abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2003 @ 17:27:19 #201
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_11712543
De data die jij geeft klopt niet M.Alta. Er zijn veel meer foto's van veel eerder.

1989 Boven de Alpen.

En die Foto die op pagina 1 staat:

Uit 1993

En deze boven het kanaal:

Uit 1983

Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 11 juli 2003 @ 17:27:51 #202
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_11712554
Hey dat was een open goal !! LOL
  vrijdag 11 juli 2003 @ 18:06:31 #203
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_11713279
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 01:33 schreef RonaldV het volgende:
Inhoud
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 11:59 schreef Ronhui het volgende:
Inhoud
Geheel in de stijl van ParAlien:

Jammer dat hier nog geen reactie op is gegeven.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  vrijdag 11 juli 2003 @ 18:08:36 #204
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11713318
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:06 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

[..]

Jammer dat jullie mbt de chemtrails nog even geduld moeten hebben.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  vrijdag 11 juli 2003 @ 18:11:24 #205
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_11713377
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:08 schreef ParAlien het volgende:
Jammer dat jullie mbt de chemtrails nog even geduld moeten hebben.
Ik heb die 'smoking gun' link gelezen maar die doen niets af aan de feiten die in de twee posts die ik hierboven quotte. En die verklaren zonder veel omwegen ook de hardnekkige contrails.

Dus dan kun je er nu ook al wel op ingaan, toch?

vrijdag 11 juli 2003 @ 18:16:04 #206
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11713460
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ik heb die 'smoking gun' link gelezen maar die doen niets af aan de feiten die in de twee posts die ik hierboven quotte. En die verklaren zonder veel omwegen ook de hardnekkige contrails.

Dus dan kun je er nu ook al wel op ingaan, toch?

Ik heb de posts die jij bedoeld ook gelezen maar die doen helaas ook niets af aan de feiten die voor mij bekend zijn. Reageren in dit topic doe ik pas weer na mijn samenvatting waarbij ik ook een en ander zal toevoegen, argumenten die nog niet zijn genoemd. Het lijkt mij wel zo handig om tot die tijd even niet meer te reageren. Als jij hier de logica niet van inziet dan heb je pech gehad.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 18:26:36 #207
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_11713631
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:16 schreef ParAlien het volgende:
Ik heb de posts die jij bedoeld ook gelezen maar die doen helaas ook niets af aan de feiten die voor mij bekend zijn. Reageren in dit topic doe ik pas weer na mijn samenvatting waarbij ik ook een en ander zal toevoegen, argumenten die nog niet zijn genoemd. Het lijkt mij wel zo handig om tot die tijd even niet meer te reageren. Als jij hier de logica niet van inziet dan heb je pech gehad.
Waarom dat laatste zinnetje? Voegt dat iets toe aan je statement?
  vrijdag 11 juli 2003 @ 18:29:15 #208
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11713679
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:26 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Waarom dat laatste zinnetje? Voegt dat iets toe aan je statement?

Omdat je nogal blijft doordrammen zonder het geduld op te brengen om even op mijn samenvatting/artikel te wachten.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 18:36:52 #209
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_11713795
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:29 schreef ParAlien het volgende:
Omdat je nogal blijft doordrammen zonder het geduld op te brengen om even op mijn samenvatting/artikel te wachten.
Ik heb geduld zat, zal wel moeten hè

Alleen, ik verwacht dat de genoemde argumten tegen de chemtrails in jouw artikel niet genoemd gaan worden, en dat je na plaatsing ervan alleen nog maar ingaat op je eigen argumenten.

Maar ja, ik wacht wel af...

vrijdag 11 juli 2003 @ 18:42:07 #210
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11713900
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ik heb geduld zat, zal wel moeten hè

Alleen, ik verwacht dat de genoemde argumten tegen de chemtrails in jouw artikel niet genoemd gaan worden, en dat je na plaatsing ervan alleen nog maar ingaat op je eigen argumenten.

Maar ja, ik wacht wel af...

Zelf verwacht ik er ook helemaal niks van, ik zal het compact moeten houden zoals iteejer al zei en makkelijk is het niet.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 18:44:25 #211
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_11713949
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:42 schreef ParAlien het volgende:
Zelf verwacht ik er ook helemaal niks van, ik zal het compact moeten houden zoals iteejer al zei en makkelijk is het niet.
Ik heb geen bezwaar tegen een uitgebreide versie (met een samenvatting ernaast voor de luie lezers)
pi_11714398
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 16:57 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Staged alien-invasion is in nu volle gang

Uitleg graag.
quote:
Vorige week bij Larry King op CNN: Roswell was echt.
Bron?
  vrijdag 11 juli 2003 @ 20:32:13 #213
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_11715991
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 19:08 schreef Disorder het volgende:
[..]

Bron?

http://www.cnn.com/TRANSCRIPTS/0307/01/lkl.00.html
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  FOK!Fotograaf zaterdag 12 juli 2003 @ 11:13:51 #214
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_11724061
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 14:02 schreef MokroKees het volgende:

[..]

voornamelijk de vraag of de amerikanen in 1944 al met straalvliegtuigen vlogen ?

propellor vliegtuigen laten ook condenssporen achter!!!

Sinds dat vliegtuigen boven een bepaalde hoogte vliegen, zijn er al condensstrepen! Hoelang zijn ze al bezig te strooien dan?

FOK!Fotograaf zaterdag 12 juli 2003 @ 11:16:48 #215
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_11724091
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:06 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

[..]

IDD, ik zet hier wetenschappelijke bewijzen neer, die totaal genegeerd worden, omdat het niet in het straatje van de "gelovers" past!!!
pi_11724207
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 11:16 schreef Ronhui het volgende:

[..]

IDD, ik zet hier wetenschappelijke bewijzen neer, die totaal genegeerd worden, omdat het niet in het straatje van de "gelovers" past!!!

Dat artikel van de KNMI was voor mij heel verhelderend hoe het nou ook al weer precies in elkaar steekt met condensstrepen enzo.
En idd, props veroorzaken zeker con-trails (die hoeven nog niet eens zo hoog te vliegen).

Maar goed, al die lullige radarbeelden met strepen overtuigd mij niet. Sterker nog, zet mij niet eens aan het denken. Zulke plaatjes zijn ook geen bewijs. Ja, bewijs van *strepen in de lucht*, maar daar is ook alles meegezegd. Het is geen bewijs dat het CHEMtrails zijn.

Wat ik wel apart vond:

Dit is nou wel raar. Want welk vliegtuig wil nou weer zo'n route vliegen? -> Opwaartse cirkels die steeds kleiner worden.
Naar mijn weten vliegt b.v. de kustwacht niet in zo'n patroon.

Zo'n foto is wel interessant: het geeft een raar patroon aan, boven de zee (boven land zou je misschien nog kunnen denken aan een luchtshow), en opeens stopt het patroon.
Ik stel dan voor om in het vervolg ook alleen zulke vage foto's te plaatsen want die zetten echt aan het denken.

zaterdag 12 juli 2003 @ 12:12:07 #217
16715 Mylene
*schatje*
pi_11724866
Is dat niet gewoon een spoor van een vliegtuig in een wachtruimte??

Een sterke wind uit het Zuid-Westen zou dat opwaartse effect kunnen geven.

zaterdag 12 juli 2003 @ 12:38:38 #218
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_11725167
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 12:12 schreef schatje het volgende:
Is dat niet gewoon een spoor van een vliegtuig in een wachtruimte??

Een sterke wind uit het Zuid-Westen zou dat opwaartse effect kunnen geven.

Image naam is awacs.gif... die maken wel vaker dat soort patronen...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 12 juli 2003 @ 13:16:08 #219
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11725745
Mijn samenvatting en artikel m.b.t. de 'smoking gun' in me openingspost gaat niet meer door, hiervoor bied ik mijn nederige excuses aan.

Na 2 A-4-tjes kwam ik erachter dat het moeilijker is dan ik dacht, mede dankzij de vele ingewikkelde vertalingen. Ook vanwege de grote hoeveelheid zou ik er wel minimaal een week voor moeten uittrekken om er iets leuks van te maken, zoveel tijd wil ik er toch ook weer niet in stoppen. De mensen die open-minded interesse hebben voor dit onderwerp lezen de 'smoking gun' toch wel.

Daarvoor in de plaats zal ik nog 1 x een aantal punten op een rijtje zetten die voor mij duidelijk maken dat we niet altijd te maken hebben met normale contrails. Net als met zoveel andere fenomenen, is hier inmiddels zoveel informatie over beschikbaar dat de geïnteresseerde na het opzoeken van veel informatie of overtuigd raakt, of op z'n minst zal moeten twijfelen, de starre skeptici daarentegen die het allemaal maar onzin vind doet hier geen moeite voor en heeft daarom automatisch een stuk minder informatie tot zich genomen om een i.m.o. goed oordeel te kunnen vormen. Het enige wat zij kunnen is elke bron afkraken zonder te letten op de inhoud. Een goed voorbeeld van een wel hele grote hoeveelheid informatie m.b.t. chemtrails en andere "aerosol crimes" is bijv. deze site: http://www.carnicom.com/contrails.htm Wanneer iemand al deze informatie tot onzin bestempeld is een normale discussie over dit soort zaken met zo iemand onmogelijk. Hieronder een aantal punten die ik persoonlijk nogal opvallend vind:

* Ze worden pas de laatste paar jaren plotseling massaal wereldwijd (<v.a. 1998) dagelijks waargenomen. (Weersomstandigheden is hier niet logisch, deze zogenaamde weersomstandigheden hadden bv 5-10 jaar geleden er ook moeten zijn en voor hetzelfde effect hebben moeten zorgen)

* Op sommige plaatsen is het sprayen ineens weken, op andere plaatsen ineens maanden weggebleven, hoe kan dit? (Zonder drastische wijzigingen in weersomstandigheden)

* M.b.t. weersomstandigheden: Of je ziet een contrail, deze verdwijnt vrijwel meteen, of je ziet een chemtrail welke minimaal een half uur te zien is, ik durf zelfs te zeggen na lang observeren minimaal 3 kwartier. Waarom gebeurt het nooit dat er weersomstandigheden zijn waarin je een trail een aantal minuten ziet? Of 5-10 minuten? Waarom kort, of extreem lang? Dit maakt de theorie over weersomstandigheden voor mij erg onwaarschijnlijk. (Sommige UFO-waarnemingen worden ook toegeschreven aan speciale weersomstandigheden lol, vandaar is dit voor mij een achterhaalde debunkersverklaring uit een officieel debunkersboekje)

* Bij regelmatig observeren kun je vaak het bekende X-patroon waarnemen, deze zijn vrijwel altijd te zien op chemtrail-dagen. Ook zijn vaak meerdere strepen parallel netjes boven elkaar te zien. Een logica zie ik hier niet in en een logische verklaring heb ik hier ook nog niet voor gehoord, ondanks pogingen van debunkers.

* Onderzoeken tonen wel degelijk opvallende resultaten, waar genoeg voorbeelden van zijn te vinden, waarvan ik er 2 zal geven: http://www.rense.com/general4/salt.htm en lees vooral deze: http://www.rense.com/general5/chembarium.htm Je hebt mensen die dit soort onderzoeksresultaten interessant vinden en een duidelijk verband zien met chemtrails, daarnaast heb je de kuddedier-mens die liever de kop in het zand steekt (flame? waar?) en dit soort onderzoeksresultaten niet willen laten doordringen, negeren of mits erkennen, toeschrijven aan andere oorzaken. Besef wel dat deze bizarre onderzoeksresultaten met deze gevonden stoffen in de atmosfeer pas zijn verschenen na de massale komst van chemtrails.

* Het is een feit dat mensen ziek zijn geworden na het inademen van de stoffen in deze trails, met wereldwijd dezelfde klachten. Voor een voorbeeld, zie hier: http://www.anomalies-unlimited.com/Chemtrails/Pece.html (Dokter in Arizona)

* Soms is dit effect te zien: welke ik ook wel s heb gefilmd. Een logische verklaring heb ik hier nog niet voor gezien.

* Vaak wordt gesprayed boven bepaalde gebieden, de spray wordt plots aangezet en houdt dan op een gegeven moment even mysterieus ineens weer op, terwijl er geen wijziging is in hoogte en snelheid van het vliegtuig. Ook dit heb ik gelukkig meerdere keren gefilmd. Let er maar eens op.

* Wat dacht ik nog niet in dit topic is genoemd is het volgende:
Wil je hier meer over weten? Kijk dan s op deze site: http://tracers.8m.com Het wordt dan al snel duidelijk dat deze anomaliën duidelijk interesse hebben in dit soort trails. Op deze site staan nog meer voorbeelden en fotos. Ik heb ergens in dit topic al eerder verteld over mijn eigen waarneming, het zag er precies hetzelfde uit als op volgende foto: Een voorbeeld van een video is deze: http://wave.prohosting.com/bigufo/jwc2.mpg Met eigen ogen heb ik dit kunnen waarnemen, het zag er hetzelfde uit als op deze foto's, een kleine ronde bol. De open-minded mens zal dit interessant vinden, de close-minded mens zal denken dat ik en velen andere 'chemtrail-gelovigen' een grote fantasie hebben.

Ik heb het nogal erg compact gehouden, reden: als dit al niet genoeg is om te zorgen voor een open-mind mbt chemtrails + al de informatie die al gegeven is ook in voorgaande delen ook door andere users die wel open-minded hebben gereageerd, dan zal niets goed genoeg zijn.

Het maakt mij niet eerlijk gezegd niet veel meer uit, het afgelopen jaar heb ik me in chemtrails verdiept en als ik zie hoeveel vooruitgang er is geboekt de laatste paar maanden, ben ik ervan overtuigd dat hard bewijs voor deze chemtrails niet lang meer zal duren. Mijn voorspelling: ruim binnen 2 jaar. Alle hardnekkige ontkenners/debunkers gaan over niet al te lange tijd hard op hun bek.

Op deze site http://www.chemtrailcentral.com/ is een forum te vinden (Engelstalig) waar veel goede informatie wordt gegeven door verschillende users. Deze mensen die ervan overtuigd zijn komen een stuk overtuigender over dan ik omdat ze er veel meer van weten. Mij lukt het niet om overtuigend over te komen , maar neem hier eens een kijkje als je wilt zien hoe groot het chemtrail-fenomeen inmiddels is geworden.

pi_11725842
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:16 schreef ParAlien het volgende:
artikel
hulde.

Ik wil er graag inhoudelijk op ingaan (deze scepticus is gelijk aan het denken gegaan ), maar maak anders even een Chemtrails Deel 4, dat is beter discussieren - dan staat je artikel wat beter centraal.

zaterdag 12 juli 2003 @ 13:32:44 #221
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11725987
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 13:22 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

hulde.

Ik wil er graag inhoudelijk op ingaan (deze scepticus is gelijk aan het denken gegaan ), maar maak anders even een Chemtrails Deel 4, dat is beter discussieren - dan staat je artikel wat beter centraal.

Ik open liever niet een deel 4 met dit als openingspost, dit zal waarschijnlijk voor sommigen arrogant overkomen. En zoals ik zei, zo overtuigend ben ik helaas niet als het gaat om chemtrails. Deel 4 zal zo te zien binnenkort toch wel komen.
  FOK!Fotograaf zaterdag 12 juli 2003 @ 13:53:07 #222
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_11726273
quote:
Mijn samenvatting en artikel m.b.t. de 'smoking gun' in me openingspost gaat niet meer door, hiervoor bied ik mijn nederige excuses aan.

* Ronhui aanvaard je excuses!!!!

Na 2 A-4-tjes kwam ik erachter dat het moeilijker is dan ik dacht, mede dankzij de vele ingewikkelde vertalingen. Ook vanwege de grote hoeveelheid zou ik er wel minimaal een week voor moeten uittrekken om er iets leuks van te maken, zoveel tijd wil ik er toch ook weer niet in stoppen. De mensen die open-minded interesse hebben voor dit onderwerp lezen de 'smoking gun' toch wel.

Daarvoor in de plaats zal ik nog 1 x een aantal punten op een rijtje zetten die voor mij duidelijk maken dat we niet altijd te maken hebben met normale contrails. Net als met zoveel andere fenomenen, is hier inmiddels zoveel informatie over beschikbaar dat de geïnteresseerde na het opzoeken van veel informatie of overtuigd raakt, of op z'n minst zal moeten twijfelen, de starre skeptici daarentegen die het allemaal maar onzin vind doet hier geen moeite voor en heeft daarom automatisch een stuk minder informatie tot zich genomen om een i.m.o. goed oordeel te kunnen vormen. Het enige wat zij kunnen is elke bron afkraken zonder te letten op de inhoud. Een goed voorbeeld van een wel hele grote hoeveelheid informatie m.b.t. chemtrails en andere "aerosol crimes" is bijv. deze site: http://www.carnicom.com/contrails.htm Wanneer iemand al deze informatie tot onzin bestempeld is een normale discussie over dit soort zaken met zo iemand onmogelijk. Hieronder een aantal punten die ik persoonlijk nogal opvallend vind:

* Ze worden pas de laatste paar jaren plotseling massaal wereldwijd (<v.a. 1998) dagelijks waargenomen. (Weersomstandigheden is hier niet logisch, deze zogenaamde weersomstandigheden hadden bv 5-10 jaar geleden er ook moeten zijn en voor hetzelfde effect hebben moeten zorgen)
Ik neem aan dat je hiermee de chemtrails/contrails in het algemeen bedoeld? dus de witte strepen in de lucht, die soms uitwaaieren? Ik weet nog dat ik als klein jochie, die sporen altijd zag (tijdens het oorlogjes spelen deden we altijd of het raketten waren!!!)

-edit- Boven aan deze pagina, staan sateliet fotos uit 1989 en 1983 die als bewijs worden aangedragen en waar precies hetzelfde als nu op te zien is! Dus het zou eerder begonnen moeten zijn als 1998!

* Op sommige plaatsen is het sprayen ineens weken, op andere plaatsen ineens maanden weggebleven, hoe kan dit? (Zonder drastische wijzigingen in weersomstandigheden)
Het verschil in temperatuur, vochtigheid en wind in de hogere regionen, waar de vliegtuigen vliegen (zie ook mijn post van het KNMI!) Als onderin de weersomstandigheden niet merkbaar veranderen, kan dat in andere luchtlagen wel het geval zijn!

* M.b.t. weersomstandigheden: Of je ziet een contrail, deze verdwijnt vrijwel meteen, of je ziet een chemtrail welke minimaal een half uur te zien is, ik durf zelfs te zeggen na lang observeren minimaal 3 kwartier. Waarom gebeurt het nooit dat er weersomstandigheden zijn waarin je een trail een aantal minuten ziet? Of 5-10 minuten? Waarom kort, of extreem lang? Dit maakt de theorie over weersomstandigheden voor mij erg onwaarschijnlijk. (Sommige UFO-waarnemingen worden ook toegeschreven aan speciale weersomstandigheden lol, vandaar is dit voor mij een achterhaalde debunkersverklaring uit een officieel debunkersboekje)
hier staat ook een verklaring voor in mijn KNMI post

* Bij regelmatig observeren kun je vaak het bekende X-patroon waarnemen, deze zijn vrijwel altijd te zien op chemtrail-dagen. Ook zijn vaak meerdere strepen parallel netjes boven elkaar te zien. Een logica zie ik hier niet in en een logische verklaring heb ik hier ook nog niet voor gehoord, ondanks pogingen van debunkers.
De vluchtcorridors bestaan uit verschillende lagen waar vliegtuigen in vliegen, zodat de kans dat ze elkaar raken uitgesloten is. Dit fenomeen is ook vooral te zien tijdens drukke dagen/momenten op de vliegvelden, als veel vliegtuigen wachten om te kunnen landen. boven een bepaald gebied (rond muiden/almere/ijselmeer is bijvoorbeeld zo een wachtgebied) moeten deze vliegtuigen een aantal rondjes draaien, wat ook eventueel trails zouden kunnen veroorzaken

* Onderzoeken tonen wel degelijk opvallende resultaten, waar genoeg voorbeelden van zijn te vinden, waarvan ik er 2 zal geven: http://www.rense.com/general4/salt.htm en lees vooral deze: http://www.rense.com/general5/chembarium.htm Je hebt mensen die dit soort onderzoeksresultaten interessant vinden en een duidelijk verband zien met chemtrails, daarnaast heb je de kuddedier-mens die liever de kop in het zand steekt (flame? waar?) en dit soort onderzoeksresultaten niet willen laten doordringen, negeren of mits erkennen, toeschrijven aan andere oorzaken. Besef wel dat deze bizarre onderzoeksresultaten met deze gevonden stoffen in de atmosfeer pas zijn verschenen na de massale komst van chemtrails.
De gelovers kunnen ook zo aangeduid worden, de steken ook hun kop in het zand als de uitkomsten niet oveenkomen met de theorie, zie mijn signature! (flame terug) Kan het niet zijn dat deze onderzoeken pas begonnen zijn, of de techniek verbeterd is rond de tijd dat mensen in de chemtrails begonnen te geloven?

* Het is een feit dat mensen ziek zijn geworden na het inademen van de stoffen in deze trails, met wereldwijd dezelfde klachten. Voor een voorbeeld, zie hier: http://www.anomalies-unlimited.com/Chemtrails/Pece.html (Dokter in Arizona)
dagelijks steken nieuw virussen de kop op. kjik naar Aids of SARS, dat bestond ook nog niet en opeens hebben heel veel mensen er last van!!!

* Soms is dit effect te zien: [afbeelding] welke ik ook wel s heb gefilmd. Een logische verklaring heb ik hier nog niet voor gezien.
hier heb ik ook geen sluitende verklaring voor op dit moment, maar het kan te maken hebben met een temperatuurs, vochtigheidsgraad en windverschillen op een bepaalde plek! ik ga ik even verder naar zoeken!!! (het zou ook trucage kunnen zijn natuurlijk -FLAME-)

* Vaak wordt gesprayed boven bepaalde gebieden, de spray wordt plots aangezet en houdt dan op een gegeven moment even mysterieus ineens weer op, terwijl er geen wijziging is in hoogte en snelheid van het vliegtuig. Ook dit heb ik gelukkig meerdere keren gefilmd. Let er maar eens op.
Waar kunnen we die filmpjes zien? Verder zie het punt hierboven!

* Wat dacht ik nog niet in dit topic is genoemd is het volgende: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wil je hier meer over weten? Kijk dan s op deze site: http://tracers.8m.com Het wordt dan al snel duidelijk dat deze anomaliën duidelijk interesse hebben in dit soort trails. Op deze site staan nog meer voorbeelden en fotos. Ik heb ergens in dit topic al eerder verteld over mijn eigen waarneming, het zag er precies hetzelfde uit als op volgende foto: [afbeelding] Een voorbeeld van een video is deze: http://wave.prohosting.com/bigufo/jwc2.mpg Met eigen ogen heb ik dit kunnen waarnemen, het zag er hetzelfde uit als op deze foto's, een kleine ronde bol. De open-minded mens zal dit interessant vinden, de close-minded mens zal denken dat ik en velen andere 'chemtrail-gelovigen' een grote fantasie hebben.
hier heb ik ook even geen verklaring voor, maar dee eerste foto's zouden een stuk losgeraakt plaat "kunnen" zijn! De gelovers en niet-gelovers zullen beiden hun fantasie gebruiken om bewijzen die ze niet direct kunnen plaatsen een plekje te geven! niets mis mee!

Ik heb het nogal erg compact gehouden, reden: als dit al niet genoeg is om te zorgen voor een open-mind mbt chemtrails + al de informatie die al gegeven is ook in voorgaande delen ook door andere users die wel open-minded hebben gereageerd, dan zal niets goed genoeg zijn.

Het maakt mij niet eerlijk gezegd niet veel meer uit, het afgelopen jaar heb ik me in chemtrails verdiept en als ik zie hoeveel vooruitgang er is geboekt de laatste paar maanden, ben ik ervan overtuigd dat hard bewijs voor deze chemtrails niet lang meer zal duren. Mijn voorspelling: ruim binnen 2 jaar. Alle hardnekkige ontkenners/debunkers gaan over niet al te lange tijd hard op hun bek.
Of de gelovers natuurlijk! Maar ik betwijfel of dat bewijs er ooit zal komen. Als die bewijzen er zijn (en ze zijn overtuigend genoeg voor mij!) dan zal ik de eerste zijn die mijn fout zal erkennen, maar tot die tijd geloof ik er niet in!

Op deze site http://www.chemtrailcentral.com/ is een forum te vinden (Engelstalig) waar veel goede informatie wordt gegeven door verschillende users. Deze mensen die ervan overtuigd zijn komen een stuk overtuigender over dan ik omdat ze er veel meer van weten. Mij lukt het niet om overtuigend over te komen , maar neem hier eens een kijkje als je wilt zien hoe groot het chemtrail-fenomeen inmiddels is geworden.
Ik zal er naar kijken, beloofd! (maar was er ook niet een hele groep die in Nessie geloofde?

Verder wou ik even zeggen dat ik het waardeer dat je de tijd hebt genomen om jouw visie op papier te zetten! Ik hoop dat je ook waardeerd dat ik mijn mening hierover wou geven!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 14:09:08 #223
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_11726471
Ik ga maar eens een response geven... (dit is gewoon een analyse van wat ik hier uithaal, en absoluut niet persoonlijk bedoelt)

En nee ik ben geen `debunker` ik hou andere opties open...

quote:
Geen probleem, ik heb het artikel even snel overgelezen, en het ziet er op het eerste gezicht niet anders uit dan een vervormd environmental report, maar hier kom ik nog wel eens op terug als ik alles heb gelezen...
quote:
Zoals ik zei, ik ben open minded, en zal er zeker nog een keer verder naar kijken...
quote:
Een goed voorbeeld van een wel hele grote hoeveelheid informatie m.b.t. chemtrails en andere "aerosol crimes" is bijv. deze site: http://www.carnicom.com/contrails.htm Wanneer iemand al deze informatie tot onzin bestempeld is een normale discussie over dit soort zaken met zo iemand onmogelijk.
Helemaal gelijk, en het is inderdaad een enorme hoeveelheid informatie, teveel om binnen een paar dagen te lezen, en misschien worden daar ook wel een aantal dingen die ik ga noemen `gedebunked`, maar dat risico moeten we dan maar lopen...
Aan de andere kant wanneer iemand zich nooit heeft verdiept in de geschiedenis van natuurkunde, chemie, en de technologische ontwikkeling van het menselijk ras zou je ook kunnen zeggen dat er geen normale discussie met zo`n persoon mogelijk is (ik benadruk, dit is NIET bedoeld als een flame)
quote:
Hieronder een aantal punten die ik persoonlijk nogal opvallend vind:

Nee, dat is niet juist, het is altijd al waargenomen, maar er is nooit zoveel aandacht aan besteed, zie ook de oude foto`s eerder in dit topic, no offence, maar chem/contrails zijn er sinds de oorsprong van de vliegvaart industrie altijd al geweest.
quote:
De weersomstandigheden op zee-niveau zijn niet totaal onafhankelijk van de omstandigheden op een hoger niveau, maar ze kunnen zeker zeer anders zijn... het weer op 0m is gewoon niet hetzelfde als het weer op 10km hoogte...
quote:
Je hebt te maken met de hoogte waarop een vliegtuig vliegt... dit kan tussen de 2 en 10 km (conservatief) hoogte zijn... ook hier spreken enorme verschillen in het weer mee.
quote:
Sorry, dit vind ik persoonlijk een raar argument... er vliegen zeer veel vliegtuigen rond in bepaalde corridors, veel zullen parallel vliegen, en veel zullen elkaar kruisen, zou het logischer zijn wanneer alle con/chemtrails in dezelfde richting gingen ?
quote:
Sorry, hier ga ik niet op in... de aanwezigheid van stoffen in de atmosfeer wordt DIRECT verbonden aan chemtrails...
Dit is niet mogelijk, je kan pas iets aan iets anders verbinden zodra je bewijs hebt voor het bestaan van beide dingen.
In andere woorden: WAAROM zouden die zouten en barium afkomstig zijn uit chemtrails, en niet uit de normale industrie ?
quote:
Die docter is naar senator gegaan, heel goed, maar waarom geen collegas gevraagd om er ook naar te kijken, had hij dat gedaan stond nu de halve americaanse medicijnen wetenschap in Arizona om testen te doen... ik kan me voorstellen als je in je eentje, zonder onderzoek gewoon wordt afgewimpelt bij een senator...
quote:
* Soms is dit effect te zien: [afbeelding] welke ik ook wel s heb gefilmd. Een logische verklaring heb ik hier nog niet voor gezien.
Buiten fotoshop zou ik denken aan uit en aanschakelen van de motoren (ja, heel lame, maar is dat zoveel onwaarschijnlijker dan chemische stoffen door normale lijnvluchten laten verspreiden ?)
Wanneer deze foto niet bewerkt is ben ik totaal met je eens: Heel vreemd! (maar geen aanwijzing voor chemtrails)
quote:
Ik ben zeer geinteresseerd in je materiaal, niet omdat ik je niet geloof, maar omdat ik het moet zien voordat ik er zelf een oordeel over kan vellen .
quote:
* Wat dacht ik nog niet in dit topic is genoemd is het volgende: [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wil je hier meer over weten? Kijk dan s op deze site: http://tracers.8m.com Het wordt dan al snel duidelijk dat deze anomaliën duidelijk interesse hebben in dit soort trails. Op deze site staan nog meer voorbeelden en fotos. Ik heb ergens in dit topic al eerder verteld over mijn eigen waarneming, het zag er precies hetzelfde uit als op volgende foto: [afbeelding] Een voorbeeld van een video is deze: http://wave.prohosting.com/bigufo/jwc2.mpg Met eigen ogen heb ik dit kunnen waarnemen, het zag er hetzelfde uit als op deze foto's, een kleine ronde bol. De open-minded mens zal dit interessant vinden, de close-minded mens zal denken dat ik en velen andere 'chemtrail-gelovigen' een grote fantasie hebben.
Buiten dat ik direct denk aan problemen met lens, andere vliegtuigen (zeker in het geval van dat filmpje) kan ik hier niets over zeggen...
quote:
Ik hoop dat ik altijd openminded ben geweest, ik hou er niet van als het opeens persoonlijk wordt, en we hebben af en toe beide best goede argumenten naar buiten gebracht, en nog meer begrijp ik (zeker daarom) niet waarom je mij nietin je topics wil hebben.
quote:
Ik kijk er naar uit (eerlijk waar) dat zou mijn hele beeld op alles drastisch veranderen... mijn probleem is echter dat wanneer dit NIET binnen 2 jaar gebeurt... dan wordt namelijk de datum opgeschoven naar wanneer het WEL zal gebeuren... het probleem is dus.. komt er iets naar buiten binnen 2 jaar wat onweerlegbaar is: Ik zal mijn fout ruiterlijk toegeven, en je krijgt nog een krat bier/of wat je ook maar wil van me ook.
Gebeurt dit niet binnen 2 jaar: Geef jij dan toe dat er niets aan de hand is, of wordt de datum 2 jaar verder, of is er wel bewijs, maar dat wil ik niet erkennen ? DAT is het hele wellus/nietus probleem.
quote:

Ik ben me er al van bewust hoe groot het fenomeen is geworden, en geloof me, ik volg het zeker, ook op Usenet...

Naja, ik heb hier ook mijn tijd in gestoken, en ik kijk er naar uit om hier verder over te discussieren...

GrtZ!,

ChOas

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 12 juli 2003 @ 14:14:33 #224
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11726543
* Ik neem aan dat je hiermee de chemtrails/contrails in het algemeen bedoeld? dus de witte strepen in de lucht, die soms uitwaaieren? Ik weet nog dat ik als klein jochie, die sporen altijd zag (tijdens het oorlogjes spelen deden we altijd of het raketten waren!!!)[/quote]

Weet je misschien nog het jaartal en hoe lang deze ongeveer bleven hangen?

* Het verschil in temperatuur, vochtigheid en wind in de hogere regionen, waar de vliegtuigen vliegen (zie ook mijn post van het KNMI!) Als onderin de weersomstandigheden niet merkbaar veranderen, kan dat in andere luchtlagen wel het geval zijn!

Dit artikel heb ik nog niet gelezen, dit zal ik zo even doen.:)

* Hier staat ook een verklaring voor in mijn KNMI post.

Ondank de verklaring die ik nog niet heb gelezen blijf ik het vreemd vinden dat de trails nooit slechts een paar minuten zichtbaar zijn. Van zulke weersomstandigheden zou dan toch ook wel eens sprake moeten zijn?

* De vluchtcorridors bestaan uit verschillende lagen waar vliegtuigen in vliegen, zodat de kans dat ze elkaar raken uitgesloten is. Dit fenomeen is ook vooral te zien tijdens drukke dagen/momenten op de vliegvelden, als veel vliegtuigen wachten om te kunnen landen. boven een bepaald gebied (rond muiden/almere/ijselmeer is bijvoorbeeld zo een wachtgebied) moeten deze vliegtuigen een aantal rondjes draaien, wat ook eventueel trails zouden kunnen veroorzaken.

[/b] Hier ben ik niet van op de hoogte, geen verder commentaar. [/b]

* De gelovers kunnen ook zo aangeduid worden, de steken ook hun kop in het zand als de uitkomsten niet oveenkomen met de theorie, zie mijn signature! (flame terug) Kan het niet zijn dat deze onderzoeken pas begonnen zijn, of de techniek verbeterd is rond de tijd dat mensen in de chemtrails begonnen te geloven?

Na 1998 is het de simpele burger op gaan vallen, door de grote hoeveelheid. Hierna zijn mensen onderzoek gaan doen om te kijken of er stoffen ontdekt kunnen worden die niet aanwezig horen te zijn. De genoemde stoffen uit deze onderzoeken zijn niet gezond en horen niet aanwezig te zijn in deze hoeveelheid.

* Dagelijks steken nieuw virussen de kop op. kjik naar Aids of SARS, dat bestond ook nog niet en opeens hebben heel veel mensen er last van!!!

Nu noem je wel een paar leuke voorbeelden, waarvan niet iedereen gelooft in een natuurlijke bron van deze ziektes. Vooral SARS (zie www.rense.com) zijn de meningen nogal over verdeeld.

* hier heb ik ook geen sluitende verklaring voor op dit moment, maar het kan te maken hebben met een temperatuurs, vochtigheidsgraad en windverschillen op een bepaalde plek! ik ga ik even verder naar zoeken!!! (het zou ook trucage kunnen zijn natuurlijk -FLAME-)

Trucage is voor mij persoonlijk uitgesloten omdat ik het zelf heb waargenomen en heb gefilmd.

* Waar kunnen we die filmpjes zien? Verder zie het punt hierboven!

Binnenkort zal ik proberen een voorbeeld hiervan te vinden, helaas kan ik zelf geen fimpjes in de comp. zetten.

* hier heb ik ook even geen verklaring voor, maar dee eerste foto's zouden een stuk losgeraakt plaat "kunnen" zijn! De gelovers en niet-gelovers zullen beiden hun fantasie gebruiken om bewijzen die ze niet direct kunnen plaatsen een plekje te geven! niets mis mee!

Deze beelden bewijzen iig dat er iets te zien is wat niemand kan verklaren, iets wat er niet hoort te zijn, iets wat ook totaal niet logisch is, verder onderzoek en bestudering dan ook zeker waard

* Ik zal er naar kijken, beloofd! (maar was er ook niet een hele groep die in Nessie geloofde?

Nessie heb ik zelf persoonlijk altijd erg twijfelachtig gevonden, de informatie op genoemde site is een stuk geloofwaardiger en uitgebreider dan een 'Nessie', dat beloof ik.

--------------------------------------------------------------------------------

Verder wou ik even zeggen dat ik het waardeer dat je de tijd hebt genomen om jouw visie op papier te zetten! Ik hoop dat je ook waardeerd dat ik mijn mening hierover wou geven!

Bedankt en jouw mening wordt zeker gewaardeerd.

zaterdag 12 juli 2003 @ 14:21:15 #225
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11726636
Chaos op je post zal ik later reageren.

Hier nog iets wat ik was vergeten, de "chem-boog":
Wanneer de lucht vol zit met 'chemtrails' is deze te zien.

Hetzelfde zag ik een paar dagen terug, 9-7-2003. Vreemd of niet vreemd?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')