Lok=Gay=geen damesquote:Op dinsdag 5 augustus 2003 20:14 schreef Yvonnetje het volgende:
Als je maar niet zo'n lok over je kale koppie legt, dan valt het allemaal nog wel mee
Wil je een eerlijk antwoord, of een politiek correct antwoord?quote:Op dinsdag 5 augustus 2003 20:13 schreef Robhimself het volgende:
Wat mij toch best dwars zit, is het feit dat mijn haardos wat begint uit te dunnen. (ben nog lang niet kaal, maar begin wel dun haar te krijgen.)
Nu is mijn vraag bij de dames:
Is dit voor jullie een doorslaggevende factor bij een man?
Zelf heb ik het gevoel dat je er nogal snel mee geconfronteerd wordt bij contact met het andere geslacht en het voor hun een GROTE bepalende factor is.
Tell me i'm wrong.....
Geloof er niks van. Dit wil ik dan eerst eens van een oerlelijk persoon horen.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:16 schreef Friek_ het volgende:
Trouwens, voor de mannen die zich druk maken om vrouwen hun nog wel aantrekkelijk vinden: bij vrouwen telt het uiterlijk voor zo'n 30%. Het grootste deel hangt juist af van sociale vaardigheden, macht, geld en sociale status.
Zelfverzekerdheid en lekker in je vel zitten telt tig keer zo zwaar. En nee, dit is zeker niet politiek correct antwoord om jullie tere zieltjes te sparen.
Nee oke, maar dit ontken ik dan ook nergens. Als je een misvormd gezicht hebt, niet anatomisch compleet bent of iets in die trant kun je het wel schudden natuurlijk. Maar laten we stellen dat je er, net als ik, een beetje gemiddeld uitziet. Als in: niet bijzonder goed (geen fotomodel), maar ook niet bijzonder slecht (mensen kijken me niet met walgen aan, gelukkig). Dan is het zeker het geval dat deze 30% opgaat.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Dit wil ik dan eerst eens van een oerlelijk persoon horen.
Het is net zoals zeggen als dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Alleen.... met een goed uiterlijk en slecht innerlijk maak je toch in het begin nog wel een kans. Met een slecht uiterlijk en een goed innerlijk, no way dat je dan nog een kans maakt.
Helaas ben ik stevig gebouwd en zie er dus niet gemiddeld uit. En daarom dat ik je verbeterde. Je stelling gaat in mijn situatie namelijk totaal niet op.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar dit ontken ik dan ook nergens. Als je een misvormd gezicht hebt, niet anatomisch compleet bent of iets in die trant kun je het wel schudden natuurlijk. Maar laten we stellen dat je er, net als ik, een beetje gemiddeld uitziet. Als in: niet bijzonder goed (geen fotomodel), maar ook niet bijzonder slecht (mensen kijken me niet met walgen aan, gelukkig). Dan is het zeker het geval dat deze 30% opgaat.
Dus inderdaad, ik had mezelf wel ietwat moeten verduidelijken.
Pfff ben ik ook, maar ik ben wel een lekker wijfquote:Op zondag 13 januari 2008 18:31 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Helaas ben ik stevig gebouwd en zie er dus niet gemiddeld uit. En daarom dat ik je verbeterde. Je stelling gaat in mijn situatie namelijk totaal niet op.
Als je je niet stoort aan elkaars 'lovehandles', waarom niet?quote:Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff ben ik ook, maar ik ben wel een lekker wijf
En blijkbaar werkt die instelling erg goed want ik heb net een heerlijk vriendje
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef slaapvaak het volgende:
Oordeel zelf:
[ afbeelding ]
(toen was ik 19)
[ afbeelding ]
(nu (23 jaar))
In mijn geval vind ik het iig een flinke vooruitgang.
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef slaapvaak het volgende:
Oordeel zelf:
[ afbeelding ]
(toen was ik 19)
[ afbeelding ]
(nu (23 jaar))
In mijn geval vind ik het iig een flinke vooruitgang.
Of dat nu zo'n voordeel is valt te bezien.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef Xennia het volgende:
Als je als man er een goede kop voor hebt, vind ik een kaalgeschoren hoofd soms zelfs ronduit jammie. Bijkomend voordeel is dat vrouwen je over je bolletje gaan aaien.
Doet er toch niet toe, het topic blijft relevant en het is geen nutteloze kickquote:Op maandag 14 januari 2008 12:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Heeft dan niemand in de gaten dat dit topic inmiddels 3,5 jaar oud is?
hahaquote:Op maandag 14 januari 2008 08:19 schreef avotar het volgende:
Je bent er zeker minder aantrekkelijk door... als je je er zelfs ook heel ongemakkelijk bij voelt.
Maar dat is ook als je bv grote voeten hebt, of een litteken op je bovenbeen..
Wat ik wil zeggen.. als jij er okay mee bent, zijn anderen dat ook ..
En natuurlijk zijn er vrouwen die niet op kaal vallen..
Screw them zou ik zeggen...
En je bent een vrouw. Vrouwen hebben het naar mijn mening op relatie gebied veel makkelijker. Uitzonderingen daargelatenquote:Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfff ben ik ook, maar ik ben wel een lekker wijf
En blijkbaar werkt die instelling erg goed want ik heb net een heerlijk vriendje
Ik heb ab-so-luut geen probleem met zeer gelokaliseerde kaalheid bij dames, toevallig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2003 20:32 schreef Smots het volgende:
[..]
Je moet je pas zorgen gaan maken als niet jij, maar zij kaal begint te worden.
Ik noem dat altijd een wanhoopskapsel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2003 20:14 schreef Yvonnetje het volgende:
Als je maar niet zo'n lok over je kale koppie legt, dan valt het allemaal nog wel mee
Kook!quote:Op zondag 13 januari 2008 10:04 schreef Friek_ het volgende:
Héél veel mensen vinden het een verbetering. Waaronder ik dus.
Hij is TOTAAAL niet kalend...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:32 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Met het juiste hoofd eronder is het zelfs supersexy
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:26 schreef SHE het volgende:
Sommige kaalgeschoren mannen vind ik sexy.
Maar ik geef de voorkeur aan een man met een flinke bos, stevig haar. Dat straalt mannelijkheid en virtliteit uit.
*rrrrrroaaarrrrrrr*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |