Dat is wat anders dan een kies trekkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:07 schreef cultheld het volgende:
http://www.tandarts.nl/images/mpg/m3.wmv Leuke link om eens te bekijken hoe zoiets nou in z'n werk gaat
Deze keer niet echtquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:31 schreef cultheld het volgende:
En de verdoving verliep weer soepel, saekerhett?
Yup...quote:Op maandag 18 april 2005 16:38 schreef cultheld het volgende:
Zijn hier ook mensen die naar de kaakchirurg moesten omdat de verstandskiezen niet helemaal door kwamen? Zo ja, hoe voelde het?
Het prikken van naalden is eventjes een naar gevoel, maar niet ondraaglijk naar mijn inziens.quote:Op maandag 18 april 2005 19:25 schreef cultheld het volgende:
Hoe gaat dat met verdoven dan? Die naalden lijken mij nog het meest ondraaglijk; Is het echt van die na-pijn waardoor je bijna niks meer kunt doen?
Ik had het ook.Hb je ook een rare ,beetje zoutige smaak in je mond? Dan zou het een beetje ontstoken kunnen zijn Dat had ik namelijk.Heb bij de drogist OralB Bocasan gehaald en daar mee gespoeld en nu is het over.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:27 schreef -ladybird- het volgende:
Even een kick voor dit topic, kon geen ander recent verstandskiezen topic vinden...
Heb 2 weken terug mn verstandskies laten trekken en het was geen pretje, de tandarts vertelde dat ik er ongeveer 3 dagen napijn van kon hebben. Nu was dat ook zo en die 3 dagen werden wel 2 weken, heb niet echt erge pijn meer als in het begin, maar wel een pijnlijk zeurgevoel dat sinds 2 dagen ook naar boven trekt naar mijn slaap (terwijl mijn onderste kies is getrokken). Het voelt een beetje als een stekende spierpijn, misschien omdat ik die kaakspier weer een beetje begin te gebruiken??
Heeft iemand ervaring met zo'n lange napijn? Ik bel iig maandag de tandarts maar ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn...!
Het grappige is dat ik die totaal niet voelde. Wel hadden ze een soort gaasje in het gapende gat gestoken wat er na een tijdje uit werd gehaald. Dat deed wel verrekte pijn, maar was ook snel weer over.quote:Op maandag 18 april 2005 20:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Het prikken van naalden is eventjes een naar gevoel, maar niet ondraaglijk naar mijn inziens.
Alleen de laatste prik was gevoelig.Ik vond die bittere smaak van de verdovingsvloeistof het minste.Wat is die zooi ranzig.quote:Op maandag 18 april 2005 20:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Het prikken van naalden is eventjes een naar gevoel, maar niet ondraaglijk naar mijn inziens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |