quote:Ze moeten echt flink inbinden. Dat zie jij ook al in. Dat houdt in dat ze veel punten van hun toch al niet al te realistische programma veel niet kunnen waarmaken. Dan onstaat er frustratie en frictie tussen leden onderling. De een wil wat gematigder zijn, de ander radicaler. Dat gaat fout dus. Einde SP.
Op vrijdag 25 juli 2003 13:29 schreef Maerycke het volgende:[..]
Ik denk persoonlijk dat dit nog wel eens mee zal kunnen vallen. Alhoewel ze op een aantal punten flink zullen moeten inbinden aangezien ze dan toch te maken krijgen met coalitiepartners. De SP heeft tot nu toe nooit de kans gekregen de scherpe kantjes weg te laten slijpen door een periode van verplichte overeenstemming met andere partijen aangezien ze altijd in de oppositiebankjes hebben verkeerd.
quote:Dus het is niet hun doel om de bla-bla die ze rond schreeuwen waar te maken?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:30 schreef SCH het volgende:[..]
Net als de LPF bedoel je? Je weet het niet want ze hebben nooit in de regering gezeten en dat is ook niet hun ultieme doel gelukkig. Het is een principele idealistische partij die niet direct voor de macht gaat.
quote:Ik hoor ze geen bla-bla rondschreeuwen. Je verwart ze met de gemiddelde Fokker
Op vrijdag 25 juli 2003 13:37 schreef Herr_Oetker het volgende:[..]
Dus het is niet hun doel om de bla-bla die ze rond schreeuwen waar te maken?
quote:Ze schreeuwen niks anders als bla-bla. Kennelijk mankeer je wat aan je oren.
Op vrijdag 25 juli 2003 13:39 schreef SCH het volgende:[..]
Ik hoor ze geen bla-bla rondschreeuwen. Je verwart ze met de gemiddelde Fokker
quote:Ga ergens anders de kloon uithangen
Op vrijdag 25 juli 2003 13:40 schreef Herr_Oetker het volgende:[..]
Ze schreeuwen niks anders als bla-bla. Kennelijk mankeer je wat aan je oren.
quote:He Martijntje. Kun je echt niet inhoudelijk reageren?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:46 schreef SCH het volgende:[..]
Ga ergens anders de kloon uithangen
quote:En waar zou SCH inhoudelijk op moeten reageren? Hierop?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:46 schreef Herr_Oetker het volgende:[..]
He Martijntje. Kun je echt niet inhoudelijk reageren?
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 13:37 schreef Herr_Oetker het volgende:[..]
Dus het is niet hun doel om de bla-bla die ze rond schreeuwen waar te maken?
quote:Ze zijn eenvoudig falsificeerbaar. Uiteraard staat het ieder vrij er een eigen werkelijkheidsbeleving met daaraan gekoppelde waarheidsbevinding op na te houden. Je ziet dat vaker bij religieuze bewegingen met een charismatische voorganger.
Op zaterdag 26 juli 2003 17:31 schreef Rexonium het volgende:
deze stellingen van de SP mogen dan misschien lijken op stemmingmakerij, maar maakt dat ze minder waar?
quote:Het maakt ze slechts minder waarschijnlijk.
Op zaterdag 26 juli 2003 17:31 schreef Rexonium het volgende:
deze stellingen van de SP mogen dan misschien lijken op stemmingmakerij, maar maakt dat ze minder waar?
quote:Lijkt er eerder op dat Pim naar de SP heeft gekeken want Jan Marijnissen schreef al boeken waarin hij zijn standpunten toelichte, lang voordat iemand van Pim had gehoord.
Op vrijdag 18 juli 2003 00:01 schreef Italiaan het volgende:
Ze hebben een beetje teveel naar Pim gekeken.
Maar die schreef een hele boek over de bende van paars. Dus lijkt me veel van zijn kritiek wel redelijk onderbouwd.
quote:Fortuyn heeft ook al een hele reeks boeken op zijn naam staan. Die stelling van jou gaat dus niet op.
Op zondag 27 juli 2003 22:46 schreef MadZhark het volgende:[..]
Lijkt er eerder op dat Pim naar de SP heeft gekeken want Jan Marijnissen schreef al boeken waarin hij zijn standpunten toelichte, lang voordat iemand van Pim had gehoord.
quote:Ok Fortuyn had zelfs meer boeken dan Marijnissen(11 tegen 7) maar ik heb ook niets gezegt over het aantal. Ik heb alleen gezegt dat Marijnissen eerder was begonnen met het schrijven van boeken(eerste boek in 1993) dan Fortuyn(eerste boek in 1994).
Op donderdag 31 juli 2003 02:32 schreef Sickie het volgende:[..]
Fortuyn heeft ook al een hele reeks boeken op zijn naam staan. Die stelling van jou gaat dus niet op.
bronnen:
http://www.pim-fortuyn.nl/
http://www.janmarijnissen.nl/publicaties/index.stm
quote:'lang' is relatief, ok, maar ik vind een jaar niet zo lang hoor
Op donderdag 31 juli 2003 22:01 schreef MadZhark het volgende:[..]
Ik heb alleen gezegt dat Marijnissen eerder was begonnen met het schrijven van boeken(eerste boek in 1993) dan Fortuyn(eerste boek in 1994).
quote:Oh, dus een jaar door iemand als Saddam gemarteld worden is ook niet zo lang?
Op donderdag 31 juli 2003 22:08 schreef ThE_ED het volgende:
ok, maar ik vind een jaar niet zo lang hoor
quote:lang, is relatief, ik zei het al
Op donderdag 31 juli 2003 22:10 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Oh, dus een jaar door iemand als Saddam gemarteld worden is ook niet zo lang?
.
quote:
Oh, dus een jaar door iemand als Saddam gemarteld worden is ook niet zo lang?
Wat wil je daarmee zeggen dan?
quote:Das toch logisch
Op vrijdag 1 augustus 2003 12:49 schreef Robinhoed het volgende:
een jaar is idd. niet zo lang.quote:
Oh, dus een jaar door iemand als Saddam gemarteld worden is ook niet zo lang?Wat wil je daarmee zeggen dan?
quote:Het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat hij deze commerciėle winstgenererende actie van Jan Marijnissen heeft overgenomen.
Op zondag 27 juli 2003 22:46 schreef MadZhark het volgende:[..]
Lijkt er eerder op dat Pim naar de SP heeft gekeken want Jan Marijnissen schreef al boeken waarin hij zijn standpunten toelichte, lang voordat iemand van Pim had gehoord.
quote:Nee, dat zijn feiten
Op donderdag 17 juli 2003 23:54 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nee hoor, dat is een mening, en die mening deel jij.
quote:Zou je het vetgedrukte eens nader willen toelichten alsjeblieft?
Op vrijdag 18 juli 2003 22:05 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Goh, toch denk ik, weet ik wel zeker, dat JIJ 100 keer MEER mensen de keel uit hangt met je domme gezeik, gezuig en pedolovende shitzooi.
quote:Lees eens wat. Die Martijn-banner doet je goed zeker?
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:44 schreef JudgeM het volgende:[..]
Zou je het vetgedrukte eens nader willen toelichten alsjeblieft?
quote:Ik zoek me een ongeluk maar ik kan niks vinden..
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:48 schreef Hammerhouse het volgende:[..]
Lees eens wat.
quote:Spreek voor jezelf alsjeblieft.. Dat ding heb ik dus ook nog niet gevonden in SCH zijn context...
Die Martijn-banner doet je goed zeker?
quote:Gratuite, simplistische scapegoat-opmerking die de verantwoordelijkheid voor de binnenlandse problemen bij een (in werkelijkheid slechts gedeeltelijk) externe factor legt en -en dat is nog veel verontrustender- appelleert aan nationalistische sentimenten en dus een linkse partij onwaardig is. Nederland wordt overigens niet geregeerd DOOR Brussel maar VANUIT Brussel (m.a.w.: het is de stad waar de gebouwen van de E.U. staan, niet de stad die heerst over de E.U. en eveneens niet de hoofdstad van het land dat over de andere E.U.-landen heerst) en regeert ZELF mee over maarliefst 14 andere landen vanuit Brussel. Als de SP er geen problemen mee heeft om via de E.U. mee te regeren over andere landen maar niet wil dat Nederland zich naar de beslissingen van de E.U. dient te schikken, kunnen ze van Nederlands uittrede uit de E.U. maar beter een programmapunt maken.
Op donderdag 17 juli 2003 23:51 schreef sjun het volgende:
- De regering kijkt naar haar navel terwijl Brussel de macht aan het overnemen is.
[Dit bericht is gewijzigd door DeGroeneRidder op 12-08-2003 14:29]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |