ow ik heb er geen probleem mee hoor ik ga alleen geen topics opruimen waar de TS ook de fout in gaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:42 schreef Prepzzz het volgende:
erg he, dat ik hem een lul noemt omdat hij mn topic verziekt ..... :/
dat is de koper zijn of haar probleem, mocht de TS het niet kwijtraken is dat ook zijn of haar probleem dus wat is jouw probleem?quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:46 schreef donald_dick het volgende:
[TK] Pentium 2.4/256/80-8/Geforce4MX400/19"/Plextor
hoe zou jij het vinden als je een computer 2de hands koopt en dan voor minder dan 50 euro meer nog voor nieuw hebt? dan zou ik me genaaid voelen
dat ik iemand wil behoude voor een fout. wat is jouw probleem dat ik de nieuwwaarde prijzen erbij zet, best handig, vooral omdat het om relatief oud computerspul gaatquote:Op woensdag 10 maart 2004 09:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is de koper zijn of haar probleem, mocht de TS het niet kwijtraken is dat ook zijn of haar probleem dus wat is jouw probleem?
nee illegaal is illegaal en dat mag niet no mather of ze gratis zijn of nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:36 schreef bramiozo2002 het volgende:
Ik had een topic met pc-spellen, waarschijnlijk ontstond er onduidelijkheid over het wel of niet gekopieerd zijn omdat ik vermeld had dat ik onder meer gekopieerde spellen als extra zou geven.
Alle spellen die ik wou verkopen zijn origineel en welgeteld 2 spellen die ik gratis mee zou geven zijn gekopieerd, dus zou dat topic heropend kunnen worden ?
je maakt maar een nieuwequote:Op woensdag 10 maart 2004 18:39 schreef bramiozo2002 het volgende:
Ok dan geef ik ze niet gratis weg ... kan dat topic dan wel hersteld worden, ook omdat er al een koper was zegmaar.
bedankt
yupquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:08 schreef bramiozo2002 het volgende:
je pleurt het hele ding eraf vanwege 2 gratis(!) gekopieerde cd's, geeft mij vervolgens geen kans om dat te herstellen en gaat nog zo een toon aanslaan....
Ja, ik ben erg blij meequote:Op donderdag 11 maart 2004 11:02 schreef Prepzzz het volgende:
je kan wel merken dat de modjes hier zeer blij zijn met de macht die ze hebben , ook een manier om je als puistige puber goed te voelen....
Door het ontbreken van 'My active topics' is het erg moeilijk om je topics bij te houden, misschien kan hij het niet terugvinden of is hij het vergeten. Ik zal in de loop van de dag even kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:20 schreef Tazz het volgende:
In [TK] Pentium 4 Boxed 2.80GHz heb ik al van een aantal mensen een (goed) bod gekregen.
Nadat ik met hen verder wil, en vraag of ze willen mailen en de details door te spreken hoor ik niets meer van ze. Het gaat om KingB die niets meer van zich laat horen, terwijl wel op het forum aanwezig is. Kan een Mod hem een mailtje sturen of mij zijn mailadres ter beschikking willen stellen?
Ook anderen die erna hebben geboden, laten niets meer horen.
Beetje vreemde gang van zaken.
Ik wacht even af.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:59 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Door het ontbreken van 'My active topics' is het erg moeilijk om je topics bij te houden, misschien kan hij het niet terugvinden of is hij het vergeten. Ik zal in de loop van de dag even kijken wat ik voor je kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |