Soms lijkt het wel of er mensen zijn die echt niets beter te doen hebben dan andere mensen opbellen en alles af te kraken wat er te koop staat.
Het is ALTIJD te duur wat je te koop hebt (terwijl ze wel bellen ) en natúúrlijk zijn er elders véél betere te vinden.. ohja, en ook nog goedkoper..
dan denk ik echt WAAROM!!! bel je dan?!?! Als je denkt of zelfs nog wel erger, zeker weet dat je het elders beter/goedkoper kunt halen dan laat je dat toch wel uit je hoofd? HAAL het dáár dan!
quote:je haalt me de woorden uit me mond
Op dinsdag 15 juli 2003 00:29 schreef -Wepeel2- het volgende:
Heet dat niet gewoon onderhandelen?
quote:Uiteraard, daar heb je een punt dáár heb ik ook niets tegen. Dat is zelfs gezond.
Op dinsdag 15 juli 2003 00:29 schreef -Wepeel2- het volgende:
Heet dat niet gewoon onderhandelen?
quote:Heb je gelijk in. Ik zeg altijd meteen wat ik er voor over heb, take it or leave it
Op dinsdag 15 juli 2003 00:20 schreef Agp het volgende:dan denk ik echt WAAROM!!! bel je dan?!?! Als je denkt of zelfs nog wel erger, zeker weet dat je het elders beter/goedkoper kunt halen dan laat je dat toch wel uit je hoofd? HAAL het dáár dan!
Ow, en als ze bellen kan je toch ook gewoon heel makkelijk zeggen "dan haal je 'm daar toch?". Einde discussie, en als ze echt geinteresseerd zijn dan komen ze wel kijken.
[Dit bericht is gewijzigd door Nachtdier op 15-07-2003 00:44]
quote:Er zullen altijd mensen zijn die zich wel laten overrompelen. Om goed te onderhandelen moet je brutaal durven te zijn. Als je niet tegen dat soort figuren kunt, kan je beter geen advertenties zetten.
Op dinsdag 15 juli 2003 00:34 schreef Agp het volgende:[..]
Uiteraard, daar heb je een punt dáár heb ik ook niets tegen. Dat is zelfs gezond.
Maar bij mij is onderhandelen niet het eerst 100% afkraken van een object met het gevolg een bod van nog niet eens amper de helft van de redelijke vraagprijs. En het liegen over andere objecten die allemaal veel beter zijn en goedkoper, ik bedoel de verkoper weet dat het bull-shit is, dus waarom zou je dat erbij halen?
quote:Hoe dat je daar bij komt weet ik niet, daar gaat het ook niet over, het gaat om het feit dat ik me er aan erger. Dat is het.
Op dinsdag 15 juli 2003 00:35 schreef WauseWillem het volgende:
met andere woorden, jij kan niet onderhandelen / duidelijk zeggen waar het op staat.
quote:mmkay dan
Op dinsdag 15 juli 2003 00:42 schreef Agp het volgende:[..]
Hoe dat je daar bij komt weet ik niet, daar gaat het ook niet over, het gaat om het feit dat ik me er aan erger. Dat is het.
quote:Nee das waar, maar het gaat mij eigenlijk niet specifiek over Fok!.. meer over advertenties uit de Vondst ofzo.. en om nog specifieker te zijn (hoop dat het mag) over onze anderstaligen handelaren..
Op dinsdag 15 juli 2003 00:42 schreef Nachtdier het volgende:
Je hebt een punt. Tegelijkertijd moet je wel beseffen dat je op een FORUM post met veel pubertjes. Oftewel, er komen veel onzinreacties, maar dat weet je...
En nee, het heeft geen donder met onderhandelen te maken: ze zijn sowieso niet geinteresseerd in wat je aanbiedt. Het gaat ze puur om het zeiken, daarna zie je ze nooit meer. Echt debiel.
Ik vraag me altijd af of dat soort mensen ook in de Albert Heijn continue tegen wildvreemden lopen te verkondigen dat de koffie bij de Super veeeeeeel goedkoper is, en dat je debiel en gek en dom bent dat je daar je boodschappen doet.
Optiefen met die gasten! Onderhandelen, prima. Zeiken? Nee.
quote:Da's ook prima. Maar als je eerst gaat roepen: "wat een troep nou ik geef je d'r [fractie van vraagprijs] voor en dan moet je blij zijn dat je d'r vanaf bent" dan WIL ik je geeneens wat verkopen.
Op dinsdag 15 juli 2003 10:11 schreef pro_jeex het volgende:
Je probeert toch altijd, af te dingen, logisch zou ik ook doen.
quote:Ten eerste: die vent heeft zich nog in heel het topic niet laten zien.
Op maandag 14 juli 2003 22:52 schreef OomSmokey het volgende:
als jullie nou gewoon niet laten naaien en de 9000 pakken die koop je nieuw voor dat geld en dies nog sneller ookcomptechworld video/tv kaart ati sapphire 9000 pro all in wonder 187,00 rembours 5,00
Het gevolg van die opmerking is dat de eventueel geinteresseerde zijn bod verlaagt (omdat -ie DENKT dat -ie genaaid wordt) waarna de verkoper van de verkoop af ziet. Deal mislukt dus, door zo'n marktkoopman wannabe. Hou dan gewoon je smoel, als je toch niet geinteresseerd bent.
Wat mij betreft worden dat soort posts gewoon gedelete en krijgt zo'n figuur bij herhaling een V&A ban.
quote:Oke dat is dan een uiterste, maar ik bel gewoon op en probeer wat van de prijs te krijgen, maar lukt dat niet, dan zou ik het alsnog kopen, ik ben immers geintresseerd. Dat roepen van wat een troep, slaat idd nergens op.
Op dinsdag 15 juli 2003 10:12 schreef Jarno het volgende:[..]
Da's ook prima. Maar als je eerst gaat roepen: "wat een troep nou ik geef je d'r [fractie van vraagprijs] voor en dan moet je blij zijn dat je d'r vanaf bent" dan WIL ik je geeneens wat verkopen.
quote:Als je echt iets wilt kopen, en je laat blijken dat je interesse hebt, mag je van mij afdingen tot je erbij neervalt. Dat hoort er gewoon bij. Maar als je toch al niet wil gaan kopen, hou je er dan gewoon buiten.
Op dinsdag 15 juli 2003 10:18 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Oke dat is dan een uiterste, maar ik bel gewoon op en probeer wat van de prijs te krijgen, maar lukt dat niet, dan zou ik het alsnog kopen, ik ben immers geintresseerd. Dat roepen van wat een troep, slaat idd nergens op.
Vervolvens 10 emailtjes gehad van achterlijke mensen met vragen als
'kan mijn dochter er ook mee internetten?"
"zit er minimaal een 10 gig harde schijf in?" (ja, dan doe ik hem echt weg, domme koe)
Echt ongelofelijk.
quote:Er lopen nou eenmaal genoeg mongolen rond die denken dat ze voor een prikkie op de eerste rij zitten.....
Op dinsdag 15 juli 2003 22:59 schreef StefanP het volgende:
Ik heb ooit op gratisaftehalen.nl of zo gezet dat ik een oude XT pc had om gratis af te halen.Vervolvens 10 emailtjes gehad van achterlijke mensen met vragen als
'kan mijn dochter er ook mee internetten?"
"zit er minimaal een 10 gig harde schijf in?" (ja, dan doe ik hem echt weg, domme koe)
Echt ongelofelijk.
Hier kreeg ik dus spijt van. Wat een enorme randdebielen ik tot nu toe al aan de telefoon heb gekregen? Je verzint het niet.... Zojuist weer raak: Ik vraag de beller of hij weet dat er geen geheugen bij de camera zit. Geheugen, wat is dat???
Kansloos volk aan de telefoon dat voor een dubbeltje op de 1e rij wilt zitten....
Ook al had ie het dubbele van de vraagprijs geboden, hij had hem niet meegekregen!
Ik walg van dat soort simpele types
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |