Hier niks te beleven qua ontploffingen.
Ik wou dat het hier ook eens ging regenen, kan het een beetje afkoelen.
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 22:10 schreef Oom_Agent het volgende:Mooi rood is niet lelijk
Het lijkt wel of de hele meuk hier boven mijn hoofd ontstaat, die donkere wolken blijven maar, en naar het noorden is de lucht ronduit zwart!
quote:Ga je nu per seconde vertellen hoe het weer is in N-H?
Op woensdag 16 juli 2003 22:14 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Onweerloop topic.Hier in N-H gaat het fijn verder. Ouderwets heerlijke onweers-avond.
Zou het nu dan _eindelijk_ gaan beginnnen?
En ik heb last van die mensen buiten Ik wil slapen. Heb in 4 dagen 6 uurtjes geslapen. Waarom nou geen regen en stille straten.
Stomme vierdaagse........
quote:Doe eens on-topic posten.
Op woensdag 16 juli 2003 22:15 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ga je nu per seconde vertellen hoe het weer is in N-H?
.
quote:Vore ligt idd bijna stil op de lijn Zandvoort-Amsterdam-Amersfoort-Zutphen - Winterswijk. Daar ontstaan steeds weer nieuwe buien. ( uitwaai, cq schoorsteeneffect) Ten noorden van deze lijn nog kans vannacht op zware onweersbuien.
Op woensdag 16 juli 2003 22:15 schreef Againzender het volgende:
Zo, 1 topic deze keerHet lijkt wel of de hele meuk hier boven mijn hoofd ontstaat, die donkere wolken blijven maar, en naar het noorden is de lucht ronduit zwart!
quote:Om 7 uur veel wolken, daarna woeien alle wolken naar N-H, nu is het weer wolkenloos.
Op woensdag 16 juli 2003 22:17 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Doe eens on-topic posten.
Ene vrouw met kinderen had echt geluk, die waren uit eten terwijl hun caravan doorboord werd door een boom.
quote:Yep stroming is nog steeds Zo in het N van het land. Wel leuk dat die onweerslijnen steeds weer iets lijken te verplaatsen.
Op woensdag 16 juli 2003 22:16 schreef Againzender het volgende:
Die bui boven Overijssel lijkt wetswaarts te verplaatsen, zie ik dat goed?? In dat geval krijgt Harderwijk zo de volle laag.
quote:* Loedertje aait oom agent ff
Op woensdag 16 juli 2003 22:16 schreef Oom_Agent het volgende:hier helemaal niks !!
En ik heb last van die mensen buiten
Ik wil slapen. Heb in 4 dagen 6 uurtjes geslapen. Waarom nou geen regen en stille straten.
Stomme vierdaagse........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |