Hier ontopic verder.
quote:heerlijk...
Op donderdag 17 juli 2003 23:51 schreef sjun het volgende:
- Het wordt een bende met Balkenende
- D66 zit er voor spek en bonen bij.
- Deze regering doet niks om de integratie vlot te trekken.
- De regering heeft nergens geld voor
- Niet alleen de mensen, maar ook natuur en milieu zullen het bezuren met dit kabinet.
- Aan het voorkomen van misdrijven doet de regering niks.
- We moeten het voortaan hebben over de minister van a-sociale zaken.
- Deze regering haalt de solidariteit onderuit: tussen gezonde en zieke mensen, tussen mensen met en zonder werk, tussen jong en oud, tussen man en vrouw, tussen ons híer en al die andere mensen elders op de wereld.
- De regering kijkt naar haar navel terwijl Brussel de macht aan het overnemen is.
quote:je vergat nog wat
Op maandag 21 juli 2003 23:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
heerlijk...
quote:
Kan van een partij die het nodig heeft haar politieke concurrentie te etiketteren verantwoordelijke politiek verwacht worden of functioneert een dergelijke partij slechts het beste als stuurman op de wal?
Logisch dus dat ze in die trend doorgaan.
quote:Die tomaat hebben ze nog steeds. Ze hebben hun leus alleen veranderd omdat er wat meer zetels in het vooruitzicht lagen. Verders is het nog steeds die blaatpartij die niet eens wil regeren omdat ze dan genadeloos op hun smoel gaan.
Op woensdag 23 juli 2003 12:32 schreef e.wuister het volgende:
Niets nieuws.. ze hebben niet voor niets jarenlang een tomaatje als logo gehad.
Ze kunnen en willen niets dan zeuren, wijzen en beschuldigen.Logisch dus dat ze in die trend doorgaan.
quote:Dit is door een VVD-er geroepen, en geeft wel aan dat in elke partij wel simpele zielen zitten.
''Alles zou fout gaan. De staatsschuld zou torenhoog worden, uitkeringen stijgen, asielzoekers zouden in paleizen worden gehuisvest en de overheid zal alom aanwezig zijn, nog net niet genoeg om te controleren of je je tanden wel drie keer per dag hebt gepoetst''
quote:Och als ik de site van de SP bekijk dan kan ik me goed voorstellen dat de regeringspartijen de neiging krijgen om een koekje van eigen deeg te geven. Wie de bal kaatst..........
Op donderdag 24 juli 2003 21:45 schreef Sidekick het volgende:
Over stemmingmakerij gesproken:
[..]Dit is door een VVD-er geroepen, en geeft wel aan dat in elke partij wel simpele zielen zitten.
quote:verschil is dat dit de uitlatingen zijn van 1 persoon, het zijn geen uitspraken die op de voorpagina van de partij site staan zoals bij SP
[..]Dit is door een VVD-er geroepen, en geeft wel aan dat in elke partij wel simpele zielen zitten.
quote:Ach dat het een ongenuanceerde uitspraak is akkoord maar een simpele ziel? Deze Wilders heeft behoorlijk veel gereisd en weet wel ogneveer hoe de wereld in elkaar zit. Hij is ook getrouwd met een bulgaarse dus hij heeft de zegeningen van extreem-links van dichtbij mogen meemaken.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 09:48 schreef FreedonNadd het volgende:[..]
Ach dat het een ongenuanceerde uitspraak is akkoord maar een simpele ziel? Deze Wilders heeft behoorlijk veel gereisd en weet wel ogneveer hoe de wereld in elkaar zit. Hij is ook getrouwd met een bulgaarse dus hij heeft de zegeningen van extreem-links van dichtbij mogen meemaken.
quote:Ik wil Wilders eraan herinneren dat onder Bush Senior de staatsschuld héél hoog was en op liep en Clinton vervolgens de staatschuld wegbezuinigde en nu onder Bush (niet bepaald "links" te noemen) weer oploopt tot bijna 1 Biljoen dollar.
Gepost door Rob (R@b) - donderdag 24 juli 2003 @ 19:20 - Bron: Trouw
VVD Tweede Kamerlid Geert Wilders heeft het niet zo op de linkse politiek. Terwijl de complete Kamer op reces is laat Wilders in een interview, dat gisteren in Trouw gepubliceerd werd, weten ''Links'' als het tweede gevaar voor Nederland te zien. Eerder al wees Wilders op het gevaar van islamtisch fundamentalisme.Mocht links aan de macht komen in Nederland, dan ziet Wilders het rampscenario al voor zich: ''Alles zou fout gaan. De staatsschuld zou torenhoog worden, uitkeringen stijgen, asielzoekers zouden in paleizen worden gehuisvest en de overheid zal alom aanwezig zijn, nog net niet genoeg om te controleren of je je tanden wel drie keer per dag hebt gepoetst''.
Er is volgens Wilders echter weinig aan te doen, want zo stelt de VVD'er: ''iedereen heeft recht op zijn eigen ideeën, ook al zijn ze abject''. In het interview laat Wilders verder weten gek te worden van het poldergedoe.
PVDA/Groenlinks/SP wouden ook bezuinigen alleen deze partijen wouden ook nog de nodige investeringen doen zodat wanneer de wereld economie weer op volle toeren draait Nederland niet achter ligt met onderwijs etc.
Kamertjes van 2 bij 2 waar ze vaak 5 jaar of meer moeten doorbrengen zonder te mogen werken noem ik niet bepaald paleizen.
En dat met dat tanden poetsen is al helemaal stemmingmakerij:r
quote:Je weet er echt van alles bij te halen he? En wat wil je nu zeggen? Omdat Bush zijn begroting niet sluitend heeft en ene Geert Wilders gekke dingen zegt wordt de SP vrijgepleit van stemmingmakerij? Dikke kans dat Geert Wilders volgende verkiezingen niet meer op de kieslijst staat. In ieder geval niet bij de VVD. Maar de SP komt de volgende verkiezingen gewoon weer met hun lege leuzen over de uitverkoop van de beschaving.
Op vrijdag 25 juli 2003 10:06 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
[..]Ik wil Wilders eraan herinneren dat onder Bush Senior de staatsschuld héél hoog was en op liep en Clinton vervolgens de staatschuld wegbezuinigde en nu onder Bush (niet bepaald "links" te noemen) weer oploopt tot bijna 1 Biljoen dollar.
PVDA/Groenlinks/SP wouden ook bezuinigen alleen deze partijen wouden ook nog de nodige investeringen doen zodat wanneer de wereld economie weer op volle toeren draait Nederland niet achter ligt met onderwijs etc.
Kamertjes van 2 bij 2 waar ze vaak 5 jaar of meer moeten doorbrengen zonder te mogen werken noem ik niet bepaald paleizen.
quote:Wie weinig heeft kan weinig ter verdeling inzetten
Op vrijdag 25 juli 2003 10:43 schreef Rechtse_Mensen het volgende:[..]
Je weet er echt van alles bij te halen he? En wat wil je nu zeggen? Omdat Bush zijn begroting niet sluitend heeft en ene Geert Wilders gekke dingen zegt wordt de SP vrijgepleit van stemmingmakerij? Dikke kans dat Geert Wilders volgende verkiezingen niet meer op de kieslijst staat. In ieder geval niet bij de VVD. Maar de SP komt de volgende verkiezingen gewoon weer met hun lege leuzen over de uitverkoop van de beschaving.
quote:We hebben het over het Nederlandse politieke spectrum. Laat dat stompzinnige anti-Amrikanistische een keer achterwezig a.u.b. En partijen als GL zou ik maar niet al te serieus nemen als het gaat om economische zaken. Gl liep notabene te wapperen met plannen die waren gegrond op de economische cijfers van de periode rond de verkiezingen voor de laatste. En toch bleven beweren dat ze de "banenkampioen" waren.
Op vrijdag 25 juli 2003 10:06 schreef ub40_bboy het volgende:[..]
[..]Ik wil Wilders eraan herinneren dat onder Bush Senior de staatsschuld héél hoog was en op liep en Clinton vervolgens de staatschuld wegbezuinigde en nu onder Bush (niet bepaald "links" te noemen) weer oploopt tot bijna 1 Biljoen dollar.
quote:LoL, inderdaad, maar hun creeëren banen op een andere manier: meer melkert banen. Ja zo kan m'n moeder het ook
Op vrijdag 25 juli 2003 12:57 schreef Sickie het volgende:[..]
We hebben het over het Nederlandse politieke spectrum. Laat dat stompzinnige anti-Amrikanistische een keer achterwezig a.u.b. En partijen als GL zou ik maar niet al te serieus nemen als het gaat om economische zaken. Gl liep notabene te wapperen met plannen die waren gegrond op de economische cijfers van de periode rond de verkiezingen voor de laatste. En toch bleven beweren dat ze de "banenkampioen" waren.
quote:Naar alle waarschijnlijkheid kan jouw moeder het beter. Geloof me.
Op vrijdag 25 juli 2003 13:08 schreef pberends het volgende:[..]
LoL, inderdaad, maar hun creeëren banen op een andere manier: meer melkert banen. Ja zo kan m'n moeder het ook
quote:hehe, dat zal bestwel
Op vrijdag 25 juli 2003 13:13 schreef Sickie het volgende:[..]
Naar alle waarschijnlijkheid kan jouw moeder het beter. Geloof me.
Ab nach China!
quote:En jij bent een kloon van?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:22 schreef Herr_Oetker het volgende:
Maorijnisse is gewoon een populist die slechts aan stemmingmakerij doet. Weg met die gast.Ab nach China!
quote:Kun je ook gewoon even inhoudelijk wat zeggen of is dat te lastig?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:23 schreef SCH het volgende:[..]
En jij bent een kloon van?
Dit land is een democratie.. dat betekent dat partijen als de SP en de LPF (die bijvoorbeeld ook een briljant voorbeeld zijn van een stel stemmingmakende "politici" bij elkaar) zich op hun wijze mogen uiten. Daar kan men het uiteraard niet mee eens zijn. Maar het is hun goed recht en mensen voelen zich er blijkbaar door aangesproken
quote:Na u ...
Op vrijdag 25 juli 2003 13:24 schreef Herr_Oetker het volgende:[..]
Kun je ook gewoon even inhoudelijk wat zeggen of is dat te lastig?
quote:Het is blijkbaar echt te moeilijk voor je. Zeker een SP-er?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:26 schreef SCH het volgende:[..]
Na u ...
quote:Ik denk persoonlijk dat dit nog wel eens mee zal kunnen vallen. Alhoewel ze op een aantal punten flink zullen moeten inbinden aangezien ze dan toch te maken krijgen met coalitiepartners. De SP heeft tot nu toe nooit de kans gekregen de scherpe kantjes weg te laten slijpen door een periode van verplichte overeenstemming met andere partijen aangezien ze altijd in de oppositiebankjes hebben verkeerd.
Op vrijdag 25 juli 2003 13:26 schreef Herr_Oetker het volgende:
Ach, laat de SP een keer regeren dan blijkt die partij een grote populistische en schreeuwende luchtbel te zijn die binnen 3 maanden uit elkaar klapt.
quote:Net als de LPF bedoel je? Je weet het niet want ze hebben nooit in de regering gezeten en dat is ook niet hun ultieme doel gelukkig. Het is een principele idealistische partij die niet direct voor de macht gaat.
Op vrijdag 25 juli 2003 13:26 schreef Herr_Oetker het volgende:
Ach, laat de SP een keer regeren dan blijkt die partij een grote populistische en schreeuwende luchtbel te zijn die binnen 3 maanden uit elkaar klapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |