Nu is mijn vraag bij de dames:
Is dit voor jullie een doorslaggevende factor bij een man?
Zelf heb ik het gevoel dat je er nogal snel mee geconfronteerd wordt bij contact met het andere geslacht en het voor hun een GROTE bepalende factor is.
Tell me i'm wrong.....
Check www.hairsite.com, en klik eens op de foto van Dr. Gho. Lees vervolgens het interview met hem.
Nog een paar jaar volhouden, en dan is de verlossing er.
quote:Is nog niet nodig, tis alleen wat dun aan de voorkant. (kep zeer donker haar en een "melkkles-witte" hoofdhuid. Maargoed, zat er toch al aan te denken om mn haar wit te laten verven. (je moet toch wat als je je verveelt
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:14 schreef Yvonnetje het volgende:
Als je maar niet zo'n lok over je kale koppie legt, dan valt het allemaal nog wel mee
quote:Ik voldoe al aan de leeftijds eisen
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:18 schreef JayAvenger het volgende:
Maak je niet al te druk. HairMultiplication is on the way.Check www.hairsite.com, en klik eens op de foto van Dr. Gho. Lees vervolgens het interview met hem.
Nog een paar jaar volhouden, en dan is de verlossing er.
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 05-08-2003 20:22]
quote:Op een paar millimeter na helemaal kaalscheren.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:18 schreef Robhimself het volgende:[..]
Is nog niet nodig, tis alleen wat dun aan de voorkant. (kep zeer donker haar en een "melkkles-witte" hoofdhuid. Maargoed, zat er toch al aan te denken om mn haar wit te laten verven. (je moet toch wat als je je verveelt
)
quote:Dat is heel erg fout.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:20 schreef HeyFreak het volgende:
dus dit is fout?je kan natuurlijk ook je kop laseren net als Dick Advokaat en Gerard Joling....
Mannen met een gladde kop kunnen erg aantrekkelijk zijn. Vind ik. .
Maar dat komt dan alleen omdat ik een keer een nare ervaring heb gehad met iemand die achteraf op een verkeerd moment onverwachts kaal bleek te zijn onder zijn pet
quote:Ja dat is aantrekkelijk...
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:18 schreef Robhimself het volgende:
Maargoed, zat er toch al aan te denken om mn haar wit te laten verven.
quote:Vooral doen als je de aandacht er niet zo op wil vestigen
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:18 schreef Robhimself het volgende:
Maargoed, zat er toch al aan te denken om mn haar wit te laten verven.
quote:You never know......
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:22 schreef bondgirl het volgende:[..]
Ja dat is aantrekkelijk...
quote:Alsof die man er wat aan kan doen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:21 schreef k_i_m het volgende:
Kale mannen.
Maar dat komt dan alleen omdat ik een keer een nare ervaring heb gehad met iemand die achteraf op een verkeerd moment onverwachts kaal bleek te zijn onder zijn pet [afbeelding]
quote:Gelijk in het begin zn pet af doen zodat k_i_m meteen wist waar ze aan toe was. Tis iets natuurlijks, nothing to be ashamed about...
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:25 schreef smash789 het volgende:[..]
Alsof die man er wat aan kan doen.
quote:Als hij de illusie geeft niet kaal te zijn, en je bevind je in een benarde positie op het moment dat je met het tegendeel geconfronteerd wordt? Jahoor, dan kan hij er wat aan doen
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:25 schreef smash789 het volgende:[..]
Alsof die man er wat aan kan doen.
Niet dat het nu uitmaakt. Nu word ik van elke kale man eng.
quote:BOE!!!
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:29 schreef k_i_m het volgende:[..]
Als hij de illusie geeft niet kaal te zijn, en je bevind je in een benarde positie op het moment dat je met het tegendeel geconfronteerd wordt? Jahoor, dan kan hij er wat aan doen
.
quote:Je moet je pas zorgen gaan maken als niet jij, maar zij kaal begint te worden.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:13 schreef Robhimself het volgende:
Wat mij toch best dwars zit, is het feit dat mijn haardos wat begint uit te dunnen. (ben nog lang niet kaal, maar begin wel dun haar te krijgen.)Nu is mijn vraag bij de dames:
Zelf heb ik het gevoel dat je er nogal snel mee geconfronteerd wordt bij contact met het andere geslacht en het voor hun een GROTE bepalende factor is.Tell me i'm wrong.....
Heb jij je haar ooit al eens gemillimeterd?
quote:Dat zei ik ook steeds, maar het kan hard gaan.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:31 schreef Robhimself het volgende:[..]
BOE!!!
(4 the record, ik ben bij lange na nog niet kaal)
quote:Zo kaal, dat ie eigenlijk alleen nog maar het randje haar had, wat onder zijn pet vandaan kwam
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:35 schreef smash789 het volgende:
Kim, vertel dan eens hoe het is gegaan? En hoe kaal is deze man dan?
quote:2 jaar geleden...zelfs Da Baddest Nigga's keken een b-tje angstig toen ik ze een GRRRRRR!!! look gaf
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:32 schreef Coolgoza het volgende:
Same old story hier, nog niet kaal, wel doorschijnender.
Nadeel bij mij is dat ik nog een mooie wijnvlek op de zijkant van mijn hoofd heb, dus alles kort scheren, vind ik niet echt een optie.Heb jij je haar ooit al eens gemillimeterd?
quote:Misschien wilde hij die pet gewoon dragen omdat hij vond dat het hem leuk stond, net als mannen met haar wel eens doen?
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:29 schreef k_i_m het volgende:[..]
Als hij de illusie geeft niet kaal te zijn, en je bevind je in een benarde positie op het moment dat je met het tegendeel geconfronteerd wordt? Jahoor, dan kan hij er wat aan doen
.
quote:So i'm still in the race!?
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:37 schreef k_i_m het volgende:[..]
Zo kaal, dat ie eigenlijk alleen nog maar het randje haar had, wat onder zijn pet vandaan kwam
.
quote:Zolang je geen pet opzet
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:38 schreef Robhimself het volgende:[..]
So i'm still in the race!?
quote:Smots heeft mn 06
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:39 schreef k_i_m het volgende:[..]
Zolang je geen pet opzet
.
ff serieus, ik heb inhammen en bij dof licht (spotjes, spaarlampen bij minder dan 1 meter afstand zie je het toch best wel een b-tje. Maar zoals ik al zei: Altijd al dun, donker haar gehad dus valt het sneller op...
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 05-08-2003 20:46]
quote:En jij, wordt je ook een beetje kaal??
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:37 schreef Disorder het volgende:[..]
Misschien wilde hij die pet gewoon dragen omdat hij vond dat het hem leuk stond, net als mannen met haar wel eens doen?
quote:Nou, verdammt! Hij heeft die van mij ook!
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:42 schreef Robhimself het volgende:[..]
Smots heeft mn 06
Belt ie jou nou ook nooit? .
quote:Inderdaad.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:15 schreef schatje het volgende:
Lelijk is wanneer men het probeert te verdoezelen, hoe het dan gewoon kort, opgeschoren ofzo.
quote:Ik vind zelf dat ik flink kalend ben, overal zit nog haar, maar boven in het midden en achter een stuk je naar beneden is het gewoon duidelijk minder, ik ben donkerblond, dus dat zie je.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:40 schreef smash789 het volgende:
elcastel, hoe kalend ben je nu dan? Ben je bekend met de Norwood schaal?
Glad kaal is verreweg het lekkerste wat ik ooit heb meegemaakt, maar o.a. mijn moeder en veel bekenden en vrienden vinden het niet mooi staan, ik vind mezelf er geknipt ( ) voor. Verder werd ik er sowieso erg op aangekeken als ik glad kaal was, zoals ik zei, als ik mijn stem verhef, dan kom je aggresief over, ik heb trouwens ook een sterke mimiek in mijn gezicht wat dat betreft.
Al met al is erg kort dus erg lekker en daarbij vind ik dat het mooiste bij kalende mensen en eerlijk gezegd vind ik het ook nog mooi ook (wel een beetje kleur op je bolletje natuurlijk).
Norwood schaal heb ik nog nooit van gehoord.
quote:neen, ik mot hem altijd bellen...DE KRENT
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:48 schreef k_i_m het volgende:[..]
Nou, verdammt! Hij heeft die van mij ook!
Belt ie jou nou ook nooit?
.
quote:Godsgeklaagd!
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:55 schreef Robhimself het volgende:[..]
neen, ik mot hem altijd bellen...DE KRENT
* Evil kent mannen die er best heel goed uitzien ondanks dat ze weinig haar hebben....
quote:Nee hoor, nog niet. M'n vader is 50 en daarbij kun je de inhammen nu pas beter beginnen te zien. Dus als het goed is heb ik nog aardig lang een bos haar. En tegen die tijd hebben ze vast iets revolutionairs uitgevonden. Ik maak me om m'n haar gelukkig geen zorgen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:44 schreef schatje het volgende:[..]
En jij, wordt je ook een beetje kaal??
Als je je haren van de zijkant over je kop heen gaat plakken ben je denk ik wel redelijk onaantrekkelijk voor vrouwen, en dat is dan niet omdat je kaal bent, maar omdat je je zeflf niet accepteerd en op een belachelijke manier je kaalheid probeerd te verbergen.
Accepteer je kale kop, minimeter het, zorg dat je een bruine kop hebt, goed gekleed bent er voor de rest dus goed verzorgt uitziet, en de vrouwen vallen voor je.
Ultieme voorbeeld:
Vin Diesel, ondanks zijn kale kop heeft hij toch niet te klagen over desintresse van de andere sexe, zo heb ik me laten vertellen.
edit type
[Dit bericht is gewijzigd door CoReTeX op 05-08-2003 22:20]
quote:Kook eigenlijk niet zo.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:19 schreef schatje het volgende:
Ik vind het geen lekker ding.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:19 schreef schatje het volgende:
Ik vind het geen lekker ding.
quote:Jah ey, je hoeft er niet direct mee te neuken ofzo.
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:56 schreef Manono het volgende:[..]
Kook eigenlijk niet zo.
En het gaat er ook nog niet eens om dat iedere vrouw hem knap vindt. Wel/geen/slecht/goed haar is in dat proces natuurlijk ook maar een kleine factor.
Maar ik neem aan dat jullie hem wel aantrekkelijker vinden dan zon waus die zijn haar over zijn kop plakt.
quote:Je moet niet naar je vader's kant kijken hoor, maar naar je moeder's kant. die fout maakte ik ook
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:06 schreef blubblub het volgende:
tja, hier nog een kalend persoon...
dat van je vader hoeft trouwens niets te zeggen hoor!!!!
die van mij is 30 jaar ouder maar heb hem inmiddels
denk ik wel ingehaald. met dit verschil dat ik ook maar voor de millimeter coupe gekozen heb. trouwens over wit verven gesproken!!!
af en toe een keer een blondering is best grappig...Ik krijg voornamelijk positieve reacties alleen mams is er niet echt blij mee maar ja die heeft het nog steeds over mijn grote bos krullen van 20 jaar geleden...
Ik vind kale vrouwen niet erg aantrekkelijk
Gevoelig onderwerpje blijkbaar
En ik kan uit ervaring melden dat vrouwen (die de moeite waard zijn) geen enkel probleem hebben met kale mannen. Integendeel zelfs..
Zolang je er verzorgd uitziet, lekker bruin koppie.. Niks mis mee!
Mijn opa had op zijn 70ste nog zwart haar en een volle haardos dus hopelijk heb ik zijn haardos! Ze zeggen ook dat ik hier op lijk
Mijn andere opa werd al snel wat kaler, dus hoop ik niet dat ik hier op ga lijken.
Gelukkig heb ik zelf nog geen inhammen of dunne plekken en ook nog geen grijs haar.
Volgens mij is dit meer een mannen-issue dan een vrouwen-issue. Mannen ervaren het meer als lelijk dan dat vrouwen dat daadwerkelijk ook vinden.
quote:Da's leuk om te doen ja! 'k Doe het ook eens in de paar jaar.
Op woensdag 6 augustus 2003 10:26 schreef EggsTC het volgende:Ik heb mezelf expres kaalgeschoren
Minder als een millimeter haar op me hoofd
Het gaat om de persoon, niet om het haar.
Wanneer je jong bent en kalend, kun je 't het beste millimeteren, dat staat 't mooist.
Wanneer je ouder wordt, kun je 't weer laten groeien, voor een mooi serieuse zakelijke look, vergelijk:
en
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:09 schreef Asap het volgende:
Ze zeggen dat je meestal gaat lijken op 1 van je opa's. Dus kijk wat hun haardos is en je weet ongeveer hoe je eigen haardos eruit gaat zien!Mijn opa had op zijn 70ste nog zwart haar en een volle haardos dus hopelijk heb ik zijn haardos! Ze zeggen ook dat ik hier op lijk
Mijn andere opa werd al snel wat kaler, dus hoop ik niet dat ik hier op ga lijken.
Gelukkig heb ik zelf nog geen inhammen of dunne plekken en ook nog geen grijs haar.
Volgens mij is dit meer een mannen-issue dan een vrouwen-issue. Mannen ervaren het meer als lelijk dan dat vrouwen dat daadwerkelijk ook vinden.
Ojah btw maakt nie uit of je wel geen diepe inhammen heb dat zegt namelijk nix.
quote:'Dichtheid' zegt meer inderdaad.
Op woensdag 6 augustus 2003 11:48 schreef AcidTrance het volgende:
geld ook voor mij
opa (moederskant) had op zijn 70ste nog zwart haar en tis bijna wel zeker dat ik zijn haar heb
Ojah btw maakt nie uit of je wel geen diepe inhammen heb dat zegt namelijk nix.
quote:Bij medische programma's zeiden ze dat je vaak naar de vader van je moeder moet kijken.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:29 schreef nozem het volgende:
Mijn vader had al op zijn 12e inhammen, en is nu 55 en heeft nog steeds een volle haardos. Ik heb ook al jaren inhammen, ben nu 23, en heb verder een volle haardos.. mijn opa echter was op zijn 25e al zo goed als helemaal kaal, spannend dus..
Ik heb ook al mijn hele leven kleine inhammen naja ze zitter er goed (19jaar)
* StefanP is ook kaal
hij is niet kaal!!!! hij heeft gewoon een hoog aaibaarheids gehalte
quote:In dat geval ben ik binnen nu en een jaar kaal
Op woensdag 6 augustus 2003 18:20 schreef AcidTrance het volgende:[..]
Bij medische programma's zeiden ze dat je vaak naar de vader van je moeder moet kijken.
Je ziet er verder niet slecht uit dus waarom zou je er in hemelsnaam zorgen over maken??? No need to...
quote:wie, ik!?
Op zondag 10 augustus 2003 17:53 schreef anope het volgende:
Gewoon accepteren dat je boven op je hoofd dunbevolkt bent, niks mis met kalende mannen, ik vind het eigenlijk wel wat hebben... Zolang ze maar niet alles gaan doen om het te verdoezelen, dat vind ik dan wel weer een flinke afknapper (maar dat heeft dus weer met zelfacceptatie te maken)
Je ziet er verder niet slecht uit dus waarom zou je er in hemelsnaam zorgen over maken??? No need to...
Lach jij weer over twee maand met een volle haarbos
wedden?
By the way, zijn vader is ook erg kaal.... de vader van zijn moeder niet.
De X-treme Comb Over!
quote:Origami voor baldies!!
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:22 schreef Iesie het volgende:
En als alles faalt...De X-treme Comb Over!
gewoon accepteren, kort scheren en sexy wezen..
Behalve van zinloos topic kicken....quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:43 schreef Kaalhei het volgende:
Deze jongen heeft nergens last van
Haha!quote:Op donderdag 7 augustus 2003 10:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zolang je nog geen last hebt van de ziekte van Hedel valt het nog wel mee.
Wij hadden er ook zo één! Wat het bij hem nog hilarischer maakte: regelmatig had hij zijn 'overkam-lok' blijkbaar niet goed vastgeplakt, en dan kwam het wel eens voor dat terwijl hij iets uit aan het leggen was dat ding dus plotseling voor zijn gezicht heen en weer zwaaidequote:Op maandag 18 oktober 2004 08:59 schreef Tranceptor het volgende:
(maar dan inderdaad wel helemaal kaal en niet zoals een leraar op de middelbare school dwars over zn hoofd gekamd)
Ik had vroeger ook erg dik haar, en lang. Op een gegeven moment komt er echter een moment dat je de schaar er in moet zetten, of in mijn geval de tondeuse.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:46 schreef merdeka het volgende:
Mijn vriend is doodsbang dat hij kaal wordt, zijn haar is de afgelopen jaren dunner geworden en het ziet er allemaal niet meer zo uit als toen hij 20 was..
Hij heeft een flinke bos lang haar, dus het valt mij niet op, zelfs niet als ik er met mijn neus bovenop ga hangen. Maar zelf is hij er nogal mee bezig, vooral nu de grijze haren ook gesignaleerd zijn.
Als hij echt kaal wordt kan hij zijn haar niet eeuwig lang meer houden, dat wordt dan wel even slikken voor ons allebei.... Nu valt bij lang haar kaalheid achterop het hoofd niet snel op, vooral niet als je een redelijke bos hebt. Maar als het voorop heel erg kalig wordt is het geen gezicht meer, dan moet de schaar erin. Dan krijgen we nog hele scenes thuis
Ik vind kaalgeschoren zelf erg lelijk, en hij is er zelf ook niet gecharmeerd van. I guess dat hij dan gewoon met een kalend koppie en een eeuwig baseballpetje door het leven moet, haha!
De laatste jaren hebben een redelijk aantal vrienden de tondeuse erin gezet... maar ik vind het oerlelijk, ik kan er niks aan doen.... Ik vind een kalend hoofd gewoon nog minder lelijk dan een glad of gemilimeterd hoofd.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik had vroeger ook erg dik haar, en lang. Op een gegeven moment komt er echter een moment dat je de schaar er in moet zetten, of in mijn geval de tondeuse.
Ik dacht eerst ook altijd dat zo'n gemillimeterde kop geen porem zou zijn, maar het is gewoon een kwestie van wennen. Mijn omgeving reageerde in het begin ook wel wat 'geschokt'.![]()
Laat hem iig alsjeblieft niet constant met een pet oid rondlopen....
Het nadeel van een kalend koppie is dat de persoon vaak ouder lijkt dan dat hij is. Een kaal geschoren koppie geeft je vaak nog wel een jong uiterlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:46 schreef merdeka het volgende:
Mijn vriend is doodsbang dat hij kaal wordt, zijn haar is de afgelopen jaren dunner geworden en het ziet er allemaal niet meer zo uit als toen hij 20 was..
Hij heeft een flinke bos lang haar, dus het valt mij niet op, zelfs niet als ik er met mijn neus bovenop ga hangen. Maar zelf is hij er nogal mee bezig, vooral nu de grijze haren ook gesignaleerd zijn.
Als hij echt kaal wordt kan hij zijn haar niet eeuwig lang meer houden, dat wordt dan wel even slikken voor ons allebei.... Nu valt bij lang haar kaalheid achterop het hoofd niet snel op, vooral niet als je een redelijke bos hebt. Maar als het voorop heel erg kalig wordt is het geen gezicht meer, dan moet de schaar erin. Dan krijgen we nog hele scenes thuis
Ik vind kaalgeschoren zelf erg lelijk, en hij is er zelf ook niet gecharmeerd van. I guess dat hij dan gewoon met een kalend koppie en een eeuwig baseballpetje door het leven moet, haha!
Dude, bij mij begon het ook erg vroeg dat gedoe met kaal worden. Heb het overwogen toen, dat hairlyse gedoe. Was zo onzeker als de pest en kreeg toen een schat van een vriendin, 1 dag nadat ik alles tot 3mm had kortgewieked. Een onwijs lekker wijf dat viel op kale(re) mannen. Don't worry dude er zijn loads of dames die een kaal of kort koppie bijzonder sexy vinden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2003 20:13 schreef Robhimself het volgende:
Wat mij toch best dwars zit, is het feit dat mijn haardos wat begint uit te dunnen. (ben nog lang niet kaal, maar begin wel dun haar te krijgen.)
Zelf heb ik het gevoel dat je er nogal snel mee geconfronteerd wordt bij contact met het andere geslacht en het voor hun een GROTE bepalende factor is.
Tell me i'm wrong.....
Lok=Gay=geen damesquote:Op dinsdag 5 augustus 2003 20:14 schreef Yvonnetje het volgende:
Als je maar niet zo'n lok over je kale koppie legt, dan valt het allemaal nog wel mee
Wil je een eerlijk antwoord, of een politiek correct antwoord?quote:Op dinsdag 5 augustus 2003 20:13 schreef Robhimself het volgende:
Wat mij toch best dwars zit, is het feit dat mijn haardos wat begint uit te dunnen. (ben nog lang niet kaal, maar begin wel dun haar te krijgen.)
Tell me i'm wrong.....
Geloof er niks van. Dit wil ik dan eerst eens van een oerlelijk persoon horen.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:16 schreef Friek_ het volgende:
Trouwens, voor de mannen die zich druk maken om vrouwen hun nog wel aantrekkelijk vinden: bij vrouwen telt het uiterlijk voor zo'n 30%. Het grootste deel hangt juist af van sociale vaardigheden, macht, geld en sociale status.
Zelfverzekerdheid en lekker in je vel zitten telt tig keer zo zwaar. En nee, dit is zeker niet politiek correct antwoord om jullie tere zieltjes te sparen.
Nee oke, maar dit ontken ik dan ook nergens. Als je een misvormd gezicht hebt, niet anatomisch compleet bent of iets in die trant kun je het wel schudden natuurlijk. Maar laten we stellen dat je er, net als ik, een beetje gemiddeld uitziet. Als in: niet bijzonder goed (geen fotomodel), maar ook niet bijzonder slecht (mensen kijken me niet met walgen aan, gelukkig). Dan is het zeker het geval dat deze 30% opgaat.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Dit wil ik dan eerst eens van een oerlelijk persoon horen.
Het is net zoals zeggen als dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Alleen.... met een goed uiterlijk en slecht innerlijk maak je toch in het begin nog wel een kans. Met een slecht uiterlijk en een goed innerlijk, no way dat je dan nog een kans maakt.
Helaas ben ik stevig gebouwd en zie er dus niet gemiddeld uit. En daarom dat ik je verbeterde. Je stelling gaat in mijn situatie namelijk totaal niet op.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar dit ontken ik dan ook nergens. Als je een misvormd gezicht hebt, niet anatomisch compleet bent of iets in die trant kun je het wel schudden natuurlijk. Maar laten we stellen dat je er, net als ik, een beetje gemiddeld uitziet. Als in: niet bijzonder goed (geen fotomodel), maar ook niet bijzonder slecht (mensen kijken me niet met walgen aan, gelukkig). Dan is het zeker het geval dat deze 30% opgaat.
Dus inderdaad, ik had mezelf wel ietwat moeten verduidelijken.
Pfff ben ik ook, maar ik ben wel een lekker wijfquote:Op zondag 13 januari 2008 18:31 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Helaas ben ik stevig gebouwd en zie er dus niet gemiddeld uit. En daarom dat ik je verbeterde. Je stelling gaat in mijn situatie namelijk totaal niet op.
Als je je niet stoort aan elkaars 'lovehandles', waarom niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff ben ik ook, maar ik ben wel een lekker wijf
En blijkbaar werkt die instelling erg goed want ik heb net een heerlijk vriendje
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef slaapvaak het volgende:
Oordeel zelf:
[ afbeelding ]
(toen was ik 19)
[ afbeelding ]
(nu (23 jaar))
In mijn geval vind ik het iig een flinke vooruitgang.
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef slaapvaak het volgende:
Oordeel zelf:
[ afbeelding ]
(toen was ik 19)
[ afbeelding ]
(nu (23 jaar))
In mijn geval vind ik het iig een flinke vooruitgang.
Of dat nu zo'n voordeel is valt te bezien.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef Xennia het volgende:
Als je als man er een goede kop voor hebt, vind ik een kaalgeschoren hoofd soms zelfs ronduit jammie. Bijkomend voordeel is dat vrouwen je over je bolletje gaan aaien.
Doet er toch niet toe, het topic blijft relevant en het is geen nutteloze kickquote:Op maandag 14 januari 2008 12:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Heeft dan niemand in de gaten dat dit topic inmiddels 3,5 jaar oud is?
hahaquote:Op maandag 14 januari 2008 08:19 schreef avotar het volgende:
Je bent er zeker minder aantrekkelijk door... als je je er zelfs ook heel ongemakkelijk bij voelt.
Maar dat is ook als je bv grote voeten hebt, of een litteken op je bovenbeen..
Wat ik wil zeggen.. als jij er okay mee bent, zijn anderen dat ook ..
En natuurlijk zijn er vrouwen die niet op kaal vallen..
Screw them zou ik zeggen...
En je bent een vrouw. Vrouwen hebben het naar mijn mening op relatie gebied veel makkelijker. Uitzonderingen daargelatenquote:Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff ben ik ook, maar ik ben wel een lekker wijf
En blijkbaar werkt die instelling erg goed want ik heb net een heerlijk vriendje
Ik heb ab-so-luut geen probleem met zeer gelokaliseerde kaalheid bij dames, toevallig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2003 20:32 schreef Smots het volgende:
[..]
Je moet je pas zorgen gaan maken als niet jij, maar zij kaal begint te worden.
Ik noem dat altijd een wanhoopskapsel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2003 20:14 schreef Yvonnetje het volgende:
Kook!quote:Op zondag 13 januari 2008 10:04 schreef Friek_ het volgende:
Héél veel mensen vinden het een verbetering. Waaronder ik dus.
Hij is TOTAAAL niet kalend...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:32 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Met het juiste hoofd eronder is het zelfs supersexy
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:26 schreef SHE het volgende:
Sommige kaalgeschoren mannen vind ik sexy.
Maar ik geef de voorkeur aan een man met een flinke bos, stevig haar. Dat straalt mannelijkheid en virtliteit uit.
*rrrrrroaaarrrrrrr*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |