abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11776331
AARGH wat kan ik me toch ergeren aan bijna alle lui, niet specifiek hier op Fok!, die reageren op advertenties terwijl ze er geen ZAK verstand van hebben..

Soms lijkt het wel of er mensen zijn die echt niets beter te doen hebben dan andere mensen opbellen en alles af te kraken wat er te koop staat.

Het is ALTIJD te duur wat je te koop hebt (terwijl ze wel bellen ) en natúúrlijk zijn er elders véél betere te vinden.. ohja, en ook nog goedkoper..

dan denk ik echt WAAROM!!! bel je dan?!?! Als je denkt of zelfs nog wel erger, zeker weet dat je het elders beter/goedkoper kunt halen dan laat je dat toch wel uit je hoofd? HAAL het dáár dan!

pi_11776477
Heet dat niet gewoon onderhandelen?
Hmmzz....
pi_11776492
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:29 schreef -Wepeel2- het volgende:
je haalt me de woorden uit me mond
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
pi_11776550
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:29 schreef -Wepeel2- het volgende:
Uiteraard, daar heb je een punt dáár heb ik ook niets tegen. Dat is zelfs gezond.
Maar bij mij is onderhandelen niet het eerst 100% afkraken van een object met het gevolg een bod van nog niet eens amper de helft van de redelijke vraagprijs. En het liegen over andere objecten die allemaal veel beter zijn en goedkoper, ik bedoel de verkoper weet dat het bull-shit is, dus waarom zou je dat erbij halen?
  dinsdag 15 juli 2003 @ 00:35:25 #5
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_11776564
met andere woorden, jij kan niet onderhandelen / duidelijk zeggen waar het op staat.
Hij, die met beide benen op de grond staat, staat stil...
pi_11776643
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:20 schreef Agp het volgende:

dan denk ik echt WAAROM!!! bel je dan?!?! Als je denkt of zelfs nog wel erger, zeker weet dat je het elders beter/goedkoper kunt halen dan laat je dat toch wel uit je hoofd? HAAL het dáár dan!

Heb je gelijk in. Ik zeg altijd meteen wat ik er voor over heb, take it or leave it
Eigen brokjes eerst.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 00:42:10 #7
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_11776652
Je hebt een punt. Tegelijkertijd moet je wel beseffen dat je op een FORUM post met veel pubertjes. Oftewel, er komen veel onzinreacties, maar dat weet je...

Ow, en als ze bellen kan je toch ook gewoon heel makkelijk zeggen "dan haal je 'm daar toch?". Einde discussie, en als ze echt geinteresseerd zijn dan komen ze wel kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Nachtdier op 15-07-2003 00:44]

Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_11776653
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:34 schreef Agp het volgende:

[..]

Uiteraard, daar heb je een punt dáár heb ik ook niets tegen. Dat is zelfs gezond.
Maar bij mij is onderhandelen niet het eerst 100% afkraken van een object met het gevolg een bod van nog niet eens amper de helft van de redelijke vraagprijs. En het liegen over andere objecten die allemaal veel beter zijn en goedkoper, ik bedoel de verkoper weet dat het bull-shit is, dus waarom zou je dat erbij halen?

Er zullen altijd mensen zijn die zich wel laten overrompelen. Om goed te onderhandelen moet je brutaal durven te zijn. Als je niet tegen dat soort figuren kunt, kan je beter geen advertenties zetten.
Hmmzz....
pi_11776662
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:35 schreef WauseWillem het volgende:
met andere woorden, jij kan niet onderhandelen / duidelijk zeggen waar het op staat.
Hoe dat je daar bij komt weet ik niet, daar gaat het ook niet over, het gaat om het feit dat ik me er aan erger. Dat is het.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 00:43:58 #10
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_11776675
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:42 schreef Agp het volgende:

[..]

Hoe dat je daar bij komt weet ik niet, daar gaat het ook niet over, het gaat om het feit dat ik me er aan erger. Dat is het.

mmkay dan
Hij, die met beide benen op de grond staat, staat stil...
pi_11776709
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:42 schreef Nachtdier het volgende:
Je hebt een punt. Tegelijkertijd moet je wel beseffen dat je op een FORUM post met veel pubertjes. Oftewel, er komen veel onzinreacties, maar dat weet je...
Nee das waar, maar het gaat mij eigenlijk niet specifiek over Fok!.. meer over advertenties uit de Vondst ofzo.. en om nog specifieker te zijn (hoop dat het mag) over onze anderstaligen handelaren..
  dinsdag 15 juli 2003 @ 00:53:00 #12
55396 Gose
doelloos
pi_11776805
Ben jij nie die kerel met 4!!! auto's te koop?
pi_11776847
"Nou....als je t ergens anders goedkoper heb gezien waarom hang je dan bij mij aan de lijn ??"
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_11780180
Idd, strontziek wordt je d'r van.

En nee, het heeft geen donder met onderhandelen te maken: ze zijn sowieso niet geinteresseerd in wat je aanbiedt. Het gaat ze puur om het zeiken, daarna zie je ze nooit meer. Echt debiel.

Ik vraag me altijd af of dat soort mensen ook in de Albert Heijn continue tegen wildvreemden lopen te verkondigen dat de koffie bij de Super veeeeeeel goedkoper is, en dat je debiel en gek en dom bent dat je daar je boodschappen doet.

Optiefen met die gasten! Onderhandelen, prima. Zeiken? Nee.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11780216
Je probeert toch altijd, af te dingen, logisch zou ik ook doen.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_11780236
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:11 schreef pro_jeex het volgende:
Je probeert toch altijd, af te dingen, logisch zou ik ook doen.
Da's ook prima. Maar als je eerst gaat roepen: "wat een troep nou ik geef je d'r [fractie van vraagprijs] voor en dan moet je blij zijn dat je d'r vanaf bent" dan WIL ik je geeneens wat verkopen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_11780306
Neem nou zoiets:
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:52 schreef OomSmokey het volgende:
als jullie nou gewoon niet laten naaien en de 9000 pakken die koop je nieuw voor dat geld en dies nog sneller ook

comptechworld video/tv kaart ati sapphire 9000 pro all in wonder 187,00 rembours 5,00

Ten eerste: die vent heeft zich nog in heel het topic niet laten zien.
Ten tweede: hij geeft een totaal verkeerd 'advies', produkten zijn niet te vergelijken.
Ten derde: waar bemoei je je de fuck mee als buitenstaander?

Het gevolg van die opmerking is dat de eventueel geinteresseerde zijn bod verlaagt (omdat -ie DENKT dat -ie genaaid wordt) waarna de verkoper van de verkoop af ziet. Deal mislukt dus, door zo'n marktkoopman wannabe. Hou dan gewoon je smoel, als je toch niet geinteresseerd bent.

Wat mij betreft worden dat soort posts gewoon gedelete en krijgt zo'n figuur bij herhaling een V&A ban.

pi_11780329
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Da's ook prima. Maar als je eerst gaat roepen: "wat een troep nou ik geef je d'r [fractie van vraagprijs] voor en dan moet je blij zijn dat je d'r vanaf bent" dan WIL ik je geeneens wat verkopen.

Oke dat is dan een uiterste, maar ik bel gewoon op en probeer wat van de prijs te krijgen, maar lukt dat niet, dan zou ik het alsnog kopen, ik ben immers geintresseerd. Dat roepen van wat een troep, slaat idd nergens op.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_11780346
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:18 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Oke dat is dan een uiterste, maar ik bel gewoon op en probeer wat van de prijs te krijgen, maar lukt dat niet, dan zou ik het alsnog kopen, ik ben immers geintresseerd. Dat roepen van wat een troep, slaat idd nergens op.

Als je echt iets wilt kopen, en je laat blijken dat je interesse hebt, mag je van mij afdingen tot je erbij neervalt. Dat hoort er gewoon bij. Maar als je toch al niet wil gaan kopen, hou je er dan gewoon buiten. .
pi_11785404
je mag niet klagen over andere fokkers of over fok! oid,, daardoor kwamen mijn klaagtopics ook op slot
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:59:18 #21
46960 StefanP
polemicist
pi_11797454
Ik heb ooit op gratisaftehalen.nl of zo gezet dat ik een oude XT pc had om gratis af te halen.

Vervolvens 10 emailtjes gehad van achterlijke mensen met vragen als

'kan mijn dochter er ook mee internetten?"

"zit er minimaal een 10 gig harde schijf in?" (ja, dan doe ik hem echt weg, domme koe)

Echt ongelofelijk.

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_11797772
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:59 schreef StefanP het volgende:
Ik heb ooit op gratisaftehalen.nl of zo gezet dat ik een oude XT pc had om gratis af te halen.

Vervolvens 10 emailtjes gehad van achterlijke mensen met vragen als

'kan mijn dochter er ook mee internetten?"

"zit er minimaal een 10 gig harde schijf in?" (ja, dan doe ik hem echt weg, domme koe)

Echt ongelofelijk.

Er lopen nou eenmaal genoeg mongolen rond die denken dat ze voor een prikkie op de eerste rij zitten.....
Ja ook mijn mexicaanse schone heeft zich 'aangepast'.... (voor zover WIJ DAT WILLEN)
pi_11799069
precies, ik ben het volledig met de ts eens. Ik heb hier nog een HP 215 digitale camera liggen, op zich niets mis mee, leuk om heel af en toe een fotootje mee te maken. ooit op de kop getikt, helaas zonder synchronisatiekabel. Nu heb ik hem niet meer nodig, dus staat ie te koop voor de lage prijs van 15 euro, zonder flash geheugen. Let wel: Dit staat er dus duidelijk bij vermeld.

Hier kreeg ik dus spijt van. Wat een enorme randdebielen ik tot nu toe al aan de telefoon heb gekregen? Je verzint het niet.... Zojuist weer raak: Ik vraag de beller of hij weet dat er geen geheugen bij de camera zit. Geheugen, wat is dat???

Kansloos volk aan de telefoon dat voor een dubbeltje op de 1e rij wilt zitten....

Het meervoud van lef is leven
pi_11799216
Oh ja, ooit een motor verkocht op internet. De lui die daar op af kwamen, ongelovelijk. Ik vertel duidelijk aan de telefoon dat de vraagprijs ook echt de vraagprijs is en dat na hem nog een andere geinteresseerde komt kijken. Kwestie van duidelijk zijn en geen illusies kweken. Komt er dus zo'n autohandelaar langs (je herkent ze direkt aan hun maniertjes...) met zijn kansloze onderhandelingstaktieken. Begint een heel verhaal over hoe lang hij wel niet heeft moeten rijden om hier te komen (alsof dat mijn keuze is geweest) en begint vervolgens 5 minuten lang elk onderdeel van de motor af te kraken....In de trant van "tja, hij ziet er wel erg slecht uit..." en dat soort goedkope onzin. Aan het eind pakt ie wat bankbiljetten uit zijn zak en houdt een bedrag wat nog niet eens een kwart van de vraagprijs is voor mijn neus. Met de woorden "hier heb je [waardeloos laag bedrag] dan laadt ik hem gelijk in".

Ook al had ie het dubbele van de vraagprijs geboden, hij had hem niet meegekregen!

Ik walg van dat soort simpele types

Het meervoud van lef is leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')