en wat ik nog het ergste vond, die ene die levend is achter gebleven heeft gewoon zijn halve kop eraf gevroten!!! ik heb mijn vriend hem uit de kooi laten halen, ik mocht niet meer naar hem kijken, mijn vriend zei later dat hij het bot van zijn kaken gewoon kon zien, zielig he!
ik ben wel een beetje ontroostbaar nu...
quote:thanx
Op zaterdag 12 juli 2003 17:02 schreef mat_herben het volgende:
R.I.P
Misschien kan je vriend een nieuwe voor je kopen, heb je er weer twee
quote:hope so
Op zaterdag 12 juli 2003 17:04 schreef damster het volgende:
gelukkig is je hamster nu in de hamster-hemel.
waar hij tot in den eeuwigheid rust en vrede zal vinden.
quote:Gecondoleerd
Op zaterdag 12 juli 2003 17:01 schreef Fratz het volgende:
nou vandaag wilde ik mijn hamsters dus gaan voeren en eentje bleef toch wel heel stil liggen...wassie zomaar dood!!!!en wat ik nog het ergste vond, die ene die levend is achter gebleven heeft gewoon zijn halve kop eraf gevroten!!! ik heb mijn vriend hem uit de kooi laten halen, ik mocht niet meer naar hem kijken, mijn vriend zei later dat hij het bot van zijn kaken gewoon kon zien, zielig he!
Een hamster eet inderdaad zijn soortgenoten op als ze dood zijn en dat is volkomen normaal. Bij een vriendin van me heeft de hamster zelfs de ander volledig opgegeten en was er weinig anders dan een klein plukje haar over. Het lijkt heel wreed, maar is nu eenmaal de natuur. Maak je dus daar maar niet druk over.
Nogmaals sterkte!
quote:ja, ik wist wel dat moederhamsters dat wel doen als ze jonkies krijgen en er eentje bij zit die niet helemaal goed is, maar van volwassenen wict ik het niet.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:05 schreef kibber het volgende:
Bah zeg!
Vies dat ze elkaar opeten...
Ik hoop dat je dat een beetje van je af kunt zetten.
Sterkte, en wie weet koop je er weer eentje bij
quote:Ja, dat is hoogbejaard voor hamster.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:05 schreef Fratz het volgende:
ze was al drie!
mijn hamster had laatst een olifantentand
die tand was helemaal rond gegroeid...echt maf...afgeknipt, en 1 week later was ie dood.
quote:nou eerst maar door met deze, ik denk dat een nieuwe niet zomaar bij haar in de kooi kan (gokje).
Op zaterdag 12 juli 2003 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Hè gadverdamme, dat die lieve beestjes zomaar hun kooi-genoten aan gaan zitten vreten als ze dood zijn.
Daar heb ik nog nooit van gehoordIk hoop dat je dat een beetje van je af kunt zetten.
Sterkte, en wie weet koop je er weer eentje bij
quote:zie boven, eerst nog maar niet. (maar ik weet dat als ik een jonkie zie ik zo weer verkocht ben..)
Op zaterdag 12 juli 2003 17:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat erg voor je, ga je een nieuwe kopen?
quote:Ze doen het zelfs als ze nog leven
Op zaterdag 12 juli 2003 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Hè gadverdamme, dat die lieve beestjes zomaar hun kooi-genoten aan gaan zitten vreten als ze dood zijn.
Daar heb ik nog nooit van gehoord
Ik heb er vroeger eentje gehad die een beroerte ofzo kreeg en half verlamd was. Misschien trekt het weer bij dacht ik, maar de volgende dag had zijn roommate hem al deels opgegeten.
Suc6 en idd een nieuwe in die kooi doen, dat gaat niet goed, dan maken ze elkaar af.
Maar als die ene de andere half op heeft gegeten, krijgt ie dan wel genoeg te eten
quote:whoaah insane!
Op zaterdag 12 juli 2003 17:01 schreef Fratz het volgende:
nou vandaag wilde ik mijn hamsters dus gaan voeren en eentje bleef toch wel heel stil liggen...wassie zomaar dood!!!!en wat ik nog het ergste vond, die ene die levend is achter gebleven heeft gewoon zijn halve kop eraf gevroten!!! ik heb mijn vriend hem uit de kooi laten halen, ik mocht niet meer naar hem kijken, mijn vriend zei later dat hij het bot van zijn kaken gewoon kon zien, zielig he!
quote:nou het hele bakje voer zit vol, ze krijgen iedere dag ander voer (voor de afwisseling) en ook nog groente (afhankelijk van wat we zelf eten). dus honger heeft ze echt niet gehad. tis gewoon een smerige kannibaal!! zal wel een of ander instinct zijn ofzo.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:10 schreef Butt_Plugg het volgende:
Mijn moeder zegt altijd, geen hand vol, maar een land vol.Suc6 en idd een nieuwe in die kooi doen, dat gaat niet goed, dan maken ze elkaar af.
Maar als die ene de andere half op heeft gegeten, krijgt ie dan wel genoeg te eten
quote:ben je gek ofzo! bovendien ga ik haar zo begraven.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:14 schreef Butt_Plugg het volgende:
Foto?
quote:Nee ik wou gewoon zien hoe het eruit zag
Op zaterdag 12 juli 2003 17:15 schreef Fratz het volgende:[..]
ben je gek ofzo! bovendien ga ik haar zo begraven.
quote:Het is maar een hamster hoor, beetje overdreven allemaal.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:15 schreef Fratz het volgende:[..]
ben je gek ofzo! bovendien ga ik haar zo begraven.
quote:zeker nooit een huisdier gehad. voor mij is het helemaal niet overdreven. hoort gewoon bij de rouwverwerking.
Op zaterdag 12 juli 2003 17:20 schreef OphiOn het volgende:[..]
Het is maar een hamster hoor, beetje overdreven allemaal.
quote:sowwy..
Op zaterdag 12 juli 2003 17:17 schreef Butt_Plugg het volgende:
Nee ik wou gewoon zien hoe het eruit zag
Toen ik een jaar of zes was hadden we er eentje (Hampie) en die stopte ik altijd in de kassala en gooide hem dan dicht. Tot de dag kwam dat Hampie niet zijn koppie naar binnen trok toen ik de kassa la dichtgooide ![]()
Ik onderaan de trap staan schreeuwen :"Mama Hampie doet niets meer"
Of dat we er eentje kwaad waren, overal gezocht, maar nergens te vinden natuurlijk. Me moeder had nog een emmer met lijm staan voor het bahangen van de slaapkamer. Dus daar wou ze mee verder, maar er zat zo'n klont in de emmer, dus zij met een stamper die klont weg proberen te krijgen, was het dus de hamster die in die pot me lijm gevallen was ![]()
Leuke beesten zijn het dus
quote:Lol best wel grappig maar wel zielig natuurlijk,
Op zaterdag 12 juli 2003 18:32 schreef Phenomenom het volgende:
Och dat doet me aan vroeger denken, wij hebben ook altijd wat met die hamsters gehadToen ik een jaar of zes was hadden we er eentje (Hampie) en die stopte ik altijd in de kassala en gooide hem dan dicht. Tot de dag kwam dat Hampie niet zijn koppie naar binnen trok toen ik de kassa la dichtgooide
Ik onderaan de trap staan schreeuwen :"Mama Hampie doet niets meer"
Of dat we er eentje kwaad waren, overal gezocht, maar nergens te vinden natuurlijk. Me moeder had nog een emmer met lijm staan voor het bahangen van de slaapkamer. Dus daar wou ze mee verder, maar er zat zo'n klont in de emmer, dus zij met een stamper die klont weg proberen te krijgen, was het dus de hamster die in die pot me lijm gevallen was
Leuke beesten zijn het dus
Maar R.i.p voor je hamster.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 14-07-2003 16:15]
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 14-07-2003 16:15]
Ach gebeurd wel vaker kannibalisme bij knaagdieren
gecondoleerd met je hamster though
quote:je hecht je gewoon ook aan dingetjes he, voeren enzo, als ik thuis kom van mijn werk knuffel ik altijd met ze, enz
Op maandag 14 juli 2003 16:42 schreef Vampira-spike het volgende:
De afgelopen week zijn ook twee van mijn oude ratties gegaan, het was niet geheel onverwacht, zeker de eerste niet. Maar het valt niet mee. Als je je aan zo'n beestje hecht blijft het moeilijk
Even serieus, dat zuigt! Gecondoleert.
Ik heb zelf Gineesje varkentjes. Niet leuk om een dier te verliezen
. Koop maar gauw een nieuw vriendje om je andere hamster te troosten. (en jezelf natuurlijk)
Greetz, Big_Boss_Man
Als je er graag weer een hamster bij wil, koop dan ook een extra kooitje.
quote:ze zijn drie jaar samen geweest, zonder problemen eigenlijk, zouden ze opeens zoveel ruzie gehad hebben dat de een de ander doodbeet dan?
Op dinsdag 15 juli 2003 13:17 schreef Twiggy het volgende:
Waarschijnlijk heeft je ene hamster de andere vermoord. Hamsters kunnen over het algemeen niet goed samen in één kooi. Vroeg of laat wordt het een gevecht op leven en dood.Als je er graag weer een hamster bij wil, koop dan ook een extra kooitje.
quote:Ik denk het wel
Op dinsdag 15 juli 2003 20:35 schreef Fratz het volgende:[..]
ze zijn drie jaar samen geweest, zonder problemen eigenlijk, zouden ze opeens zoveel ruzie gehad hebben dat de een de ander doodbeet dan?
quote:wat een kannibalen zijn het he!!!
Op dinsdag 15 juli 2003 21:21 schreef BadGirly het volgende:
Ik denk het welZe zijn eigenlijk solitaire beesten, het kan opeens fout gaan. Mijn hamsters waren elkaar na een paar maanden zat en toen beet het vrouwtje het mannetje een groot gat in z'n zij. Nu wonen ze allebei apart in hun eigen kooi.
quote:Dieren komen niet in de hemel volgens gelovigen want ze geloven niet
Op zaterdag 12 juli 2003 17:04 schreef damster het volgende:
gelukkig is je hamster nu in de hamster-hemel.
waar hij tot in den eeuwigheid rust en vrede zal vinden.
iig gecondolleerd...
quote:we weten niet of dieren niet geloven want we kunnen niet met ze praten!
Op dinsdag 15 juli 2003 22:24 schreef MikeyMo het volgende:Dieren komen niet in de hemel volgens gelovigen want ze geloven niet
iig gecondolleerd...
En of het nou een paard, koe kat, cavia of hamster is, als je aan je dier gehecht bent en je houdt ervan en het gaat dood dan ben je verdrietig, dan mis je je maatje. De grootte van het dier kán daar iets over zeggen, maar dat hoeft zeker niet!
quote:en zo is het maar net! toenmijn hond doodging heb ik daar net zoveel verdriet om gehad.
Op woensdag 16 juli 2003 09:53 schreef Nyame het volgende:
Rot voor je zeg, sterkte ermee!
Maar wie kunt kun je jezelf toch een beetje geruststellen met het feit dat je hamster wel een heel goed leven heeft gehad, anders was-ie zo oud heus niet geworden hoor!En of het nou een paard, koe kat, cavia of hamster is, als je aan je dier gehecht bent en je houdt ervan en het gaat dood dan ben je verdrietig, dan mis je je maatje. De grootte van het dier kán daar iets over zeggen, maar dat hoeft zeker niet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |