abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22734121
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:14 schreef Yvonnetje het volgende:
Als je maar niet zo'n lok over je kale koppie legt, dan valt het allemaal nog wel mee
Lok=Gay=geen dames

Nah, denk niet dat de dames het een ramp vinden, zelf tenminste geen negatieve ervaring mee.
Als je als een onzeker knurftje uit je ogen kijkt omdat je denkt dat ze naar je inhammen kijkt... Denk dat het meer een probleem voor jezelf is/kan zijn dan voor de dames..

En sommige dames vallen niet op (beginnend) kalend... Of blank... of wit.. of donker.. etc.. etc..
pi_55811784
Ik had heel dun haar en heb me vanmiddag door de kapster kaal laten scheren. Wat was dat een lekker gevoel zeg. Eerst met de tondeuze bijna alles eraf. Toen het hoofd goed nat maken met enkele natte handdoeken en daarna een laag scheerschuim erover. Was wel een beetje een raar gezicht je zo te zien in de spiegel. Toen heeft ze op zeer proffesionele wijze mijn hoofd helemaal kaal geschoren. Daarna nog een keer nat maken en nog eens scheerschuim erover. Een tweede scheerbeurt maakte het helemaal af. Ik moet zeggen dat ik er ook wel een geschikt hoofd voor heb. Ik vind dat ik er nu weer goed verzorgd uitzie en kan het dan ook andere mannen die dun haar hebben van harte aanbevelen. Bovendien is het een in eerste instantie wat onbehaaglijke maar later heerlijke behandeling. Vanaf nu wil ik het zelf gaan scheren en af en toe nog eens bij de kapster langsgaan. Zij heeft me over de streep getrokken en geheel terecht.
  zondag 6 januari 2008 @ 00:15:29 #103
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55813054
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:13 schreef Robhimself het volgende:
Wat mij toch best dwars zit, is het feit dat mijn haardos wat begint uit te dunnen. (ben nog lang niet kaal, maar begin wel dun haar te krijgen.)

Nu is mijn vraag bij de dames:

Is dit voor jullie een doorslaggevende factor bij een man?
Zelf heb ik het gevoel dat je er nogal snel mee geconfronteerd wordt bij contact met het andere geslacht en het voor hun een GROTE bepalende factor is.

Tell me i'm wrong.....
Wil je een eerlijk antwoord, of een politiek correct antwoord?

JA, ik vind mannen met enorme inhammen (of het befaamde eilandjes-haar) fysiek minder aantrekkelijk dan mannen met een mooie haardos.

Dan maar oppervlakkig, ik heb hiet hier puur over fysieke aantrekkingskracht, en bij pure fysieke aantrekkingskracht moet het totaalplaatje gewoon kloppen. Punt uit.

Wanneer je iemand leert kennen is dat natuurlijk anders (en lijkt het mij aannemelijk dat je in zekere mate een ook voor de persoon gaat, of in ieder geval een kosten/baten afweging maakt tussen mate van inhammen en inhoud vd persoon. )

Neemt niet weg dat jouw "doorslaggevende factor" ietwat overdreven is. De op-alle-overige-gebieden-perfecte-man, zou ik niet afwijzen op een haargens on the move. (Dan neemt ie maar haarimplantaten, á la Gerard Joling. )

Tja, verschijnselen van veroudering... Wij vragen jullie mannen ook niet om hangborsten even mooi te vinden een stel stevige heuvels. Wat niet wil zeggen dat je zo'n vrouw niet "mooi kan vinden". Toch?

Dont worry.

(Overigens vind ik mannen die hun veel te dunne haar of eilandjeskapsel helemaal wegscheren vaak wel , 't moet je wel staan.. maar toch. Vaak is het wel een verbetering..)
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_55989078
Oordeel zelf:

(toen was ik 19 )

(nu (23 jaar))

In mijn geval vind ik het iig een flinke vooruitgang.
pi_55992307
Oh mijn god! Een lotgenoten topic! Ik ben al sinds mijn zeventiende kalende en heb vanaf mijn achttiende definitief vaarwel gezegd tegen mijn langere, dunne haar. Geen zin meer om moeilijk te doen met dure haar transplantaties of iets dergelijks, zoveel geld uitgeven aan puur mijn uiterlijk gaat me veels te ver. Mag het zelf nu ook gaan accepteren. Al is dit niet mijn favoriete kapsel verder.

Maar afijn, de befaamde before en after foto's:

Before:

Nee, ik ben niet fotogeniek. Kleding is ook niet briljant overigens.

After:

Héél veel mensen vinden het een verbetering. Waaronder ik dus.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2008 10:21:59 ]
pi_55992413
Trouwens, voor de mannen die zich druk maken om vrouwen hun nog wel aantrekkelijk vinden: bij vrouwen telt het uiterlijk voor zo'n 30%. Het grootste deel hangt juist af van sociale vaardigheden, macht, geld en sociale status.

Zelfverzekerdheid en lekker in je vel zitten telt tig keer zo zwaar. En nee, dit is zeker niet politiek correct antwoord om jullie tere zieltjes te sparen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2008 10:19:09 ]
  zondag 13 januari 2008 @ 12:18:45 #107
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_55994187
Een kale man valt bij mij in principe af.
Maar je hebt mannen waarbij het mooi staat. Ik vind Friek daar een goed voorbeeld van.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  zondag 13 januari 2008 @ 14:56:59 #108
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_55998389
worthless without pics
Thinking about thinking of you.
  zondag 13 januari 2008 @ 16:57:11 #109
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_56002200
quote:
Op zondag 13 januari 2008 10:16 schreef Friek_ het volgende:
Trouwens, voor de mannen die zich druk maken om vrouwen hun nog wel aantrekkelijk vinden: bij vrouwen telt het uiterlijk voor zo'n 30%. Het grootste deel hangt juist af van sociale vaardigheden, macht, geld en sociale status.

Zelfverzekerdheid en lekker in je vel zitten telt tig keer zo zwaar. En nee, dit is zeker niet politiek correct antwoord om jullie tere zieltjes te sparen.
Geloof er niks van. Dit wil ik dan eerst eens van een oerlelijk persoon horen.

Het is net zoals zeggen als dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Alleen.... met een goed uiterlijk en slecht innerlijk maak je toch in het begin nog wel een kans. Met een slecht uiterlijk en een goed innerlijk, no way dat je dan nog een kans maakt.

Zoals een meisje laatst in een ander topic zei: 'Ik moet het er wel op kunnen doen'.
pi_56002467
Je moet wel beetje geluk hebben met je schedel. Sommige mensen hebben gewoon niet het hoofd om kaal te zijn.
pi_56003065
Edit: dubbel.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2008 17:47:16 ]
pi_56003096
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:57 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Dit wil ik dan eerst eens van een oerlelijk persoon horen.

Het is net zoals zeggen als dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk. Alleen.... met een goed uiterlijk en slecht innerlijk maak je toch in het begin nog wel een kans. Met een slecht uiterlijk en een goed innerlijk, no way dat je dan nog een kans maakt.
Nee oke, maar dit ontken ik dan ook nergens. Als je een misvormd gezicht hebt, niet anatomisch compleet bent of iets in die trant kun je het wel schudden natuurlijk. Maar laten we stellen dat je er, net als ik, een beetje gemiddeld uitziet. Als in: niet bijzonder goed (geen fotomodel), maar ook niet bijzonder slecht (mensen kijken me niet met walgen aan, gelukkig). Dan is het zeker het geval dat deze 30% opgaat.

Dus inderdaad, ik had mezelf wel ietwat moeten verduidelijken.
  zondag 13 januari 2008 @ 18:31:28 #113
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_56004397
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:33 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee oke, maar dit ontken ik dan ook nergens. Als je een misvormd gezicht hebt, niet anatomisch compleet bent of iets in die trant kun je het wel schudden natuurlijk. Maar laten we stellen dat je er, net als ik, een beetje gemiddeld uitziet. Als in: niet bijzonder goed (geen fotomodel), maar ook niet bijzonder slecht (mensen kijken me niet met walgen aan, gelukkig). Dan is het zeker het geval dat deze 30% opgaat.

Dus inderdaad, ik had mezelf wel ietwat moeten verduidelijken.
Helaas ben ik stevig gebouwd en zie er dus niet gemiddeld uit. En daarom dat ik je verbeterde. Je stelling gaat in mijn situatie namelijk totaal niet op.
pi_56005493
quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:31 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Helaas ben ik stevig gebouwd en zie er dus niet gemiddeld uit. En daarom dat ik je verbeterde. Je stelling gaat in mijn situatie namelijk totaal niet op.
Pfff ben ik ook, maar ik ben wel een lekker wijf
En blijkbaar werkt die instelling erg goed want ik heb net een heerlijk vriendje
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_56010475
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En blijkbaar werkt die instelling erg goed want ik heb net een heerlijk vriendje
Als je je niet stoort aan elkaars 'lovehandles', waarom niet?
pi_56011651
Als je als man er een goede kop voor hebt, vind ik een kaalgeschoren hoofd soms zelfs ronduit jammie. Bijkomend voordeel is dat vrouwen je over je bolletje gaan aaien.
pi_56012612
hehe, ik stopte mijn verder kruipende haarlijn steeds onder een bos zwarte krullen.

Ik ben ervan afgestapt, en guess what: ik zie er veel beter uit
pi_56014207
Ik ben ook best wel kaal. Ik denk, ik meld het even.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56014259
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef slaapvaak het volgende:
Oordeel zelf:

[ afbeelding ]
(toen was ik 19 )

[ afbeelding ]
(nu (23 jaar))

pi_56014395
quote:
Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef slaapvaak het volgende:
Oordeel zelf:

[ afbeelding ]
(toen was ik 19 )

[ afbeelding ]
(nu (23 jaar))

I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
  maandag 14 januari 2008 @ 08:19:56 #121
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_56016630
Je bent er zeker minder aantrekkelijk door... als je je er zelfs ook heel ongemakkelijk bij voelt.
Maar dat is ook als je bv grote voeten hebt, of een litteken op je bovenbeen..

Wat ik wil zeggen.. als jij er okay mee bent, zijn anderen dat ook ..
En natuurlijk zijn er vrouwen die niet op kaal vallen..

Screw them zou ik zeggen...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_56019380
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef Xennia het volgende:
Als je als man er een goede kop voor hebt, vind ik een kaalgeschoren hoofd soms zelfs ronduit jammie. Bijkomend voordeel is dat vrouwen je over je bolletje gaan aaien.
Of dat nu zo'n voordeel is valt te bezien.
pi_56019422
zoals bij de meeste dingen is het alleen maar een probleem als je er zelf een probleem van maakt.
pi_56020578
Heeft dan niemand in de gaten dat dit topic inmiddels 3,5 jaar oud is?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 14 januari 2008 @ 12:17:25 #125
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_56020657
Ik word ook zeker kaal op termijn; nu is het nog goed te doen maar over 5 a 10 jaar zal het helaas een heel eind minder zijn.

En nu is de hamvraag: hoe weet je of een kale kop je staat? Ik vind het echt moeilijk om in te schatten voor mezelf hoe ik eruitzie als ik het over een paar jaar zal gaan millimeteren...
pi_56021038
Mijn vriend is 24 en aan het kaal worden. Ik denk niet dat het mooi bij hem staat als hij het gaat millimeteren aangezien zijn hersenpan groot is.
Dus hij laat zijn krullen wat groeien en op zijn hoofd is hij kaal aan het worden...net zo een verstrooide professor
  maandag 14 januari 2008 @ 12:53:19 #127
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56021548
zolang je geen overduidelijke inhammen hebt hoef je nog niets te vrezen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_56027509
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Heeft dan niemand in de gaten dat dit topic inmiddels 3,5 jaar oud is?
Doet er toch niet toe, het topic blijft relevant en het is geen nutteloze kick
pi_56029773
Volgens mij kun je vrij veilig stellen dat haarverlies niet aantrekkelijkker maakt, net als hangtieten, een doorlopende wenkbrauw, zwembanden, een laag iq, slechte adem, een asymmetrisch gezicht, x/o benen, een micropenis, een overbehaard lichaam, enge littekens, onzekerheid, foute kleding, psychische problemen, een te hoge stem, een chronische neusfluit, een uitpuilende navel, klotsende billen, wijnvlekken, behaarde moedervlekken, cellulitis, roken, zweetvoeten, oor/neushaar, een stoma, puistjes, puisten, flaporen, te veel zelfvertrouwen, ziekte, onhandelbaar hoofdhaar, sociaal gehandicapt zijn, een maf loopje, bloeddoorlopen ogen, wallen, donkere kringen onder je ogen, een kromme rug, levervlekken, een krop, slechte hygiëne, gebrek aan humor, egocentrisme, ontbrekende ledematen, overtollige ledematen, mannen met een baarmoeder, vrouwen met een micropenis, maar nee, kaal worden is toch wel een van de meest vreselijke onoverkomelijke zaken om een betekenisvolle relatie te beginnen!

Get over it, zou ik je toch aan kunnen raden
pi_56030231
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:19 schreef avotar het volgende:
Je bent er zeker minder aantrekkelijk door... als je je er zelfs ook heel ongemakkelijk bij voelt.
Maar dat is ook als je bv grote voeten hebt, of een litteken op je bovenbeen..

Wat ik wil zeggen.. als jij er okay mee bent, zijn anderen dat ook ..
En natuurlijk zijn er vrouwen die niet op kaal vallen..

Screw them zou ik zeggen...
haha mn vriend heeft n kaal plekje, grote voeten en n litteken op zn bovenbeen...

maar ik vind t geen probleem. zn kale plekje zie ik toch bijna nooit omdat ie veel groter is dan ik zelf zit ie er wel n btje mee, want hij wil zn haar laten groeien. maar als t te opvallend gaat worden wil ie dus helemaal kaal gaan. lijkt me ook wel sexy!
pi_56030995
Ik heb er zelf maar een heel klein beetje last van... maar ik trim sowieso mijn haren heel kort. Reden? Wax en gel is ranzig. Je haren voelen er ranzig van en je hoofd gaat ervan jeuken. Ik begrijp ook nog steeds niet hoe zo'n matje haren waar een halve kilo wax in zit uberhaupt nog aantrekkelijk kan zijn. Als ik kaal zou worden zou er voor mij niet veel veranderen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:40:44 #132
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_56146625
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En je bent een vrouw. Vrouwen hebben het naar mijn mening op relatie gebied veel makkelijker. Uitzonderingen daargelaten
pi_56146996
Nou ja, ik vind kaalheid absoluut niet mooi, maar je doet er niets aan en het is geen reden om iemand te dumpen of er niets mee aan te knopen. Maar ja, ik vind haar mooier en je hebt tenminste iets om je handen doorheen te halen. Bij m'n vriend in de familie worden de mannen snel grijs en ook snel kaal. Zijn haar wordt al dunner, vind ik best jammer, maar het doet verder niets af aan hem.
Sanity is (not) statistical
pi_57535558
Ik ben zelf ook licht kalend op 20 jarige leeftijd.. maar zelf heb ik er geen problemen mee, want er is niet echt veel tegen te doen, op inplantaten of hormonen na.. dus eigelijk niks
En daarom kun je het eigelijk maar beter gewoon accepteren.

Maar erfelijke kaalheid, de soort waar je eigenlijk niet veel tegen kan doen heeft wel een voordeel, hoorde ik laatst op de radio. Het blijkt dat kalende mannen meer DiHydroTestosteron(DHT) hebben. Dit snelle en actievere broertje van testosteron wordt gevormd uit testosteron in bepaalde cellen. DHT hecht zich aan de haarworteld van vooral hoofdhaar en laat daardoor geen voedingstoffen toe tot de haarwortel, waardoor deze afsterft -> dus -> Kaalheid.

Maar het mooie aan het verhaal is dat DHT ook voor positieve effecten zorgt. Het is namelijk een manlijk hormoon, die net als testosteron zorgt voor de ontwikkeling en onderhoud van in het kort 'de manlijkheid' dus onderandere zaken met de geslachtsdelen enz. en ook prestaties in bed. Het is misschien moeilijk te koppelen, maar volgens 1 of ander onderzoek onder vrouwen blijkt dat er wel degelijk een verschil tussen kalende partners en partners met een volle bos haar wordt ondervonden.

Aldus de media.

Zelf neem ik wel met een korreltje zout tot er een goed officieel onderzoek naar geweest is, maar vindt ik het wel grappig om te horen/lezen.
Dus kalende mannen van nederland, niet getreurd

In de onderstaande link bij wikipedia is ook een behandelingsmethode beschreven die de aanmaak van DHT tegen gaat, maar dit valt volgens mij onder de catogorie hormoontherapie, dus die mogen ze houden wat mij betreft.

Wikipedia over DHT:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dihydrotestosteron

Groeten van de kalende paashaas
werk is leuk, dus laat genoeg voor je collega's over!
  zondag 23 maart 2008 @ 16:54:27 #135
172358 oddman
Introspecteur
pi_57561152
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:32 schreef Smots het volgende:

[..]

Je moet je pas zorgen gaan maken als niet jij, maar zij kaal begint te worden.
Ik heb ab-so-luut geen probleem met zeer gelokaliseerde kaalheid bij dames, toevallig.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:37:22 #136
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58231127
Bij mij is het erg moeilijk te zeggen
Mijn vader werd vroeg kaal
Zijn vader stierf gewoon nog met zijn haar
De vader van mijn moeder had rond zijn 35ste pas inhammen en nu op zijn 80ste is ie eigenlijk pas echt helemaal kaal (valt opzich nog wel mee te leven, zeker als je ziet wat de toekomst voor een middelen brengt)

Op wie je haar lijkt heeft trouwens niets te zeggen;-)
Tja op het moment zie ik nog niet echt kalend uit, ik heb dik (soms te dik) krullen haar. En mijn haarlijn is ook nog niet echt aan het verschuiven.
Mocht ik mijn pa nagaan dan wordt het toch eens langszaam tijd
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:38:39 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_58231158
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:14 schreef Yvonnetje het volgende:
Als je maar niet zo'n lok over je kale koppie legt, dan valt het allemaal nog wel mee
Ik noem dat altijd een wanhoopskapsel.

Mijn man is ook een beetje kalend, ik vind het niet erg. Pest hem wel soms een beetje, maar dan wel liefkozend.
  dinsdag 22 april 2008 @ 17:48:08 #138
52513 whosvegas
The Trickster
pi_58231387
Koop een pruik, zou ik zeggen
Are you nuts??
pi_58259452
Ik zelf heb mijn haar super kort geschoren. En ik heb alleen maar positieve reacties daar over gehad.

Dus mocht je dun haar hebben, gewoon de het spul hellemaal kort maken, scheelt ook nog eens een hoop gedoe. Dan hoef je ook niet je ook geen nutteloze vertroeteling met je haar te doen om die kale dun wordend, haar te verbergen. En het is nog makkelijker ook

Verder
Ik vind het een beetje nutteloze toppic. Waarom. Omdat je jullie gewoon je zelf in het zwarte dag licht zet. Omdat je onzeker bent. Ik geloof ook niet deels van de fokker’s reacties hier, die de dames hebben neer gezet. Het wordt alleen maar spannender als mensen zo reageren ‘Kalen mannen zijn echt NOT’

Mijn tip, vermijd die kansloze, maatschappij arme conclusies, die je, je zelf geeft
Want sommige vrouwen zijn gewoon stierlijk verwend, ze denken alles aan een man perfect te hebben. Maar als je dat soort types goed onder de loep neemt. Dan zie je niks anders dan onzekere figuren die alleen perfectie willen hebben. Om hun lelijkheid tegoed te doen, omdat hun ook niet de perfect’ste zijn. En geloof mij maar, de echte knappe vrouwen hebben wel wat beters te doen, dan alleen mannen die niet aan hun eisen voldoen in het zwarte dag licht te zetten

Ho, ja ik bedoel deze tekst die ik op schreef over het algemeen. Trek het je niet zo aan
Het is meer voor de algemene westerse, mensheid gericht

Maar ik wou het gewoon even kwijt.
pi_58259518
quote:
Op zondag 13 januari 2008 10:04 schreef Friek_ het volgende:
Héél veel mensen vinden het een verbetering. Waaronder ik dus.
Kook!

Millimeteren, anything else does not work
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 23 april 2008 @ 18:22:11 #141
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_58259603
Kalende mannen vind ik echt onaantrekkelijk, mijn advies: vooral afscheren
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 23 april 2008 @ 18:32:35 #142
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58259850

Met het juiste hoofd eronder is het zelfs supersexy
  woensdag 23 april 2008 @ 19:02:23 #143
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_58260744
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:32 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]

Met het juiste hoofd eronder is het zelfs supersexy
Hij is TOTAAAL niet kalend...
pi_58318481
Ik dacht altijd dat ik het een afknapper zou vinden, maar ben toch een tijdje smoor geweest op een kale man.. Ligt dus gewoon aan het hele totaalplaatje
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:26:12 #145
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58318519
Sommige kaalgeschoren mannen vind ik sexy.
Maar ik geef de voorkeur aan een man met een flinke bos, stevig haar. Dat straalt mannelijkheid en virtliteit uit.

*rrrrrroaaarrrrrrr*
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:36:04 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58318679
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:26 schreef SHE het volgende:
Sommige kaalgeschoren mannen vind ik sexy.
Maar ik geef de voorkeur aan een man met een flinke bos, stevig haar. Dat straalt mannelijkheid en virtliteit uit.

*rrrrrroaaarrrrrrr*

Nee, Bruce Willis is totáál niet mannelijk, nee .
Ik vind hem één van de meest sexy mannen die op de aardbol rondlopen (alleen zijn z'n oren wel een beetje groot, zie ik nu ).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:37:36 #147
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58318702
Ik vind hem vooral oud en kaal. Hij heeft ook geen lippen, dan vind ik echt storend.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:51:36 #148
203582 kettinkje
Lees en huiver
pi_58439436
Het valt me op dat er meer mannen op reageren dan vrouwen, terwijl er volgens mij door de TS gevraagd word naar reacties van vrouwen

Ik dacht altijd dat ik kalend niet leuk zou vinden. Noujah, totdat je natuurlijk een bepaald iemand tegenkomt Dan maakt het je echt geen reet uit of ie kalend, grijzend, klein of wat dan ook is. Tenminste, dat bleek voor mij te gelden.
Je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat je niet de zwakste schakel bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')