En nog iets mja was niet echt een actie van mezelf maar meer een 'stomme' fout van ziekenhuis/ouders en dat houd ik liever voor me
En jullie??
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 15-07-2003 02:04]
quote:Ik dacht de waarheid is hard..
Op dinsdag 15 juli 2003 01:37 schreef teknomist het volgende:
Dit posten in TRU is misschien ook een beetje dom
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 01:41 schreef teknomist het volgende:
Leer relativeren en bidden om een schopje
(voor de ietwat minder begaafden onder ons, een moker is een hamer met een kop van 10x10x30 cm ongeveer...)
quote:Zit je ermee
Op dinsdag 15 juli 2003 01:46 schreef kaminawanalaya het volgende:
je bent wel flink aan t fokken he! hoeveel onderwerpen heb je nu vandaag al geopend?
(ps dit zijn niet de ergste dingen uit mn leven, deze zijn allemaal heel resent gebeurd (of moeten nog gebeuren... zie nummer 1)
- huidige opleiding
- dat ik nog niet lig te slapen
quote:Als ik dat alles zou plaatsen zou ik ook wel een hele waslijst hebben
Op dinsdag 15 juli 2003 01:54 schreef ixl85 het volgende:
(ps dit zijn niet de ergste dingen uit mn leven, deze zijn allemaal heel resent gebeurd (of moeten nog gebeuren... zie nummer 1)
quote:ja het topic moet voor morgen nog vol hoor!!!
Op dinsdag 15 juli 2003 02:02 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Als ik dat alles zou plaatsen zou ik ook wel een hele waslijst hebben
2 - registreren bij Fok!
3 - niets (da's nietsdoen tijdens m'n havo-periode waardoor ik steeds met hakken over de sloot overging)
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 02:06 schreef BAZZA het volgende:
1: heb een CD gekocht van 24/7 toen ik jong was
Koel!
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 02:15 schreef Goodfellow het volgende:
te veel om op te noemen
quote:Ja ik draag deze schande met mij voor altijd mee
Op dinsdag 15 juli 2003 02:14 schreef teknomist het volgende:
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 02:17 schreef Striffelbuur het volgende:
Heee, teknomist! Ik zie dat je gelijk even een avatarretje hebt gemaakt van die bouncing fairyKoel!
quote:Inspiratie. Van de hak op de tak avatars veranderen
Op maandag 14 juli 2003 17:59 schreef teknomist het volgende:
Ik kende het niet, maar dit is echt cool
em denken dat een glazen deur mijn vuist wel tegen kan houden.
mijn zelfs spiezen op het hek van het vondelpark
erg veel dingen in een te dronken bui
quote:België uitlachen is een fout
Op dinsdag 15 juli 2003 02:18 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ja ik draag deze schande met mij voor altijd mee
van mij: te jong Nuecken
[Dit bericht is gewijzigd door Chiwakka op 15-07-2003 02:22]
1. Wiet: op een space-bonbon bleek het nog wel aardig trippen te zijn, maar toen ik het roken van gewone wiet had ontdekt... man! Wat zien mensen hier in?
2. Cocaine: echt het sufste wat ik ooit heb gedaan... wat een zooi is dat spul zeg. Een kwartiertje nauwelijks waarneembaar effect, en vervolgens een craving om weer die suffe ervaring door te maken. Echt dom spul, en dom van mij, want er zijn zoveel leukere dingen te doen van zoveel geld als men voor deze suffe shit durft te vragen.
3. XTC: wellicht gewoon niet mijn ding, maar afgezien van een enorme crush op een tafel, heb ik niet warm of koud kunnen worden van deze sensatie.
quote:Kun je nu je 24/7-cd'tje als troost opzetten
Op dinsdag 15 juli 2003 02:23 schreef BAZZA het volgende:
2: er net achter komen dat ik Maandag een afspraak had in het ziekenhuis en ik het helemaal vergeten was
quote:Nee die heb ik onlangs weggegooit
Op dinsdag 15 juli 2003 02:24 schreef teknomist het volgende:Kun je nu je 24/7-cd'tje als troost opzetten
bezoekers die mijn CD collectie bekeken lachten me er altijd om uit
quote:Spijtig... soms kan het juist wel heel stoer zijn om volstrekt foute zaken in je boeken- danwel cd-kast te hebben staan, en vervolgens je visite te vertellen hoe graag je wel niet naar zo'n schijfje luistert. Vooral als ze je verder wel degelijk serieus nemen wil het feit dat je zoiets vreemds in je kast hebt staan, en er prat op gaat dat je dat hebt vanwege de briljante songteksten nog wel eens vermakelijke verwarring zaaien.
bezoekers die mijn CD collectie bekeken lachten me er altijd om uit
quote:nee hoor! weltrusten!
Op dinsdag 15 juli 2003 01:51 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Zit je ermee
3. In een gedrogeerde bui (coke gesnoven) proberen om een betere high te pakken te krijgen en bommetjes efedrine slikken terwijl ik blowde samen met mijn vriendin. Gevolg: vriendin naar het ziekenhuis moeten brengen ivm hevige druk op de borst. (probeer je maar eens te herinneren wat je allemaal genomen hebt als de dokter erom vraagt, terwijl je probeert te stoppen met klappertanden)
2. Relatie krijgen met de zoon van een welbekende figuur uit de onderwereld.
1. Vreemdgaan met een ' vriend' van de liefste man die ik ooit heb ontmoet. (wel opgebiecht en daarna heel terecht het huis uitgekickt)
Maar nu ben ik best wel braaf...
2. Te dronken thuiskomen en erachter komen dat je wakker wordt in je eigen kots
3. Dat vrouwmens waarmee ik 'het' t eerst gedaan heb
op de basisschool hadden we de sam-sam en daarin was een collectebus van Novib die je uit kon knippen en in elkaar vouwen.
2. Groot grasveld in de fik gestoken (klein vuurtje liep uit de hand). Het vuur ging richting een huis
3. Snoep jatten en betrapt worden...
2 Diefstal
3 4 studies verneuken
2. Roken op me 13de
3. Een meisje uitgescholden ( was terecht, et hoertje! )die later effe 10 man op me afstuurde en ik dus op een onverwachte dag helemaal in mekaar werd gebutst.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 18:44 schreef XziL het volgende:
1. In een glas zeiken (dronken) en me moeder kwam de volgende dag erachter dat ik dat had gedaan, had ze de zeik er half uit gegooid en de rest deed ze appelsap in, ik dus fijn opdrinken en later vertelde ze dus dat et mijn eigen zeik was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |