abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26081400
En de verdoving verliep weer soepel, saekerhett?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26081913
gister de tweede van mijn onderste verstandskiezen laten trekken (boven zijn ze nog niet door) en dit ging zo mogelijk nog veel beter dan de eerste keer. deze was al wel beter doorgekomen. daarnaast kreeg ik 3 spuiten i.p.v 1 maar die 3 samen waren nog niet half zo pijnlijk als de ene van de eerste keer. wel heb ik netjes de maximale dosis pijnstillers genomen en de hele dag ijs erop gehouden. nu heb ik gelukkig geen zwelling, terwijl ik de eerste keer een week lang met een bolle wang+kaak rondliep
pi_26083296
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:07 schreef cultheld het volgende:
http://www.tandarts.nl/images/mpg/m3.wmv Leuke link om eens te bekijken hoe zoiets nou in z'n werk gaat
Dat is wat anders dan een kies trekken
pi_26092077
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 20:31 schreef cultheld het volgende:
En de verdoving verliep weer soepel, saekerhett?
Deze keer niet echt

Ik voelde hem echt met die spuit naar binnen gaan, maar volgens mij werkte de verdoviing wel sneller

Magoed, op zich stelt dat 'brekn in de bek' niet zoveel voor
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:37:14 #105
64835 zsander
Houdoe Ken!
pi_26168309
pff ik ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben. Ik had er in totaal 5, en afgelopen donderdag zijn er 3 getrokken. Ja ik was dan weer zo'n bofkont dat ik er 5 had, eentje extra in het midden onder mijn ondertanden, die moest er sowiezo uit omdat anders mijn ondertanden zouden afsterven waarschijnlijk. maarja het er tegenop kijken is het ergste, en daarna is de verdoving het vervelendst, van de hele operatie zelf heb je (ik tenminste) weinig last. maarja succes voor de mensen die binnenkort het ondergaan!
pi_26171581
5?! Ik had er 4 en zijn allemaal getrokken. Ik heb wel een gewone tand teveel gehad, kwam zomaar ergens tussen Moest er ook uit.
Oh, and that's a bad miss!
  woensdag 13 april 2005 @ 08:33:58 #107
71115 Rnej
I walk the line
pi_26188048
ik ben juist blij met die grote spuiten... zonder verdoving een kies laten trekken is geen deal
pi_26190483
Maandagochtend voor de 2e keer langsgeweest, onderaan moest er nog een verstandskies uit. Behalve die spuiten viel het me maandag best mee eigenlijk. Gisteravond en vanochtend werd het pas echt kut (veel pijn en kloppen), maar dat zal wel komen doordat ik vannacht kotsend op de wc zat en gewoon een griepje heb, denk ik. Dat zal het herstel niet echt bevorderen.
pi_26201555
Ik moet eigenlijk op halfjaarlijkse controle bij de tandarts deze maand, maar ik durf geen afspraak te maken. Reden is dat mijn tandarts me de vroige keer `beloofd´ heeft dat ze voor 99 procent zeker mijn verstandskiezen zal gaan trekken, na deze afspraak.

Niet dat die kiezen verkeerd staan ofdat ik er last van heb. Maar het schijnt verplicht te zijn om ze voor je 25e te laten trekken, anders groeit je kaak niet meer dicht.

Waarom hoor ik dit alleen bij mijn tandarts? ik ken zat mensen van boven de 25 die hun
verstandskiezen nog hebben, en ook mensen die ze na die leeftijd hebben laten trekken. En dan alleen maar als er complicaties waren.
pi_26324928
Zo.die van mij is er nu psies 10 minuten uit....
en ik zit nu alweer te fokken

Het prikken deed TOTAAL niet pijn, als ik op mn wang bijt doet t verdomde meer pijn dan dit prikje.

De tandarts heeft er eentje uitgetrokken, linksboven...de kies rechtsboven wordt bij de volgende afspraak over een half jaar getrokken.

Al met al moest ze bij mij uiteindelijk nog een beetje rukken en trekken omdat ie nogal vastzat en opeens PHAM..daar wassie...

Maar nu voel ik mn tong voor de helft niet meer en dat IS me toch een raar gevoel
(:
pi_26325297
De eennalaatste is eruit. Trekken stelde geen fuck voor, de napijn wel...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 18 april 2005 @ 16:25:03 #112
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26325365
had ik ook, ik ben ze alle 4 kwijt binne een maand
bloed bloed en hechtingen

maar wel veel ijs
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_26325621
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:25 schreef Houniet het volgende:
maar wel veel ijs
Daar was ik zelf nou nooit opgekomen!!! WATERIJSJES! WOOHOO!!
(:
pi_26325678
Zijn hier ook mensen die naar de kaakchirurg moesten omdat de verstandskiezen niet helemaal door kwamen? Zo ja, hoe voelde het ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26329953
quote:
Op maandag 18 april 2005 16:38 schreef cultheld het volgende:
Zijn hier ook mensen die naar de kaakchirurg moesten omdat de verstandskiezen niet helemaal door kwamen? Zo ja, hoe voelde het ?
Yup...
Bovenste waren wel doorgekomen en waren er zo uit, onder zitten ze nog onder het tandvlees. Vandaag de eerste eruit. En dat voel je niet. Pas als de verdoving uit is gewerkt, voelt het alsof je kaak uit de hengsels hangt...
Ik zit nu dus met diepvries-rode kool tegen mijn wang om het nog dragelijk te houden, ondanks 600 mg Ibuprofen...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_26330035
Hoe gaat dat met verdoven dan? Die naalden lijken mij nog het meest ondraaglijk; Is het echt van die na-pijn waardoor je bijna niks meer kunt doen?
  maandag 18 april 2005 @ 20:17:35 #117
16715 Mylene
*schatje*
pi_26331306
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:25 schreef cultheld het volgende:
Hoe gaat dat met verdoven dan? Die naalden lijken mij nog het meest ondraaglijk; Is het echt van die na-pijn waardoor je bijna niks meer kunt doen?
Het prikken van naalden is eventjes een naar gevoel, maar niet ondraaglijk naar mijn inziens.
pi_43235103
Even een kick voor dit topic, kon geen ander recent verstandskiezen topic vinden...

Heb 2 weken terug mn verstandskies laten trekken en het was geen pretje, de tandarts vertelde dat ik er ongeveer 3 dagen napijn van kon hebben. Nu was dat ook zo en die 3 dagen werden wel 2 weken, heb niet echt erge pijn meer als in het begin, maar wel een pijnlijk zeurgevoel dat sinds 2 dagen ook naar boven trekt naar mijn slaap (terwijl mijn onderste kies is getrokken). Het voelt een beetje als een stekende spierpijn, misschien omdat ik die kaakspier weer een beetje begin te gebruiken??

Heeft iemand ervaring met zo'n lange napijn? Ik bel iig maandag de tandarts maar ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn...!
Wie is daar?
  zondag 5 november 2006 @ 14:12:14 #119
242 Pinball
Electric Monk
pi_43258419
Dinsdag zijn er weer 2 uit gegaan bij mij.
En aan het woord 'weer' valt af te leiden dat dat de laatste 2 waren. Wederom bij het havenziekenhuis ( ) in Rotterdam, in minder dan een half uur stond ik weer buiten. Door de verdoving heb ik het niet helemaal meegekregen, maar het leek er op alsof ze een potje luxe verstandskiezenvoer voor mijn mond hielden waardoor beide kiezen als vanzelf uit mijn kaak en mond naar buiten sprongen. De assistente hoefde ze alleen maar te vangen in een doosje.
Hechting er in en klaar.

Daag, verstandskiezen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_43259424
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:27 schreef -ladybird- het volgende:
Even een kick voor dit topic, kon geen ander recent verstandskiezen topic vinden...

Heb 2 weken terug mn verstandskies laten trekken en het was geen pretje, de tandarts vertelde dat ik er ongeveer 3 dagen napijn van kon hebben. Nu was dat ook zo en die 3 dagen werden wel 2 weken, heb niet echt erge pijn meer als in het begin, maar wel een pijnlijk zeurgevoel dat sinds 2 dagen ook naar boven trekt naar mijn slaap (terwijl mijn onderste kies is getrokken). Het voelt een beetje als een stekende spierpijn, misschien omdat ik die kaakspier weer een beetje begin te gebruiken??

Heeft iemand ervaring met zo'n lange napijn? Ik bel iig maandag de tandarts maar ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn...!
Ik had het ook.Hb je ook een rare ,beetje zoutige smaak in je mond? Dan zou het een beetje ontstoken kunnen zijn Dat had ik namelijk.Heb bij de drogist OralB Bocasan gehaald en daar mee gespoeld en nu is het over.
  zondag 5 november 2006 @ 15:34:12 #121
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_43260769
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Het prikken van naalden is eventjes een naar gevoel, maar niet ondraaglijk naar mijn inziens.
Het grappige is dat ik die totaal niet voelde. Wel hadden ze een soort gaasje in het gapende gat gestoken wat er na een tijdje uit werd gehaald. Dat deed wel verrekte pijn, maar was ook snel weer over.
pi_43262251
quote:
Op maandag 18 april 2005 20:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Alleen de laatste prik was gevoelig.Ik vond die bittere smaak van de verdovingsvloeistof het minste.Wat is die zooi ranzig.
  maandag 6 november 2006 @ 18:34:29 #123
115903 SkipperW
Quarter Pounder
pi_43298203
Alleen die prik in je verhemelte is erg. Het maakt zo'n krakend geluid.
Mijn kies linksonder kwam niet door en was gekanteld. Die hebben ze eruit gesneden en geboord. Ik had erna twee weken last van mn kaak. Ik kon mn kaken bijna niet meer van elkaar krijgen. Ik denk dat ze er gewoon een beetje te hard aan hadden getrokken . Mn wang is ook dik geweest, blauw en pijnlijk. En inderdaad had ik ook een raar smaakje.

De andere 3 heb ik helemaal geen last van gehad.

Door deze kies mocht ik naar de kaakchirurg om ze te laten verwijderen, godzijdank heeft mijn eigen tandsarts het niet zelf gedaan. Zij bakt er niets van . Lompe slagersvrouw. Ze kan nog niet eens fatsoenlijk gaatjes vullen. Naderhand voel ik het gaatje beter dan voor het vullen.
pi_43313459
Even een tvp, ik moet volgende week dinsdag voor het eerst naar de kaakchirurg. Ze moeten er allemaal uit. Nou heb ik al begrepen dat ze dat wrs in 2 keer gaan doen.
Krijg je eerst alleen een gesprek en maak je dan een afspraak voor het echte werk of hoe zit dat, of verschilt dat gewoon per ziekenhuis?

Zal morgen ofzo het topic wel even verder lezen.
pi_43316363
Je kan inderdaad het beste na het trekken van tanden/verstandskiezen even spoelen met Bocasan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')