abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 17 juli 2003 @ 13:00:42 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_11832537
ik zal je zeggen, ik begin een beetje uitgekeken te raken op me GBA.

er komen wel redelijke spellen uit maar de games die ik echt wil hebben (Payback, Radium & need for speed: porsche unleashed) zijn in geen velden of wegen te bekennen.

enige spel wat ik heb waarvoor ik echt ene gba zou kopen (als ik die niet had) is wing commander, verder zijn het vooral grote praatjes (en plaatjes) over mooie engines en in de winkel vind je te veel 16 bit 'klassiekers'.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_11832574
Ik ben er nog erg blij mee. Ik speel elke dag in de trein en hij gaat ook mee op vakantie (samen met Zelda en Metroid Fusion).

Volgende aankoop wordt Final Fantasy Advance Tactics, deze komt in september uit.

GBA SP

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11832674
Het zou wel geinig zijn om de snesversie van Sim City op de gba te hebben. Is wel een leuk spelletje om in de trein te spelen, beetje bouwen en naar je stadje kijken enzo
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  donderdag 17 juli 2003 @ 13:13:24 #5
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_11832827
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 13:00 schreef sp3c het volgende:

er komen wel redelijke spellen uit maar de games die ik echt wil hebben (Payback, Radium & need for speed: porsche unleashed) zijn in geen velden of wegen te bekennen.

enige spel wat ik heb waarvoor ik echt ene gba zou kopen (als ik die niet had) is wing commander, verder zijn het vooral grote praatjes (en plaatjes) over mooie engines en in de winkel vind je te veel 16 bit 'klassiekers'.

mee eens..mijn GBA ligt ook al weken ongebruikt op m'n nachtkastje..

wdf blijft Radium??

..hoewel, voor Road Rash haal ik m nog wel even uit het stof

donderdag 17 juli 2003 @ 13:13:52 #6
44699 err
pi_11832839
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 13:06 schreef Kiff het volgende:
Het zou wel geinig zijn om de snesversie van Sim City op de gba te hebben. Is wel een leuk spelletje om in de trein te spelen, beetje bouwen en naar je stadje kijken enzo
er komen 2 sims titels aan binnenkort
  donderdag 17 juli 2003 @ 13:15:07 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11832859
Ik kan niet zonder hoor

Zelda, AW, Chu Chu Rocket. En dan komen er nog toppers als Sword of Mana en FF:TA

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator donderdag 17 juli 2003 @ 13:52:18 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_11833603
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben er nog erg blij mee. Ik speel elke dag in de trein en hij gaat ook mee op vakantie (samen met Zelda en Metroid Fusion).

Volgende aankoop wordt Final Fantasy Advance Tactics, deze komt in september uit.

GBA SP

grootste probleem met de gba is het gebrek aan ambitie. iedereen doet follow de leader (doe wat nintendo doet) dit is voornamelijk 16 bit games porten, de nieuwe metroid wordt ook weer een port (of remake daar zijn de meningen nog over verdeeld) terwijl de ambitieuze projecten in de koelkast blijven liggen, ik noem maar Wizards van bits studios, Radium van het Nederlands Karma Studios, A sound of thunder van Bam! en niet alleen 3d shit maar ook 2d games die echt gebruik maken van de GBA's superieure 2d kwaliteiten komen niet van de grond.

Aegis bijvoorbeeld krijgt fantastische 2d graphics mee maar omdat het concept nogal onconventioneel is (het is niet op de snes verschenen) ligt het nu in de prullenbak.

donderdag 17 juli 2003 @ 15:52:10 #9
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_11836259
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 13:00 schreef sp3c het volgende:

mee eens
pi_11840946
Ik kom maar niet voorbij level 12 bij AW Captain Drake wie kan me helpen?
En ja ik heb al op gamegaqs gekeken
2006...
  donderdag 17 juli 2003 @ 20:02:39 #11
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_11842210
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 13:02 schreef Strolie75 het volgende:

GBA SP

100% mee eens, hier is het meer voor in de vakanties, maar ik grijp nog vaak genoeg naar bovenstaande titels om me kostelijk mee te kunnen vermaken.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  donderdag 17 juli 2003 @ 20:21:14 #12
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11842869
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 20:02 schreef Zooi het volgende:

[..]

100% mee eens, hier is het meer voor in de vakanties, maar ik grijp nog vaak genoeg naar bovenstaande titels om me kostelijk mee te kunnen vermaken.

Mijn school is saai, ik heb vorige jaar heel het jaar mijn GBA meegenomen naar school en multiplayer gedaan met 3 anderen (GBA's zijn populair in Enschede ). hierdoor heb ik Zelda: Four Swords 4 keer uitgespeelt (dankzij de engine zijn de levels ALTIJD!!! anders).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 17 juli 2003 @ 20:27:28 #13
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_11843043
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 13:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

grootste probleem met de gba is het gebrek aan ambitie. iedereen doet follow de leader (doe wat nintendo doet) dit is voornamelijk 16 bit games porten, de nieuwe metroid wordt ook weer een port (of remake daar zijn de meningen nog over verdeeld) terwijl de ambitieuze projecten in de koelkast blijven liggen, ik noem maar Wizards van bits studios, Radium van het Nederlands Karma Studios, A sound of thunder van Bam! en niet alleen 3d shit maar ook 2d games die echt gebruik maken van de GBA's superieure 2d kwaliteiten komen niet van de grond.

Aegis bijvoorbeeld krijgt fantastische 2d graphics mee maar omdat het concept nogal onconventioneel is (het is niet op de snes verschenen) ligt het nu in de prullenbak.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Absoluut mee eens is.
Oh en Metroid word een remake van Metroid 1. Op zich natuurlijk harstikke leuk maar laat ze liever met iets nieuws komen.
En verschrikkelijk jammer dat Aegis niet meer komet wat grafisch gezien zag het er bijzonder mooi uit.
En op zich zouden die ports niet zo erg zijn ware het niet dat Nintendo er de volle pond voor vraagt. Ik ga geen geld uitgeven voor een spel dat ik al op mn SNES heb. Maar dat doen ze natuurlijk voor de jongere generatie die nog nooit van een SNES gehoord heeft.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_11843143
Ik speel er nog heel vaak mee. Vooral als ik straks op vakantie ga .
  Moderator donderdag 17 juli 2003 @ 20:47:08 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_11843556
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 20:27 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Absoluut mee eens is.
Oh en Metroid word een remake van Metroid 1. Op zich natuurlijk harstikke leuk maar laat ze liever met iets nieuws komen.
En verschrikkelijk jammer dat Aegis niet meer komet wat grafisch gezien zag het er bijzonder mooi uit.
En op zich zouden die ports niet zo erg zijn ware het niet dat Nintendo er de volle pond voor vraagt. Ik ga geen geld uitgeven voor een spel dat ik al op mn SNES heb. Maar dat doen ze natuurlijk voor de jongere generatie die nog nooit van een SNES gehoord heeft.

ja dat is het argument maar ik vind dat eigenlijk onzin.

Games waren vroeger niet perfect, voor ons heeft het misschien nostalgische waarde maar de jongere generatie er kritisch naar kijkt dan weten ze dat de games inmiddels sprongen vooruit zijn gegaan, toegegeven 2d gaming is een beetje doodgegaan na de snes maar ik zie dan toch liever wat spectaculaire titels als bv aegis en van Nintendo verwacht ik helemaal spetterende 2d graphics, de GBA zou volgens hen de ultieme 2d console worden maar de nintendo titels zijn tot nog toe de snes nog niet ontgroeid qua graphs

en van een gba versie van viewtifull joe heb ik ook nog nix gehoord

donderdag 17 juli 2003 @ 20:58:07 #16
17061 mvt
blame Canada
pi_11843851
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 19:20 schreef Perfect het volgende:
Ik kom maar niet voorbij level 12 bij AW Captain Drake wie kan me helpen?
En ja ik heb al op gamegaqs gekeken
Bedoel je die met dat eiland in het midden en je begint met o.a. 1 lander en 2 subs??

Makkelijkste is eerst de Sub van Drake uit te schakelen (door met je eigen subs te duiken. Dan zijn jouw subs veilig. Daarna zijn battleship en zijn landers. 1 voor 1 en zorg dat je de unit compleet vernietigd zodat je subs onzichtbaar zijn. Tank + mannetje naar het eiland en zorg dat je 1 lander achter houd

Zo snel mogelijk naar beneden doorstoten. Daar brug blokken met zwaar geschut met langeafstandsgeschut erachter. Ondertussen rechts boven inpikken.

We were to understand there would be pie and punch?
pi_11852142
Ik vermaak me nog prima met de GBA. Beter dan met de GC, die heb ik de deur uitgedaan!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 18 juli 2003 @ 09:33:05 #18
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11853075
Vanmiddag eens kijken of ik Chu Chu Rockets nog ergens kan vinden.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:19:09 #19
17061 mvt
blame Canada
pi_11853829
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 08:04 schreef Jarno het volgende:
Ik vermaak me nog prima met de GBA. Beter dan met de GC, die heb ik de deur uitgedaan!
De replaywaarde van de games is extreem hoog. Net als de lengte van een aantal games. En opzich komen er naast de gebaande games ook veel originele games uit die niet van de SNES komen.
  • Pokemon (tis natuurlijk ondertussen de grootste franchise ter wereld)
  • Advance Ware
  • Chu Chu Rocket (maar dat is van origine een Dreamcast game)
  • Hamtaro
  • Britneys Dance Beat
  • Kasparov Chess (volgens mij een van de weinige schaak games op een console)
  • Creatures (wist ik nieteens dat die er was. PC port)
  • En zo zijn er nog wel meer.
    Natuurlijk zijn er veel franchises op de GBA en veel ports, maar niet alleen maar SNES ports.

Moderator vrijdag 18 juli 2003 @ 10:32:35 #20
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_11854105
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 10:19 schreef mvt het volgende:

[..]

De replaywaarde van de games is extreem hoog. Net als de lengte van een aantal games. En opzich komen er naast de gebaande games ook veel originele games uit die niet van de SNES komen.

• Pokemon (tis natuurlijk ondertussen de grootste franchise ter wereld)
  • Advance Ware
  • Chu Chu Rocket (maar dat is van origine een Dreamcast game)
  • Hamtaro
  • Britneys Dance Beat
  • Kasparov Chess (volgens mij een van de weinige schaak games op een console)
  • Creatures (wist ik nieteens dat die er was. PC port)
  • En zo zijn er nog wel meer.
    Natuurlijk zijn er veel franchises op de GBA en veel ports, maar niet alleen maar SNES ports.

het gaat mij ook niet per sé om de ports, mijn coolste games zijn ports (wc prophecy, rock en roll racing, lost vikings) maar om het gebrek aan ambitie.

geen van die games die jij noemt (en geen van de games die ik net noemde op wing commander na) stijgt echt boven snes kwaliteit uit, sterker nog lost vikings is een stuk minder dan de snes versie, zelfde geld voor donkey kong country ... en dat terwijl de GBA zoveel krachtiger is als de snes.

ik voel me in het ootje genomen

vrijdag 18 juli 2003 @ 10:43:54 #21
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_11854293
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 10:32 schreef sp3c het volgende:
    geen van die games die jij noemt (en geen van de games die ik net noemde op wing commander na) stijgt echt boven snes kwaliteit uit, sterker nog lost vikings is een stuk minder dan de snes versie, zelfde geld voor donkey kong country ... en dat terwijl de GBA zoveel krachtiger is als de snes.
    Dan nog is het probleem van de GBA zijn beperkte aantal pixels. De Snes kon gewoon 6x zoveel pixels aansturen. Geen wonder dat de grafische kwaliteit hoger lag op de SNES. Dat betekent niet dat de GBA spellen lelijk moeten zijn, maar vergeet niet dat je maar een beperkt tft scherm hebt ipv een groot PAL scherm.

En dan nog vind ik dat de games er goed uit zien en het je het op een GBA niet alleen van grafics moet hebben (maar dat is op elke console). De supersimpele graphics van AW maken het spel juist. De cartoon style doet het heel goed. Daarvoor hoeven de graphics niet op SNES of hoger niveau te liggen

Moderator vrijdag 18 juli 2003 @ 11:05:56 #22
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_11854629
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 10:43 schreef mvt het volgende:

[..]

Dan nog is het probleem van de GBA zijn beperkte aantal pixels. De Snes kon gewoon 6x zoveel pixels aansturen. Geen wonder dat de grafische kwaliteit hoger lag op de SNES. Dat betekent niet dat de GBA spellen lelijk moeten zijn, maar vergeet niet dat je maar een beperkt tft scherm hebt ipv een groot PAL scherm.

En dan nog vind ik dat de games er goed uit zien en het je het op een GBA niet alleen van grafics moet hebben (maar dat is op elke console). De supersimpele graphics van AW maken het spel juist. De cartoon style doet het heel goed. Daarvoor hoeven de graphics niet op SNES of hoger niveau te liggen

tuurlijk helemaal waar, maar dan moet nintendo niet het ultieme walhalla van 2d gaming aankondigen.

Wat er nu gepresteerd wordt is beneden alle pijl, qua gameplay zitten er leuke games tussen maar het ziet er niet uit alsof je met de ultieme 2d console aan het spelen bent.

op CT special forces na dan maar die heeft zo'n laag budget gehad dat die gewoon nergens meer te verkrijgen is, simpel en alleen omdat het nogal gewaagd is om veel tijd en geld in de ontwikkeling van een gba spel te steken.

en toegegeven, boktai en shining soul2 worden ook heel erg mooi, zal dr is wat shotjes bijzoeken

vrijdag 18 juli 2003 @ 11:38:16 #23
    44699 err
    pi_11855279
    Boktai even bekeken gisteren, ziet er aardig uit. Er is reedsch een US beta versie gedumpt
      vrijdag 18 juli 2003 @ 11:45:54 #24
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_11855493
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 11:38 schreef err het volgende:
    Boktai even bekeken gisteren, ziet er aardig uit. Er is reedsch een US beta versie gedumpt
    In de cartridge van Boktai wordt een lichtsensor ingebouwd (anders is het spel niet speelbaar). Al het triest warez-volk heeft dus pech.
      vrijdag 18 juli 2003 @ 11:46:44 #25
    44699 err
    pi_11855524
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 11:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

In de cartridge van Boktai wordt een lichtsensor ingebouwd (anders is het spel niet speelbaar). Al het triest warez-volk heeft dus pech.

nee hoor, de licht-sensor check is er al uit gesloopt. Gewoon speelbaar dus.
      vrijdag 18 juli 2003 @ 11:47:40 #26
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_11855548
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 11:46 schreef err het volgende:

[..]

En nu genoeg daarover Lees de FAQ eens
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      vrijdag 18 juli 2003 @ 11:49:26 #27
    3415 Webby
    1 omhoog!
    pi_11855590
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 11:45 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

En hoelang gaat het duren voor daar een patch voor komt net zoals voor de verschillende save methodes ... er zijn al patches om alle null bytes eraf te rippen en er worden al roms geleverd met complete oldschool style commodore intro's van this game is brought by met scrollers etc.
    Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
      vrijdag 18 juli 2003 @ 11:49:58 #28
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_11855608
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 11:46 schreef err het volgende:
    Het spel past zich aan de weersomstandigheden aan, dus sommige gebieden kun je pas in het donker bereiken en sommige eindbazen kun je alleen in zonlicht verslaan. Lijkt me dus behoorlijk lastig spelen zonder die sensor.
      vrijdag 18 juli 2003 @ 11:54:11 #29
    3415 Webby
    1 omhoog!
    pi_11855723
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 11:49 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het spel past zich aan de weersomstandigheden aan, dus sommige gebieden kun je pas in het donker bereiken en sommige eindbazen kun je alleen in zonlicht verslaan. Lijkt me dus behoorlijk lastig spelen zonder die sensor.

Toch nog 1x offtopic ... er zijn al flash kaarten met realtime klok voor bijv pokemon. Zou me niks verbazen als ze die day/night shifts daar op aan weten te sluiten oid.
      vrijdag 18 juli 2003 @ 11:55:08 #30
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_11855748
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 11:49 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Wat dacht je van een soort loop naar de volumeregelaar, kan je mooi daarmee het percentage zon instellen
    pi_11855774
    Koop nou gewoon eens je spelletjes, stelletje triestelingen. Beetje GBA spel kost gloedjenieuw 50 euro, ben je weken zoet mee. Bestel 'm uit Canada en je bent maar 30 euro kwijt.
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
      vrijdag 18 juli 2003 @ 11:58:47 #32
    3415 Webby
    1 omhoog!
    pi_11855840
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 11:56 schreef Jarno het volgende:
    Koop nou gewoon eens je spelletjes, stelletje triestelingen. Beetje GBA spel kost gloedjenieuw 50 euro, ben je weken zoet mee. Bestel 'm uit Canada en je bent maar 30 euro kwijt.
    Al mijn cube games (nu 15) heb ik gekocht en ik heb een paar GBA spellen gewoon gekocht. Als ik games echt super tof vind koop ik ze. Daarnaast heb ik een flash kaart, maar die staat nu vol met nes en sega master system games.

Heerlijk toch 500 games op je gba spelen

vrijdag 18 juli 2003 @ 11:59:41 #33
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_11855862
    quote:
    Juist, en 2e hands zijn ze zelfs nog goedkoper.

En nu kappen met die warez-shit.

Overigens koop ik Boktai niet. Ik speel op wisselende tijden wanneer het mij het beste uitkomt. Lijkt me beetje frustrerend om niet verder te kunnen omdat je toevallig zonlicht nodig hebt.

pi_11855867
    't Is maar waar je tijd voor hebt, 500 games... 't Gaat dan een beetje om het verzamelen en niet om de games lijkt me, maar goed. Als jij d'r gelukkig mee bent...
      vrijdag 18 juli 2003 @ 12:02:41 #35
    44699 err
    pi_11855935
    quote:
    en dit moet me overhalen? 50 euro voor een lousy 4mb groot spel, hetzelfde wat ik betaal voor een 2 Gb PC spel..sorry hoor, maar zo haal je piracy op je hals. Een serieuze pricedrop en ik wil overwegen spellen aan te gaan schaffen. Daarnaast schreeuwt Ninetndo van de daken dat de verkoopcijfers de pan uit knallen dus ik voel me niet schuldig.

En nu zal ik ophouden

[Dit bericht is gewijzigd door err op 18-07-2003 12:04]

vrijdag 18 juli 2003 @ 12:04:05 #36
    3415 Webby
    1 omhoog!
    pi_11855971
    Laten we iig het offtopic gepraat maar kappen.
    iig heb ik in totaal al 700+ euro aan games liggen die ik netjes heb betaald.

Het lijkt me wel een tof spel dat met dag en nacht ... erg leuk concept. Misschien ook wel een kopertje. Maar eerst wil ik kuru kuru kururin nog kopen dit weekend

vrijdag 18 juli 2003 @ 12:04:30 #37
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_11855976
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 12:02 schreef err het volgende:

[..]

en dit moet me overhalen? 50 euro voor een lousy 4mb groot spel, hetzelfde wat ik betaal voor een 2 Gb PC spel..sorry hoor, maar zo haal je piracy op je hals. Een serieuze pricedrop en ik wil overwegen spellen aan te gaan schaffen.

Wat een onzin... Er zijn ook gewoon ontwikkelkosten in gaan zitten hoor... Een team dat het spel gemaakt heeft.

En nu genoeg over Warez !

pi_11855994
    quote:

[..]

en dit moet me overhalen? 50 euro voor een lousy 4mb groot spel, hetzelfde wat ik betaal voor een 2 Gb PC spel..sorry hoor, maar zo haal je piracy op je hals. Een serieuze pricedrop en ik wil overwegen spellen aan te gaan schaffen.

Of 30 euro. Iedere debiel met een beetje inkomen kan tegenwoordig een credit-card aanvragen, dus dat is geen reden. Als je bij dvdboxoffice bestelt, heb je het binnen een week in huis, free shipping worldwide.

Maar goed, gasten als jij zijn nog niet tevreden als ze 5 voor een tientje zijn, en zullen blijven downloaden tot ze er dood bij neervallen. De parasieten in de pels, die zul je altijd wel houden vrees ik.

Ga maar lekker naar je flash linker zooi en je elite 0-second release ellende, en val ons d'r niet mee lastig wil je.

vrijdag 18 juli 2003 @ 12:05:09 #39
    3415 Webby
    1 omhoog!
    pi_11856001
    quote:

[..]

en dit moet me overhalen? 50 euro voor een lousy 4mb groot spel, hetzelfde wat ik betaal voor een 2 Gb PC spel..sorry hoor, maar zo haal je piracy op je hals. Een serieuze pricedrop en ik wil overwegen spellen aan te gaan schaffen. Daarnaast schreeuwt Ninetndo van de daken dat de verkoopcijfers de pan uit knallen dus ik voel me niet schuldig.

En nu zal ik ophouden

Er zijn zat games van rond de 10 / 15 euro ...

Net zoiets als met dvd's ... tuurlijk heb ook ik een tiental divxjes liggen, maar ik heb van dingen die ik echt waardeer liever het origineel en heb nu ook een dvd collectie van 51 dvd's ...

[Dit bericht is gewijzigd door Webby op 18-07-2003 12:05]

pi_11856015
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

En nu genoeg over Warez !

Oh, okay. .
      vrijdag 18 juli 2003 @ 12:06:04 #41
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_11856028
    quote:
    Ik heb elk spel op mijn Nintendo tot nu toe legaal, itt tot mijn PC games. Maar zelfs als ik zou kunnen flashen enzo zou ik dat niet doen bij mijn Cube of GBA. Tis toch een principekwestie bij de consoles
      vrijdag 18 juli 2003 @ 12:07:12 #42
    3415 Webby
    1 omhoog!
    pi_11856059
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 12:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

Of 30 euro. Iedere debiel met een beetje inkomen kan tegenwoordig een credit-card aanvragen, dus dat is geen reden. Als je bij dvdboxoffice bestelt, heb je het binnen een week in huis, free shipping worldwide.

Maar goed, gasten als jij zijn nog niet tevreden als ze 5 voor een tientje zijn, en zullen blijven downloaden tot ze er dood bij neervallen. De parasieten in de pels, die zul je altijd wel houden vrees ik.

Ga maar lekker naar je flash linker zooi en je elite 0-second release ellende, en val ons d'r niet mee lastig wil je.

play.com ik had die creditcard nooit aan moeten schaffen ... maar wel mooi wario world gekocht (en veelste veel dvd's)
      vrijdag 18 juli 2003 @ 12:13:12 #43
    44699 err
    pi_11856218
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 12:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik weet het, ik heb een creditcard en bestel ook bij dvdboxoffice. Maar alleen dvd's.
    quote:
    Huilebalk.
    Als je weet wat er voor een ongelovelijke BAGGER uitkomt voor de GBA (70% is echt troep) en daar dan toch 50 euro voor durven te vragen..30 euro is ook nog teveel. En die kosten liggen alleen maar zo hoog vanwege het foute medium wat Nintendo gebruikt, de cartridges. Het zijn echt niet alleen maar ontwikkelingskosten. De PSP die eraan komt bijvoorbeeld garandeert lagere prijzen omdat de productiekosten veel lager liggen. En dat is een goeie zaak.
      vrijdag 18 juli 2003 @ 12:43:39 #44
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_11856836
    Net Chu Chu Rockets gekocht, voor € 8,98

Ik ben benieuwd.

vrijdag 18 juli 2003 @ 12:54:38 #45
    44699 err
    pi_11857100
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 12:43 schreef Strolie75 het volgende:

Ik ben benieuwd.

kijk, DAT zijn prijsjes
    pi_11857242
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 12:43 schreef Strolie75 het volgende:

Ik ben benieuwd.

Waar waar?
      vrijdag 18 juli 2003 @ 13:06:07 #47
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_11857356
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 12:13 schreef err het volgende:

[..]

Ik weet het, ik heb een creditcard en bestel ook bij dvdboxoffice. Maar alleen dvd's.
    [..]

Huilebalk.
    Als je weet wat er voor een ongelovelijke BAGGER uitkomt voor de GBA (70% is echt troep) en daar dan toch 50 euro voor durven te vragen..30 euro is ook nog teveel.

Dan koop je die games toch niet, bespaar je ook geld mee
    quote:
    En die kosten liggen alleen maar zo hoog vanwege het foute medium wat Nintendo gebruikt, de cartridges. Het zijn echt niet alleen maar ontwikkelingskosten. De PSP die eraan komt bijvoorbeeld garandeert lagere prijzen omdat de productiekosten veel lager liggen. En dat is een goeie zaak.
    Voor de opvolger van de GBA schijnen ook CD cardridges te komen, net als bij de PSP.
      vrijdag 18 juli 2003 @ 13:09:31 #48
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_11857421
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 13:00 schreef Lexie het volgende:
    Waar waar?
    FRS (met zo'n kortingskaart).
      Moderator vrijdag 18 juli 2003 @ 14:06:55 #49
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_11858882
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 12:13 schreef err het volgende:

[..]

[..]

Huilebalk.
    Als je weet wat er voor een ongelovelijke BAGGER uitkomt voor de GBA (70% is echt troep) en daar dan toch 50 euro voor durven te vragen..30 euro is ook nog teveel. En die kosten liggen alleen maar zo hoog vanwege het foute medium wat Nintendo gebruikt, de cartridges. Het zijn echt niet alleen maar ontwikkelingskosten. De PSP die eraan komt bijvoorbeeld garandeert lagere prijzen omdat de productiekosten veel lager liggen. En dat is een goeie zaak.

ja want ps2 games zijn zoooooo goedkoop
      vrijdag 18 juli 2003 @ 16:51:44 #50
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_11862971
    Gisteren is Boktai gelanceerd in Japan, samen met de speciale Boktai GBA SP. Alleen er is een probleempje. De battery die in de GBA SP zit is naar europese maatstaven gemaakt, en niet naar Japanse, dus opladen kunnen de Japaners niet (dit begreep ik ervan, het bericht was namelijk in het frans)
      vrijdag 18 juli 2003 @ 16:52:59 #51
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_11862994
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 14:06 schreef sp3c het volgende:
    Precies,

lagere productiekosten = hogere winstmarge. Die games worden echt niet goedkoper hoor!

vrijdag 18 juli 2003 @ 20:44:57 #52
    19126 Pichu
    Pichupacabra
    pi_11867064
    Sony PSP
    Nintendo GBA SP

Hmm...

Pichu --> Pikachu --> Raichu
      vrijdag 18 juli 2003 @ 21:01:42 #53
    44699 err
    pi_11867313
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 14:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee, maar dan krijg je wel ff iets meer als een lullige snes port van 4mb. Zelfde geldt voor PC games.
    pi_11867429
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 21:01 schreef err het volgende:

[..]

nee, maar dan krijg je wel ff iets meer als een lullige snes port van 4mb. Zelfde geldt voor PC games.

Dus jij gaat voor de kwantiteit in plaats van de kwaliteit? Ik heb medelijden met je . En op de consoles en p.c. verschijnen ook genoeg ports waarvoor weer het volle pond betaald moet worden.
    pi_11869765
    Heb sinds eergisteren Lufia The Ruins of Lore voor de GBA in huis
    Geweldig spel.
    Ik heb voor het eerst Lufia 2 op de SNES gespeeld en daar kon ik al heel moeilijk mee stoppen.
    Maar gisteravond begon ik met spelen en ben ik pas gestopt toen het half 7 s'ochtens was.
    Echt een superspel
      Moderator zaterdag 19 juli 2003 @ 09:37:56 #56
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_11874000
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 21:01 schreef err het volgende:

[..]

je krijgt meer FMV en meer speech maar daar blijft het ook bij worden de spellen niet echt veel beter door (wel wat natuurlijk voor de beleving van het verhaal)
      zaterdag 19 juli 2003 @ 10:08:38 #57
    44699 err
    pi_11874174
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2003 21:09 schreef Lexie het volgende:

[..]

Dus jij gaat voor de kwantiteit in plaats van de kwaliteit? Ik heb medelijden met je . En op de consoles en p.c. verschijnen ook genoeg ports waarvoor weer het volle pond betaald moet worden.

nee ik ga zeker voor kwaliteit, iets wat best schaars is onder de gba titels.
      Moderator zaterdag 19 juli 2003 @ 11:13:48 #58
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_11874693
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2003 10:08 schreef err het volgende:

[..]

nee ik ga zeker voor kwaliteit, iets wat best schaars is onder de gba titels.

dat is zeker waar, zie daarvoor ook mijn eerdere posts in dit topic.

Er is veel te weinig kwaliteit en zelfs de meeste originele topgames zijn kwalitatief erg zwak.

Ik noem bijvoorbeeld de speelduur van Metroid Fusion en Wario Land (10 seconden ofzo) die is veel en veel te kort.

maar omdat er nix beters is te vinden loopt iedereen ermee weg

pi_11875256
      Moderator zaterdag 19 juli 2003 @ 12:50:11 #60
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_11875882
    quote:
    Op zaterdag 19 juli 2003 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
    [afbeelding]
    zijn uitzonderingen op elke regel natuurlijk, die game lijkt me ook errug gaaf maar dat had ik al gezegd geloof ik
    pi_11890161
    Hoeveel levels heeft Advance Wars, ik ben nu bij de 17e bij Enigma.
    Op Gamefaqs stond er dat er 21 levels zouden zijn.
    Maar daar is level 20 Enigma?
    2006...
    pi_11905735
    dat komt omdat je bij de kanbei missies snel moet spelen (in een aantal dagen ) en dan kom je sonja ook nog tegen ( die heeeft 3 missies))
      maandag 21 juli 2003 @ 10:27:58 #63
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_11905799
    gisteren gekocht:
    Mat Hoffman's Pro BMX 2 (€15)
    Klonoa (€20)
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_11906102
    Wat vindt jij van Klonoa Smots? Ik zie 'm steeds vaker liggen voor een leuk prijsje, is het wat?
      maandag 21 juli 2003 @ 10:59:22 #65
    10785 Smots
    pi_11906402
    quote:
    Op maandag 21 juli 2003 10:43 schreef Jarno het volgende:
    Wat vindt jij van Klonoa Smots? Ik zie 'm steeds vaker liggen voor een leuk prijsje, is het wat?
    ja, ik vind 'm erg cool, maar dat heeft er denk ik ook mee te maken dat ik compleet verslingerd was aan Klonoa 2 op de PS2.
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      maandag 21 juli 2003 @ 11:14:43 #66
    52567 HANDPUPPE
    Talk to the handpuppe!!
    pi_11906746
    Ook een SP voor de vakantie gekocht en nu al uitgekeken op Mario Cart Daar gaat weer 45 euro lol Iemand belang?? lol Niet de SP maar Mario Cart
    Talk to the handpuppe!!
      maandag 21 juli 2003 @ 11:15:32 #67
    10785 Smots
    pi_11906767
    quote:
    Op maandag 21 juli 2003 11:14 schreef HANDPUPPE het volgende:
    Ook een SP voor de vakantie gekocht en nu al uitgekeken op Mario Cart Daar gaat weer 45 euro lol Iemand belang?? lol Niet de SP maar Mario Cart
    ruilen tegen andere games?
    Ik heb X2: wolverine's revenge en Mike Tyson Boxing in de aanbieding.
      maandag 21 juli 2003 @ 11:25:59 #68
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_11907030
    quote:
    Op maandag 21 juli 2003 11:14 schreef HANDPUPPE het volgende:
    Mario kart voor 45 eurie . Volgende keer iets beter zoeken naar de games he.
    pi_11916990
    Mario Kart Ruled
    2006...
    pi_11917105
    En nog iets.
    Ik ben nu bij Advance Wars bij level 18 het eennalaatste level dus.
    Maar ik kan alleen Grit, en Sami gebruiken.
    Dus Grit links andy in het midden en Sami aan de rechterkant.
    Maar ik lees ook op Gamefaqs dat je ookandere co's kunt gebruiken.
    Zoals Eagle en Drake.
    Maar hoe krijg je die, ik heb er eigenlijk geen Unlockt.
    Of moet je die kopen/huren oid bij Hachi?
    2006...
      dinsdag 22 juli 2003 @ 09:21:41 #71
    10785 Smots
    pi_11929284
    quote:
    Op maandag 21 juli 2003 11:15 schreef Smots het volgende:

[..]

ruilen tegen andere games?
    Ik heb X2: wolverine's revenge en Mike Tyson Boxing in de aanbieding.

Of ik heb anders ook nog wel PS2/Xbox/NGC-zooi in de aanbieding...
    pi_11966190
    als je het spel uitspeeld , verschijnen er co's in je winkeltje waar je die kunt kopen , maar alleen als je bijv. mission 4 met max hebt gedaan , of alle kanbei missies met sami.
      woensdag 23 juli 2003 @ 20:29:18 #73
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_11969625
    Wat een heerlijke vakantie heb ik achter de rug. Mijn Gameboy Advance heb ik nieuw leven ingeblazen met een aantal nieuwe aankopen:

Chu Chu Rocket
    Golden Sun
    X-Men: Wolverine's Revenge
    Super Mario Advance
    Namco Museum (Ms. Pac Man, Pole Position, Galaga, Galaxian, Dig Dug)
    Lilo & Stitch

Vooral Golden Sun en Namco Museum zijn geweldig, ook Chu Chu Rocket is verslavend en erg grappig. Ik ga nu vlug weer verder Golden Sun spelen

pi_11969926
    Ik heb net een filmpje gezien van Sword of Mana, Final Fantasy Tactics: Advance, de nieuwe Metroid en de Mario & Luigi game. Die spellen gaan zooo roeleren .
      woensdag 23 juli 2003 @ 20:59:51 #75
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_11970312
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2003 20:42 schreef Lexie het volgende:
    Ik heb net een filmpje gezien van Sword of Mana, Final Fantasy Tactics: Advance, de nieuwe Metroid en de Mario & Luigi game. Die spellen gaan zooo roeleren .
    Wat voor soort games is Sword of Mana? Is het Golden Sun achtig? Dan vind ik t nu al koel namelijk, ben verslaafd
    pi_11970507
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2003 20:59 schreef TripleM het volgende:

[..]

Wat voor soort games is Sword of Mana? Is het Golden Sun achtig? Dan vind ik t nu al koel namelijk, ben verslaafd

Meer richting Zelda en Secret of Mana. Dus niet turnbased, maar meer een actierpg. Maar als hij al eens half zo goed is als Secret of Mana .
      woensdag 23 juli 2003 @ 23:02:20 #77
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_11973422
    quote:
    Op woensdag 23 juli 2003 21:06 schreef Lexie het volgende:
    Meer richting Zelda en Secret of Mana. Dus niet turnbased, maar meer een actierpg. Maar als hij al eens half zo goed is als Secret of Mana .
    Actie RPG. Hmm. Ik ken Zelda wel, maar Secret of Mana dus weer niet. Ik ken dan weer wel Golden Sun en hoe heet die andere, oude voor de gewone Gameboy ook alweer.. puntjepuntje Sword II, ook zo'n RPG waar je met een groepje avonturen beleeft (om het even erg oneerbiedig samen te vatten).

Hmm info zegt dit:

quote:
    We got to play through the first few minutes of Sword of Mana at Square Enix's E3 booth. The game is a Game Boy Advance-based remake of the first Seiken Densetsu, which was released in English on the original Game Boy as Final Fantasy Adventure. Longtime Square fans will remember that Seiken Densetsu 2 was released on the Super NES in English as Secret of Mana, and it seems that Sword of Mana is being patterned in gameplay mechanics and visuals after that popular game.

At its heart, Sword of Mana is a Zelda-like overhead action RPG. You'll have a basic sword combo attack and other special abilities that you can also use during or between battles to achieve various effects. The one ability we saw was sleep, which let you lie down in the grass and slowly recover hit points. Like in Secret of Mana, we quickly gained an ally in the form of a young traveling girl. The game uses AI to control characters helping you, and you can set preferences related to how you want these characters to behave. Sword of Mana also uses the wheel menus seen in Secret of Mana, which will surely take old fans back.

The visuals in Sword of Mana consist of good, solid RPG-style sprites and tiled backgrounds. The game looks more or less like many Square games on the SNES, and this coupled with the fact that the game is a remake evokes a lot of nostalgia. We're looking forward to playing more of Sword of Mana, and we'll tell you about it when we do.

Screenies:

http://gameboy.gamezone.com/gamesell/screens/s22016_GBA.htm?Num=0 en verder

donderdag 24 juli 2003 @ 11:07:05 #78
    44699 err
    pi_11981033
    het schijnt dat er binnenkort een C64 emulator voor de GBA komt!

http://splam.emuhq.com/

dat zou zijn natuurlijk

pi_11982071
    Wat zijn nou de games om met meerdere mensen te spelen (2 of 3)?

We gaan op vakantie en nemen een linkkabel en 3 GBA's mee. We gaan in ieder geval spelen: Tetris, Mario Kart, Dodgeball, Bomberman.

Wie heeft er nog goede tips??

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_11982107
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2003 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:
    Wat zijn nou de games om met meerdere mensen te spelen (2 of 3)?

We gaan op vakantie en nemen een linkkabel en 3 GBA's mee. We gaan in ieder geval spelen: Tetris, Mario Kart, Dodgeball, Bomberman.

Wie heeft er nog goede tips??

Chu Chu Rocket!

slechts 10 euro bij de Vrije Platenzaak en dikke pret (ook singeplayer, trouwens)! Vooral erg chaotisch Je hebt er trouwens maar 1 cartridge van nodig, de andere GBA's downloaden dan het spel via de linkkabel.

Verder is Zelda: Four Swords wel aardig, maar imho niet de 45 euro waard (replay value vind ik zelf wat tegenvallen). Alleen leuk dus, als je ook a Link to the Past wilt gaan spelen (het andere spel op de cartridge). Overigens heeft iedere speler hier een eigen cartridge voor nodig.

Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
    Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
    pi_11982201
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2003 12:01 schreef MrTinux het volgende:

[..]

Chu Chu Rocket!

Die ga ik es bekijken.. thanx. We zijn overigens op zoek naar die simpele games die ontzettend leuk zijn om effe tegen elkaar te doen. Niet van die spellen zoals Zelda waarbij je een heel verhaal moet volgens en tientallen uren bezig bent..
    We zijn op vakantie dus we gaan ook nog gewoon zuipen en achter de wijven aan
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_11982247
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2003 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Die ga ik es bekijken.. thanx. We zijn overigens op zoek naar die simpele games die ontzettend leuk zijn om effe tegen elkaar te doen. Niet van die spellen zoals Zelda waarbij je een heel verhaal moet volgens en tientallen uren bezig bent..
    We zijn op vakantie dus we gaan ook nog gewoon zuipen en achter de wijven aan

Dat valt met Four Swords wel mee, over 1 potje (1 wereld a 3 of 4 levels, er zijn er vier) doe je net geen half uur. Oftewel binnen 2 uur heb je alle werelden gehad Ok, de engine die erachter zit zorgt er wel voor dat iedere keer de levels anders zijn ingedeeld, maar ECHT vernieuwend is het na die 2 uurtjes niet meer. Ik zie het zelf dan ook als een leuke aanvulling op aLttP, maar het is de aanschaf van de cartridge zelf niet waard.

enne, veel plezier op vakantie natuurlijk

Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
    Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
      donderdag 24 juli 2003 @ 12:36:42 #83
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_11982860
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2003 12:08 schreef MrTinux het volgende:

[..]

Dat valt met Four Swords wel mee, over 1 potje (1 wereld a 3 of 4 levels, er zijn er vier) doe je net geen half uur. Oftewel binnen 2 uur heb je alle werelden gehad Ok, de engine die erachter zit zorgt er wel voor dat iedere keer de levels anders zijn ingedeeld, maar ECHT vernieuwend is het na die 2 uurtjes niet meer. Ik zie het zelf dan ook als een leuke aanvulling op aLttP, maar het is de aanschaf van de cartridge zelf niet waard.

enne, veel plezier op vakantie natuurlijk

Ik heb enorme fun met Four Sword op school. Ik speel et zeker 2 keer in de week met 3 spelers. Four Swords en Advance Wars 2 zijn mijn favorite multiplayer games voor de GBA.
      donderdag 24 juli 2003 @ 13:03:18 #84
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_11983387
    Nog alweer een hoop spellen die ik niet ken.. Pff!

Chu Chu Rocket is inderdaad superleuk, gewoon een leuk simpel puzzelspelletje, multiplayer heb ik nog niet gespeeld maar ik moet dan ook nog steeds es zo'n kabel aanschaffen..

Wat zijn nog meer spellen die vergelijkbaar zijn met Golden Sun? Ik heb wel meer RPGs gespeeld maar deze lijkt er vooralsnog met kop en schouders bovenuit te steken, wat een geweldig spel! Ik las dat deel 2 aan het einde van dit jaar komt, daar kijk ik nu al naar uit!

donderdag 24 juli 2003 @ 14:13:40 #85
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_11985363
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2003 13:03 schreef TripleM het volgende:
    Wat zijn nog meer spellen die vergelijkbaar zijn met Golden Sun? Ik heb wel meer RPGs gespeeld maar deze lijkt er vooralsnog met kop en schouders bovenuit te steken, wat een geweldig spel! Ik las dat deel 2 aan het einde van dit jaar komt, daar kijk ik nu al naar uit!
    Golden Sun: The lost age (niet deel 2, want die bestaat niet) komt in september in onze winkeltjes.

Leuke RPG's voor de GBA: Megaman Battle Network serie (1 tot/m 3), Sword of mana, Lufia, boktai, Pokemon Sapphire/Ruby (rules big time!), Phantasy Star Collection, Lord of the Rings: The Two Towers, Final Fantasy Tactics Advance, Tactics Ogre - The Knight of Lodis, Breath of Fire 1&2 enz

donderdag 24 juli 2003 @ 14:25:19 #86
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_11985718
    Dan ga ik die mooi es aanschaffen, The Lost Age. Dat Sword of Mana moet ik ook maar es proberen..
      donderdag 24 juli 2003 @ 15:56:44 #87
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_11988442
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2003 14:25 schreef TripleM het volgende:
    Dan ga ik die mooi es aanschaffen, The Lost Age. Dat Sword of Mana moet ik ook maar es proberen..
    Sword of mana komt over een aantal maanden.
    pi_11994982
    quote:
    Op donderdag 24 juli 2003 14:25 schreef TripleM het volgende:
    Lost age heb ik ondertussen al weer uitgespeeld . in America is hij namelijk al lang weer uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 24-07-2003 20:52]

pi_11998045
    vandaag in de v&de van eindhoven geweest, hadden ze nog 1 linkkabel van trustmaster voor 3 euro !!!!!!!!!, (ik heb hem niet meegenomen , ik had er al 1 gekocht toen ik me gba kocht voor 9 euro(de kabel he )
    )
      Moderator vrijdag 25 juli 2003 @ 09:31:54 #90
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_12003984
    ik ga dit jaar naar ects en ik heb een afspraak geregeld met de peoples achter Payback ... met een beetje geluk mag ik er mee spelen ook

vrijdag 25 juli 2003 @ 10:18:43 #91
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12004592
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2003 09:31 schreef sp3c het volgende:
    ik ga dit jaar naar ects en ik heb een afspraak geregeld met de peoples achter Payback ... met een beetje geluk mag ik er mee spelen ook

[afbeelding]
    [afbeelding]

Ik kan niet. Je MOET 18 zijn van die apen daar in london
      vrijdag 25 juli 2003 @ 12:13:24 #92
    44699 err
    pi_12006929
    quote:

[afbeelding]
    [afbeelding]

zullen we met de pet rondgaan en zelf publisher worden?
      vrijdag 25 juli 2003 @ 12:29:49 #93
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12007385
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2003 12:13 schreef err het volgende:

[..]

Ik denk niet dat "met de pet rond gaan" genoeg is om een game uit te brengen. Je moet echt al je geld lenen, en hopen dat de game verkoopt, anders ben je een davilex
      Moderator vrijdag 25 juli 2003 @ 12:35:05 #94
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_12007506
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2003 12:13 schreef err het volgende:

[..]

hehehe als het zou werken had ik dat een jaar geleden al gedaan op de ects, dan speelden we nu gta3 style 3d shit ipv mario advance 122

helaas is mijn pet waarschijnlijk niet groot genoeg

pi_12009379
    Deze week Lotto weekend Miljonairs en Wario Ware gekocht. Lotto weekend miljonairs is iig erg verslavend, Wario Ware heb ik pas net, maar ziet er erg cool uit, al zijn de spelletjes wel érg kort.
      vrijdag 25 juli 2003 @ 13:54:39 #96
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12009608
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2003 13:47 schreef Fannetje het volgende:
    Deze week Lotto weekend Miljonairs en Wario Ware gekocht. Lotto weekend miljonairs is iig erg verslavend, Wario Ware heb ik pas net, maar ziet er erg cool uit, al zijn de spelletjes wel érg kort.
    Erg kort? Sommige games zijn zelfs 5 sec, wat is daar nu kort aan? . Wario Ware is een zuper game, vooral in de latere levels kan het nogal uitdagend zijn.
      vrijdag 25 juli 2003 @ 19:04:15 #97
    8179 TripleM
    Deathwing-EU
    pi_12018134
    quote:

[afbeelding]
    [afbeelding]

Even wat vraagjes van een leek.. Wat is ECTS en waarom heb jij een afspraak met die lui van Payback? (Payback is een game ga ik dan even van uit)
      Moderator vrijdag 25 juli 2003 @ 19:15:38 #98
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_12018342
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2003 19:04 schreef TripleM het volgende:

[..]

Even wat vraagjes van een leek.. Wat is ECTS en waarom heb jij een afspraak met die lui van Payback? (Payback is een game ga ik dan even van uit)

1. ECTS is de grootste computergames beurs van Europa, het is nix vergeleken met de Amerikaanse E3 maar het is toch een leuke trip naar london waar ik toch regelmatig kom, het is alleen toegankelijk voor de pers en gamesbusiness peoples.
    www.ects.com
    2. Omdat ik een 'redacteur' ben bij de GBA sectie van insidegamer heb ik regelmatig contact gehad met die gasten van dat bedrijf (Apex-designs) ik heb oa een interview met ze gehouden en ik vroeg ze of ze wilden meeten daaro
    3. Payback is de shit!
    Het is een soort GTA2 maar dan 3d (dus wel birds eye perspectief) met spectaculaire effecten, missies die in de gebouwen plaatsvinden en een kickass soundtrack
    http://www.apex-designs.net/payback_gba_report8.html

easy now

zaterdag 26 juli 2003 @ 12:00:40 #99
    44699 err
    pi_12033704
    Sinds vandaag bezit ik ook een gb advance sp. Heel leuk dingetje. Met super mario world, dat is weer leuk jeugdsentiment . Volgende week ga ik Street fighter aanschaffen, als ik die tenminste kan vinden...
      Moderator zaterdag 26 juli 2003 @ 21:08:30 #101
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_12036559
    quote:
    Op zaterdag 26 juli 2003 12:00 schreef err het volgende:
    hiep hoi..nu uit in europa

[afbeelding]

heb je hem al zien liggen en waar?
      zaterdag 26 juli 2003 @ 22:52:27 #102
    44699 err
    pi_12038461
    quote:
    Op zaterdag 26 juli 2003 21:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

*kuch* ik kan alleen maar zeggen dat de EU versie gedumpt uit is en zodoende moet deze vandaag danwel morgen in de winkel liggen
    pi_12040263
    Heeft iemand ervaring met Shining Souls?? Is het de moeite waard om het aan te schaffen???
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
      zondag 27 juli 2003 @ 01:11:59 #104
    59701 Luukvandijk
    Lukas Arts ©®
    pi_12040490
    Is het leuk om via de GameCube Gameboy spellen op je tv te spelen?
    en hoe duur is zon ding eigenlijk?

ps tetris still rules

Lukas Arts ©®
      zondag 27 juli 2003 @ 07:38:16 #105
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12042454
    quote:
    Op zondag 27 juli 2003 01:11 schreef Luukvandijk het volgende:
    Is het leuk om via de GameCube Gameboy spellen op je tv te spelen?
    en hoe duur is zon ding eigenlijk?

ps tetris still rules

Ja het is erg leuk. Je kunt ook linken met andere GBA's zodat je gewoon multiplayer games kunt spelen Hij kost iets van 59 euro, dat is aanzienlijk goedkoper dan de GBA, dus een aanrader is het zeker.

En tetris rules de GB, Advance Wars 2 rules de GBA.

quote:
    Op zaterdag 26 juli 2003 21:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

Check de source van de screenshot. Hij komt van GBA-nfo. Volgens mij is hij nog niet uit in de winkels.

Advance Wars 2 guide op Gamespot
    Klik hier om de gratis Advance Wars 2 Guide te bekijken.

(AW2 op een GBplayer)

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 27-07-2003 08:29]

zondag 27 juli 2003 @ 21:34:42 #106
    59701 Luukvandijk
    Lukas Arts ©®
    pi_12053703
    Hey dat spel heb ik op mijn psion revo gehad lekker achter in de klas spelen hehe elke les en toch me havo gehaald haha
    Lukas Arts ©®
      zondag 27 juli 2003 @ 21:43:06 #107
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12053889
    quote:
    Op zondag 27 juli 2003 21:34 schreef Luukvandijk het volgende:
    Hey dat spel heb ik op mijn psion revo gehad lekker achter in de klas spelen hehe elke les en toch me havo gehaald haha
    Ik ook! Ik speelde ook elke dag in de klas, en ik bleef zitten . Zelfde jaar nog eens (nu ook linken met anderen in de klas) en ik ging over
      zondag 27 juli 2003 @ 22:19:55 #108
    59701 Luukvandijk
    Lukas Arts ©®
    pi_12054666
    haha lol man, en die leraren wat is dat?? Ja agenda meneer, niet zo ouderwets joh!
    Lukas Arts ©®
      zondag 27 juli 2003 @ 22:49:41 #109
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12055350
    quote:
    Op zondag 27 juli 2003 22:19 schreef Luukvandijk het volgende:
    haha lol man, en die leraren wat is dat?? Ja agenda meneer, niet zo ouderwets joh!
    Ze hebben em wel eens afgepakt. Maar ik ging dus ff lang de rector en kreeg em meteen terug. Gewoon zeggen dat et diefstal is en dat je anders aangifte gaan doen.
    pi_12093633
    Ik ben vandaag even naar het centrum van Maastricht geweest. Ik hoopte op een paar goede games in de aanbieding, maar dat viel vies tegen. Het enige wat ik kon vinden was Chu chu rocket, voor ¤15,-. Kuriri Kururin kost weer 45 euro bij de Bart Smit.
    pi_12095730
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2003 16:03 schreef Lexie het volgende:
    Ik ben vandaag even naar het centrum van Maastricht geweest. Ik hoopte op een paar goede games in de aanbieding, maar dat viel vies tegen. Het enige wat ik kon vinden was Chu chu rocket, voor ¤15,-. Kuriri Kururin kost weer 45 euro bij de Bart Smit.
    Kuru is 15 bij de FRS en Chu Chu 10 euro...
    pi_12098540
    quote:
    Op zondag 27 juli 2003 00:50 schreef -Marjo- het volgende:
    Heeft iemand ervaring met Shining Souls?? Is het de moeite waard om het aan te schaffen???
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_12099409
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2003 17:44 schreef Retarded het volgende:

[..]

Kuru is 15 bij de FRS en Chu Chu 10 euro...

In Maastricht in ieder geval niet meer..
    pi_12099421
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2003 20:05 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Geen idee, kijk anders eens op wat gamesites voor reviews .
      dinsdag 29 juli 2003 @ 23:20:00 #115
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_12103024
    ik heb gisteren Pokémon Ruby en Sapphire gekocht. echt kicke die nieuwe wereld en die nieuwe Pokémon
    Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
    pi_12103349
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2003 23:20 schreef Frey het volgende:
    ik heb gisteren Pokémon Ruby en Sapphire gekocht. echt kicke die nieuwe wereld en die nieuwe Pokémon
    Allebei?
      dinsdag 29 juli 2003 @ 23:36:10 #117
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_12103412
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2003 23:33 schreef Lexie het volgende:

[..]

Allebei?

ik koop ze altijd allebei red en blue samen gekocht, silver en gold en nu deze 2. alleen yellow en crystal apart natuurlijk
    Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
    pi_12103788
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2003 23:36 schreef Frey het volgende:

[..]

ik koop ze altijd allebei red en blue samen gekocht, silver en gold en nu deze 2. alleen yellow en crystal apart natuurlijk

Dat zijn de echte fans .
    pi_12106715
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2003 20:55 schreef Lexie het volgende:

[..]

Prijzen zijn landelijk. Als ze ze niet meer op voorraad hebben kun je ze gewoon bestellen. Het kan wel zo zijn dat 1 van de 2 niet meer leverbaar is.
      woensdag 30 juli 2003 @ 11:16:39 #120
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_12109381
    quote:
    Zit er nog veel verschil tussen?? Ik wil namelijk een van de twee kopen (vriend van me koopt de andere) en ik wil wel weten welke de leukste Pokemon heeft
    pi_12121613
    Ik heb vandaag ook een Gameboy Advance SP gekocht! Leuk dingetje tot nu toe. Waarom ik nou eigenlijk nog op Fok! zit is mij ook nog een raadsel... Owja ik zocht die link waar de games nu in prijs verlaagd waren!

Kijk maar wat jullie met deze niet boeiende info doen...

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_12144015
    net ff Davis Cup Tennis gekocht voor in de bus naar Spanje... moest ECHT een nieuw spelleke hebben.. was nogsteeds op zoek naar Rayman of zo'n soort spelletje maar die begonnnen pas bij de 30 euro... en als ik dan kijk wat ik daar allemaal voor kan kopen gaat mn zin snel over :$
    pi_12144603
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2003 20:55 schreef Lexie het volgende:

[..]

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=75683
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 31 juli 2003 @ 17:13:42 #124
    44699 err
    pi_12144630
    2 video's en een ton screens van Monster Truck Madness,

vers van de pers !

http://www.tantalus.com.au/mtm1.htm

[Dit bericht is gewijzigd door err op 31-07-2003 17:21]

pi_12147125
    hey,

ik heb een schermpje voor me gba aangevraagt maar hoe moet ik em op me gba zetten ik denk dat ik me gba moet openmaken maar de gba heeft zo'n gekke schroef weten jullie waar je zo\n schroevendraaier

donderdag 31 juli 2003 @ 20:36:58 #126
    60635 WaKkA82
    Nix nie Final Fantasy!
    pi_12148224
    quote:
    Ook een 2e GBA erbij gekocht om met jezelf te ruilen?
    I drink to get drunk, but I'm too drunk to get drinks :/
      donderdag 31 juli 2003 @ 21:05:34 #127
    44699 err
    pi_12148673
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2003 19:39 schreef Hellrazor het volgende:
    hey,

ik heb een schermpje voor me gba aangevraagt maar hoe moet ik em op me gba zetten ik denk dat ik me gba moet openmaken maar de gba heeft zo'n gekke schroef weten jullie waar je zo\n schroevendraaier

ik kreeg m triwing schroevendraaier er gratis bij toen ik mn afterburner kocht via tritonlabs.com
    misschien anders even proberen op www.lik-sang.com of www.success-hk.com
    pi_12148797
    quote:
    Op donderdag 31 juli 2003 17:12 schreef Tain het volgende:

[..]

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=75683

Oeh mooi, als ik weer geld heb koop ik hem .
      vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:06:46 #129
    44699 err
    pi_12169037
    ik heb screens van NFS Porsche Unleashed...woeha!
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:07:21 #130
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_12169046
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2003 19:06 schreef err het volgende:
    ik heb screens van NFS Porsche Unleashed...woeha!
    Ik zie nix?
      vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:09:19 #131
    44699 err
    pi_12169080
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2003 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zie nix?

moment, ik kan nu ff niet uploaden...
      vrijdag 1 augustus 2003 @ 19:53:20 #132
    44699 err
    pi_12169943

sorry hoor ik moest ze ff marken

dit zijn gegarandeerd de allereerste screens op het net !

pi_12173241
    Zier er errug goed uit voor een Gameboy spel :d
      vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:05:46 #134
    44699 err
    pi_12174198
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2003 22:23 schreef Young_David het volgende:
    Zier er errug goed uit voor een Gameboy spel :d
    dit is het eerste spel van ontwikkelaar Pocketeers
    Die hebben een revolutionaire 3d engine ontwikkeld, de C2 engine..er zijn veel filmpjes op hun site te downloaden waarin ze alle GBA wetten breken
    NFS PU is de meest gehypte titel ooit op de gba denk ik.. verwachtingen liggen errug hoog!
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:12:42 #135
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_12174319
    quote:
    Op vrijdag 1 augustus 2003 23:05 schreef err het volgende:

[..]

dit is het eerste spel van ontwikkelaar Pocketeers
    Die hebben een revolutionaire 3d engine ontwikkeld, de C2 engine..er zijn veel filmpjes op hun site te downloaden waarin ze alle GBA wetten breken
    NFS PU is de meest gehypte titel ooit op de gba denk ik.. verwachtingen liggen errug hoog!

Dat ziet er inderdaad ERG goed uit!
      maandag 4 augustus 2003 @ 07:51:23 #136
    44699 err
    pi_12209535
    Flashback komt naar de GBA ! Dit was een topspel op de PC

Kan er verder nog geen info over vinden

maandag 4 augustus 2003 @ 09:28:26 #137
    62385 jaimiefanatic
    .. why not believe in me
    pi_12210056
    weet iemand waar ik tomb raider kan kopen. ik zag hem wel liggen in gran canaria, maar hier in nederland nog nergens kunnen vinden.

ik speel nu golden sun, maar ik zit vast, iemand ervaring met dit spel?

"liever een dwaas, dan een pessimist die altijd gelijk heeft"
      maandag 4 augustus 2003 @ 11:52:55 #138
    44699 err
    pi_12212277

dit zijn ws screens van GTA3

Hadden ze dat nou maar aan pocketeers overgelaten

pi_12212358
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2003 09:28 schreef jaimiefanatic het volgende:
    weet iemand waar ik tomb raider kan kopen. ik zag hem wel liggen in gran canaria, maar hier in nederland nog nergens kunnen vinden.

ik speel nu golden sun, maar ik zit vast, iemand ervaring met dit spel?

Tomb Raider heb ik in de uitverkoop-bakken van Bart Smit zien liggen, samen met wat oudere Zelda's. .

En er is zelfs een speciaal Golden Sun topic! [GBA] Golden Sun

Welke ben je aan het spelen, deel 1 of deel 2, Golden Sun Lost Age?

Als je vast zit dan kan ik je http://gss.gamers-syndicate.net/ aanraden. De grafische walkthrough is goed en verklapt nooit meer dan je wil weten. En er staan hele leuke smileys op die site, maar dat terzijde.

pi_12219669
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2003 11:52 schreef err het volgende:
    [afbeelding]

mwoa, liver een goede topdown dan een crappy 3d. Ik ben benieuwd wanneer we meer info krijgen. Ik betwijfel zelfs of dit echt is.

PS: Bij neckerman verkopen ze gt advance 3, maar hebben ze als cover gta3 staan Beetje consumenten bedrog...

pi_12219747
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2003 07:51 schreef err het volgende:
    Flashback komt naar de GBA ! Dit was een topspel op de PC

[afbeelding]
    [afbeelding]

Kan er verder nog geen info over vinden

omg, nou wordt het wel heel moeilijk om geen gba sp te kopen . Zoveel goede spellen
    pi_12220046
    Weet iemand trouwens waarom Street fighter alpha 3 niet meer geleverd wordt? Leek me net zo leuk...
      dinsdag 5 augustus 2003 @ 09:59:37 #143
    44699 err
    pi_12230766
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2003 18:11 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

mwoa, liver een goede topdown dan een crappy 3d. Ik ben benieuwd wanneer we meer info krijgen. Ik betwijfel zelfs of dit echt is.

Pocketeers maken zeker geen crappy 3d. Die zijn prima in staat om zo'n spel te maken. kijk anders een naar Apex die bezig zijn met Payback. Was ook een prima alternatief voor GTA geweest.
    pi_12233164
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2003 18:35 schreef Evil_Jur het volgende:
    Weet iemand trouwens waarom Street fighter alpha 3 niet meer geleverd wordt? Leek me net zo leuk...
    Die heb ik nog gewoon in de winkel zien liggen hoor.
    pi_12241208
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2003 12:21 schreef Young_David het volgende:

[..]

Die heb ik nog gewoon in de winkel zien liggen hoor.

Ja ik hoorde dat ik met wat geluk nog ergens een winkel zou vinden met hem op voorraad, maar verder werd hij (voorlopig) niet meer opnieuw geleverd heb ik begrepen.
      dinsdag 5 augustus 2003 @ 22:30:10 #146
    44699 err
    pi_12245502
    Wow..wat is Top gear Rally een gruwelijk mooi spel...grafisch (3d) nog niet geevenaard ben ik van mening, en tel daarbij op uitstekende gameplay!

Pocketeers zal zn best moeten doen !

dinsdag 5 augustus 2003 @ 23:37:11 #147
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_12247194
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2003 22:30 schreef err het volgende:
    Wow..wat is Top gear Rally een gruwelijk mooi spel...grafisch (3d) nog niet geevenaard ben ik van mening, en tel daarbij op uitstekende gameplay!

Pocketeers zal zn best moeten doen !

Het is dat je Rally zegt, Top Gear is een kut spel
      vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:30:07 #148
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_12305187
    Inmiddels heb ik Zelda OOA en OOS, Broken Sword en Sheep.
    Als ik nu nog ergens Golden Sun of Breath of Fire voor een redelijke prijs op de kop kan tikken hou ik het wel een paar weken vol zonder m'n vent.
    Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
    Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
    pi_12306603
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2003 16:30 schreef lizardtattoo het volgende:
    Als ik nu nog ergens Golden Sun of Breath of Fire voor een redelijke prijs op de kop kan tikken hou ik het wel een paar weken vol zonder m'n vent.
    Dan zou ik Golden Sun Lost Age voor de zekerheid ook maar alvast inslaan. .

Ik probeer Tactics Ogre (The Knight of Lodis) te pakken te krijgen maar dat lukt helaas niet erg.

pi_12309265
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2003 16:30 schreef lizardtattoo het volgende:
    golden sun is bij de dixons 29,95
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
      vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:17:47 #151
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_12311215
    Hmmm niet bij de Dixons in dit dorp... volgende week andere stad proberen. Thanks!
    Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
    pi_12321234
    In de bus na Oostenrijk wilde de halve bus Chu chu rocket spelen op mijn gba . En dat terwijl ik er eigenlijk alweer op uit ben gekeken. Ik verwachtte meer een actiepuzzlespel zoals tetris, en niet iets waarbij je uren moet nadenken. Ik wil scores verbeteren, en niet uren naar hetzelfde puzzeltje staren..
    pi_12325912

deel 12 alweer...

iets te lang niet gekeken geloof ik...

FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 augustus 2003 @ 11:49:18 #154
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_12333148
    Over een uurtje heb ik mijn USB flash-link kabeltje.

Nou is zo'n kabeltje opzich niet illegaal nauurlijk (dan zouden CD-r's ook illegaal zijn), maar iedereen weet wat je ermee wil doen.

Maar... ik zou wel eens willen proberen zelf wat te coden voor die GBA. Ik neem aan dat er een soort van SDK is voor de GBA. Iemand enig idee waar je die vandaan haalt?

zondag 10 augustus 2003 @ 13:03:50 #155
    44699 err
    pi_12334185
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2003 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:

Nou is zo'n kabeltje opzich niet illegaal nauurlijk (dan zouden CD-r's ook illegaal zijn), maar iedereen weet wat je ermee wil doen.

Maar... ik zou wel eens willen proberen zelf wat te coden voor die GBA. Ik neem aan dat er een soort van SDK is voor de GBA. Iemand enig idee waar je die vandaan haalt?

[zeurende mod mode]niets aangaande flashkits mag hier besproken worden[/zeurende mod mode]

kijk hier eens:

www.gbadev.org

dat is DE eh...gbadev site

woensdag 13 augustus 2003 @ 03:33:43 #156
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12397525
    Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

Roy heeft ook een SP

90 euro, nieuw

USA heerst best wel soms !

woensdag 13 augustus 2003 @ 07:38:48 #157
    44699 err
    pi_12398095
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 03:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

Roy heeft ook een SP

90 euro, nieuw

die kam om half 4 's ochtends binnen ?
    pi_12398618
    quote:
    Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

Roy heeft ook een SP

90 euro, nieuw

Damn had ik ook aan moeten denken, de gba is natuurlijk regio vrij... Maarja 130 was ie ook wel waard...
      woensdag 13 augustus 2003 @ 09:27:03 #159
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_12398845
    Is er eigenlijk ook voor de GBA een releaselijst? Ik zoek zoiets als voor de Cube op Cube-Europe dus ook op regio selecteerbaar en liefst ook Australië erbij?
    pi_12398992
    quote:
    Heb je er meteen een adapter bij gekocht?
      Moderator woensdag 13 augustus 2003 @ 15:42:53 #161
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_12407247
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2003 13:03 schreef err het volgende:

[..]

[zeurende mod mode]niets aangaande flashkits mag hier besproken worden[/zeurende mod mode]

kijk hier eens:

www.gbadev.org

dat is DE eh...gbadev site

speaking of which ... check deze shit gek

als nu zelfs amateurs vette 3d shit gaan lopen ontwikkelen dan mag Nintendo ook wel is wat in elkaar sleutelen imo

woensdag 13 augustus 2003 @ 15:48:25 #162
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_12407383
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 15:42 schreef sp3c het volgende:
    als nu zelfs amateurs vette 3d shit gaan lopen ontwikkelen dan mag Nintendo ook wel is wat in elkaar sleutelen imo
    Het gaat er natuurlijk ook om dat het nog wel een beetje speelbaar is. Die demo's zijn altijd wel leuk, maar ook bij de demoscene van de PC zitten er demo's tussen die enorm veel processorkracht vragen en eigenlijk alleen maar gebrijk maken van de wondere wereld van API's en visuele variaties op compressie technieken. Uiteindelijk kan je dan enorm vele uit zo'n ding krijgen, maar je hebt er nog niets aan. Geen AI, geen controller, geen mogelijkheid om beeld ook maar op een manier te beinvloeden (draai naar links of rechts kan niet). Kortom. Die demo's zijn erg leuk, maar geven hoouit aan wat het maximum aan grifische kracht kan zijn als je de rest negeert.

En het zou wel erg jammer zijn om een soort Super Mario Sunshine poort te hebben waar je Mario niet in kan besturen.

woensdag 13 augustus 2003 @ 15:48:53 #163
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_12407393
    quote:
    Op zondag 10 augustus 2003 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
    Is dat nou die ene waar ik je op wees toen je net terug was van vakantie of een andere?
      donderdag 14 augustus 2003 @ 15:11:44 #164
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12430327
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 09:37 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb je er meteen een adapter bij gekocht?

Reis stekker jetser is genoeg, de SP adapter kan met 110 en 220 overweg
      Moderator donderdag 14 augustus 2003 @ 20:47:16 #165
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_12438378
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 15:48 schreef mvt het volgende:

[..]

Het gaat er natuurlijk ook om dat het nog wel een beetje speelbaar is. Die demo's zijn altijd wel leuk, maar ook bij de demoscene van de PC zitten er demo's tussen die enorm veel processorkracht vragen en eigenlijk alleen maar gebrijk maken van de wondere wereld van API's en visuele variaties op compressie technieken. Uiteindelijk kan je dan enorm vele uit zo'n ding krijgen, maar je hebt er nog niets aan. Geen AI, geen controller, geen mogelijkheid om beeld ook maar op een manier te beinvloeden (draai naar links of rechts kan niet). Kortom. Die demo's zijn erg leuk, maar geven hoouit aan wat het maximum aan grifische kracht kan zijn als je de rest negeert.

ongetwijfeld, maar het blijft indrukwekkend nonetheless

Als hij er daadwerkelijk een spelletje of iig een speelbare demo van kan bouwen (dat istie wel van plan namelijk) dan ben ik seriously impressed

quote:
    En het zou wel erg jammer zijn om een soort Super Mario Sunshine poort te hebben waar je Mario niet in kan besturen.
    mwah als kleine bedrijfjes als pocketeers en karma studios redelijk speelbare shit in elkaar weten te draaien dan moet nintendo met al zijn bakken met geld (die het nota bene over het algemeen aan de gba verdient!) toch wel iets indrukwekkenders kunnen ontwikkelen.

zelfs al wordt het niet verkocht en speelt het zwaar klote dan krijgen de uitgevers iig het idee dat de GBA serieus genomen dient te worden en dan niet als een portmachine voor oude 16 (of minder) bits klassiekers.

Dan hebben de oudere gamers er misschien ook weer wat meer zin an

pi_12441330
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Reis stekker jetser is genoeg, de SP adapter kan met 110 en 220 overweg

Jetser Kutstudent
      donderdag 14 augustus 2003 @ 23:15:44 #167
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12442236
    kep een nieuwe GBA gekocht dit keer een silveren SP-tje. Echt super! Vooral de link met de gamecube is beter (stekker zit zuper vast).
    pi_12449215
    Net Bruce Lee uitgespeeld. Wat een leuk spel is dat zeg! Voor een side scrolling beat m up/ stealth game een hele grote variatie aan moves. Redelijk pittig op sommige momenten, en in totaal 3.5 uur puur gameplay (veel voor een sidescroller!). De graphics zijn redelijk, de animatie is goed, geluid zoals elk gba spel.

Toch wel een redelijke aanrader vind ik, iemand anders die dit spel heeft (uitgespeeld) ?

Nu verder met Castlevania Aria of Sorrow, daar vlieg ik alleen doorheen tot nu toe... (wel leuk trouwens)

vrijdag 15 augustus 2003 @ 08:47:57 #169
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12449264
    Ik ben nu bezig met Golden Sun 2. Wat is dat spel goed zeg! stukken beter als deel 1, vooral door de vrijheid die je nu hebt.
    pi_12452463
    ff een vraagje tussen door he,

zien jullie nou de gba gewoon als een console, zoals in het rijtje xbox en shit, waar je thuis ook mee zit te spelen.., of is het meer gewoon vooor "nood" dat je ook kunt gamen als je weg bent van huis?

want ik ben nu terug van vakantie en heb uitermate genoten van castelvenia crossroads.., nog niet helemaal uitgespeeld (70%) en sinds ik nu weer thuis ben en weer kan gamen op de pc en gamecube helemaal geen zin meer heb om mijn gba te pakken, terwijl ik redelijk verslaafd aan castelvenia was...,

beetje rare vraag, maar ik zag hoeveel games jullie allemaal hadden.., dan moesten jullie wel of heel veel reisen.., of thuis ook gamen

vrijdag 15 augustus 2003 @ 12:10:40 #171
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_12452476
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 08:47 schreef BMH het volgende:
    Ik ben nu bezig met Golden Sun 2. Wat is dat spel goed zeg! stukken beter als deel 1, vooral door de vrijheid die je nu hebt.
    Dat vind ik wel nog is moeilijk, Ik ben er ook mee bezig maar ik was in een tempel gegaan helemaal tot het eind en toen kon ik niet verder, moest eerst wat anders doen
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 12:48:17 #172
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12453265
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 12:10 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Dat vind ik wel nog is moeilijk, Ik ben er ook mee bezig maar ik was in een tempel gegaan helemaal tot het eind en toen kon ik niet verder, moest eerst wat anders doen

Had ik ook bij Golden Sun 1. Ik was door de laatste woestijn heen ( EINDELIJK!!), maar dan kom ik er achter dat ik iets moest doen in het stadje voor de woestijn
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 12:10 schreef flappiewappie het volgende:

zien jullie nou de gba gewoon als een console, zoals in het rijtje xbox en shit, waar je thuis ook mee zit te spelen.., of is het meer gewoon vooor "nood" dat je ook kunt gamen als je weg bent van huis?

want ik ben nu terug van vakantie en heb uitermate genoten van castelvenia crossroads.., nog niet helemaal uitgespeeld (70%) en sinds ik nu weer thuis ben en weer kan gamen op de pc en gamecube helemaal geen zin meer heb om mijn gba te pakken, terwijl ik redelijk verslaafd aan castelvenia was...,

beetje rare vraag, maar ik zag hoeveel games jullie allemaal hadden.., dan moesten jullie wel of heel veel reisen.., of thuis ook gamen

Als ik thuis ben zit ik ook vooral achter men Gamecube en PC. Maar op skool speel (multiplayer met anderen) ik gemiddeld wel zeker 1.5 uur op men GBA per dag. Thuis speel ik vooral single player games (+- 1 uur per dag).

De GBA hoort gewoon in het rijtje van Xbox, Gamecube, PS2 en PC thuis.

Wat GBA nieuwtjes:

Shinyaku Seiken Densetsu GBA editie

De vernieuwde Boktai: The Sun in Your Hands is on-line gegaan.

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 15-08-2003 12:54]

pi_12453716
    Seiken Densetsu .

Ik zie de GBA trouwens ook gewoon als een console, ik speel er ook wel vaker op als ik gewoon binnen zit. Of lekker in de tuin .

vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:55:21 #174
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12460224
    Ik speel de GBA vooral onderweg, thuis speel ik op mijn Cube (evt MET aangesloten GBA wel )

Ik zie handhelds als console, maar dan niet als homeconsole Dat is de GBA Player

vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:20:41 #175
    22065 Zooi
    Onwijs trotse papa
    pi_12460987
    Voor mij is het een 'beetje allebei' gevoel. Ik heb mijn GBA SP aangesloten via de link kabel aan mijn Cube, en tevens een GBA player, zodat ik ook alles nog een keer fullscreen op TV kan spelen.

Niet dat ik dat tot nu toe echt al gedaan heb, maar dat is meer omdat ik nog zoveel heb liggen.

Ik ben vast van plan om bijvoorbeeld FF tactics en GS 2 tegen die tijd gewoon lekker vanuit mijn luie stoel te gamen op TV. De SP is voor mij meer voor op vakantie, of voor 's avonds een keer in bed, als ik nog geen slaap heb.

Ben eigen baas en werk vanuit huis, dus reizen doe ik ook al niet.

vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:35:34 #176
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12461351
    FF Tactics... op je tv...

Ik MOET een GBA Player hebben Zodra mijn loon weer binnen is koop ik hem !

vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:43:53 #177
    22065 Zooi
    Onwijs trotse papa
    pi_12461532
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
    FF Tactics... op je tv...

Ik MOET een GBA Player hebben Zodra mijn loon weer binnen is koop ik hem !

. Dat zou een strakke actie zijn Gijs. Hij is het geld meer dan waard.
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:03:48 #178
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12461934
    w8 ff man. Nog even wachten en je kunt em misschien krijgen met je VIP 24:7 accaunt
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:49:32 #179
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_12462667
    Ik heb de GBA eigenlijk speciaal gekocht voor mijn reis naar Nieuw Zeeland dit najaar. Aangezien mijn man niet mee kan, moet ik toch de lange avonden alleen door zien te brengen.

Nu speel ik er nog niet echt veel mee, soms als ik even niet op de computer kan en natuurlijk even om nieuw gekochte spelletjes uit te proberen.

vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:52:39 #180
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12462713
    Ik merk dat er hier weinig mensen zijn die met hun GBA ook daadwerkelijk gaan linken. Dit moeten jullie echt eens gedaan hebben hoor!
    pi_12462743
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 18:52 schreef BMH het volgende:
    Ik merk dat er hier weinig mensen zijn die met hun GBA ook daadwerkelijk gaan linken. Dit moeten jullie echt eens gedaan hebben hoor!
    Tja, ik heb dat geprobeerd met kurukurukururin en mario bros, en had vaak erg veel moeite om het aan de praat te krijgen. En zo leuk vond ik het niet.
      Moderator vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:54:41 #182
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_12462752
    quote:

ik zie het zowieso als een volwassen console maar wel een met crappy developer ondersteuning ... het zou een stuk beter moeten iig.

ik reis ongeveer 3 uur per dag, dan helpt een handheld console wel en zeker met dit warme weer is het ook wel lekker om op het balkon oid een potje te kunnen gamen

vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:56:19 #183
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12462784
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 18:54 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Tja, ik heb dat geprobeerd met kurukurukururin en mario bros, en had vaak erg veel moeite om het aan de praat te krijgen. En zo leuk vond ik het niet.

tja, dat zijn ook niet echt de multiplayer toppers he . Probeer Zelda Four Sword en advance wars 2 (multi cart) maar eens.
    pi_12462848
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 18:56 schreef BMH het volgende:

[..]

tja, dat zijn ook niet echt de multiplayer toppers he . Probeer Zelda Four Sword en advance wars 2 (multi cart) maar eens.

Zelda 4sword heb ik een US versie van... En AW2 heeft Roy niet voor mij meegenomen uit de states...
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:05:13 #185
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12462941
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 18:59 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Zelda 4sword heb ik een US versie van...

Ik ook

Linken?

quote:
    En AW2 heeft Roy niet voor mij meegenomen uit de states...
    Volgens mij heeft die Roy alleen maar dingen voor zichzelf meegebracht uit de US
    pi_12462969
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ook

Linken?
    [..]

Volgens mij heeft die Roy alleen maar dingen voor zichzelf meegebracht uit de US

Ja tuurlijk. En terecht ook trouwens hoor. Groot gelijk.
    pi_12462970
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Zo'n hond is het wel...
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:20:06 #188
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12463187
    Woei, hij is opgeladen Tot morgen
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:35:14 #189
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12463475
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Woei, hij is opgeladen Tot morgen
    lijp he! het lampje gaat automatisch uit als ie klaar is
      zondag 17 augustus 2003 @ 12:15:50 #190
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_12496571
    Zeg Strolie waar kocht je je games ookal weer?
    pi_12502424
    Ik zit vast in het spel super mario advance 2.
    Ik moet nog twee geheimen ontdekken, maar ik krijg ze niet gevonden, of niet te pakken.
    Ik moet bij de cheesebridge area moet ik over de pport komen aan het eind van het level, maar ik kom daar niet overheen, tips?

En nog een en dat was bij dat spook house in de werled forrest of illusion.
    BVD

2006...
    pi_12521400
    ff vraagje over die afterburner.., hoe lang gaat de batterij mee? en op lik sang las ik ook dat je een las apperaat (of hoe noem je dat ) nodig had.., maar wat moet je dan lassen
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:27:58 #193
    44699 err
    pi_12545823
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 13:10 schreef flappiewappie het volgende:
    ff vraagje over die afterburner.., hoe lang gaat de batterij mee? en op lik sang las ik ook dat je een las apperaat (of hoe noem je dat ) nodig had.., maar wat moet je dan lassen
    solderen heet dat; lassen lijkt me wat radicaal

Tis echt vrij makkelijk, de manual is crystal clear..ik heb 2 linkerhanden maar heb hem destijds vrij probleemloos ingebouwd (hoewel ik in eerste instantie de AR film was vergeten op de display te plakken, gevolg: superonduidelijk beeld)
    Zorg er alleen voor dat je een tri-wing schroevendraaiererbij koopt anders krijg je je gba niet open.

en oh ja, de batterijduur? Ze gaan wat uurtjes korter mee als de AB aan staat, maar het is nog steeds heel goed te doen..

pi_12545901
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 11:27 schreef err het volgende:

[..]

solderen heet dat; lassen lijkt me wat radicaal

woensdag 20 augustus 2003 @ 11:02:02 #195
    20660 BAUKstEr
    De online egotrip...
    pi_12572036
    Er zijn weer wat nieuwe screenshots beschikbaar van Metal Slug Advance! Gimme gimme!

In het spel verzamel je speelkaarten. Zo blijf je het spel dus steeds opnieuw onderzoeken, ik wel in ieder geval

No compromise... 100% BAUKstEr
      woensdag 20 augustus 2003 @ 11:30:12 #196
    10785 Smots
    pi_12572728
    quote:

Ik zit elke dag lang in de trein.
    En daarom ben ik heel blij met mijn GBA
      woensdag 20 augustus 2003 @ 11:46:36 #197
    44699 err
    pi_12573160
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 11:02 schreef BAUKstEr het volgende:
    Er zijn weer wat nieuwe screenshots beschikbaar van Metal Slug Advance! Gimme gimme!

[afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

In het spel verzamel je speelkaarten. Zo blijf je het spel dus steeds opnieuw onderzoeken, ik wel in ieder geval

[afbeelding]

als je hiervan houdt raad ik je ECHT aan CT Special Forces: Back To Hell te kopen

helemaal top, dit lijkt hier erg veel op

woensdag 20 augustus 2003 @ 12:19:13 #198
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_12574014
    Pokemon blijft trouwens verslavend. Vooral omdat ik echt alle pokemon wil hebben en dus zowel Saphire als Ruby nodig heb. Nou had een vriend Saphire en ik Ruby, maarja. Ik heb ze nu dus allebei
    pi_12576841
    Trouwens beetje vaag, op de amerikaanse linksang site kost de afterburner 29,00 dollar plus 7 a 10 dollar verzendkosten, dat is dan dus totaal 33 euro, maar als je dan naar de europese liksang site gaat kost de afterburner met verzendkosten 54 euro!
    Dan word je toch best wel genaait lijkt me ....
    pi_12598471
    quote:
    Big Game Boy Advance Title Coming?
    Rumors point to a massive title for year's end.

A recent rumor column in Japan's Dengeki GC gaming publication suggests that something big is in store for the Game Boy Advance. According to the publication, the system will see a super big (dare we say it -- Mega big) title released to Japan at the end of the year. This title is assured sales of a million, and could even reach sales of two million copies.
    There aren't too many GBA games we can think of that could possibly achieve such numbers (and they all begin with Pokemon). The magazine promises clarification in its next issue, so stay tuned for next month!
    Ik ben echt benieuwd wat dit gaat worden. Misschien wel gewoon Pokemon [vul hier een groene edelsteen die bij de kleur van Rayquaza past in, bijv. Emerald], Yellow en Crystal verkochten immers ook als een trein.
    Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
    SmashBro was echt een lieve jongen O+.
    LaToya rules
    pi_12598606
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 11:46 schreef err het volgende:

[..]

als je hiervan houdt raad ik je ECHT aan CT Special Forces: Back To Hell te kopen

helemaal top, dit lijkt hier erg veel op

Die heeft geen save, maar passwords ... dat zuigt echt ... hoe komen ze op het idee om in 2002/2003 nog games te maken die met passwords werken (tombraider, iridium II, etc).
    pi_12598846
    Het grote Gamecube topic [deel 35] linkje naar Persbericht Nintendo met ook veel GBA nieuws.
      donderdag 21 augustus 2003 @ 11:01:24 #203
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_12598899
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 10:41 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd wat dit gaat worden. Misschien wel gewoon Pokemon [vul hier een groene edelsteen die bij de kleur van Rayquaza past in, bijv. Emerald], Yellow en Crystal verkochten immers ook als een trein.

Ja hallo dan moet ik een 3e pokemon game kopen
      donderdag 21 augustus 2003 @ 11:25:22 #204
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_12599588
    Kan iemand aan een totale Pokemon-nitwit uitleggen wat voor soort spellen dat eigenlijk zijn?

Ik weet alleen dat Pokemon een soort beestjes zijn (sorry). Maar wat moet je dan doen? Is het een soort tamagotchi (daar heb ik ook alleen vaag wat van gehoord)?

Het is zo populair, dat het wel leuk moet zijn (voor bepaalde doelgroepen tenminste), dus voordat ik misschien iets mis wat ik eigenlijk wel leuk zou vinden, wil ik er graag meer over horen...

donderdag 21 augustus 2003 @ 13:00:51 #205
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12601757
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 11:25 schreef lizardtattoo het volgende:
    Kan iemand aan een totale Pokemon-nitwit uitleggen wat voor soort spellen dat eigenlijk zijn?

Ik weet alleen dat Pokemon een soort beestjes zijn (sorry). Maar wat moet je dan doen? Is het een soort tamagotchi (daar heb ik ook alleen vaag wat van gehoord)?

Het is zo populair, dat het wel leuk moet zijn (voor bepaalde doelgroepen tenminste), dus voordat ik misschien iets mis wat ik eigenlijk wel leuk zou vinden, wil ik er graag meer over horen...

Je moet als Poke Trainer deze beestjes vangen en sterker laten worden dmv de poke gevechten. Het zijn RPG's maar in plaats van dat jij de hoofdpersoon speelt en sterker moet laten worden zijn het de beestjes.

Verder gaat het verhaal erom dat je de beste trainer moet worden.

Alle spinoffs van Pokemon zijn spellen als Pinball met Poke thema

donderdag 21 augustus 2003 @ 13:30:20 #206
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_12602437
    Pokemon :

Je zit in een "land" daar leven Pokemon. Er zijn in het water, in grotten en in het gras wilde pokemon. Die kan je vangen of tegen vechten. Je hebt daar natuurlijk wel een eigen pokemon voor nodig. Je kan aan het begin tussen 3 verschillende pokemon kiezen (behalve bij geel, daar begin je met Pikachu (net als in de tekenfilm)).

De bedoeling is dat je een pokemon meester wordt. Hiervoor moet je aan een kampioenschap meedoen. Om toegang te krijgen tot dit kampioenschap moet je badges verdienen. Die verdien je door van gymleiders te winnen.

Je kan 2 gevechten houden. Tegen wilde pokemon die opeens op je weg tegenkomen (je ziet ze niet, maar opeens gaat je scherm knipperen) of tegen andere mensen. Zoals gezegt kan je wilde pokemon vangen. Je moet ze deels bewusteloos slaan met jouw pokemon en dan een bal naar ze werpen. Van andere trainers kan je ze niet vangen. In dat soort gevechten is het zo dat je de pokemon vande ander bewusteloos moet slaan en dan win je.

Als je van een pokemon wint krijgt je pokemon ervaringspunten. Hoe meer punten je krijgt hoe hoger zijn level wordt. De meeste pokemon kunnen tevens veranderen (evolueren) in een andere pokemon.
    Als je van een trainer wint ontvang je tevens geld om ballen, potions en andere hulpmiddelen te kopen.

Als je pokemon allen bewusteloos zijn geslagen ga je automatisch terug naar het laatstbezochtte pokemon center waar je pokemon hersteld worden, maar je verliest de helft van je geld. Game Over bestaat gewoon niet in dit spel (behalve als je het uitspeelt, maar zelfs dan kan je nog verder).

De gevechten zijn simpel. Je hebt maximaal 6 pokemon bij je (de rest bewaar je in de computer en in de pokemon centers kan je van pokemon wisselen). Alle pokemon kenne maximaal 4 moves. Je begint altijd met de eerste pokemon in je verzameling, maar je kan altijd wisselen. Je selecteerd van de gewenste pokemon de aanval die je wilt doen en nav de speed en andere stats van je pokemon wordt bepaald wie als eerste mag aanvallen, jij of de CPU. Dan worden de aanvallen gedaan, eventueel kan je aanval, defensie, etc verhoogd danwel verlaagd worden of je kan vergiftigd worden, slapen, gevangen genomen worden, whatever of dat doen bij de andere pokemon. Degene die overblijft heeft gewonnen.

donderdag 21 augustus 2003 @ 14:01:13 #207
    11577 lizardtattoo
    consecotaleofoob
    pi_12603351
    Thnx, duidelijke uitleg! Klinkt wel als iets wat ik leuk zou vinden inderdaad...
      donderdag 21 augustus 2003 @ 15:01:33 #208
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12604985
    Wéééééér 2 nieuwe kleuren in Japan:

pi_12611926
    AW2 besteld @play.com
      Moderator donderdag 21 augustus 2003 @ 21:50:08 #210
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_12615203
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 10:49 schreef Webby het volgende:

[..]

Die heeft geen save, maar passwords ... dat zuigt echt ... hoe komen ze op het idee om in 2002/2003 nog games te maken die met passwords werken (tombraider, iridium II, etc).

mjah dat komt omdat lsp niet zo'n groot bedrijf is

metal slug zal ongetwijfeld autosave meekrijgen omdat de titel alleen al 10duizenden kopietjes gaat verkopen, al zouden ze een lege cartridge in de doos zetten

ik ben het met err eens, ik verwacht meer van CT special forces 2 dan van Metal Slug

om te beginnen zijn de graphics een stuk beter

pi_12627935
    quote:
    Mario and Luigi
    The forthcoming RPG reunites the Mario Bros. in a quirky roleplaying game that mixes platformer, puzzle, and RPG gameplay. After a witch stole Princess Peach's voice and replaced it with explosives, Mario and Luigi team up with the most unlikely ally to find the witch and break the curse: Bowser. But it's not long that Mario and Luigi find out their new friend's true worth and go back to rely on themselves instead. The Game Boy Advance title is slated for a November 21 release in Europe.
    Dit gaat echt superleuk worden!
    Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
    SmashBro was echt een lieve jongen O+.
    LaToya rules
      vrijdag 22 augustus 2003 @ 12:37:08 #212
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12627974
    Alleen balen dat het op een klote tijd gereleased word Ik ben dan nog bezig met Golden Sun 2 en FF:TA
      vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:09:36 #213
    44699 err
    pi_12635508
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 21:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

mjah dat komt omdat lsp niet zo'n groot bedrijf is

metal slug zal ongetwijfeld autosave meekrijgen omdat de titel alleen al 10duizenden kopietjes gaat verkopen, al zouden ze een lege cartridge in de doos zetten

ik ben het met err eens, ik verwacht meer van CT special forces 2 dan van Metal Slug

om te beginnen zijn de graphics een stuk beter

[afbeelding][afbeelding]

waarom is het eigenlijk zo vreselijk duur om een save optie in te bakken?
    pi_12636346
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2003 17:09 schreef err het volgende:

[..]

dan moet de cartridge ook gemaakt zijn om er op te schrijven?
      Moderator zaterdag 23 augustus 2003 @ 21:40:12 #215
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_12664882
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2003 17:09 schreef err het volgende:

[..]

er moet een batterijtje in de cartridge (en de cartridges zijn zo al te duur).
    pi_12679020
    Heeft iemand ergens een goede (p)review van Final Fantasy: Tactics Advance? Als hij zo goed is, dan ga ik hem alvast preorderen .
      zondag 24 augustus 2003 @ 22:28:41 #217
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12688529
    Nintendo Power Magazine (Officieel Nintendo Magazine in de US !)

Ik heb hem daar gekocht en gelezen en ik ben ervan overtuigd, mede door die preview, dat FF:TA gaat heersen.

pi_12695987
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2003 16:11 schreef Lexie het volgende:
    Heeft iemand ergens een goede (p)review van Final Fantasy: Tactics Advance? Als hij zo goed is, dan ga ik hem alvast preorderen .
    Gamespot Preview
    *access denied*
      maandag 25 augustus 2003 @ 11:01:11 #219
    44699 err
    pi_12696608
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2003 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Wéééééér 2 nieuwe kleuren in Japan:

[afbeelding]

[afbeelding]

dit zijn duidelijk de girlie editions...
      maandag 25 augustus 2003 @ 11:05:09 #220
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_12696687
    Heeft trouwens een van jullie een idee of er een groene verkrijgbaar is (of eventueel ooit uitkomt)? Ik zit nog wel eens te denken om naast mijn GBA een SP te kopen, maar dan wil ik hem wel in mijn lievelingskleur.
      maandag 25 augustus 2003 @ 11:32:28 #221
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12697183
    Nog geen groene aangekondigd voor Europa
      maandag 25 augustus 2003 @ 11:36:32 #222
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_12697269
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2003 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nog geen groene aangekondigd voor Europa
    En voor de rest van de wereld? Geen idee of er vanuit de tropische regenwouden eentje is in een mooie camouflagekleur?
      maandag 25 augustus 2003 @ 11:50:04 #223
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12697588
    Japan heeft vast wel een groene... Die hebben zo'n beetje elke kleur. Of je er een kan halen uit Japan ligt aan Lik-Sang
    pi_12734494
    Hi, effe een snel vraagje, geef effe een snel antwoordje (want hij is vast al 100 keer gesteld ).

Als ik een lampje voor mijn GBA ga kopen, wat geeft het beste resultaat?

* Worm light (lampie op een stokkie)
    http://www.lik-sang.com/info.php?category=48&products_id=817&
    * CCFL verlichting van bovenaf (reflectie a-la wormlight)
    http://www.lik-sang.com/info.php?category=48&products_id=1520&
    * CCFL backlight (afterburner)
    http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P146
    * Halo light (reflectieverlichting die je bovenop klikt)
    http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P588

Ik zit zelf te denken aan de afterburner, maar eigenlijk is het display er niet zo goed voor geschikt, te weinig contrast. Misschien is zo'n HALO light wel effectiever omdat het schermpje voor reflectie bedoeld is.

Edit: als iemand weet waar ik een afterburner voor minder dan bij Lik-Sang/PSXSHOP kan krijgen, hou ik me aanbevolen...

dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:13:48 #225
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12734715
    Afterburner is het best, maar het duurst geloof ik. Ik had een worm light en was er gewoon tevreden over.
      dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:38:22 #226
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_12735188
    en anders een Logic 3 advance light
    pi_12752476
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2003 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Afterburner is het best, maar het duurst geloof ik. Ik had een worm light en was er gewoon tevreden over.
    Nou, ik wil er toch eventjes op doorgaan ). Op alle foto's zie je met die afterburner dat de kleuren eigenlijk superflets worden. Is dat echt zo, of ligt dat gewoon aan de foto's?

Een worm-light is natuurlijk lekker goedkoop, maar hangt wel boven je schermpje. Hmm, die worm-light's zijn natuurlijk niet zo duur, dus dat kan ik sowieso wel eens proberen .

Ik heb namelijk een vrijwel nieuwe GBA versierd voor 50 euro. Maar het schermpje is zo donker. Als ik deze niet zo goedkoop had kunnen krijgen had ik waarschijnlijk een GBA SP gekocht, hoewel die eigenlijk veel te klein is voor mijn handen.

Hmm, zou een GBA SP display in een gewone GBA passen?

woensdag 27 augustus 2003 @ 12:06:32 #228
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12752971
    Vraag bij de Dixons ofzo of je wat lichtjes mag testen, misschien mag dat
    pi_12754622
    Advance wars 2 campaign uitgespeeld (hehe)

Wacht op FF:TA

*access denied*
      woensdag 27 augustus 2003 @ 16:15:08 #230
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12759445
    quote:
    Megagame is Final Fantasy III?

27-08-2003 | Joost Vogel

Geruchten, geruchten, geruchten... Final Fantasy III zou naar de GameBoy Advance komen, maar eigenlijk wisten we dit allang. Huh?!

Een week geleden meldde we het gerucht dat er een megagame op komst is voor de GameBoy Advance. Een spel die zeker een miljoen keer over de toonbank zou gaan. Vandaag hebben we vernomen dat dit wel eens Final Fantasy III zou kunnen worden. Uiteraard zijn dit geruchten...

Onze collega's bij GBAWorld vonden op de Braziliaanse website van Nintendo een interessant nieuwsitem. Oorspronkelijk zou Final Fantasy III naar de Wonderswan Color gaan, maar deze zou worden afgelast. In plaats daarvan poort Square Enix dit stukje gamegeschiedenis naar de GameBoy Advance. Een geweldige game die wel eens héél goed zou kunnen verkopen.

Of Final Fantasy III nou definitief naar de GameBoy Advance komt, weten we niet. Echter, de kans is behoorlijk groot aangezien we een jaar geleden al bevestiging hadden van dit nieuws! Hier staat namelijk dat Final Fantasy III zeker naar de GameBoy Advance wordt gepoort. Bezoekers die InsideGamer nauwlettend in de gaten houden wisten dus eigenlijk al een jaar geleden van dit nieuws!

Toch weten we het nog steeds niet helemaal zeker, en wachten we op een officiële aankondiging. Uiteraard houdt InsideGamer je op de hoogte.

STUITER STUITER

!
    !

WOHOOOOO

*Negerdansje doet

donderdag 28 augustus 2003 @ 08:46:42 #231
    44699 err
    pi_12775663
    hoera. Weer een RPG.
    totaal niet aan mij besteed
    pi_12779210
    Grmpf, heb een worm-light gekocht, maar nu zie ik de hele tijd dat lichtje gereflecteerd in het scherm. Ik heb een RayMan 5-in-1 pakket gekocht, die was in de aanbieding, dus voor de prijs hoefde ik het niet te laten. Ik had nog een draagtas nodig en oplaadbare batterijen zijn ook wel handig . Op zich werkt het worm-light prima, misschien moet ik gewoon nog wat tweaken met de stand.

Anyway, ik zal eens op EBay kijken of iemand goedkoop een afterburner in de aanbieding heeft. Tnx voor de replies!

pi_12779251
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 08:46 schreef err het volgende:
    hoera. Weer een RPG.
    totaal niet aan mij besteed
    Ik vind RPG's wel leuk, maar dat turn-based vechten is imo echt de ziekste uitvinding ooit . Geef mij maar Zelda en vergelijkbare RPG's.
      donderdag 28 augustus 2003 @ 12:39:58 #234
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12780047
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 12:04 schreef RetepV het volgende:
    Op zich werkt het worm-light prima, misschien moet ik gewoon nog wat tweaken met de stand.
    !
    Laat hem een beetje van de zijkant schijnen, niet recht van boven iig.
      donderdag 28 augustus 2003 @ 12:56:57 #235
    10785 Smots
    pi_12780472
    * Smots is helemaal retro gegaan met zijn GBA
    Ik speel de laatste paar dagen vooral heel veel Tetris.
    pi_12781605
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 12:56 schreef Smots het volgende:
    * Smots is helemaal retro gegaan met zijn GBA
    Ik speel de laatste paar dagen vooral heel veel Tetris.

Bij mij zit er nou Mystic Quest in .
    pi_12788557
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 13:42 schreef Lexie het volgende:

[..]

Bij mij zit er nou Mystic Quest in .

En bij mij heb ik er Super Mario Land 2 in zitten .

Al 3 keer uitgespeeld op de SNES met de VGB .

donderdag 28 augustus 2003 @ 23:37:00 #238
    40958 ETC
    Six Bullets...
    pi_12796426
    Misschien dat ik het in de vorige topics gemist heb. Maar weet iemand wanneer WingCommander in NL uitkomt?

Alvast bedankt!

Yoohoo!.... I'll make you famous!
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:20:50 #239
    44699 err
    pi_12801001
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2003 23:37 schreef ETC het volgende:
    Misschien dat ik het in de vorige topics gemist heb. Maar weet iemand wanneer WingCommander in NL uitkomt?

Alvast bedankt!

is die niet al lang uit dan?
      Moderator vrijdag 29 augustus 2003 @ 10:57:25 #240
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_12802536
    ik zag hem van de week nog liggen in Zoetermeer in de winkel (die in het hoekje beneden in de passage in het stadshart maar ik vergeet steeds hoe het heet).
    pi_12812149
    Kan iemand mij een tip van de hand doen wat een leuke nieuwe Action RPG is voor de GBA? Ik bedoel dus games waarin alles in realtime gebeurd, niks turn-based ( zoals ik al eerder schreef ). Beetje als de Zelda series of beter: als Secret Of Mana op de SNES. Misschien zelfs wel met multiplayer/link mogelijkheden...?
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 22:50:13 #242
    40958 ETC
    Six Bullets...
    pi_12819661
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 09:20 schreef err het volgende:

[..]

is die niet al lang uit dan?

Geen idee maar ik moest vandaag voor mijn werk ffies naar Utrecht en jawel daar lag die te wachten!!

Speelt kut trouwens . Ik moet heel erg aan de controls wennen. Normaal was bij mij 'up' als dalen en 'down' als stijgen ingesteld maar dat is nu dus omgekeerd.

pi_12821976
    Metroid Fusion is voor maar 17 euro nieuw te verkijgen in de carrefour (groot supermarkt) in België
    pi_12823568
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 22:50 schreef ETC het volgende:

[..]

Geen idee maar ik moest vandaag voor mijn werk ffies naar Utrecht en jawel daar lag die te wachten!!

Speelt kut trouwens . Ik moet heel erg aan de controls wennen. Normaal was bij mij 'up' als dalen en 'down' als stijgen ingesteld maar dat is nu dus omgekeerd.

dat moet vast wel ergens in te stellen zijn... zoek maar even naar invert flightcontrol ofzo..
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 09:22:42 #245
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12825796

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 30-08-2003 09:37]

zaterdag 30 augustus 2003 @ 15:33:37 #246
    44699 err
    pi_12830249
    die Final Fantasy tactics dinges, heb hem even gespeeld, was er na 5 minuten klaar mee. Ik voel me hier écht te oud voor
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 15:44:58 #247
    40958 ETC
    Six Bullets...
    pi_12830414
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 01:54 schreef Retarded het volgende:

[..]

dat moet vast wel ergens in te stellen zijn... zoek maar even naar invert flightcontrol ofzo..

Op de PC wel ja, helaas niet in de GBA versie.
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 15:59:23 #248
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12830616
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 15:33 schreef err het volgende:
    die Final Fantasy tactics dinges, heb hem even gespeeld, was er na 5 minuten klaar mee. Ik voel me hier écht te oud voor
    Nooit te oud om te gamen. OK de intro is kinderachtig. Maar na 1 uur begint het echte spel! Trek nooit je conclusief als je een game 30 min hebt gespeel! Speel het langer, daar doe je zelf plezier aan!
    pi_12830633
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2003 11:52 schreef err het volgende:
    [afbeelding]

GTA3 is allang al gecancelt hoor...
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:04:13 #250
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12830687
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 16:00 schreef Rano het volgende:

[..]

GTA3 is allang al gecancelt hoor...

Nope. nog niet gecanceld. Alleen 3 keer van developer gewisseld

p.s. de screenshots zijn fake

zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:06:20 #251
    44699 err
    pi_12830719
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 15:59 schreef BMH het volgende:

[..]

Nooit te oud om te gamen. OK de intro is kinderachtig. Maar na 1 uur begint het echte spel! Trek nooit je conclusief als je een game 30 min hebt gespeel! Speel het langer, daar doe je zelf plezier aan!

mja ik heb niks op met RPG's, dus ik denk niet dat dat gaat lukken. Heb me ook ooit 2 uur bezig gehouden met Golden Sun, maar nee...
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:09:02 #252
    44699 err
    pi_12830765
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 16:04 schreef BMH het volgende:

[..]

Nope. nog niet gecanceld. Alleen 3 keer van developer gewisseld

p.s. de screenshots zijn fake

die screens zijn zeker geen fake. Het spel was in ontwikkeling en is later stopgezet. Deze screens zijn vrijgegeven door een van de ontwikkelaars die erbij betrokken waren.
    kansloos ieg, waardeloze gfx.
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:23:52 #253
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_12830944
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 16:09 schreef err het volgende:

[..]

die screens zijn zeker geen fake. Het spel was in ontwikkeling en is later stopgezet. Deze screens zijn vrijgegeven door een van de ontwikkelaars die erbij betrokken waren.
    kansloos ieg, waardeloze gfx.

De screenshots zijn fake. Anders was er ook wel een press release van.
    pi_12845479
    AW2 is supeeeeeeeer

heerlijk makkelijk te gebruiken, maar toch wel veel diepgang

zulke spellen moeten ze veel meer maken

* flappiewappie speelt nu liever op zijn GBA dan op zijn NGC

zondag 31 augustus 2003 @ 14:05:11 #255
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12846958
      zondag 31 augustus 2003 @ 14:05:24 #256
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_12846963
    Vol
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')