quote:
Op woensdag 16 juli 2003 07:51 schreef Jarno het volgende:
Er lopen de laatste tijd weer behoorlijk wat figuren rond die niks anders te doen hebben dan de handel van iemand te verpesten, of om nodeloos een product te gaan zitten afzeiken.Bijv in [TK] Diamond Viper Pro-Video 4 MB SGRAM videokaart:
[..]Of in [TK] Radeon 9700 PRO (Club3D), 75 euro bieden voor een kaart van bijna 300 euro.
In [TK] ATi Radeon 8500DV All In Wonder 64MB gaat het ook leuk mis trouwens.
Kan er misschien wat strenger tegen opgetreden worden? Gewoon ff een paar keer flink duidelijk te maken dat als je niet geinteresseerd bent, je ook gewoon uit het topic dient te blijven? Ik word er persoonlijk een beetje schijtziek van, en het weerhoudt mij er eigenlijk van om spullen hier te koop aan te bieden: er zitten teveel gasten die wel even de stoere handelaar willen gaan uithangen en met een bizar laag bod komen en als je d'r niet op ingaat, kraken ze je product af of krijg je een scheldkannonade.
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 08:29 schreef wunderbaum het volgende:
Geen bon? Dan biedt ik 76 euro.
quote:Ongelooflijk, er wordt niks bijgedragen aan dat topic. Alleen maar kut reply's van mensen die totaal geen intresse hebben. Door zulk soort figuren ga je liever naar marktplaats.
Op woensdag 16 juli 2003 08:41 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Tulp, kijk in dat verband even naar [TK] Peugeot 206 1.4 Gentry (2000)
quote:Mja, da's ook niks eigenlijk hoor. Er lopen gewoon teveel mensen rond op het net die op alles wat ze zien standaard een bod van een kwart van de vraagprijs bieden. Erg vermoeiend. Maar daar kun je ze wat beter negeren, hier ligt dat wat moeilijker.
Op woensdag 16 juli 2003 08:44 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Ongelooflijk, er wordt niks bijgedragen aan dat topic. Alleen maar kut reply's van mensen die totaal geen intresse hebben. Door zulk soort figuren ga je liever naar marktplaats.
Trouwens, op de tweakers.net V&A zie je dit soort dingen dus amper. Ik heb daar ook wat zooi staan, en dan krijg je meestal een net mailtje van iemand die echt geinteresseerd is, vragen stelt en dan ook een leuk bod uitbrengt. Natuurlijk mag je afdingen, dat hoort erbij op dit soort sites! Maar doe het een beetje fatsoenlijk svp.
quote:Ik wil ut ook wel proberen, tis toch saai op m'n werk
Op woensdag 16 juli 2003 08:45 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb al flink wat notes gezet
Misschien dat Jarno eens mee wil helpen![]()
quote:Ik sla ff over.
Op woensdag 16 juli 2003 08:45 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb al flink wat notes gezet
Misschien dat Jarno eens mee wil helpen![]()
quote:Het was een Garpje.
Op woensdag 16 juli 2003 08:51 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Ik wil ut ook wel proberen, tis toch saai op m'n werk
quote:ik deed ook een
Op woensdag 16 juli 2003 08:52 schreef detulp050 het volgende:[..]
Het was een Garpje.
quote:Kwist dat je direct in het kritiek topic zou kijken als die omhoog ging
Op vrijdag 18 juli 2003 00:52 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ja?
Ik bedoelde die 'Hey sukkel' in dat tft topic, moest dat? Of anders, wat voegde het aan het topic toe?
quote:Ja hij reageert niet via MSN
Op vrijdag 18 juli 2003 00:55 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Kwist dat je direct in het kritiek topic zou kijken als die omhoog ging
Ik bedoelde die 'Hey sukkel' in dat tft topic, moest dat?
quote:Nee vond het al opmerkelijk dat mijn reactie zo snel was verwijderd
Op vrijdag 18 juli 2003 00:55 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Kwist dat je direct in het kritiek topic zou kijken als die omhoog ging
quote:Misschien is die Sukkel er niet
Op vrijdag 18 juli 2003 00:55 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ja hij reageert niet via MSN
quote:Nou wat ik al zei, het was niet de topicstarter en ik zie al hoe hij in dat topic boos op jou gaat worden en zo de topicstarter een wellus/nietus discussie van 2 andere kan aanschouwen in zijn eigen topic (zo gaat dat vaak
Op vrijdag 18 juli 2003 00:56 schreef Poepoog het volgende:[..]
Nee vond het al opmerkelijk dat mijn reactie zo snel was verwijderd
quote:*zucht* wie kwuotte ik dan
Op vrijdag 18 juli 2003 00:57 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Misschien is die Sukkel er niet
Maar euhh het was toch niet de topicstarter? Kan je niet een mailtje proberen?
quote:Igg complimenten voor de snelheid
Op vrijdag 18 juli 2003 00:59 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Nou wat ik al zei, het was niet de topicstarter en ik zie al hoe hij in dat topic boos op jou gaat worden en zo de topicstarter een wellus/nietus discussie van 2 andere kan aanschouwen in zijn eigen topic (zo gaat dat vaak
)
quote:owh oke als het wel voor de topicstarter is mag het er wel in natuurlijk (zou sukkel weglaten als je hem nog wat wil verkpoen
Op vrijdag 18 juli 2003 00:59 schreef Poepoog het volgende:[..]
*zucht* wie kwuotte ik dan
quote:Toevalstreffer
Op vrijdag 18 juli 2003 01:00 schreef Poepoog het volgende:[..]
Igg complimenten voor de snelheid
quote:Het was voor hem
Op vrijdag 18 juli 2003 01:02 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Maar je quote die checkie2you dus dacht dat het voor hem was.
Maar ja boeiend
Hij reageert iig
Ik ben een van de meest perverte tegenstanders van illegale shit en had toch wel een volwassenere en rationele insteek van je verwacht. Als je even had nagedacht en me een klein beetje kent, dan had je dat makelijk kunnen weten.
Ik vraag om een machine die Japanese games kan afspelen, niet om illegale praktijken te promoten.
Verzoek dan om alleen te vragen om een machine die geen regio beperking tot Japanese games heeft (wat dus net zo goed een import PSX kan zijn, zonder dat het omgebouwd moet zijn) maar gooi hem niet als een paard met oogkleppen op dicht zonder even na te denken.
Nogmaals er is een algemene policy dat er geen opgebouwde consoles worden besproken/verkocht/gevraagd ongeacht of het doel le- of illigaal is. Punt. Die geld net zo goed voor jou als voor de rest.
Vragen om een japanse PSX mag wel, omgebouwde niet.
Waarom denk je eigenlijk dat de policy voor alle users geld maar niet voor jou
quote:Dat denk ik niet, ik zal even quoten:
Op woensdag 30 juli 2003 14:53 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Je gecommandeer verricht geen wonderen kan ik je melden.Nogmaals er is een algemene policy dat er geen opgebouwde consoles worden besproken/verkocht/gevraagd ongeacht of het doel le- of illigaal is. Punt. Die geld net zo goed voor jou als voor de rest.
Vragen om een japanse PSX mag wel, omgebouwde niet.
Waarom denk je eigenlijk dat de policy voor alle users geld maar niet voor jou
quote:Ik heb vaak genoeg hier om een slotje gevraagd ivm het aanbieden van illegale zooi, je zou dus beter moeten weten wat mijn bedoelingen zijn en dat deze niet per definitie illegaal zijn.
Verzoek dan om alleen te vragen om een machine die geen regio beperking tot Japanese games heeft (wat dus net zo goed een import PSX kan zijn, zonder dat het omgebouwd moet zijn) maar gooi hem niet als een paard met oogkleppen op dicht zonder even na te denken.
Maar weet je wat? Aangezien het topic toch al verkloot is zal ik een nieuwe aanmaken binnen de lijnen van 'je' policy. Pffff.
quote:Gecommandeer?
Op woensdag 30 juli 2003 14:53 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Je gecommandeer verricht geen wonderen kan ik je melden.
Het gaat totaal niet over ombouwen of wat dan ook.
ps: als je zooi ze reacties had gezien in meerdere topics zou je dit moeten weten....
gelieve dit preventief in de gaten te houden ...
mijn vorige auto-topic was ook snel vervuild met opmerkingen als
"afgeragde bak" etc...
quote:En dat dat jou niet boeit begrijp ik maar hier geld gewoon voor iedereen dat er geen verkoop/vraag/discussies over omgebouwde consoles zijn. Ik snap heus wel dat jij het verder niet op een verkeerde manier gaat gebruiken maar ik kan het niet bij jou wel toestaan en tegen een volgend zeggen nee jij mag het weer niet. Als ze me dan terugverwijzen naar jouw topic waarin dat wel toegestaan was staan zowel tulp als ik met een mond vol tanden. Dus het is niet zozeer dat ik jou niet vertrouw, het is gewoon om gezeur te voorkomen besloten omgebouwde consoles compleet te verbannen. Dus ongeacht het doel, of dat het nou aangeboden en of gevraagd wordt. Gewoon geen omgebouwde consoles op het FOK!forum. Dus ook voor de mensen waarvan ik wel weet dat het verder ongetwijfeld in orde is.
Of het nu een import PSX is of een die omgebouwd is boeit me niet.
Wat ik met gecommandeer (wellicht niet het geheel juiste woord) bedoelde was het volgende:
quote:
Aanvulling: Ik neem aan dat de modjes wijs genoeg zullen zijn en mijn goede bedoelingen zullen begrijpen en dit topic dus open zullen laten.
quote:
McCableguy wat flik je me hier nu?
quote:Geen van die dingen vond ik vriendelijk over komen, daarnaast heb ik geen oogkleppen noch ben ik een paard
maar gooi hem niet als een paard met oogkleppen op dicht zonder even na te denken.
Gewoon niet vragen om omgebouwde consoles, voor mij niet, voor jou niet, en voor alle andere users niet
quote:Ik heb het topic opgeschoont en een enkele waarschuwing uitgegeven. Sorry dat het zo lang duurde.
Op maandag 4 augustus 2003 17:17 schreef DrukVout het volgende:
[TK] Ray-Ban ZonnebrilDit mag op slot. Heb geen zin om voor oplichter te worden uitgemaakt.
quote:Ach maakt het uit. Sommige vinden het denk ik fijn om iemand zijn topic te vergallen.
Op maandag 4 augustus 2003 20:35 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik heb het topic opgeschoont en een enkele waarschuwing uitgegeven. Sorry dat het zo lang duurde.
Had een nieuw topic aangemaakt omdat simkaartje opgewaardeerd was met 20 euro en het btg dat in de topictitel stond dus niet meer klopte. Wordt ie dichtgeflikkerd. Stuur je een mailtje om die van 37 dan te heropen en de topictiel aan te passen krijg je geen reactie.
Maak je wederom een nieuw topic waarna je na een vraag uitlegt waarom weer een nieuw topic wordt ie wederom door een modje gesloten.."Sluit dan die van 37, sukkel!", denk ik dan.
Dus de vraag, wat is het gemiddelde IQ van een modje?
En gelijk maar een VRIENDELIJK verzoek. Kan degene van 57 euro weer open of mag ik nu WEL een nieuw topic aanmaken met een andere inhoud en topictitel. Het is nl zo dat je na 24 uur niet meer kan veranderen in de inhoud van je eerste berichtje...
Als je een titel anders wilt hebben, kan dat gewoon gevraagd worden aan een moderator, kost niets, is geen probleem.
Oh ja, het antwoord op je vraag:
Het gemiddelde IQ van een modje is 123 (met dit weer iets lager).
Iets vriendelijkere toon zou meer op prijs gesteld worden
quote:Dank je wel tulp. Ik werd er gewoon moe van. Ik denk dat jij het iq behoorlijk opkrikt. En, ook wel belangrijk, je reageert tenminste nog. Dat kan ik van de andere modjes niet zeggen... Dus bedankt.
Op woensdag 6 augustus 2003 15:49 schreef detulp050 het volgende:
[Tk] Simkaart o2 met +-57 euro BTG
Titel is aangepast, daar kun je gewoon verderAls je een titel anders wilt hebben, kan dat gewoon gevraagd worden aan een moderator, kost niets, is geen probleem.
Oh ja, het antwoord op je vraag:
Het gemiddelde IQ van een modje is 123 (met dit weer iets lager).
Iets vriendelijkere toon zou meer op prijs gesteld worden![]()
quote:Ik wil een klacht indienen over gequote user "Kiff", hij schreewt naar me dat ik op moet donderen. Ik kom waar ik wil, dit is een vrij land.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:03 schreef Kiff het volgende:
Ik wil even klagen over de user "EggsTC", hij reageerde van de week al irrelevant op een topic van me, door ongepast 'rofl' te plaatsen, en vindt het nu wederom nodig om een serieus V/A topic te verkankeren. Kan een van de mods hem een waarschuwing geven s.v.p.? (topic in kwestie
Edit :
Bovendien gebruikt de betreffende user het woord "verkankeren" en dat stel ik niet erg op prijs aangezien mijn halve familie aan deze ziekte dood is gegaan.
quote:Het is een vrij land, maar dit forum heeft wel regels. Als je niets zinnigs te melden hebt in een V/A topic, dan dien je niet te reageren. Je kunt ook in 'Onzin' terecht. Het is me volslagen onduidelijk waarom je het noddig vindt in bovengenoemd topic met rofl te reageren. Je weet kennelijk weinig af van bepaalde zaken. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk door je eigen onkunde en hoge nerdbaarheidsfactor zo hilarisch te etaleren. In afwachting van de reactie van een mod met een mening groet ik u en hoop verder verschoond te blijven van je onzinnige reacties in topics waar ik on-topic en relevant aan het posten ben. Als je zo'n probleem hebt met kanker, houdt dan svp even op met jezelf als gezwel te gedragen.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:09 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik wil een klacht indienen over gequote user "Kiff", hij schreewt naar me dat ik op moet donderen. Ik kom waar ik wil, dit is een vrij land.
Edit :
Bovendien gebruikt de betreffende user het woord "verkankeren" en dat stel ik niet erg op prijs aangezien mijn halve familie aan deze ziekte dood is gegaan.
Gedraag jullie beide gewoon en er is niets aan de hand.
quote:rofl, heb jij ff geluk dat detulp al gereageerd heeft.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:27 schreef Kiff het volgende:[..]
Als je zo'n probleem hebt met kanker, houdt dan svp even op met jezelf als gezwel te gedragen.
Klopt niet, Gekopieerde spellen mogen wel zolang je zelf ook het origineel bezit.
quote:Maar je mag ze niet verkopen
Op donderdag 7 augustus 2003 20:53 schreef EggsTC het volgende:
[TK] XBOXKlopt niet, Gekopieerde spellen mogen wel zolang je zelf ook het origineel bezit.
quote:Tuurlijk wel, hij verkoopt alles in 1 koop. Dus zn originele en zn kopies, dus bezit de koper ook gelijk de originele. Beetje meer inzicht.
Op donderdag 7 augustus 2003 20:54 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Maar je mag ze niet verkopen
quote:Ik wist dat die ging komen.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:00 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Hij verkoopt 50 spellen waarvan 12 originele. Dat laat 38 kopieen. Van die 38 kunnen er 12 kopie van het origineel zijn. Resteren er 26 kopieën zonder origineel.
Wat nou als hij van 1 originele 50 kopien maakt ?
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:30 schreef detulp050 het volgende:
*waiting till you way weigh one ounce*
quote:Jullie hoeven alleen verantwoording af te leggen aan Microsoft als ze dat zien, en dan vertel je mijn verhaal. Laat ze maar het tegendeel bewijzen
Denk je dat we achterlijk zijn ? Kom op zeg ! Tuurlijk heeft hij geen 50 kopieen van 1 spel.
Einde discussie.
quote:Op Fok! bepalen de moderators wat wel en niet toegestaan is. Niet Microsoft, niet EggsTC. En wij bepalen dat het niet mag.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:48 schreef EggsTC het volgende:[..]
[..]Jullie hoeven alleen verantwoording af te leggen aan Microsoft als ze dat zien, en dan vertel je mijn verhaal. Laat ze maar het tegendeel bewijzen
Dat ding is allang verkocht dan.
quote:Je mag maar 1 kopie maken voor eigen gebruik.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:02 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik wist dat die ging komen.
Wat nou als hij van 1 originele 50 kopien maakt ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
datum in topictitel klopt niet meer en is zinloos geworden nu de datum er ook bij de sticky topics achter komt te staan
quote:Dank je
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:45 schreef Harrie het volgende:
F.A.Q. Eerst lezen, dan posten [update 06-08-2003]datum in topictitel klopt niet meer en is zinloos geworden nu de datum er ook bij de sticky topics achter komt te staan
en juist niet een discussie ofzo, gewoon plain info.
quote:vin 't erg jmmr dat nuttige info wordt verwijderd en kanloze discussies over geheel andere zaken (die je veel vaker tegenkomt in de meeste V&A's gewoon blijven staan). my 2 cents.
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:20 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb je post verwijderd omdat dit geen discussietopic is over het product, maar een kwestie van aanbieden en kopen.
quote:Je post was wel nuttig omdat het verschil tussen een beamer en een projector werd uitgelegd. Dit had ik over het hoofd gezien. Sorry.
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:26 schreef cYbErTiM het volgende:
wil er niet teveel woorden aan vuil maken maar toch ff melden.
in [TK] beamer dit topic voegde ik alleen algemene pro's en contra's aan over beamers vs projectors. Erg nuttig want de TS'ter dacht dat hij een beamer had. Maar dat is niet zo. Ik gaf algemene informatie die voor iedereen nuttig was..en juist niet een discussie ofzo, gewoon plain info.
[..]vin 't erg jmmr dat nuttige info wordt verwijderd en kanloze discussies over geheel andere zaken (die je veel vaker tegenkomt in de meeste V&A's gewoon blijven staan). my 2 cents.
Ik wil wel helpen met de Tags neerzetten voor andere gebruikers, ik ben toch heeeeel vaak op het V en A Forum, en het is voor jullie ook wel makkelijk. Ik stoor me er soms best wel aan namelijk
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 09:24 schreef blink182gassie het volgende:
Heey cableguy of detulp050Ik wil wel helpen met de Tags neerzetten voor andere gebruikers, ik ben toch heeeeel vaak op het V en A Forum, en het is voor jullie ook wel makkelijk. Ik stoor me er soms best wel aan namelijk
Heheh, volgens mij is er geen assistent-mod functionaliteit helaas
Volgens mij is deze prijs een beetje buiten proporties gekomen... Niet geheel volgens de richtlijnen van dit forum...
edit: laat maar... Blijkt dat de kaartjes echt zo superveel kosten...
[Dit bericht is gewijzigd door Banzi op 11-08-2003 07:34]
Is mijn eerste reactie ge-edit.
quote:Onzin. En zie... De eerste vragen, waar ik reeds antwoord op gaf, worden al gesteld. En bovendien: De tekst ' --hoe vriendelijk ook, het is offtopic
Op maandag 11 augustus 2003 18:53 schreef TheMosselman het volgende:
--hoe vriendelijk ook, het is offtopic
quote:Misschien wel een idee? Tot die tijd zullen we het met mede-mod-backup moeten doen, maar wel iets om over na te denken misschien? Voor alle fora, dus
Op zaterdag 9 augustus 2003 10:39 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Ja ik zal je me login gegeveens mailenHeheh, volgens mij is er geen assistent-mod functionaliteit helaas
quote:Had je interesse in het verkochte artikel ?
Op maandag 11 augustus 2003 19:56 schreef TheMosselman het volgende:
In dit topic: [TK] Quintezz Radardetector Z-1Is mijn eerste reactie ge-edit.
[..]Onzin. En zie... De eerste vragen, waar ik reeds antwoord op gaf, worden al gesteld. En bovendien: De tekst ' --hoe vriendelijk ook, het is offtopic
' geeft ook weinig meerwaarde. Delete dan gewoon de hele reactie. Maar ik blijf de edit bullshit vinden.
quote:Soort lite mod die alleen rechten heeft op de topictitel
Op maandag 11 augustus 2003 19:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Misschien wel een idee? Tot die tijd zullen we het met mede-mod-backup moeten doen, maar wel iets om over na te denken misschien? Voor alle fora, dus
quote:Nee. Maar je mag toch wel positieve ervaringen met het artikel kwijt? Des te sneller is het verkocht. En zoals ik al zei -> er worden nu vragen gesteld die in mijn posting reeds waren beantwoord.
Op maandag 11 augustus 2003 20:12 schreef detulp050 het volgende:
Had je interesse in het verkochte artikel ?
quote:Nee, zoals ik al zei: je intentie is goed, maar het punt is dat een bespreking/recensie zal leiden tot discussie. De volgende persoon zegt bijvoorbeeld dat hij er slechte ervaringen mee heeft en weer een ander reageert over het legaal zijn van die apparaten. Daarom is discussie in V&A niet de bedoeling. Een link met een plaatje en info is niet erg, maar meningen zijn nou eenmaal niet de bedoeling in Vraag en Aanbod.
Op maandag 11 augustus 2003 20:18 schreef TheMosselman het volgende:[..]
Nee. Maar je mag toch wel positieve ervaringen met het artikel kwijt? Des te sneller is het verkocht. En zoals ik al zei -> er worden nu vragen gesteld die in mijn posting reeds waren beantwoord.
[TK] 5 cd-rom's over Pim Fortuyn
Dit is in mijn ogen niet terecht en wel om de volgende redenen:
Het gaat mij niet om commerciëel handelen, dat blijkt wel uit de lage prijs (10 euro voor 5 cd's inclusief verzendkosten). Dat is absoluut geen florisante handel.
Het tweede argument dat werd aangevoerd is eventuele copyrights op beeldmateriaal. Dat is natuurlijk in dit geval niet van toepassing. Iedereen heeft deze fragmenten immers op eigen radio en tv kunnen bekijken. Bovendien hadden de fragmenten in elk huishouden met een doodgewone videorecorder opgenomen kunnen worden.
En tot slot is het vertonen van beeld- en geluidsmateriaal van de publieke omroep (mits in huiselijke kring) niet strafbaar.
Graag zou ik dan ook zien dat mijn topic weer wordt geopend, zodat de historie van Pim Fortuyn behouden blijft.
quote:Je mag opnemen voor eigen gebruik. je mag niet opnemen om vervolgens de boel wie weet hoe vaak te verkopen. Slotje was dus terecht.
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:27 schreef yohan.nl het volgende:
Detulp050 heeft onderstaand (door mij gestart) topic gesloten:[TK] 5 cd-rom's over Pim Fortuyn
Het gaat mij niet om commerciëel handelen, dat blijkt wel uit de lage prijs (10 euro voor 5 cd's inclusief verzendkosten). Dat is absoluut geen florisante handel.
Het tweede argument dat werd aangevoerd is eventuele copyrights op beeldmateriaal. Dat is natuurlijk in dit geval niet van toepassing. Iedereen heeft deze fragmenten immers op eigen radio en tv kunnen bekijken. Bovendien hadden de fragmenten in elk huishouden met een doodgewone videorecorder opgenomen kunnen worden.
En tot slot is het vertonen van beeld- en geluidsmateriaal van de publieke omroep (mits in huiselijke kring) niet strafbaar.Graag zou ik dan ook zien dat mijn topic weer wordt geopend, zodat de historie van Pim Fortuyn behouden blijft.
quote:Het verkopen van beeldmateriaal dat is opgenomen mag niet zonder toestemming.
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:27 schreef yohan.nl het volgende:
Detulp050 heeft onderstaand (door mij gestart) topic gesloten:[TK] 5 cd-rom's over Pim Fortuyn
En tot slot is het vertonen van beeld- en geluidsmateriaal van de publieke omroep (mits in huiselijke kring) niet strafbaar.Graag zou ik dan ook zien dat mijn topic weer wordt geopend, zodat de historie van Pim Fortuyn behouden blijft.
quote:Uit commerciëel oogpunt inderdaad niet nee.
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:15 schreef detulp050 het volgende:[..]
Het verkopen van beeldmateriaal dat is opgenomen mag niet zonder toestemming.
Op Fok worden ook regelmatig verzoekjes geplaatst voor de opname van bijv. een bepaald concert. Ook tegen vergoeding van de (on)kosten.
quote:En in V&A gaan deze dan ook op slot (indien gezien)
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:35 schreef yohan.nl het volgende:[..]
Uit commerciëel oogpunt inderdaad niet nee.
Op Fok worden ook regelmatig verzoekjes geplaatst voor de opname van bijv. een bepaald concert. Ook tegen vergoeding van de (on)kosten.
maar is dit dat geen 'handel'' [TK] 5 Compaq deskpro PC's dan?
leg mij het verschil eens uit?
quote:Geen. Het topic is ook gesloten
Op woensdag 13 augustus 2003 22:45 schreef deantoine het volgende:
deTulp je sluit nu wel mijn zgn ' handel ' topicmaar is dit dat geen 'handel'' [TK] 5 Compaq deskpro PC's dan?
quote:Wat een gelul zeg, der staat toch duidelijk dat die zooi weg moet omdat ik ga verhuizen? Nou nou, wat zal ik er veel op verdienen voor 50 euro ..
Op woensdag 13 augustus 2003 22:52 schreef detulp050 het volgende:[..]
Geen. Het topic is ook gesloten
Weet jij wel wat handel is jochie?
quote:Jij koopt echt geen 5 PC's voor privegebruik om ze vervolgens te laten staan en actief te gaan gebruiken. Ik heb hem geopend, voordeel van de twijfel, maar niet door je allesomvattende vriendelijkheid
Op donderdag 14 augustus 2003 09:16 schreef Kakakoka het volgende:[..]
Wat een gelul zeg, der staat toch duidelijk dat die zooi weg moet omdat ik ga verhuizen? Nou nou, wat zal ik er veel op verdienen voor 50 euro ..
Weet jij wel wat handel is jochie?
quote:Het verschil is dus dat jij zegt dat het handel is en dat deze meneer zegt dat het hobby was en ze nu niet meer kan behouden.
Op woensdag 13 augustus 2003 22:45 schreef deantoine het volgende:
deTulp je sluit nu wel mijn zgn ' handel ' topicmaar is dit dat geen 'handel'' [TK] 5 Compaq deskpro PC's dan?
quote:Over vriendelijkheid gesproken, je zou natuurlijk ook eerst kunnen vragen (hetzij per mail ofzo), of het " handel" is. Mijn ietwat botte reactie is misschien misplaatst, maar in mijn ogen zeker niet ongegrond. Wat maakt het uit voor welke doeleinden ik de pc's oorspronkelijk gekocht heb .. het gaat erom dat ik er vanaf moet voor een absolute bodemprijs omdat ik ze niet mee mag en kan verhuizen.
Op donderdag 14 augustus 2003 09:34 schreef detulp050 het volgende:[..]
Jij koopt echt geen 5 PC's voor privegebruik om ze vervolgens te laten staan en actief te gaan gebruiken. Ik heb hem geopend, voordeel van de twijfel, maar niet door je allesomvattende vriendelijkheid
Volgende keer geef ik gewoon geen antwoord op je vraag !
In ieder geval bedankt voor het heropenen, maar een mailtje was misschien op zijn plaats geweest ?
quote:Op 90% van de mailtjes die ik verstuur aan topicstarters krijg ik geen antwoord binnen een dag of twee. Op deze manier reageren iets sneller !
Op donderdag 14 augustus 2003 09:58 schreef Kakakoka het volgende:[..]
Over vriendelijkheid gesproken, je zou natuurlijk ook eerst kunnen vragen (hetzij per mail ofzo), of het " handel" is. Mijn ietwat botte reactie is misschien misplaatst, maar in mijn ogen zeker niet ongegrond. Wat maakt het uit voor welke doeleinden ik de pc's oorspronkelijk gekocht heb .. het gaat erom dat ik er vanaf moet voor een absolute bodemprijs omdat ik ze niet mee mag en kan verhuizen.
In ieder geval bedankt voor het heropenen, maar een mailtje was misschien op zijn plaats geweest ?
Even een vraag waarom mijn reactie is weg-ge-edit. Ik hielp de topicstarter alleen op ideeen.
Slecht gemod.
jij meet nu met 2 maten, die compaq man kan lullen als brugman wat mij betreft.
of je gooit alle topic's waaraan jij twijfelt gewoon pot dicht, of je gooit alees gewoon open, is mijn mening.
ik heb toch wel ergens gelijk?
quote:Jij zegt dat het een handeltje is. Dat is verboden. De andere topicstarter heeft ze gekocht voor persoonlijk gebruik, maar kan ze nu niet meer herbergen. Daarom dus.
Op donderdag 14 augustus 2003 11:06 schreef deantoine het volgende:
detulp050!jij meet nu met 2 maten, die compaq man kan lullen als brugman wat mij betreft.
of je gooit alle topic's waaraan jij twijfelt gewoon pot dicht, of je gooit alees gewoon open, is mijn mening.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 10:56 schreef EggsTC het volgende:
[GEZ] BoekensteunEven een vraag waarom mijn reactie is weg-ge-edit. Ik hielp de topicstarter alleen op ideeen.
Slecht gemod.
quote:In een topic waarin iemand mooie, echte boekensteunen zoekt, is geen serieuze reactie te noemen.
Weet je wat jij moet doen.
Je zaagt 2 driehoeken uit hout.. hout zo breed als de boekenplank.
zodat je dit effect krijgt :/|_____|\
Pritplakspul erop, klaar
mooi zat tog
quote:Doe eens kalm aan.. Vond het sowieso al een NSB streek van je om mijn topic in je eigen ellende te betrekken. Handel mag hier niet, staat duidelijk in de faq .. je geeft het zelf notabene toe ..
Op donderdag 14 augustus 2003 11:06 schreef deantoine het volgende:
detulp050!jij meet nu met 2 maten, die compaq man kan lullen als brugman wat mij betreft.
Dat spul van mij is geen handel, het gaat weg voor hetzelfde bedrag als waarvoor ik het 3 weken geleden ongeveer gekocht heb, misschien nog wel voor minder.
quote:Nou zeg
Op donderdag 14 augustus 2003 11:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Het wordt een beetje irritant dat die EggsTC in elk topic 1/5 of minder van de prijs gaat bieden, ongeacht of er al hoger geboden is.
Ik zag bij dat ene topic niet dat er al hoger was geboden, bovendien mag ik bieden wat ik wil. Ik zie nergens in de faq dat je niet mag bieden.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:35 schreef EggsTC het volgende:[..]
Nou zeg
Ik zag bij dat ene topic niet dat er al hoger was geboden, bovendien mag ik bieden wat ik wil. Ik zie nergens in de faq dat je niet mag bieden.
quote:Dus ga niet de helft bieden, dan is de topicstarter echt niet tevreden lijkt me. Gewoon serieus bieden en er is niets aan de hand
natuurlijk staat het je vrij om een prijs te hoog te vinden, net zoals het de topicopener vrij staat om een prijs te verzinnen. Geef hier commentaar op als je werkelijk geinteresseerd bent in het product, doe dan een reeel tegenbod
quote:nu is mijn vraag: waarom mag dat dan niet?
Op donderdag 14 augustus 2003 20:55 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
sorry geen domeinnaam verkopen, alleen spulletjes e.d.
Als ik een domein wil verkopen en iemand anders wil 'm kopen, waarom zou dat niet via Fok mogen, en m'n auto wel?
quote:Als je de faq eventjes doorlees zie je vrij in het begin:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:49 schreef Tokus het volgende:[..]
nu is mijn vraag: waarom mag dat dan niet?
"alleen spulletjes e.d." is nogal wazig namelijk. En er staat niets over in de FAQ.Als ik een domein wil verkopen en iemand anders wil 'm kopen, waarom zou dat niet via Fok mogen, en m'n auto wel?
quote:Alleen goederen dus, een domeinnaam valt niet onder goederen. Meer onder een dienst. Daarnaast is commercieele handel niet toegestaan en bij de verkoop van een domeinnaam is er volgens mij altijd sprake van een commercieel doel. Je registreert immers geen domeinnaam voor bijvoorbeeld 20 euro per jaar om hem na 9 maanden voor 5 euro (reeele restwaarde) te verkopen.
'Vraag & Aanbod' is uitsluitend bedoeld voor particuliere advertenties, op kleinschalige basis. Alleen goederen zijn toegestaan, je diensten kun je op fok niet aanbieden. Dus, je kunt bijvoorbeeld je 2e hands platenspeler te koop aanbieden, of een staafmixer te koop vragen als je daar naar op zoek bent. Commerciële advertenties zijn niet toegestaan in 'te koop', mocht uw bedrijf interesse hebben in een advertentie op FOK!, dan kunt u contact opnemen met adverteren@fok.nl voor de tarieven.
Kort samengevat is V&A gewoon voor tastbare spulletjes die tweedehands of nieuw en overbodig (dubbel etc) zijn.
quote:bullshit, een domeinnaam valt net zo goed onder goederen als een pak melk of een discman. Je kan het alleen niet vastpakken.
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:01 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
Als je de faq eventjes doorlees zie je vrij in het begin:
[..]Alleen goederen dus, een domeinnaam valt niet onder goederen. Meer onder een dienst.
quote:als je een website hebt met een leuke domeinnaam, maar je stopt ermee en je wilt eigenlijk niet dat anderen jouw werk voortzetten, maar je hoeft die domeinnaam niet perse te houden, dan mag je 'm toch wel verkopen aan degene die er het meest voor geeft?
Daarnaast is commercieele handel niet toegestaan en bij de verkoop van een domeinnaam is er volgens mij altijd sprake van een commercieel doel. Je registreert immers geen domeinnaam voor bijvoorbeeld 20 euro per jaar om hem na 9 maanden voor 5 euro (reeele restwaarde) te verkopen.
Bovendien, als ik een postzegel van 50 cent heb, die 100 euro waard is, mag ik die dan ook voor niet meer dan 50 cent verkopen? Ik zag laatst iemand ook z'n hele verzameling spullen verkopen, dat gaat ook echt niet voor een 2e hands prijs maar voor wat het waard is.
quote:Misschien moet je dit dan 's duidelijk in je faq zetten:
Kort samengevat is V&A gewoon voor tastbare spulletjes die tweedehands of nieuw en overbodig (dubbel etc) zijn.
Verkoop van een domeinnaam heeft gewoon niets met tweedehands of overbodige spulletjes te maken. Een postzegel die een waarde van 100 euro heeft is gewoon 100 euro waard. Als dat van een particulier is mag dat gewooon worden verkocht voor die prijs, lijkt het op enige vorm van handel zullen we dat proberen te achterhalen.
PS. Als je hier een pak melk of een discman voor boven de verkoopprijs gaat verkopen gaat je topic ook dicht. Als een domein al enkele maanden draait heeft die een rest waarde van (jaarkosten registratie / 12 * resterende maanden) blijft dus praktisch nooit iets over daar het registeren van een domeinnaam zo een 15/20 zal kosten.
Maar de FAQ geeft wat mij betreft al duidelijk genoeg aan dat V&A voor spulletjes is en dat jij een domeinnaam hetzelfde vind als een discman en een pak melk is jouw mening maar niet de mijne Daarnaast is commerciele handel niet toegestaan dus ook op basis van verkopen boven de reeele restwaarde kan het topic op slot. Lijkt me niet dat het er dan expliciet in hoeft.
Als we naar aanleiding van elk topic dat gesloten wordt de FAQ moeten aanvullen hebben we straks helemaal een onleesbaar verhaal waar helemaal niemand meer naar kijkt.
Het gaat om Datawrite 4x DVD-r schijfjes die ik goedkoop aan kan schaffen via de groothandel en hier wil ik ook andere goedkoop aan helpen.
Mag dit?
Wegens verkoop van 1 artikel in de lijst (yeah), graag openingspost veranderen:
quote:alvast dank
PS2 (met doos)
2 controllers
1 memory card 8MBGrand Tourismo 3 Tony Hawk Pro Skater 3 Grand Theft Auto III Richtprijs ¤225
[GRATIS] backup van je eigen dvd
Het gaat hier gewoon om een legaal produkt.
ik kon het zo 123 in de FAQ niet vinden.
Maar hier loopt iemand half te adverteren voor een dienst, kan dat ook gewoon (met oog op wannaB "webdesigners")?
[edit: tags gefixed]
quote:Diensten mogen niet aangeboden/gevraagd worden in V&A
Op donderdag 21 augustus 2003 19:39 schreef _Flash_ het volgende:
Mag ik aan Lucille vragen waarom dit topic gesloten is?[GRATIS] backup van je eigen dvd
Het gaat hier gewoon om een legaal produkt.
quote:Gedaan, sorry voor de vertraging, ik had een begrafenis
Op donderdag 21 augustus 2003 17:48 schreef neusaap het volgende:
kan iemand het off topic geblaat uit dit topic kunnen verwijderen?
ik probeer gewoon m'n motor te verkopen.
quote:Gerepareerd, dankje
Op donderdag 21 augustus 2003 13:38 schreef FluxC5 het volgende:
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
[TK] Playstation 2 + 4 spellen
Wegens verkoop van 1 artikel in de lijst (yeah), graag openingspost veranderen:
quote:alvast dank
PS2 (met doos)
2 controllers
1 memory card 8MBGrand Tourismo 3 Tony Hawk Pro Skater 3 Grand Theft Auto III Richtprijs ¤225
*edit*
ik zie nu dat de topictitel dan eigenlijk ook aangepast dient te worden.
Als ik een nieuwe topic moet openen zeg het dan ff.
[Dit bericht is gewijzigd door MrWilliams op 22-08-2003 08:46]
quote:Gedaan
Op donderdag 21 augustus 2003 09:07 schreef MrWilliams het volgende:
[TK] Playstation 2 + 4 spellenWegens verkoop van 1 artikel in de lijst (yeah), graag openingspost veranderen:
[..]alvast dank
quote:Goed frankeren of er heen rijden.
Op woensdag 20 augustus 2003 08:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Hey ik heb een vraagje, hoe kan je het beste een scooter versturen als je een scooter wilt kopen van iemand. We wonen namelijk nogal ver van elkaar vandaan.
quote:Ik vraag het aan de opperhoofden aan de achterkant, want ik weet het niet. Ik kom hier snel op terug.
Op maandag 18 augustus 2003 19:30 schreef Erik het volgende:
Mag ik een soort van inkoop actie starten, net als op GoT weleens gebeurt?Het gaat om Datawrite 4x DVD-r schijfjes die ik goedkoop aan kan schaffen via de groothandel en hier wil ik ook andere goedkoop aan helpen.
Mag dit?
quote:Oke
Op vrijdag 22 augustus 2003 08:48 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik vraag het aan de opperhoofden aan de achterkant, want ik weet het niet. Ik kom hier snel op terug.
deze kan dicht
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 25-08-2003 10:07]
quote:klikspaan
Op maandag 25 augustus 2003 15:21 schreef eMAeRCe het volgende:
JVC XV-N33sl DVD PLAYER >> TS weigerd uit te leggen hoe hij eraan komt, ik betwijfel of hij eerlijk gekocht is.
quote:Ow jij vind die gasten zeker wel stoer of niet soms?
Op maandag 25 augustus 2003 15:53 schreef Poepoog het volgende:[..]
klikspaan
quote:Nou sorry hoor
Op maandag 25 augustus 2003 15:57 schreef eMAeRCe het volgende:
God damn vieze flikker dat je bent
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:04 schreef Poepoog het volgende:[..]
Nou sorry hoor
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 16:02 schreef Poepoog het volgende:[..]
(...) dat een of andere flapdrol (...)
quote:Iets met ketel enz...
Op maandag 25 augustus 2003 16:12 schreef Poepoog het volgende:[..]
Your point is?
quote:1. Ik noemde jou flapdrol na jouw opmerking over dat ik een "vieze vuile flikker"was.
Op maandag 25 augustus 2003 16:18 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Iets met ketel enz...
quote:Wie moet ik mailen?
Op maandag 25 augustus 2003 16:22 schreef detulp050 het volgende:
Deze discussie kan prima per mail. Hier is Feedback niet voor bedoeld. eMAReRCe: bemoei je niet met andermans zaken. Als iemand geen bon heeft is dat geen reden voor beschuldigingen en zeker niet voor het verkloten van een topic.
forum@fok.nl ?
quote:Check je mail.
Op maandag 25 augustus 2003 16:22 schreef Poepoog het volgende:[..]
Wie moet ik mailen?
quote:Elkaar ?
Op maandag 25 augustus 2003 16:22 schreef Poepoog het volgende:[..]
Wie moet ik mailen?
forum@fok.nl ?
quote:Done. Correct. Gelezen. Klaar. Slotje.
Op maandag 25 augustus 2003 16:23 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Check je mail.
quote:Beetje verdacht als TS weigerd te zeggen waar het product vandaan komt.
Op maandag 25 augustus 2003 16:22 schreef detulp050 het volgende:
Deze discussie kan prima per mail. Hier is Feedback niet voor bedoeld. eMAReRCe: bemoei je niet met andermans zaken. Als iemand geen bon heeft is dat geen reden voor beschuldigingen en zeker niet voor het verkloten van een topic.
Weet je eigenlijk wel wat voor straf er op heling staat
quote:Kom op niet op door gaan. Laten rusten.
Op maandag 25 augustus 2003 16:26 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Beetje verdacht als TS weigerd te zeggen waar het product vandaan komt.
quote:TS moet zelf weten waar hij het vandaan haalt. Als we een goed vermoeden hebben dat het gestolen is, dan kan ik het topic sluiten. Maar dat hij het niet wil zeggen, wil niet zeggen dat het gestolen is. Ik adviseer de TS een nieuw topic te openen, met vermelding dat er geen bon bij zit.
Op maandag 25 augustus 2003 16:26 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Beetje verdacht als TS weigerd te zeggen waar het product vandaan komt.
quote:Ik ken iemand die een strafblad heeft wegens heling. Dat was ook zo'n soort geval (geen bonnetje, vage verkoop etc, IRL btw). Koper dacht trouwens dat het om eerlijke verkoop ging, maar de politie vermoedde wat andres.
Op maandag 25 augustus 2003 16:28 schreef Poepoog het volgende:[..]
Kom op niet op door gaan. Laten rusten.
Vandaar dat ik een beetje boos werd op TS.
quote:Ik ga er van uit dat de users van Fok! grotendeels volwassen genoeg zijn om die beoordeling zelf te kunnen maken. Als iemand een DVD speler aanbiedt voor 30 euro, hij kan er twee leveren zonder kabels en met lichte schade, leeftijd onbekend, dan zou ik misschien even de TS mailen en uitleg vragen. Maar hier niet.
Op maandag 25 augustus 2003 16:30 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Ik ken iemand die een strafblad heeft wegens heling. Dat was ook zo'n soort geval (geen bonnetje, vage verkoop etc, IRL btw). Koper dacht trouwens dat het om eerlijke verkoop ging, maar de politie vermoedde wat andres.
Vandaar dat ik een beetje boos werd op TS.
quote:Omdat een dergelijk artikel niet bestaat heeft een andere moderator het topic verplaatst naar 'onzin'
Op maandag 25 augustus 2003 19:18 schreef EggsTC het volgende:
Enne, waarom is mijn zweefboard topic weg?
quote:Gok je dat het niet bestaat? of weet je het zeker?
Op dinsdag 26 augustus 2003 08:52 schreef detulp050 het volgende:[..]
Omdat een dergelijk artikel niet bestaat heeft een andere moderator het topic verplaatst naar 'onzin'
word steeds gekker hier
quote:Zijn we toch al?
Op woensdag 27 augustus 2003 11:38 schreef detulp050 het volgende:
Ik denk niet dat we het eens worden
Thanx
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 27-08-2003 16:08]
En mag ik in Waterkoeling set AMD socket A Processor aub een [TK] tag, ik was hem _wéér_ vegreten , sorry ...
quote:Dannnnkkkkkkkku wellllllllllll !
Op donderdag 28 augustus 2003 09:46 schreef BYM het volgende:
Mag ik een slotje @ [TK]Dangerde MAZE2-1 + Dang. The Coolingcube + nog ?En mag ik in [TK] Waterkoeling set AMD socket A Processor aub een [TK] tag, ik was hem _wéér_ vegreten
, sorry ...
Thanks!
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 29-08-2003 19:40]
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 19:30 schreef Erik het volgende:
Mag ik een soort van inkoop actie starten, net als op GoT weleens gebeurt?Het gaat om Datawrite 4x DVD-r schijfjes die ik goedkoop aan kan schaffen via de groothandel en hier wil ik ook andere goedkoop aan helpen.
Mag dit?
quote:Is er al meer bekend?
Op vrijdag 22 augustus 2003 08:48 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik vraag het aan de opperhoofden aan de achterkant, want ik weet het niet. Ik kom hier snel op terug.
quote:Aangezien de moderators blijkbaar al lagen de slapen gisteravond vroeg...hierbij nogmaals het verzoek.
Op zondag 31 augustus 2003 20:26 schreef AleSyS het volgende:
Gaarne in [TK] Diverse DVD's alle offtopic opmerkingen verwijderen. Er zitten weer een paar kleuters mijn topic te vergallen.
quote:Ik lag niet te slapen, ik lijd aan een ziekte die 'sociaal leven' heet
Op maandag 1 september 2003 10:51 schreef AleSyS het volgende:[..]
Aangezien de moderators blijkbaar al lagen de slapen gisteravond vroeg...hierbij nogmaals het verzoek.
quote:Daar is een ander topic voor, maar hij is dicht.
Op zondag 31 augustus 2003 21:43 schreef Harvester_of_Sorrow het volgende:
Gooi [TK]Sony Memorecorder maar dicht. Hij is verkocht.
quote:Ik was het vergeten
Op zondag 31 augustus 2003 17:06 schreef Erik het volgende:[..]
[..]Is er al meer bekend?
quote:Fijn
Op dinsdag 2 september 2003 19:23 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik was het vergeten
Ik kom er morgen op terug.
mag deze nega opmerking van ZzzzZzzzZzzz ff weg aub. Klopt van geen kant en voegt niks toe aan mijn topic.
Alvast bedankt
quote:Nee, er is geen controle op. Bij een echte veiling ook niet echt. Grootste risico voor de verkoper is dat hij het dan aan zichzelf of een kennis verkoopt. Daarnaast is het ook niet echt te controleren.
Op donderdag 4 september 2003 15:18 schreef kingmob het volgende:
ff klein vraagje, wordt er gecontroleerd dat mensen niet kunstmatig de prijzen omhoog gooien (dmv. klonen bijvoorbeeld). Of een bekende laten bieden (al lijkt me dat nogal moeilijk controleren).
Niet dat er in gereageerd wordt. .
Denk/vrees dat ruilen geen optie is. .
Te koop: Omgebouwde psx...
edit:
Hij heeft nu wel zijn startpost verandert, maar iedereen weet nu dat ie omgebouwd is. Verderop staan ook opmerkingen dat hij dat ombouw verhaal weg moest halen...
[Dit bericht is gewijzigd door Banzi op 09-09-2003 08:26]
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:03 schreef Naj_Geetsrev het volgende:.
angepast worden naar zoiets als [TK] P3 933 systeem??
zou beter in DIG passen, aangezien TS zijn te koop gevraagd topic ook al in v&A heeft en in dit topic alleen maar uitleg wil over de voor, dan wel nadelen van zijn eventuele aankoop.
quote:Hij staat nu in DIG, dankje BHFH
Op zaterdag 13 september 2003 11:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
aankoop sony breedbeeldzou beter in DIG passen, aangezien TS zijn te koop gevraagd topic ook al in v&A heeft en in dit topic alleen maar uitleg wil over de voor, dan wel nadelen van zijn eventuele aankoop.
De genoemde CD is in zeeer beperkte oplage uitgekomen, en is strict genomen niet eens Muziek maar Poëzie
Er is echt NIET aan te komen, als ik dan alleen een regeltje toevoeg, delete je de hele post.
Lekker hae macht
quote:Goed punt
Op zaterdag 13 september 2003 12:12 schreef detulp050 het volgende:
Heerlijk
In V&A word je geacht de FAQ te lezen. Daarin staat dat je alleen dient te reageren als je hetgene wil kopen of kunt verkopen. Jij wilt het niet verkopen, dus hoef je niet te reageren. Daarnaast bied je warez aan, wat verboden is.
Daarnaast zal een dergelijke instelling als in de post hierboven je niet ver brengen.
Overigens bevatte je post alleen een opsomming van je bezit en verder niets interessants voor topicstarter.
Tralala
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Cardridge consoles wel, want daar zijn geen kopien mee te spelen. Die worden alleen omgebouwd om import te kunnen spelen.
quote:Klagen over de prijs mag alleen als je zelf met een serieus bod komt, dan mag het als onderbouwing. Verder is het de verantwoordelijkheid van users wat ze voor een product betalen. Dus daarom was je post offtopic
Op dinsdag 16 september 2003 21:43 schreef gelly het volgende:
Waarom wordt mijn relevante post over nieuwprijzen van toners verwijderd ? Of laat je je users graag oplichten ?
quote:Ik zet het er zsm bij op
Op dinsdag 16 september 2003 12:46 schreef mvt het volgende:
Mag dit in de FAQ??
[..]
quote:TS wilde niet meer aan SC verkopen, dus mijn bod was het hoogste. Waarom haal je het dan weg ?
Op dinsdag 16 september 2003 21:47 schreef gelly het volgende:
-offtopic, er is al hoger geboden.
quote:Topicstarter gaf aan dat hij bezwaar tegen verkoop had, maar het wel wilde doen
Op dinsdag 16 september 2003 22:34 schreef gelly het volgende:
Zeg Tulp, nou haal je weer een ontopic post van me weg.
[..]TS wilde niet meer aan SC verkopen, dus mijn bod was het hoogste. Waarom haal je het dan weg ?
quote:Daarbij had hij in een offtopic discussie met jou over de prijs al aangegeven niet onder de 40 euro te verkopen. Je wilde alleen maar een bod uitbrengen om de nieuwprijs te kunnen vermelden
Ik heb eigenlijk de neiging om ze helemaal niet aan jouw te verkopen, maar goed, vriendelijk als ik ben;
anyway, dank..
quote:Dat had in [V&A CENTRAAL] Verkoopmeldingen III gemogen. Maar ik heb het topic gesloten.
Op woensdag 17 september 2003 21:30 schreef IntensiveGary het volgende:
uhm, als er een modje even een minuutje over heeft: [TK] Ueberschall sample cd's mag op slot, want verkocht...of laten julliem gewoon afzakken?anyway, dank..
[Dit bericht is gewijzigd door Solomon op 17-09-2003 21:42]
quote:Hij bedoelde dus [V&A CENTRAAL] Verkoopmeldingen III
Op woensdag 17 september 2003 21:40 schreef Solomon het volgende:[..]
Dat had in waarom kan ik niet naar #fok ?? gemogen. Maar ik heb het topic gesloten.
quote:Twee minuten nadat ik postte, zag ik dat ook. mijn excuus..:)
Op woensdag 17 september 2003 21:40 schreef Solomon het volgende:[..]
Dat had in [V&A CENTRAAL] Verkoopmeldingen III gemogen. Maar ik heb het topic gesloten.
quote:Any excuse....
Op zaterdag 20 september 2003 16:26 schreef detulp050 het volgende:
Volgens mij is de bedrijfscomputer enigszins van slag geweest dat hij het 5 keer besloot te posten.
als ik ze verkoop als leeg zijnde en gebruikt, dan is t dus voor iemand die snel een grote zooi lege banden goedkoop wil hebben....
als ik niet vermeld wat er op staat en dat hetgeen wat er op staat dan ook geen reden tot aankoop zal zijn dus, is er niets illegaals aan naar mijn inziens...
quote:Het mag dat wel geen reden tot aankoop zijn, maar dat is dan ook niet hetgene wat illegaal is. Hetgene wat wel illegaal is is het overdragen van copyright beschermd materiaal, en of de koper daar nu van weet of niet, het blijft illegaal.
Op zondag 21 september 2003 14:11 schreef devilish1980 het volgende:
waarom zou ik een enorme stapel videobanden niet mogen verkopen(al dan niet de discussie over wat er op staat daar gelaten...)als ik ze verkoop als leeg zijnde en gebruikt, dan is t dus voor iemand die snel een grote zooi lege banden goedkoop wil hebben....
als ik niet vermeld wat er op staat en dat hetgeen wat er op staat dan ook geen reden tot aankoop zal zijn dus, is er niets illegaals aan naar mijn inziens...
quote:dus niemand mag hier cassette bandjes, videobanden of harde schijven verkopen, of andere beschrijfbare media verkopen, (want op hd's hebben ook vaak illegale dingen gestaan)....
Op zondag 21 september 2003 15:55 schreef Solomon het volgende:[..]
Het mag dat wel geen reden tot aankoop zijn, maar dat is dan ook niet hetgene wat illegaal is. Hetgene wat wel illegaal is is het overdragen van copyright beschermd materiaal, en of de koper daar nu van weet of niet, het blijft illegaal.
ik wil gewoon die videobanden verkopen... en t gaat me helemaal niet om wat er op staat... al schrijf je alles over i dont care...
dus je argument is niet terecht omdat ik niets illegaals verkoop, geef je mij een slotje moet je alle beschrijfbare media een slotje geven!!!
quote:Het zit zo: Op het moment dat je cassettebandjes, videobanden of HD's verkoopt dan mag er niets op staan. Of in de advertentie of oude advertenties mag uit niets blijken dat er iets opstaat. Nu staat er in je oude advertentie dat er van alles opstaat. Daar zit het dus in. Stel ik voor om alles waar uit blijkt dat er iets op staat te verwijderen en eventuele vragen te beantwoorden met 'er staat niets op'. Okee ?
Op zondag 21 september 2003 17:35 schreef devilish1980 het volgende:[..]
dus niemand mag hier cassette bandjes, videobanden of harde schijven verkopen, of andere beschrijfbare media verkopen, (want op hd's hebben ook vaak illegale dingen gestaan)....
ik wil gewoon die videobanden verkopen... en t gaat me helemaal niet om wat er op staat... al schrijf je alles over i dont care...
dus je argument is niet terecht omdat ik niets illegaals verkoop, geef je mij een slotje moet je alle beschrijfbare media een slotje geven!!!
quote:Helaas staat het niet altijd in de user info welke woonplaats hij of zij van daan komt. Bedankt in ieder geval.
Op dinsdag 23 september 2003 20:09 schreef detulp050 het volgende:
Veel mensen hebben hun woonplaats in de [afbeelding] staan. Ik zal in de FAQ zetten dat het handig is, maar verplichten hoeft voor mij niet
quote:Vaak zet de betreffende user dat er met een reden juist niet in, privacy bijvoorbeeld. Deze users willen dat dan bij het openen van een topic waarschijnlijk ook niet vrijgeven.
Op dinsdag 23 september 2003 20:20 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Helaas staat het niet altijd in de user info welke woonplaats hij of zij van daan komt. Bedankt in ieder geval.
quote:Lijkt me wel zo handig dat een topic starter dit in de openings post aangeeft als hij/ zij wegens privacy niet het adres op het forum vermeld.
Op dinsdag 23 september 2003 20:24 schreef Solomon het volgende:[..]
Vaak zet de betreffende user dat er met een reden juist niet in, privacy bijvoorbeeld. Deze users willen dat dan bij het openen van een topic waarschijnlijk ook niet vrijgeven.
Ik word gek van die gasten.. Djeez..
Ik run zelf al jaren lang diverse forums, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Is het bannen zo moeijl van die gasten of doen jullie daar niet aan. Ik kijk nu al een tijdje in de V&A en steeds zijn het dezelfden! Triest!!!!
Hoop dat hier wat aan gedaan kan worden!
misschien een idee om gewoon een marktplaats systeem op te zetten... kan niemand kritiek leveren en gaat het gewoon per bod of mail!!!
quote:Omdat het volgende in de FAQ staat:
Op woensdag 24 september 2003 18:53 schreef deArie het volgende:
Waarom is dit [GEZ] Adverteerder voor op een weblog topic dicht?
quote:
'Vraag & Aanbod' is uitsluitend bedoeld voor particuliere advertenties, op kleinschalige basis. Alleen goederen zijn toegestaan, je diensten kun je op fok niet aanbieden. Dus, je kunt bijvoorbeeld je 2e hands platenspeler te koop aanbieden, of een staafmixer te koop vragen als je daar naar op zoek bent. Commerciële advertenties zijn niet toegestaan in 'te koop', mocht uw bedrijf interesse hebben in een advertentie op FOK!, dan kunt u contact opnemen met adverteren@fok.nl voor de tarieven.
quote:Toch flauw, je kon ook wel uit die advertentie afleiden dat ik niet mezelf in mijn levensonderhoud wilde voorzien door middel van de inkomsten van die advertentie. Mijn site is geen commercieel bedrijf. Ben gewoon een particulier met een website.
Op woensdag 24 september 2003 18:55 schreef Solomon het volgende:
Maar ja helder verder, bedankt voor je uitleg
(ben niet kwaad hoor, daar is beel meer voor nodig )
quote:Je kunt het plaatje op internet zetten door naar www.picserver.tk te gaan.
Op donderdag 25 september 2003 18:33 schreef berke3007 het volgende:
Hoe kan ik een plaatje plaatsen in een topic?
Om vervolgens een plaatje in een topic te zetten, moet je het volgende typen:
[img] hier het adres van het plaatje [/img]
in deze had je mijn opmerking verwijderd als offtopic..
1. kan je ook even motiveren waarom het offtopic is?
2. is het tegenwoordig verboden om te discussieren over de vraagprijzen met vermelding van andere prijzen en zijn enige toegestaane V&A reacties die waarbij je vraagt om toelichting van wat er te koop is en je bod te doen?
1. Ja, want
2.
quote:Discussie over de prijs is niet toegestaan behalve als je zegt: Je vraagt 100 euro, hij is nieuw te koop voor 100 euro, ik bied 80. Maar niet een link waar hij 80 euro kost.
Commentaar op de gevraagde prijs: natuurlijk staat het je vrij om een prijs te hoog te vinden, net zoals het de topicopener vrij staat om een prijs te verzinnen. Geef hier commentaar op als je werkelijk geinteresseerd bent in het product, doe dan een reeel tegenbod. Reply's als: "veeeel te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicopener en het topic niet echt. Zeker niet als je toch al niet van plan was het aangebodene te kopen.
quote:Ik zie het ja, ik zal even kijken wat er aan gedaan kan worden (ben nog redelijk nieuw
Op vrijdag 26 september 2003 22:42 schreef crash_bandicoot het volgende:
Kan iemand even iets aan die Thunderfly doen met zn offtopic gelul in de
V&A topics,ik heb zn postings zitten bekijken en hij loopt overal domme opmerkingen te plaatsen,
quote:Zie dat je het al verwijderd hebt,bedankt daarvoor,ik zeik niet graag over een andere user, maar zag meerdere advertentie`s waar het gebeurde vandaar.
Op vrijdag 26 september 2003 22:49 schreef Solomon het volgende:[..]
Ik zie het ja, ik zal even kijken wat er aan gedaan kan worden (ben nog redelijk nieuw
).
quote:oh ok dat wist ik niet.. zal wel iets nieuws zijn want vroeger stikte het alleen van reacties zoals ben je gek ofzo, veel te duur.. en ik moet ook zeggen dat het best leuk is om die discussies te voeren want anders kan je net zo goed je product op marktplaats aanbieden daar kan je alleen droog bieden en is discussie nie mogelijk.. en dit is een forum dus mits onderbouwd vind ik dat er mensen die ook t product niet zelf willen kopen maar toevallig iets over te vertellen hebben dat mogen posten.
Op vrijdag 26 september 2003 15:49 schreef detulp050 het volgende:
Spooky12341. Ja, want
2.
[..]Discussie over de prijs is niet toegestaan behalve als je zegt: Je vraagt 100 euro, hij is nieuw te koop voor 100 euro, ik bied 80. Maar niet een link waar hij 80 euro kost.
Daar loopt een gelijke discussie
Bij een gebrek aan info op intertoys site en het intertoys-boek:
Wat kost een pooltafel met de kwaliteit van intertoys nieuw in de winkel?
\/\/
Mag gesloten worden, sorry voor de overlast maar ik d8 dat ie in de winkel nog 60 euro was
Danke
quote:Hallo ?
Op woensdag 24 september 2003 23:53 schreef BYM het volgende:
Detulp .......
Was mijn reactie van resizen offtopic .....?
Ik snapo het ff niet hoor, anders wordt er ook bij het minste of geringste "verkleinen" geroepen , en nou doe ik het en wordt het als offtopic verklaard en, erger nog, blijven die foto's gewoon staan![]()
(ben niet kwaad hoor, daar is beel meer voor nodig )
wil je [TK] Creative FPS 1500 4 point surround ff opschonen?
quote:en dan de rest van de topics waar Drive-By-Shooters in heeft gereageerd
Op maandag 29 september 2003 10:54 schreef deantoine het volgende:
Tulpje?wil je [TK] Creative FPS 1500 4 point surround ff opschonen?
[Dit bericht is gewijzigd door deantoine op 29-09-2003 11:08]
quote:ten eerste ik hou niet van bzn (kvind het maar kut muziek)
Op maandag 29 september 2003 11:02 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Klikkers, NSB-ers
quote:optiefen kutn00b
Op maandag 29 september 2003 11:02 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Klikkers, NSB-ers
quote:Kunnen de reacties van drive by shooters verwijderd worden?
Op maandag 29 september 2003 11:05 schreef deantoine het volgende:[..]
optiefen kutn00b
quote:Waarom moet hij dicht ? Hij beschuldigt je toch nergens van ?
Op maandag 29 september 2003 14:55 schreef Erik het volgende:
Zou iemand op dit topic een slotje kunnen gooien + de foto's willen verwijderen?
Zie [TK] NEC N223i GSM
quote:Het is toch een lemming? Dat mag toch niet? En mijn foto's worden gebruikt waar ik ook geen toestemming voor heb gegeven. Reden genoeg lijkt me
Op maandag 29 september 2003 15:24 schreef detulp050 het volgende:[..]
Waarom moet hij dicht ? Hij beschuldigt je toch nergens van ?
quote:Dan moet je dat niet in V&A vragen, maar in ONZ. We mogen namelijk niet zomaar in een ander forum gaan modden (ook ben ik niet op de hoogte van de precieze regels daar).
Op maandag 29 september 2003 16:10 schreef Erik het volgende:[..]
Het is toch een lemming? Dat mag toch niet? En mijn foto's worden gebruikt waar ik ook geen toestemming voor heb gegeven. Reden genoeg lijkt me
quote:Je reactie is door mij perongeluk verwjderd, omdat ik in dat topic zoveel heb verwijderd dat ik er eentje teveel heb meegenomen
Op maandag 29 september 2003 00:56 schreef BYM het volgende:[..]
genadeloos afstraffen. Bestaan er al 1 of 2 dagen bans? Ik gun het zet van harte toe. Ik kan me er wel heerlijk op afreageren, beter voor mijn directe omgeving, minder goed voor de eikels die proberen mijn topic vol te spammen.
Ik ben volgens mij opgelicht,(niet hier op Fok!)
Ik heb dus zijn adress,
hebben jullie hier ervaringen mee?
En hoe is het afgelopen?
quote:Op Fok! waren ook wel eens mensen die dachten dat ze opgelicht waren, bij mijn weten was dat elke keer het gevolg van een communicatiefout, het is dus door te mailen weer opgelost.
Op donderdag 2 oktober 2003 18:18 schreef HomerJ het volgende:
Hey vraagje,Ik ben volgens mij opgelicht,(niet hier op Fok!)
Ik heb dus zijn adress,
hebben jullie hier ervaringen mee?
En hoe is het afgelopen?
Voordat je actie onderneemt zou ik als ikjou was even proberen er 100% zeker van te zijn dat je bent opgelicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |