Wel af en toe ranzige beelden...
Sowieso heeft Discovery soms erg bizarre docu's. Zag laatst een aankondiging van een vrouw die fysiek gezond was, maar ze had een vreemde obsessie met rolstoelen enzo en toen wilde ze haar benen laten amputeren. Sick dude!
quote:Ohw jah die...
Op maandag 28 juli 2003 00:19 schreef Witchfynder het volgende:
Volgens mij heb ik die weleens gezien. Die was idd echt erg.Sowieso heeft Discovery soms erg bizarre docu's. Zag laatst een aankondiging van een vrouw die fysiek gezond was, maar ze had een vreemde obsessie met rolstoelen enzo en toen wilde ze haar benen laten amputeren.
Sick dude!
kut UPC
quote:Dat komt er straks op geloof ik.
Op maandag 28 juli 2003 00:20 schreef HeyFreak het volgende:
dat zag ik ook zonet een reclame van, alleen ik heb niet meegekregen wanneer het er op komt.
Lekker buikje trouwens.
quote:Idd
Op maandag 28 juli 2003 00:34 schreef Revenant2k het volgende:
Gatver die tumour. Lijkt wel een alien ofzoWat houdt die tumor precies in.
wel een NL naam
quote:tumor= gezwel.
Op maandag 28 juli 2003 00:34 schreef Revenant2k het volgende:
Gatver die tumour. Lijkt wel een alien ofzoWat houdt die tumor precies in.
Kwaardaardig meende ik zelfs.
quote:Ja, die bedoelde ik.
Op maandag 28 juli 2003 04:03 schreef Price het volgende:
Het meest erge vind ik dus de aankondiging van een gezonde vrouw die haar beide benen wil laten amputeren. Dit wordt morgen (28 juli) uitgezonden.
Ik heb besloten om niet te gaan kijken.
ze schaven een stukje van de huid af en halen het door een soort gaatjesmaker. Hierdoor wordt het oppervlakte bijna 2x zo groot. De huid ziet er dan een beetje uit als gaas...quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:02 schreef funrider het volgende:
ook ff zitten kijken.. echt sick.. dan nog lukken ook.. maar vraag niet hoe je eruit komt.. damn.. vrouwtje super mager.. leek net of bijna dood was.. leek wel alsof ze kanker had. 40% huid was weg na verwijderen tumor.. gingen ze van benen halen.. eh hoe doen ze dat dan? redt je toch nooit.. lieten ze niet meer zien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |