos voor toilet een toilet- elf gekocht , word toilet ook gezellig .
Poes went steeds meer en moet er erg om lachen. Denk nu toch dat het een juiste beslissing was haar te nemen.
Ik voel mij aanbeden .
.
Wel 3 kg. afgevallen
zit al de hele dag met een zinnetje in mijn hoofd
kijken of hij wordt herkent
"zo, hoe voelen wij ons vandaag?"
en ik denk kut...... ik ken m'n tekst niet ,,,,,
sorry binnenpretje
lekker dubbelzeidig allemaal
quote:gokje: acda en de munnik? Ik heb die DVD pas gezien en het komt me heel bekend voor...
Op woensdag 13 augustus 2003 18:31 schreef Xilantof het volgende:
...zit al de hele dag met een zinnetje in mijn hoofd
kijken of hij wordt herkent
"zo, hoe voelen wij ons vandaag?"en ik denk kut...... ik ken m'n tekst niet ,,,,,
sorry binnenpretjelekker dubbelzeidig allemaal
ontopic: Heb al een tijdje last van mn hoofd en zo ook vandaag weer. Geen hoofdpijn maar meer duizeligheid. Als ik even omhoog of naar beneden kijk dan begint alles te draaien.
Maar morgen ben ik jarig!
quote:Oeh
en ja
dikke knuf!
En ben chago! Komt hgst-ws gewoon door slaaptekort
Edit: hopelijk doet een filmpje kijken me goed
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 13-08-2003 20:28]
quote:Meiske toch...
Op woensdag 13 augustus 2003 19:57 schreef hardsilence het volgende:
Verdorie nog an toe! Ik zit in een dipjeEn ben chago! Komt hgst-ws gewoon door slaaptekort
Tentamen ging kut, maar ik ben er in ieder geval vanaf!
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:28 schreef Stereotomy het volgende:Meiske toch...[afbeelding]
Tentamen ging kut, maar ik ben er in ieder geval vanaf!
Gelukkig ben je van de tentames af! En hopelijk vallen de uitslagen toch nog mee!
Ik ga een filmpie kijken! Doehoeg
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 13-08-2003 20:31]
quote:idd
Op woensdag 13 augustus 2003 19:29 schreef koei het volgende:[..]
gokje: acda en de munnik? Ik heb die DVD pas gezien en het komt me heel bekend voor...
ontopic..
ik voel me vaag.
mensen denken anders over dingen die ik doe dan ik zelf..
dat van hun is veel positiever.
weet niet welke waar zijn.
ik weet momenteel helemaal niets.
voel me een beetje raar.
met de neus op de feiten gedrukt enzo
* Yuki gaat zich proberen ertoe te zetten dat ze vroeg naar bed gaat
Ik zit wel vol inspiratie nu
M'n gevoel spreekt...
quote:Mooi verwoord, zo voelde ik me ook vanmiddag.
Op woensdag 13 augustus 2003 21:29 schreef Lynx666 het volgende:
Als de acteur die, zittend op de achterste rij in een lege bioscoop, bedroefd zit te kijken naar de beelden van een meester-productie, waarin hij zo graag had willen spelen, maar geen rol kon krijgen. Deze meester-productie heette "De Wereld".M'n gevoel spreekt...
quote:Oeh, maak je borst dan maar nat, vriend
Op woensdag 13 augustus 2003 21:37 schreef Jassie het volgende:
Ik voel me niet echt geweldig.
M'n vriendin wil graag met me praten over 'ons'. Dat wordt nog een leuk gesprek.
Succes.
Niet echt slecht ofzo, maar zit deze hele week op El Cid, intro week van de Leidse Uni, en dat terwijl ik dit jaar gezakt ben voor mn eindexamen... Wilde zo graag studeren, en nu zie ik al die eerstejaars feesten.. wil het ook zo graag.......
't enige wat ik daar nu kan doen is pleisters plakken en wespensteken uitzuigen..... *bounce*
Ach, 't was gezellig, en de muziek was goed, en ik heb lekkere pizza gekregen
alleen duurt deze week voor mijn gevoel zowat een jaar.....
(heb ook geen geduld) en wilde ik dat het vrijdag was....
knuf
quote:Je vriendje is trug ? en jij bent eenzaam
Op woensdag 13 augustus 2003 22:03 schreef texelonia het volgende:
Eenzaam en verdrietig...
quote:Jezus, waarom zeik je altijd zo?
Op woensdag 13 augustus 2003 22:04 schreef Joene het volgende:Je vriendje is trug ? en jij bent eenzaam
tis ook niet gauw goed he ?
Ik ben niet eenzaam omdat m'n vriendje terug is. Kweenie waarom je die conclusie trekt, want ik zeg dat nergens!!
quote:Rustig maar meissie, hij bedoelde het vast goed.
Op woensdag 13 augustus 2003 22:12 schreef texelonia het volgende:[..]
Jezus, waarom zeik je altijd zo?
Ik ben niet eenzaam omdat m'n vriendje terug is. Kweenie waarom je die conclusie trekt, want ik zeg dat nergens!!
Gaat ok hier, stom dat ik mijn tentamen heb verknalt....
quote:Yeah, right!
Op woensdag 13 augustus 2003 22:31 schreef Stereotomy het volgende:Rustig maar meissie, hij bedoelde het vast goed.
wil dingen anders, hoe is de vraag...
quote:Dat zei hij ook helemaal niet. Sommige mensen vinden het gewoon een beetje raar dat je eenzaam bent terwijl je een vriend hebt die bij je is. Niemand heeft het over een oorzakelijk verband.
Ontopic: ik voel me prima. Morgen lekker zwemmen, vrijdag een dagje goed uitrusten (dat krijg je met Pfeiffer) en dan zaterdag op vakantie naar Frankrijk.
somebody.......................????
quote:Computer uitzetten en wat anders doen
Op woensdag 13 augustus 2003 22:56 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me jankerig..
zit hier half met tranen in mijn ogen, weet niet eens waarom en waardoor.
klote.
moet er wat aan doen, het liefst nu.somebody.......................????
HIER kan niemand je echt troosten. DAAR wel.
quote:Ja dankje.
Op woensdag 13 augustus 2003 21:38 schreef EggsTC het volgende:[..]
Oeh, maak je borst dan maar nat, vriend
K hoop dat je hier terug kan komen en posten dat je je goed voelt.Succes.
quote:Misschien heb je te lang naar het beeldscherm zitten staren...
Op woensdag 13 augustus 2003 22:56 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me jankerig..
zit hier half met tranen in mijn ogen, weet niet eens waarom en waardoor.
klote.
moet er wat aan doen, het liefst nu.somebody.......................????
Ff serieus, ga eens iets anders doen dan computeren.
Zoek iemand om irl mee te praten of zoek wat afleiding. Het kost wat moeite, maar uiteindelijk heb je daar veel meer aan dan aan constant op Fok zetten hoe zielig je bent. Uiteindelijk kan dat je rotgevoel juist versterken, ik spreek uit ervaring.
Filmpje deed me goed, voel me weer gewoon normaal
IK HEB HELEMAAL NIETS VAN MIJN MOEDER GEHOORD!
en dat op mijn eerste trouwdag
godverdomme
ze heeft 4 tel.nr´s waar ze me op kon bereiken en 2 emailadressen....
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 13-08-2003 23:33]
quote:Afgaand op wat je hier op het forum over je moeder vertelt is dat waarschijnlijk toch juist maar beter? Nu had je tenminste een leuke dag
Op woensdag 13 augustus 2003 23:25 schreef DarkElf het volgende:
maar............IK HEB HELEMAAL NIETS VAN MIJN MOEDER GEHOORD!
Ontopic: ik heb een uniek gevoel: ik heb het namelijk KOUD
Nouja, ik had het koud op het terras en op de fiets naar huis, mijn woning is nog een oven, maar ik probeer mezelf toch wijs te maken dat ik het nog steeds koud heb
maar het kan niet.. het mag niet.. en het is gewoon verkeerd
het moet gewoon weg.. en wel nu
bleh en hier voel ik me dus al een tijdjuh flink bagger door
I love you boy
* ZeroSletje is listening to VA - The Matrixx Vol 3 Mixed By DJ Jochen
Beetje fokken natuurlijk en kijken of er nog wat te leechen valt... Al met al: ik voel me goed !
heb vandaag geprobeerd een leuke secretaresse van kantoor mee te krijgen naar Scheveningen naar het vuurwerkfestival. Is niet gelukt, maar ze heeft er toch wel een uur over gedaan om een mailtje terug te tikken. Je zou dus denken dat ze er diep over nagedacht heeft
Ach, volgende keer weer beter en zo
quote:Laatste, eer aan jezelf houden.
Op donderdag 14 augustus 2003 03:40 schreef Frenkie het volgende:
Ergens tussen teleurgesteld en boos in.. en ik twijfel of ik ruzie moet maken of beter even mijn mond kan houden
quote:Ik ga wel even douchen. Effe de irritaties wegspoelen..
Op donderdag 14 augustus 2003 03:42 schreef schatje het volgende:
Laatste, eer aan jezelf houden.
Misschien kan ik beter opblijven... och nee lekker m'n bed in, huppa!
Goede morgen voor de vroege vogels en de mzzl
helemaaaaaaaal geen zin om naar mn werk te gaan
Vandaag weer een lekker dagje nietsdoen, vogeltjes vouwen, haken, tv-kijken... heerlijk
quote:Zegt er 1tje wat
Probeer is een keer 1 dag positief te zijn per jaar ipv alle dagen te janken dat je je eenzaam verdrietig kut en klote voelt... tering zeg
quote:Hier hetzelfde. Ipv dat ik ga werken, zit ik gewoon te fokken!
Op donderdag 14 augustus 2003 09:09 schreef Talisman het volgende:
Moe en verveeld...Vind mijn werk niet zo leuk.
Doe tegenwoordig zelfs 's nachts "consulten" . Mjah maar als iemand opgelucht wordt van snachts ff praten dan doet ik dat graag
quote:ok dit gaat heel zielig klinken.....
Op woensdag 13 augustus 2003 23:10 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Misschien heb je te lang naar het beeldscherm zitten staren...
Ff serieus, ga eens iets anders doen dan computeren.
![]()
Zoek iemand om irl mee te praten of zoek wat afleiding. Het kost wat moeite, maar uiteindelijk heb je daar veel meer aan dan aan constant op Fok zetten hoe zielig je bent. Uiteindelijk kan dat je rotgevoel juist versterken, ik spreek uit ervaring.
ontopic:
ben moe
kreeg om half 8 een kort telefoontje om niets...
maar goed
ik lees nog...
weet niet echt hoe ik me voel op het moment...
nieuwe foon opgehaald, echt een raar ding. er zit veel teveel op, het weegt niks en je kunt er nog mee bellen ook
(en ik ben helemaal trots omdat ik dinsdag ben wezen zwemmen met vrienden die bijna allemaal roken, en ik bier aan het drinken was, en dat het gezellig was. En toch heb ik niet gerookt! Dinsdag en woensdag ik druk aan het klussen was met die zelfde vrienden, en na afloop een biertje drinken, en nog steeds niet roken! Ruzie met mijn pa en ex vriendin gehad (nouja ruzie is een groot wordt) best wel gespannen, en NOG niet gerookt). * trekdrop geeft zichzelf maar een schouderklopje
quote:Moet je beter lezen. Ik post regelmatig positieve dingen.
Op donderdag 14 augustus 2003 09:14 schreef Joene het volgende:Zegt er 1tje wat
![]()
![]()
![]()
Probeer is een keer 1 dag positief te zijn per jaar ipv alle dagen te janken dat je je eenzaam verdrietig kut en klote voelt... tering zeg
Dit topic heet: Hoe Voel je je Nu
Als iemand hier post, geeft dat dus aan hoe iemand zich voelt. En of iemand zich nu rot of goed voelt, dat is dus een reflectie van hun eigen gevoel. Ga hier dus niet over zitten klagen dat iemand zich zus of zo voelt. Helpen mag natuurlijk altijd, maar ga niet zitten vitten, zeuren of zeiken.
Heb je problemen met een bepaald iemand, reageer dan niet op zijn of haar posts. Als je wilt zeuren over een persoon, doe dat dan lekker ergens anders, maar niet in dit topic.
quote:Maar toen ik dit topic opende, heb ik erbij gezegd dat je alleen maar positieve dingen mag posten
Op donderdag 14 augustus 2003 11:52 schreef Minkeltje het volgende:
Ter herinnering aan alle personen die hier posten :Dit topic heet: Hoe Voel je je Nu
Als iemand hier post, geeft dat dus aan hoe iemand zich voelt. En of iemand zich nu rot of goed voelt, dat is dus een reflectie van hun eigen gevoel. Ga hier dus niet over zitten klagen dat iemand zich zus of zo voelt. Helpen mag natuurlijk altijd, maar ga niet zitten vitten, zeuren of zeiken.
Heb je problemen met een bepaald iemand, reageer dan niet op zijn of haar posts. Als je wilt zeuren over een persoon, doe dat dan lekker ergens anders, maar niet in dit topic.
Maar even serieus, zo'n hvjjn topic is echt een geweldige gelegenheid voor veel mensen om zichzelf ofwel zielig voor te doen, danwel zielig te praten. Aandacht, dat is de grote X-factor van dit topic.
Zeg je "Het gaat megagoed ", dan krijg je geen reactie.
Zeg je "Het gaat echt klote ", dan krijg je honderden kusjes en schouderklopjes...
quote:Ja ok, maar als iemand zich klote voelt, (of dit nu wel of niet gemeend is), dan is t niet nodig dat andere mensen zo iemand lekker ff nagaan trappen.....
Op donderdag 14 augustus 2003 11:59 schreef Christine het volgende:[..]
Maar toen ik dit topic opende, heb ik erbij gezegd dat je alleen maar positieve dingen mag posten
En bovendien (even serieus) is zo'n hvjjn topic echt een geweldige gelegenheid voor veel mensen om zichzelf ofwel zielig voor te doen, danwel zielig te praten. Aandacht, dat is de grote X-factor van dit topic.
Zeg je "Het gaat megagoed
", dan krijg je geen reactie.
Zeg je "Het gaat echt klote", dan krijg je honderden kusjes en schouderklopjes...
quote:volgens mij overdrijf je nu een beetje. Zo en nu weer on topic!
Op donderdag 14 augustus 2003 11:59 schreef Christine het volgende:
Zeg je "Het gaat megagoed", dan krijg je geen reactie.
Zeg je "Het gaat echt klote", dan krijg je honderden kusjes en schouderklopjes...
quote:Ken het gevoel.. Tis zoals dat nummer van Marco Borsato.. Als mijn hoofd mijn hart vertrouwd :|
Op donderdag 14 augustus 2003 12:48 schreef miendobbelsteen het volgende:
Klote
zie mijn topic Partnerkeuze maken met je gevoel of je verstand?
Ik voel me dus zwaar oke
Daarnaast ben ik bijna klaar met werken... het mooie is zelfs.. ik mocht eens ff lekker THUIS werken... heeeeeerlijk...
dus.. eigelijk gaat het wel een soort van super
beetje remy is meer t goede woord, niet dat ik dat ben hoor, maar ik heb gewoon weer behoefte aan een vrouwtje in mn leven ... *zucht*
Net salarisverhoging gehad
Er stond meer op mn spaarrekening dan ik dacht.
Ik heb Mac Donalds weerstaan.
quote:Laat de kruiken vollopen met hemelse wijn: ze had een ZEVEN!
Op donderdag 14 augustus 2003 12:46 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik voel me plaatsvervangend zenuwachtigVolgens mij hoop ik bijna nog harder dat ze dit belangrijke tentamen heeft gehaald dan zijzelf
M'n zusje is vanmorgen ontslagen. We werken allebei bij hetzelfde bedrijf, en vanwege de overname hebben we bijna een jaar in de spanning gezeten over wie er evt. weg zou moeten en wie niet.
Nu is het hoge woord eruit, m'n zusje, die werkt als Pers Promoter wordt ws als enige ontslagen. Ik heb zolang in de stress gezetten of ik mn baan zou houden of niet, en nu weet ik dat ik mag blijven en ik voel me afschuwelijk erom...
Ik wou dat ik iets voor zus kon doen..
quote:Rottig voor je meis! Maarre had je dat nou echt verwacht van d'r dan?
Op woensdag 13 augustus 2003 23:25 schreef DarkElf het volgende:
Fijne dag gehad, leuke tocht gemaakt, fijn gezelschap, telefoontje van mijn zus, van Rt zijn zus, van Rt zijn broer maar............IK HEB HELEMAAL NIETS VAN MIJN MOEDER GEHOORD!
en dat op mijn eerste trouwdag
godverdomme
ze heeft 4 tel.nr´s waar ze me op kon bereiken en 2 emailadressen....
Ik ga zo lekker naar de sportschool
net vanuit mn werk op de bank gestort, tv aan...
half 3 wakker geworden, en nou komt waarschijnlijk mn vriend straks ook nog ff langs... kan ik m 4 dagen achter elkaar zien!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |