abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41408861
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:36 schreef satecl het volgende:
en waar gaat ie precies over
http://accordionguy.blogware.com/Photos/2004/12/batman_222.zip

Kheb hem zelf nog niet gelezen
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:34:56 #252
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41410349
is er nooit een interniew geweest met een beatle(en dan vooral met paul) over dit onderwerp
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator zaterdag 2 september 2006 @ 01:00:13 #253
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_41413110
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:36 schreef satecl het volgende:
en waar gaat ie precies over
Ik weet nog wel dat de clou is dat niet McCartney, maar juist alle andere Beatles dood zijn. Dat het een afleidingsmanoevre is...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:10:43 #254
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41413432
hahaha
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 02:40:46 #255
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_41415109
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:59 schreef ivetje het volgende:
Jemig, dit is wel een vreselijk oud topic mar kwam vandaag toevallig weer war sites tegen hierover en was benieuwd of er op fok ook wat te vinden was. Heb het altijd wel een interessant onderwerp gevonden en inmiddels al vele sites erover gelezen.
Naar mijn idee zou het waar kunnen zijn. Er zijn stemanalyses gedaan die aantoonden dat het 2 verschillende personen waren. Dat is ook naar buiten gebracht door degene die de analyse heeft gedaan, alleen heeft hij daarna die uitspraak nooit meer gedaan. Verder vind ik de site die eerder genoemd werd met de foto's die vergeleken worden ook wel freaky. Je ziet gewoon dat het gezicht van Paul veel langer en smaller is ineens, ook is hij ineens een stuk groter dan de andere beatles terwijl hij eerst ongeveer dezelfde lengte had. En kom nou niet aan met dingen als "misschien stond hij voorover gebogen" want je gaat mij niet wijsmaken dat je eerst jaren voorovergebogen staat op alle foto's en ineens niet meer Ook heeft hij ineens andere kleur ogen, vroeger bruin en tegenwoordig grijs.
Het verhaal over dat Lennon het ooit naar buiten wilde brengen dat Paul dood was en daarna is neergeschoten om dit te voorkomen vind ik een beetje ver gezocht.
Maar als het waar is...wat is er dan met het lijk gebeurt? En zoiets kan je volgens mij niet verborgen houden, iemand zou ooit zijn/haar mond voorbij praten of iemand moet ooit iets aan de nabestaanden hebben gemerkt. Verder vind ik het wel frapant dat die William Campbell net na Paul's dood ineens spoorloos verdwijnt en Paul ziet er ineens anders uit
Maar al die aanwijzingen etc. dat kan geen toeval zijn. Of het is een hoax zoals hierboven gemeld wordt, of het is echt waar (ik twijfel echt wel na het zien van die verschillende pics). Waarschijnlijk zullen we er nooit achterkomen...de overgebleven beatles zullen het denk ik nooit meer naar buiten brengen, al hoop ik wel dat dit mysterie ooit wordt opgelost.
Kuiltje in de kin die ineens weg is en heel andere neusvleugels.

Ik heb me er nooit mee bezig gehouden of Paul wel of niet dood is,ik wist niet eens van deze theorieen. Maar nu ik alles gelezen heb ,met een kritische instelling, kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat hij idd dood is. En dat ze dit voor de gein zo doen geloof ik ook niet, aangezien ze dan wel en dan niet zeggen dat het een grap is.

Kortom ..Paul is dead.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_41416658
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 02:40 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Kuiltje in de kin die ineens weg is en heel andere neusvleugels.

Ik heb me er nooit mee bezig gehouden of Paul wel of niet dood is,ik wist niet eens van deze theorieen. Maar nu ik alles gelezen heb ,met een kritische instelling, kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat hij idd dood is. En dat ze dit voor de gein zo doen geloof ik ook niet, aangezien ze dan wel en dan niet zeggen dat het een grap is.

Kortom ..Paul is dead.
En de familie van Paul en zijn dubbelganger die accepteert het allemaal maar zomaar? Plus alle vrienden van beiden?
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:43:42 #257
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41426105
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef satecl het volgende:
is er nooit een interniew geweest met een beatle(en dan vooral met paul) over dit onderwerp
weet niemand dit toevallig..?
pi_41426285
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 16:43 schreef satecl het volgende:

[..]

weet niemand dit toevallig..?
http://www.geocities.com/~beatleboy1/dbmlife69.int.html
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:04:37 #259
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41426572
'On Abbey Road we were wearing our ordinary clothes. I was walking barefoot because it was a hot day'

dat is ook erg dom excuus moet ik zegge...
pi_41426616
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef satecl het volgende:
'On Abbey Road we were wearing our ordinary clothes. I was walking barefoot because it was a hot day'

dat is ook erg dom excuus moet ik zegge...
Het was in de hippietijd

Maar moet je een goed excuus hebben waarom je op blote voeten loopt op een album cover?
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:10:09 #261
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41426755
vind ik wel...

Als je een zomaar op blote voeten over straat loopt tijdens het nemen van je Cover fotos voor t nieuwe album... daar moet toch wle een reden achter zitte...
pi_41431519
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:10 schreef satecl het volgende:
vind ik wel...

Als je een zomaar op blote voeten over straat loopt tijdens het nemen van je Cover fotos voor t nieuwe album... daar moet toch wle een reden achter zitte...
Hippie tijd...waarom hadden mensen bloemen in hun haar? Tja, het was gewoon de stijl, op blote voeten lopen was toen misschien wel normaler dan nu
  zaterdag 2 september 2006 @ 20:11:11 #263
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_41431708
Als hij op blote voeten liep omdat het zo warm was, waarom heeft ie dan op de eerste foto's die voor het album zijn gemaakt, teenslippers aan? Zo warm zijn die nu ook weer niet lijkt mij, die had hij dan wel aan kunnen houden

http://xoomer.alice.it/james_paul_mccartney/abbey_road.html
Haal eruit wat erin zit!
pi_41432147
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:11 schreef Tokse het volgende:
Als hij op blote voeten liep omdat het zo warm was, waarom heeft ie dan op de eerste foto's die voor het album zijn gemaakt, teenslippers aan? Zo warm zijn die nu ook weer niet lijkt mij, die had hij dan wel aan kunnen houden

En met warm weer op blote voeten op asfalt lopen is ook niet zo verstandig

Maar de foto's zijn wel vroeg op de dag genomen, dus het asfalt zal waarschijnlijk nog niet heel heet geweest zijn.
  Moderator zaterdag 2 september 2006 @ 21:35:40 #265
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_41434552
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:25 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En met warm weer op blote voeten op asfalt lopen is ook niet zo verstandig

Maar de foto's zijn wel vroeg op de dag genomen, dus het asfalt zal waarschijnlijk nog niet heel heet geweest zijn.
7 uur 's ochtends, in 5 minuten met een agent de net om de hoek het vereer even tegenhoudt... Legendarische foto.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 22:27:59 #266
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_41436393
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 06:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En de familie van Paul en zijn dubbelganger die accepteert het allemaal maar zomaar? Plus alle vrienden van beiden?
Die zullen wel een smak geld hebben gekregen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 3 september 2006 @ 01:16:40 #267
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_41442189
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Die zullen wel een smak geld hebben gekregen.
Ja, want voor geld doe je alles! Vooral als je al genoeg geld heb!

Doe toch niet zo raar, joh!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 03:40:33 #268
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_41444203
quote:
Op zondag 3 september 2006 01:16 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, want voor geld doe je alles! Vooral als je al genoeg geld heb!

Doe toch niet zo raar, joh!
Raar? Je moest eens weten wat mensen allemaal doen voor geld,of voor nóg meer geld.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_41448824
quote:
Op zondag 3 september 2006 03:40 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Raar? Je moest eens weten wat mensen allemaal doen voor geld,of voor nóg meer geld.
Mensen doen veel voor geld, maar voor een paar miljoen (of zelfs veel meer) koop je niet een vader of een broer die dan gaan doen dat de vervanger hun echte zoon/broer is. Daarnaast moeten er minstens honderden mensen betrokken zijn, die koop je nooit allemaal om.

Voor de platenmaatschappij zou het wel erg geweest zijn als Paul overleden was, maar als dat gebeurt was dan hadden ze zijn dood wel uitgemolken en niet zoiets onrealistisch ondernemen.
  † In Memoriam † zondag 3 september 2006 @ 17:31:06 #270
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_41455417
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Voor de platenmaatschappij zou het wel erg geweest zijn als Paul overleden was, maar als dat gebeurt was dan hadden ze zijn dood wel uitgemolken en niet zoiets onrealistisch ondernemen.
Zo dacht ik in eerste instantie ook. Maar toen ik dus al die theorieen las en bijbehorende 'bewijzen' ,ben ik echt gaan twijfelen.
Sommige dingen zijn zo overduidelijk zichtbaar,denk aan het verschil in het gezicht en lengte van Paul,de verborgen boodschappen,en de vreemde toevalligheden.
En ik kom alleen maar meer dingen tegen die het overlijden van Paul bevestigen.
Tja ,wat moet ik hier dan van denken?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_41456768
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:11 schreef Tokse het volgende:

Juidt sie teenslippers maken het zeer waarschijnlijk dat het niet vooraf het idee geweest was dat Paul vooral op blote voeten op die hoes zou moeten staan..
de fotograaf heeft gewoon een aantal foto's genomen en toen wat aanpassingen gedaan ...

Waarschijnlijk was een van zijn verzoeken van de fotograaf dat Paul die opvallende teenlippers (waar alle anderen redelijke egale schoenen, samensmeltend met hun broek-jas, bv de witte schoenen en pak van John Lennon) uit kon doen.

het is zer waarschijnlijk dat deze eerste foto als 'vooreeld gold: vooral hoe Ringo en John erop stonden, terwijl paul en george daar uit de maat vielen...

Die hele hype rondom de 'dood' van Paul is volgens mij vooral uitgedacht door mensen die niets weten van een creatief proces, die denken dat een bepaalde creatieve uiting er 'poef' opeens staat, terwjl het juist veelal een werkproces is....

vanuit dat idee is het onzin dat zomaar een van de belangrijkste en beroemdste bands in de geschiedenis plotsklaps een nieuw lid krijgt en deze in een uiterst belangrijke rol als 'leider' en concept-aangever blijft zitten en een bestaand proces (van muzikale ontwikkeling in de beatles) doorzet.
  maandag 4 september 2006 @ 00:41:21 #272
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_41469982
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:27 schreef KroJo het volgende:

[..]

Juidt sie teenslippers maken het zeer waarschijnlijk dat het niet vooraf het idee geweest was dat Paul vooral op blote voeten op die hoes zou moeten staan..
de fotograaf heeft gewoon een aantal foto's genomen en toen wat aanpassingen gedaan ...

Waarschijnlijk was een van zijn verzoeken van de fotograaf dat Paul die opvallende teenlippers (waar alle anderen redelijke egale schoenen, samensmeltend met hun broek-jas, bv de witte schoenen en pak van John Lennon) uit kon doen.

het is zer waarschijnlijk dat deze eerste foto als 'vooreeld gold: [afbeelding] vooral hoe Ringo en John erop stonden, terwijl paul en george daar uit de maat vielen...

Die hele hype rondom de 'dood' van Paul is volgens mij vooral uitgedacht door mensen die niets weten van een creatief proces, die denken dat een bepaalde creatieve uiting er 'poef' opeens staat, terwjl het juist veelal een werkproces is....

vanuit dat idee is het onzin dat zomaar een van de belangrijkste en beroemdste bands in de geschiedenis plotsklaps een nieuw lid krijgt en deze in een uiterst belangrijke rol als 'leider' en concept-aangever blijft zitten en een bestaand proces (van muzikale ontwikkeling in de beatles) doorzet.
Dat wat jij een creatief proces noemt..Ik heb daar wel mn twijfels over toch. Met name waarom het bij al deze opnames, foto's van albumhoezen enz. het dan net allemaal om Paul gaat..
Ik las ergens, en ik zal de link nog weer opzoeken, dat de Beatles erg pissig zouden zijn geweest, dat ze verder moesten met een stand-in voor Paul, na zijn overlijden ( En dat zijn overlijden niet bekend mocht worden gemaakt omdat ze bang waren voor vele zelfmoorden onder jonge vrouwen die met name fan van Paul waren). En dat de Beatles daarom zowel andere muziek gingen maken met nogal zwaarmoedige teksten, als allerlei verborgen boodschappen gaven over het overlijden van Paul, omdat ze het niet bekend mochten maken, en eigenlijk niet door wilden gaan op deze manier.

Of het waar is weet ik niet, ik zoek de link nog ff op met het verhaal, ik heb hier tig jaar geleden al van alles over gehoord en gelezen, ook over omkoping van familie en vrienden, het plotselinge einde van zijn verloving, en ik twijfel nog steeds:)

http://www.erichufschmid.net/Conspiracies4.htm en dan halverwege de pagina..

Het blijven speculaties natuurlijk, maar toch heb en hou ik m'n twijfels..
Haal eruit wat erin zit!
  maandag 4 september 2006 @ 01:00:49 #273
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_41470394
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:41 schreef Tokse het volgende:
Dat wat jij een creatief proces noemt..Ik heb daar wel mn twijfels over toch. Met name waarom het bij al deze opnames, foto's van albumhoezen enz. het dan net allemaal om Paul gaat..
Dat komt omdat er wat dat betreft alleen op McCartney gelet wordt. Veel van de zogenaamde aanwijzingen zijn wel erg ver gezocht.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 4 september 2006 @ 01:08:57 #274
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_41470603
quote:

Ik las ergens, en ik zal de link nog weer opzoeken, dat de Beatles erg pissig zouden zijn geweest, dat ze verder moesten met een stand-in voor Paul
Van wie 'moesten' ze dat dan?
Als je je een beetje in The Beatles verdiept dan weet je dat ze zo eigenwijs waren als maar kon en zich niet snel lieten vertellen dat ze iets moesten.
Of verplaats je alleen maar eens in de persoon van John Lennon. Kun je je voorstellen dat die ooit in zoiets zou meegaan? Dat is toch echt ondenkbaar?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_41474214
quote:

[..]

Omdat er enkel 'aanwijzingen' naar 'Paul' gezocht worden .... Ringo draagt een volledig zwart pak, is dat geen aanwijzing dat misschien _hij_ dood zou zijn, of John dan, in volledig wit, inclusief witte schoenen, bovendien is zijn gezicht niet te zien op de foto ... dat is vast een aanwijzing dat John dood is.. of?

Wie zoekt zal vinden, en zeker in symboolrijke kunst kun je dan je hart ophalen (net zoals figuratieve schilderijen van bv Leonardo da Vinci ook een rijke bron kunnen zijn van vrije associatie: je zou dr een heel boek over kunen schrijven wat je daar allemaal niet in kunt zien) ....

As jij een losse en duidelijke onzinnige associatie bedenkt tussen de beatles en wat dan ook dan kan ik je vrijwel gelijk een heel lang lijstje met 'aanwijzingen' daarnaar uit hun songtexten opleveren...

als voorbeeld bv de vraag of de aanslag van 11 september in Lennon's songtexten voorspeld is: dan kun je volop 'aanwijzingen' halen uit Lennon's solowerk met verwijzingen naar New York, geweld, revolutie en dat de vrede zou moeten overwinnen.... Punt is echter dat dat iets is dat de beschouwer in zijn werk zou 'willen' zien, en als je dat maar graag genoeg wilt, lukt dat je ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')