Op zich wel afwisselend (en nooit saai natuurlijk), maar af-en-toe heb je toch behoefte aan wat meer stabiliteit Wat kun je hier aan doen?
Daarentegen verbouw ik wel 2 keer per jaar mn kamer
Bed naar de andere kant, bureau weer ergens anders, stereo anders opstellen.. etc.
Dat vind ik dan weer wel leuk om te doen
ben erg veranderd mijn enige wispelturigheid zijn nu mijn stemmingen..
ach je bent wie je bent, denk niet dat je dat kan veranderen
quote:Dat doe ik weer niet. Dat kost te veel moeite
Op maandag 14 juli 2003 19:01 schreef Gehaktbal het volgende:Daarentegen verbouw ik wel 2 keer per jaar mn kamer
Bed naar de andere kant, bureau weer ergens anders, stereo anders opstellen.. etc.
Dat vind ik dan weer wel leuk om te doen
Oplossing: ga eens zitten waar geen computers of televisies zijn. Zet een kopje thee. Zit heerlijk op een stoel of bank en zet een mooie CD op, zonder afstandsbediening. Denk niet aan wat je moet doen en geniet van het niets doen.
Werkt bij mij. (dat skippen in muziek komt me heel erg bekend voor... vaak gedraag ik me dan ook erg overhaast)
quote:Ik vertoonde dit gedrag allang voor dat ik uberhaupt kennis maakte met internet. Al moet ik wel toegeven dat de huidige overvloed aan informatie en online-mogelijkheden de rust niet ten goede komt. Maar het is bij mij denk ik vooral een neurotische aanleg i.p.v. dat het aan externe factoren ligt.
Op dinsdag 15 juli 2003 00:52 schreef p_m het volgende:
Lijkt veel op wat internet de mens aan doet. Een gigantische hoeveelheid informatie komt op je af, en nieuwsgierig als je bent, wil je alles lezen. Dus: klik*klik*klik*klik*etc.Oplossing: ga eens zitten waar geen computers of televisies zijn. Zet een kopje thee. Zit heerlijk op een stoel of bank en zet een mooie CD op, zonder afstandsbediening. Denk niet aan wat je moet doen en geniet van het niets doen.
Werkt bij mij. (dat skippen in muziek komt me heel erg bekend voor... vaak gedraag ik me dan ook erg overhaast)
quote:
Op maandag 14 juli 2003 18:13 schreef teknomist het volgende:
Ik ben wispelturig en ongelofelijk van hak-op-de-tak. Ik herzie mijn mening elke dag
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 00:33 schreef teknomist het volgende:[..]
Af-en-toe verlang ik toch wat meer naar (innerlijke) rust en stabiliteit. Ik ben ook een zeer neurotisch persoon, vandaar
quote:Echte tips kan ik je niet geven, ik herken het totaal niet. Ik neem gewoon een biertje als ik me een beetje gespannen voel, maar dat lijkt me voor jou geen constructieve oplossing
Op dinsdag 15 juli 2003 01:01 schreef teknomist het volgende:
Nu is het weer ook niet zo'n groot probleem.
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 15-07-2003 01:06]
quote:Welk punt wil je maken
Op dinsdag 15 juli 2003 01:05 schreef Tijn het volgende:
Sorry, het is een beetje flauw, maar ik moest hier echt heel hard om lachen
[..]
[..]
[..]Echte tips kan ik je niet geven, ik herken het totaal niet. Ik neem gewoon een biertje als ik me een beetje gespannen voel, maar dat lijkt me voor jou geen constructieve oplossing
Overigens werkt bier wel hoor
quote:Niks. Dat ik het grappig vond hoe je zelfs binnen je eigen topic van mening veranderde als direct bewijs van je wispelturigheid
Op dinsdag 15 juli 2003 01:07 schreef teknomist het volgende:[..]
Welk punt wil je maken
quote:Nee, het is daarom ook een uitdrukking
Op dinsdag 15 juli 2003 01:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe kan je trouwens van een hak op een tak springen?
Dat kan toch helemaal niet...
quote:[Tizmo]
Op dinsdag 15 juli 2003 01:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe kan je trouwens van een hak op een tak springen?
Dat kan toch helemaal niet...
quote:Dat vermoedde ik al
Op dinsdag 15 juli 2003 01:08 schreef Tijn het volgende:[..]
Niks. Dat ik het grappig vond hoe je zelfs binnen je eigen topic van mening veranderde als direct bewijs van je wispelturigheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |