quote:Linkjes plaatsen vind ik wel ok en vaak ook handig, maar bij (bepaalde) opmerkingen krijg je snel dat het een grote wanorde wordt en dat het topic indien het toch open zou kunnen blijven helemaal opgeschoond moet worden, wat nogal eens irritant kan zijn wanneer het al honderd reacties zijn.
Op woensdag 23 juli 2003 11:31 schreef Litpho het volgende:[..]
Hoe noem je droogmodders dan?
Eigenlijk is het dan niet meer te redden, van 80x op een deleteknop drukken wordt je ook niet vrolijk.
quote:Stel dan deputy's aan om dat voor je te doen
Op woensdag 23 juli 2003 11:41 schreef Seborik het volgende:
Eigenlijk is het dan niet meer te redden, van 80x op een deleteknop drukken wordt je ook niet vrolijk.
dan kunnen wij tenminste ongestraft op de sherrif blijven schieten
quote:Ben je de echte mods weer aanwijzingen aan het geven, Tony?
Op woensdag 23 juli 2003 11:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
doe maar weer dicht dan
quote:Het is sterker dan ik ben
Op woensdag 23 juli 2003 11:45 schreef Litpho het volgende:Ben je de echte mods weer aanwijzingen aan het geven, Tony?
quote:Je schrikt ze allemaal af met je terroristische bewind
Op woensdag 23 juli 2003 11:50 schreef Seborik het volgende:
Wat een views, maar niemand zegt wat.
quote:Nou vooruit dan maar
Op woensdag 23 juli 2003 12:30 schreef Seborik het volgende:
Hey lurkers, zeg eens wat.
[Dit bericht is gewijzigd door lukas op 23-07-2003 12:37]
quote:en daarna kwam hij uit z'n graf, werd er wat aan hem gesleuteld totdat hij uit elkaar viel, en daarna kwam hij alweer terug uit een graf, om vervolgens in een boom te belanden. Nadat hij dj speelde werd hij nog 's gemarteld en uit elkaar gehaald, en daarna was hij in een virtual reality omgeving. Later werd hij nog een keer in de wolken gezien.
Op woensdag 23 juli 2003 12:43 schreef Litpho het volgende:
Eddie is al jaren dood, Z. Na het verwijderen van zijn hersenen is hij ten ruste gelegd in een prachtig egyptisch praalgraf.
[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 23-07-2003 12:45]
quote:Nee, het is een slowchattopic, het mag hier over vrijwel alles gaan.
Op woensdag 23 juli 2003 12:45 schreef lukas het volgende:
We hoeven het nu toch niet alleen over Eddie te hebben, hè?
Ik weet namelijk helemaal niets van Eddie en ik heb hem ook nog nooit ontmoet
quote:Is het al bekend wie de hoes van "Dance of Death" gaat tekenen?
Op woensdag 23 juli 2003 12:44 schreef Tokus het volgende:[..]
en daarna kwam hij uit z'n graf, werd er wat aan hem gesleuteld totdat hij uit elkaar viel, en daarna kwam hij alweer terug uit een graf, om vervolgens in een boom te belanden. Nadat hij dj speelde werd hij nog 's gemarteld en uit elkaar gehaald, en daarna was hij in een virtual reality omgeving. Later werd hij nog een keer in de wolken gezien.
quote:Terminators stonden tenslotte bekend om hun ruimschoots aanwezige hogere hersenfuncties
Op woensdag 23 juli 2003 12:45 schreef Seborik het volgende:
En sinds kort heeft Eddie als Terminator z'n hersens weer terug.
Wel een erg coole show.
En King Edward The Great kwam ook nog even het podium op!!
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:58 schreef Seborik het volgende:
Ik zei ook niet dat het logisch was.Wel een erg coole show.
En King Edward The Great kwam ook nog even het podium op!!
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 13:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Eddie The Eagle is bijna net zo cool als Eddie
Inderdaad.
quote:Maar hier ligt de kwaliteit hoger
Op woensdag 23 juli 2003 14:00 schreef Seborik het volgende:
Pauzeknop # 1: BS: Ik ben een dikzakHier slowchatten ze veel sneller.
quote:Daar gaat het dan ook over
Op woensdag 23 juli 2003 14:00 schreef Seborik het volgende:
Pauzeknop # 1: #muziek rocks.Hier slowchatten ze veel sneller.
quote:Vermoedelijk niet voor oktober. Eigenlijk had ik gepland om dit jaar mijn vakantiedagen te besteden aan het halen van een rijbewijs, maar ik moet nog maar eens zien hoeveel daarvan komt.
Op woensdag 23 juli 2003 14:05 schreef Seborik het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie, eigenlijk?
quote:ik ga zaterdag weg en kom al op 9 augustus weer terug
quote:Nog steeds niet veel te doen hier
Op woensdag 23 juli 2003 14:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen, er is hier op dit moment weing te beleven
quote:Sorry, ik ben een saaie lul zonder inspiratie
Op woensdag 23 juli 2003 15:49 schreef Seborik het volgende:
Dan open je zelf een topic.
quote:Hey Tristessa
Op woensdag 23 juli 2003 16:19 schreef Tristessa het volgende:
Hoi.
quote:Litpho!
Op woensdag 23 juli 2003 16:20 schreef Litpho het volgende:[..]
Hey Tristessa
.
quote:Heerlijk
Op woensdag 23 juli 2003 16:22 schreef Tristessa het volgende:
Litpho!.
Lekker aan het werk?.
Vandaar ook mijn trage reactie .
quote:Ja ik dacht al, Litpho heeft het druk want het duurt zolang voordat hij reageert.
Op woensdag 23 juli 2003 16:23 schreef Litpho het volgende:[..]
Heerlijk
. Een beetje code nalopen op kleine foutjes, mezelf telefonisch beschikbaar houden en tussendoor een keertje Fok!ken.
Vandaar ook mijn trage reactie
.
Je hebt het maar zwaar...
quote:Geen idee.
Vanmiddag heb ik eens lekker buiten in de tuin gewerkt, voor de afwisseling.
quote:Geeft niet. Dat inspireert ons namelijk tot nieuwe topics.
Op woensdag 23 juli 2003 15:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Sorry, ik ben een saaie lul zonder inspiratie
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 17:38 schreef Anthraxx het volgende:Geeft niet. Dat inspireert ons namelijk tot nieuwe topics.
wat een baggerwerk, bah
(ja, ik weet het, moet ik er maar niet zo'n zooi van maken)
quote:tot het moment dat het zo erg is dat je een cd wilt gaan luisteren en je kan hem niet vinden
Op woensdag 23 juli 2003 18:46 schreef Seborik het volgende:
Rotzooi is goed.
meestal weet ik wel waar ik ze heb laten slingeren maar dit was wel heel erg, ben er ook ruim 3 uur mee bezig geweest
quote:.. maar niet voor je cd's of doosjes..
Op woensdag 23 juli 2003 18:46 schreef Seborik het volgende:
Rotzooi is goed.
Ik neem me al maanden voor om mijn cd's en platen eens op alfabet te zetten, maar ik blijf het maar uitstellen.
De breekbare of dingen die makkelijk beschadigen heb ik wel apart liggen, want dat is eeuwig zonde als er iets mee gebeurd natuurlijk.
quote:kijk, dat heb ik gedaan
Op woensdag 23 juli 2003 18:54 schreef Zander het volgende:[..]
.. maar niet voor je cd's of doosjes..
Ik neem me al maanden voor om mijn cd's en platen eens op alfabet te zetten, maar ik blijf het maar uitstellen.
eigenlijk ben ik dr wel trots op dat ik dit eindelijk gedaan heb en gelukkig vlak voor de vakantie, staat het ten minste 2 weken goed
zogauw ik terugkom kunnen er weer verscheidenen bij tussen en daar zit meestal het knelpunt...
wie gaat er nou 50 cd's opschuiven voor 1tje
Wil even zeggen dat ik één van de lurkers in dit topic ben overdag, maar ik wil dus niet posten op het werk. Af en toe erg moeilijk, vooral als jullie gaan vrágen om te posten.
Hee Seborik, ik wilde laatst bijna een Iron Maiden cd kopen, maar had geen idee welke, en toen wilde ik maar op de cd hoes afgaan, maar toch maar niet gedaan, da's wel heel erg girlish om te doen. Dus nu maar helemaal geen cd tip? Moet eerlijk bekennen dat ik totaal niks van Iron Maiden ken behalve Darkness be my friend van Dickinson
En over dat opruimen van cd's.....*zucht*....... erg vervelend
Ik heb van die ophangzakken, weet je wel, een variant op die plastic tassen waar mensen foto's of ansichtkaarten in doen. Zo zie je de voorkant van de cd en vind je een bepaalde cd sneller.
Mijn probleem is wel dat ik meer cd's heb dan er in kunnen, dus prop ik er 3 tegelijk in 1 vakje
Altijd leuk om iemand een goede CD van IM aan te raden!
Doe ik als newbee meteen een nuttige post.
Al heb ik zelf een andere favoriet, in het algemeen gaat de strijd tussen fans om de beste maiden-cd tussen:
The Number of the Beast en
Seventh Son of a Seventh Son
maar als je liever begint met een 'best of' dan schijnt Best of The Beast de beste keus te zijn.
grtz,
dave
ps ik wist niet dat Iron Maiden zo populair was hier
Eigenlijk is iedere cd aan te raden, op Virtual XI na
Voor de rest zijn Seventh Son of A Seventh Son, The Number Of The Beast, Powerslave, Brave New World, Iron Maiden en zeker ook de live cd Live At Rock In Rio
Voor de echte Maiden moet je toch beginnen met The Number of The Beast.
Vervolgens Seventh Son of A Seventh Son.
quote:Je doet alsof het negatief is
Op woensdag 23 juli 2003 23:27 schreef ThE_ED het volgende:
Nog een slowchatreeks?
quote:IK vind het niet erg
Op woensdag 23 juli 2003 23:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Je doet alsof het negatief is
quote:zelfde slowchatreeks
Op woensdag 23 juli 2003 23:27 schreef ThE_ED het volgende:
Nog een slowchatreeks?
quote:Dat vind ik nou een leuke tip Montana, thanks.
Op woensdag 23 juli 2003 22:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Randy Newman is een geweldige gast, nu een prachtig stukje bij NOVA. Een vent met een geweldige stem en een goed mens
quote:S.E.X. van Lois Lane vind ik niet zo'n heel goed nummer.
Op woensdag 23 juli 2003 23:38 schreef SunChaser het volgende:
In de FTR Pauzeknop-reeks gaat het steeds over sex. Hebben jullie hier ook last van?
quote:
In de FTR Pauzeknop-reeks gaat het steeds over sex. Hebben jullie hier ook last van?
quote:Daar praat je niet over, dat doe je gewoon
quote:Ik hoorde dat het in #muziek alleen maar over sex gaat.
Op woensdag 23 juli 2003 23:42 schreef ranja het volgende:[..]
geen last van sex
quote:Nu gaat het over arrogante plurken, eigenlijk.
Op woensdag 23 juli 2003 23:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik hoorde dat het in #muziek alleen maar over sex gaat.
quote:Gaat het alweer over Jane en Zander?
Op woensdag 23 juli 2003 23:51 schreef Seborik het volgende:[..]
Nu gaat het over arrogante plurken, eigenlijk.
quote:Belachelijk!
Op woensdag 23 juli 2003 23:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik hoorde dat het in #muziek alleen maar over sex gaat.
quote:Ja Utrecht, was wel eens leuk om ergens anders op de Parade te kijken dan in Amsterdam, het was wel druk natuurlijk. Ik heb twee dingen gezien:
Op donderdag 24 juli 2003 10:54 schreef ranja het volgende:
Parade in Utrecht neem ik aan? Ik ga vrijdag... tips?
Heerlijk weer hier
Hier regent/regende het overigens ook best wel hard, maar het heeft ook wel iets. Alles ruikt nu lekker fris buiten.
hier kunnen we nog wel wat regen gebruiken.
Ik voel me lui en lamlendig, en heb eigenlijk geen zin om nog te werken vandaag. Gelukkig is nu Abba op de radio, met Lay all your love on me, daar knap ik aardig van op.
Ik heb zojuist toe zitten kijken hoe het zonnescherm langzaam doorweekt raakte. Het droogt vanzelf wel weer een keer op. Tijd om aan het werk te gaan.
lekkere temperatuur, geen regen, beetje bewolkt
lekker muziekje erbij en een goed boek en ik vermaak me zo best
De levertijd van soms enkele weken maakt het er ook niet echt leuker op. Maar je hebt het dan uiteindelijk wel.
quote:Dat is juist leuk, dan was je alweer vergeten dat je't besteld had en is de verrassing des te groter
Op donderdag 24 juli 2003 23:31 schreef Wodan het volgende:
De levertijd van soms enkele weken maakt het er ook niet echt leuker op. Maar je hebt het dan uiteindelijk wel.
Maar er blijven natuurlijk gelukkig altijd uitdagingen over. Probeer maar eens 'Little Fool I Love You' van Charles Aznavour op cd, of zelfs maar op mp3, te krijgen.
quote:Ik heb het gevoel van euforie al als ik zie dat een online winkel het langgezochte artikel kent en te bestellen heeft... dan is nog de vraag of het leverbaar is... heb nu een paar dingen in bestelling waarvan ik me afvraag of ik het ooit thuis krijg.
Op vrijdag 25 juli 2003 00:27 schreef Jane het volgende:
Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt Wodan. Het ultieme geluksgevoel dat je kreeg als je iets na heel lang zoeken eindelijk gevonden had raak je wel een beetje kwijt op die manier. Maar toch, errug handig!
quote:Ik word daarom ook pas euforisch wanneer ik het in m'n handen heb.
Op vrijdag 25 juli 2003 00:32 schreef ranja het volgende:[..]
Ik heb het gevoel van euforie al als ik zie dat een online winkel het langgezochte artikel kent en te bestellen heeft... dan is nog de vraag of het leverbaar is... heb nu een paar dingen in bestelling waarvan ik me afvraag of ik het ooit thuis krijg.
quote:Ja, wel handig en ook soms/vaak wel wat goedkoper.
Op vrijdag 25 juli 2003 00:27 schreef Jane het volgende:
Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt Wodan. Het ultieme geluksgevoel dat je kreeg als je iets na heel lang zoeken eindelijk gevonden had raak je wel een beetje kwijt op die manier. Maar toch, errug handig!
Ben benieuwd hoe NLstore levert. Het moet over een maand aankomen.
quote:mijn ervaringen met de nl store zijn echt heel slecht
Op vrijdag 25 juli 2003 01:17 schreef Wodan het volgende:[..]
Ja, wel handig en ook soms/vaak wel wat goedkoper.
Ben benieuwd hoe NLstore levert. Het moet over een maand aankomen.
trouwens nog een goede morgen
Online kopen heeft toch iets minder, je mist de sfeer. Het door de cd's heen bladeren tot je een cd vind die je al lang zoekt, het praatje met de verkoper en de mogelijkheid de cd in alle rust te luisteren. Allemaal mogelijk in een winkel en online niet
quote:Mogguh
Op vrijdag 25 juli 2003 09:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
MogguhOnline kopen heeft toch iets minder, je mist de sfeer. Het door de cd's heen bladeren tot je een cd vind die je al lang zoekt, het praatje met de verkoper en de mogelijkheid de cd in alle rust te luisteren. Allemaal mogelijk in een winkel en online niet
Het zal wel weer aan mij liggen, maar in een winkel kan ik een cd over het algemeen ook niet in alle rust luisteren. Daar hadden we nou downloads voor .
Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik niet met regelmaat de cd-bakken doorstruin, maar als ik iets echt wil hebben en niet direct kan vinden dan bestel ik het wel online (en dat is meestal bij NLStore).
quote:Mijn ervaringen met nlstore:
Op vrijdag 25 juli 2003 01:17 schreef Wodan het volgende:Ben benieuwd hoe NLstore levert. Het moet over een maand aankomen.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 12:34 schreef Grobbel het volgende:[..]
Mijn ervaringen met nlstore:
Als er staat dat het binnen 3 tot 7 dagen geleverd wordt, mag je er vaak rustig nog een week bij optellen.
Als er staat 10-23 dagen, dan is dat wel enigszins accuraat.
Bij bestellingen waarbij langere levertijden worden genoemd, kun je er bijna zeker van uitgaan dat nlstore er NIET aan kan komen, al krijg je dat pas na 3 maanden te horen - of tenminste, dat is mijn ervaring.
quote:
Levertijd: 10 tot 23 Werk Dagen
Levertijd: 10 tot 28 Werk Dagen
quote:Ik ben het met je eens, Tony, al vind ik luisteren in de winkel iha nooit erg plezierig.
Op vrijdag 25 juli 2003 09:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
MogguhOnline kopen heeft toch iets minder, je mist de sfeer. Het door de cd's heen bladeren tot je een cd vind die je al lang zoekt, het praatje met de verkoper en de mogelijkheid de cd in alle rust te luisteren. Allemaal mogelijk in een winkel en online niet
[schaamteloze bekentenis]
Ik heb mijn cds graag origineel, maar als ik iets in geen enkele winkel kan vinden, dan neem ik meestal ook wel genoegen met de mp3s Voor bestellen heb ik het geduld ook niet echt.. [/sb]
quote:Goed hoor. Alleen hebben ze mijn kraakpandje afgepakt.
Op donderdag 24 juli 2003 12:37 schreef Seborik het volgende:
Hey DR! Hoe is het?Hier regent/regende het overigens ook best wel hard, maar het heeft ook wel iets. Alles ruikt nu lekker fris buiten.
quote:Zeker.
Op vrijdag 25 juli 2003 13:21 schreef Wodan het volgende:
Grappig dat het zo kan verschillen. Het ligt er misschien ook een beetje aan wat je besteld. Ik heb er twee vinylsingles besteld.
quote:Ben jij (of iemand anders) misschien bekend bij Rockhouse? http://www.cdexpress.com/php/main.php?lang=NL Ze hebben echt veel leuke dingen, maar de prijzen zijn niet meer zo heel leuk. Als ik echt wanhopig ben om m'n collectie te completeren zou ik er misschien eens over gaan denken om daar wat te bestellen.
Op vrijdag 25 juli 2003 16:25 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Zeker.
. Zeer onbekend spul kan soms problemen geven, en ze zijn ook maar afhankelijk van anderen... Wat bij Nlstore onbestelbaar blijkt, heeft Boudisque meestal ook niet.
Is er hier misschien animo om gezamzelijk eens een cd-beurs te bezoeken? In de herfst zijn die dingen meestal.
quote:Ik heb ooit 1 keer iets bij rockhouse proberen te bestellen, met name door de indrukwekkend brede collectie zeldzamere platen die ze beweren te hebben; maar zonder succes.
Op vrijdag 25 juli 2003 16:55 schreef Wodan het volgende:
Ben jij (of iemand anders) misschien bekend bij Rockhouse? http://www.cdexpress.com/php/main.php?lang=NL Ze hebben echt veel leuke dingen, maar de prijzen zijn niet meer zo heel leuk. Als ik echt wanhopig ben om m'n collectie te completeren zou ik er misschien eens over gaan denken om daar wat te bestellen.
tot over 2 weken ik ga morgen vroeg weg...
en de bieb had een mooie opruiming, cd's weg voor een euro
quote:Erg jammer is dat, het geeft je toch een beetje een gevoel van valse hoop.
Op vrijdag 25 juli 2003 17:51 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ik heb ooit 1 keer iets bij rockhouse proberen te bestellen, met name door de indrukwekkend brede collectie zeldzamere platen die ze beweren te hebben; maar zonder succes.
De beschrijvingen bij de artikelen zijn ook wat aan de magere kant.
En veel plezier Pogue.
quote:Veel plezier van je cd's en ook wat op vakantie
Op vrijdag 25 juli 2003 18:20 schreef PogueMahone het volgende:
Hallo iedereen,tot over 2 weken ik ga morgen vroeg weg...
en de bieb had een mooie opruiming, cd's weg voor een euro
quote:Dank u, dat staat ook op het programma!
Op vrijdag 25 juli 2003 22:49 schreef Wodan het volgende:
Have fun.
M gguh iedereen
* Koffie pakt
'T wordt wel stil hier als iedereen weggaat
quote:dank je
Op zaterdag 26 juli 2003 10:30 schreef Wodan het volgende:
Jij ook een prettige vakantie.
ga jij niet op vakantie dan?
quote:ik zou zeggen: ga ook op vakantie
Op zaterdag 26 juli 2003 10:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ook veel plezier dan maarM
gguh iedereen
* Koffie pakt
'T wordt wel stil hier als iedereen weggaat
quote:9 Augustus pas
Op zaterdag 26 juli 2003 10:33 schreef headbangende_pinguin het volgende:
ik zou zeggen: ga ook op vakantie
quote:ow, dan heb je t nog te goed
Op zaterdag 26 juli 2003 10:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
9 Augustus pas
quote:Nee, ik heb concertkaartjes, cd's en boeken gekocht .
Op zaterdag 26 juli 2003 10:33 schreef headbangende_pinguin het volgende:
ga jij niet op vakantie dan?
quote:ik heb wel cd's gekocht, voor boeken moest ik naar de bieb
Op zaterdag 26 juli 2003 10:35 schreef Wodan het volgende:[..]
Nee, ik heb concertkaartjes, cd's en boeken gekocht .
Maar ik ga op vakantie
Gisteravond al 3 voorstellingen op De Parade gezien, wordt een cultureel weekendje zo Hoewel, mag je carnaval cultuur noemen?
quote:wat is ad&d?
Op zaterdag 26 juli 2003 12:11 schreef Wodan het volgende:
Zo weer een lekker weekendje AD&D'en.
Carnaval is geen cultuur.
[Dit bericht is gewijzigd door Wodan op 26-07-2003 12:16]
quote:ah, vandaar
Op zaterdag 26 juli 2003 12:15 schreef Wodan het volgende:
Advanced Dungeons & Dragons, een role playing game.
quote:multi-culti
Op zaterdag 26 juli 2003 12:15 schreef Wodan het volgende:
Carnaval is geen cultuur.
Gisteren in het Amsterdamse bos de cricketinterland tussen de Nederlandse en Pakistaanse dames bekeken, op een bankje, in de zon. Nederland won, en het was geen saaie wedstrijd. Helaas heeft Nederland zich niet weten te kwalificeren voor het WK in Zuid-Afrika, omdat ze twee van de vijf wedstrijden in het kwalificatietoernooi hebben verloren. Als het weer een beetje meewerkt, mag ik zodadelijk zelf ook nog een potje cricket gaan spelen, en kom ik weer een dag niet in Muziek. Sorry.
Grappige site: http://www.chthonicionic.net/bile/
Tip voor de volgende keer, ga om half 2 s'nachts niet nog eens een keer The Deerhunter kijken. Alhoewel een zonsopkomst best mooi is om te zien, is het niet echt bevoordelijk voor een goede nachtrust
quote:Ging heel netjes, ze belden me of ik tijd voor een gesprekje had. Even gepraat en verder niks aan de hand.
Op vrijdag 25 juli 2003 16:55 schreef Wodan het volgende:
Jammer van je kraakpand. Hoe hebben ze je eruitgegooid, met veel geweld en poespas of ging het er wat vriendelijker aan toe?
Ben jij (of iemand anders) misschien bekend bij Rockhouse? http://www.cdexpress.com/php/main.php?lang=NL Ze hebben echt veel leuke dingen, maar de prijzen zijn niet meer zo heel leuk. Als ik echt wanhopig ben om m'n collectie te completeren zou ik er misschien eens over gaan denken om daar wat te bestellen.Is er hier misschien animo om gezamzelijk eens een cd-beurs te bezoeken? In de herfst zijn die dingen meestal.
Hmn, en Rockhouse. Ze schijnen wel keurig te leveren enzo, maar het is wel erg duur idd. Zelfs de verzendkosten zijn duurder dan normaal volgens mij. .
quote:gheheheee lol
Op zondag 27 juli 2003 16:54 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Ging heel netjes, ze belden me of ik tijd voor een gesprekje had. Even gepraat en verder niks aan de hand.
Ik woonde er nog niet, dat was mijn fout, maar had geen geld voor de borg..
Weer een nieuwe werkweek, weer nieuwe koffie .
I Don't Like Mondays
Ik wil er geen apart topic voor openen, maar ga hier toch even de Dag van de Rolling Stones op Radio 2 (op 20 augustus) spammen. Je kan op de site ook stemmen voor een top 40 van Stones-singles enzo.
*disclaimer: ik vind de Beatles nog steeds een betere band dan de Stones.
Rolling Stones - Angie (1973)
Rolling Stones - You can't always get what you want (1969)
Rolling Stones - Gimme shelter (1969)
Rolling Stones - Mother's little helper (1966)
Rolling Stones - Let it bleed (1969)
Rolling Stones - Lady Jane (1966)
Rolling Stones - Factory girl (1968)
Rolling Stones - Anybody seen my baby (1997)
Rolling Stones - Get off my cloud (1965)
Rolling Stones - Sympathy for the devil (1968)
Zie je wel, ze hadden er na 1972 gewoon mee moeten ophouden..
Met 1972 ben ik het wel eens, met één enkele uitschieter waar ik erg goede herinneringen aan heb .
Gimme shelter (1969)
I wanna be your man (1963)
It's all over now (1964)
It's only rock'n'roll (1974)
Jumping jack flash (1970)
Paint it black (1966)
Satisfaction (1965)
Star star (1973)
The last time (1965)
Undercover of the night (1983)
Rolling Stones - Under my thumb (1966)
Rolling Stones - Mother's little helper (1966)
Rolling Stones - Miss you (1978)
Rolling Stones - Angie (1973)
Rolling Stones - Beast of burden (1978)
Rolling Stones - You can't always get what you want (1969)
Rolling Stones - Paint it black (1966)
Rolling Stones - (I can't get no) satisfaction (1965)
Rolling Stones - (get your kicks on) Route 66 (1964)
Rolling Stones - Brown sugar (1971)
quote:* Kijkt vol bewondering toe
Op maandag 28 juli 2003 13:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Mijn zeer bewonderswaardige lijst:
quote:Ik kan er uren naar kijken
Op maandag 28 juli 2003 13:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
* Kijkt vol bewondering toe
*Edit* Shit! Helemaal vergeten om op Jumpin' Jack Flash te stemmen
"Aangezien dit topic een slowchattopic is en in Muziek staat, is het in andere topics ook toegestaan om te slowchatten en veelvuldig offtopic te gaan."
Tenminste, zo denk ik erover. Ik weet niet wat de mening van anderen daarover is.
quote:Nee
Op maandag 28 juli 2003 17:33 schreef Seborik het volgende:
Misschien hebben jullie een mening over de volgende stelling:"Aangezien dit topic een slowchattopic is en in Muziek staat, is het in andere topics ook toegestaan om te slowchatten en veelvuldig offtopic te gaan."
Hier en in een aantal andere topics kan je slowchatten, dus waarom in andere topics ook nog?
Ik vind dit topic er geen legitimering voor om in een ander topic over de sokken van de leraar te beginnen.
Dit topic is er voor eventueel 'zinloze' boodschappen.
quote:Nou, en da's niet tegen dovemansoren gericht!
Op maandag 28 juli 2003 17:52 schreef Seborik het volgende:
Goedenavond Muziek!
quote:Dan wil ik wel even melden dat ik slechts gehuld in boxershort achter m'n pc zit...
Op maandag 28 juli 2003 17:52 schreef Seborik het volgende:
quote:Nee hoor!
Op maandag 28 juli 2003 20:49 schreef Wodan het volgende:
Hallo Jane, het zijn zeker weer de verkeerde woorden.
quote:Maak me gek, MuadDib!
Op maandag 28 juli 2003 20:50 schreef MuadDib het volgende:
Dan wil ik wel even melden dat ik slechts gehuld in boxershort achter m'n pc zit...
Ik heb zelf trouwens niet veel meer aan. Een t-shirt, om precies te zijn.
Mijn lijstje:
She's a rainbow (1967)
Miss you (1978)
Under my thumb (1966)
Lady Jane (1966)
Wild horses (1971)
Waiting on a friend (1981)
Fool to cry (1976)
Undercover of the night (1983)
Going to a go go (1982)
It's only rock & roll (1974)
quote:
Op maandag 28 juli 2003 22:20 schreef dwerg het volgende:
She's a rainbow (1967)
Gisteren nog even Deadline gekeken en vanochtend dus lekker uitgeslapen .
Beetje laat, maar ik wilde jullie toch nog even deelgenoot maken van mijn grote vreugde. Sinds ik namelijk beschik over internet en downloadmogelijkheden ben ik al op zoek naar een nummer dat ik als kind ongelofelijk veel gehoord heb omdat mijn moeder de lp waar het op stond vaak draaide. De Engelse versie van Idiote Je T'Aime van Charles Aznavour: Little Fool I Love You. Nooit gevonden als mp3 en ook geen cd kunnen vinden waar het opstond.
Vanavond heb ik dan bij mijn ouders de plaat en een versterker opgehaald en hem dan maar zelf van vinyl overgezet. Éindelijk kan ik er weer naar luisteren! Heerlijk!
Gelijk nog maar wat meer lp's meegenomen waar ik zoete jeugdherinneringen aan bewaar. Ik kan lekker slapen vannacht.
In De Waterput, de Muziekwinkel(s) voor Muziekminnend Zuid-West-Nederland kun je geholpen worden door zowel de zanger van Blind Guardian alsmede Coldplay.
Mag je in een slowchattopic ook gewoon langzaam tegen jezelf praten?
(Nog steeds geen IM cd gekocht, en Ranja, geen Jolene)
Oh ja, ik ga Dolly's versie van Jolene maar eens zoeken Die hoorde ik laatst terwijl ik worst en chips aan het eten was.
Ja.....ik praat tegen mezelf. Nee, ik ben niet stoned.
quote:Zei ik al... zou het fantastisch (met de nadruk op fantasie) gevonden hebben als zij het wel hadden kunnen bestellen, of liever, krijgen. Nou ja, ik blijf wel proberen... in november weer een beurs
Op woensdag 30 juli 2003 04:14 schreef wyccie het volgende:
(Nog steeds geen IM cd gekocht, en Ranja, geen Jolene)
het was een waardeloze kutdag, en zelfs de muziek kon daar niks aan veranderen.
Oh wacht, dit is niet Hoe voel je je nu deel 832.
De Fok! Muziek Awards - Deel 1
quote:Welke reactie bedoel je? Of zit ik niet op te letten?
Op donderdag 31 juli 2003 00:51 schreef Seborik het volgende:Bedankt voor de reactie in een ander topic trouwens, jane.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 31-07-2003 01:00]
quote:Oh, die ja! You're welcome.
Op donderdag 31 juli 2003 00:59 schreef Seborik het volgende:
Die in seks.
En ik meende het ook nog.
quote:Ook goeiemorgen
Op donderdag 31 juli 2003 11:21 schreef Tristessa het volgende:
Hallo..
quote:Dat niet. Het lijkt meer op een ochtendhumeur ofzo.
Op donderdag 31 juli 2003 11:25 schreef ranja het volgende:[..]
Ook goeiemorgen
Slecht geslapen ofzo?
quote:Nog een klein half uurtje dan... dan ben je er van af.
Op donderdag 31 juli 2003 11:28 schreef Tristessa het volgende:[..]
Dat niet. Het lijkt meer op een ochtendhumeur ofzo.
.
quote:Goeiemorgen
Op donderdag 31 juli 2003 11:28 schreef Tristessa het volgende:
Dat niet. Het lijkt meer op een ochtendhumeur ofzo..
oh, en Muziek
quote:Litpho.
Op donderdag 31 juli 2003 11:42 schreef Litpho het volgende:[..]
Goeiemorgen
Tristessa
.
oh, en Muziek
quote:Kijk, daar doen we het nou allemaal voor
Op donderdag 31 juli 2003 11:46 schreef Tristessa het volgende:
Litpho..
*Ochtendhumeur als sneeuw voor de zon verdwijnt.*.
quote:Liev.
Op donderdag 31 juli 2003 11:50 schreef Litpho het volgende:[..]
Kijk, daar doen we het nou allemaal voor
.
In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik beloofd om iemand te begeleiden op gitaar voor een optredentje. Leuk enzo, totdat ik de setlist zag: 2 nummers van Christina A., een deuntje van Shakira, iets van Shania Twain.. etc. etc..
Dus nu ben ik (helaas) genoodzaakt om al deze nummers te luisteren en uit te zoeken..
* koffie en sigaret aanrijkt
Shania *ril* Twain .
quote:Deze post komt ook weer zeven uit, Tony.
Op donderdag 31 juli 2003 17:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ps. Voor de mensen die geen idee hebben waar dit over gaat: Tribute to Tupac
quote:Het begint nu wel heel eng te worden
Op donderdag 31 juli 2003 17:14 schreef Wodan het volgende:Deze post komt ook weer zeven uit, Tony.
Ps. Voor de mensen die geen idee hebben waar dit over gaat: Tribute to Tupac
quote:Idd.
Op donderdag 31 juli 2003 17:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:Het begint nu wel heel eng te worden
Dat een hond daar achter komt
quote:Je bedoelt, afgezien van het feit dat het geen intellectueel hoogstaande muziek met allerlei ingewikkelde accoorden en tempowisselingen is?
Op donderdag 31 juli 2003 17:39 schreef dwerg het volgende:
Wat is er mis met Shania Twain?
Ik ben blij dat jullie allemaal zo met mij meeleven, trouwens..
quote:
Wat is er mis met Shania Twain? Shakira?
quote:Ja, maar 't is toch gewoon een lekker ding?
Op donderdag 31 juli 2003 17:43 schreef Zander het volgende:
Je bedoelt, afgezien van het feit dat het geen intellectueel hoogstaande muziek met allerlei ingewikkelde accoorden en tempowisselingen is?
quote:Misschien wel, maar als cover bandje heb je er niet al te veel aan lijkt me
Op donderdag 31 juli 2003 17:45 schreef dwerg het volgende:Ja, maar 't is toch gewoon een lekker ding?
quote:Ja. Maar zander niet.
Op donderdag 31 juli 2003 17:45 schreef dwerg het volgende:Ja, maar 't is toch gewoon een lekker ding?
quote:nix
Wat is er mis met Shania Twain?
quote:Mooie omschrijving. Mag ik je ooit quoten?
Op donderdag 31 juli 2003 23:39 schreef Jane het volgende:
"Shania Twain" is de artiestennaam van Fran Drescher als ze een poging tot zingen doet.
Alle Queens Of The Stone Age fans kunnen nu op MTV een live concert zien
einde mededeling
quote:Altijd!
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Mag ik je ooit quoten?
quote:Ze lijken anders verdacht veel op Royksopp. Ook leuk dus evengoed bedankt.
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Alle Queens Of The Stone Age fans kunnen nu op MTV een live concert zien
[Dit bericht is gewijzigd door UIO_AMS op 01-08-2003 00:33]
quote:It's A Miracle
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:28 schreef UIO_AMS het volgende:Ze lijken anders verdacht veel op Royksopp.
Qotsa is getransformeerd in een Noorse dance formatie
quote:En het klinkt niet eens kut
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:It's A Miracle
Qotsa is getransformeerd in een Noorse dance formatie
quote:Truste Wodan en de rest.
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:49 schreef Wodan het volgende:
Slaap lekker Muziek.* Wodan heeft de Parachut Years compleet. Woehoehoehoehoe.
* Jane gaat ook op één oor
Kwam ff melden dat ik vanaf vandaag ff weg ben .
Vertrek straks naar Mallorca dus toedels iedereen .
Tot volgende week
En goedem....iddag Muziek! Net pas wakker (nou ja, uurtje geleden) en nog wakker gebeld ook. Meestal sta ik op mijn vrije vrijdag redelijk vroeg op en loop dan om 9 uur in de dierentuin, maar ik was zo moe dat ik gisteravond maar besloten heb om een keer uit te slapen. Nou, gelukt dus.
Maareh jongens, wat is het met het weer gebeurd?! Ik hoorde gisteren een weerman op de radio beweren dat er een hittegolf aan zat te komen, dus ik had me al helemaal voorgenomen om dan vanmiddag voor het eerst dit jaar in de tuin (of balkon) met een boek in de zon te gaan zitten. Is het hartstikke bewolkt hier!
Bijna lunchtijd
Ik dacht dat dit icoontje een drietand vasthoudt in plaats van een vork
hehehe
Vrije vrijdagen zijn nooit goed voor de portemonnee.
Zusjes die blut zijn, zijn ook niet goed voor de portemonnee.
Moeders die blut zijn, zijn ook niet goed voor de portemonnee.
Gelukkig mag ik morgen weer werken
En hee, het is maar tijdelijk.
Hai. .
quote:Is dat voor of na de kaartverkoop ?
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:02 schreef Wodan het volgende:
Morgen ben ik tijdelijk blut.
Er is hier buiten een groepje kinderen aan het spelen die nu al minstens een half uur aan het roepen zijn 'Zoenen! Zoenen!'. Ik wil wel, maar met wie dan?
quote:Misschien zijn het de heren van #muziek in vermomming?
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:16 schreef Jane het volgende:
Goedenavond Muziek!Er is hier buiten een groepje kinderen aan het spelen die nu al minstens een half uur aan het roepen zijn 'Zoenen! Zoenen!'. Ik wil wel, maar met wie dan?
quote:Hebben ze wel hoge stemmetjes gekregen dan.
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:17 schreef MuadDib het volgende:[..]
Misschien zijn het de heren van #muziek in vermomming?
quote:Die kinderbroeken zitten anders behoorlijk strak in het kruis
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:19 schreef Jane het volgende:[..]
Hebben ze wel hoge stemmetjes gekregen dan.
quote:Ik weet het ook niet, maar misschien over.... zoenen?
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:22 schreef ranja het volgende:
oh, nog... ehm... ehm....
waar gaat het eigenlijk over?
Oh, hier buiten beginnen ze net weer, na een kleine adempauze.
quote:Weet je wel zeker dat die pauze om te ademen was.
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:25 schreef Jane het volgende:
Oh, hier buiten beginnen ze net weer, na een kleine adempauze.
quote:Nee!
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:26 schreef Wodan het volgende:[..]
Weet je wel zeker dat die pauze om te ademen was.
Maar je moet sowieso altijd blijven ademen hoor. Anders ga je blauw aanlopen.
Ik hoor ze niet meer... Zouden ze aan het zoenen zijn?
Zij wel...
quote:Ja, Ik Wil...?
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:21 schreef dwerg het volgende:
En wat verwacht je nu dat ik ga zeggen?
quote:Ik legde alleen dwerg wat woorden in de mond. Ik ga toch zeker niet vreemd, Au3!
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hier ookal ?
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:32 schreef MuadDib het volgende:[..]
Ik legde alleen dwerg wat woorden in de mond. Ik ga toch zeker niet vreemd, Au3!
Annihilator vast ook, maar daar heb ik maar 1 nummer van gezien, bijna op het eind.
goedennacht.
De laatste goeiemorgen met standaardsaaimeisjeshaar, de volgende groet wordt gesponsord door Hairmetal United.
Ik zit hier met een kopje koffie en wat rustige muziek wakker te worden.
Moeilijk hoor.
.
quote:En daar sta je dan zo vroeg voor op?
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:36 schreef Seborik het volgende:
Zometeen kaartjes voor Eddie kopen.
Ik ga zometeen ook kaartjes kopen, voor Ed o.a., maar dan wrs. wel een andere.
quote:Vedder ?
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:36 schreef Seborik het volgende:
Zometeen kaartjes voor Eddie kopen.
quote:Ga je voor het postkantoor liggen?
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:37 schreef Vork het volgende:[..]
En daar sta je dan zo vroeg voor op?
Ik ga zometeen ook kaartjes kopen, voor Ed o.a., maar dan wrs. wel een andere.
Nee, ik had pijn en toen kon ik niet meer slapen. M'n wekker stond op half 10.
quote:Eddie The Head.
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:37 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Vedder ?
Zoey ?
Wally ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |