Verder zijn er ook nog enkele geruchten waarvan de white stripes toch wel de hardnekkigste is en nu Kelly Osbourne is afgevallen wordt Limp Bizkit ook weer genoemd.
30 juli wam de officiele krant uit als bijlage van de Volkskrant
Tegen die tijd is ook de verzamel-CD verschenen.
Enkele sites
www.lowlands.nl
www.lowlandsteam.nl
www.festivalinfo.nl
http://groups.msn.com/backtolowlands/welkom.msnw
http://www.lowlanders.de/
http://www.ctlowlandsp.tk/
En niet te vergeten: De elende van Lowlands
Wat er aan vooraf ging:
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) rood plastic bandje
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje (vind ik de mooiste tot nu toe)
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
Platte grond
Muntjes ¤1.75
Daarnaast is er nog sprake van een flashmob/foodfight zie vorig topic.
Veel leesplezier
[Dit bericht is gewijzigd door Da hopman op 11-08-2003 17:35]
(gokkend op dat ze komen natuurlijk )
* LintuxCx hoopt iig dat Samsonic een beetje opschiet met die Lowlands CD.
quote:Tegen die tijd is z'n vinger weer heel.
Op maandag 11 augustus 2003 18:26 schreef r0p het volgende:
The White Stripes komen sowieso niet(Jack heeft zijn vinger gebroken).
quote:Nope, ze kunnen tot midden september niet spelen...
Op maandag 11 augustus 2003 18:29 schreef MCH het volgende:[..]
Tegen die tijd is z'n vinger weer heel.
The white stripes would like to apologize most sincerely to the admirers of the band who have faithfully purchased tickets to see us perform in the midst of this, a most unfortunate accident. A bone in the index finger of my fretting hand was shattered in an automobile accident, making it absolutely impossible to play guitar, especially since I've been instructed by doctor's that there is no way I can move my wrist until it is completely healed. The break did not heal properly, and surgery had to be performed. Three screws were placed in my finger to set the bones and insure complete recovery, three screws that will remain in my hand for life. I have provided a link on the white stripes website www.whitestripes.com to a film of the surgery on my finger for those admirers of the band with tickets to cancelled shows to better understand the complexity of the situation.
Our shows from the ninth of july 2003 until the middle of September must all unfortunately be cancelled. This includes the festivals in the British isles, T in the park, witness, reading, and leeds. The real shame is that it is virtually impossible to make it up to those admirers who purchased tickets to those festivals with the sole intention of experiencing the white stripes live performance. We apologize to those people and hope that the other fine performers in the line ups will fulfill a lost space for you. As for the club touring dates we are currently doing our best to reschedule certain venues, but again misfortune prevails and we will simply have no time to make them all up. But we will do our best in the situation that we have been given. So, To those who care, or were wondering, meg and myself sincerely apologize to you and hope to get through this set back with the blessings of God.
Jack white
III
Bron: whitestripes.com
quote:Dan schuif je sizzla door naar Dommelsch, dan heb je in de Alpha voldoende ruimte om met de programmering te gaan schuiven.
Op maandag 11 augustus 2003 18:14 schreef LintuxCx het volgende:
Limp Bizkit zouden ze vast niet in de Dommelsch zetten, daar zijn ze waarschijnlijk net wat te duur voor. En White Stripes is en blijft een gerucht, denk ik toch. Misschien op Pinkpop, zo pop zijn die tegenwoordig ook wel...* LintuxCx hoopt iig dat Samsonic een beetje opschiet met die Lowlands CD.
CD is trouwens erg goed. Vooral CD2!
Hopen dat het nog even zomer blijft. Graadje of twee- drieëntwintig zou perfect zijn...
Hoe laat gaan eigenlijk donderdag de hekken open?
quote:Een gerucht. Op pukkelpop wordt Kelly vervangen door Alien Ant Farm. Daar zit ik ook niet echt op te wachten moet ik zeggen.
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
is Limp bizkit nu een gerucht of al bevestigd?
quote:nee, dan nog liever Limp bizkit....
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:26 schreef Da hopman het volgende:[..]
Een gerucht. Op pukkelpop wordt Kelly vervangen door Alien Ant Farm. Daar zit ik ook niet echt op te wachten moet ik zeggen.
*ril.... dat ik dat ooi uit mn strot zou krijgen!
Ik wil da_hopman even een dikke pluim in zijn bips stoppen voor de komplete openingstopic. Een overzichtelijk totaalverhaal waar de echte site nog een dikke punt aan kan zuigen.
quote:hehe maar wel terecht
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:28 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
nee, dan nog liever Limp bizkit....
*ril.... dat ik dat ooi uit mn strot zou krijgen!
LB staat voor een lekkere show met muziek die niet geweldig is maar wel aardig om (afentoe) naar te luisteren.
Alleen de attitude van mr Durst is een beetje jammer...
Nu moet je echt zoeken. Wel grappig dat Politie dronten lowlands als een wijk ziet.
quote:wel toepasselijk met deze warmte, wat kunnen we van die band verwachten? Ik ken ze namelijk niet
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:03 schreef mouzzer het volgende:
Hot Hot Heat is de vervanger van Kelly Osbourne.
quote:Ik vind het persoonlijk teveel pop, wel echte liedjes en stukken beter dan Kelly...
Beginning as a noisy, synth-based combo in 1999, Victoria, British Colombia's Hot Hot Heat evolved into an aggressively catchy indie-rock band two years later, when keyboardist Steve Bays took on the vocal duties and guitarist Dante DeCaro joined their ranks. The group's new lineup which also featured founding members drummer Paul Hawley and bassist Dustin Hawthorne brought a newfound sense of melody and witty wordplay to their music, which they debuted on their 2002 EP Knock Knock Knock. The EP, along with tours with groups like the Walkmen and Dismemberment Plan, paved the way for the full-length Make Up the Breakdown, which arrived in the fall of that year. An album of their earlier, noisier work, Scenes One Through Thirteen was also released on Ohev. The group rounded out a busy 2002 by signing to Warner Bros. shortly after Make Up the Breakdown's release.
Beetje vreemde gang van zaken.
Maar wat was er precies met die flashmod, want ik heb geen zin om me te registreren.
quote:Ik ken ze niet, maar het zal vast beter zijn dan Kelly Osbourne. Ik had stiekem eigenlijk een beetje op Kosheen gehoopt, aangezien die al eens eerder zijn geweest en bijna hun nieuwe CD uit hebben. Maar helaas...
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:03 schreef mouzzer het volgende:
Hot Hot Heat is de vervanger van Kelly Osbourne.
[Dit bericht is gewijzigd door Flamebringer op 12-08-2003 22:59]
quote:Die zitten toch al ontzettend lang in de geruchtenmachine? Nou ja, ik kan ze missen als kiespijn, zou als ze zouden komen ook met tegenzin meegesleept worden door andere persoontjes, maar er zijn geloof ik genoeg mensen die er nogal op zaten te wachten...
Op maandag 11 augustus 2003 18:26 schreef r0p het volgende:
The White Stripes komen sowieso niet(Jack heeft zijn vinger gebroken).
[Dit bericht is gewijzigd door Flamebringer op 12-08-2003 23:03]
quote:Die komen niet...
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer komen de leuke verassingen qua programmering???
Geen verassingen of toevoegingen.
This is it.
* Roellio mist Tubonegro & The White Stripes
[Dit bericht is gewijzigd door Henk_Glimlach op 13-08-2003 00:06]
* TheWilliedockSaints kan niet meer wachten
quote:I know.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:54 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik kan niet gaan![]()
Maar ik wil jullie allemaal van harte the Datsuns aanraden. Die lui rocken en maken van elk optreden een feestje
The datsuns zijn cool
Iemand dit nieus nog meer gehoord? Ik zou er wel van opkijken, zie namelijk geen gaten meer in het schema
quote:Dat komt omdat het eigenlijk een officiele stad is... er zijn geloof ik ook al mensen getrouwd op lowlands.
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:11 schreef Da hopman het volgende:Nu moet je echt zoeken. Wel grappig dat Politie dronten lowlands als een wijk ziet.
quote:Ik zie niks op hun tourpagina staan... Ook niet iets anders rond het einde van de maand, dus het zou op zich nog kunnen.
Op woensdag 13 augustus 2003 09:44 schreef greatgonzo het volgende:
spreek ik gisteravond een van mijn vrienden, zegt ie: "heb je het al gehoord? Coldplay komt ook!" Had hij schijnbaar bij denk aan henk gisteren gehoord.
quote:Dat kelly niet komt is op zich al een leuke verrassing. Er is nu ook weer een gaatje bij in de Bravo door het wegvallen van Camjero
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer komen de leuke verassingen qua programmering???
quote:Coldplay komt niet, ze hebben wel geprobeerd ze te krijgen maar is niet gelukt.
Op woensdag 13 augustus 2003 09:44 schreef greatgonzo het volgende:
spreek ik gisteravond een van mijn vrienden, zegt ie: "heb je het al gehoord? Coldplay komt ook!" Had hij schijnbaar bij denk aan henk gisteren gehoord.Iemand dit nieus nog meer gehoord? Ik zou er wel van opkijken, zie namelijk geen gaten meer in het schema
Maar goed..gelukkig is er Strohrum
quote:Als een muntje 1,75 is, is een biertje dus ook 1,75
Op woensdag 13 augustus 2003 14:37 schreef Vihh het volgende:
Ik vrees trouwens dat door de Pet-Fles een biertje op Lowlands 3,50 gaat kostenOp Dance Valley was het 4
en gezien de huidige hipperij lijken oude tijden te herleven (sky/limit verhaal). En dan is het nog Dommelsch-Ice ook (Water met een smaakje)
Maar goed..gelukkig is er Strohrum
quote:Trust me... hot hot heat is zeker wel beter dan Kelly!
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:24 schreef Flamebringer het volgende:
Ik ken ze niet, maar het zal vast beter zijn dan Kelly Osbourne.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:44 schreef Roellio het volgende:[..]
Als een muntje 1,75 is, is een biertje dus ook 1,75
quote:Ga even spelen in het dancevalley topic ofzo.
Op woensdag 13 augustus 2003 16:03 schreef Vihh het volgende:[..]
Een biertje van de tap is 1 muntje, ¤ 1,75 dus.
Lijpe pet-flesjes kun je vast alleen bij die jungle/lounge tent op het middenterrein halen en hoe duur die zijn zal me een rotzorg wezen.
quote:[Oude stijl]
Op woensdag 13 augustus 2003 16:07 schreef Roellio het volgende:[..]
Ga even spelen in het dancevalley topic ofzo.
Lijpe pet-flesjes kun je vast alleen bij die jungle/lounge tent op het middenterrein halen en hoe duur die zijn zal me een rotzorg wezen.
We zullen zien
quote:anti revolutionair
Op woensdag 13 augustus 2003 16:07 schreef Roellio het volgende:[..]
Ga even spelen in het dancevalley topic ofzo.
quote:Gelukkig
Op woensdag 13 augustus 2003 16:18 schreef LintuxCx het volgende:
In de Lowlands krant stond nog dat de PET-flesjes alleen bij een of andere speciale tent te krijgen zijn. Dus ja, Roel heeft gelijk.
quote:idd
In de Lowlands krant stond nog dat de PET-flesjes alleen bij een of andere speciale tent te krijgen zijn. Dus ja, Roel heeft gelijk.
quote:ZO WEL !!!!
Ik heers !!!!
quote:wacht maar
Op woensdag 13 augustus 2003 16:26 schreef Vihh het volgende:[..]
Om in LL style te blijven.
quote:Is BrEeZaH niet sowieso populairder op dance events? Denk dat ze het daar nog wel kunnen maken om bier zo duur aan te bieden, voor Lowlands zou het zelfmoord zijn.
Op woensdag 13 augustus 2003 16:20 schreef Vihh het volgende:
Maar of het volgend jaar nog zo zal zijn..
* LintuxCx ontkent dit verder gezegd te hebben om verdere flamewars te voorkomen.
'Er doen op dit moment de wildste geruchten de ronde over de muntprijs op Lowlands. Om aan alle onduidelijk een einde te maken: één Lowlandsmunt kost dit jaar 1.85 Euro'.
tja, was te verwachten natuurlijk. Maar een biertje op lowlands is nog altijd goedkoper dan hier in amsterdam, waar je tegenwoordig minstens 2 euro kwijt bent
De laatste keer dat ik in Amsterdam was, moest ik al 2.25 voor een biertje betalen.
quote:ben jij of heel lang niet meer in Amsterdam geweest of je hebt het over Euro's
Op donderdag 14 augustus 2003 08:45 schreef Da hopman het volgende:
Is dezelfde prijs als vorig jaar volgens mij. Blijft toch een dikke 4 gulden denk ik dan als nostalgist.De laatste keer dat ik in Amsterdam was, moest ik al 2.25 voor een biertje betalen.
Anyway, ik betaal in het weekend 1 euro voor een biertje in de plaatselijke kroeg hier (neej geen studenten gezeur)
1.85 voor een biertje die organisatie is toch echt van de pot gerukt daar!
Zal mij benieuwen welke overdreven prijzen ze voor het eten gaan vragen, want dat was vorig jaar gewoon belachelijk duur geworden...
*neemt veel bier en eten zelf mee dus.... om het nog een beetje in de hand te houden (de kosten)
quote:hmmmz, neem ook mn eigen eten mee, maar niet met doel om kosten in de hand te houden (leuke bijkomstigheid, dat wel)
Op donderdag 14 augustus 2003 10:41 schreef AggeMarLeutEt het volgende:
*neemt veel bier en eten zelf mee dus.... om het nog een beetje in de hand te houden (de kosten)
quote:Veel plezier met overgieten dan bij het festival terrein, aangezien je geen eigen drank mee mag nemen het terrein op (wel op de camping, 12 blikjes officieel)
Op donderdag 14 augustus 2003 10:41 schreef AggeMarLeutEt het volgende:
Wij nemen gewoon ons eigen bier mee.... dus geen last van die absurde prijzen....1.85 voor een biertje die organisatie is toch echt van de pot gerukt daar!
Zal mij benieuwen welke overdreven prijzen ze voor het eten gaan vragen, want dat was vorig jaar gewoon belachelijk duur geworden...*neemt veel bier en eten zelf mee dus.... om het nog een beetje in de hand te houden (de kosten)
De meesten zitten trouwens te zeiken over de muntprijs, maar het is mij op LL opgevallen dat totaal niet op de hoeveelheid munten wordt gelet die je aan de barman/vrouw geeft.
Zo heb ik eens 10 bier gehaald voor 5 munten, en die muts zei er nix van! Maar dat was echt een uitschieter, meestal lukt het wel om 10 bier te halen voor 7 of 8 muntjes, scheelt je dan toch weer aardig wat centjes
Mocht je wel teruggeroepen worden zeg je gewoon dat je je vergist heb, en geef je alsnog de munten, echt problemen zullen ze er niet van maken dan
quote:Werkt idd vaak goed. Ik neem meestal ook een zak met allerlei muntenzooi mee die hier rondzwerven. Is er een kleuroverkomst schuif ik ze er ook tussen. Zo kom je op een winstgevende manier van je ouwe meuk af.
Op donderdag 14 augustus 2003 10:55 schreef greatgonzo het volgende:
wit of paars meen ik, er staat zowieso lowlands op.De meesten zitten trouwens te zeiken over de muntprijs, maar het is mij op LL opgevallen dat totaal niet op de hoeveelheid munten wordt gelet die je aan de barman/vrouw geeft.
Zo heb ik eens 10 bier gehaald voor 5 munten, en die muts zei er nix van! Maar dat was echt een uitschieter, meestal lukt het wel om 10 bier te halen voor 7 of 8 muntjes, scheelt je dan toch weer aardig wat centjes
Mocht je wel teruggeroepen worden zeg je gewoon dat je je vergist heb, en geef je alsnog de munten, echt problemen zullen ze er niet van maken dan
Daarnaast ben ik een paar jaar geleden er mee gestopt om al te veel bier mee te slepen. Kom je terug bij je tent ga je van die lauwe zut lopen drinken, daar wordt je dus echt brak van.
quote:En jij maar hopen dat er niemand van de crew Fok! leest.
Op donderdag 14 augustus 2003 10:55 schreef greatgonzo het volgende:
Wie heeft er allemaal Lowlands stickers "besteld"? Ik heb d'r net een hele boel binnen, best grappig. Nu nog 'es zien waar ik ze op ga plakken.
quote:Joepie, ik las het ook net. Hopelijk komt er weer iets goeds voor in de plaats.
Op donderdag 14 augustus 2003 12:02 schreef Da hopman het volgende:
Steve O heeft ook afgezegd.
Er zal vast wel iets van punk of metal voor terugkomen omdat er alleen maar van dat soort onzin in de Dommelsch staat. Alien Ant Farm ofzo
Voor het vastnieten van testikels of zout snuiven kun je dit jaar helaas alleen terecht bij de film Jackass: The Movie. Steve-O kan door promotionele verplichtingen voor MTV Amerika niet naar Europa komen. De hele show Don't Try This At Home komt daarmee te vervallen. Hoogstwaarschijnlijk gaan we deze plek nu muzikaal invullen.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 12:40 schreef MCH het volgende:
van ll.nlVoor het vastnieten van testikels of zout snuiven kun je dit jaar helaas alleen terecht bij de film Jackass: The Movie. Steve-O kan door promotionele verplichtingen voor MTV Amerika niet naar Europa komen. De hele show Don't Try This At Home komt daarmee te vervallen. Hoogstwaarschijnlijk gaan we deze plek nu muzikaal invullen.
Alien Ant(je ) Farm mag wat mij betreft wel komen..
Of the Rollins Band
quote:Ik ga weer even zeuren...Kom laat BRMC komen.
Op donderdag 14 augustus 2003 13:25 schreef Vihh het volgende:[..]
Thank god..kleuters blijven weg dus..
Alien Ant(je
) Farm mag wat mij betreft wel komen..
Of the Rollins Band
Anyway, dat laatste van jou mag ook wel.
quote:Linkin park is gewoon Breezerpunk. Hoeft van mij niet.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:27 schreef Vaakje het volgende:
Rollins band is al zo oud. Wanneer hebben die nou recent een hitje gescoord. Linkin Park moet gewoon komen!!! Klaar uit!
quote:Breezerpunk
Op donderdag 14 augustus 2003 14:29 schreef Da hopman het volgende:[..]
Linkin park is gewoon Breezerpunk. Hoeft van mij niet.
*zucht* neej waar jij naar luistert is geen rotzooi wou je zeggen....
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:29 schreef Da hopman het volgende:[..]
Linkin park is gewoon Breezerpunk. Hoeft van mij niet.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:27 schreef MCH het volgende:
Ik ga weer even zeuren...Kom laat BRMC komen.
quote:Live
Op donderdag 14 augustus 2003 15:12 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Kom nou zeg, je hebt je kans gehad. Had je er vorig jaar maar bij moeten zijn. En op Pinkpop ook nog. Je had ze gewoon al twee keer gezien kunnen heben. Maar ach, de kunst der herhaling...
quote:Wie zegt dat ik ze vorig jr. niet 3x heb gezien? Geniale band kunnen de meeste nieuwe bands nog wat van leren.
Op donderdag 14 augustus 2003 15:12 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Kom nou zeg, je hebt je kans gehad. Had je er vorig jaar maar bij moeten zijn. En op Pinkpop ook nog. Je had ze gewoon al twee keer gezien kunnen heben. Maar ach, de kunst der herhaling...
quote:Thewilliedocksdave komt
Op donderdag 14 augustus 2003 16:22 schreef Vaakje het volgende:
Maar komen er nou nog een beetje goede dj´s of niet?
Nou moeten niet de mensen reageren waarvan house-muziek niet hoeft aub!!
quote:Vind ik ook wel jah.
Op donderdag 14 augustus 2003 16:21 schreef Vaakje het volgende:
Rollins band hoeft van mij niet. Je weet toch ook wel dat een beetje recente muziek op festivals komen. Henry Rollins heb ik pas geleden alleen wat van gelezen en je zag hem in Jackass the movie. Sorry hoor, maar de muziek van Linkin Park vind ik nu gewoon onwijs goed op Lowlands passen.
Daarnaast heeft Lowlands nog een klapper nodig van het soort van Linkin Park.
of het nou Linkin zelf is of wat anders. Maakt me niet veel uit maar er is nog geen uitsmijter.
quote:Peppers
Op donderdag 14 augustus 2003 16:53 schreef Komakie het volgende:[..]
Vind ik ook wel jah.
Daarnaast heeft Lowlands nog een klapper nodig van het soort van Linkin Park.
of het nou Linkin zelf is of wat anders. Maakt me niet veel uit maar er is nog geen uitsmijter.
quote:eindelijk iemand met wie ik kan praten!
Op donderdag 14 augustus 2003 17:09 schreef Vihh het volgende:[..]
Peppers
Maar face it: al de genoemde bands (Limp Bizkit, Linkin Park, Coldplay, Peppers) zullen ze echt niet op de middag in een kleinere tent laten spelen, en aangezien de Alpha volgeboekt zit, komen die echt niet
quote:Nee idd..
Op donderdag 14 augustus 2003 17:17 schreef greatgonzo het volgende:[..]
eindelijk iemand met wie ik kan praten!
Maar face it: al de genoemde bands (Limp Bizkit, Linkin Park, Coldplay, Peppers) zullen ze echt niet op de middag in een kleinere tent laten spelen, en aangezien de Alpha volgeboekt zit, komen die echt niet
quote:Audiobully's...the Streets...Moloko....als je van dance/drumnbass/techno houdt, ga daar maar eens even kijken.
Op donderdag 14 augustus 2003 16:22 schreef Vaakje het volgende:
Maar komen er nou nog een beetje goede dj´s of niet?
Nou moeten niet de mensen reageren waarvan house-muziek niet hoeft aub!!
En Linkin Park zou goed bij Lowlands passen?
Muhahahaha. Onwetende.
quote:Zou ook een goeie optie zijn geweest jah...
Peppers
quote:Neej jij bent lekker slim zeg...
Op donderdag 14 augustus 2003 19:55 schreef Scylla het volgende:[..]
Audiobully's...the Streets...Moloko....als je van dance/drumnbass/techno houdt, ga daar maar eens even kijken.
En Linkin Park zou goed bij Lowlands passen?
Muhahahaha. Onwetende.
quote:Argumentatie?
Op donderdag 14 augustus 2003 22:04 schreef Komakie het volgende:[..]
Neej jij bent lekker slim zeg...
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 12:44 schreef Da hopman het volgende:
Ik wil tenacious D
* paarse_paashaas ook!
quote:wishfull thinking...
Peppers
maar zoals gezegt, zulke grote bands laten ze niet op de middag in een kleine tent spelen
quote:Op Lowlands, Pinkpop en Werchter.
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:30 schreef Vaakje het volgende:
De Peppers zijn mij iets te vaak in Nederland geweest de afgelopen jaren.. Vind ze wel goed hoor, maar nu even niet.. En als iemand mij onwetend vind omdat ik Linkin Park op Lowlands vind passen heb ik maar 1 ding te zeggen. Waar ben jij dan de afgelopen jaren geweest?
Ik meen me te herinneren dat Limp Bizkit 3 jaar geleden er was en Korn vorig jaar. Die paste prima in mijn lievelinsstraatje...
quote:Goeie DJ/house act is er wel. Dave Clark is echt heel erg goed. Dat is de techno-papa.
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:20 schreef Vaakje het volgende:
Vind jij Linkin Park té gelikt??? Ik kan me daar wel iets van voorstellen, maar dat komt dan vooral doordat je zei dat je Korn er ook niet echt tussen vond passen. Ik hou misschien wat meer van dat soort muziek. En ik zie het niet als geliktheid, maar als heel strak en goed spelen. Het zit heel goed in elkaar, maar dat zie ik misschien doordat ik dus een aanhanger ben. Maar Lowlands moet wel een festival blijven waar iedereen zich kan vermaken. Vorig jaar was er Tiesto en zag je meteen een heel ander publiek. Ik hou er van als het een beetje vanalles wat blijft. Live heb ik gezien op Fields of Rock en daar had ik me vreselijk in vergist. Die zijn echt goed zeg!! Maar ik mis nu een beetje goede dj of house-act en ruige rockband (ik hou niet zo van Guano Apes).
Maar ik zou het tof vinden als je me niet meer onwetend. Ik weet waar ik het over heb. En laten we alsjeblieft blij zijn dat iedereen een andere smaak heeft. Het zou toch maar vreselijk saai worden op de wereld toch??
Maar ik mis idd een goeie, grote rock/metal act. Guano Apes zijn leuk maar niet groot genoeg. Foo Fighters en Staind precies hetzelfde.
quote:2001 in utrecht ongeveer tijdens Lowlands
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:34 schreef greatgonzo het volgende:
te vaak??? In maart in ahoy, daarvoor meen ik voor de laatste keren in 1999 ofzo!maar zoals gezegt, zulke grote bands laten ze niet op de middag in een kleine tent spelen
quote:Live op Fields of Rock?!
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:20 schreef Vaakje het volgende:
Live heb ik gezien op Fields of Rock en daar had ik me vreselijk in vergist. Die zijn echt goed zeg!!
Ik zie één van die andere drie trouwens liever op Lowlands dan Live, maar vooruit...
quote:Nee, Jim komt niet. en als je voor zo'n act naar Lowlands zou gaan blijf dan alsjeblieft weg, want dan zal het alleen maar tegenvallen. Ik denk dat Jim een nog grotere afvalregen kan verwachten op Lowlands als Anouk een paar jaar geleden op Pinkpop.... en dat zou meer dan terecht zijn.
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:10 schreef ThaTanya het volgende:
Ik hoorde dat Jim zou komen?
Is dat te zien op het blokkenschema? Of komen er ook artiesten die ze daar niet op zetten?
Haha ik ga dit jaar voor de 1e keer... Ben benieuwd
quote:
Is dat te zien op het blokkenschema? Of komen er ook artiesten die ze daar niet op zetten?
Haha ik ga dit jaar voor de 1e keer... Ben benieuwd
quote:Ik denk dat je in de war bent met Jantje Smit. Die komt namelijk ook niet.
Maar lees eerst even dit topic door, voor je echt besluit te gaan: De elende van Lowlands
Was je trouwens alleen naar huis gegaan en je vriend daar gelaten?
quote:N - I - G - H - T - W - I - S - H
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:42 schreef Komakie het volgende:[..]
Goeie DJ/house act is er wel. Dave Clark is echt heel erg goed. Dat is de techno-papa.
Maar ik mis idd een goeie, grote rock/metal act. Guano Apes zijn leuk maar niet groot genoeg. Foo Fighters en Staind precies hetzelfde.
Geloof me, daar ga je echt van genieten
quote:Mjah, dat was idd wel een vervelend bij-verschijnsel. Magoed, ik ben niet de persoon die dat schreef, ik heb er slechts om in een deuk gelegen.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:05 schreef ThaTanya het volgende:
Oke, ik zou het ook minder vinden als het zou regenen en ik in de modder zou moeten ploeteren :S
Voor welke bands kom jij naar Lowlands dan?
Reacties>> SimoneSG_4@hotmail.com
quote:Probeer V&A eens voor de grap.
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:06 schreef Si_MooN_tje het volgende:
Ik heb nog een kaartje in de aanbieding... zonder 6flags, 100 euro.Reacties>> SimoneSG_4@hotmail.com
Edit: dat had iemand anders hier dus ook al gezien
quote:en hopelijk komt er iets voor in de plaats wat wel leuk is!
Op zaterdag 16 augustus 2003 10:24 schreef Myster_E het volgende:
Is het niet geweldig, Jackass heeft ook al afgehaakt.
Ik heb er zin in
quote:IKOOK !!!!
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:47 schreef Scylla het volgende:
Ik heb er zin in
Nog 2 weken *ongeduldig is*
6e keer dit jaar.
quote:Tom Green zou wel leuk zijn ja.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:34 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
en hopelijk komt er iets voor in de plaats wat wel leuk is!
quote:Fiew...doe je toch best goed
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:17 schreef Roellio het volgende:[..]
IKOOK !!!!
Nog 2 weken *ongeduldig is*
6e keer dit jaar.
quote:Tsja, PInkpop was dit jaar ook niet uitverkocht. Ik heb daar eigenlijk toch weinig van gemerkt, het was nog steeds druk... Maar misschien ben ik wel gewoon verwend geraakt.
Op zondag 17 augustus 2003 10:49 schreef Scylla het volgende:
Het is nog lang niet uitverkocht toch? Zal dan wel een stuk rustiger zijn op het terrein dan voorgaande jaren. Waar ik, na een overvol Werchter, totaal geen problemen mee heb. Meer zielen is niet altijd meer vreugd.
quote:who knows
Op zondag 17 augustus 2003 11:39 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Tsja, PInkpop was dit jaar ook niet uitverkocht. Ik heb daar eigenlijk toch weinig van gemerkt, het was nog steeds druk... Maar misschien ben ik wel gewoon verwend geraakt.
Veel plezier voor iedereen....^O^
quote:Tja, die lichtmasten zijn ook echt te hoog om vanaf te springen.
Op maandag 18 augustus 2003 10:00 schreef Vaakje het volgende:
Verder hoop ik dat niemand de behoefte voelt om zich van kant te maken op Lowlands,
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 11:02 schreef Da hopman het volgende:[..]
Tja, die lichtmasten zijn ook echt te hoog om vanaf te springen.
quote:hehehe
Op maandag 18 augustus 2003 11:23 schreef Vaakje het volgende:
Maar blijkbaar niet té hoog voor iedereen....
Ik zag trouwens dat je uit Gouda komt, ikke uit Waddinxveen
ik ga me er zeker wel vermaken daar
quote:Pennywise is niet meer welkom op lowlands vanwege een "incidentje" in het verleden.
Op maandag 18 augustus 2003 11:43 schreef RiddlerMark het volgende:
Linkin park amg wel wegblijven, laten ze pennywise maar komen, het liefst voor of na Rancidik ga me er zeker wel vermaken daar
ik ga dit jaar heel lowlands doen zoals ik normaal gesproken 1 dag van Lowlands doe... een tent inlopen en kijken of het wat is... daarna programmaboekje pakken voor de bandnaam.... en vooral.... de Alpha mijden.... misschien wel even langs om een hapje te snacken daar... een mailtje te typen ofzo... maar verder zul je mij er niet tegen komen....
en die nieuwe Dommelschtent is echt heel erg mooi... (ik heb een foto online staan )
quote:vertel?
Op maandag 18 augustus 2003 12:02 schreef Da hopman het volgende:[..]
Pennywise is niet meer welkom op lowlands vanwege een "incidentje" in het verleden.
quote:yup, that's pennywise
Op maandag 18 augustus 2003 12:12 schreef WpuntNL het volgende:
als ik het goed begrepen heb hebben de mannen van pennywise in 97 een aantal mensen op het podium getrokken waarna de security in paniek raakte en het halve delta podium gesloopt werd... daarna zijn ze dus niet meer welkom.
maar dropkick murphey;s volstaat ook
8/29/03
Chicago, IL
Aragon Ballroom
with Sex Pistols and Rev Horton Heat [purchase tix]
--------------------------------------------------------------------------------
8/31/03
Englewood, CO
Fiddler's Green Amphitheatre
quote:flogging molly, spinal tap, 30 seconds to mars, queens of the stone age
Op maandag 18 augustus 2003 12:15 schreef WpuntNL het volgende:
die zijn in amerika dan....8/29/03
Chicago, IL
Aragon Ballroom
--------------------------------------------------------------------------------
8/31/03
Englewood, CO
Fiddler's Green Amphitheatre
bruce springsteen
ik ga me niet laten verlijden om voor iedere band die jij nu gaat noemen de tourdata op te zoeken... ik heb er geen zin in.... en ik heb tentamen morgen dus moet echt leren....
dus nee...... ik doe het niet.
tis moeilijk.... maar ik begin er niet aan
nee hoor... echt niet....
dacht het niet hoor...
nee nee.....
quote:u started it
Op maandag 18 augustus 2003 12:59 schreef WpuntNL het volgende:
nee... ik doe het niet.... nee... echt niet...ik ga me niet laten verlijden om voor iedere band die jij nu gaat noemen de tourdata op te zoeken... ik heb er geen zin in.... en ik heb tentamen morgen dus moet echt leren....
dus nee...... ik doe het niet.
tis moeilijk.... maar ik begin er niet aannee hoor... echt niet....
dacht het niet hoor...
nee nee.....
Nieuwe Revu heeft trouwens zelf het gerucht van Underworld weer gecorrigeerd.
quote:http://www.groene.nl/1997/35/jb_lowlands.html Stukje leeswerk. Maar zeer de moeite waard. Mooie sfeerbeschrijving van een jaargang lowlands. Trouwens opvallend dat ook toen (6 jaar geleden) al het gezeik er was over commerciele uitbuiting en laffe programmering.
Op maandag 18 augustus 2003 12:07 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
vertel?
[Dit bericht is gewijzigd door Da hopman op 18-08-2003 13:40]
tenzij natuurlijk een grote band als Live of de foo fighers af zegt
ze waren er vorig jaar al...
quote:er is nog een kleine kans dat er iets leuks voor jackass in de plaats komt..
Op maandag 18 augustus 2003 14:01 schreef greatgonzo het volgende:
er komen geen mainstream bands meer bij heb ik al vaker gezegt, het programma zit al voltenzij natuurlijk een grote band als Live of de foo fighers af zegt
quote:lees mijn berichtje nou gewoon nog eens.... en dan rustig....
Op maandag 18 augustus 2003 14:03 schreef greatgonzo het volgende:
en jij mag dan zeggen wanneer jij ze verwacht, op vrijdagavond om 0.00 ofzo?
In de NR van een tijdje terug stond bij een CD-recentie van Underworld dat ze dit jaar weer te aanschouwen waren op lowlands. Vorige week meldde ze dat dit niet klopte.
quote:en hierbij mijn excuses
Op maandag 18 augustus 2003 14:10 schreef WpuntNL het volgende:[..]
lees mijn berichtje nou gewoon nog eens.... en dan rustig....
maar goed, het zou eigenlijk helemaal eens een keer niet zo raar zijn om laat op de avond nog iets groots te plannen. Kijk bv naar werchter dit jaar:
Donderdag
23.40 Radiohead
1.55 Underworld
Vrijdag
23.55 Massive attack
Zaterdag
23.00 Metallica
Zondag
23.05 REM
Waarom zou dan alles bij de Alpha al om 23.00 klaar moeten zijn? Ik denk dat als er een verassingsact komt, dat deze dan zaterdag of zondag rond 0.00 speelt
quote:Alternatief is dat er maar 1 podium staat en dat de festival een maand duurt oid.
Bijna al mijn favoriete bands komen op vrijdag en staan dus allemaal zowat tegenover elkaar op te treden en ik moet gaan kiezen
Dat vind ik toch wel een groot nadeel met Lowlands, al die podia waarbij je telkens moet kiezen.
Op pinkpop heb ik dat maar af en toe.
Zit zelf te twijfelen of ik heen ga. Gelijk na introductieweek van school en financieel zit het niet echt mee de laatste tijd. Maar als ik een kaartje kan bemachtigen rond de 70 euro.. hmmm ja.. moeilijk..
quote:ik denk niet dat er verrassingsacts komen... dat is nog nooit geweest rond die tijd en er zijn absoluut geen aanwijzingen dat dat nou zou veranderen.
Op maandag 18 augustus 2003 14:31 schreef greatgonzo het volgende:<knip>
maar goed, het zou eigenlijk helemaal eens een keer niet zo raar zijn om laat op de avond nog iets groots te plannen. Kijk bv naar werchter dit jaar:
<knip>
Waarom zou dan alles bij de Alpha al om 23.00 klaar moeten zijn? Ik denk dat als er een verassingsact komt, dat deze dan zaterdag of zondag rond 0.00 speelt
Ik vind het een zeer strak plan om dat toch te doen... ik zou zeggen... mail de organisatie met het plan alle tenten langer door te laten gaan....
alpha gaat op zich nog wel door tot een uurtje of 2 a 3... dan staan er alleen de Alpha DJ's... en mojo noemt het dan europa's grootste rock disco.... of was het 70's/80's disco... ik heb het blad er niet bij nu....
ik vind dat echt een slap aftreksel... maar goed... er is nog film dan... en de bravo doet nog wat echte dj-sets tot een uurtje of 4... dus da's op zich wel okee... en ook de 24-uurstent is wel leuk... aan de andere kant... ik vind naborrelen en ouwehoeren heel cool bij de tent hoor....
Hardcore Oldschool Skihut dat weer in dit topic is ontstaaan Liefhebber van apres ski muziek
quote:Hallo hallo....ben je er nog?
Op maandag 18 augustus 2003 11:25 schreef InsaneM666 het volgende:[..]
hehehe
Ik zag trouwens dat je uit Gouda komt, ikke uit Waddinxveen
De organisatie wijdt het achterblijven van de kaartverkoop aan het opraken van het budget van de bezoekers. LL is aan het eind van het seizoen en voor velen is het geld op.
Men wil volgend jaar bekijken of men het eerder in het seizoen kan organiseren, maar moet hiervoor eerst naar de agenda van de artiesten kijken
quote:Heb ik maar eens gedaan, antwoord:
Op maandag 18 augustus 2003 15:39 schreef WpuntNL het volgende:[..]
Ik vind het een zeer strak plan om dat toch te doen... ik zou zeggen... mail de organisatie met het plan alle tenten langer door te laten gaan....
geluidsoverlast en de vergunningen met de gemeente zijn de reden
in belgie nemen ze het niet zo nauw
quote:Door de verschuiving naar eind augustus lopen ze ook bezoekers mis ivm de gestarte scholen. Ja ja het studieseizoen is weer begonnen.
Op maandag 18 augustus 2003 17:28 schreef greatgonzo het volgende:
en verkoop tot nu toe is 50000 kaartjesDe organisatie wijdt het achterblijven van de kaartverkoop aan het opraken van het budget van de bezoekers. LL is aan het eind van het seizoen en voor velen is het geld op.
Men wil volgend jaar bekijken of men het eerder in het seizoen kan organiseren, maar moet hiervoor eerst naar de agenda van de artiesten kijken
Ik hoorde trouwens het gerucht dat er geen camping 5 komt dit jaar.
quote:Nu is het niet grappig meer hoor.
Op maandag 18 augustus 2003 20:58 schreef MrLunk het volgende:
SurpriseAct Lowlands Lekt uit...Zie: Surprise act lowlands lekt uit....
quote:hmm ik begin hier half te gillen bij het zien van deze post, maar ik ging t nakijken op lowlands.nl maar er staat niks.
Op maandag 18 augustus 2003 17:28 schreef mouzzer het volgende:
Lagwagon komt in de plaats van het Jackass gebeuren.
Nogsteeds geen bevestiging van Tom McRae, alleen nog plekje in de bravo dus vrees het ergste.
quote:hoe zeker is dat?
Op maandag 18 augustus 2003 17:28 schreef mouzzer het volgende:
Lagwagon komt in de plaats van het Jackass gebeuren.
quote:na aperd
Op maandag 18 augustus 2003 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
hoe zeker is dat?
quote:aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh relaaaxxxeddddd!!!!
Op maandag 18 augustus 2003 23:13 schreef mouzzer het volgende:
Staat op het lowlandsforum, daar is het bevestigd door lowbogey, da's de admin van het forum die alle nieuwe bands bekend maakt.Nogsteeds geen bevestiging van Tom McRae, alleen nog plekje in de bravo dus vrees het ergste.
Thursday August 28th - 30th (TBC)
Pukkelpop Festival - Belgium
Friday August 29th - 31st (TBC)
Lowlands Festival - Netherlands
Zou het wel supertof vinden als hij komt. Hij zou geloof ik ook al eens eerder komen, maar moest toen afzeggen. Ik vrees alleen niet dat hij komt ivm. met optreden Pinkpop eerder dit jaar, maar we zullen zien wat er nog vrij is.
quote:Same here..al die geruchten schieten niet op..zo kan je bij elke grote band wel zeggen dat ze komen als ze toevallig een gaatje in hun schema hebbe..
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:35 schreef Vaakje het volgende:
Ik zie het allemaal volgende week wel...
oh ja ik zag t in je profiel dat je uit Gouda komt
quote:idd gewoon niks verwachten besides de line-up natuurlijk
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:46 schreef Vaakje het volgende:
Oh je bent er weer. Ja ik kom uit Gouda ja! En jij uit Waddinxveen zei je eerder.. Geinig hoor. Heb jij ook zo´n hekel aan van die geruchten over grote bands. Als je niks verwacht kan het alleen maar beter worden toch?? Heb jij al zin in volgende week??
Dat vind ik dus de kracht van lowlands, struinen, snuffelen, verdwalen, elkaar weer vinden en dit vieren.
quote:hahaha
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:08 schreef Vaakje het volgende:
Goed dat je me er even aan herinnert. Ik moet een vriend van me bellen of hij al vrij heeft gevraagd voor vrijdag. Ik ben vorig jaar, door toedoen van anderen, op camping 5 ofzo geeindigd doordat we op vrijdagmiddag pas gingen rijden. Moest een pokke-end door de modder naar een camping die ook geheel verdwenen was in de modder. We hadden geeneens geasfalteerde weggetjes!! Voorgaande jaren ging ik altijd op donderdag en kon ik zo doorlopen en was ik binnen 5 minuten op het festivalterrein. Ik weet niet wat voor weer het gaat worden, maar mooi dat ik niet weer die klotebrug 4 keer per dag op en neer ga lopen"!!!!!
Please laat het mooi weer worden en laat mij op donderdag gaan!!!!
=edit= k stond trouwens op camping 1 vorig jaar
quote:Ja ik ga 's morgens al weg hierzo..dus ik denk dat ik dr donderdag rond 11 uur ben ofzo..en vorig jaar stond ik op camping 1
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:17 schreef Vaakje het volgende:
Hoe laat ga jij dan ongeveer. Ik weet van vorige jaren alleen maar dat het donker was toen we aankwamen. Andere jaren liep ik altijd achter mijn Lowlandsmaatje aan, maar nu moet ik het zelf uitzoeken. Op donderdag sta je toch ook in de rij??
Camping 1??!!
Eerste vijf dagen, woensdag 20 augustus tot en met zondag 24 augustus :
Perioden met zon en vrijwel droog. Middagtemperatuur rond 23 graden.
wo do vr za zo
Zonneschijn (%) 40 30 30 40 50
Neerslagkans (%) 10 20 40 20 10
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0 1 0 0
Minimumtemperatuur (şC) 12 13 14 15 14
Middagtemperatuur (şC) 21 22 23 24 25
Windrichting W ZW W NW VAR
Windkracht (bft) 3 3 4 3 3
Alle cijfers zijn gemiddelden over Nederland
Windrichting en windkracht gelden voor overdag boven open gebieden
Toelichting op de tabel
Lange termijn, maandag 25 augustus tot en met donderdag 28 augustus :
Nu en dan zon, maar ook 30 tot 40% kans op een bui. Middagtemperatuur op of iets boven de normale waarde van 21 graden.
Klinkt optimaal
quote:ja t klinkt goed idd
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:24 schreef Da hopman het volgende:
het weer
quote:op 1 hoor je um ook bijna niet
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:29 schreef Vaakje het volgende:
Ga jij al zo vroeg!! Ik niet hoor. Ik heb geen zin om de hele dag voor een gesloten deur te gaan zitten. Vorige jaren stond ik op camping 2 en 3 geloof ik. Ook prima te doen hoor! Ik wil alleen niet te dicht bij de 24uurs-tent staan met mijn tent. Ik zal er niet vaak zijn, maar ik heb een schurfthekel aan de 24uurs-tent!!! En wil hem dus ook niet horen als ik dat niet wil...
quote:cool
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:36 schreef Vaakje het volgende:
Ik zal eens kijken...ben natuurlijk niet alleen...maar wel op donderdag in ieder geval..
quote:hahaha nou mn ogen zijn slecht...maar gelukkig doen me lenzen t wel
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:59 schreef Vaakje het volgende:
Niet te groot, kort donker haar en zeer waarschijnlijk in het zwart gekleed. Ik weet niet hoe goed je ogen zijn, maar ik heb kuiltjes in mijn wangen....
quote:hehe
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:11 schreef Vaakje het volgende:
De mijne ook...ojee moet wel eerst nieuwe halen...
quote:ja jij ook hč
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:13 schreef Vaakje het volgende:
Inderdaad...
Misschien tot volgende week en anders heel veel plezier!!!Vaakje
daaag
Lowlands is super! Ik kon vorig jaar niet omdat ik toen op stage moet,was het jaar daarvoor wel geweest.
Ik verheug me er al sinds April op, en over 8 dagen zit ik er
quote:je gaat woensdag al?
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:25 schreef Henkmanz het volgende:
Wat is dat "Lowlands Ellende topic" een zeiktopic:NLowlands is super! Ik kon vorig jaar niet omdat ik toen op stage moet,was het jaar daarvoor wel geweest.
Ik verheug me er al sinds April op, en over 8 dagen zit ik er
quote:ik ook niet
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:06 schreef Da hopman het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er veel FOK!ers bij waren.
quote:Je wil niet in de rij staan maar wel een kilometer lopen naar het festivalterrein vanaf je tent???
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:34 schreef Scylla het volgende:
Ik ga wslijk vrijdagochtend, omdat ik geen zin om ontzettend lang in de rij te staan donderdag, terwijl ik vrijdagochtend zo kan doorlopen. Ben ik de vrijdag ook niet brak, dus dat is ook wel handig. Ik moet alleen naar school vrijdag, maar dat vergeet ik gewoon eventjes.
quote:volgens mij ook ja..
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:41 schreef Vaakje het volgende:
Vrijdag sta je trouwens ook in de rij hoor...
Kan iemand me vertellen wanneer ze de afgelopen jaren de poort los hebben gegooid? Zeker rond een uur of 20.00 op donderdag?
quote:Het huidige lowlands bestaat sinds 1992
Even voor de mensen die roepen dat het in het begin allemaal leuker was..... het festival is al ontstaan in de jaren 60 (dus voor pinkpop)
Flyer '67
[afbeelding]
Flyers '68
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorig jaar was nl. het 10-jarig bestaan.
quote:Elk jaar tussen 19:00 u. en 20:00 u.
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:58 schreef greatgonzo het volgende:Kan iemand me vertellen wanneer ze de afgelopen jaren de poort los hebben gegooid? Zeker rond een uur of 20.00 op donderdag?
quote:Maar pas sinds vorig jaar officieel, daarvoor drukten ze je allemaal nog op het hart vrijdag pas te komen omdat donderdag niemand binnen zou mogen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:23 schreef Roellio het volgende:
Elk jaar tussen 19:00 u. en 20:00 u.
quote:Ze hebben blijkbaar eindelijk ingezien dat het toch geen zin heeft.
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:26 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Maar pas sinds vorig jaar officieel, daarvoor drukten ze je allemaal nog op het hart vrijdag pas te komen omdat donderdag niemand binnen zou mogen.
The people will come, and the gates will open.
Als ze die poorten dicht houden wordt het rellen.
Er waren er behoorlijk wat pissig, als ze slim zijn gooien ze dit jaar gewoon alles los.
Btw, ik had eerst als plan om s'middags al te komen, daar maak ik maar 19.00 van, het wordt toch ietsjes rustiger.
quote:Precies. En in de rij staan is toch ook gewoon gezellig?
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:51 schreef greatgonzo het volgende:
Btw, ik had eerst als plan om s'middags al te komen, daar maak ik maar 19.00 van, het wordt toch ietsjes rustiger.
quote:daar is mijn pa geloof ik nog geweest!
Even voor de mensen die roepen dat het in het begin allemaal leuker was..... het festival is al ontstaan in de jaren 60 (dus voor pinkpop)
Flyer '67
[afbeelding]
Flyers '68
[afbeelding]
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 20-08-2003 00:06]
quote:Ehm, het is 1993 hoor, zie openingpost
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:23 schreef Roellio het volgende:[..]
Het huidige lowlands bestaat sinds 1992
Vorig jaar was nl. het 10-jarig bestaan.
quote:Dit wordt mijn 9e keer, en mijn ervaring is dat dat allemaal reuze meevalt. Wiet kun je zo nodig goed verstoppen, en drank moet je gewoon tactisch verdelen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:41 schreef MeAndMyself het volgende:
Wordt er echt intensief op drank, wiet etcetcetc. gecontroleerd of valt dit wel mee?!
quote:ze hadde ook al jaren de charlie er staan, maar dies nu ook niet meer
Op woensdag 20 augustus 2003 14:01 schreef greatgonzo het volgende:
dat denk ik niet, ze hebben al jaren dezelfde tent
quote:+ ongeveer 3 kwartier aan vertraging.
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:23 schreef Roellio het volgende:[..]
Elk jaar tussen 19:00 u. en 20:00 u.
quote:Je mag 5 gram softdrugs mee en 12 blikjes en een plastic liter fles.
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:41 schreef MeAndMyself het volgende:
Wordt er echt intensief op drank, wiet etcetcetc. gecontroleerd of valt dit wel mee?!
Al doen ze over een plastic 1,5 literfles echt niet moeilijk.
Meer wordt ingenomen, en ja: Je kunt je overtollige drank ter plekke in één teug opdrinken, en ja: Anders pakken ze het af.
Lagwagon vervangt Steve-O
weer een heerlijk punkbandje erbij
quote:die stonden er gelukkig nog bijna geen
Op woensdag 20 augustus 2003 19:35 schreef Komakie het volgende:
OK dan!!!!!Lagwagon vervangt Steve-O
weer een heerlijk punkbandje erbij
k lees net dat de Fat Truckers de plaats van casjmier (geen idee meer hoe je t schrijft) invult. geen idee wie die Fat Truckers dan zijn, volgens de site zijn ze ultrahip
quote:nou ja echt streng zijn ze niet, blikjes beetje verdelen en je klrijgt zo meer mee, had vorig jaar 19 blikken bij me
Op woensdag 20 augustus 2003 18:23 schreef Roellio het volgende:[..]
Je mag 5 gram softdrugs mee en 12 blikjes en een plastic liter fles.
Al doen ze over een plastic 1,5 literfles echt niet moeilijk.
Meer wordt ingenomen, en ja: Je kunt je overtollige drank ter plekke in één teug opdrinken, en ja: Anders pakken ze het af.
als je nou een soep nlik mee wil nemen (in nl. wel zo makkelijk) kan dat dan ook of gaan ze daar wel moeilijk over doen omdat t een harde verpakking is?
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:24 schreef GeM het volgende:[..]
ze hadde ook al jaren de charlie er staan, maar dies nu ook niet meer
quote:* paarse_paashaas had vorig jaar paar blikken knakworsten (don't ask!!) mee!
Op woensdag 20 augustus 2003 22:29 schreef GeM het volgende:
vraagje he,als je nou een soep nlik mee wil nemen (in nl. wel zo makkelijk) kan dat dan ook of gaan ze daar wel moeilijk over doen omdat t een harde verpakking is?
Lange termijn, woensdag 27 augustus tot en met zaterdag 30 augustus :
Grote kans op voortzetting van het huidige, vrijwel droge en zonnige weertype met een middagtemperatuur meestal rond of iets boven de normale waarde van 20 graden.
Speciale droogteverwachting: Nederland: In deze periode is de kans op significante neerslag ( > 5mm/dag) kleiner dan 30 % . De kans op een significante weersomslag en toename van de neerslagkans lijkt de eerste week van september toe te nemen
Klink mooi, minder dan 30% kans op regen!
quote:Lekkur!
Op donderdag 21 augustus 2003 10:32 schreef greatgonzo het volgende:
Het weer:Lange termijn, woensdag 27 augustus tot en met zaterdag 30 augustus :
Grote kans op voortzetting van het huidige, vrijwel droge en zonnige weertype met een middagtemperatuur meestal rond of iets boven de normale waarde van 20 graden.Speciale droogteverwachting: Nederland: In deze periode is de kans op significante neerslag ( > 5mm/dag) kleiner dan 30 % . De kans op een significante weersomslag en toename van de neerslagkans lijkt de eerste week van september toe te nemen
Klink mooi, minder dan 30% kans op regen!
Lange termijn, donderdag 28 augustus tot en met zondag 31 augustus :
Toenemende kans op overgang naar een zuidwestelijke stroming met een onstabiel, wisselvallig weertype en regelmatig buiige neerslag. Middagtemperatuur rond of iets boven de normale waarde van 20 C. Speciale droogteverwachting: Nederland: De kans op significante neerslag ( > 5 mm /dag ) is ongeveer 30 %, maar door het buiige karakter kunnen hoeveelheden lokaal sterk uiteenlopen. Stroomgebied Rijn en Maas: Hiervoor geldt hetzelfde als voor Nederland.
Van het weekend maar eens de spullen klaar gaan leggen. (Voorpret is het halve werk)
die nostalgische tent, alles ziet er nu zo vredig uit
baal er wel van dat ik dit jaar nie kan
en ik hoop dat dat even zo blijft tot maandag
quote:Mooi!
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:58 schreef pinquit het volgende:
nog niet uitverkochten ik hoop dat dat even zo blijft tot maandag
En waag het niet om het laatste kaartje te kopen, dat wil ik al!
quote:van knmi.nl
Lange termijn, vrijdag 29 augustus tot en met maandag 1 september :Nederland: Een grote kans op wisselvallig weer. Er worden echter geen extreme daghoeveelheden van de neerslag verwacht. Gemiddeld valt er de eerste dagen ca. 3 mm per dag. De middagtemperatuur ligt daarbij rond de 20 graden. Stroomgebied van Rijn en Maas: Ook voor deze gebieden geldt min of meer hetzelfde beeld. Tot en met woensdag overwegend droog. Daarna nemen de neerslagkansen toe. Echter, op donderdag na, blijven de daghoeveelheden beneden de 5 mm. Op donderdag is de kans op een daghoeveelheid groter dan 10 mm voor Zwitserland en het zuiden van Duitsland 10-20%.
quote:En de resterende nachtjes slapen zijn op één hand te tellen!
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:28 schreef Da hopman het volgende:
Oja, op de lowlandssite kun je nu ook foto's aanschouwen.
http://www.lowlands.nl/media/foto/lowlands/_3A_0003_JPG.html
* SODA heeft er zin in dit jaar!
voor de rest hoeft t van mij niet uitverkocht te raken, beetje meer ruimte is nooit weg
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 11:42 schreef Da hopman het volgende:
Er zijn nog zo'n 10000 kaartjes beschikbaar. Als je er nog geen hebt, kijk dan eens op www.marktplaats.nl. Dat scheelt al snel zo'n 30 euro's
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:14 schreef SODA het volgende:
* SODA is ondertussen zwaar aan het balen dat hij zijn kaartje gewoon bij t postkantoor heeft gekocht..
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 13:16 schreef rubbereend het volgende:heb er al erg veel zin in, hoop dat we Geen bui krijgen op donderdag, in rij in de regen of je tent in de regen opzetten is nooit grappig
voor de rest hoeft t van mij niet uitverkocht te raken, beetje meer ruimte is nooit weg
Ik ga maar niet.
quote:jammer, vooral dat P.I.
Op zondag 24 augustus 2003 15:26 schreef popolon het volgende:
Gisteren m'n kaartje verkochtIk ga maar niet.
nou heb de rubberboot en de twister al klaar liggen, nu de rest nog
quote:Ohja, ik zoek nog een tent.
Op zondag 24 augustus 2003 16:08 schreef rubbereend het volgende:
nou heb de rubberboot en de twister al klaar liggen, nu de rest nog
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:09 schreef SODA het volgende:[..]
Ohja, ik zoek nog een tent.
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:09 schreef SODA het volgende:[..]
Ohja, ik zoek nog een tent.
Forum Opties | |
---|---|