abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22734121
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:14 schreef Yvonnetje het volgende:
Als je maar niet zo'n lok over je kale koppie legt, dan valt het allemaal nog wel mee
Lok=Gay=geen dames

Nah, denk niet dat de dames het een ramp vinden, zelf tenminste geen negatieve ervaring mee.
Als je als een onzeker knurftje uit je ogen kijkt omdat je denkt dat ze naar je inhammen kijkt... Denk dat het meer een probleem voor jezelf is/kan zijn dan voor de dames..

En sommige dames vallen niet op (beginnend) kalend... Of blank... of wit.. of donker.. etc.. etc..
pi_55811784
Ik had heel dun haar en heb me vanmiddag door de kapster kaal laten scheren. Wat was dat een lekker gevoel zeg. Eerst met de tondeuze bijna alles eraf. Toen het hoofd goed nat maken met enkele natte handdoeken en daarna een laag scheerschuim erover. Was wel een beetje een raar gezicht je zo te zien in de spiegel. Toen heeft ze op zeer proffesionele wijze mijn hoofd helemaal kaal geschoren. Daarna nog een keer nat maken en nog eens scheerschuim erover. Een tweede scheerbeurt maakte het helemaal af. Ik moet zeggen dat ik er ook wel een geschikt hoofd voor heb. Ik vind dat ik er nu weer goed verzorgd uitzie en kan het dan ook andere mannen die dun haar hebben van harte aanbevelen. Bovendien is het een in eerste instantie wat onbehaaglijke maar later heerlijke behandeling. Vanaf nu wil ik het zelf gaan scheren en af en toe nog eens bij de kapster langsgaan. Zij heeft me over de streep getrokken en geheel terecht.
  zondag 6 januari 2008 @ 00:15:29 #103
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55813054
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:13 schreef Robhimself het volgende:
Wat mij toch best dwars zit, is het feit dat mijn haardos wat begint uit te dunnen. (ben nog lang niet kaal, maar begin wel dun haar te krijgen.)

Nu is mijn vraag bij de dames:

Is dit voor jullie een doorslaggevende factor bij een man?
Zelf heb ik het gevoel dat je er nogal snel mee geconfronteerd wordt bij contact met het andere geslacht en het voor hun een GROTE bepalende factor is.

Tell me i'm wrong.....
Wil je een eerlijk antwoord, of een politiek correct antwoord?

JA, ik vind mannen met enorme inhammen (of het befaamde eilandjes-haar) fysiek minder aantrekkelijk dan mannen met een mooie haardos.

Dan maar oppervlakkig, ik heb hiet hier puur over fysieke aantrekkingskracht, en bij pure fysieke aantrekkingskracht moet het totaalplaatje gewoon kloppen. Punt uit.

Wanneer je iemand leert kennen is dat natuurlijk anders (en lijkt het mij aannemelijk dat je in zekere mate een ook voor de persoon gaat, of in ieder geval een kosten/baten afweging maakt tussen mate van inhammen en inhoud vd persoon. )

Neemt niet weg dat jouw "doorslaggevende factor" ietwat overdreven is. De op-alle-overige-gebieden-perfecte-man, zou ik niet afwijzen op een haargens on the move. (Dan neemt ie maar haarimplantaten, á la Gerard Joling. )

Tja, verschijnselen van veroudering... Wij vragen jullie mannen ook niet om hangborsten even mooi te vinden een stel stevige heuvels. Wat niet wil zeggen dat je zo'n vrouw niet "mooi kan vinden". Toch?

Dont worry.

(Overigens vind ik mannen die hun veel te dunne haar of eilandjeskapsel helemaal wegscheren vaak wel , 't moet je wel staan.. maar toch. Vaak is het wel een verbetering..)
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_55989078
Oordeel zelf:

(toen was ik 19 )

(nu (23 jaar))

In mijn geval vind ik het iig een flinke vooruitgang.
pi_55992307
Oh mijn god! Een lotgenoten topic! Ik ben al sinds mijn zeventiende kalende en heb vanaf mijn achttiende definitief vaarwel gezegd tegen mijn langere, dunne haar. Geen zin meer om moeilijk te doen met dure haar transplantaties of iets dergelijks, zoveel geld uitgeven aan puur mijn uiterlijk gaat me veels te ver. Mag het zelf nu ook gaan accepteren. Al is dit niet mijn favoriete kapsel verder.

Maar afijn, de befaamde before en after foto's:

Before:

Nee, ik ben niet fotogeniek. Kleding is ook niet briljant overigens.

After:

Héél veel mensen vinden het een verbetering. Waaronder ik dus.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2008 10:21:59 ]
pi_55992413
Trouwens, voor de mannen die zich druk maken om vrouwen hun nog wel aantrekkelijk vinden: bij vrouwen telt het uiterlijk voor zo'n 30%. Het grootste deel hangt juist af van sociale vaardigheden, macht, geld en sociale status.

Zelfverzekerdheid en lekker in je vel zitten telt tig keer zo zwaar. En nee, dit is zeker niet politiek correct antwoord om jullie tere zieltjes te sparen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2008 10:19:09 ]
  zondag 13 januari 2008 @ 12:18:45 #107
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_55994187
Een kale man valt bij mij in principe af.
Maar je hebt mannen waarbij het mooi staat. Ik vind Friek daar een goed voorbeeld van.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  zondag 13 januari 2008 @ 14:56:59 #108
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_55998389
worthless without pics
Thinking about thinking of you.
  zondag 13 januari 2008 @ 16:57:11 #109
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_56002200
quote:
Op zondag 13 januari 2008 10:16 schreef Friek_ het volgende:
Trouwens, voor de mannen die zich druk maken om vrouwen hun nog wel aantrekkelijk vinden: bij vrouwen telt het uiterlijk voor zo'n 30%. Het grootste deel hangt juist af van sociale vaardigheden, macht, geld en sociale status.

Zelfverzekerdheid en lekker in je vel zitten telt tig keer zo zwaar. En nee, dit is zeker niet politiek correct antwoord om jullie tere zieltjes te sparen.
Geloof er niks van. Dit wil ik dan eerst eens van een oerlelijk persoon horen.

Het is net zoals zeggen als dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Alleen.... met een goed uiterlijk en slecht innerlijk maak je toch in het begin nog wel een kans. Met een slecht uiterlijk en een goed innerlijk, no way dat je dan nog een kans maakt.

Zoals een meisje laatst in een ander topic zei: 'Ik moet het er wel op kunnen doen'.
pi_56002467
Je moet wel beetje geluk hebben met je schedel. Sommige mensen hebben gewoon niet het hoofd om kaal te zijn.
pi_56003065
Edit: dubbel.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2008 17:47:16 ]
pi_56003096
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Dit wil ik dan eerst eens van een oerlelijk persoon horen.

Het is net zoals zeggen als dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Alleen.... met een goed uiterlijk en slecht innerlijk maak je toch in het begin nog wel een kans. Met een slecht uiterlijk en een goed innerlijk, no way dat je dan nog een kans maakt.
Nee oke, maar dit ontken ik dan ook nergens. Als je een misvormd gezicht hebt, niet anatomisch compleet bent of iets in die trant kun je het wel schudden natuurlijk. Maar laten we stellen dat je er, net als ik, een beetje gemiddeld uitziet. Als in: niet bijzonder goed (geen fotomodel), maar ook niet bijzonder slecht (mensen kijken me niet met walgen aan, gelukkig). Dan is het zeker het geval dat deze 30% opgaat.

Dus inderdaad, ik had mezelf wel ietwat moeten verduidelijken.
  zondag 13 januari 2008 @ 18:31:28 #113
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_56004397
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:33 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee oke, maar dit ontken ik dan ook nergens. Als je een misvormd gezicht hebt, niet anatomisch compleet bent of iets in die trant kun je het wel schudden natuurlijk. Maar laten we stellen dat je er, net als ik, een beetje gemiddeld uitziet. Als in: niet bijzonder goed (geen fotomodel), maar ook niet bijzonder slecht (mensen kijken me niet met walgen aan, gelukkig). Dan is het zeker het geval dat deze 30% opgaat.

Dus inderdaad, ik had mezelf wel ietwat moeten verduidelijken.
Helaas ben ik stevig gebouwd en zie er dus niet gemiddeld uit. En daarom dat ik je verbeterde. Je stelling gaat in mijn situatie namelijk totaal niet op.
pi_56005493
quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:31 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Helaas ben ik stevig gebouwd en zie er dus niet gemiddeld uit. En daarom dat ik je verbeterde. Je stelling gaat in mijn situatie namelijk totaal niet op.
Pfff ben ik ook, maar ik ben wel een lekker wijf
En blijkbaar werkt die instelling erg goed want ik heb net een heerlijk vriendje
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_56010475
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Pfff ben ik ook, maar ik ben wel een lekker wijf
En blijkbaar werkt die instelling erg goed want ik heb net een heerlijk vriendje
Als je je niet stoort aan elkaars 'lovehandles', waarom niet?
pi_56011651
Als je als man er een goede kop voor hebt, vind ik een kaalgeschoren hoofd soms zelfs ronduit jammie. Bijkomend voordeel is dat vrouwen je over je bolletje gaan aaien.
pi_56012612
hehe, ik stopte mijn verder kruipende haarlijn steeds onder een bos zwarte krullen.

Ik ben ervan afgestapt, en guess what: ik zie er veel beter uit
pi_56014207
Ik ben ook best wel kaal. Ik denk, ik meld het even.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56014259
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef slaapvaak het volgende:
Oordeel zelf:

[ afbeelding ]
(toen was ik 19 )

[ afbeelding ]
(nu (23 jaar))

pi_56014395
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef slaapvaak het volgende:
Oordeel zelf:

[ afbeelding ]
(toen was ik 19 )

[ afbeelding ]
(nu (23 jaar))

I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
  maandag 14 januari 2008 @ 08:19:56 #121
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_56016630
Je bent er zeker minder aantrekkelijk door... als je je er zelfs ook heel ongemakkelijk bij voelt.
Maar dat is ook als je bv grote voeten hebt, of een litteken op je bovenbeen..

Wat ik wil zeggen.. als jij er okay mee bent, zijn anderen dat ook ..
En natuurlijk zijn er vrouwen die niet op kaal vallen..

Screw them zou ik zeggen...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_56019380
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef Xennia het volgende:
Als je als man er een goede kop voor hebt, vind ik een kaalgeschoren hoofd soms zelfs ronduit jammie. Bijkomend voordeel is dat vrouwen je over je bolletje gaan aaien.
Of dat nu zo'n voordeel is valt te bezien.
pi_56019422
zoals bij de meeste dingen is het alleen maar een probleem als je er zelf een probleem van maakt.
pi_56020578
Heeft dan niemand in de gaten dat dit topic inmiddels 3,5 jaar oud is?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 14 januari 2008 @ 12:17:25 #125
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_56020657
Ik word ook zeker kaal op termijn; nu is het nog goed te doen maar over 5 a 10 jaar zal het helaas een heel eind minder zijn.

En nu is de hamvraag: hoe weet je of een kale kop je staat? Ik vind het echt moeilijk om in te schatten voor mezelf hoe ik eruitzie als ik het over een paar jaar zal gaan millimeteren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')