quote:Hou es op.
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:52 schreef Xilantof het volgende:
ben doodmoe...
heb het achtelijk heet.
maar die 2 dingen storen me niet...
mijn hoofd is een choas, ik merk niets op, ik lijk in een roes te leven...
ik kom net uit mijn werk. en kan me me hele terug rit niet herineren....
of wel herineren, maar niet waar ik aan dacht enzo..
chaos in mijn hoofd.
zenuwachtig
en bang
quote:Het is offtopic, maar heb je wel eens gedacht dat het misschien iets anders is dan een keelontsteking? Ik dacht nl. een tijdje terug ook dat ik keelontsteking had (een bacterie) maar de antibiotica sloegen niet aan, zoals jij zegt. Toen ik terug ging naar de dokter bleek het de ziekte van Pfeiffer te zijn (dat is een virus, daarom helpen antibiotica daar niet tegen).
Op zaterdag 2 augustus 2003 15:42 schreef Afwezig het volgende:
Nogsteeds keelontsteking .. het gaat maar niet over. Antibiotica helpt niet .. Dus ik ben aangewezen op de pijnstillers. Voor de rest verveel ik me al dagen de ziekte omdat ik de deur niet uit kan.
Ontopic: erg moe en emotioneel, ook al heb ik vandaag al bijna 14 uur geslapen. Gisteren ruzie om niks gehad met m'n vriend doordat we allebei doodmoe waren. Vanmorgen ging het alweer op precies dezelfde manier door en uiteindelijk ben ik maar weer naar bed gegaan omdat ik anders toch alleen maar onredelijker en verwarder zou worden. Normaal heb ik nauwelijks last van de Pfeiffer *afklopt* maar vandaag is een erg slechte dag.
* Mini gaat maar snel een hoop multivitaminezooi naar binnen werken, dat zou moeten helpen.
Verder mezelf half van iemand erm, afgeschermd, want ging me steeds verrot voelen als ik met die persoon ging praten. Hoop dat het helpt.
quote:nope...
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:59 schreef Christine het volgende:[..]
Nog niets gehoord??
en aan milagro:
het staat hoe voel je je nu...
er staat niets waarmee ik me zelf kleineer, als ik bang ben.... dat kan toch? lijkt me.
quote:Kun je niet nog een dag wachten? Misschien is ze niet thuis vandaag (ofzo). Geen gekke dingen doen iig (of kom anders even op mIRC)
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:35 schreef Xilantof het volgende:
maar heb wel al een (zeer "drastisch") back-up plan in gedachten...
die moet ik maar uit voeren denk ik....
is het wel tijd voor...
Sorry voor de slowchat
Ontopic: beetje plakkerig
Omdat ik vind dat als ik me gelukkig voel... en het goed gaat... Dat mn buien dan ook moeten verdwijnen en ik nergens meer last van moet hebben..
En dat is dus duidelijk niet zo. Merkte ik net toen ik opeens zonder reden uberkwaad werd op mn vriendje, daarna in paniek raakte, en dingen heb gedaan die ik niet had moeten doen.
Aaargh!
Aan de ene kant prima, aan de andere kant toch alsof er iets dwars zit, steekt: heb alleen geen idee wat
Dus laten we het maar op 'ik voel me prima houden'
Eerst lekker uitgeslapen, daarna heerlijk op het strand gelegen, net m'n voer van de Chinees op en vanavond naar de kermis en aansluitend de kroeg in
Ik voel me dus niet echt slecht vandaag
quote:owh, nee zo bedoel ik het niet... ik vind het niet raar dat ze nog niet heeft gereageerd...
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:38 schreef Christine het volgende:[..]
Kun je niet nog een dag wachten? Misschien is ze niet thuis vandaag (ofzo). Geen gekke dingen doen iig (of kom anders even op mIRC)
en ik zit nu op mIRC
ontopic...
ik ben erg moe, en dat maakt normaal nadenken vrij moeilijk.
ik voel me moe en verward dus...
quote:Als je gaar bent, komt niks tot je door. Dus dan moet je gewoon uitrusten en chillen; gewoon effe je mind op andere gedachten proberen te zetten...
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:13 schreef Xilantof het volgende:[..]
owh, nee zo bedoel ik het niet... ik vind het niet raar dat ze nog niet heeft gereageerd...
maar afhankelijk van haar antwoord, ga ik iets wel of niet doen....en ik zit nu op mIRC
ontopic...
ik ben erg moe, en dat maakt normaal nadenken vrij moeilijk.
ik voel me moe en verward dus...
en mijn arm doet zo'n pijn... ...
bonk bonk, bonk bonk....
Wie heeft eigenlijk ooit bedacht dat verliefd zijn een 'goed' gevoel is?
ja goed, als alles meezit enzo...
quote:Ondanks dat je veel van hem houd moet je misschien ook wat harder naar hem toe zijn. Niet achter hem aan blijven lopen, zeg waar het voor jou op staat. Beetje hard-to-get zijn, laat hem zien wat ie mis loopt als ie jou laat gaan...
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:26 schreef Jory het volgende:
nog steeds kut..
nog steeds heel eenzaam..
khad net nog es met hem gepraat.. hij weet nu niet meer wattie wil, hij weet niet of hij haar wil, of mij..
maar ik vind het zo vreemd.. hij kent mij gewoon al een jaar. en zegt al een jaar lang dat ik op nummer 1 sta voor hem, en de leukste meid ben die hij ooit heeft leren kennen, en dan ontmoet ie een of andere chick, en die is opeens leuker... (hij zei dat et zou kunnen komen dattie mij niet meer wilde en haar wel, omdat zij "nieuw" voor em was..)
maar... en als ik dan vraag, wat er zo speciaal aan haar is, dan weet ie het niet...want hij vind mij in alle opzichten beter, maar toch wil hij haar, en niet mij....en mijn arm doet zo'n pijn...
...
Sterkte met je arm
quote:maar dat weet ie.. hij heeft 4 maanden achter me aangelopen....
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:35 schreef Wytze het volgende:[..]
Ondanks dat je veel van hem houd moet je misschien ook wat harder naar hem toe zijn. Niet achter hem aan blijven lopen, zeg waar het voor jou op staat. Beetje hard-to-get zijn, laat hem zien wat ie mis loopt als ie jou laat gaan...
Sterkte met je arm
dankje, maar dat gaat nog wel ff pijn doen, dat moet nu helen..
quote:Wat heb je in godsnaam met je arm gedaan dan
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:37 schreef Jory het volgende:[..]
maar dat weet ie.. hij heeft 4 maanden achter me aangelopen....
en woensdagavond, wilde hij me nog trug.. en donderdag opeens niet meer..dankje, maar dat gaat nog wel ff pijn doen, dat moet nu helen..
quote:Meisje, praat eens met iemand IRL en niet alleen hier. Met je ouders ofzo. En laat hem in vredesnaam gaan, wil je second best zijn?
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:26 schreef Jory het volgende:
nog steeds kut..
nog steeds heel eenzaam..
khad net nog es met hem gepraat.. hij weet nu niet meer wattie wil, hij weet niet of hij haar wil, of mij..
maar ik vind het zo vreemd.. hij kent mij gewoon al een jaar. en zegt al een jaar lang dat ik op nummer 1 sta voor hem, en de leukste meid ben die hij ooit heeft leren kennen, en dan ontmoet ie een of andere chick, en die is opeens leuker... (hij zei dat et zou kunnen komen dattie mij niet meer wilde en haar wel, omdat zij "nieuw" voor em was..)
maar... en als ik dan vraag, wat er zo speciaal aan haar is, dan weet ie het niet...want hij vind mij in alle opzichten beter, maar toch wil hij haar, en niet mij....en mijn arm doet zo'n pijn...
...
quote:lees vorige topic.. (krabben.....)
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:38 schreef Wytze het volgende:[..]
Wat heb je in godsnaam met je arm gedaan dan
quote:Stel jezelf deze vraag: Is hij het waard, dat jij jezelf gaat krabben en pijn gaat doen?
Op zaterdag 2 augustus 2003 20:40 schreef Jory het volgende:[..]
lees vorige topic.. (krabben.....)
Waarschijnlijk zul je wel 'Ja !' antwoorden op die vraag, dus daarom antwoord ik maar voor je 'Nee dat is niemand'. Niemand is het waard dat JIJ jezelf pijn gaat doen... NIEMAND !
quote:Wytze is niet bored
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:05 schreef Wolfwood het volgende:
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORED AND USELESS
quote:Je bedoelt dus: Fok! off.
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:16 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Oh, en ontopic: Ik kan de wereld aan! Fuck off!.
quote:Precies hoe ik me voel, maar dan in het Nederlands
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:05 schreef Wolfwood het volgende:
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORED AND USELESS
Zin om te drinken vanavond, maar moet nog rijden dus ook dat zit er niet in.
m'n ouders gaan morgenochtend 3 weken op vakantie met broertje & zusje
en dat is mooi
ik heb vrolijke liedjuhs geluisterd, aan leuke dingen gedacht, ben naar de stad geweest...
en een paar keer is het me gelukt...
maar nu is ut weg... en ut gaat weer bagger
WIEHOEEEEEEEEEEEEE Nog ff nagenoeten en dan lekker slapen
Schitterend weer, fijn gezelschap, slapen gaat verschrikkelijk slecht, ben ongelooflijk moe en mijn stemmingen zijn niet te volgen, maar....
Ik geniet
quote:anders moet je een korte film gaan kijken ok haha!.
Op zondag 3 augustus 2003 02:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bleh.Nog even kut als een paar uur geleden. Ik kan niet slapen, ik ben woest, ik word gek van iedereen. *zucht*
Nouja, ik ben gelukkig niet alleen (ik bedoel in m'n standpunt, niet in huis). Ik ga zo wel Monty Python kijken om me op te vrolijken ofzo..
alles iets doms gedaan voor de ogen van mijn vrienden.
(zoenen met het jongere zusje van een vriendin....niet dat ik het erg vond )
thats how i feel .... and i like it
En nu ben ik weer thuis.. en kan ik straks weer naast mn vriendje in bed liggen
Ik voel me prima
even de choas vergeten...
Gisteren party op strand gehad
erg veel gedanst, echt fantastisch
Nu weer lekker naar strand, en als ik terugkom zijn mn ouders voor 2 weken weg *woei ende bounce*
Dalijk maar lekker bikini aan en in het zwembad gaan liggen met wat tijdschriften, dat leidt vast wel af.
Deels omdat ik al... *rekent* ...zo'n 30 uur wakker ben.
Deels omdat ik Micha mis.
En deels omdat ik deze hele week bij Micha thuis zit om de kat te verzorgen. In Utrecht. Waar ik niemand ken. Behalve Micha, die er niet is. En ik heb geen geld. Ik denk dat ik maar de hele week in bed blijf ofzow
Verder ben ik gewoon giga mega sjaggie en irriteer ik me aan alles en iedereen en haat ik de hele wereld op het moment. Maar in plaats van met iedereen ruzie te maken en de boel hier kort en klein te schoppen, ga ik zo maar gewoon slapen Het zou echt perfect zijn als ik dan over een week wakker kan worden. Maar ik vrees...
Heb eigenlijk zin om nog heel veel meer door te zeiken, maar ik zal het jullie besparen.....
Owjah nog één dingetje: 2 weken op vakantie gehad en we hebben gewoon klote weer gehad (3 dagen heel erg regen, 3 dagen zon, de rest alleen maar bewolkt) dus ik ben niet eens bruin geworden.
Voordat ik weer weg kwijn in zelfmedelijden en niet meer kan stoppen met huilen, ga ik nu echt zo slapen... En daarna in bad!
quote:over 10 jaar ?
Op zondag 3 augustus 2003 13:02 schreef texelonia het volgende:
Maar ik ga wel samenwonen en trouwen enzow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Nee, samenwonen hopelijk binnen half jaar. En trouwen hopelijk 7 april 2004.
Op zondag 3 augustus 2003 13:05 schreef Joene het volgende:over 10 jaar ?
quote:Laat je nou niet zo vernederen mutsje
Op zondag 3 augustus 2003 13:11 schreef Jory het volgende:
nog kutter dan gister..
hij heeft nu verkering met d'r.. terwijl ie een paar daarvoor nog tegen mij zei, dattik me geen zorgen moest maken,en dattie nog moest nadenken..
nou, als je dat nadenken noemt....
dus.. nu liggik helemaal in puin.. ik voel me nu echt zwaar klote..![]()
![]()
Is er dan NIEMAND op deze hele kutwereld die ik kan vertrouwen? Moet ik voortaan maar iedereen bekijken alsof het een moordenaar is? Nou FIJN! .
Bah bah bah, elke keer weer een steek in m'n rug. .
En nou fijn, nu ben ik over 2 dagen jarig, en zoals gewoonlijk gaat dat weer de kutste dag van het jaar worden.
Waarom, echt waarom?
Rot allemaal ook maar op, kutzooi.
quote:laat je door anderen niet te gek maken! Mensen die je zo behandelen, moet je gewoon links laten liggen, ga op zoek naar echte vrienden, mensen die je echt kunt vertrouwen! Succes
Op zondag 3 augustus 2003 13:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik word zo gek van alles. Alles wat ik de hele tijd probeer te bereiken, wil doen, gewoon ALLES mislukt. Steeds als de situatie weer een beetje beter wordt komt er weer iets of iemand die gewoon ervoor zorgt dat het weer kut gaat.Is er dan NIEMAND op deze hele kutwereld die ik kan vertrouwen? Moet ik voortaan maar iedereen bekijken alsof het een moordenaar is? Nou FIJN!
.
Bah bah bah, elke keer weer een steek in m'n rug.
.
En nou fijn, nu ben ik over 2 dagen jarig, en zoals gewoonlijk gaat dat weer de kutste dag van het jaar worden.
Waarom, echt waarom?
Rot allemaal ook maar op, kutzooi.
quote:Ja, daar ben ik al tijden mee bezig. Dat issutum juist
Op zondag 3 augustus 2003 13:41 schreef Enya het volgende:[..]
laat je door anderen niet te gek maken! Mensen die je zo behandelen, moet je gewoon links laten liggen, ga op zoek naar echte vrienden, mensen die je echt kunt vertrouwen! Succes
Maarja, ik héb mensen waar ik op kan vertrouwen, en de mensen waarop ik dat niet kan mogen van mij een heel end oprotten.
@ Blaatschaap: Draai het eens om, als zij zo jammer tegen jou doen, geen echte vrienden zijn etc. Wil jij dan nog wel een 'vriendschap' met die mensen opbouwen I for one, don't !
@ Jory: Laat je niet zo gek maken door hem, je zit jezelf helemaal op te FOK!KEN. Eigenlijk voor jou een beetje hetzelfde als voor Blaatschaap: Als hij disrespect doet en nu met die andere troela iets begint, dan wil je toch al niks meer met hem
Wytze gaat lekker een terasje pakken met zijn maatjes, zouden jullie ook moeten doen... daar knap je van op
quote:ga lekker genieten van het weer
Op zondag 3 augustus 2003 14:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is ook over hoor, don't worry. Finito.
ontopic:
moe,(hard aan het werk) maar voldaan
quote:Dan kan je nu genieten van het mooie weer
Op zondag 3 augustus 2003 14:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is ook over hoor, don't worry. Finito.
Have Fun Ciao
quote:op zich, zou dat ook het beste zijn..
Op zondag 3 augustus 2003 14:42 schreef Wytze het volgende:
@ Jory: Laat je niet zo gek maken door hem, je zit jezelf helemaal op te FOK!KEN. Eigenlijk voor jou een beetje hetzelfde als voor Blaatschaap: Als hij disrespect doet en nu met die andere troela iets begint, dan wil je toch al niks meer met hem
quote:vergeven is geen bewijs van houden van, meer van afhankelijkheid, angst voor het alleen zijn.
Op zondag 3 augustus 2003 14:57 schreef Jory het volgende:[..]
op zich, zou dat ook het beste zijn..
maar hij heeft me al vaker gekwetst, en ik vergeef hem toch alles, gewoon omdat ik van hem hou.. (het is al bijna 4 maanden uit met hem.. en toch is het gewoon zo erg..)
huil af en toe lekker uit, maar zoek veel afleiding, je moet hem gewoon niet meer zo belangrijk maken in je leven.
voor hem tien anderen, hoor! zo leuk is-ie niet, dat is wel bewezen!
"Wat een LUL!" dát moet je denken en hardop zeggen, word maar lekker boos, "JEZUS wat een MEGA eikel, sukkel, looooooooooser!!!!!!!
Hij verdient me niet, want ik ben namelijk erg leuk, lief, gezellig én slim"
Dus wat is-ie nou?
een LUL!!
goed zo
Heb zin om op de bank te gaan liggen janken en gewoon de komende dagen niet meer van die bank af te komen. Fuck Ronald, fuck mn werk..
Dit gaat echt niet goed gewoon zo
Ik moet maar is knopen door gaan hakken denk ik.
En straks ga ik pannenkoeken maken... heb er nu al zin in
hij blijft trouwens valse hoop geven.. hij zegt dattie twijfelt of hij wel de juiste keuze heeft gemaakt enzow..
en dattie van me houdt, en me mist.....
maja... et komt wel goed.. kweet nog niet offik vanavond wel naar hem toe ga..
want hij is een lul he milagro??
quote:ik ben ook wel heel erg boos..
Op zondag 3 augustus 2003 15:09 schreef milagro het volgende:[..]
vergeven is geen bewijs van houden van, meer van afhankelijkheid, angst voor het alleen zijn.
huil af en toe lekker uit, maar zoek veel afleiding, je moet hem gewoon niet meer zo belangrijk maken in je leven.
voor hem tien anderen, hoor! zo leuk is-ie niet, dat is wel bewezen!"Wat een LUL!" dát moet je denken en hardop zeggen, word maar lekker boos, "JEZUS wat een MEGA eikel, sukkel, looooooooooser!!!!!!!
Hij verdient me niet, want ik ben namelijk erg leuk, lief, gezellig én slim"Dus wat is-ie nou?
een LUL!!
goed zo
quote:als ie valse hoop blijft geven, issie je aandacht niet meer waard!
Op zondag 3 augustus 2003 16:40 schreef Jory het volgende:
ongeduldig.. hij zou smsen.. (hij is nu zwemmen met zijn nieuwe dinnetje..) maar wij zouden vanavond wat gaan doen..hij blijft trouwens valse hoop geven.. hij zegt dattie twijfelt of hij wel de juiste keuze heeft gemaakt enzow..
maja... et komt wel goed.. kweet nog niet offik vanavond wel naar hem toe ga..want hij is een lul he milagro??
quote:Komop lieverd, komt wel weer goed
Op zondag 3 augustus 2003 16:17 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me kloteHeb zin om op de bank te gaan liggen janken en gewoon de komende dagen niet meer van die bank af te komen. Fuck Ronald, fuck mn werk..
Dit gaat echt niet goed gewoon zo
..hier gaat ie wel, beetje koppijn en verveel me.. maar verder niet heel slecht ofzo..
quote:tjah.. ik noem het gewoon hoop..
Op zondag 3 augustus 2003 16:52 schreef Enya het volgende:[..]
als ie valse hoop blijft geven, issie je aandacht niet meer waard!
gewoon proberen te vergeten en idd de tip van Milagro opvolgen
[ontopic]
maar kvoel me wel nog steeds best kut eigenlijk...
ben de hele dag maar wat aant zombie-en..
nog nix gegeten.... maar kheb ook gewoon totaal geen honger..
ik ben aant w88 totdat de tijd voorbij gaat, zodat ik naar bed kan gaan, en daar weer een nacht niet kan slapen..
En m'n ouders hebben gewoon alle cadeautjes aan de buren al gegeven zonder mij te roepen of te wachten. En dat terwijl ik ze bijna allemaal heb uitgezocht!
Life just doesn't get better...
Na 2 weken VS en 4 boeken in Engels denk ik de helft van de tijd in het Engels...
Blegh!
Misschien was 1,5 uur slaap niet genoeg...
quote:dat klopt niet helemaal... hij wilde mij eerst trug, maar toen durfde ik niet.. omdat ik bang was dat het niet ging, maar de laatste tijd ( 2 maanden ongeveer) gingen we zo goed met elkaar om, dat we elkaar als het ware gezegd hadden dat we trug zouden komen bij elkaar..
Op zondag 3 augustus 2003 17:14 schreef Tagnar het volgende:
Jory, als Kerkrade geen 200 kilometer fietsen was geweest, was ik langs gekomen om je een knuffel te geven (je weet maar nooit, misschien helpt het) Als die knul zo stom is om jou 4 maanden aan het lijntje te houden, verdient ie je niet, en verdient ie het zeker niet dat jij je hier zo rot om voelt.
Het klinkt misschien stom, maar denk je eens in hoe hij zich voor zn kop zal slaan over een maandje of wat, als ie zich bedenkt wat ie heeft laten vallen, en waarvoor ie dat heeft gedaan...
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 17:05 schreef texelonia het volgende:
I know have nothing to wear...
Ontopic: ik voel me wel goed...
Kzit lekker Tori Amos te luisteren, prachtige muziek! Dadelijk lekker fonduen met m'n familie.
On topic : gaat lekker .
Vandaag op zoektocht geweest in huisje , was wat dingen kwijt .
Ben mijn oude tarotkaarten weer tegengekomen en die heb ik vanmiddag weer ff gelegd .
quote:Like I said before, het komt grotendeels door de vermoeidheid. Hoop ik. Hopelijk gaat het morgen beter, na een nacht goed slapen.
Op zondag 3 augustus 2003 17:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Tjee Tex, waar maak jij je toch allemaal druk om? Zo maak je je leven ook niet makkelijker.
Bovendien is niets hebben om aan te doen een veelvoorkomend vrouwen-probleem
status quo aanstaan nu
gaat wel goed, goed genoeg in ieder geval.
quote:Milagro had de lul bij de Hoorns
Op zondag 3 augustus 2003 16:40 schreef Jory het volgende:
ongeduldig.. hij zou smsen.. (hij is nu zwemmen met zijn nieuwe dinnetje..) maar wij zouden vanavond wat gaan doen..hij blijft trouwens valse hoop geven.. hij zegt dattie twijfelt of hij wel de juiste keuze heeft gemaakt enzow..
maja... et komt wel goed.. kweet nog niet offik vanavond wel naar hem toe ga..want hij is een lul he milagro??
Kan je geen leuke dingen doen met je vriendinnen/vrienden als afleiding, Ga wat drinken in de stad, ga uit, filmpje pakken - Do Something !
Ik heb net namelijk de indeling van mijn nieuwe klas gezien voor volgend studiejaar, en ik zit nu bij drie héle leuke meisjes in de klas! En twee jongens die ik niet uit kon staan, daar zit ik nu niet meer bij in de klas ik ben echt happy!!!!!!!!
quote:wrsch?
Op zondag 3 augustus 2003 19:37 schreef Faithy het volgende:
Helemaal verrot... en dan vooral als je ook nog hoort dat je ex wrsch op je verjaardag gaat trouwen....
quote:waarschijnlijk
Op zondag 3 augustus 2003 19:41 schreef Wytze het volgende:[..]
wrsch?
ontopic:
redelijk goed eigenlijk, nog wel moe
quote:k dank
Op zondag 3 augustus 2003 19:43 schreef Enya het volgende:[..]
waarschijnlijk
ontopic:
redelijk goed eigenlijk, nog wel moe
@Faithy: Don't worry, laat je verjaardagsplezier er niet door drukken
ontopic: Ik voel me ook zeker goed: Morgen op vakantie
Moet alleen wel 20 uur in zo'n pauperbus zitten
quote:waarschijnlijk.... (gok ik)
Op zondag 3 augustus 2003 19:41 schreef Wytze het volgende:[..]
wrsch?
[edit] zoals andere voor mij ookal opgemerkt hebben [edit]
Zo verliefd als wat..
(ik denk dat het ook wederzijds is )
ik zou eigenlijk vanavond naar hem toegaan.. en toennik vroeg of ik nog mocht komen zei hij eerst: weet ik niet, en toen zei ie dat het beter was van niet, en daarna zei ie, dattie eigelijk gewoon helemaal geen zin in mij had...
en hij wilde morgen (we zouden naar de stad gaan) ook al afzeggen... .
en ik wed met je dattie woensdag zegt, dat donderdag waarschijnlijk ook niet doorgaat, en zaterdag ook niet...
en dan zou ik vanavond dus wat anders gaan doen, want ik was zelf ook aant twijfelen offik et wel aankon om hem te zien..
en ik zou die persoon waarmee ik wat zou gaan doen bellen als ik klaar was met eten, maar toen was mijn moeder aan te telefoon, en nu issie gewoon al weg.. naar anderen...
dus vanavond wordt nog een zielig avondje alleen.. voor de tv...
leuk weekend gehad, zomerefteling tot 24:00 uur en t was zoooo romantisch!!!!!! .
en nu lekker wakker, voorbereidend op . morgen
.
quote:ik heb je ff toegevoegd
Op zondag 3 augustus 2003 20:16 schreef Jory het volgende:
eej.. et kan allemaal nog wat kutter....ik zou eigenlijk vanavond naar hem toegaan.. en toennik vroeg of ik nog mocht komen zei hij eerst: weet ik niet, en toen zei ie dat het beter was van niet, en daarna zei ie, dattie eigelijk gewoon helemaal geen zin in mij had...
en hij wilde morgen (we zouden naar de stad gaan) ook al afzeggen... .
en ik wed met je dattie woensdag zegt, dat donderdag waarschijnlijk ook niet doorgaat, en zaterdag ook niet...en dan zou ik vanavond dus wat anders gaan doen, want ik was zelf ook aant twijfelen offik et wel aankon om hem te zien..
en ik zou die persoon waarmee ik wat zou gaan doen bellen als ik klaar was met eten, maar toen was mijn moeder aan te telefoon, en nu issie gewoon al weg.. naar anderen...dus vanavond wordt nog een zielig avondje alleen.. voor de tv...
![]()
![]()
nu gaat het weer zo ontzettend slecht
laat alles maar lekker zitten... ik heb er echt genoeg van
quote:Jaiks, herkenbaar...iig gedeeltelijk.
Op zondag 3 augustus 2003 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bleh.Ik voel me weer net zo'n meisje in groep 6 wat door iedereen verstoten wordt en het buitenbeentje is.
Dat ben ik ook gewoon, alleen klopt de leeftijd niet.
.
Ontopic:
Voel me eenzaam en onbegrepen. Heb zin in een alcoholisch drankje, maar ben bang dat mijn bui er dan ook niet beter op wordt...
quote:Bij mij precies hetzelfde! Anderhalve week geleden ging het zo goed, echt.. Ik had me in tijden niet meer zo goed gevoeld.
Op zondag 3 augustus 2003 20:41 schreef VixenFromHell het volgende:
laatst ging ut zo goed... en nu?nu gaat het weer zo ontzettend slecht
laat alles maar lekker zitten... ik heb er echt genoeg van
Maar nu .
quote:Laat jij je echt zo gek maken door een buurman?!?!
Op zondag 3 augustus 2003 20:47 schreef zodiakk het volgende:
Beetje agressief. Ik ga zo de schedel van mijn kansloze buurman breken. Ik kan die jolige rotkop niet meer zien gewoon. Hij moet dood. En niet zomaar dood, maar -echt- dood.
Als je buurman toch al kansloos is laat je m toch gewoon lekker in z'n sop gaar koken.
nee tis niet leuk .....
quote:Het leven is pieken en dalen, je moet alleen er voor zorgen dat je als je in een dal zit niet de leuke dingen vergeet te zien. Good Luck !
Op zondag 3 augustus 2003 20:44 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Bij mij precies hetzelfde! Anderhalve week geleden ging het zo goed, echt.. Ik had me in tijden niet meer zo goed gevoeld.
Maar nu
.
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 20:49 schreef R_ON het volgende:[..]
Laat jij je echt zo gek maken door een buurman?!?!
Als je buurman toch al kansloos is laat je m toch gewoon lekker in z'n sop gaar koken.
quote:Ga werken in die 2 weken dat je niks kan doen omdat je OV niet geldig is. Dan heb je en wat te doen en je verdiend geld
Op zondag 3 augustus 2003 20:56 schreef CherryLips het volgende:
ik voel me de hele zomer al behoorlijk slecht.
ik kan niet van het mooie weer genieten want er is niemand om met me mee te genieten.
ik ben blut dus ik kan niet naar vriendinnen die een eind verderop wonen (pas als over 2 weken m'n OV weer geldig is... dan ben ik echt een week de hort op, ik snak naar mensen!!!!!).
Iedereen om me heen heeft een relatie om mee weg te gaan; lekker op vakantie, dagje dit, dagje dat, en ik krijg er echt de zenuwen van.
Ik ben wederom gefaald in mezelf zijn, ik ben blijkbaar niet goed genoeg dus daarom ga ik geen eens meer moeite doen. Het is best wel frusterend om te merken dat je van een lager niveau bent terwijl iemand waar je verschrikkelijk gek op bent veel te hoog voor je is gegrepen.
Ik was waarschijnlijk blind door te denken dat ze echt verliefd op me was, en ook al zei ze dat ook, ik wis vanaf het begin dat het niks zou worden. Want welke imbeciel wordt er nou verliefd op mij?
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 21:02 schreef RedGuy het volgende:
Want welke imbeciel wordt er nou verliefd op mij?
Jij weet even goed als ik dat je geen imbiciel bent. Dat er eens iets misgaat is niet het einde van je leven, en zegt al helemaal niks over jou. In dit geval iig niet.
.
En ontopic: Ik mis een bepaald persoon nog steeds best wel erg . (en nee, jij bent dit niet). Maargoed, ik weet dat ik hier weer tig reacties op ga krijgen. Ik vertel toch niet wie
.
RedGuy: . Ga jezelf geen minderwaardigheidscomplex aanpraten, want dat heb je niet nodig. Jij bent OK. En zeker geen imbeciel. Dus denk dat vooral ook niet. En je kunt niet falen in jezelf te zijn, want je bent jezelf. En als iemand het niet bevalt: fuck it. Dan is diegene het misschien wel niet waard.
En met mij gaat het gelukkig wel weer .
quote:inderdaad.
Op zondag 3 augustus 2003 21:08 schreef Wytze het volgende:
Tsss, als zij tegen je zegt dat je blind was te denken dat zij verliefd op je kon zijn dan is zij degene van het lage niveau
quote:is goed plan natuurlijk, ik zoek al de hele vakantie maar ik word OF simpelweg niet aangenomen OF ze treiteren me weg (zoals vorig jaar) en ik kan wegens gezondheid etc niet zomaar alles gaan doen.
Op zondag 3 augustus 2003 20:59 schreef Wytze het volgende:[..]
Ga werken in die 2 weken dat je niks kan doen omdat je OV niet geldig is. Dan heb je en wat te doen en je verdiend geld
quote:Kom in mijn armen, broeder!
Op zondag 3 augustus 2003 21:17 schreef PrivateRyan het volgende:
Briljant.Ik ga aan een boek beginnen.
quote:
quote:Ik zou me zeer vereerd voelen als je het voorwoord van mijn debuut voor je rekening neemt.
Op zondag 3 augustus 2003 21:23 schreef zodiakk het volgende:[..]
Kom in mijn armen, broeder!
quote:Als je mij maar bij 'Credits' schrijft
quote:Dat heeft ze niet gezegd, dat vind ik zelf. In de vergelijking met haar ben ik gewoon minder, en dat zal altijd wel zo blijven.
Op zondag 3 augustus 2003 21:19 schreef CherryLips het volgende:[..]
inderdaad.
iemand die zo'n lompe opmerking maakt verdiend het niet om als 'hoger niveau' beschouwd te worden. Sociaal defect eerder.
quote:Als je zo gaat denken kom je idd niet veel verder nee
Op zondag 3 augustus 2003 21:34 schreef RedGuy het volgende:[..]
Dat heeft ze niet gezegd, dat vind ik zelf. In de vergelijking met haar ben ik gewoon minder, en dat zal altijd wel zo blijven.
Bij nadere inspectie bleek het sate te zijn. Hij vond het ook wat "apart" dat er voor 1 stuk vlees 3 stokjes nodig waren, vertelde hij later. Om het eerst van elkaar af te halen, is nooit in hem opgekomen.
Nog maar 6 nachtjes slapen!!!!
Juist van een moeder doet dit mij deugd
TSJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKA>
Aan de andere kant minder, omdat mijn moeder met borstkanker in het ziekenhuis ligt. Hopelijk komt ze morgenavond weer naar huis.
quote:Smerige streek...
Op zondag 3 augustus 2003 19:37 schreef Faithy het volgende:
Helemaal verrot... en dan vooral als je ook nog hoort dat je ex wrsch op je verjaardag gaat trouwen....
*knuff Feef*
quote:Gevoelens... hmmm tja,,ehmmm fuck gevoelens, raak er alleen maar van in de war...
Op zondag 3 augustus 2003 21:51 schreef ArmaniMania het volgende:
Mijn gevoel zegt, dat ik haar gevonden heb.
M.a.w:
- You take the blue pill, the story ends, you wake up in your bed, and believe whatever you want to...
- You take the red pill, you stay in wonderland, and I show you how deep the rabbithole goes.
[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 03-08-2003 22:30]
quote:Hoezo dat nou weer?
Op zondag 3 augustus 2003 22:22 schreef Minkeltje het volgende:Smerige streek...
*knuff Feef*
Denk je dat je er ooit nog overheen komt Faithy? Alsjeblieft zeg, het is al langer uit dan het aan was tussen jullie
Ontopic: ik ga zo de zooi van m'n bed af pleuren, lekker in bed kruipen, misschien nog dvd'tje kijken en dan lekker slapen Lange dag geweest (of twee dagen eigenlijk) en ik ben best moe
Maar wel tevreden op zich
Ben in elk geval weer heppie
Vanaf 10 uur vanmorgen aan de plas bij Loosdrecht gelegen met vrienden en hun 2 kleine kindjes.
Van die kleintjes met blonde krullen, bruine oogjes en kuiltjes in hun bolle wangetjes
Nu net thuis en lekker gebruind + rozig.
quote:Het leven is niet de Matrix... m.a.w. ook al zijn gevoelns niet wederzijds, of je raakt van je eigen gevoelens in de war, het leven gaat toch door.
Op zondag 3 augustus 2003 22:23 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Gevoelens... hmmm tja,,ehmmm fuck gevoelens, raak er alleen maar van in de war...
M.a.w:
- You take the blue pill, the story ends, you wake up in your bed, and believe whatever you want to...
- You take the red pill, you stay in wonderland, and I show you how deep the rabbithole goes.
quote:Ik weet het niet, maybe it is,,maybe it isnt.
Op zondag 3 augustus 2003 22:41 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Het leven is niet de Matrix... m.a.w. ook al zijn gevoelns niet wederzijds, of je raakt van je eigen gevoelens in de war, het leven gaat toch door.
Maar het idee van de red pill en de blue pill bestaat wel degelijk, welke keuze moet je maken, en is er per definitie 1 goeie en 1 slechte keuze, of kan t allebei goed zijn?
quote:Het hele leven bestaat uit keuzes maken, maar dat maakt het leven ook weer boeiend. Leven of geleefd worden, zelfs dat is een keuze.
Op zondag 3 augustus 2003 22:42 schreef Minkeltje het volgende:
Maar het idee van de red pill en de blue pill bestaat wel degelijk, welke keuze moet je maken, en is er per definitie 1 goeie en 1 slechte keuze, of kan t allebei goed zijn?
"Don't you worry 'bout a thing... don't you worry 'bout a thing..."
you know who I mean
Ontopic: ik voel me lekker het bezoek was gezellig, maar omdat het officieel niet mijn bezoek was (maar voor m'n vriend) hoefde ik er ook niet de hele tijd bij te zijn. Net hebben we een leuk spel gedaan (Machiavelli) en dat was echt erg leuk! Ik heb helaas niet gewonnen, maar wel flink goed gespeeld, en daar ben ik wel een beetje trots op
Verder heb ik het natuurlijk bloedheet, en ga ik zo (voor de tweede keer vandaag) even douchen.
quote:Trouwens ArmaniManiadinges
Op zondag 3 augustus 2003 22:41 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Het leven is niet de Matrix... m.a.w. ook al zijn gevoelns niet wederzijds, of je raakt van je eigen gevoelens in de war, het leven gaat toch door.
Wie zegt dat dit allemaal echt is, misschien is dit wel allemaal een droom En bestaat de Matrix echt... Who knows :| No one knows
heb vanmorgen mn (Poolse) vriendin moeten uitzwaaien. Maar ik wil dr vlakbij me hebben, vast houden, ruiken, horen. Ik zie dr pas weer in oktober (als ik geluk heb) Lange lange afstandsrelatie
quote:danku...zoiets verwachte ik al....
Op zondag 3 augustus 2003 23:05 schreef devv05 het volgende:
boos.. iedereen kan momenteel even doodvallen
mja nu echt slapen..verder voel ik me trouwens wel goed...
quote:Balen. Mijn Oekraiense vlam gaat zondag voor een jaar naar de USA. Van de regen in de drup.
Op zondag 3 augustus 2003 23:03 schreef PeuRac het volgende:
KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTEheb vanmorgen mn (Poolse) vriendin moeten uitzwaaien. Maar ik wil dr vlakbij me hebben, vast houden, ruiken, horen. Ik zie dr pas weer in oktober (als ik geluk heb) Lange lange afstandsrelatie
Op geestelijk vlak wat minder, verval weer in mijn klachten
En heb mot met 2 personen op MSN, eentje omdat die wil dat ik hem toevoeg op MSN, maar met meer dan 30 mails van mannen p/dag heb ik daar geen tijd voor en dat schijnt hij niet te begrijpen en toen kreeg ik een scheldpartij over me heen en met de ander staat de "vriendschap" op springen, dat klikt niet
verder beetje ongerust over een goeie vriend van me die volgens mij niet helemaal durft te zeggen wat ie denkt.....
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 22:31 schreef texelonia het volgende:[..]
Hoezo dat nou weer?
Ten eerste wist ik niet dat dat haar verjaardag was (wat boeit mij de verjaardag van de ex van mijn vriendje???)
Ten tweede willen we op 7 april 2004 trouwen omdat wij elkaar op die dag precies 3 jaar kennen. Voor ons dus een speciale datum.Denk je dat je er ooit nog overheen komt Faithy? Alsjeblieft zeg, het is al langer uit dan het aan was tussen jullie
Ontopic: ik ga zo de zooi van m'n bed af pleuren, lekker in bed kruipen, misschien nog dvd'tje kijken en dan lekker slapenLange dag geweest (of twee dagen eigenlijk) en ik ben best moe
Maar wel tevreden op zich
Ben in elk geval weer heppie
Ik ben er overheen lieverd, maar dat wil niet zeggen dat ik soms nog zoiets heb van: shit...
SOrry, ik heb ook gevoelens.... en dan is mijn verjaardag, voor mij wel een hele klote dag om te gaan trouwen voor jullie....
Niet dat het niet mag, maar 't komt hard aan
weet niet of je wel eens hebt gehad dat je vriend terug ging naar zn ex... terwijl hij daarvoor zei dat ze in de stront kon zakken en dat hij nooit meer iets met haar te maken wilde hebben..... leuk is dat altijd....
't gaat
tis gezellie ( Xilantof) en euhm... Lebbis en Jansen zijn cool
Ik heb pijn, ik heb een of andere infectie opgelopen of zo, en zie eruit als Mr. Blobby** , het jeukt en het doet zeer dus..alles, overal, tot in mijn mond aan toe, kan niet eens normaal eten ..kamille thee maar weer en morgen naar de dokter, die me gaat vertellen dat ik nu eindelijk de vinketering heb gekregen
**
En als ik kon, zou ik wel een dagje verpleegstertje willen spelen bij Milagro en voor haar naar de apotheek wandelen, instoppen en fruitsapjes willen geven, e.d.
quote:Hmz, heb nog steeds maar 2 keer een vriend gehad hoor...
Op maandag 4 augustus 2003 00:24 schreef milagro het volgende:
Faithy..wat heb jij toch al veel dramatische liefdes gehad op zo'n jonge leeftijd..als ik dat zo lees allemaal.
andere 'akkefietjes' zijn verliefdheden die toch nooit op iets uitdraaien....
quote:2 gouden tips:
Op maandag 4 augustus 2003 01:03 schreef CherryLips het volgende:
o god ik ga zo over mn nek...
ik heb morgen een date; m'n 3e date OOIT!
wat moet ik doen? wat niet? aaarghh!
Blijf Ademen
Blijf jezelf
succes
het is goed geweest voor nu.
*email verandert*
voor wie het aangaat.
quote:Hoezo dat dan??
Op maandag 4 augustus 2003 02:18 schreef Stranger het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met iedereen en schei er snel mee uit.
*email verandert*
![]()
voor wie het aangaat.
quote:Gozer... Waarom dat?
*email verandert*
![]()
voor wie het aangaat.
quote:Stranger!
*email verandert*
![]()
voor wie het aangaat.
Wat is dit nou? Cut the crap, dude!
Kom even op IRC ofzo.
Kom op man, ik moet geen fok zonder stranger. .
quote:Misschien is ie een beetje donken en wat emotioneel.
Op maandag 4 augustus 2003 02:27 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Gozer... Waarom dat?
Morgen is hij vast wel bijgedraaid.
quote:Mjah dat zou niet verbazen idd bij hem
Op maandag 4 augustus 2003 02:31 schreef schatje het volgende:[..]
Misschien is ie een beetje donken en wat emotioneel.
Morgen is hij vast wel bijgedraaid.
Ik heb er effe schijtgenoeg van.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-08-2003 03:17]
[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 04-08-2003 03:18]
quote:Nog steeds van de meet?
Op maandag 4 augustus 2003 03:14 schreef Troel het volgende:
Ik voel me trouwens brak...
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-08-2003 03:19]
quote:dank je!
Op maandag 4 augustus 2003 03:16 schreef SunChaser het volgende:[..]
Oke ik edit de post wel, als jij dat ook doet.
quote:Kortom: een wildvreemde die je niet kent, die niet over je kan oordelen en wiens oordeel je dus totaal niet serieus moet nemen omdat die stakker ws toch niet beseft wat-ie je toewenst
Op maandag 4 augustus 2003 02:54 schreef miendobbelsteen het volgende:
Klote inmiddels nadat een volslagen vreemde op MSN mijn zoontje en mij aids toewenste, die op een heel lullige manier op mijn borderline stoornis reageert, me een vuile tering hoer noemde, zei dat ik maar eens maar wat moet gaan afvallen want ik ben volgens hem echt zo lelijk als de nacht. Onnodig te zeggen hoe diep dit me raaktkan niet slapen hierdoor
Notabene iemand die me op fok heeft leren kennen en pissig is omdat ik hem niet op MSN kan toevoegen (niet zo vreemd, want als ik iedereen toevoeg dan heb ik binnen enkele weken honderden lui in mijn lijst staan)
quote:Ja goh, vreemd he... Dat mensen zich dat misschien wel aantrekken... Misschien moet JIJ ook eens oppassen met wat je allemaal zegt...
Op maandag 4 augustus 2003 03:35 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Kortom: een wildvreemde die je niet kent, die niet over je kan oordelen en wiens oordeel je dus totaal niet serieus moet nemen omdat die stakker ws toch niet beseft wat-ie je toewenst
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 03:09 schreef shmoopy het volgende:
Genaaid.
En nee, het was niet lekker.Ik heb er effe schijtgenoeg van.
Heb me zelden zo onzeker gevoelt.
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 04-08-2003 03:56]
I'll cry for you
quote:Trek het je niet aan. Aan de mening van een vreemde word niet zo snel waarde aan gehecht toch?
Op maandag 4 augustus 2003 02:54 schreef miendobbelsteen het volgende:
Klote inmiddels nadat een volslagen vreemde op MSN mijn zoontje en mij aids toewenste, die op een heel lullige manier op mijn borderline stoornis reageert, me een vuile tering hoer noemde, zei dat ik maar eens maar wat moet gaan afvallen want ik ben volgens hem echt zo lelijk als de nacht. Onnodig te zeggen hoe diep dit me raakt![]()
Gisteren was ik moe en doodongelukkig, omdat ik er van overtuigd was dat mn vriendje het uit ging maken en een grote hekel aan me had gekregen om een of andere geheimzinnige reden. .. Maar guess what?
Dat had ie helemaal niet! En hij wou het ook niet uitmaken!
In plaats daarvan wou ie me gisteravond juist graag nog weer zien.. omdat ie me miste .. en moest en zou ik daar ook blijven slapen
Jeeej! Ik heb het allerliefste vriendje van de hele wereld
( sorry tex, en yuki, Ilsjuhh, en wolkje enzo ... ik heb hem
)
ik voel me niet echt "positief"
niet qua gevoel, niet over mezelf, momenteel ff niets...
ben moe, wilde uitslapen, is er (dus) niet van gekomen...heb wakker gelegen, denken, twijfels, gedachten, ARGH.....
mijn hoofd is echt een chaos....
ohwja..
Faithy, 't was gezellig gister......
*doorelkaar rammelt*
Kijk, alles zit weer recht in je hoofd
*korte broek bij Xila aantrekt en naar buiten zet in de zon *
Ik vrees dat het dit jaar met school weer niet werkt omdat ik gewoon nog harstikke instabiel ben, maar ik wil mijn ouders niet weer teleurstellen, maar aan de andere kant wil ik me ook weleens gewoon top voelen en niet voor twee weken..
Ik heb nog steeds het gevoel dat het mijn schuld allemaal is, de laatste paar dagen, terwijl ik weet dat het niet zo is. Maar ik ben haar nu gewoon kwijt en dat is de realiteit. Ik ben wie ik ben, en dat is gewoon niet genoeg, voor haar niet, voor anderen niet.
quote:nog even...
Op maandag 4 augustus 2003 09:34 schreef yvonne het volgende:
*Xilantof in lurven pakt**doorelkaar rammelt*
Kijk, alles zit weer recht in je hoofd
*korte broek bij Xila aantrekt en naar buiten zet in de zon
*
maar dat veranderd helaas niets aan mijn gemoedstoestand
ok de afleiding op dat moment is goed,
maar zodra dat voorbij is... dan is het weer terug bij af.
vandaag gaat het opzich best ok, vanochtend een stansmachine omgebouwt hier, was ik wel ff mee bezig, leuke afleiding
'k ga proberen vandaag gewoon even alles waardoor ik me slecht voel te ontwijken, gisteren ging dat vrij goed Vandaag ga ik het nog beter doen, als dat lukt komt dat zal dat zeker wel een goed effect op m'n stemming hebben gok ik zo
quote:Juist! Lekker toefen in de zon, of als je moet werken iets eerder weg en lopend door de zon.
Op maandag 4 augustus 2003 09:10 schreef yvonne het volgende:
Zow, en nu wil ik vandaag alleen maar positieve posts zien, de zon schijnt, geniet ervan, de zon heeft een genezende werking, op iedereen, ook op jou!
*wijst*
quote:Amen.
Op maandag 4 augustus 2003 09:10 schreef yvonne het volgende:
Zow, en nu wil ik vandaag alleen maar positieve posts zien, de zon schijnt, geniet ervan, de zon heeft een genezende werking, op iedereen, ook op jou!
*wijst*
Ik ga naar de dokter zo, da's ook leuk
Want die maakt je beter en zo
quote:Ook jou doorelkaar rammelt,
Op maandag 4 augustus 2003 10:27 schreef Pridemeid het volgende:
Geen vertrouwen meer in mezelfprrrrrr
owhja..
volgens mij is yvonne in een top bui vandaag
ik ga nu de stad in....
ff afleiding zoeken.
om vervolgens weer terug te vallen
maar goed, eerst maar aan het leuke denken...
de terug val is dalijk pas.......
quote:*knuff* beeb, you know better
Wat mezelf betreft, voel me erg goed, gisteren hopelijk iemand een beetje kunnen helpen.
[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 04-08-2003 11:00]
*voelt zich leeg... zombie-ig*
quote:Jezus Jory kap eens! Wat wil je nou??? Wil je zo graag horen dat ie niet voor jou kiest? Nee natuurlijk krijg je dan dingen te horen die je niet wilt horen, duh!!!
Op maandag 4 augustus 2003 10:58 schreef Jory het volgende:
nog steeds etzelfde...![]()
gister nog best lang met hem en zijn nieuwe vriendin op msn gepraat..
Verdriet is okay, maar stop eens heel hard met zwelgen in zelfmedelijden.
Nofi verder hoor...
quote:gefeliciteerd Sunny!
Op maandag 4 augustus 2003 03:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik voel me kiplekker, net thuis van Popweekend. Mijn zusje is jarig!
quote:neej, ik wilde gewoon eigenlijk weten wat zij voor meid was.. meer niet..
Op maandag 4 augustus 2003 11:02 schreef Modus het volgende:[..]
Jezus Jory kap eens! Wat wil je nou??? Wil je zo graag horen dat ie niet voor jou kiest? Nee natuurlijk krijg je dan dingen te horen die je niet wilt horen, duh!!!
Verdriet is okay, maar stop eens heel hard met zwelgen in zelfmedelijden.
Nofi verder hoor...
shmoops: sorry.....
quote:
*email verandert*
![]()
voor wie het aangaat.
Heerlijk zonnig buiten, en ik ga straks lekker koekjes bakken
Ik ben alleen nog op zoek naar iemand die de halve week met me op het strand wil liggen.... vrijwilligers kunnen zich melden
quote:als ik je in het echt zie zie ik een onmeunig sterke meid en lijkt het alsof je onmeunige zelfvertrouwen hebt.
als ik je posts als deze zie dan lijkt het helemaal niet de pridemeid die ik "ken"
als je wilt praten kom dan bij msn. Ik wil best graag luisteren
quote:Waarom wil je dat in godsnaam weten??? Je snapt toch zelf ook wel dat als je ook maar iets over hun samen hoort, je dat juist niet wil horen? Dan ga je toch niet de kat op het spek binden door ze de hele tijd op te zoeken?
Op maandag 4 augustus 2003 11:05 schreef Jory het volgende:
neej, ik wilde gewoon eigenlijk weten wat zij voor meid was.. meer niet..
(neej..ik kreeg nog meer leugens van hem te horen... en eigenlijk wil ik die graag weten, want ik geloof zelfs niet dat ie nu eerlijk tegen me is hoor..)
En als ie niet eerlijk tegen je kan zijn, wat moet je dan sowieso met zo iemand???
Pak jezelf op en ga verder. Je verdient beter dan iemand die je zo behandelt, maar je bent er zelf ook schuldig aan dat je zo behandeld wordt.
Gewoon kappen met contact. Op deze manier gaat het toch niet werken tussen jullie.
quote:Ik zou bij mezelf maar eens te raden gaan of ik met zo iemand wel vrienden wil blijven
Op maandag 4 augustus 2003 11:05 schreef Jory het volgende:
neej, ik wilde gewoon eigenlijk weten wat zij voor meid was.. meer niet..
(neej..ik kreeg nog meer leugens van hem te horen... en eigenlijk wil ik die graag weten, want ik geloof zelfs niet dat ie nu eerlijk tegen me is hoor..)
Ow en on topic. Het leven gaat goed hoor. Ben al uren me bed uit en nu ook eindelijk wakker. Hoop vanmiddag nog wat zon mee te pakken
quote:Wie dan
Op maandag 4 augustus 2003 11:10 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
owja ik voel me persoonlijk op dit moment eik kiplekkermorgen een meet met een mooie dame die hier op fok! "zat"
dus me vakantie is nog steeds superrrrrrrrrrrr
Ik heb geen idee of je dit nog leest, maarja, ik heb een leuke tijd met je gehad, en ik vind het echt kut dat je wegbent. Een Fok! zonder Stranger is een heel ander Fok!. . Toch maar een
van mij dan..
En nouja, ik zie op tegen vanavond (dan ben ik jarig), ik heb even nergens zin in. Bah, kutzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |