Thanks
quote:
*zucht -kon ik maar onzichtbaar zijn!!!
quote:Ik zeik niet!
Niet zeiken meid. Je bent best een lekker ding.
-dit is toch niet off hè-
Nu ben ik wel weer beetje verward, omdat een vriend moeilijk doet, wat im absolute onzin is!
Maar er komt straks een heleboel leuks op tv... dus ik ga lekker met weinig kleren aan op de bank hangen, en de ventilator aan
Ben nu leuk een verhaaltje aan het schrijven, en vanavond ga ik lekker voor de buis hangen en m'n nieuwe dvd's kijken
Morgen gezellie de stad in met een vriendin,
en zaterdag EINDELIJK m'n liefie weer zien, knuffelen, etc
quote:Zoals...???
Op donderdag 7 augustus 2003 19:13 schreef Christine het volgende:Maar er komt straks een heleboel leuks op tv...
Na een gesprekje met mijn zus aan de tel. weer wat beter, snap t nu wat beter.
Verder naast het warm hebben wel ok, heb zin om hopeloos verliefd te worden
quote:20.00 uur Ned 2 Kinderziekenhuis (erg interessant)
Op donderdag 7 augustus 2003 19:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zoals...???
Ontopic: nog steeds warm
Ga zometeen kijken of ik nog wat kan schrijven
quote:Hehe, dat heb ik toevallig nu ook.
Op donderdag 7 augustus 2003 19:44 schreef sleepflower het volgende:
M'n voet jeukt,
quote:Waarom is die film bij jou wel op tv? Hier staat hij niet in de krant, en op tvgids.nl staat ie ook niet. Forever Young komt, volgens die twee. Hetzelfde geldt voor de andere programma's! Je keek ws in de gids van een dag terug of zo.
Op donderdag 7 augustus 2003 19:41 schreef Christine het volgende:20.30 uur Net5 I dreamed of africa (goeie film!)
Momenteel goed gesprek met die vriend die me verward liet voelen. Het is nog steeds niet oke, hij is even weg, en hopelijk zit het dalijk wel allemaal oke, en anders laat ik het lekker, want dan weet ik het ook niet meer, ik doe mijn best om mijn gevoel uit te leggen!
Ennu ik geniet volop van Phil Collins
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 07-08-2003 20:06]
quote:Irritant
Op donderdag 7 augustus 2003 19:47 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Hehe, dat heb ik toevallig nu ook.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:56 schreef hardsilence het volgende:[..]
Waarom is die film bij jou wel op tv? Hier staat hij niet in de krant, en op tvgids.nl staat ie ook niet. Forever Young komt, volgens die twee.
kan helemaal nix eten, en dat terwijl ik zo na 2 dagen toch wel weer beetje honger krijg... (heb in die 2 dagen alleen een klein stukje afbakstokbrood op)
blergh...
verder gaat het wel goed hoor alleen dat ziek zijn met dit weer, en dan ook nog koorts hebben
nee, da's maar nix...
Vandaag elke patiënt die ik te woord stond had het erover.
Hoe ik me nu voel? Prima, lekker in mijn uppie thuis, geen gezeik van mensen om me heen.
Want:
Hou toch eens op, het is warm ja!, dat weten we nu wel, verergert door de media met hun hittegolf-terminologie, waardoor het een vrijbrief wordt voor nog meer gezeik.
Wíj hebben echt nix te klagen hoor, wíj kunnen nog een doesj nemen als we dat willen.
Geen bosbranden, en airco op veel werkplekken.
Ga niet in competitie met elkaar over hoe warm het wel bij jou is!
Help liever in een bejaarden/verpleeghuis, instellingen zonder airco, je oma eens onder een verfrissende douche of zo.
Help daar eens bij de ozo broodnodige 6 dubbel extra vochtronde's, waar het personeel niet aan toe komt.
En als je daar geen zin in heb, koop een ventilator met gratis ijs,
maar stop met dat eeuwige gezeik, relax, stapje terug, versnelling later, take a break.
* Bluezz is gewoon het gezeik zat.
quote:Hmmm enig idee waar ik die in Utreg nog kan krijgen..?? Ik zoek me een ongeluk, maar ze hebben ze nergens
Op donderdag 7 augustus 2003 20:37 schreef Bluezz het volgende:
En als je daar geen zin in heb, koop een ventilator
Ja dit is off topic..
Ik vind deze warmte trouwens heerlijk.. of ik nu moet werken of in de zon lig. (En dat voor een aankomend ski-leraar )
quote:I couldn't agree more! Dat gejank hier de hele tijd!
Op donderdag 7 augustus 2003 20:37 schreef Bluezz het volgende:
knip
Bluezz, copy/paste voorgaand stukje even, vervang over een paar maanden het woordje "warm" door "koud" en je kunt je post nog een keer gebruiken
Oh en ontopic: ik voel me best
ben vanavond aan een opdracht voor school begonnen (eindelijk) huis voor groot deel opgemeten, begonnen met tekenen
voel me dus wel aardig goed...
schiet (naar mijn verbazing) aardig op...
voel me daar wel goed bij!
quote:In Enschede ook niet.
Op donderdag 7 augustus 2003 20:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hmmm enig idee waar ik die in Utreg nog kan krijgen..?? Ik zoek me een ongeluk, maar ze hebben ze nergens
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:15 schreef Xilantof het volgende:
hmmmm...
tis moeilijk aan mijn "therapie" te blijven denken..
voel me namelijk niet zo...
maar goed..
de leuke dingen!ben vanavond aan een opdracht voor school begonnen (eindelijk) huis voor groot deel opgemeten, begonnen met tekenen
voel me dus wel aardig goed...
schiet (naar mijn verbazing) aardig op...voel me daar wel goed bij!
Geloof me; op 'n gegeven moment ga je merken dat deze positievere benadering gaat werken!
quote:Een mod gaat off... schandalig...
Op donderdag 7 augustus 2003 20:43 schreef Frenkie het volgende:Hmmm enig idee waar ik die in Utreg nog kan krijgen..?? Ik zoek me een ongeluk, maar ze hebben ze nergens
Ja dit is off topic..
http://home.wanadoo.nl/rvdwurff/allerlei/verkoop.htm#V3
Misschien iets voor je?
Edit: omdat het een onzin bericht is. Of iig niks voor hier. Ga lekker in onzin spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 07-08-2003 21:29]
voel me wat beter, zolang ik niet eet, gaat het prima: denk dus maar dat ik de komende dagen niets eet
verveel me wel een beetje... ga ik zo maar even Kolonisten van Catan op de PC spelen....
Nu schijnt het zo te zijn dat deze alleen geluk brengen en je beschermen als je er eentje krijgt. Als je hem voor jezelf koopt schijnt het niet te werken. Dus dat zit wel snor.
Ik heb hem vol goede moed bij mijn bed geplaatst. Zo kan hij me beschermen en rust geven als ik ga slapen.
nu nog hopen dat ik goed kan slapen met dit weer.
moe, zo naar bedje toe
Met die andere vriend, loopt het nog steeds niet lekker.
En ik stik van de benauwdheid! En dat te bedenken dat het op mijn kamer helemaal niet te houden is. Nou ja, maffzu!
quote:-lama-
Op donderdag 7 augustus 2003 22:12 schreef milagro het volgende:
Wel over zijn buikje aaien, hè, af en toemoe, zo naar bedje toe
[Dit bericht is gewijzigd door Modus op 07-08-2003 22:59]
Verder nog relatief moe - slaap slecht met dit weer dus dalijk mn nest in en tijd te kort
quote:Faithy, als je ziek bent, dan eet je geen afbakstokbrood
Op donderdag 7 augustus 2003 20:25 schreef Faithy het volgende:
(heb in die 2 dagen alleen een klein stukje afbakstokbrood op)
(semi) ontopic:
Ik had in mijn enthousiasme in de gids van gister gekeken. Blijkt dat ik al die leuke programma's heb gemist
Maar verder gaat het wel goed
de spullen van mijn zus gesjouwd, mooi uitgezocht hoor: 30 graden en een loodzware boekenkast drie verdiepingen lager zetten, de koelkast verplaatsten.
en nu dan een biertje
ik mis mammie opeens zo erg... en ik weet niet waarom
maar het doet zo'n pijn...
Waarom kon ik toen niks bedenken... en waarom wil ik der nu zoveel vragen. Nu het te laat is...
ik mis der zo erg. zoo erg...
quote:meis, ik wou dat ik je nu een knuffel kon geven.....dat je hier om de hoek woonde, dan had ik nu al voor je deur gestaan.....
Op donderdag 7 augustus 2003 22:47 schreef diannetjhu het volgende:
.. Heb net buiten zitten huilen... op een stoel, in het donker..ik mis mammie opeens zo erg... en ik weet niet waarom
maar het doet zo'n pijn...![]()
Waarom kon ik toen niks bedenken... en waarom wil ik der nu zoveel vragen. Nu het te laat is...
ontopic....kheb t een beetje warm...zo maar ff douchen en dan mijn bedje in
quote:Valt niet mee om je moeder al zo jong te moeten verliezen, meis.
Op donderdag 7 augustus 2003 22:47 schreef diannetjhu het volgende:
.. Heb net buiten zitten huilen... op een stoel, in het donker..ik mis mammie opeens zo erg... en ik weet niet waarom
maar het doet zo'n pijn...![]()
Ik weet niets te zeggen, maar ik sla even virtueel een arm om je heen.
waarom kan zo'n ongelovelijke klootzak me zo verschrikkelijk onzeker over mezelf maken?
wil weer terug naar amsterdam
gelukkig is Dwarrel (de kat ) nu binnen, dus hoop dat ik nu wel gerust kan gaan slapen
mn ouders blijven nog meer dan een week weg, en het is echt heel stil in huis..
vind het lekker hoor, mn eigen gang kunnen gaan, maar zo stil hoeft het nou ook weer niet... tis ook nooit goed
Maargoed... ga weer proberen te slapen... en niet aan bepaalde mensen hier denken.... geen strak plan... doeg!
quote:Slaap lekker
Op donderdag 7 augustus 2003 23:35 schreef Faithy het volgende:
kan niet slapen...gelukkig is Dwarrel (de kat
) nu binnen, dus hoop dat ik nu wel gerust kan gaan slapen
mn ouders blijven nog meer dan een week weg, en het is echt heel stil in huis..
vind het lekker hoor, mn eigen gang kunnen gaan, maar zo stil hoeft het nou ook weer niet...
tis ook nooit goed
![]()
Maargoed... ga weer proberen te slapen... en niet aan bepaalde mensen hier denken.... geen strak plan... doeg!
Ik wil knuffelen!
[Dit bericht is gewijzigd door KiwiTjuHh op 07-08-2003 23:38]
't is nu lekker fris hier (Den Haag), alle ramen staan open. Het is hier eigenlijk best uit te houden
Maar verder wel een lekker vakantiegevoel, ben net een dag terug uit het zonnige Hongarije en moet zaterdag over 1 week pas weer werken.
quote:Gefeliciteerd
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:01 schreef Wolkje het volgende:
Jarig!!!
Officieel volwassen
quote:gratuliert
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:01 schreef Wolkje het volgende:
Jarig!!!
Officieel volwassen
Ik voel me redelijk ok, best wel moe, en mis me vriendin erg veel ( ze is op vakantie)
Ik mis m'n liefie verschrikkelijk. En jah hij komt overmorgen alweer terug (jeej!). Maar hij is eigenlijk ook de enige die ik heb.
Ik heb één vriendin die sinds ze in Breda studeert eigenlijk amper tijd en intersse voor me had, en vergat terug te bellen/mailen, en afspraken kwamen er nooit van, etc. Daarbij zit ze nu in curacua voor stage.
Een andere vriendin, spreek ik af en toe wel mee af enzow, maar ze heeft het heel druk, dus we zien elkaar niet zo vaak.
En verder... niemand. En het is al tijden zo, en het ligt ook aan mezelf, ik ben ook een ramp met sociale contacten en dat soort dingen.
Maar af en toe zijn er dus van die momenten dat ik er opeens heel erg mee zit... Zoals nu
De vrienden van m'n vriend die mogen me niet echt. En heb ook niks gemeen met hun. Als we avond met hun zijn praten zij over vanalles en nog wat en hebben de grootste lol. Maar ik kan nergens over meepraten, omdat het over mensen gaat die ik niet ken, over dingen waar ik niks van weet of die me niet interesseren, etc. Ik zit er altijd maar een beetje voor jan lul bij...
De mensen die ik op school heb leren kennen zijn in de klas allemaal leuk en gezellig, maar daarna hebben ze hun eigen leven en eigen vrienden. Bovendien wonen veel ook ver weg.
Heb geprobeerd lid te worden van clubjes enzow, maar daar kwamen allemaal niet het soort mensen die ik "zoek". Waren voornamelijk volwassenen enzow, terwijl ik verwachtte studenten tegen te komen.
Nou tot zo ver mijn zeikverhaaltje... Ik baal er NU gewoon even heel erg van en ik ga zo lekker een potje janken denk ik...
quote:Eén zin over je liefie.
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:29 schreef texelonia het volgende:
Alleen...Ik mis m'n liefie verschrikkelijk. En jah hij komt overmorgen alweer terug (jeej!). Maar hij is eigenlijk ook de enige die ik heb.
Ik heb één vriendin die sinds ze in Breda studeert eigenlijk amper tijd en intersse voor me had, en vergat terug te bellen/mailen, en afspraken kwamen er nooit van, etc. Daarbij zit ze nu in curacua voor stage.
Een andere vriendin, spreek ik af en toe wel mee af enzow, maar ze heeft het heel druk, dus we zien elkaar niet zo vaak.En verder... niemand. En het is al tijden zo, en het ligt ook aan mezelf, ik ben ook een ramp met sociale contacten en dat soort dingen.
Maar af en toe zijn er dus van die momenten dat ik er opeens heel erg mee zit... Zoals nu
De vrienden van m'n vriend die mogen me niet echt. En heb ook niks gemeen met hun. Als we avond met hun zijn praten zij over vanalles en nog wat en hebben de grootste lol. Maar ik kan nergens over meepraten, omdat het over mensen gaat die ik niet ken, over dingen waar ik niks van weet of die me niet interesseren, etc. Ik zit er altijd maar een beetje voor jan lul bij...
De mensen die ik op school heb leren kennen zijn in de klas allemaal leuk en gezellig, maar daarna hebben ze hun eigen leven en eigen vrienden. Bovendien wonen veel ook ver weg.
Heb geprobeerd lid te worden van clubjes enzow, maar daar kwamen allemaal niet het soort mensen die ik "zoek". Waren voornamelijk volwassenen enzow, terwijl ik verwachtte studenten tegen te komen.
Nou tot zo ver mijn zeikverhaaltje... Ik baal er NU gewoon even heel erg van en ik ga zo lekker een potje janken denk ik...
![]()
108 zinnen hoe zielig je bent.
Ik leef met je mee.
Wat is verliefdheid toch een klotegevoel! Ik had toch met mezelf afgesproken om dat niet meer te worden????????????????? GVDGVDGVD GVDGVDGVDGVD
Verder gaat het, afgezien van de hitte, wel heel goed met me
Ik ga slapen.
's nachts om 2 uur met een flesje bier pistachenoten pellen.
* mattttPUNTnl heeft momenteel geen woorden nodig
quote:Kijk, hier hou ik van.
Op vrijdag 8 augustus 2003 02:12 schreef Kling het volgende:
Iedereen kan de godvergeten tyfusgrafkanker krijgen. En omstreken.
Die Godversekankerzooi.
Gisteravond vage actie met vriendin en vriend(inn)en gehad. Zit me echt slecht. Daar moet vanmiddag maar es grondig over gelult worden. *zucht*
Kga werkun....
bedankt
quote:Hetzelfde hier
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:08 schreef MrWilliams het volgende:
ik ga me al bijna beter voelen, na het lezen van al die negatieve reacties hier.bedankt
Ik voel me goeeehoeeeed!
Nu aan het werk, straks sporten, wat dingetjes regelen en ik ben weer tevreden
Ps. Wolkje gefeliciteerd! En Trence ook nog!
gelukkig ook maar 4 uurtjes en zit het weer mee
opzich gaat het wel goed dus, behalve dat ik iemand heel erg graag wil bellen
en nu snel weg hier voordat ik een lawine stof over me heen krijg ::P
Ik heb er zin in. Ik las vanochtend dat Italianen voorspellen dat het zeker dit weer blijft tot september. Op zich wel prettig, want dan kan ik er over een paar weken ook nog even van genieten. Verder went het wel die hitte.
Ik duik zo de bieb maar weer eens in. Ik begin opeens alles te begrijpen na x jaren onbegrip. Studeren is zo verkeerd nog niet
Maar ik hoop wel dat het tot En met eind september goed weer blijft in Italië...
(en ik ben in een zeurbui...)
Wordt vrolijk wordt vrolijk, klinkt t maar in mn kop, maar t lukt niet
Old at heart but I'm only 26
and I'm much too young
to let love break my heart
young at heart but it's getting much too late
to find ourselves so far apart
*sigh*
[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 08-08-2003 09:28]
Was de planning om vandaga te gaan badderen. Maar met dit weer....
Nu moet ik gewoon tyfus herrie aan me hoofd hebben. ff wat dikke rag industrial aansmijten hier. Fuck de buren!!!
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:43 schreef QyRoZ het volgende:
Blegh. Heb een kater van hier tot Tokio en terug.
1 biertje gedronken?
Heerlijk om je zo goed te voelen.
quote:Ben héél blij voor je
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:01 schreef Christine het volgende:
Ik wil even melden dat ik me heel erg lekker en goed voel
Life couldn't be better!Heerlijk om je zo goed te voelen.
Nee hoor, echt
Met mij gaat het ook alweer wat lekkerder, gelukkig.
Waar een paar kopjes stevige espresso al niet goed voor kunnen zijn!
Voel me alweer wat beter dan gisteren Niet dat 'echt-zieke-gevoel' meer van overal pijn, branderige huid, futloos etc.
Alleen nog steeds enorme buikkrampen, terwijl er niets meer in mn maag/darmen kan zitten... zucht.. word er een beetje hopeloos van..
verder voel ik me ok
Moet eik naar Leiden vandaag en naar een verjaardag, maar ik moet even kijken of ik dat uit kan houden... Buikpijn begint meestal zomaar op te spelen....
blergh....
Ik krijg het alweer warm, maar ik ga straks met mijn man in ons zwembad zitten dus alles komt weer goed
ik voel me erm... edit >>>
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 08-08-2003 11:09]
quote:Probeer wat beschuitjes te eten, al dan niet met boter. Dat helpt vaak wel
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:30 schreef Faithy het volgende:
Goeiemorgen!Alleen nog steeds enorme buikkrampen, terwijl er niets meer in mn maag/darmen kan zitten...
zucht.. word er een beetje hopeloos van..
ontoppic: gloeiende gloeiende gloeiende piiiiiiiiiiieeeeeeeeepppppppp die mobiele airco werkt niet. Hij maakt een hoop lawaai, maar het word niet koeler hiero
Nog maar 6 uurtjes werken in 38 graden, hoera
oja, een nieuw dieptepunt: kheb over pratende dieren gedroomd en dat was
*zing*
ondanks de pijn
*zoooooooonder jou, is alles in het huis veel killer, zoooooonder jou, is alles plotseling veel stiller.. zoooonder jou is wat voorheen vertrouwd was niet vertrouwd, en zonder jou tegen me aan, is elke nacht weer koud....*
quote:waaij!
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:41 schreef servowire het volgende:
alleen
ontopic: het gaat net gedouched, zo ff me kamer opruimen, heb ik weer ff wat te doen
En nog maar één nachtje slapen!!!!!!!!
Verder ook een tikkeltje brak, twee uur geslapen door een geflipte dronken bovenbuurman, maar dat mag de pret niet drukken
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:05 schreef Loesje29 het volgende:
Heel erg goed, veel beter dan gisteren
Ben blij met mijn lieve vriendinnen en vrienden
quote:* heijx heeft prima geslapen, op "die balcone". Zonder bovenburen en zonder muggen, als een blok in slaap gevallen.
Verder ook een tikkeltje brak, twee uur geslapen door een geflipte dronken bovenbuurman, maar dat mag de pret niet drukken![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Molletje op 08-08-2003 12:38]
Eerst maar me klaar maken voor het sporten, nog meer zweten
quote:jij hier? tenminste.. als je bent wie ik denk
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:41 schreef servowire het volgende:
alleen
ontopic: gaat wel ok op zich... lekker geslapen vannacht en vanaf tien uur vanochtend al actief bezig het hele huis op te ruimen en schoon te maken.. want zondag komt pap weer thuis. Na 7 weken
jeej vanavond uit eten met ronald en zn ouders
en zondag dan met mijn pap .. waarbij ronald dan ook weer meegaat
jeej!
En sanne! Gefeliciteerd meisje !!!
Zo lekker naar het strand .
Ik vind hem lief .
quote:ja al een poosje
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:43 schreef diannetjhu het volgende:[..]
jij hier? tenminste.. als je bent wie ik denk
![]()
ontopic: gaat wel ok op zich... lekker geslapen vannacht en vanaf tien uur vanochtend al actief bezig het hele huis op te ruimen en schoon te maken.. want zondag komt pap weer thuis. Na 7 weken
![]()
jeej
vanavond uit eten met ronald en zn ouders
en zondag dan met mijn pap .. waarbij ronald dan ook weer meegaat
jeej!
En sanne! Gefeliciteerd meisje !!!
Nee, gaat wel eigenlijk, ene dag beter dan de andere maar ik heb er wel vertrouwen in
maar verder gaat het wel goed
heb net heel slecht een paar stukkies pizza gegeten
het is zo slecht voor me, maar ik had zoooooooooo'n trek in iets lekkers, dat ik dacht: what the hell
quote:Bekend, erg bekend.
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:23 schreef Faithy het volgende:
verlangend naar een verliefd gevoel....... *zucht*
Zo...dat lucht op
voor even dan.
quote:een grote herkinningsmodus. Bij mij zijn ze er nog steeds niet achter wat het is ( ze zeggen dat ik te weinig gal aanmaak, zodat ik daardoor ziek word van vet voedsel zoals shoarma, patat en aanverwante artikelen). Ondertussen hebben we het niet over het feit dat ik het met stress ook heb, en dan heb ik bij wijze van spreke volkorenboterhammen gegeten de hele dag.
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:40 schreef milagro het volgende:
<knipt>
zucht... ze gaan dus WEER onderzoeken doen, en die wil ik niet!
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 08-08-2003 15:22]
en natuurlijk Sanne, nogmaals gefeliciteerd
Helaas mis ik me nadiehtje wel (moet nog 7 dgn wachten op haar)
quote:Ik ga EHBO-en op El Cid
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:50 schreef SportsIllustrated het volgende:
BijnaEl
Cid
.
.
Ga zo over een kwartier naar Leiden om alles met de nooddiensten te regelen
Ben hyperactief, en vrolijk, en kan mijn energie nergens kwijt
Het ging best goed totdat ze me vandaag belde
Me vriendin net maar gebeld dat we maar eens onder 4 ogen moest praten. Ktwijfel nog steeds of de liefde nog wel wederzijds is...
verder prima though ^-^
maar goed
om positief te blijven
vandaag gewerkt, was erg leuk.. mijn baas was er weer, dus het was weer lachen...
ook mijn geld gekregen (een extra'tje )
zit hier nu meer gemengde gevoelens........
quote:zeker bekend.. en dan wordt je een keer verliefd en zit je constant jezelf gek te maken omdat je bang bent dat t misgaat.. liefde.. zucht
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:25 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Bekend, erg bekend.
quote:hmmz ...leest....of in iedergeval geen verkrachters ,zo vaak mee te maken
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Blah.Het is veels te warm, ik wil naar buiten en lekker met vrienden (of iig geen verkrachters, de rest is goed
.) op het strand kijken naar de zonsondergang. Gewoon opzich buiten iets doen is ook al goed.
Ik verveel me de pleuris.
*zucht*
En ik mis iemand
.
quote:Ik bedoelde gewoon 'Iedereen is goed' maar natuurlijk wil ik geen verkrachters, mishandelaars e.d. Ik heb er nooit ervaring mee gehad hoor
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:05 schreef Joene het volgende:[..]
hmmz ...leest....of in iedergeval geen verkrachters ,zo vaak mee te maken
quote:Daaaaaaaaank jewel meisje
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaardstikke gefeli, Wolkje!!
.
quote:Gelukkig maar
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:06 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik bedoelde gewoon 'Iedereen is goed' maar natuurlijk wil ik geen verkrachters, mishandelaars e.d. Ik heb er nooit ervaring mee gehad hoor
.
quote:Congrats Wolkje! Wat heb je gekregen?
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:02 schreef Wolkje het volgende:
Goed....![]()
Woei.. ik voel me gewoon echt jarig!!!
Heb dan ook een heel mooi kado gehad..
Ontopic: mja, gaat wel. Vanavond dance classics waar ik normaal erg veel zin in heb, maar nu nog niet. Hoop dat t leuk wordt of dat we t leuk maken
En O, ik ben in love... dan wel op Will Young
verjaardag van vanavond maar afzeggen.... ga ik echt niet redden.. jammer.. had er echt veel zin in....
Maarjaaaaaah.....
ga ik zo maar beetje kookselen hier in huis
klein beetje voor dit zieke meisje
het andere deel, mag ik niet vertellen.
Vandaag ging beetje met ups en downs, maar over het algemeen was het wel gezellig. Ben in elk geval blij afleiding te hebben gehad, en niet thuis heb zitten wachten tot het eindelijk morgen zou zijn.
Net m'n liefie eventjes gesproken, en over 14,5 uur ofzow dan is 'ie er eindelijk weer!!!!!!
Nu nog even lekker op de bank hangen en dvd's kijken, en niet te laat slapen, want ben bekaf.
quote:nog beter zou zijn, als je ook niet meldt dat je het niet mag vertellen, zo vestig je er nog de aandacht op
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:16 schreef Xilantof het volgende:
hm.....
voor een deel wel goed...
heb leuk gepraat met een vriend/buurman (hijs bijde) over fotografie enzo...
dus het voelt wel redelijkhet andere deel, mag ik niet vertellen.
moe moe moe moe moe moe
Oke, ik was happy, en verdomme dat blijft zo!
Dus weg van de pc, en gedachten weer naar het positieve plaatsen!
Huppakeej ik kan het verdorie!
Beetje drastisch, maar toch is het zo: "You don't know what you've got 'til you lose it.."
Nu ben ik ze niet kwijt, maar ze zijn toch 2 weken weg.. echt weg...
Net even mams opgebeld, om toch even haar stem te horen
Zit altijd op ze te zeiken, maar ik hou zo godsgruwelijk veel van ze... Zou echt voorlopig nog niet zonder ze kunnen..
Zit nu gewoon te janken hier....
Mam, pap.. hou van jullie.. mis jullie echt ontzettend...
quote:Hmm... ICQ/MSN gevoel?
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:25 schreef hardsilence het volgende:
Elke keer maar weer onwijs teleurgesteld als meneer () niet online komt,
Huppakeej ik kan het verdorie!
![]()
enne Sanne gefeliciteerd meis!
quote:Toch niet helemaal afgesloten, dat hoofdstuk. Nog sterker, als het goed is begint het net.
Op maandag 4 augustus 2003 21:36 schreef I.R.Baboon het volgende:En ik heb een hoofdstukje in mijn leven gesloten en nou wordt het hoog tijd om aan een paar nieuwe hoofdstukken te beginnen.
Het is zojuist uitgegaan met m'n vriendin.. echt zeker weten (ja dat zeggen jongens elke keer, maar ik weet dit gewoon zo zeker) het allerleukste en liefste meisje dat ik ooit leerde kennen, op een hele toevallige en grappige manier... en ik heb zoveel leuke dingen met haar gedaan die ik echt zo zal gaan missen, maar het gevoel bij haar was er nog wel, maar gewoon minder (dat zette twijfels in gang waardoor er eigenlijk geen weg meer terug was, en het dus (daarnet kwam het hoge woord er bij haar uit, ik begrijp het ook wel hoor) nèt uit gegaan is....
Een rotgevoel, wat mn hele vrolijkheid overschaduwt nu....
Hmmz..
. .
quote:Ik voel me jaloers.
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:47 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Toch niet helemaal afgesloten, dat hoofdstuk. Nog sterker, als het goed is begint het net.
.
Verder erg plakkerig, een beetje opgelucht, en tevreden.
Maar hoe ik me voel?
Nou euh... godvergetenkankerdeteringneukendegraftyfushoerensletkutgodsallahmohammedboedhaholstrontverklontering... een ook een beetje naar.
Enfin she doesnt love me.
Vrouwuh... je kunt beter bier brouwuh!
I rest my case.
maar ok. Straks maar slapen ofzow.. en proberen wat uit te rusten...
en morgen naar verjaardag van vriendinnetje
.. kusjefoto! geven
slaap lekker iedereen ..
quote:Tja, zo voel ik me ook al een tijdje, teleurstelling is misschien nog wel erger dan een verbroken relatie ... of misschien is het wel hetzelfde?
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:58 schreef shmoopy het volgende:
Als er iets in je leven aan de hand is, zie je altijd op welke mensen je wel of niet kunt rekenen, en dit is zo'n moment, erg verhelderend.
Je leeft maar 1 keer waarom jezelf druk maken over bepaalde dingen.
Ik voel me ook niet altijd top maar ik ben gezond en de mensen om mij heen gelukkig ook!!
ik voel me dus prima.
Tijd om naar bed te gaan, shmoop.
quote:Dan kan ik je maar één raad geven.
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:49 schreef texelonia het volgende:
Moe maar ik wil nog niet slapen....
Ga niet naar bed. Het schijnt dat dat het slapen bevorderd.
Ik voel me... herboren al voel ik me nu nog best kut daaronder.
zonder rust is het WAAAAAARM (zelfs nu)
quote:Klinkt heavy, succes
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
OK. Het einde is afgesloten. Ik wil een nieuw begin, vanaf vandaag. Fok, jullie blijven een onderdeel van me uitmaken, jullie zijn een angstvallig goede representatie van de gemiddelde Nederlandse bevolking helaas.... of gelukkig maar.Ik voel me... herboren al voel ik me nu nog best kut daaronder.
Ik voel me niet bepaald moe maar ik wil slapen. Het is alleen vervelend benauwd en warm en ik word helemaal afgemaakt door alle kutmuggen
quote:Dood gaan kun je altijd nog doen (en zal toch eens gebeuren), probeer eerst maar te leven
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:46 schreef choetus het volgende:
ik voel me wakker en ruk; misschien is de dood wel een oplossing. Ik denk dat daar het meeste rust uit is te halen, dus ja...waarom niet?zonder rust is het WAAAAAARM (zelfs nu)
quote:Ok dan,
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:02 schreef TheFrankey het volgende:
dit topic moeten ze echt afschaffen. Iedereen ouwehoert zichzelf de pleuris in.Je leeft maar 1 keer waarom jezelf druk maken over bepaalde dingen.
Ik voel me ook niet altijd top maar ik ben gezond en de mensen om mij heen gelukkig ook!!
ik voel me dus prima.
Ik ben blij! Weet eindelijk waar ik aan toe ben. (alleen nog dat nare gevoel in mijn maag killen als ik aan haar denk).
Toch nog maar een stukje Macy Gey dan (for oldtimes sake):
Try to say goodbey and i choke
Try to walk away and i stumble
I try to hide it, its clear,
My world crumbles when u are not here
Zo, en nu slapen
Later!
als je dit leest:
IK MIS JE!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door DaFrenk op 09-08-2003 06:09]
Ik voel me dus heel eenzaam en verdrietig nu, maar moet straks werken en dat wordt me nog wat *tussen zijn alweer opgedroogde tranen heen lachend*
Ze zit hier ook op Fok! (soms) maar toch...
Me voelt zich ook wel weer aardig. Vrouwen een doffe ellende zeg maar. Vandaag ga ik me helemaal naar de tering feesten. Met al m'n beste vrienden naar de Dance Parade. Ik denk dat het wel goed komt.
Sterkte ElCriz
blergh.. ziek zijn is zo fuckin stom.....
wallen onder mn ogen van hier tot tokio note to myself: niet meteen gaan slapen als je net gehuild hebt
verder... geen zin in vandaag
quote:Tell me about it... heb ik gisteren ook ondervonden....
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:29 schreef Yuki het volgende:note to myself: niet meteen gaan slapen als je net gehuild hebt
quote:ook het gevoel dat er watten onder je huid zijn verstopt in de buurt van je ogen?
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:42 schreef ElCriz het volgende:[..]
Tell me about it... heb ik gisteren ook ondervonden....
quote:Ik denk het niet, Modus.
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:56 schreef Modus het volgende:
Ehm sja. Misschien dat het later vandaag nog wat wordt..
quote:Nou hoor.
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:57 schreef milagro het volgende:
Ik denk het niet, Modus.
Het wordt niets met jou vandaag.
quote:Met mij ook niet. Dus dat schept een band.
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:57 schreef milagro het volgende:[..]
Ik denk het niet, Modus.
quote:En inderdaad, dat heb ik wel weer laten zien aan mezelf
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:25 schreef hardsilence het volgende:
Huppakeej ik kan het verdorie!![]()
Feeling fine!
Zeurmodus: Hopelijk wordt het niet al te warm vandaag, en daarbij komende week ook niet
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:57 schreef milagro het volgende:[..]
Ik denk het niet, Modus.
kleintje maar
zo'n lief klein irritante klote kut kater
Maar voor de rest, voel ik me wel prima
quote:Ja okee.
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:33 schreef yvonne het volgende:, touché,
quote:Geslacht Man
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:36 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik voel me goed en geil.
He, verdorie
quote:Make up your mind
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:36 schreef Modus het volgende:[..]
wel niet
Ik wil niet zeuren of zo, maar ik doe het toch : ik heb het koud
quote:Vrouwen zeggen nooit hardop dat ze geil zijn. Nahjah, soms dan.
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:36 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Geslacht Man
He, verdorie
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:39 schreef milagro het volgende:
Make up your mind
Waarom ben jij nou altijd zo ontiegelijk relativerend. ,
.
quote:Doe maar pics maken dan
Ik wil niet zeuren of zo, maar ik doe het toch : ik heb het koud
quote:Hoe gaat het met je vader. Is er al wat meer duidelijkheid over dat vlekje? Mocht je er niet over willen praten, dan begrijp ik dat natuurlijk ook
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:05 schreef shmoopy het volgende:
Moe.Tijd om naar bed te gaan, shmoop.
On-topic:
Goed, alsof ik de hele wereld aan kan. Vannacht tot twee uur buiten gezeten in de hoop dat het wat zou afkoelen. Helaas viel dat tegen Het studeren gaat echt top, dus die tentamens die worden een eitje. Nog een paar maanden en dan ben ik Ir. Peregrijn. Ik kan niet wachten tot ik eindelijk eens klaar ben en een baan heb. Mijn ouders zijn schatten van mensen, maar ik wil nu toch wel weer graag op mezelf gaan wonen. Komende week maar weer eens verder gaan met solliciteren.
Micha's vliegtuig had 2 uur vertraging!! Argh! Maar goed, na 3 weken kunnen die paar uurtjes er ook nog wel bij... Hem net wel weer eventjes gesproken En hij komt nu écht bijna thuis
Verder veel verlangens naar veel dingen...die niet zo maar 1 2 3 mogelijk zijn...helaas...Proberen te genieten van dingen die wel kunnen maar...
nog steeds ziekies, maar ach... heb mezelf op een thee met kaakjes dieet gezegd...
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 09-08-2003 14:34]
in mijn haar dus, hè
quote:bij jou ook al? en dan begonnen er hier twee pokke hanen te kraaien, weg rust
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:27 schreef SportsIllustrated het volgende:
de klokken sloegen zes maal toen ik mijn bed inkroop
nu maar hopen dat morgen de zon wel schijnt in Zandvoort...
quote:Komt 'ie nu achter
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:36 schreef Modus het volgende:[..]
Ja okee.
. Ik post hier wel niet meer, ik word in de gaten gehouden.
.
Maargoed, ik voel me ohhhhzo raar.
Ik ben gewoon een rasechte vrouw (meisje, voor de mierenneukers).
Maar het voelt wel goed, aan de ene kant ook niet, maar dat is niet erg.
.
Ik hou al op .
Gefeliciteerd, BS
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:50 schreef milagro het volgende:
Je bent ongesteld geworden voor de eerste keer !!!!!!Gefeliciteerd, BS
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:50 schreef milagro het volgende:
Je bent ongesteld geworden voor de eerste keer !!!!!!Gefeliciteerd, BS
quote:waarom?
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:58 schreef QyRoZ het volgende:
dat schept een band.
"gewoon zeggen dat je LTS-staalbouw doet, dat schept een band"
grappig, dat je je door zo iets gelijk moet lachen..
gaat dus iets beter......
werken was leuk, behoorlijk wat erkenning gekregen van mijn baas, waarom snap ik niet helemaal, maar tis wel leuk/aardig
't gevoel blijft maar...
maar toch voel me wel wat beter enzo
vanavond lekker feesten Kijken of er nog wat te dansen valt
quote:Komt nog wel een keer meit
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:51 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
*proest*
Was dat maar zo
.
quote:hoezo ongewild en alleen?
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:47 schreef Faithy het volgende:goed maar toch ook euhm.. ongewild en alleen....
't gevoel blijft maar...
maar toch
voel me wel wat beter enzo
vanavond lekker feesten
Kijken of er nog wat te dansen valt
hopelijk wordt het vanavond leuk!
ontopic...
ben ff hard Acda en de munnik aan het draaien...
heerlijk ff mee "zingen"
voel me een beetje raar..
Ik ging daarstraks chinees halen, en aan de overkant was ambulancepersoneel met een man bezig. Ze probeerden hem duidelijk te reanimeren. Ik heb geen sirenes gehoord daarna, dus ik vermoed dat hun acties voor niks zijn geweest...
Maar goed, onder het eten realiseerde ik me dat ik vijf minuten daarvoor nog een (waarschijnlijk) dode man had gezien, en toen al weer zat te eten... dat zet me wel aan het denken.
en alleen... ach... door het ongewild zijn alleen...
en dan zijn ook mn ouders nog op vakantie.....
quote:heeft iemand dat laten weten/merken ofzo?
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:02 schreef Faithy het volgende:
ongewild... hmjah... gwoon... zo voelt het..en alleen... ach... door het ongewild zijn alleen...
en dan zijn ook mn ouders nog op vakantie.....
en dat je ouders op vakantie zijn, vele vinden dat juist erg leuk
hopelijk gaat het snel over.... zowel het gevoel van ongewildheid als het eenzaamheids gevoel
ontopic:
euhm.....
vrij alleen en eenzaam momenteel, ok mag niet...
zo praten. soms kan je echter de schijn niet ophouden....
de schijn helpt voor een deel.....
voor de gene die het leest of hoort klinkt het misschien alsof het goed gaat. maar ik zelf weet beter.....
maar verder proberen.....
ik wil afleiding, verveel me een beetje....
zit aardig met wat energie (weet niet of het positieve of negatieve is, doordat ik bijde voel)......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |