die persoon is als vermist opgegeven en nooit meer teruggevonden. Volgens de verhalen dan.quote:Op maandag 4 september 2006 14:27 schreef VandenBerg het volgende:
....
Tevens denk ik dat Paul niet dood is, je hoort ook niks over de dood van Paul's dubbelganger. Als diegene zijn rol heeft overgenomen moet hij in real life dood verklaard zijn. Zijn volledige naam is bekend, dus zoek het op. Als die persoon toevalligerwijs rond die tijd ook is overleden ga ik toch wel serieus nadenken of het inderdaad toch zo is.
![]()
Inderdaad, volgens de verhalenquote:Op maandag 4 september 2006 14:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
die persoon is als vermist opgegeven en nooit meer teruggevonden. Volgens de verhalen dan.
Naast inderdaad dat punt, waar slaat die tekst op ? Als je daardoor echt dingen gaat afvragen ben je wel een beetje zielig bezig.quote:Op maandag 4 september 2006 14:45 schreef satecl het volgende:
wat ik ook niet snap, het gerucht is begonnen met Revolution #9, toen ze 'Number 9,'Number 9,'Number 9,' achteruit draaide en toen: 'Turn me on, Dead Man' eruit kwam..... Hoe wisten ze dat het toen over Paul Mcartney ging...??
Uhm, ik gaf je gelijk in m'n vorige post hoor........quote:Op maandag 4 september 2006 16:52 schreef satecl het volgende:
er zijn wel meer dingen dan alleen dat hoor...heb jij alles wel gelezen. zoniet: http://www.beatlesfanclub.nl/content/view/259/44/ lees ffies alle 4 delen dan
(niet dat ik geloof dat ie dood is, maar ik neem dit wel serieus....)
Het eerste Beatlesalbum kwam uit in maart 1963, het laatst opgenomen album (Abbey Road) kwam uit in september 1969 (alhoewel Let It Be, dat eerder werd opgenomen, daarna nog werd uitgebracht).quote:Op maandag 4 september 2006 14:27 schreef VandenBerg het volgende:
Is er eigenlijk bekend hoe lang de Beatles werkten aan een album ?
Ja, da's nu!quote:Ik lees namelijk steeds dat wanneer een album in 1966 is uitgebracht het ook in dat jaar is gemaakt. Ik weet niet hoe het in die tijd ging, maar tegenwoordig doe je over een goed album meer dan een jaar
Lennon & McCartney, en later ook George Harrison, hadden daar in die tijd bijzonder weinig moeite mee.quote:niet om de studio technieken, maar een hit schut je niet zomaar uit je mouw.
Het album dat in 1967 uitkwam was dus Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band. Eén van de beroemste popalbums ooit. Nee, die is niet in een week opgenomen. Voor hun doen hebben The Beatles er zelfs ongekend lang over gedaan. Ook niet zo gek, als je weet welke trucs ze toen uit hebben gehaald (en uit moesten halen) om het zo te laten klinken als het doet. De eerste opnames waren eind 1966 en het album werd uiteindelijk in juni 1967 uitgebracht. Ongeveer een half jaar later dus. Maar voor huidige begrippen is dat uiteraard nog steeds ontzettend snel.quote:Als er een album in 1967 is uitgebracht, een jaar na Paul's 'dood', ga ik er vanuit dat daar het jaar eerder al aan werd gewerkt. Dit ontkracht vrij weinig, maar ik vond het een beetje raar te denken dat een album in een week werd gemaakt.
Hmmm, daar geef je dus inderdaad goede puntenquote:Op maandag 4 september 2006 20:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Het eerste Beatlesalbum kwam uit in maart 1963, het laatst opgenomen album (Abbey Road) kwam uit in september 1969 (alhoewel Let It Be, dat eerder werd opgenomen, daarna nog werd uitgebracht).
In die pak-em-beet 6 en een half jaar hebben ze 13 albums gemaakt, waaronder een dubbel LP. Gemiddeld maakten ze dus ongeveer 2 albums per jaar.
1963 Please Please Me
1963 With the Beatles
1964 A Hard Day's Night [UK]
1964 Beatles for Sale
1965 Help! [UK]
1965 Rubber Soul [UK]
1966 Revolver [UK]
1967 Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
1967 Magical Mystery Tour (origineel een EP)
1968 The Beatles [White Album] (dubbel LP)
1969 Yellow Submarine
1969 Abbey Road
1970 Let It Be
[..]
Ja, da's nu!Bovendien... we hebben het hier wel over The Beatles, he?
![]()
[..]
Lennon & McCartney, en later ook George Harrison, hadden daar in die tijd bijzonder weinig moeite mee.
[..]
Het album dat in 1967 uitkwam was dus Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band. Eén van de beroemste popalbums ooit. Nee, die is niet in een week opgenomen. Voor hun doen hebben The Beatles er zelfs ongekend lang over gedaan. Ook niet zo gek, als je weet welke trucs ze toen uit hebben gehaald (en uit moesten halen) om het zo te laten klinken als het doet. De eerste opnames waren eind 1966 en het album werd uiteindelijk in juni 1967 uitgebracht. Ongeveer een half jaar later dus. Maar voor huidige begrippen is dat uiteraard nog steeds ontzettend snel.
Overigens, hun eerste album, Please Please Me, werd in 1 dag opgenomen.
De 'vermiste dubbelganger zou William Shears Campbell heten, soms enkel William Campbell genoemd, deze zou in 1966 een lookalike-contest gewonnen hebben (soms is de prijs daarbij een ontmoeting met de Beatles) en verdween kort erop.quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:43 schreef VandenBerg het volgende:
Nu nog het punt van de vermissing van de dubbelganger in real life. Hij zou " verdwenen " zijn, daar geloof ik niet in.
Duidelijk, geen vermiste dubbelganger dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:29 schreef KroJo het volgende:
[..]
er bestaat echter geen lookalike van McCartney met de naam William (Shears) Campbell, ook zijn er geen lookalikes vermist rondom die tijd, of agenten van de Ontario Police
Politie is omgekocht, begrijp dat nouquote:Op woensdag 6 september 2006 11:52 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Duidelijk, geen vermiste dubbelganger dus.
HOAX![]()
Zou Eric Hufschmid niet als bron gebruiken, dat is een beroepsidioot en holocaustontkenner. Behoorlijk fout figuur dus.quote:Op maandag 4 september 2006 00:41 schreef Tokse het volgende:
[..]
......
http://www.erichufschmid.net/Conspiracies4.htm en dan halverwege de pagina..
Het blijven speculaties natuurlijk, maar toch heb en hou ik m'n twijfels..
Mwoah; dát zegt niet zoveel hoor...quote:Op woensdag 6 september 2006 11:52 schreef VandenBerg het volgende:
Duidelijk, geen vermiste dubbelganger dus.
HOAX![]()
En nu trappen alle media er weer inquote:Op woensdag 6 september 2006 20:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mwoah; dát zegt niet zoveel hoor...
...zo is de vermeende dood van Steve Irwin ook jáárenlang een klassieke internet-hoax geweest.![]()
Nou die ging ook dood waarom haalden ze daar ook geen dubbelganger voor ?quote:Op maandag 4 september 2006 17:48 schreef satecl het volgende:
welke truc...
Omdat the beatles toen al(een heeele tijd) uit elkaar waren....quote:Op donderdag 7 september 2006 02:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nou die ging ook dood waarom haalden ze daar ook geen dubbelganger voor ?
Maar Lennon was toen nog steeds echt iemand in de buiness toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat the beatles toen al(een heeele tijd) uit elkaar waren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |