Ik weet nog wel dat de clou is dat niet McCartney, maar juist alle andere Beatles dood zijn. Dat het een afleidingsmanoevre is...quote:
Kuiltje in de kin die ineens weg is en heel andere neusvleugels.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:59 schreef ivetje het volgende:
Jemig, dit is wel een vreselijk oud topic mar kwam vandaag toevallig weer war sites tegen hierover en was benieuwd of er op fok ook wat te vinden was. Heb het altijd wel een interessant onderwerp gevonden en inmiddels al vele sites erover gelezen.
Naar mijn idee zou het waar kunnen zijn. Er zijn stemanalyses gedaan die aantoonden dat het 2 verschillende personen waren. Dat is ook naar buiten gebracht door degene die de analyse heeft gedaan, alleen heeft hij daarna die uitspraak nooit meer gedaan. Verder vind ik de site die eerder genoemd werd met de foto's die vergeleken worden ook wel freaky. Je ziet gewoon dat het gezicht van Paul veel langer en smaller is ineens, ook is hij ineens een stuk groter dan de andere beatles terwijl hij eerst ongeveer dezelfde lengte had. En kom nou niet aan met dingen als "misschien stond hij voorover gebogen" want je gaat mij niet wijsmaken dat je eerst jaren voorovergebogen staat op alle foto's en ineens niet meerOok heeft hij ineens andere kleur ogen, vroeger bruin en tegenwoordig grijs.
Het verhaal over dat Lennon het ooit naar buiten wilde brengen dat Paul dood was en daarna is neergeschoten om dit te voorkomen vind ik een beetje ver gezocht.
Maar als het waar is...wat is er dan met het lijk gebeurt? En zoiets kan je volgens mij niet verborgen houden, iemand zou ooit zijn/haar mond voorbij praten of iemand moet ooit iets aan de nabestaanden hebben gemerkt. Verder vind ik het wel frapant dat die William Campbell net na Paul's dood ineens spoorloos verdwijnt en Paul ziet er ineens anders uit
Maar al die aanwijzingen etc. dat kan geen toeval zijn. Of het is een hoax zoals hierboven gemeld wordt, of het is echt waar (ik twijfel echt wel na het zien van die verschillende pics). Waarschijnlijk zullen we er nooit achterkomen...de overgebleven beatles zullen het denk ik nooit meer naar buiten brengen, al hoop ik wel dat dit mysterie ooit wordt opgelost.
En de familie van Paul en zijn dubbelganger die accepteert het allemaal maar zomaar? Plus alle vrienden van beiden?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kuiltje in de kin die ineens weg is en heel andere neusvleugels.![]()
Ik heb me er nooit mee bezig gehouden of Paul wel of niet dood is,ik wist niet eens van deze theorieen. Maar nu ik alles gelezen heb ,met een kritische instelling, kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat hij idd dood is. En dat ze dit voor de gein zo doen geloof ik ook niet, aangezien ze dan wel en dan niet zeggen dat het een grap is.
Kortom ..Paul is dead.![]()
weet niemand dit toevallig..?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef satecl het volgende:
is er nooit een interniew geweest met een beatle(en dan vooral met paul) over dit onderwerp
Het was in de hippietijdquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:04 schreef satecl het volgende:
'On Abbey Road we were wearing our ordinary clothes. I was walking barefoot because it was a hot day'
dat is ook erg dom excuus moet ik zegge...
Hippie tijd...waarom hadden mensen bloemen in hun haar? Tja, het was gewoon de stijl, op blote voeten lopen was toen misschien wel normaler dan nuquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:10 schreef satecl het volgende:
vind ik wel...
Als je een zomaar op blote voeten over straat loopt tijdens het nemen van je Cover fotos voor t nieuwe album... daar moet toch wle een reden achter zitte...
En met warm weer op blote voeten op asfalt lopen is ook niet zo verstandigquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:11 schreef Tokse het volgende:
Als hij op blote voeten liep omdat het zo warm was, waarom heeft ie dan op de eerste foto's die voor het album zijn gemaakt, teenslippers aan? Zo warm zijn die nu ook weer niet lijkt mij, die had hij dan wel aan kunnen houden![]()
http://xoomer.alice.it/james_paul_mccartney/abbey_road.html
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En met warm weer op blote voeten op asfalt lopen is ook niet zo verstandig![]()
Maar de foto's zijn wel vroeg op de dag genomen, dus het asfalt zal waarschijnlijk nog niet heel heet geweest zijn.
Die zullen wel een smak geld hebben gekregen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 06:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de familie van Paul en zijn dubbelganger die accepteert het allemaal maar zomaar? Plus alle vrienden van beiden?
Ja, want voor geld doe je alles! Vooral als je al genoeg geld heb!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die zullen wel een smak geld hebben gekregen.![]()
Raar? Je moest eens weten wat mensen allemaal doen voor geld,of voor nóg meer geld.quote:Op zondag 3 september 2006 01:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, want voor geld doe je alles! Vooral als je al genoeg geld heb!
Doe toch niet zo raar, joh!
Mensen doen veel voor geld, maar voor een paar miljoen (of zelfs veel meer) koop je niet een vader of een broer die dan gaan doen dat de vervanger hun echte zoon/broer is. Daarnaast moeten er minstens honderden mensen betrokken zijn, die koop je nooit allemaal om.quote:Op zondag 3 september 2006 03:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Raar? Je moest eens weten wat mensen allemaal doen voor geld,of voor nóg meer geld.
Zo dacht ik in eerste instantie ook.quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Voor de platenmaatschappij zou het wel erg geweest zijn als Paul overleden was, maar als dat gebeurt was dan hadden ze zijn dood wel uitgemolken en niet zoiets onrealistisch ondernemen.
Juidt sie teenslippers maken het zeer waarschijnlijk dat het niet vooraf het idee geweest was dat Paul vooral op blote voeten op die hoes zou moeten staan..quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:11 schreef Tokse het volgende:
Als hij op blote voeten liep omdat het zo warm was, waarom heeft ie dan op de eerste foto's die voor het album zijn gemaakt, teenslippers aan? Zo warm zijn die nu ook weer niet lijkt mij, die had hij dan wel aan kunnen houden![]()
http://xoomer.alice.it/james_paul_mccartney/abbey_road.html
Dat wat jij een creatief proces noemt..Ik heb daar wel mn twijfels over toch. Met name waarom het bij al deze opnames, foto's van albumhoezen enz. het dan net allemaal om Paul gaat..quote:Op zondag 3 september 2006 18:27 schreef KroJo het volgende:
[..]
Juidt sie teenslippers maken het zeer waarschijnlijk dat het niet vooraf het idee geweest was dat Paul vooral op blote voeten op die hoes zou moeten staan..
de fotograaf heeft gewoon een aantal foto's genomen en toen wat aanpassingen gedaan ...
Waarschijnlijk was een van zijn verzoeken van de fotograaf dat Paul die opvallende teenlippers (waar alle anderen redelijke egale schoenen, samensmeltend met hun broek-jas, bv de witte schoenen en pak van John Lennon) uit kon doen.
het is zer waarschijnlijk dat deze eerste foto als 'vooreeld gold: [afbeelding] vooral hoe Ringo en John erop stonden, terwijl paul en george daar uit de maat vielen...
Die hele hype rondom de 'dood' van Paul is volgens mij vooral uitgedacht door mensen die niets weten van een creatief proces, die denken dat een bepaalde creatieve uiting er 'poef' opeens staat, terwjl het juist veelal een werkproces is....
vanuit dat idee is het onzin dat zomaar een van de belangrijkste en beroemdste bands in de geschiedenis plotsklaps een nieuw lid krijgt en deze in een uiterst belangrijke rol als 'leider' en concept-aangever blijft zitten en een bestaand proces (van muzikale ontwikkeling in de beatles) doorzet.
Dat komt omdat er wat dat betreft alleen op McCartney gelet wordt. Veel van de zogenaamde aanwijzingen zijn wel erg ver gezocht.quote:Op maandag 4 september 2006 00:41 schreef Tokse het volgende:
Dat wat jij een creatief proces noemt..Ik heb daar wel mn twijfels over toch. Met name waarom het bij al deze opnames, foto's van albumhoezen enz. het dan net allemaal om Paul gaat..
Van wie 'moesten' ze dat dan?quote:Op maandag 4 september 2006 00:41 schreef Tokse het volgende:
Ik las ergens, en ik zal de link nog weer opzoeken, dat de Beatles erg pissig zouden zijn geweest, dat ze verder moesten met een stand-in voor Paul
Omdat er enkel 'aanwijzingen' naar 'Paul' gezocht worden .... Ringo draagt een volledig zwart pak, is dat geen aanwijzing dat misschien _hij_ dood zou zijn, of John dan, in volledig wit, inclusief witte schoenen, bovendien is zijn gezicht niet te zien op de foto ... dat is vast een aanwijzing dat John dood is.. of?quote:Op maandag 4 september 2006 00:41 schreef Tokse het volgende:
[..]
Dat wat jij een creatief proces noemt..Ik heb daar wel mn twijfels over toch. Met name waarom het bij al deze opnames, foto's van albumhoezen enz. het dan net allemaal om Paul gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |