Dit weekend was ik zoals gewoonlijk met mn vrienden uit...
We hadden een beetje gezopen, ik niet echt super veel maar wel genoeg om gepakt te worden met een alcohol blaastest, ik was namelijk met de auto...
Normaal blijf ik daar altijd tot in de vroege uurtjes, dit keer wilde ik al om een uur of half 6 naar huis, mn beste vriend was met de fiets en was erg moe, dus ik bood hem aan zn fiets in mn auto te gooien...
We gingen op pad, terug naar huis van een boeiende avond met veel drank, muziek en chicks
Ik reed dus echt brak van de drank en moeheid in de auto, die vriend bleek later ook nog zn gordels niet om hebben gehad, ik reed veel te hard echt te hard...
Ik kwam bij een bocht en nam hem met een vaartje van 90 en het was best een scherpe bocht (veel overzicht, wenig verkeer) en ik slipte de bocht door en reed verder, ik reed door en zag een gewone auto stilstaan, midden op de weg, knipper lichten aan, ik nam een afslag en kwam weer op die weg terug na een tijdje, die auto reed volgens die vriend achter ons aan, zo vaag als we waren gingen we hem proberen af te schudden :S vet vaag...
We reden weer veel te hard en gingen allemaal straatjes in, de auto bleef volgen...
Uiteindelijk zagen wij een bordje met "Politie STOP" en ik kreeg echt de schrik van mn leven... Een politie(nog best een chick BTW) agente ging naast mn auto staan en vroeg waar deze meneren in godsnaam mee bezig waren...
Ik gaf alles toe dat ik als een bezetene had gereden, ze vroeg mn rijbewijs, SHIT! die ligt thuis, OOPZz, ik gaf mn OV, was ook goed, ze checkte of DIT VENTJE een rijbewijs had, leek te kloppen
Ik heb helemaal niks gekregen voor een boete, maar ze zei dat ik als ik geflitst zou zijn geweest dat ik mn rijbewijs EN mn auto in kon leveren... Ze kon de snelheid zelf niet meten vertelde ze ook...
Maar dus ik ben echt door het oog van de naald gekropen check wat ik allemaal verkeerd deed:
- Alcohol (heeft ze niet eens gechecked)
- Te hard gereden
- Geen rijbewijs bij me
- Achter klep stond helemaal open (fiets...)
- Bijrijder, geen gordel
en vast wel nog meer...
ECHT OMG!! als ik er weer aan terug denk, ik heb er echt spijt van, deze dikke waarschuwing van de politie heeft echt mn ogen geopend... Ik denk dat dit wel echt beter is, zo fucking schrikken van een politie dan een stom bonnetje met je hebt te hard gereden ==> flitspaal, dat stimuleerd je niet echt tot rustiger rijden ofsow...
Heel dom van me... maar ja, ik denk dat iedereen wel es zn momenten heeft... Ik wilde het iig ff aan jullie kwijt...
Greetings van de meest gelukkige jongen op aarde
Tja, sommige mensen hebben ook alle geluk van de wereld. Ik had je toch echt wel bekeurd!
Wauw man, jij moet echt de stoerste zijn die ik ken.
Dus: Ik zit hier echt met de meest grote moeite mijn woede in te houden. De suggestie over de boom vind ik vreemd. Liever een dikke lantaarnpaal, dan blijft de boom tenminste nog leven.
Gatver, ik kots op je, echt waar!
En inderdaad, stel dat je wel iemand had doodgereden in jou beschonken toestand......
[Dit bericht is gewijzigd door Freak187 op 05-07-2002 14:36]
quote:Niet als je had nagedacht over de mogelijke gevolgen van je stompzinningheid...
Heel dom van me... maar ja, ik denk dat iedereen wel es zn momenten heeft...
Op naar de 0,0 promille!
quote:Dat las ik ja. En dat gaat natuurlijk goed, en elk weekend roep je weer dat je dat prima kan met een flinke slok op en op een gegeven moment zien we je bij 112-weekend. Degeen waar je tegenaan reed dood en de dronken idioot heeft zoals gewoonlijk weer niets.
Op vrijdag 05 juli 2002 14:34 schreef DeDaaF_TSB het volgende:
schrijf ik moeilijk?tja ach, mezelf doodrijden, mnee, weet nog wel wat ik doe en hoe ik moet rijden hoor
Idioot!
quote:Alsof mensen die bezopen achter het stuur kruipen zich daar iets van aantrekken.
Op vrijdag 05 juli 2002 14:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Pff, ze komen nu je rijbewijs verscheuren
[Dit bericht is gewijzigd door Rieuwert op 05-07-2002 14:42]
Je weet niet hoeveel verdriet en schade je je op de hals haalt als je iemand doodrijdt. Die reklames over dat onderwerp zoals B.O.B of Drank maakt meer kapot dan je lief is, zijn er niet voor de gein!
quote:Ja, en ik was niet bezopen, had alleen wel teveel alcohol in mn bloed denk ik, zelf had ik echt geen dronken gevoel... je kent het wel, het blijft alleen lang in je bloed... Toch fout, i know...
Op vrijdag 05 juli 2002 14:39 schreef qltel het volgende:[..]
Alsof mensen die bezopen achter het stuur kruipen zich daar iets van aantrekken.
Maar goed, jij moet eerst goed op je bek gaan voordat je realiseert hoe fout je zit.
Het zal me compleet aan m'n reet roesten of zo'n figuur als hierboven zichzelf aan stukken rijdt, make-my-day, wat ik erg vind, is dat het dit soort debielen zijn die mijn vrienden en vriendinnen dood- aanrijden wanneer we naar huis rijden na 't uitgaan. Dit soort gasten!
En zoals je ziet zijn ze niet genoeg bij hun volle verstand om te beseffen wat ze doen. Zielig.
quote:Of onschuldige mensen die per ongeluk daar rijden.
Op vrijdag 05 juli 2002 14:45 schreef deBlauweBaret het volgende:
Freak187: Nee je hebt ook volkomen gelijk. Maar je bent ook gewoon volkomen debiel (of wijten we het aan de alcohol zelf) want rijden met drank op dat is gewoonweg absurd.Het zal me compleet aan m'n reet roesten of zo'n figuur als hierboven zichzelf aan stukken rijdt, make-my-day, wat ik erg vind, is dat het dit soort debielen zijn die mijn vrienden en vriendinnen dood- aanrijden wanneer we naar huis rijden na 't uitgaan. Dit soort gasten!
En zoals je ziet zijn ze niet genoeg bij hun volle verstand om te beseffen wat ze doen. Zielig.
quote:Dat zijn dus die vrienden he neem ik aan .
Op vrijdag 05 juli 2002 14:46 schreef Freak187 het volgende:[..]
Of onschuldige mensen die per ongeluk daar rijden.
quote:Ja, ik las het verkeerd. Ik dacht dat BlauweBaret zei: Of dat hij zijn vrienden doodrijd. Maar BlauweBaret bedoeld zijn eigen vrienden.
Op vrijdag 05 juli 2002 14:47 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Dat zijn dus die vrienden he neem ik aan .
Wat ben jij een enorme EIKEL!
Verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken, je ziet toch niet in hoe gevaarlijk je bezig bent geweest!
quote:Okee, maar iedereen weet dit wel. Het is gewoon fout. Maar hou wel in je achterhoofd dat het topic daar op zich niet over gaat. Hij weet dat ie fout zit dus ik vind het dan een beetje jammer als mensen zo te keer lopen te gaan. Maar dat is mijn menig whe hehe
Op vrijdag 05 juli 2002 14:49 schreef Freak187 het volgende:[..]
Ja, ik las het verkeerd. Ik dacht dat BlauweBaret zei: Of dat hij zijn vrienden doodrijd. Maar BlauweBaret bedoeld zijn eigen vrienden.
Beetje vaag, maar ik ben het met hem eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |