Bij mij is dat niet gebeurd en ik denk dat het niet kan omdat het waarschijnlijk op de foto net zo'n slagveld is als in het echt.Maar je kunt het vrijdag allicht even vragen waarom ze dat niet doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat ik me dan afvraag is, waarom hebben ze niet direct naar de extractie een foto gemaakt om te kijken of het allemaal goed eruit ziet.? Lijkt mij wel veel handiger maarja ...ik ben geen tandarts natuurlijk maar denk eens logisch na...ja toch.
Doen ze dat in het ziekenhuis wel altijd na extractie?
Ja,en dat zal je na vrijdag ook nog wel even hebben.Maar wees blij dat je het nu hebt,dan heb je met Kerst en de jaarwissling er geen last van.quote:Nouja vrijdag gaan ze dus snijdenIk ben toch wel weer nerveus aan het worden en barst van de pijn.
Pfff
Meestal maak je geen foto's; zo makkelijk gaat dat meestal ook niet bij mensen waar net een verstandskies uit is gescheurdquote:Op woensdag 22 november 2006 12:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
...Wat ik me dan afvraag is, waarom hebben ze niet direct naar de extractie een foto gemaakt om te kijken of het allemaal goed eruit ziet.? Lijkt mij wel veel handiger maarja ...ik ben geen tandarts natuurlijk maar denk eens logisch na...ja toch.
Doen ze dat in het ziekenhuis wel altijd na extractie?...
Beschadiging van de zenuw? Wat zijn de gevolgen daarvan dan? Is dat de grote kaakzenuw ofzoquote:Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Soms zitten zulke stukjes ook vlak bij een zenuw, heb je kans op beschading van de zenuw, laat je wortelpuntjes ook liever zitten.
Oh ja,af en toe een coolpack tegen je wang houden vermidert de kans op zwelling en daarbij verdooft het een klein beetje.quote:
een zak diepvriesdoperwten met een theedoek eromheen is goedkoperquote:Op woensdag 22 november 2006 19:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh ja,af en toe een coolpack tegen je wang houden vermidert de kans op zwelling en daarbij verdooft het een klein beetje.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
Jippie, ik mag vrijdag weer! Mijn linkerkaak wordt dit keer ontdaan van boven- en onderkies.
En na die behandeling ben ik alles kwijt!
Ik ga vandaag al een forse doos advil 400 inslaan, dan overleef ik de dagn erna wel.
Het leuke is ook nog dat ik donderdag naar de tandarts moet (heb eindelijk een tandarts) om 3 gaatjes te laten vullen
. Kortom: D-days, de komende 2 dagen
.
Aan dit antwoord heb ik helemaal niets. "Geen trek in" is nogal een uiterst zachte uitdrukking.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:01 schreef MadGuy het volgende:
Je zoon moet maar doorbijten. Er is écht niets, maar dan ook niets aan. De rotste periode vond ik juist de periode na het trekken...
Dezelfde dag nog alcohol? Nee dat mag/kun je beter niet doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:07 schreef vosss het volgende:
Ik heb even een vraag die hier wel past.
Aanstaande dinsdag moeten ze bij mij 2 kiezen uit mn bek rammen.
Om 4 uur 's middags geloof ik.
Dinsdagavond hebben we altijd een gezellig avondje kaarten en zuipen met de jongens.
Kun/mag je gewoon een stuk in je kloten zuipen zo kort nadat ze een paar kiezen getrokken hebben?
In verband met verdoving die misschien nog niet helemaal is uitgewerkt of hechtingen of herstel ofzo, weet ik veel?!
Iemand?
Nee, dat is waar. Maar ik denk ook niet dat ze een algehele narcose regelen alleen maar omdat iemand er heel erg tegenop ziet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Aan dit antwoord heb ik helemaal niets. "Geen trek in" is nogal een uiterst zachte uitdrukking.
En als ik geen pijnstillers gebruik?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dezelfde dag nog alcohol? Nee dat mag/kun je beter niet doen
De eerste 24 uur moet je sowieso nogal voorzichtig doen met alles wat je eet/drinkt. Het is dan nog heel erg gevoelig. Je mag dan zelfs de mondspoeling nog niet gebruiken.
En je krijgt pijnstillers, als je die pijnstillers gebruikt de dagen erna dan kun je al die dagen beter nog geen alcohol drinken.
narcosetandarts.nlquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:58 schreef pberends het volgende:
Bij mijn zoon moet het ook gebeuren. Heeft er totaal geen trek in. Iemand die weet hoe je het voor elkaar krijgt dat het onder narcose kan?
Waarom niet? Daar zijn narcoses voor. Uitstel is vaak een verergering = meer kosten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar ik denk ook niet dat ze een algehele narcose regelen alleen maar omdat iemand er heel erg tegenop ziet.
Zeer bedankt. Maar er zijn toch ook reguliere artsen die dat doen?quote:
Dat weet ik niet. Misschien iemand anders.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeer bedankt. Maar er zijn toch ook reguliere artsen die dat doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |