code:Dit zie je best vaak in html broncodes staan. Waar dient het voor en waar komt het vandaan? Ik ben een n00bje op dat gebied<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
kijk hier maar daar vind je alle informatie die je zoekt
Allene bijna niemand klopt het er in. Alleen html maak programma's zetten het er wel vaak in omdat dat toch automatisch kan
quote:ook mensen die de html validator van w3c willen gebruiken, anders gaat die zeuren
Op donderdag 24 juli 2003 19:36 schreef ThE_ED het volgende:
Allene bijna niemand klopt het er in. Alleen html maak programma's zetten het er wel vaak in omdat dat toch automatisch kan
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:38 schreef Lucille het volgende:
Ik zet het altijd in mijn pagina's.
Een echte coder, is een luie coder...
Of jij laat eerst de standaard code autogeneraten en tiept daarna de rest natuurlijk
quote:Nee, ook ik ben lui, maar als de code compliant is dan wordt er ook een minder stuk geouwehoerd dat'ie niet op een of andere browser werkt. Dat is dus investeren in de tijd.
Op donderdag 24 juli 2003 19:40 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Of jij laat eerst de standaard code autogeneraten en tiept daarna de rest natuurlijk![]()
quote:Ja, dat is dus niet commercieel heh
Op donderdag 24 juli 2003 19:47 schreef Lucille het volgende:[..]
Bovendien lever ik graag een product af dat goed in elkaar zit.
quote:uhuh. beschouw mezelf bestwel beetje als echte coder eik..
Op donderdag 24 juli 2003 19:40 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Of jij laat eerst de standaard code autogeneraten en tiept daarna de rest natuurlijk![]()
quote:Juist wel, klanten zijn heel tevreden en komen terug voor nieuwe opdrachten.
Op donderdag 24 juli 2003 19:54 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ja, dat is dus niet commercieel heh
quote:Wat boeit het nu of je de pagina zelf klopt of laat genereren. Die regel erin zetten is gewoon een keer copy-paste, klaar
Op donderdag 24 juli 2003 19:36 schreef ThE_ED het volgende:
Het hoort er eigenlijk ook in, het geeft aan welke html versie je gebruikt enzo, en dat het ueberhaupt html is.Allene bijna niemand klopt het er in. Alleen html maak programma's zetten het er wel vaak in omdat dat toch automatisch kan
quote:Je moet het zo inrichten dat iedereen klaagt, maar het stiekum toch wel gebruikt. Schijn je multimiljonair mee te kunnen worden.
Op donderdag 24 juli 2003 22:33 schreef Lucille het volgende:[..]
Juist wel, klanten zijn heel tevreden en komen terug voor nieuwe opdrachten.
ok, flauw..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |