abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11640645
Waar zal ik beginnen..

Wat vooraf ging: M'n vriend vertelde me doodleuk dat z'n zusje vond dat ik plat was en "niet goed ontwikkeld." Ik heb gewoon een B-cup, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer genoeg te zijn ofzo?

Maar ipv dat m'n vriend er tegenin ging, zei hij dat hij wel kon begrijpen waarom z'n zusje zo dacht. Hij zei: "er zijn nou eenmaal meisjes van 15/16 die grote borsten hebben, die echt al helemaal ontwikkeld zijn."

Vanaf dat moment was ik ontzettend verdrietig en onzeker over m'n borsten. M'n vriend heeft m'n borsten nog nooit in het volle daglicht of in het felle licht gezien. Maar wel een keer toen we op een hotelkamer waren en de kamer een beetje verlicht was door het licht dat uit de badkamer kwam. Toen zei hij dat hij ze mooi vond..

Nu wilde ik laatst echt weten wat hij er nou van vond. Ja, dit gaat raar klinken.
Ik had een aantal foto's van internet geplukt, van borsten dus. Ik had ook met de digicam een foto van m'n eigen borsten gemaakt. Die foto had ik een beetje bewerkt, ik had er een moedervlek op gefotoshopt en ik had de achtergrond weggehaald, in de hoop dat hij m'n borsten niet zou herkennen.
Toen had ik al die foto's uitgeprint en gevraagd of hij per foto een cijfer wilde geven, met korte uitleg.
Dat deed hij en hij herkende m'n borsten echt niet, waardoor hij heel eerlijk was.

Bij alle borsten gaf hij redelijk positief commentaar.. grote tepels, kleine tepels, het maakte hem niet uit.. (blijkbaar is hij niet zo kieskeurig?), alles was wel een 7 of 8 waard.
Behalve dus de mijne. Hij vond de tepels erg lelijk en hij vond ze een 6je waard. Ik vroeg later nog een beetje door en toen zei hij zelfs "ja.. die tepels.. het zag er gewoon niet uit!"

Een tijdje later vertelde ik hem dat het mijn borsten waren, daar op die foto. Ik was echt heel verdrietig, maar hij deed alleen maar bot.

Ik vertelde hem dat ik de fotoserie nog aan een paar andere jongens zou laten zien, uiteraard zonder aan die jongens te vertellen dat er een foto van mijn borsten bij zat.
Dat deed ik dus. 1 jongen gaf er een 7 voor, een andere jongen gaf alleen de opgeblazen siliconenborsten een goed cijfer, dus dat boeide me verder niet. En... een andere jongen, R., gaf de mijne samen met nog een andere foto een 8!!
Hij zei: "niet te groot, niet te klein. Mooie vorm, mooie tepels."

Dus ik was echt heel erg blij. Ik voelde me al een stuk beter en ik had zoiets van "er zijn dus toch nog jongens die m'n borsten mooi kunnen vinden!"

Dus helemaal blij vertelde ik aan m'n vriend wat R. gezegd had. De reactie van m'n vriend: "vaag. Hij zal wel door hebben gehad dat het jouw borsten waren."

Echt op zo'n toon van "huh.. hoe kan iemand die borsten nou mooi vinden..?"

Dus ik weer helemaal verdrietig. Damn.. dat hij zich nog niet eens voor kan stellen dat iemand mijn borsten mooi vindt.. hoe lelijk moet hij ze dan wel niet vinden?

Dus ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil in ieder geval nooit meer dat m'n vriend m'n borsten aanraakt of ziet.. ik zal er toch niet meer van kunnen genieten.. ik zal dan steeds weer denken aan wat hij er eigenlijk van vindt..

Maar dat is toch ook geen relatie, als je zoiets al niet eens meer met elkaar kan doen.. Hoe moet het nou verder?

Ik word echt zo onzeker van hem. Met m'n ex kon ik gewoon douchen in het felle badkamerlicht enzo.. hij zei dat hij me mooi vond en ik geloofde dat gewoon. Maar m'n huidige vriend doet het tegenovergestelde.. dingen waar ik vroeger nooit zo onzeker over was, daar ben ik nu echt ziekelijk onzeker over, door hem!

Nou, in ieder geval bedankt voor het lezen van dit lange verhaal.
Ik hoop dat jullie misschien wat tips, meningen, adviezen, ideeen.. whatever.. kunnen geven.

xx

pi_11640676
Waar maak jij je druk over
Kan niet zien wat daar erg aan is aan een B maatje.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:32:40 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_11640694
Hij is in ieder geval niet al te subtiel....
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:33:04 #4
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11640700
kop op meid

hij moet je maar nemen zoals je bent
Ander zoekt ie maar wat anders
Foto?
Dan kunnen we je hier op fok de hemel in prijzen

[Dit bericht is gewijzigd door Neo007 op 08-07-2003 13:35]

pi_11640716
Je bent lief, hij is een eikel. Opposites don't attract volgens recent onderzoek gelezen op de FP.

Maw, hij is je niet waard, zoek iemand die jou wel waardeert

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:34:21 #6
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_11640724
Je vriend gaat met jou, niet met je tieten. Verder kan een foto nogal vertekenen. Bovendien vind ik het behoorlijk triest om je eigen foto te fotoshoppen etc. en je vriend aan een soort borstentribunaal te zetten.

Hij had iets subtieler kunnen zijn achteraf, maar goed.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_11640731
Zeg gewoon tegen hem dat jij vind dat hij een kleine piemel heeft
HAHA
pi_11640732
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:33 schreef Neo007 het volgende:
kop op meid

hij moet je maar nemen zoals je bent
Ander zoekt ie maar wat anders

[b]Positieve spirituele verandering is oké olé olé![/b]
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:34:51 #9
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_11640736
nou meid , als hij je borsten niet mooi vindt en dan ook nog eens bot reageert als je hem vraagt waarom, zou ik het uitmaken.

Je moet trots zijn op jezelf en wat je bent.
als mijn vriend zoiets zou zeggen zou ik zeggen als je iet tevreden bent met mij, dan is daar de deur en zoek maar een ander

Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_11640737
Je hoeft je nergens voor te schamen, je bent zoals je bent. En als je vriend daar problemen mee heeft is zijn probleem.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:34:59 #11
30307 Disher
Sors Salutis
pi_11640741
Post die foto es
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_11640747
Plaats de pics hier eens, zonder te zeggen welke de jouwe zijn.

En als je vriend je borsten niet mooi vindt, heeft hij pech en niet jij.

Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_11640750
Hm erg tactisch is je vriendje niet, komt over als een bijzonder botte hork. Als ie ze niet mooi vindt blijft ie er maar lekker af. Zoek lekker iemand die jou -en je borsten- wel kan waarderen.
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:35:24 #14
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_11640751
Dumpen die gast, Als hij je niet mooi vindt zoals je bent dan is hij jou niet waard! Moet'ie zelf maar zien of 'ie ergens betere tieten kan vinden! Bah!

En sterkte verder, weet zeker dat er lievere jongens rondlopen op deze aardkloot

Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:35:28 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11640753
Mn vriendin vind mijn borsten ook lelijk.. mijn standaard antwoord daarop is "Bitch, I'm for real!!
The truth was in here.
pi_11640755
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:34 schreef KolNedra het volgende:
Zeg gewoon tegen hem dat jij vind dat hij een kleine piemel heeft
HAHA
Nee, dat moet je eerst roddelen
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:35:53 #17
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11640767
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:34 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Je hoeft je nergens voor te schamen, je bent zoals je bent. En als je vriend daar problemen mee heeft is zijn probleem.
daar ben ik het mee eens

pi_11640773
Je vriend moet je nemen zoals je bent je moet je echt niet onzeker erover voelen. Voor de een is het wel mooi voor de andere juist niet zo het ligt ook aan waar je voor valt. Maar goed je vriend komt in mijn ogen ook een beetje over als een " lompe boer " je gaat toch niet je eigen vriendin afzeiken....

Hoelang heb je trouwens met hem ??

-
pi_11640777
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:34 schreef danielluh het volgende:
-tekst-
M'n Avatar! Wat doe je!?!?!?!

Edit: Het is btw NIET T:riesto, het is Technoboy.

[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 08-07-2003 13:37]

pi_11640780
MEESTERLIJK IDEE:
laat die foto's trouwens eens zien, laat ons dan oordelen
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:36:39 #21
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_11640786
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:32 schreef Steef_1982 het volgende:
Waar maak jij je druk over
Kan niet zien wat daar erg aan is aan een B maatje.
Het gaat er ook niet om wat jij ervan vindt, ze vraagt om advies.

Ik denk als hij zo duidelijk laat merken dat hij vindt dat je lelijke borsten hebt hij je niet in je waarde laat. En wat vind jij van iemand die je niet in je waarde laat?

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:36:47 #22
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_11640790
Wat een ongevoelige klootzak hij is wel eerlijk, maar of dat zo op prijs gesteld moet worden
pi_11640796
DUMPEN DIE JONGEN
waarom meteen nu, en niet zometeen
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:37:06 #24
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11640798
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:36 schreef SuperUli het volgende:

[..]

pi_11640799
Jij bent behoorlijk onzeker over je lichaam, dat je zelfs andere jongens foto's van jouw borsten laat zien om de bevestiging te krijgen dat ze wel mooi zijn.

Dan on topic:
Weet je vriend dat je zo onzeker bent?
Zo ja, dan direct dumpen.
Hij is je niet waard, want als iemand van je houdt wil diegene niet dat je onzeker bent en zal er alles aan doen om je goed te voelen.
En dan niet terug laten komen, hij is duidelijk geweest in wat hij van je vindt (hij kijk toch niet verder dan zijn ego lang is)

Zo nee, dan moet je direct met hem gaan praten en uitleggen wat je dwars zit.

Succes.

pi_11640806
Nou ben ik eigenlijk best wel benieuwd hoe ze eruit zien
Maar ik vind dit niet goed van je vriend..
Neuj
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:37:47 #27
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_11640814
wat een rare reactie soms, alsof zij de schuldige is,
die jongen is gewoon een klootzak, zowiets zeg en denk je niet over je vriendin, en anders is hij haar gewoon niet waard...
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:37:48 #28
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_11640815
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:36 schreef SuperUli het volgende:

[..]

ik kwam deze avatar tegen op een forum van tiesto, dus d8 ff rippen.
aangezien ik een grote fan ben van hem
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_11640819
Allereerst lijkt me een B-Cup prima, waarschijnlijk heb je gewoon mooie borsten.

Ik kan me wel voorstellen dat je vriend deze "entrapment" niet zo leuk vond en daarom bot reageerde.

Kan je die foto's nie posten (hou je het net als met je vriend anoniem) kan je zien of de mening op Fok! ook zo negatief is..
Ik denk namelijk van niet.

Wel rot voor je, ik hoop dat jullie er toch snel samen positief uitkomen.

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:38:18 #30
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_11640826
Anders post je je borsten-quiz toch nog een keer hier?? Dan kun je de mening krijgen van alle Fokkers!? Toch?

Maar goed. Die vriend van je is gewoon een sukkeltje, vertel hem maar es een keer dat zijn snikkel toch echt te klein/bruin/wit/ielig/vies/whatever is. Kijken hoe hij reageert.

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:39:19 #31
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_11640849
zoek een nieuwe vriend wat een zak ... en waag ht niet om voor een ander jezelf te laten veranderen.
VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
pi_11640861
Pardon.

[Dit bericht is gewijzigd door KRT op 08-07-2003 13:40]

Niet uniek en zeker geen sneeuwvlok!
pi_11640863
Heej meid,
als die vriend van jou zo minachtend over iets wat jij heel belangrijk vind doet dan zou ik daar zeer zeker wat van zeggen!!!

En als hij niet vind dat hij fout is dan heb je simpel gesteld 2 keuzes:
1.) Doorgaan met een relatie waar jij je overduidelijk niet op je gemak voelt
2.) de bittere pil nemen en voor jezelf kiezen en bij hem weg te gaan

For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_11640867
Je moet ieder geval niet veranderen als hij dat zou willen. Je zelf blijven is het belangrijkste. Als jij er tevreden mee bent, schijt aan je vriend.Als hij er ontevreden mee is, moet je gewoon zeggen dan zoek je maar een ander, maar of je dat kan weet ik niet en ook niet of je het wilt.

Sterkte meid, zie dat het je eerste post is.

[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 08-07-2003 13:41]

pi_11640868
Ja het kan natuurlijk zo zijn dat hij je borsten echt neit mooi vindt. Dat is een mening en daar kun je verder niets aan veranderen. Hij had het alleen niet zo hoeven zeggen natuurlijk. Trouwens, je borstenonderzoekje vind ik wat ver gaan. Maar je moet je realiseren dat het mooi vinden van borsten heel persoonlijk is. Mijn vriendin heeft een a cupje, maar ik vind haar borsten mooi. Er zullen ook ongetwijfeld mannen zijn die ze neit mooi vinden. Als hij je borsten niet mooi vindt, dan wil dat dus niet zeggen dat je borsten niet mooi zijn.
pi_11640877
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:39 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
zoek een nieuwe vriend wat een zak ... en waag ht niet om voor een ander jezelf te laten veranderen.
Jup ze moeten je maar accepteren hoe je bent en CUP B is echt niet klein of zo. Zoals ik al eerder zei het is een Lompe Boer die jou niet waard is.
-
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:40:13 #37
15621 Nuke
Kaboom.... :)
pi_11640879
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:38 schreef jellyrose het volgende:
Anders post je je borsten-quiz toch nog een keer hier?? Dan kun je de mening krijgen van alle Fokkers!? Toch?
Kijk... dat lijkt me nou ook een goed idee
Insert lame signature here.....
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:40:18 #38
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_11640881
op zich wel een plan ja ... alle foto's, anoniem uiteraard, plaatsen.
ik denk dat het allemaal best meevalt...

en die vriend van je heeft blijkbaar nog veel te leren ... wat een botte prutser...
onvoorstelbaar hoe weinig tactvol sommige personen zijn ....

pi_11640885
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:37 schreef danielluh het volgende:

[..]

ik kwam deze avatar tegen op een forum van tiesto, dus d8 ff rippen.
aangezien ik een grote fan ben van hem

Kom hier ff: Danielluh (Avatar jatter. :( )
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:41:00 #40
53747 GTD
http://www.deduppies.nl
pi_11640905
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:39 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:

Helemaal mee eens
Er zijn geen problemen alleen maar uitdagingen
pi_11640916
Wanneer hij niet tevreden is met jou borsten, en hij verder wel tevreden is met jou totaalpakket is het toch goed? Nouja niet als hij zo bot reageert en je op deze manier naar beneden haalt, dan is hij je totaal niet waard! Als je hieronder echt leidt(how the fock schrijf je da?) zou ik bij hem weg gaan, want dan doet hij je meer slechts dan goed, en dus heb de relatie geen zin meer!
Je borsten-foto's hier plaatsen zou ik trouwens ook niet doen. Dan komen er toch vast ook wel weer een stelletje sukkels met de opmerking dan jou borsten lelijk zijn en als je je dat dan aan gaat trekken, ben je nog verder van huis!
Sterkte!

[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 08-07-2003 13:43]

† In Memoriam † dinsdag 8 juli 2003 @ 13:41:46 #42
47213 ArmaniMania
pi_11640927
Vertel je vriendje maar dat zijn pik veel te klein is, beetje psychologische reflectie op zijn tijd kan geen kwaad
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:41:50 #43
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_11640930
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:37 schreef TimmyAsd het volgende:
wat een rare reactie soms, alsof zij de schuldige is,
die jongen is gewoon een klootzak, zowiets zeg en denk je niet over je vriendin, en anders is hij haar gewoon niet waard...
Ja sorry hoor, het is toch niet alsof ie out of the blue zei: zeg schat, wat heb je eigenlijk een lelijke tieten?

Zij maakt een hele quiz met misschien wel een lelijke (en vershopte) foto en hij zegt iets zonder dat ie weet hoe of wat. Daarna gaat ze notabene ook nog andere jongens hetzelfde laten doen.

Ik denk dat de TS eerst even bij zichzelf na moet denken waarom ze zo op zoek is naar bevestiging. Haar vriend had al eerder gezegd dat hij haar borsten wel mooi vond IRL, ik zou ook een beetje anti en bot worden van zo'n theatertje.

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:41:59 #44
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_11640932
mischien zegt ie dat juist wel om je onzeker te maken, echt waar, mijn vriendin had ook met zon jongen ooit
jah, sorry hoor, maar als jij plaatjes van borsten voor m gaat uitprinten omdat jij zo onzeker bent....
dat kan mischien nogal eens gaan irriteren, mensen die telkens onzekere opmerkingen maken kunnen nogal op je zenuwen werken.
dus mischien was dit ook wel het geval, dat hij ze wel herkende, maar gewoon uit irritatie zon opmerking maakte ofzo

maar hij is blijkbaar ook de enige die ze niet mooi schijnt te vinden, dus daar zou ik me niet zon zorgen om maken, mag ik vragen hoelang je met m hebt?

en anders zoekt ie maar gewoon een ander mokkel met dikke tieten

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:42:53 #45
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_11640954
Zeggen dat hij n kleine leuter heeft
... hier geweest te zijn!!!!
pi_11640966
Of hij is niet echt snugger en snapt niet dat hij je kwetst met zijn opmerkingen, of hij is gewoon een botte respectlize beer. Hoe dan ook, hij is best fout bezig.

En waarom vragen vrouwen mij nooit om samen naar tieten te kijken?

I always tell the truth, even when I lie!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:43:21 #47
55692 opfokken
Je weet tog
pi_11640968
edit: fok-dating is dicht.

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-07-2003 13:45]

pi_11640975
ik snap niet dat je die vriend niet allang hebt gedumpt, komop zeg als ie echt van je houdt dan had ie zich nooit zo uitgelaten over die borsten, het is echt zo'n mannetje wat alleen op uiterlijk af gaat..of hij is gwoon een ontzettende botte lul...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat er in zit.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:44:02 #49
20814 C_ZAR
field commander C_ZAR
pi_11640987
De hoofdvraag is en blijft Wat vind je er zelf van

Alle andere meningen lopen toch altijd uiteen, je kunt nooit iedereen plezieren, en als een jongen jou onzeker maakt is dat toch geen gezonde basis lijkt mij.
En jezelf (anoniem) laten keuren maakt het er ook niet beter op.

Leren accepteren en andere zaken van het leven uitproberen

[Dit bericht is gewijzigd door C_ZAR op 08-07-2003 13:46]

work - buy - consume - die [br] Love me or leave me, then let be me lonely
pi_11641011
Als je vriend zo bot tegen je doet zou ik me eens af gaan vragen of je wel met hem verder wilt.

Maar jij trekt het je wel heel erg aan hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 08-07-2003 13:49]

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:46:00 #51
25737 spookie
Banaantje?
pi_11641038
Als hij je niet neemt zoals je bent is hij het niet waard om mee verder te gaan, er zijn zat andere mannen die een B cup wel mooi vinden en ik vindt het een heel mooi maatje
oops ohh my ...
pi_11641059
Tieten zijn tieten,
je hebt ze groot en je hebt ze klein.
Van tieten moet je genieten,
groot of klein.
Wartaal.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:46:57 #53
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_11641068
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:34 schreef Ripley het volgende:
Je vriend gaat met jou, niet met je tieten. Verder kan een foto nogal vertekenen. Bovendien vind ik het behoorlijk triest om je eigen foto te fotoshoppen etc. en je vriend aan een soort borstentribunaal te zetten.

Hij had iets subtieler kunnen zijn achteraf, maar goed.

quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:41 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, het is toch niet alsof ie out of the blue zei: zeg schat, wat heb je eigenlijk een lelijke tieten?

Zij maakt een hele quiz met misschien wel een lelijke (en vershopte) foto en hij zegt iets zonder dat ie weet hoe of wat. Daarna gaat ze notabene ook nog andere jongens hetzelfde laten doen.

Ik denk dat de TS eerst even bij zichzelf na moet denken waarom ze zo op zoek is naar bevestiging. Haar vriend had al eerder gezegd dat hij haar borsten wel mooi vond IRL, ik zou ook een beetje anti en bot worden van zo'n theatertje.

pi_11641071
Zal leuk zijn als de topicstartster effe zou reageren.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:48:11 #55
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11641095
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:47 schreef StephanL het volgende:
Zal leuk zijn als de topicstartster effe zou reageren.
Ja we lopen nu in de lucht te lullen
pi_11641103
Pff, waar maak je je druk over, zeg. Er zijn wel belangrijker dingen in het leven dan borsten. Kijk eens om je heen, zou ik zeggen.

Of ben je zo veramerikaanst dat je liever een paar lelijke littekens onderaan je borsten wilt hebben en een vriend die je om je borsten heeft, dan iemand die echt om je geeft en het niet kan schelen hoe groot of klein je borsten zijn?

En sja, als jij je vriend gaat vragen of hij je borsten mooi of niet mooi vindt, dan is het je eigen schuld als je niet het antwoord krijgt dat je wilde (dat je dus mooie borsten hebt).

Sjonge, vrouwen kunnen nog moeilijker over de maat van hun borsten doen dan mannen over de maat van hun lul. Waar hou je jezelf in hemelsnaam allemaal mee bezig, zeg.

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:48:58 #57
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_11641117
Dumpen die mafkees.
Some people are chicken, other people eat chicken
pi_11641124
misschien is ze bezig met haar borsten aan het inscannen?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat er in zit.
pi_11641132
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:48 schreef Neo007 het volgende:

[..]

Ja we lopen nu in de lucht te lullen

Precies
pi_11641151
Wat ik graag zou willen weten van topicstarter is of je zijn eerlijke antwoord nou wel waardeerde of liever had gehad dat hij erover had gelogen? Vrouwen vragen altijd confirmatie over bepaalde punten (ben ik te dik, te lelijk, zijn mijn borsten te klein etc) en willen wel dat je eerlijk antwoord. Je vriendje heeft eerlijk geantwoord (weliswaar op een zeer botte manier) maar was wel eerlijk?
Kortom: moeten we (mannen) nou WEL of NIET eerlijk zijn?
pi_11641154
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:37 schreef Greyfox het volgende:
Jij bent behoorlijk onzeker over je lichaam, dat je zelfs andere jongens foto's van jouw borsten laat zien om de bevestiging te krijgen dat ze wel mooi zijn.

Dan on topic:
Weet je vriend dat je zo onzeker bent?
Zo ja, dan direct dumpen.
Hij is je niet waard, want als iemand van je houdt wil diegene niet dat je onzeker bent en zal er alles aan doen om je goed te voelen.
En dan niet terug laten komen, hij is duidelijk geweest in wat hij van je vindt (hij kijk toch niet verder dan zijn ego lang is)

Zo nee, dan moet je direct met hem gaan praten en uitleggen wat je dwars zit.

Succes.

Ja, maar ik had vorig jaar een vriendje en toen heb ik ook niet zoiets raars gedaan als nu. Hij zei dat hij m'n borsten mooi vond, was lief voor me, stelde me gerust.. ik voelde me echt op m'n gemak bij hem en daardoor durfde ik gewoon m'n borsten aan hem te laten zien enzo.

Maar nu.. m'n huidige vriend weet hoe onzeker ik ben... ik vraag constant bevestiging over dingen en ik ben heel erg open tegen hem. Ik vertel hem heel vaak dat ik gewoon graag gerustgesteld wil worden enzo. Maar m'n vriend maakt ook nooit uit zichzelf een complimentje.. hij zegt nooit dat ik mooi ben.. ja, als ik erom vraag.. maar zelfs dan komt het er uit zo van "ja.. mooi.. wat is nou mooi.. je ziet er gewoon leuk uit.."

Als hij ergens onzeker over is dan ben ik ook gewoon lief voor hem en wil ik dat hij zich beter voelt. Maar hij is dat niet bij mij.. er is nog nooit een jongen geweest die me zo onzeker heeft gemaakt.

En ik snap het ook gewoon niet. Als je verliefd op iemand bent, dan vind je diegene toch sowieso de mooiste? Dat heb ik altijd wel. Ik vond m'n vriend eerst ook bestwel lelijk, maar nu vind ik juist alles aan hem supermooi.. maar hij heeft dat dus niet bij mij..

Ik bedoel.. dat hij eerst zoiets zegt zonder dat hij weet dat het mijn borsten zijn, okee.. dat was ook de bedoeling..
Maar dat hij zo reageerde toen ik vertelde wat R. voor positieve dingen had gezegd, dat maakt me echt heel verdrietig. Hij kon zich dus echt niet voorstellen dat iemand mijn borsten zo mooi zou vinden en dat liet hij duidelijk merken ook.
Damn.. hij had toch gewoon blij voor me kunnen zijn en zeggen "zie je nou wel dat er jongens zijn die ze mooi vinden!"
Maar nee hoor.. hij trapt me weer de grond in..

Bedankt voor alle reacties in ieder geval Jullie reageren echt supersnel.. ben ik niet gewend, op het forum waar ik "vandaan kom" is dat toch een beetje anders..

xx

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:50:40 #62
25737 spookie
Banaantje?
pi_11641161
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:48 schreef RetepV het volgende:
Pff, waar maak je je druk over, zeg. Er zijn wel belangrijker dingen in het leven dan borsten. Kijk eens om je heen, zou ik zeggen.

Of ben je zo veramerikaanst dat je liever een paar lelijke littekens onderaan je borsten wilt hebben en een vriend die je om je borsten heeft, dan iemand die echt om je geeft en het niet kan schelen hoe groot of klein je borsten zijn?

En sja, als jij je vriend gaat vragen of hij je borsten mooi of niet mooi vindt, dan is het je eigen schuld als je niet het antwoord krijgt dat je wilde (dat je dus mooie borsten hebt).

Sjonge, vrouwen kunnen nog moeilijker over de maat van hun borsten doen dan mannen over de maat van hun lul. Waar hou je jezelf in hemelsnaam allemaal mee bezig, zeg.

Nou het is toch wel lullig als je vriend tegen je zegt dat je borsten lelijk zijn word je toch onzeker van het is toch veel beter als je vriend zegt dat je borsten mooi zijn of zie het ik het nou verkeerd maak niet uit groot of klein.
oops ohh my ...
pi_11641192
Ik heb ooit eens een vriendje gehad die vond dat ik een dikke kont had en verder juist te grote borsten. Hij schreeuwde het tegen me uit terwijl ik aan het werk was achter de bar van een kroeg. Buiten het constant tegen mij zeggen, vertelde hij het ook aan vrienden van mij (vreemden voor hem). Nu ben ik 5 jaar verder en heb ik een hele leuke relatie achter de rug. Jarenlang heb ik aan mezelf zitten twijfelen. Eindelijk kan ik mezelf recht in de ogen kijken en tevreden zijn met mezelf. Hij heeft sindsdien geen vriendin gehad. En ik ben zo gelukkig met mezelf en in m´n eentje... Geen jongen of man is het waard om ons te laten twijfelen aan onszelf. Praat hem inderdaad eens een eigen complex aan door te zeggen dat zijn lul te kort is of te smal (Jaja mannen het draait om spanbreedte niet om lengte!!). Zoals je al gemerkt hebt zijn er jongens die ze wel heel mooi vond. Kijk gewoon verder en laat hem in zijn eigen sop gaarkoken en voelen wat hij heeft laten schieten...

ps: ze mag zelf weten of ze een foto van haarzelf maakt. Ik vind het wel een goede aktie. Zeker als het effect heeft..

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:52:58 #64
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_11641225
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:50 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]
Maar dat hij zo reageerde toen ik vertelde wat R. voor positieve dingen had gezegd, dat maakt me echt heel verdrietig. Hij kon zich dus echt niet voorstellen dat iemand mijn borsten zo mooi zou vinden en dat liet hij duidelijk merken ook.
Damn.. hij had toch gewoon blij voor me kunnen zijn en zeggen "zie je nou wel dat er jongens zijn die ze mooi vinden!"

lijkt me toch wel duidelijk dat je iets beters verdient ...
wat een botte knuppel zeg ...

succes

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:53:01 #65
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_11641226
Wil je nou een vriend die eerlijk is en niet (alleen) op je uiterlijk afgaat, of wil je iemand die denkt dat je ogen op je borstkas zitten?
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:53:26 #66
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_11641236
quote:

[..]

Maar m'n vriend maakt ook nooit uit zichzelf een complimentje.. hij zegt nooit dat ik mooi ben.. ja, als ik erom vraag.. maar zelfs dan komt het er uit zo van "ja.. mooi.. wat is nou mooi.. je ziet er gewoon leuk uit.."

hmmzz. dat is niet zo tof... dan snap ik niet wat je nog bij hem doet
Als mijn vriendin niet een keer uit haarzelf zou zeggen dat ze me mooi vind of iets dergelijks..hmmzz....
pi_11641260
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:53 schreef Zwartkijken het volgende:
Wil je nou een vriend die eerlijk is en niet (alleen) op je uiterlijk afgaat, of wil je iemand die denkt dat je ogen op je borstkas zitten?
weer een die er niks van snapt...
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:54:28 #68
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_11641261
meisje, mischien kun je het wel beter uitmaken, maar als je weer een nieuwe vriend krijgt, moet je niet proberen complimentjes uit m te trekken, over het algemeen vinden jongens dat niet zo leuk geloof ik, maar zeg nou eens, hoe lang heb je nou met die jongen?
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_11641271
quote:

[..]

Ja, maar ik had vorig jaar een vriendje en toen heb ik ook niet zoiets raars gedaan als nu. Hij zei dat hij m'n borsten mooi vond, was lief voor me, stelde me gerust.. ik voelde me echt op m'n gemak bij hem en daardoor durfde ik gewoon m'n borsten aan hem te laten zien enzo.

Maar nu.. m'n huidige vriend weet hoe onzeker ik ben... ik vraag constant bevestiging over dingen en ik ben heel erg open tegen hem. Ik vertel hem heel vaak dat ik gewoon graag gerustgesteld wil worden enzo. Maar m'n vriend maakt ook nooit uit zichzelf een complimentje.. hij zegt nooit dat ik mooi ben.. ja, als ik erom vraag.. maar zelfs dan komt het er uit zo van "ja.. mooi.. wat is nou mooi.. je ziet er gewoon leuk uit.."

Als hij ergens onzeker over is dan ben ik ook gewoon lief voor hem en wil ik dat hij zich beter voelt. Maar hij is dat niet bij mij.. er is nog nooit een jongen geweest die me zo onzeker heeft gemaakt.

En ik snap het ook gewoon niet. Als je verliefd op iemand bent, dan vind je diegene toch sowieso de mooiste? Dat heb ik altijd wel. Ik vond m'n vriend eerst ook bestwel lelijk, maar nu vind ik juist alles aan hem supermooi.. maar hij heeft dat dus niet bij mij..

Ik bedoel.. dat hij eerst zoiets zegt zonder dat hij weet dat het mijn borsten zijn, okee.. dat was ook de bedoeling..

Bedankt voor alle reacties in ieder geval Jullie reageren echt supersnel.. ben ik niet gewend, op het forum waar ik "vandaan kom" is dat toch een beetje anders..

xx

Denk dat dat gewoon zijn manier is van zich uiten, ik kan natuurlijk niet voor hem spreken maar hij komt niet echt enthousiast over als ik het zo hoor.

Je komt op mij absoluut niet gelukkig over met die gozer, kies dan voor jezelf en maak het uit. Ee relatie is niet om je rot te voelen, het moet juist iets moois zijn tussen 2 mensen

pi_11641289
Ik vind dat jullie beide niet echt 'goed' bezig zijn.

Tuurlijk is het voor TS niet leuk om te horen dat je vriend je borsten niet mooi vind. Maar grote kans dat hij dit alleen zei omdat TS met een gehele slide show van allemaal borsten aan kwam zetten.
Ook zal de mening van zijn zusje hiermee te maken hebben. Misschien betekent zijn zusje ook wel heel veel voor hem, en haar mening ook. (BTW: Het idee dat zijn zusje zulke dingen over zijn vriendin zegt, dat zijn haar zaken toch niet Tuurlijk mag je een mening over iemand hebben, maar het is niet altijd verstandig om deze te uiten).

Ook zou je er aan moeten denken dat je vriend je borsten misschien niet zo mooi vind, maar de rest waarschijnlijk wel! Niemand is perfect hoor! Jij hebt vast ook wel iets dat je misschien niet zo mooi of leuk vindt aan je vriend.

Als ik jou was (TS) zou ik even een goed gesprek beginnen met je vriend en misschien wel mijn excuses aanbieden voor de verplichte vleeskeuring.

Hoop dat je eruit komt. Succes!

art 43.2a
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:55:55 #71
42843 DrazTic
kiem kiem
pi_11641296
hoe kan iemand zo ongevoelig zijn tegen zn vriendin?!!:(
als hij echt van je zou houden zou hij je juist sterker willen maken..
..dit verdien je niet, dus heb respect voor jezelf en loose die gozer.}:|
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:56:44 #72
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_11641315
Is het niet zo dat je zelf een bevestiging zoekt van je eigen negatieve gevoelens en die misschien ook wel projecteert op je vriend?

Ik ken het probleem een beetje, mijn ex gaf me ook nooit complimentjes terwijl ik ook heel onzeker ben. Achteraf denk ik nu: hij had soms wel gelijk als ie zei: "als ik je nou niet leuk, lief en mooi vond, dan was ik toch ook niet bij je? Ik kan het alleen niet altijd zeggen."

Het grootste probleem is vooral dat jij je zekerheid probeert te vinden bij andere mensen. Zorg dta je blij bent met jezelf, dat is belangrijker.

dinsdag 8 juli 2003 @ 13:57:27 #73
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11641341
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:55 schreef DrazTic het volgende:
hoe kan iemand zo ongevoelig zijn tegen zn vriendin?!!:(
als hij echt van je zou houden zou hij je juist sterker willen maken..
..dit verdien je niet, dus heb respect voor jezelf en loose die gozer.}:|
Volgens mij vind iedereen hetzelfde

DUMPEN die gozer
misschien doet het eerst even pijn maar uiteindelijk zal je je toch weer beter voelen

[Dit bericht is gewijzigd door Neo007 op 08-07-2003 13:58]

pi_11641345
En dat noemt zich jou vriend? Dat hij eerlijk zegt dat hij je borsten niet echt mooi vindt is tot daar aan toe, maar dat hij zegt dat anderen liegen is echt lullig. Als hij echt om je geeft dan zou hij er wel voor zorgen dat jij er minder over in zit. Lekker gevoelloos hoe hij doet.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:58:48 #75
5673 heijx
Qui que boue
pi_11641370
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:30 schreef Alicia-tje een verhaal
Waarom moet ik nu meteen aan de clip van "Unpretty" door TLC denken? rip LeftEye

Je bent er onzeker over dus je gaat misschien iets te snel waarde hechten aan negatief commentaar. Niet doen. Jouw borsten zijn niet lelijker of mooier dan andere. Wel zijn ze uniek.
En als dat vriendje van jou er zoveel commentaar op heeft geloof ik niet dat hij erg serieus met de relatie bezig is.

En nog een ding: Je bent er (misschien mede hierdoor) veel te veel mee bezig. Niet doen. Als je jezelf accepteert, straal je dat ook op je medemensen uit.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:59:05 #76
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_11641379
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:55 schreef eileenvs het volgende:
Ik vind dat jullie beide niet echt 'goed' bezig zijn.

Als ik jou was (TS) zou ik even een goed gesprek beginnen met je vriend en misschien wel mijn excuses aanbieden voor de verplichte vleeskeuring.

hey eindelijk die ook mijn mening deelt
  dinsdag 8 juli 2003 @ 13:59:28 #77
56951 Najra
---------------
pi_11641389
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:46 schreef Billy_daKid het volgende:
Tieten zijn tieten,
je hebt ze groot en je hebt ze klein.
Van tieten moet je genieten,
groot of klein.
*sniff*

stil is

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:00:01 #78
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_11641400
Ik weet niet hoor...

Die gast is inderdaad best bot, maar als jij zoiets maakt als een test met allerlei borsten inclusief je eigen en je weet dat hij je borsten niet leuk vindt, lok je dit dan niet uit? Had je je van te voren bedacht dat hij zo'n reactie zou kunnen geven? Je hoopt op het beste, maar het is verkeerd uitgepakt. Neemt niet weg dat het een botte man is.

Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:00:32 #79
37769 erodome
Zweefteef
pi_11641411
Je hebt je vriend ook wel echt zwaar voor het blok gezet hoor, je dwingt hem heel sneeky om te zeggen wat hij van je borsten vind op een manier die best heel moeilijk is en vooral sneeky omdat hij er geen idee van heeft dat dit een strikvraag is....

Je steld een vraag, je hebt een antwoord gekregen, het antwoord bevalt je niet, dan had je de vraag maar niet op moeten dringen.

Hij is naar alle waarschijnlijkheid ook een beetje dwars omdat hij zich in een hoek gedrukt voelt, wat hij heeft gezegt kan hij niet terugnemen, woorden nemen geen keer, begrijp je ook in wat voor moeilijke situatie je hem gezet heb?
Als hij nu zegt ik vind je borsten wel mooi dan denk jij hij liegt, dat weet hij ook wel, wat niet betekend dat hij daar ook daadwerkelijk over liegt, want een foto van borsten alleen en het geheel kan een groot verschil zijn...

Je kan hier het beste gewoon even over praten en dan ook erkennen naar hem toe dat het op z'n minst een beetje flauw was hoe je dit aangepakt hebt....
En laat ze gewoon aan hem zien, je word er niet mooier op als je jezelf schaamt, is ook nergens voor nodig....
Naar alle waarschijnlijkheid zal hij dol zijn op je borsten, ook al vind hij ze dan niet de mooiste op aarde, maar bedenk je goed, er zal altijd iets mooier zijn als jij, dit is een vast gegeven.

Het gaat erom dat hij van jou houdt, met alles erop en eraan, je hoeft niet alles aan iemand ronduit prachtig te vinden om er stapelgek op te zijn.....

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 08-07-2003 14:01]

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_11641438
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:57 schreef Fio het volgende:
En dat noemt zich jou vriend? Dat hij eerlijk zegt dat hij je borsten niet echt mooi vindt is tot daar aan toe, maar dat hij zegt dat anderen liegen is echt lullig. Als hij echt om je geeft dan zou hij er wel voor zorgen dat jij er minder over in zit. Lekker gevoelloos hoe hij doet.
En die sneaky tietenkeuring is natuurlijk vol-ko-men normaal?

Als iemand mij dat zou flikken zou ze voorlopig ook echt geen spontane complimentjes hoeven te verwachten hoor.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_11641450
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:50 schreef LaTiNo het volgende:
Wat ik graag zou willen weten van topicstarter is of je zijn eerlijke antwoord nou wel waardeerde of liever had gehad dat hij erover had gelogen? Vrouwen vragen altijd confirmatie over bepaalde punten (ben ik te dik, te lelijk, zijn mijn borsten te klein etc) en willen wel dat je eerlijk antwoord. Je vriendje heeft eerlijk geantwoord (weliswaar op een zeer botte manier) maar was wel eerlijk?
Kortom: moeten we (mannen) nou WEL of NIET eerlijk zijn?
Ja, ik ben blij met het eerlijke antwoord op die foto. Dat was ook de bedoeling, anders had ik zoiets niet gedaan natuurlijk.
Maar ik voelde me daarna nogal verdrietig en ik wou er nog ff met hem over praten. Ik wilde weten of hij nou echt op me afgeknapt was ofzo en ik wilde gewoon dat hij me vasthield en knuffelde en dat hij zou zeggen dat het hem niet uitmaakte en dat hij toch wel van me hield. Zoiets.
Maar hij deed zo bot.

En dat hij zo reageerde toen ik vertelde dat R. had gezegd dat hij m'n borsten mooi vond dat is gewoon gemeen. Dan had hij net zo goed meteen kunnen zeggen dat hij m'n borsten walgelijk vond en dat hij zich niet kon voorstellen dat er ook een jongen zou komen die ze mooi zou vinden.

Voor de mensen die het nogal een gestoorde actie van me vinden: ik kwam ermee nadat hij uitzichzelf doodleuk vertelde dat z'n zusje vond dat ik plat was en niet goed ontwikkeld en dat er nog wel meer mensen waren die dat vonden.
En hij zei niet van "het is natuurlijk belachelijk, ik heb meteen tegen m'n zusje gezegd dat je WEL borsten hebt en hele mooie ook.." nee, hij zei dat hij haar reactie kon begrijpen!
Vanaf dat moment werd ik echt zo ontzettend onzeker, ik moest gewoon weten of mensen me inderdaad niet goed ontwikkeld vonden.

M'n vriend heeft ook weleens gezegd dat hij vond dat ik eruit zag als 15.. (ik ben bijna 19!)

pi_11641512
Alicia-tje, maak je niet zo druk joh. Als jouw borsten hem niet bevalt dondert hij toch lekker op. Overigens post ff die photoshop-foto
pi_11641521
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:30 schreef Alicia-tje het volgende:
Waar zal ik beginnen..

Wat vooraf ging: M'n vriend vertelde me doodleuk dat z'n zusje vond dat ik plat was en "niet goed ontwikkeld." Ik heb gewoon een B-cup, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer genoeg te zijn ofzo?

Maar ipv dat m'n vriend er tegenin ging, zei hij dat hij wel kon begrijpen waarom z'n zusje zo dacht. Hij zei: "er zijn nou eenmaal meisjes van 15/16 die grote borsten hebben, die echt al helemaal ontwikkeld zijn."

Vanaf dat moment was ik ontzettend verdrietig en onzeker over m'n borsten. M'n vriend heeft m'n borsten nog nooit in het volle daglicht of in het felle licht gezien. Maar wel een keer toen we op een hotelkamer waren en de kamer een beetje verlicht was door het licht dat uit de badkamer kwam. Toen zei hij dat hij ze mooi vond..

Nu wilde ik laatst echt weten wat hij er nou van vond. Ja, dit gaat raar klinken.
Ik had een aantal foto's van internet geplukt, van borsten dus. Ik had ook met de digicam een foto van m'n eigen borsten gemaakt. Die foto had ik een beetje bewerkt, ik had er een moedervlek op gefotoshopt en ik had de achtergrond weggehaald, in de hoop dat hij m'n borsten niet zou herkennen.
Toen had ik al die foto's uitgeprint en gevraagd of hij per foto een cijfer wilde geven, met korte uitleg.
Dat deed hij en hij herkende m'n borsten echt niet, waardoor hij heel eerlijk was.

Bij alle borsten gaf hij redelijk positief commentaar.. grote tepels, kleine tepels, het maakte hem niet uit.. (blijkbaar is hij niet zo kieskeurig?), alles was wel een 7 of 8 waard.
Behalve dus de mijne. Hij vond de tepels erg lelijk en hij vond ze een 6je waard. Ik vroeg later nog een beetje door en toen zei hij zelfs "ja.. die tepels.. het zag er gewoon niet uit!"

Een tijdje later vertelde ik hem dat het mijn borsten waren, daar op die foto. Ik was echt heel verdrietig, maar hij deed alleen maar bot.

Ik vertelde hem dat ik de fotoserie nog aan een paar andere jongens zou laten zien, uiteraard zonder aan die jongens te vertellen dat er een foto van mijn borsten bij zat.
Dat deed ik dus. 1 jongen gaf er een 7 voor, een andere jongen gaf alleen de opgeblazen siliconenborsten een goed cijfer, dus dat boeide me verder niet. En... een andere jongen, R., gaf de mijne samen met nog een andere foto een 8!!

Dus ik was echt heel erg blij. Ik voelde me al een stuk beter en ik had zoiets van "er zijn dus toch nog jongens die m'n borsten mooi kunnen vinden!"

Dus helemaal blij vertelde ik aan m'n vriend wat R. gezegd had. De reactie van m'n vriend: "vaag. Hij zal wel door hebben gehad dat het jouw borsten waren."

Dus ik weer helemaal verdrietig. Damn.. dat hij zich nog niet eens voor kan stellen dat iemand mijn borsten mooi vindt.. hoe lelijk moet hij ze dan wel niet vinden?

Dus ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil in ieder geval nooit meer dat m'n vriend m'n borsten aanraakt of ziet.. ik zal er toch niet meer van kunnen genieten.. ik zal dan steeds weer denken aan wat hij er eigenlijk van vindt..

Maar dat is toch ook geen relatie, als je zoiets al niet eens meer met elkaar kan doen.. Hoe moet het nou verder?

Ik word echt zo onzeker van hem. Met m'n ex kon ik gewoon douchen in het felle badkamerlicht enzo.. hij zei dat hij me mooi vond en ik geloofde dat gewoon. Maar m'n huidige vriend doet het tegenovergestelde.. dingen waar ik vroeger nooit zo onzeker over was, daar ben ik nu echt ziekelijk onzeker over, door hem!

Ik hoop dat jullie misschien wat tips, meningen, adviezen, ideeen.. whatever.. kunnen geven.

xx

Smijt hem buiten, als hij je niet mooi vindt, verdient hij je niet. Alhoewel het uiterlijk niet eeuwig is, maar per slot van rekening, beginnen veel relaties met het uiterlijke, de rest volgt. Als je wilt, moogt ge gerust bij mij komen, ik moet niet zo van de C en D-cuppes. Zolang het vrijen en de verstandhouding maar fijn is.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:05:01 #84
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_11641522
klinkt bot, maar jah, als ik hem was had ik t allang uitgemaakt met jou, hij heeft toch al gezegd dat ie ze mooi vond? dan moet je niet zo gaan puchen, das net zoiets als van die mensen die zeggen: oo ik ben zo dik.......
als je zegt dat het niet zo is, kunnen ze wel een uur aan je kop zeuren, om je te laten toegeven ofzo, echt irritant dat soort mensen

sorry dit is mijn eerlijke mening.
en die vriend van jou is ook lekker bot, dat klopt ook niet.
ik kan ook niet gaan zeggen zo van: goh maak t uit, ik weet niet hoe jullie het verder hebben met elkaar,
als je nog maar plezier beleeft aan sex, anders heeft het nog weinig zin, hij gooit zo wel zijn eigen ruiten in .

[Dit bericht is gewijzigd door Sinaasappel op 08-07-2003 14:07]

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:05:47 #85
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11641536
dumpen!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_11641539
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:01 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

Ja, ik ben blij met het eerlijke antwoord op die foto. Dat was ook de bedoeling, anders had ik zoiets niet gedaan natuurlijk.
Maar ik voelde me daarna nogal verdrietig en ik wou er nog ff met hem over praten. Ik wilde weten of hij nou echt op me afgeknapt was ofzo en ik wilde gewoon dat hij me vasthield en knuffelde en dat hij zou zeggen dat het hem niet uitmaakte en dat hij toch wel van me hield. Zoiets.
Maar hij deed zo bot.

En dat hij zo reageerde toen ik vertelde dat R. had gezegd dat hij m'n borsten mooi vond dat is gewoon gemeen. Dan had hij net zo goed meteen kunnen zeggen dat hij m'n borsten walgelijk vond en dat hij zich niet kon voorstellen dat er ook een jongen zou komen die ze mooi zou vinden.

Voor de mensen die het nogal een gestoorde actie van me vinden: ik kwam ermee nadat hij uitzichzelf doodleuk vertelde dat z'n zusje vond dat ik plat was en niet goed ontwikkeld en dat er nog wel meer mensen waren die dat vonden.
En hij zei niet van "het is natuurlijk belachelijk, ik heb meteen tegen m'n zusje gezegd dat je WEL borsten hebt en hele mooie ook.." nee, hij zei dat hij haar reactie kon begrijpen!
Vanaf dat moment werd ik echt zo ontzettend onzeker, ik moest gewoon weten of mensen me inderdaad niet goed ontwikkeld vonden.

M'n vriend heeft ook weleens gezegd dat hij vond dat ik eruit zag als 15.. (ik ben bijna 19!)

Wat is jouw definitie van een relatie?

Als ik het zo lees moet je gewoon van die gast af.
Ondanks dat die borsten-quiz misschien niet zo slim was, maar geeft wel aan hoe erg je ermee zit.
Als hij dan zo reageert, wat houdt je dan tegen om hem te dumpen?

pi_11641554
Ik vind het wel moedig van je Alicia, straks had die ontdekt dat het jouw borsten waren, dan ging die vast flippen
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:06:49 #88
39446 303
(C) Roland
pi_11641563
erg not done..

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-07-2003 14:13]

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:07:13 #89
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11641571
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:06 schreef 303 het volgende:
edit: quote weg
klootzak, zo laag ga ik nog niet eens met m'n opmerkingen

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-07-2003 14:15]

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:07:15 #90
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11641573
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:05 schreef Sinaasappel het volgende:
klinkt bot, maar jah, als ik hem was had ik t allang uitgemaakt met jou, hij heeft toch al gezegd dat ie ze mooi vond? dan moet je niet zo gaan puchen, das net zoiets als van die mensen die zeggen: oo ik ben zo dik.......
als je zegt dat het niet zo is, kunnen ze wel een uur aan je kop zeuren, om je te laten toegeven ofzo, echt irritant dat soort mensen

sorry dit is mijn eerlijke mening.
en die vriend van jou is ook lekker bot, dat klopt ook niet.

Ik snap er geen reet van.
Shit doesn't just happen. Shit takes time, shit takes effort.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:07:31 #91
26467 raphidae
...antichrist...
pi_11641580
Als jij je niet volledig jezelf en zeker kan voelen bij hem dan kan je een toekomst in je relatie wel vergeten.

Wat me ook opvalt is dat je vriend het extra negatief brengt. Er is een verschil tussen "je tieten zijn best lelijk" en "normaal vind ik een ander soort mooier, maar het feit dat jij eraan vast zit maakt alles goed "

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:07:33 #92
38006 vliegnaarhans
It's good to be me
pi_11641582
quote: M'n vriend heeft ook weleens gezegd dat hij vond dat ik eruit zag als 15.. (ik ben bijna 19!)

Dat vind ik de meest vervelende hint die iemand, naast alle andere verhalen die je hier schetst, kan geven. Ik geloof dat je 1 keer hard moet zijn voor jezelf en voor hem en hem moet verlaten.
Mijn girlie zou dit niet pikken, zonder een ongelofelijke herrie, waarbij ik het niet gemakkelijk heb!

Alweer een kwaliteitspost van vliegnaarhans. Nu ook verkrijgbaar met kolder!
Vanwege verhuizing enkele spullen te koop: www.garageverkoop.tk
pi_11641585
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:05 schreef Sinaasappel het volgende:
klinkt bot, maar jah, als ik hem was had ik t allang uitgemaakt met jou, hij heeft toch al gezegd dat ie ze mooi vond? dan moet je niet zo gaan puchen
Ze had waarschijnlijk gewoon door dat hij loog.
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_11641592
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:06 schreef StephanL het volgende:
Ik vind het wel moedig van je Alicia, straks had die ontdekt dat het jouw borsten waren, dan ging die vast flippen
quote:
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:08:06 #95
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11641595
Oh wacht, met de foto's ja... oke, ben er weer bij.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:08:34 #96
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11641607
quote:
edit: quote weg.

Zeker vrijgezel

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-07-2003 14:17]

pi_11641612
Sja het kan altijd zijn dat je partner niet alles even mooi aan je vindt.

Maar hoe de vriend van haar reageert, dat is verkeerd: bot, ongeïnteresseerd en denigrerend "je lijkt 15 ipv 19".
Uit zijn reacties maak ik op dat hij de relatie -en haar- niet bijster serieus neemt. Hij is vast nog erg jong ofzo?
Als ie de kans krijgt om een meidje met grote koplampen te 'scoren', dan is ie weg.

Het is een respect issue, ik ga niet tegen mijn vriend zeggen dat zijn pik wel erg krom is, of klein, of zijn benen veel te dun of zijn schouders te smal. En als ik het zeg, zou het een beetje gekscherend zijn en zou ik hem daarna knuffelen en zeggen dat het niet uitmaakt omdat ik om hem geef.

pi_11641630
quote:
sukkell!!!! tief gauw op met je kutreacties

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-07-2003 14:14]

pi_11641631
quote:
Kom jij maar eens met een foto dan zullen we jou eens keuren

Trouwens best wel zielig dat als je bijna 30 bent je nog zulk soort dingen gaat zeggen...

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-07-2003 14:14]

Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_11641635
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En die sneaky tietenkeuring is natuurlijk vol-ko-men normaal?

Als iemand mij dat zou flikken zou ze voorlopig ook echt geen spontane complimentjes hoeven te verwachten hoor.

nee dat is ook niet normaal. misschien is hij er inderdaad nog wel zo boos over dat hij daarom van die rotopmerkingen maakt. Maar dan wordt het tijd dat ze het eens uit gaan praten.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:09:41 #101
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_11641636
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:46 schreef spookie het volgende:
Als hij je niet neemt zoals je bent is hij het niet waard om mee verder te gaan, er zijn zat andere mannen die een B cup wel mooi vinden en ik vindt het een heel mooi maatje
Hmm ik vind dit niet iets van nemen zoals je bent.. bedoel een eigen mening mag toch wel behouden worden. Als die jongen dat niet mooi vind is dat zijn mening, omdat het toevallig om je vriendin gaat hoeft hij toch niet zijn eigen mening weg te stoppen?

@TS Jij showt je tieten aan een stel andere jongens, herkenbaar of niet.. en dan ga jij naar je vriend toe en zegt.. ja maar *vul hier naam in* vind mijn tieten toevallig wel mooi! Tsjah ik zou dan reageren van.. nou das dan harstikke mooi voor *vul hier naam in*. Als hij tegen je had gezegt van ja maar ik vind ze ook mooi hoor, dan had jij waarschijnlijk weer geantwoord eerst zei je van niet en nu wel.. je zegt het maar omdat je weet dat ik dat wil horen.. (ofzoiets). Het is gewoon je eigen onzekerheid, probeer daar wat mee te doen ipv nutteloze testen bedenken voor jongens. Straks krijgen we nog een wie heeft de mooiste schaamlippen quiz.

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:10:10 #102
57940 nuk3
Very interesting...
pi_11641649
Om te beginnen had je nooit je borsten moeten laten zien (zeker niet voor die lul), maar nu je 't toch hebt hebt gedaan weet je wat een ***** hij is.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:10:23 #103
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11641656
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:09 schreef Poogie het volgende:

[..]

sukkell!!!! tief gauw op met je kutreacties

Mee eens
pi_11641662
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:54 schreef Sinaasappel het volgende:
meisje, mischien kun je het wel beter uitmaken, maar als je weer een nieuwe vriend krijgt, moet je niet proberen complimentjes uit m te trekken, over het algemeen vinden jongens dat niet zo leuk geloof ik, maar zeg nou eens, hoe lang heb je nou met die jongen?
Als hij uit zichzelf eens iets positiefs over me zou zeggen, zou dat ook niet nodig zijn. Damn... wanneer je met iemand aan het vrijen of knuffelen bent is het toch normaal dat je weleens zucht en zegt "wat ben je toch mooi".. dat doe ik bij hem ook.
Maar hij dus nooit bij mij en daar kan ik niet tegen.

Ik heb ongeveer een half jaar wat met hem. Ik ken hem via internet, via een ander forum dan dit. Ik ken hem al langer dan een jaar, toen spraken we elkaar steeds op msn enzo.
Hij is 22, ik ben z'n eerste vriendin. Het punt is juist dat hij zich anders voordeed dan hij is. Op msn was hij altijd superaardig en begrijpend. En nu ik erover nadenk, hij maakte op het forum WEL complimentjes over andere meisjes, nooit over mij. Ik krijg bij hem het gevoel dat hij alleen maar iets met me heeft omdat hij niemand anders kan krijgen.

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:10:46 #105
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_11641664
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:07 schreef nuk3 het volgende:

[..]

Ik snap er geen reet van.

quote:

M'n vriend heeft m'n borsten nog nooit in het volle daglicht of in het felle licht gezien. Maar wel een keer toen we op een hotelkamer waren en de kamer een beetje verlicht was door het licht dat uit de badkamer kwam. Toen zei hij dat hij ze mooi vond..

dus hij heeft gezegd dat ie ze mooi vond.

later maakte hij waarschijnlijk de opmerking dat als ze dikker waren dat ze dan nog mooier zouden zijn, zo kun je het ook bekijken

en wat ik verder nou bedoel, als ik een vriend zou hebben die allemaal foto's van piemels laat zien uit onzekerheid, en later zegt: die van mij zat er tussen om jou uit te testen, dan zou dat behoorlijk op mijn zenuwen werken.

dat bedoel ik nou

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:10:53 #106
54532 SinCerEly
Damn I'm HOT!!!!!
pi_11641667
Sorry Jongens ik vond het gewoon geen mooie tieten, en ik ben áltijd eerlijk!
"Fotootje van..."-Plaatser
pi_11641678
quote:

[..]

... Ik wilde weten of hij nou echt op me afgeknapt was ofzo en ik wilde gewoon dat hij me vasthield en knuffelde en dat hij zou zeggen dat het hem niet uitmaakte en dat hij toch wel van me hield. Zoiets.
Maar hij deed zo bot...

...En hij zei niet van "het is natuurlijk belachelijk, ik heb meteen tegen m'n zusje gezegd dat je WEL borsten hebt en hele mooie ook.." nee, hij zei dat hij haar reactie kon begrijpen!.....

Heb jij niet een idealistisch beeld van een relatie in je hoofd? Het is steeds: 'Ik wilde dat hij dit (iets liefs, complimenteus) zei, maar hij zei dat (iets negatiefs)'.
Als jij zo'n beeld van een mogelijke ideale relatie in je hoofd houdt dan vrees ik dat je nooit gelukkig zal worden met je vriend. Hij kan namelijk nooit fungeren als jouw ideale partner.

Richt je op de leuke positieve dingen die deze relatie en je partner je biedt!

art 43.2a
pi_11641681
Meid, hij is je duidelijk niet waarad,
zoek iemand die dat wel is plz..
En ik heb ook een b-cupje.. van mij mag t wel groter, maar ik ben er zo ookwel blij mee
dus
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:11:55 #109
30200 Debs
jummie
pi_11641685
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:10 schreef Alicia-tje het volgende:

Ik krijg bij hem het gevoel dat hij alleen maar iets met me heeft omdat hij niemand anders kan krijgen.

Gewoon dumpen die gozer.. Jij kan echt wel beter krijgen hoor
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:12:48 #110
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11641706
quote:

[..]
Hij is 22, ik ben z'n eerste vriendin.

misschien ligt hier het probleem.
misschien verwachtte hij meer.......
pi_11641707
quote:
Waar zal ik beginnen..

xx

Enkele punten:
1)
Het gaat niet alleen om de borsten; het gaat ook om of ze bij het lichaam passen.
Dat betekent dat jou borsten bij mijn vrouw lelijk kunnen zijn en ook andersom. Of die van jou bij jou staan, weet ik natuurlijk niet.

2) die foto die jij hebt genomen is wellicht van een andere kwaliteit. Als je andere foto's neemt, dan zie je vaak dat de ruw uitziende huid mooi glanst zonder teveel glanst. Jou foto heeft niet zo'n filter ondergaan. Misschien als je de foto iets zachter, met ander licht, andere lichtinval, etc. had afgedrukt, dan waren ze wellicht heel anders uit de verf gekomen

3) jongens doen vaak stoer: hoe groter de borsten, hoe mooier. Nou, daar komen ze nog wel van terug! Een cub B zal tenminste niet zo snel gaan hangen en is toch wel een lekker handje vol. Vaak laten de jongens ook niet merken wat ze echt van keinere borsten vinden, omdat ze bang zijn om uitgelachen te worden.
Wel, er zijn zeer veel mannen die kleinere borsten mooier vinden, dus maak je daarom maar niet druk.

4) je vriend moet niet alleen naar je borsten kijken, maar naar jou. Je borsten krijgt hij er extra bij!

5) je vriend merkt niet, wil niet merken of durft niet te merken dat hij je hiermee pijn doet. Je moet het duidelijk laten merken dat zijn reacties jou onzeker maken, iets wat nogmaals helemaal niet nodig is.

6) ik heb de andere reacties niet gelezen, dus kan dit een herhaling zijn van eerdere reacties.

7) 't is vast al vaker zegegd, maar misschien kun je die foto's ergens plaatsen, zodat we hier op 't fok! kunnen bekijken welke wel en niet mooi zijn. Je zult zien dat de reacties dan heel verschillend zijn.

pi_11641714
Ik snap je heel goed, ik heb mij ook vaak onzeker gevoeld (zoals bijna alle meiden) Maar ik wil wel onderstrepen dat het niet echt uitmaakt wat anderen ervan vinden. Tot nu toe vind iedereen mijn borsten mooi (zowel man als vrouw) maar van mij mogen ze wel wat steviger. Daar kan geen compliment tegen op!

Iedereen zijn menig, maar hoe je hem brengt is wel iets waar je rekeing mee kan houden! Ik vind je vriend zeer ongevoelig naar jou toe. Het kan gewoon zijn dat iemand je borsten niet mooit vind. Of dat nou om de grootte is of de vorm, dat is om het even. Maar dat hoef je niet zo lomp te brengen. Take it or leave it. Als ik jou was zou ik leave kiezen, voor jezelf.

Ik hoef niet iemand die alles knap aan mij vind, wel iemand die mij respecteerd.

pi_11641727
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:07 schreef Debs het volgende:

[..]

Ze had waarschijnlijk gewoon door dat hij loog.

hmm ik geloof dat jij me wel redelijk begrijpt.. aan je reacties te zien
pi_11641738
quote:

[..]

Hij is 22, ik ben z'n eerste vriendin. Het punt is juist dat hij zich anders voordeed dan hij is. Op msn was hij altijd superaardig en begrijpend. En nu ik erover nadenk, hij maakte op het forum WEL complimentjes over andere meisjes, nooit over mij. Ik krijg bij hem het gevoel dat hij alleen maar iets met me heeft omdat hij niemand anders kan krijgen.

Ah ha dat verklaart een hoop.
Ik ken jongens die nog NOOIT een vriendin hebben gehad, van sommige zelfs vermoed ik dat ze nog nooit hebben gezoend laat staan een vrouw aangeraakt. En juist die mannen hebben de meest hoge eisen aan een vrouw!
Grote tieten, blond, langbening, perfecte kont, mooi koppie,zachtaardig karakter etc.etc.
pi_11641744
dan zal ik als vrouw er ookwel over oordelen
En als je er meerdere b-cups tussen propt weet niemand wat jou borsten zijn
ghehe
dus
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:15:39 #116
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11641767
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik ken jongens die nog NOOIT een vriendin hebben gehad, van sommige zelfs vermoed ik dat ze nog nooit hebben gezoend laat staan een vrouw aangeraakt. En juist die mannen hebben de meest hoge eisen aan een vrouw!
Grote tieten, blond, langbening, perfecte kont, mooi koppie,zachtaardig karakter etc.etc.

Dat dacht ik ook al
pi_11641769
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:13 schreef Krullie het volgende:
Ik snap je heel goed, ik heb mij ook vaak onzeker gevoeld (zoals bijna alle meiden) Maar ik wil wel onderstrepen dat het niet echt uitmaakt wat anderen ervan vinden. Tot nu toe vind iedereen mijn borsten mooi (zowel man als vrouw) maar van mij mogen ze wel wat steviger. Daar kan geen compliment tegen op!

Iedereen zijn menig, maar hoe je hem brengt is wel iets waar je rekeing mee kan houden! Ik vind je vriend zeer ongevoelig naar jou toe. Het kan gewoon zijn dat iemand je borsten niet mooit vind. Of dat nou om de grootte is of de vorm, dat is om het even. Maar dat hoef je niet zo lomp te brengen. Take it or leave it. Als ik jou was zou ik leave kiezen, voor jezelf.

Ik hoef niet iemand die alles knap aan mij vind, wel iemand die mij respecteerd.

dus
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:16:40 #118
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_11641791
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:12 schreef Neo007 het volgende:

[..]

jah, mischien heeft ie teveel plaatjes en porno bekeken ofzo, dat ie een ideaalbeeld heeft gecreerd

meid, zet ze gewoon een keer in het fokuserbillen/borstentopic onder een andere naam, en dan zie je wel wat ze er van vinden toch?
maarja om nou eigenlijk direct je borsten op internet te zetten....
ik zou t niet doen, maar het is een optie

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:16:41 #119
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_11641792
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:12 schreef Neo007 het volgende:

[..]

Ja, dat hij meer verwachtte is intussen wel duidelijk

Enniewee, aan die gozer heb je geen moer. Dumpen

Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:17:14 #120
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_11641805
quote:
--Hele lange tekst--
xx
Pff, wat een lul die vriend van jou zeg!

Misschien dat ie die geplakte moedervlek niet mooi vond, komt wel vaker voor dat mensen "iets" niet mooi vinden en dan dat projecteren op een ander gedeelte van het voorwerp,.
Als die jongen je echt onzeker maakt.
Goed gesprek, helpt dat niet, dan optiefen.

Je kan wel beter krijgen

Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:17:45 #121
37769 erodome
Zweefteef
pi_11641817
quote:

[..]

Maar hij deed zo bot.

Ik vind echt dat de vriend in kwestie iets te hard word afbekt...

Weleens bij stilgestaan dat hij zich ook geen houding weet te geven na die verplichte vleeskeuring?
En dat hij het misschien ook niet zo prettig vind dat jij je tieten aan jan en alleman laat zien om bevesteging te krijgen?

Kom je thuis, .... vond mijn tieten lekker wel mooi.....
Weleens aan gedacht dat dat hem misschien ook onzeker maakt?
Weleens aan gedacht dat hij misschien bang is om je kwijt te raken aan dit stomme geintje van jou, maar dat hij daar anders mee omgaat als dat jij zou doen?
Waarom verwacht je van hem dat hij op een bepaalde manier reageerd, hij s toch jou niet, hij is zichzelf.

Jij hebt hem gestrikt met een rotvraag op een sneeky manier, hij heeft iets gezegd waarvoor hij naar alle waarschijnlijkheid zich in alle stilte met z'n kop tegen de muur voor geslagen heeft.
Dan ga je gelijk naar andere mannen rennen om hun jou tieten te laten keuren...

Ben ik dan echt de enige die dat een beetje vreemde manier van aanpak vind??????????

Ben ik echt de enige die echt doodmoe ervan zou worden als iemand constant om bevestiging vraagt?

Meid je zoekt bij de verkeerde voor bevestiging, de enige die wat aan jouw zelfbeeld kan doen ben jij, het is echt irritand als je constant op je tellen moet passen of je niet iets perongelijk niet helemaal goed zegt zodat iemand gelijk in een dip schiet over zichzelf.
als je constant erop moet letten dat je wel genoeg complimentjes geeft en dat soort dingen, dat haat de spontaniteit van dat soort dingen weg, word zo'n verplicht nummertje....

Hij is bij je, denk je nu echt dat hij bij je is om je te pesten, dat hij je eigen een oerlelijk wicht vind, maar dat hij het gewoon leuk vind om je het idee te geven dat iemand je wel wil, leuk geintje ofzo?
Kom op meid, je weet wel beter.....

Je projecteerd je eigen onzekerheid op iemand en maakt het daardoor ook onmogelijk om het goed te doen voor hem...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:17:56 #122
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11641821
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:16 schreef flipsen het volgende:

[..]

Ja, dat hij meer verwachtte is intussen wel duidelijk

Enniewee, aan die gozer heb je geen moer. Dumpen

Je kan beter een fokker aan de haak slaan
Die respecteren je tenmiste.
pi_11641835
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:15 schreef Neo007 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al

Precies en als hun eerste vriendinnetje een echte vrouw blijkt te zijn, zijn ze teleurgesteld.
Dus TS, we zijn eruit: die jongen is ZO bij je weg zodra hij een 'mooier' meisje 'kan krijgen'.
Dus hou de eer aan jezelf en DUMP HEM!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:19:17 #124
30200 Debs
jummie
pi_11641842
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:13 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

hmm ik geloof dat jij me wel redelijk begrijpt.. aan je reacties te zien

doe ik ook wel, ik was namelijk ook wel onzeker over mezelf en had vroeger ook echt een vriend bij wie je gewoon nooit goed genoeg was.
Zulke gozers moet je gewoon dumpen. Ik heb nu ook een hele lieve vriend die trots op me is en zegt dat ik mooi ben, en er zijn er vast wel meer van dat soort
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_11641872
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:35 schreef BrokenToe het volgende:
Hm erg tactisch is je vriendje niet, komt over als een bijzonder botte hork. Als ie ze niet mooi vindt blijft ie er maar lekker af. Zoek lekker iemand die jou -en je borsten- wel kan waarderen.
Inderdaad.
Ik zou die gast dumpen, bah wat een zak
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:22:04 #126
54532 SinCerEly
Damn I'm HOT!!!!!
pi_11641907
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Meestal a.s. homofielen die als ze 40 zijn kind en vrouw verlaten voor de buurjongen van 21
"Fotootje van..."-Plaatser
pi_11641908
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:19 schreef Debs het volgende:

[..]

doe ik ook wel, ik was namelijk ook wel onzeker over mezelf en had vroeger ook echt een vriend bij wie je gewoon nooit goed genoeg was.
Zulke gozers moet je gewoon dumpen. Ik heb nu ook een hele lieve vriend die trots op me is en zegt dat ik mooi ben, en er zijn er vast wel meer van dat soort

ken het verhaal, onmiddelijk dumpen..!
Ik heb nu tenminste een lieve vriend die me respecteerd om wie en hoe ik ben.. en die tenminste af en toe zegt dattie me mooi vind enzo..
ik zou gewoon nog eens met m gaan praten.. hoe hij alles bedoelde en of hij je wel respecteerd.. en dat als hij je niet mooi kan vinden dat het dan niet genoeg is.. lijkt mij maargoed
dus
pi_11641920
Nah ja zeg... gelijk weer allemaal reacties van "maak die jongen met de grond gelijk", maar ik vind het grotendeels onterecht.

De eerste keer dat je het je vriend (rechtstreeks op de man af) vroeg, gaf hij als antwoord dat hij je borsten mooi vond. Dit was voor jou niet voldoende en eigenlijk vertrouwde je hem niet op zijn woord, want je wilde later wel eens even uitvinden 'wat hij er nou écht van vond'.

Vervolgens ga je een merkwaardige test uitvoeren, waarbij jouw doel is om een zo eerlijk mogelijk antwoord te krijgen. Dan weet je dus bij voorbaat dat dat antwoord wel eens niet leuk zou kunnen zijn. Het is niet (zoals al eerder gezegd) dat hij jou uit het niets begint af te kraken. Toen hij dus begon over hoe lelijk die van jou wel niet waren, wist hij niet dat hij het over jou had.

Vervolgens ga je je borsten aan een ander showen. Zónder dat die persoon het in de gaten heeft (en aan de andere kant.. ehm.. als je een beetje logisch nadenkt is een vrouw die naar je toekomt om verschillende foto's van borsten te tonen wel even iets om over na te denken en met name wat daarachter kan zitten). Dan zeg je dus tegen je vriend dat 'er dus ook jongens zijn die jouw borsten wel mooi vinden'. Wat er dus eigenlijk gebeurt is het volgende: jij probeert op een slinkse manier de mening van je vriend te achterhalen, hij voelt zich waarschijnlijk wel een beetje in de zeik genomen en heeft het gevoel dat hij niet op zijn mening wordt vertrouwd (en laten we eerlijk zijn: een foto kan heel anders overkomen dan de werkelijkheid en is een momentopname) en vervolgens wordt er ook nog een andere jongen bij gesleept die even een oordeel over jouw borsten mag vellen. Nogmaals.. het kan wel zo zijn dat R. het niet weet: jij weet het en je vriend weet het. En je borsten zijn iets persoonlijks die niet iedereen hoeven te zien, maar dat is wel gebeurd. Ik kan me voorstellen dat hij geirriteerd en boos is.

Mijn conclusie is iig: Ik denk dat een relatie op dit moment misschien niet meer zo voor de hand ligt en niet omdat hij zogenaamd zo'n botte lul is, maar meer omdat jij iets hebt achterhaald wat je niet wilde horen en dat ik denk dat je je daar nooit overheen zult kunnen zetten. Je weet dus dat je vriend je borsten op die foto niet mooi vond, maar hij ze irl wél mooi vond en nu blijft dus de vraag over: wat ga je er nu mee doen? Ga je inzien dat je je eigen onzekerheid (die je veel benadrukt) hebt gevoedt door dit 'trucje' uit te halen en belangrijker nog: ga je dit bij elke volgende vriend doen of ga je mensen op hun woord leren vertrouwen?

En lees dit nog eens terug:

quote:
Dat heb ik altijd wel. Ik vond m'n vriend eerst ook bestwel lelijk, maar nu vind ik juist alles aan hem supermooi.. maar hij heeft dat dus niet bij mij..
Wat niet is kan nog komen dan he? Hij vind de borsten op die foto nu ook lelijk, maar misschien vindt hij ze straks wel supermooi. Je meet een beetje met twee maten hier, hoor.
pi_11641929
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:17 schreef erodome het volgende:

Meid je zoekt bij de verkeerde voor bevestiging, de enige die wat aan jouw zelfbeeld kan doen ben jij, het is echt irritand als je constant op je tellen moet passen of je niet iets perongelijk niet helemaal goed zegt zodat iemand gelijk in een dip schiet over zichzelf.
als je constant erop moet letten dat je wel genoeg complimentjes geeft en dat soort dingen, dat haat de spontaniteit van dat soort dingen weg, word zo'n verplicht nummertje....

Hij is bij je, denk je nu echt dat hij bij je is om je te pesten, dat hij je eigen een oerlelijk wicht vind, maar dat hij het gewoon leuk vind om je het idee te geven dat iemand je wel wil, leuk geintje ofzo?

Je projecteerd je eigen onzekerheid op iemand en maakt het daardoor ook onmogelijk om het goed te doen voor hem...

Dat is niet waar... op het forum waar ik hem van ken maakte hij altijd wel complimentjes over andere meisjes, dat ze er zo leuk uitzagen enzo.

In al die tijd dat ik 'm ken, meer dan een jaar dus, heeft hij nog NOOIT uit zichzelf gezegd dat hij me mooi vond. NOG NOOIT.

Had hij dat wel af en toe eens gezegd, dan was er helemaal niets aan de hand geweest. Ik stel heus niet de eis dat hij constant moet zeggen dat ik mooi ben ofzo. Het punt is gewoon dat hij het nog NOOIT heeft gezegd.

De spontaniteit van dat soort dingen is niet weg te halen, want die spontaniteit is er gewoon niet. En dat hij het bij andere meisjes wel uit zichzelf zei en bij mij niet, dat zegt toch ook iets...

pi_11641963
quote:
Waar zal ik beginnen..
Als ik dit zo lees, zou ik zeggen: begin met die gozer te dumpen. Als ik 't zo lees ziet hij je als een stuk vlees, en is hij net zo subtiel als Mussolini^H^H^H^H^H^H^H^H^HBerlusconi
pi_11641990
quote:

[..]

Weleens bij stilgestaan dat hij zich ook geen houding weet te geven na die verplichte vleeskeuring?
En dat hij het misschien ook niet zo prettig vind dat jij je tieten aan jan en alleman laat zien om bevesteging te krijgen?

Weleens aan gedacht dat hij misschien bang is om je kwijt te raken aan dit stomme geintje van jou, maar dat hij daar anders mee omgaat als dat jij zou doen?
Waarom verwacht je van hem dat hij op een bepaalde manier reageerd, hij s toch jou niet, hij is zichzelf.

Jij hebt hem gestrikt met een rotvraag op een sneeky manier, hij heeft iets gezegd waarvoor hij naar alle waarschijnlijkheid zich in alle stilte met z'n kop tegen de muur voor geslagen heeft.

Ben ik dan echt de enige die dat een beetje vreemde manier van aanpak vind??????????

Ben ik echt de enige die echt doodmoe ervan zou worden als iemand constant om bevestiging vraagt?

nope je bent niet de enige, zie mijn post op één van de eerste bladzijden..
pi_11641992
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:23 schreef Bombie het volgende:
Nah ja zeg... gelijk weer allemaal reacties van "maak die jongen met de grond gelijk", maar ik vind het grotendeels onterecht.

De eerste keer dat je het je vriend (rechtstreeks op de man af) vroeg, gaf hij als antwoord dat hij je borsten mooi vond. Dit was voor jou niet voldoende en eigenlijk vertrouwde je hem niet op zijn woord, want je wilde later wel eens even uitvinden 'wat hij er nou écht van vond'.

Vervolgens ga je een merkwaardige test uitvoeren, waarbij jouw doel is om een zo eerlijk mogelijk antwoord te krijgen. Dan weet je dus bij voorbaat dat dat antwoord wel eens niet leuk zou kunnen zijn. Het is niet (zoals al eerder gezegd) dat hij jou uit het niets begint af te kraken. Toen hij dus begon over hoe lelijk die van jou wel niet waren, wist hij niet dat hij het over jou had.

Vervolgens ga je je borsten aan een ander showen. Zónder dat die persoon het in de gaten heeft (en aan de andere kant.. ehm.. als je een beetje logisch nadenkt is een vrouw die naar je toekomt om verschillende foto's van borsten te tonen wel even iets om over na te denken en met name wat daarachter kan zitten). Dan zeg je dus tegen je vriend dat 'er dus ook jongens zijn die jouw borsten wel mooi vinden'. Wat er dus eigenlijk gebeurt is het volgende: jij probeert op een slinkse manier de mening van je vriend te achterhalen, hij voelt zich waarschijnlijk wel een beetje in de zeik genomen en heeft het gevoel dat hij niet op zijn mening wordt vertrouwd (en laten we eerlijk zijn: een foto kan heel anders overkomen dan de werkelijkheid en is een momentopname) en vervolgens wordt er ook nog een andere jongen bij gesleept die even een oordeel over jouw borsten mag vellen. Nogmaals.. het kan wel zo zijn dat R. het niet weet: jij weet het en je vriend weet het. En je borsten zijn iets persoonlijks die niet iedereen hoeven te zien, maar dat is wel gebeurd. Ik kan me voorstellen dat hij geirriteerd en boos is.

Mijn conclusie is iig: Ik denk dat een relatie op dit moment misschien niet meer zo voor de hand ligt en niet omdat hij zogenaamd zo'n botte lul is, maar meer omdat jij iets hebt achterhaald wat je niet wilde horen en dat ik denk dat je je daar nooit overheen zult kunnen zetten. Je weet dus dat je vriend je borsten op die foto niet mooi vond, maar hij ze irl wél mooi vond en nu blijft dus de vraag over: wat ga je er nu mee doen? Ga je inzien dat je je eigen onzekerheid (die je veel benadrukt) hebt gevoedt door dit 'trucje' uit te halen en belangrijker nog: ga je dit bij elke volgende vriend doen of ga je mensen op hun woord leren vertrouwen?

En lees dit nog eens terug:
[..]

Wat niet is kan nog komen dan he? Hij vind de borsten op die foto nu ook lelijk, maar misschien vindt hij ze straks wel supermooi. Je meet een beetje met twee maten hier, hoor.

aan de ene kant is dat ook welweer zo, maar aan de andere kant zou hij toch op zn minst een beetje liever tegen dr moeten doen.. kommop..
Ik ben ookwel best onzeker over mezelf en als mn vriend om mn cupmaat zou gaan lachen (onontwikkeld zou gaan noemen) als zn zusje me "plat" noemt ofzo..
Dan zou ik dat uberhaubt niet trekken denk ik..
dus
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:26:12 #133
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11641993
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:23 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

Dat is niet waar... op het forum waar ik hem van ken maakte hij altijd wel complimentjes over andere meisjes, dat ze er zo leuk uitzagen enzo.

In al die tijd dat ik 'm ken, meer dan een jaar dus, heeft hij nog NOOIT uit zichzelf gezegd dat hij me mooi vond. NOG NOOIT.

Had hij dat wel af en toe eens gezegd, dan was er helemaal niets aan de hand geweest. Ik stel heus niet de eis dat hij constant moet zeggen dat ik mooi ben ofzo. Het punt is gewoon dat hij het nog NOOIT heeft gezegd.

De spontaniteit van dat soort dingen is niet weg te halen, want die spontaniteit is er gewoon niet. En dat hij het bij andere meisjes wel uit zichzelf zei en bij mij niet, dat zegt toch ook iets...

Voor mij zegt het genoeg
Als hij het niet een keer heeft gezegt dan klopt er toch iets niet?
Of heb ik het nou verkeerd? het lijkt me toch meer dan normaal dat je als vriend zijnde complimentjes geeft aan je vriendin? tenmiste dat doe ik wel bij mijn meissie
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:26:19 #134
15621 Nuke
pi_11641996
Ik begrijp uit het verloop van deze discussie dat we geen tieten gaan zien?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:27:27 #135
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11642024
Ga eens een andere vriend nemen, die je wel waardeert...

Geez, dat er echt zulke lompe boeren bestaan, die hun eigen vriendin niet eens proberen zich lekker te laten voelen...

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_11642027
quote:
Zegt hij het wel IRL bij andere meisjes dan? Of weet je alleen dat hij dat op het forum deed.
Het kan ook zijn dat hij veel moeite heeft met het uiten van gevoelens.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:27:34 #137
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11642028
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:26 schreef Nuke het volgende:
Ik begrijp uit het verloop van deze discussie dat we geen tieten gaan zien?

ga maar tieten kijken in de playboy ofzow

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:29:18 #138
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_11642067
quote:

[..]

hij valt dus op je karakter en als et anders om was was et ook neit goed
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_11642073
quote:

[..]

Je weet zelf dus ookwel dattie je niet normaal behandelt.. en ik w eet dat het niet leuk is, maar als ik het zo lees worden jullie er samen en beide niet gelukkiger op..

Doe jullie een lol.. en ga uit elkaar.. al je er niet tegen kan....(ik was allang weg geweest)

dus
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:29:47 #140
60653 Bassie0017
Krijg ut zuur
pi_11642082
Hij moet niej ouwehoere maar jij ben ook wel beetje triest bezig dat je die collage aan iedreen gaat laten zien....}:O
Bassie
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:29:59 #141
60055 K-Ne
The Man, The legend
pi_11642088
schat, tis een eikel, geef mij die borsten maar. ik vind alle borsten/tepels mooi... groot klein, maak niet uit, het heeft allemaal wel iets!
shut up when i'm talking 2 u, you hear me? answer me
pi_11642101
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:27 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Zegt hij het wel IRL bij andere meisjes dan? Of weet je alleen dat hij dat op het forum deed.
Het kan ook zijn dat hij veel moeite heeft met het uiten van gevoelens.

Op het forum of op msn zei hij het ook nooit tegen mij.....
pi_11642106
ik zou zelf als meisje hier niet meej om kunnen gaan.. ik vind mezelf prima zoals ik ben en als 1 of andere eikel het niet prima vind mag die van mij echt een heel groot eind oprotten..
Ik weet van mijzelf dat ik best een leuk meisje ben om te zien.. ik heb absoluut geen grote borsten ik heb een a cup en het zal ook niet meer verder groeien maar ik ben er tevreden meej..
echt waar meissie als ik jou was zou ik hem meteen dumpen als die het niet eens is met hoe jij er uit ziet nou dan niet meer jongens dan kerken en als je nu al twijfelt over deze relatie dan blijft dat ook zo... ik zou me iniedergeval niet meer prettig voelen bij zo'n gozer!
pi_11642113
Ik snap niet wat je nog in hem ziet. Hij waardeert je niet en neemt je niet zoals je bent. Alsof hij helemaal perfect is. Het is het niet waard om je zo de grond in te laten boren door hem. Zoiets zou je nooit moeten pikken, van niemand niet.
quote:
Hij is 22, ik ben z'n eerste vriendin.
Denk je niet dat hij je alleen maar gebruikt om tegen z'n vrienden te kunnen zeggen dat hij ook een vriendin heeft. Zeker omdat hij al 22 is en jij pas z'n eerste vriendin bent. Misschien dat hij juist wilt dat je het uit maakt met hem omdat hij zelf niet het lef heeft om dat te doen.

Iedereen zegt wel uitmaken en zo. Daar ben ik het ook mee eens, maar je moet doen wat jou het beste lijkt. Als je ervoor kiest om bij hem te blijven dan moet je ook de consequenties dragen (dat hij je vaker zulke dingen zal zeggen) en verder niet erover zeuren. Als je ervoor kiest om het uit te maken, zal je iemand vinden die je neemt zoals je bent en die dan ook van je zal houden.
Meid, je bent nog jong en je hebt een heel leven voor je. Je wilt toch niet voor de rest van je leven bij zo iemand blijven....

Succes.

Elmo loves u.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:33:15 #145
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_11642152
quote:

[..]

Helemaal met jou eens erodome niks meer aan toe te voegen!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_11642171
quote:

...zinvolle reactie...

quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:24 schreef Makkinen het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees, zou ik zeggen: begin met die gozer te dumpen. Als ik 't zo lees ziet hij je als een stuk vlees, en is hij net zo subtiel als Mussolini^H^H^H^H^H^H^H^H^HBerlusconi

Ze presenteert zich juist als een stuk vlees door die tietenparade!
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:26 schreef Evie het volgende:

[..]

aan de ene kant is dat ook welweer zo, maar aan de andere kant zou hij toch op zn minst een beetje liever tegen dr moeten doen.. kommop..
Ik ben ookwel best onzeker over mezelf en als mn vriend om mn cupmaat zou gaan lachen (onontwikkeld zou gaan noemen) als zn zusje me "plat" noemt ofzo..
Dan zou ik dat uberhaubt niet trekken denk ik..

Oh... ik zeg ook niet dat hij niet lief moet doen. Daar ben ik zeker een voorstander van.. dat je lief voor je vriendin moet zijn, maar ik vind dat het valsige van haar actie dat een beetje overschaduwd hier. Zo ga je niet met elkaar om in een relatie. Is een beetje hetzelfde als dat je op msn inlogt als je vriendin om de reacties van jongens met wie ze praat te peilen. Dat van dat "plat" is idd zeker wel bot. Zijn zusje zei het, hijzelf niet. Een vriend die je begint uit te lachen is zéker je liefde niet waard! Maar op één of andere manier heb ik het idee dat dit geval over één kam wordt geschoren met de nasty gevallen.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:34:29 #147
59916 Kwootzak
Get me name!
pi_11642174
Bassie0017 heeft wel een beetje gelijk. Als je vriend niet tevreden met je is dan moet hij maar lekker weggaan . Je moet nooit je gelijk gaan halen bij anderen, zoals wij, als het over zoiets gaat.
"Life ain't easy." "Well... Nobody ever said it was..."
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:34:30 #148
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_11642175
quote:

[..]

Mijn ex deed dit dus ook en we zijn 3 jaar samen geweest.

Ik had er toen ook moeite mee, maar achteraf weet ik wel dat ie me mooi, lief en leuk vond, anders was ie niet bij me geweest. Plus ik hoorde van anderen wel positieve dingen die hij zij als ik er niet bij was. En hij deed wel veel lieve dingen voor me.

Het probleem lag hem vooral in het feit dat ik echt heel veel bevestiging wilde. En hoe meer ik dat wilde, des te meer hij geremd was.

pi_11642208
quote:

[..]

Ik snap wel dat je vriend het zegt tegen die andere meisjes en tegen jou niet; dat is veel veiliger. Die meiden staan verder van hem af. Aangezien jij zijn eerste vriendin bent denk ik dat hij het heel moeilijk vind om zijn gevoel te uiten en zich kwetsbaar op te stellen. Zeggen hoe mooi je iemand vind dus ook.

Als dat soort 'types' op de pc worden losgelaten zijn he vaak echte Don Juans. Zie/spreek je ze in het echt dan komt er niks uit. Ik denk dat hij nou eenmaal zo is, en wat ik in mijn vorige reactie al schreef; het is take it or leave it.

Zo te horen ben je niet echt tevreden met hem, hij doet je tekort en jij verwacht meer van een jongen. Dus óf zet je over zijn opmerkingen heen, of je zoekt iemand anders die wat genuanceerder is.

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:35:43 #150
53720 Mik-xa
Toffe peer
pi_11642212
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:35 schreef wokje het volgende:
Dumpen die gast, Als hij je niet mooi vindt zoals je bent dan is hij jou niet waard! Moet'ie zelf maar zien of 'ie ergens betere tieten kan vinden! Bah!

En sterkte verder, weet zeker dat er lievere jongens rondlopen op deze aardkloot

10000% Mee eens!

Ook al vind hij ze niet super, dan hoef je nog niet zo te reageren, de basis van een relatie is respect. Dat is nou hetgene wat hij dus niet voor je blijkt te hebben!

Dumpen!! en go on with your life!!!!

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:35:50 #151
56951 Najra
---------------
pi_11642214
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:16 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

maarja om nou eigenlijk direct je borsten op internet te zetten....
ik zou t niet doen, maar het is een optie

aaaaaaah
pretty please
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_11642234
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:35 schreef Krullie het volgende:
Ik snap wel dat je vriend het zegt tegen die andere meisjes en tegen jou niet; dat is veel veiliger. Die meiden staan verder van hem af. Aangezien jij zijn eerste vriendin bent denk ik dat hij het heel moeilijk vind om zijn gevoel te uiten en zich kwetsbaar op te stellen. Zeggen hoe mooi je iemand vind dus ook.

Als dat soort 'types' op de pc worden losgelaten zijn he vaak echte Don Juans. Zie/spreek je ze in het echt dan komt er niks uit. Ik denk dat hij nou eenmaal zo is, en wat ik in mijn vorige reactie al schreef; het is take it or leave it.

Zo te horen ben je niet echt tevreden met hem, hij doet je tekort en jij verwacht meer van een jongen. Dus óf zet je over zijn opmerkingen heen, of je zoekt iemand anders die wat genuanceerder is.

Yup! Mee eens!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:39:00 #153
37769 erodome
Zweefteef
pi_11642287
quote:

[..]

Ja typen is makkelijk hoor, irl is heel anders........

Je weet toch dat mensen vaak heel anders zijn irl als op het internet, je kan denken over wat je schrijft, je kan het weghalen en wat anders neerzetten enz enz enz

Die luxe heb je niet irl.....

Ik praat hier ook alsof ik de makkelijkste babbelaar ben in de wereld, alsof ik een echte kletsmajoor ben.
In het echt kan ik best heel verlegen zijn bij tijd en wijle en ben ik een heel rustig type.

Je zegt zelf dat je soms wel een beetje zeurt om complimenten, weet dat dit een dooddoener is om uit jezelf complimenten te gaan geven.
Misschien is hij er wel heel onzeker over, je weet het niet, want je praat niet met elkaar......

Je moet met hem gaan praten, rustig praten, geen verwijten, je zal zien dat hij jou top vind, maar dat hij moeite heeft met zich uit te drukken....

Jij vind dat hij iets moet doen, dat hij zo moet reageren, want dat doe jij toch ook.
Meisje toch hij is jou niet!!!!!!!!!!!!!!!
Je probeert van hem iets te maken wat hij niet is, je probeert hem te veranderen, dat gaat niet lukken, niet op een leuke manier iig, je zal er geen van beide lol aan gaan beleven.

Realiseer je nu maar dat mensen nu eenmaal anders reageren op dingen, ieder mens is anders, niet iedereen doet zoals jij, niet iedereen reageert zoals jij.

Regel 1 voor een goede relatie is PRATEN, zonder verwijten, zonder gebrul, zonder projectie, gewoon praten............

pi_11642401
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:39 schreef erodome het volgende:
Ja typen is makkelijk hoor, irl is heel anders........
Op msn, of op het forum zei hij het ook nooit over mij. Hij heeft er toch een jaar de tijd voor gehad. Ik weet nog wel dat ik hem de eerste keer vroeg of hij me mooi vond.. ik vroeg het heel voorzichtig, ik was bang voor het antwoord. Wat zei hij: "je bent niet bepaald een fotomodel."

In het begin zeurde ik helemaal niet zo over m'n uiterlijk tegen hem.. toen had hij alle kans om iets aardigs te zeggen, uit zichzelf.

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:44:16 #155
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_11642419
Wat lullig zeg Een echte vriend zou trots op zijn
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:44:43 #156
56951 Najra
---------------
pi_11642434
Nee ik ben het niet met erodrome eens. Een jongen die echt gek is op zijn meisje behandelt haar ook met respect. Respect betekent iig wel eens een keer een complimentje geven ipv nooit en zeker niet doodleuk een kwetsend verhaal aan haar gaan mededelen.

De jongen is een zak van een figuur en moet zo snel mogelijk een trap onder zijn gat krijgen.

pi_11642449
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:43 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

Op msn, of op het forum zei hij het ook nooit over mij. Hij heeft er toch een jaar de tijd voor gehad. Ik weet nog wel dat ik hem de eerste keer vroeg of hij me mooi vond.. ik vroeg het heel voorzichtig, ik was bang voor het antwoord. Wat zei hij: "je bent niet bepaald een fotomodel."

In het begin zeurde ik helemaal niet zo over m'n uiterlijk tegen hem.. toen had hij alle kans om iets aardigs te zeggen, uit zichzelf.

Waarom ben je ooit aan een relatie begonnen met zon iemand
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:46:31 #158
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11642488
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:45 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Waarom ben je ooit aan een relatie begonnen met zon iemand

Volgens mij is die gozer nu al 100 gedumpt in het forum
En terrecht vind ik nog steeds

Moet HIJ niet een kijkje komen nemen hier op het forum?
Dan kan hij de reacties lezen..

edit: misschien toch niet z'n goed idee hij weet hier niet van natuurlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Neo007 op 08-07-2003 14:48]

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:47:03 #159
60055 K-Ne
The Man, The legend
pi_11642496
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:44 schreef Najra het volgende:
Nee ik ben het niet met erodrome eens. Een jongen die echt gek is op zijn meisje behandelt haar ook met respect. Respect betekent iig wel eens een keer een complimentje geven ipv nooit en zeker niet doodleuk een kwetsend verhaal aan haar gaan mededelen.

De jongen is een zak van een figuur en moet zo snel mogelijk een trap onder zijn gat krijgen.

ik trap wel met je mee
shut up when i'm talking 2 u, you hear me? answer me
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:48:52 #160
15621 Nuke
pi_11642550
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:27 schreef Neo007 het volgende:
ga maar tieten kijken in de playboy ofzow
Wat is daaaaar nou aan? Plus ik ben erg benieuwd naar haar fotosoep kwaliteiten! Misschien lag het daar zelfs wel aan...

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig ofzo, ik wil alleen alles weten

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:48:57 #161
37769 erodome
Zweefteef
pi_11642554
quote:

Die jongen wist niet dat dat HAAR borsten waren, wat heeft dat met geenv respect te maken, hij wist het toch niet????????
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:50:08 #162
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11642591
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:48 schreef Nuke het volgende:

[..]
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig ofzo, ik wil alleen alles weten

okee?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:50:18 #163
43099 BigFloppyDonkeyDick
Shitfaced Cockmaster
pi_11642597
goh wat een probleemgeval. as i type flikkert er ergens in afrika een kindje dood neer van de honger maar in nederland loopt een meisje wiens vriendje dr borsten niet mooi vind

christ hij heeft twee keuzes. of hij flikkert op of hij heeft er maar mee te leven

een ex van me ( ja ze bestaan echt ) had tepels die net zoveel op elkaar leken als pele en die albino uit fear en loathing. who friggin carez

aan jou de keus

If I ever gave a fuck, I'd shave my nuts, tuck my dick inbetween my legs and cluck!
pi_11642612
quote:
Respect is iets wederzijds... vind het niet echt van respect getuigen om je vriend er in te luizen en andere jongens te pas en te onpas over je borsten te laten oordelen. En bovendien: In eerste instantie zei hij dus wel degelijk dat hij haar borsten mooi vond.

[..]
[/quote]

quote:

[..]

Dat is wél behoorlijk bot, maar aan de andere kant: is er nog iets wat je misschien voor het gemak weglaat of heeft hij het misschien toch nog net iets anders gezegd of bleef je maar doorzeuren van: "maar zie ik er ook uit als een fotomodel?" want ik kan me zo'n reactie maar moeilijk voorstellen.
quote:
Als je zo ontevreden bent... waarom maak je het dan niet uit?
pi_11642627
Wat een rotstreek zeg, met die foto's. Als je het gevoel hebt dat hij je niet mooi vindt, of dat hij niet genoeg zijn waardering voor jou uit, of dat niet oprecht is, moet je er over praten, en als je dan niet een bevredigend antwoord krijgt, moet je stemmen met je voeten: gewoon weglopen en een einde aan de relatie maken. Maar zoiets ... ik heb nul medelijden met je, je hebt er zelf om gevraagd, nog los van de vraag of je vriend iets verkeerd doet. Ik denk dat als hij zijn verhaal zou kunnen doen, dat alles er nogal anders uit zou zien.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 14:52:03 #166
37769 erodome
Zweefteef
pi_11642630
quote:

[..]

Wat trok jou in hem aan dan???

Je wist al hoe hij was dus blijkbaar, hij heeft zich tegen jou nooit anders voorgedaan als dat hij is.....

Waarom ben je wat met hem begonnen als je het niet leuk vind hoe hij met je omgaat(het blijkt dus al vanaf moment 1 zo gegaan te zijn).

Heb je gedacht dat dat wel zou veranderen, dat jij dat wel zou kunnen veranderen?
Dan weet je nu dat dat niet zo werkt en is het tijd om verder te gaan........

pi_11642656
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Die jongen wist niet dat dat HAAR borsten waren, wat heeft dat met geenv respect te maken, hij wist het toch niet????????

En toen hij het wel wist en ik vertelde wat een vriend ervan vond (dat hij ze mooi vond op die foto) zei hij "vaag. Hij wist waarschijnlijk gewoon dat het jouw borsten waren."

En eerder zei hij dat hij wel kon begrijpen dat z'n zusje me plat vond en niet goed ontwikkeld.

En voordat ik die fotoserie aan andere jongens liet zien, had ik aan m'n vriend gevraagd of hij dat erg zou vinden. Hij zei "nee, zolang ze niet weten dat jouw borsten op die foto staan is het anders."

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:56:37 #168
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_11642746
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:52 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

En toen hij het wel wist en ik vertelde wat een vriend ervan vond (dat hij ze mooi vond op die foto) zei hij "vaag. Hij wist waarschijnlijk gewoon dat het jouw borsten waren."

En eerder zei hij dat hij wel kon begrijpen dat z'n zusje me plat vond en niet goed ontwikkeld.

En voordat ik die fotoserie aan andere jongens liet zien, had ik aan m'n vriend gevraagd of hij dat erg zou vinden. Hij zei "nee, zolang ze niet weten dat jouw borsten op die foto staan is het anders."

Ik vind je vriend vaak niet zo aardig reageren. Maar aan de andere kant zou ik persoonlijk ook nogal bot worden van het soort gezeik dat ik hier in je posts zet: het klinkt nogal verongelijkt en kinderachtig, dat gezeur om erkenning en gevogel met testjes en zo. Niet dat ik het niet begrijp (aangezien ik er zelf ook een handje van heb), maar bij een ander zie je het sneller wat duidelijk.

Ik zou zeggen: als het gedrag van je vriend je ergert, doe er dan wat aan. Praat met hem over wat je voelt en als er niet met hem te praten valt, kap er dan mee. Maar realiseer je dat er waarschijnlijk nooit een jongen gaat voldoen aan die erkinningsdrift van je, dus probeer wat blijer met jezelf te worden. Want daar zit volgens mij wel de kern van het hele probleem.

pi_11642767
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:51 schreef Bombie het volgende:
Dat is wél behoorlijk bot, maar aan de andere kant: is er nog iets wat je misschien voor het gemak weglaat of heeft hij het misschien toch nog net iets anders gezegd of bleef je maar doorzeuren van: "maar zie ik er ook uit als een fotomodel?" want ik kan me zo'n reactie maar moeilijk voorstellen.
Nee, dat is het 'm nou juist! Ik vond het zelf nogal bizar, ik bedoel.. niet alle fotomodellen zijn supermooi, vaak zijn ze nog hartstikke mager ook. Ik vroeg hem totaal niet of ik op een fotomodel leek, dat kon me echt weinig schelen. Ik vroeg hem gewoon of HIJ me mooi vond.
En dat gaf hij letterlijk als antwoord.

Ik snap nog steeds niet wat een fotomodel daarmee te maken heeft, maar hij zei het ECHT.

pi_11642824
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:51 schreef Bombie het volgende:

[..]

Respect is iets wederzijds... vind het niet echt van respect getuigen om je vriend er in te luizen en andere jongens te pas en te onpas over je borsten te laten oordelen. En bovendien: In eerste instantie zei hij dus wel degelijk dat hij haar borsten mooi vond.

Als je zo ontevreden bent... waarom maak je het dan niet uit?

Precies, driemaal recht voor z'n raap. Ik kan me goed voorstellen dat je net zo makkelijk ons probeert te manipuleren door de waarheid te verdraaien als dat je hem probeert te manipuleren door je achterbakse truucje.

[Dit bericht is gewijzigd door Cronjob op 08-07-2003 14:59]

dinsdag 8 juli 2003 @ 14:59:20 #171
5755 Halinalle
ludicrous
pi_11642831
Wat is van toepassing:

[_] Jij vind je borsten zelf niet mooi.
[_] Je vriend vindt je borsten niet mooi.
[_] Je vriend zegt, dat hij je borsten niet mooi vindt.
[_] Je vriend vindt (lichaamsdelen van) andere vrouwen mooier.
[_] Je vriend geeft je te weinig complimentjes.
[_] Je voelt je onzeker over je uiterlijk.
[_] Je voelt je onzeker over je relatie.
[_] Anders, namelijk .......................

pi_11642865
Wat heeft het nou voor zin om jullie te manipuleren.. als ik dat doe dan heb ik toch ook niets aan jullie advies..
pi_11642896
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:59 schreef Halinalle het volgende:
Wat is van toepassing:

[_] Jij vind je borsten zelf niet mooi.
[X] Je vriend vindt je borsten niet mooi.
[X] Je vriend zegt, dat hij je borsten niet mooi vindt.
[X] Je vriend vindt (lichaamsdelen van) andere vrouwen mooier.
[X] Je vriend geeft je te weinig complimentjes.
[X] Je voelt je onzeker over je uiterlijk.
[X] Je voelt je onzeker over je relatie.
[_] Anders, namelijk .......................

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:02:11 #174
56951 Najra
---------------
pi_11642903
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:59 schreef Cronjob het volgende:

[..]

Precies, driemaal recht voor z'n raap. Ik kan me goed voorstellen dat je net zo makkelijk ons probeert te manipuleren door de waarheid te verdraaien als dat je hem probeert te manipuleren door je achterbakse truucje.

Hey man don't take it personal

pi_11642918
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:00 schreef Alicia-tje het volgende:
Wat heeft het nou voor zin om jullie te manipuleren.. als ik dat doe dan heb ik toch ook niets aan jullie advies..
Je hebt genoeg kunnen lezen wat andere r van vinden en adviezen en dergelijke maar wat ik me ff afvraag: Ben je r al uit wat je nu gaat doen??
pi_11642954
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:23 schreef Bombie het volgende:

(uitleg)

.

Dat bespaart mij weer wat tikwerk .

pi_11642971
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:02 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Je hebt genoeg kunnen lezen wat andere r van vinden en adviezen en dergelijke maar wat ik me ff afvraag: Ben je r al uit wat je nu gaat doen??

Nee, dat is een beetje moeilijk, omdat ik natuurlijk wel gek op hem ben. Maar er is nog nooit een jongen geweest die me zo onzeker heeft gemaakt als hij en dat is toch ook niet normaal. M'n exen waren echt niet zo, die kraakten me niet zo af als hij.
Ik weet het niet goed. Ik word alleen masar ongelukkig bij hem maar ik zou hem zo missen...
pi_11642995
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:05 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

Nee, dat is een beetje moeilijk, omdat ik natuurlijk wel gek op hem ben. Maar er is nog nooit een jongen geweest die me zo onzeker heeft gemaakt als hij en dat is toch ook niet normaal. M'n exen waren echt niet zo, die kraakten me niet zo af als hij.
Ik weet het niet goed. Ik word alleen masar ongelukkig bij hem maar ik zou hem zo missen...

Tja maar zal ie JOU missen..dat moet je jezelf gaan afvragen.
pi_11643017
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:52 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

Ik snap niet echt waarom je zo ver gaat om je borsten op internet te zetten om hem dat vervolgens onder de neus te gaan wrijven. Doe je het voor jezelf is dat prima, als je je daardoor zekerder voelt.

Maar wat had je nou verwacht? Dat hij ineens zou zeggen; Oh als die jongens dat zeggen, dan vind ik ze ook (ineens?) prachtig?

Hij heeft een mening, en zoals ik al eerder (en eerder) heb gezegd, of je laat hem die mening hebben en zeurt er niet over, of je gaat op zoek naar een ander die ze wel mooi vind en het kan uiten. Niet zeuren maar doen!

Go girl!

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:06:50 #180
5755 Halinalle
ludicrous
pi_11643020
quote:

[..]

Zou je hem missen, of zou je het vertrouwde gevoel missen?
pi_11643042
je moet er niet zo zwaar aan tillen dat je vriend jou niet de mooiste vrouw van de wereld vindt. Blijkbaar zijn er andere redenen om van je te houden. Het gaat niet alleen om het uiterlijk. Dus die eerste paar punten waar je mee zit zijn vooral voor jezelf een probleem. Wat wel een probleem is dat hij je niet helpt die onzekerheid te overwinnen. Je zal over die onzekerheid over je relatie heen moeten komen en dan ben je waarschijnlijk vanzelf ook minder onzeker over de rest.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:07:28 #182
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_11643046
beetje late reactie mischien maar B-cup is echt wel nice
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:08:04 #183
55337 snowbutterfly82
Nee heb je, ja kan je krijgen
pi_11643062
sla je vriend eens voor zijn kop op ja,
correctie is geen vriend.

ze moeten iemand nemen zoals die is niet zoals die uitziet, wat een onzin zeg.

ga weg bij hem hij is je dus blijkbaar niet waard.

Destiny is not a mather of canche, it'a a mather of choises
pi_11643064
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:05 schreef cinnamongirl het volgende:
ja dat weet ik niet...

Ik heb hier al reacties tussen zien staan van "als hij een ander meisje kan krijgen dan issie zo weg.." Dat is dus precies waar ik bang voor ben. Zoals hij over me praat, volgens mij ben ik gewoon vervangbaar voor hem..

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:08:14 #185
56951 Najra
---------------
pi_11643068
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:05 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Op den duur wel.
pi_11643084
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 14:57 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

Nee, dat is het 'm nou juist! Ik vond het zelf nogal bizar, ik bedoel.. niet alle fotomodellen zijn supermooi, vaak zijn ze nog hartstikke mager ook. Ik vroeg hem totaal niet of ik op een fotomodel leek, dat kon me echt weinig schelen. Ik vroeg hem gewoon of HIJ me mooi vond.
En dat gaf hij letterlijk als antwoord.

Ik snap nog steeds niet wat een fotomodel daarmee te maken heeft, maar hij zei het ECHT.

No.. op basis van die opmerking en er van uitgaande dat het 100% letterlijk zo gegaan is kun je wel zeggen dat het op z'n minst bot en ondoordacht te noemen is. Je zei echter wel dat je hem eerst ook lelijk vond... heb je dat toen enigszins laten merken? Want het kan namelijk zijn dat hij dat dan onthouden heeft. Maar goed... wat is dan de basis van je relatie?
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:00 schreef Alicia-tje het volgende:
En wat voor advies zoek je ongeveer? Naarmate het één en ander afgezwakt wordt post jij namelijk weer iets verergende omstandigheden die hem nog botter maken. Dus... wat wil je precies? De overgrote meerderheid hier vindt hem een botte lul en vindt dat je het uit moet maken. Een aantal anderen, waaronder ik, lijken nog enigszins rekening te houden met de handelingen die jijzelf uitgevoerd en de reactie die jijzelf uitgelokt hebt. Ik heb zo het idee dat je wel een aardig goed beeld hebt van het soort reacties dat je wilt lezen. Correct me if I'm wrong.

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 08-07-2003 15:12]

pi_11643100
quote:
Ik weet het niet goed. Ik word alleen maar ongelukkig bij hem maar ik zou hem zo missen...
Oke ,natuurlijk ben je ook wel gek op hem, anders was het helemaal te gek voor woorden allemaal!
Maar je vriend moet jou niet onzeker maken, en daar moet hij zich heel goed van bewust zijn!!
En idd is het een goede vraag om te bedenken of hij jou ook zo zou gaan missen.
Je moet echt nog eens supergoed met hem gaan praten!!
pi_11643116
Je moet voor jezelf bepalen wat belangrijker is:
Bij hem blijven en je steeds onzekerder gaan voelen en daardoor ongelukkiger worden of bij hem weggaan en je onzekerheid overwinnen en een normale relatie opbouwen met een jongen die jou (en je lichaam) respecteert.

Ik zou het wel weten...

In elk geval sterkte!

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:11:54 #189
56951 Najra
---------------
pi_11643162
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:08 schreef Bombie het volgende:

En wat voor advies zoek je ongeveer? Naarmate het één en ander afgezwakt wordt post jij namelijk weer iets verergende omstandigheden die hem nog botter maken.

Onzin. Beetje erg overtuigd van je eigen gelijk.
pi_11643192
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:06 schreef Krullie het volgende:
Maar wat had je nou verwacht? Dat hij ineens zou zeggen; Oh als die jongens dat zeggen, dan vind ik ze ook (ineens?) prachtig?
Nee, ik had gehoopt dat hij zou zeggen "zie je nou wel? Natuurlijk zijn er wel jongens die jouw borsten mooi vinden!"

Maar hij zei nogal het tegenovergestelde.

pi_11643203
Dus als ik het goedbegrijp is/doet hij ;

1) vond je hem lelijk
2) vond je hem bot
3) komt hij niet voor je op tegenover zijn zusje
4) Hij maakt je onzeker (vanaf het begin)
5) heeft je ook vanaf het begin noot gecomplimenteerd
6) Nog veeeeeeel meer!

Hoe heeft deze relatie uberhaupt in godsnaam ooit kunnen starten!?!?!
Ik niet begrijp.

The waves you made will always be
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:14:15 #192
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11643222
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:13 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

Nee, ik had gehoopt dat hij zou zeggen "zie je nou wel? Natuurlijk zijn er wel jongens die jouw borsten mooi vinden!"

het is gewoon een gevoelloze eikel

Zo dat is eruit

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:14:26 #193
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11643225
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:13 schreef pepper_961 het volgende:
Dus als ik het goedbegrijp is/doet hij ;

1) vond je hem lelijk
2) vond je hem bot
3) komt hij niet voor je op tegenover zijn zusje
4) Hij maakt je onzeker (vanaf het begin)
5) heeft je ook vanaf het begin noot gecomplimenteerd
6) Nog veeeeeeel meer!

Hoe heeft deze relatie uberhaupt in godsnaam ooit kunnen starten!?!?!
Ik niet begrijp.

Juist... Kappen met die gast, voordat je nog onzekerder wordt! :
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:14:57 #194
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_11643237
quote:

[..]

Ik wil niet zeiken, maar kijk je ook even naar de kritiek op je eigen gedrag?

Hem kun je echt niet veranderen, maar jezelf wel. Volgens mij stel jij je nogal slachtofferig en afhankelijk op door je onzekerheid, en ga je daardoor gekke dingen doen. Werk nu eerst daar maar eens aan, want anders krijg je nooit een gelijkwaardige relatie. Ook niet met een ander.

pi_11643240
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:11 schreef Najra het volgende:

[..]

Onzin. Beetje erg overtuigd van je eigen gelijk.

Wie zou ik zijn als ik niet overtuigd zou zijn van mijn mening? Met dit soort argumenten zie ik niet in wat daar onzin aan is, eerlijk gezegd.
quote:

[..]

Ik zou dat nogal betuttelend ten opzichte van jou vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 08-07-2003 15:17]

pi_11643247
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:06 schreef Halinalle het volgende:

Zou je hem missen, of zou je het vertrouwde gevoel missen?

Ik zou hem missen.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:15:19 #197
5755 Halinalle
ludicrous
pi_11643250
Even ter verdediging van 'hem': jongens/mannen kunnen vrouwen vaak onbedoeld beledigen wegens een gebrek aan subtiliteit waar vrouwen vaak wel gevoelig voor zijn.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:15:29 #198
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_11643254
dit topic groeit! strax nog vol ook.
Maare ontopic:

ik vind dat je beter erdient.
als ik dit zo lees allemaal (en dat duurde een heeele tijd)
dan kan je zelf zelfs een beetje voelen wat jij voelt. kut dus.

hoop voor je dat je gauw nog wat beters vind of dat die gast ineens rigoreus omdraait,

dp

Imperare sibi maximum imperium est
pi_11643259
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:13 schreef pepper_961 het volgende:
Ik niet begrijp.
wij bijna allemaal niet begrijp!
k geloof ook niet dat het houden van gevoel sterker is dan al de negatieve/foute dingen die r van hem op te noemen zijn...
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:16:17 #200
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11643279
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:15 schreef Halinalle het volgende:
Even ter verdediging van 'hem': jongens/mannen kunnen vrouwen vaak onbedoeld beledigen wegens een gebrek aan subtiliteit waar vrouwen vaak wel gevoelig voor zijn.
Ja dat ken ik
Soms geef je net het verkeerde antwoord
maar dan maak ik het wel weer goed hoor
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:17:03 #201
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11643301
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hem kun je echt niet veranderen, maar jezelf wel. Volgens mij stel jij je nogal slachtofferig en afhankelijk op door je onzekerheid, en ga je daardoor gekke dingen doen. Werk nu eerst daar maar eens aan, want anders krijg je nooit een gelijkwaardige relatie. Ook niet met een ander.

Of je maakt haar nog onzekerder dan ze al is...

Als je bloedeigen vriend je geen complimentjes geeft, dan is het hopeloos imo.

Mn eigen vriendin is ook zo onzeker als ik weet niet wat, dat probeer ik dan op te krikken. Daarvoor ben ik toch dr vriend?

Tis imo echt niet normaal dat hij nog niet 1x heeft gezegd dat ze mooi is of iets dergelijks...

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:17:36 #202
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_11643315
liefde maakt blind...

overigens wou ik nog wat weten:
der was ergens op page 4 een gast met een ontiegelijke kutopmerking.
Hebbem niet gelezen, maar wel veel @(*&@(&^ reacties erop gelezen.
Zou ook beetje willen weten wat daar stond. Heb ook recht om die gast
de grond in te neuken. bah. misselijke ventjes met kutposts...

Imperare sibi maximum imperium est
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:19:14 #203
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11643352
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:17 schreef de_priester het volgende:
liefde maakt blind...

overigens wou ik nog wat weten:
der was ergens op page 4 een gast met een ontiegelijke kutopmerking.
Hebbem niet gelezen, maar wel veel @(*&@(&^ reacties erop gelezen.
Zou ook beetje willen weten wat daar stond. Heb ook recht om die gast
de grond in te neuken. bah. misselijke ventjes met kutposts...

ik heb er op gereageerd alleen ben ik nu alweer vergeten wat er stond
pi_11643357
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:15 schreef Halinalle het volgende:
Absoluut.. het is een cliché dat vrouwen dat enorm kunnen overdrijven. Moet je voor de grap maar eens kijken naar het hilarische "mannen voor vrouwen". Niet dat dat momenteel wordt uitgezonden volgens mij...

En die stukjes zijn juist zo leuk omdat er gewoon een harde kern van waarheid in zit en omdat ze zo verdomd herkenbaar zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 08-07-2003 15:20]

pi_11643380
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:19 schreef Neo007 het volgende:
ik heb er op gereageerd alleen ben ik nu alweer vergeten wat er stond
k weet t ook nie meer, en maar goed ook!
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:21:22 #206
50350 Neo007
Mr. Anderson
pi_11643418
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:20 schreef hardsilence het volgende:

[..]

k weet t ook nie meer, en maar goed ook!

psies
het is toch iemand die je niet wilt onthouden/kennen
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:21:35 #207
21150 Jongen1977
Heeft bijz. persoon ontmoet
pi_11643426
Ik heb het gevoel dat de discussie allang niet meer moet gaan over wie er schuldig is of niet en wie het moet uitmaken. Als er twee kijven, hebben er twee schuld. In de huidige situatie worden beiden er niet gelukkiger op. Zij vraagt af en toe een bevestiging, voor hem hoeft dat niet. Zij gaat naar anderen toe voor bevestiging, hij voelt zich gekrenkt.
De relatie kan geen standhouden, dat is zeker. Of jij het nu uitmaakt omdat je niet de aandacht krijgt die je verlangt, of hij maakt het uit omdat hij zich aan de kant geschoven voelt...

Persoonlijk vind ik het formaat borsten er niet toe doen. Ik vind dat je altjid de ander in haar waarde moet laten. En wat doet de maat er nu toe? Toch mag het best eens gezegd worden, ik zou het ook heerlijk vinden om af en toe eens te horen dat ik er goed uitzie (en ik weet ook wel dat ik niet tot de zogenaamde hunks behoor). Maar er zijn gewoon mensen die dat soort dingen niet zeggen en ook niet nodig hebben, dat zou voor jou dus niet echt je type zijn en het ziet ernaaruit dat die vriend nu zo'n iemand is.

pi_11643442
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

In het begin van onze relatie was ik helemaal nog niet zo onzeker.
Ik werd steeds onzekerder door de dingen die hij zei.. ik ben z'n eerste vriendin, hij is 22. Ik ben bang dat hij niet voor mij kiest om wie IK ben, maar omdat hij niemand anders kan krijgen.
Als hij dan dingen doet die daar aardig op lijken, dan word ik nog banger.
Want wat maakt nou dat ik niet vervangbaar ben? Hij vindt me niet mooi, maar hij vindt ook nog eens dat ik een kutkarakter heb.
Wat is dan voor hem de reden om bij me te blijven? Juist ja, omdat hij niemand anders kan krijgen.

En hij weet ook nog niet eens zeker of hij wel verliefd op me is.. ja, hij was nog nooit eerder verliefd. Maar toch, als je verliefd bent dan weet je dat toch, dan voel je dat toch... en dan vind je de ander toch sowieso supermooi... maar ik kom er steeds meer achter dat hij dat niet vindt en dat maakt me bang. Ik hou echt van hem, ik wil hem niet kwijt. Maar ik wil toch ergens een vorm van zekerheid hebben. Er moet toch IETS zijn waardoor ik weet dat hij bij me zal blijven en van me houdt...

pi_11643453
Volgens mij hebben we consensus: iedereen hand omhoog die zegt ga gezellig iemand anders zoeken die wel bij je past?

Ja, dat dacht ik wel, bijna honderd procent.

Als een ding volgens mij duidelijk is dan is het dat jullie niet bij elkaar passen: jij bent onzeker en hij is bot.

pi_11643459
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:17 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Mn eigen vriendin is ook zo onzeker als ik weet niet wat, dat probeer ik dan op te krikken. Daarvoor ben ik toch dr vriend?

[..]

Ja, maar de vraag is: kun je dat? Is dat wel iets waar een stijgende lijn in zit? Vrouwen die structureel onzeker zijn, hebben waarschijnlijk ook veel bevestiging van anderen nodig en dan heb ik het nog niet over vrouwen die alleen gevoelig zijn voor kritiek en de complimenten in de wind slaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 08-07-2003 15:24]

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:23:18 #211
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11643467
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:22 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

Ik werd steeds onzekerder door de dingen die hij zei.. ik ben z'n eerste vriendin, hij is 22. Ik ben bang dat hij niet voor mij kiest om wie IK ben, maar omdat hij niemand anders kan krijgen.
Want wat maakt nou dat ik niet vervangbaar ben? Hij vindt me niet mooi, maar hij vindt ook nog eens dat ik een kutkarakter heb.
Wat is dan voor hem de reden om bij me te blijven? Juist ja, omdat hij niemand anders kan krijgen.

En hij weet ook nog niet eens zeker of hij wel verliefd op me is.. ja, hij was nog nooit eerder verliefd. Maar toch, als je verliefd bent dan weet je dat toch, dan voel je dat toch... en dan vind je de ander toch sowieso supermooi... maar ik kom er steeds meer achter dat hij dat niet vindt en dat maakt me bang. Ik hou echt van hem, ik wil hem niet kwijt. Maar ik wil toch ergens een vorm van zekerheid hebben. Er moet toch IETS zijn waardoor ik weet dat hij bij me zal blijven en van me houdt...

Hoe kun je van hem houden als ik vragen mag?
pi_11643497
quote:
OMG dat je hier nog tijd en energie aan gaat besteden! Oke, tis omdat je van m houdt, maar dan nog... weg met hem joh!
Als je dat niet in een keer kunt, maak het nu uit en kijk wat er veranderd of zo...
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:24:32 #213
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_11643502
sjees ... hou nou maar op met dat zelfbeklag en ga iemand anders zoeken ...
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:24:40 #214
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11643507
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:23 schreef Bombie het volgende:

[..]

Ja, maar de vraag is: kun je dat? Is dat wel iets waar een stijgende lijn in zit? Vrouwen die structureel onzeker zijn, hebben waarschijnlijk ook veel bevestiging van andere nodig en dan heb ik het nog niet over vrouwen die alleen gevoelig zijn voor kritiek en de complimenten in de wind slaan.

Kweet wat je bedoelt ja, maar als je 100% van een meisje houdt, dan zet je daar in door, hoe vermoeiend het soms ook is.

Ik doelde ook vooral op het feit dat TS vriendje nog NOOIT zoiets heeft gezegd...

pi_11643548
quote:

[..]

Tis imo echt niet normaal dat hij nog niet 1x heeft gezegd dat ze mooi is of iets dergelijks...

Mja, dat snap ik dus ook niet. Ja okee, blijkbaar ben ik nogal lelijk en zegt ie het daarom nooit... dan is hij weer te prijzen omdat hij niet liegt. Maar dan kan hij beter recht in m'n gezicht zeggen dat hij me lelijk vindt ipv dat hij eromheen lult..
pi_11643554
quote:

[..]

Sorry maar jij dwingt een reactie van hem af, waarvan je weet dat je die niet krijgt! En dan wordt je boos. Je vraagt naar de bekende weg lees ik zo. Hij vind je borsten nou eenmaal NIET mooi. Mag hij best vinden, maar dat moet hij (vind ik) wel normaal zeggen. Maar jij moet het hem niet steeds vragen! Je weet wat hij ervan vind.

Waarom moet je van hem horen dat anderen je borsten wel mooi vinden? Dat weet je toch al door die reacties die je hem onder de neus duwt? Krijg eens wat zelfvertrouwen, als je niet oppast maakt hij het uit omdat hij ook gek wordt van je onzekerheid.

Ik zou geen vriendin willen die zo met zichzelf bezig is, en ik zou geen vriend houden die zo lomp, ongenuanceerd en kwetsend is.

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:27:02 #217
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_11643573
quote:

[..]

Tja, mijn ex zei het heel weinig tot nooit, maar door zijn andere gedrag wist ik wel dat ie van me hield. En ik was ook zijn eerste serieuze vriendin (hij was toen 25).

Kijk, sommige mannen zijn bijvoorbeeld van huis uit niet gewend om dergelijke dingen te zeggen etc. Maar als iemand verder wel lief is en laat zien dat ie om je geeft is er natuurlijk niets aan de hand. Maar als ie dat niet doet, zou ik nog even flink gaan nadenken.

Maar goed, in elk geval lijkt het me een stuk constructiever om in 1e instantie eens goed met je vriend te praten hierover. Iig beter dan dat soort maffe testjes en zo.

pi_11643600
Je moet nooit ongelukkig worden van een relatie.. want dan kan je er maar beter mee stoppen..
Als je er nu al verdrietig om wordt is het daarlijk heus niet beter..
misschien is je vriend wel onderbewust een vrouwenhater.. komt veel voor hoor...
bestaan ook boeken over... naja als je geinterreseerd bent.. ga het lezen..
b.v. als liefde pijn doet en je weet niet waarom... (titel van zo'n boek..)
Ik bedoel al doetie het niet bewust.. je wordt er toch echtniet gelukkiger op
dus
pi_11643666
Wat een botte boer!

Je moet je er niet te druk om maken hoor! Alle borsten zijn mooi, zeker als ze van het meisje zijn waar ik verliefd op ben.

En zoals als eerder gepost: ga zijn piemel maar belachelijk maken

pi_11643686
quote:

[..]

Hey, er zei een stukje terug al iemand dat je bij elke verdediging voor hem jij wel weer met iets aankomt om hem nog wat erger af te schilderen.

Die had dus gelijk, want dat is wat je doet. Je probeert een bepaald antwoord af te dwingen wat *jou* bevalt, en als je dat niet krijgt dan is dat wel heel gemeen......

Volgens mij wordt het tijd dat je gaat inzien dat niet iedereen jouw mening deelt, en al helemaal niet iedereen van plan is zijn mening aan die van jou aan te passen.

pi_11643697
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:24 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Kweet wat je bedoelt ja, maar als je 100% van een meisje houdt, dan zet je daar in door, hoe vermoeiend het soms ook is.

Inderdaad Volgens mij hebben mannen over het algemeen wel zoiets van: "er is geen probleem, want ik zeg dat het er niet is..." en bij vrouwen werkt dat meestal iets anders.

Maar vrouwen die echt structureel extreem onzeker zijn en zich daarnaar gedragen zouden beter beseffen dat ze zichzelf zo erg onaantrekkelijk maken. Niet dat het makkelijk en op slag te veranderen is. Dat niet....

quote:
Ik doelde ook vooral op het feit dat TS vriendje nog NOOIT zoiets heeft gezegd...
Tja.. als zij daar veel behoefte aan heeft en hij dat niet kan geven, zou ze gewoon verder moeten kijken. Ze hebben geen kinderen e.d. en wonen ook niet samen (althans.. heb ik nergens uit af kunnen leiden) dus kunnen (betrekkelijk) makkelijk verder gaan met hun leven. Op zoek naar iemand die wel kan geven wat ze zoeken.
pi_11643698
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:26 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

Mja, dat snap ik dus ook niet. Ja okee, blijkbaar ben ik nogal lelijk en zegt ie het daarom nooit... dan is hij weer te prijzen omdat hij niet liegt. Maar dan kan hij beter recht in m'n gezicht zeggen dat hij me lelijk vindt ipv dat hij eromheen lult..

Het is idd nooit goed.

Bekijk 't zo:
Je vriend vind je blijkbaar niet moeders mooiste, je borsten vind ie ook niet geweldig. Als jij dat vraagt dan zegt ie dat.

Ik begrijp niet goed wat je van 'm verwacht, je weet hoe hij er over denkt, als hij nu complimentjes gaat geven over je uitelijk slaat het totaal nergens op en is ie ongeloofwaardig.

Blijkbaar valt ie op je innelijk of is ie op de sex uit of vind ie 't wel makkelijk zo. Ik zou met 'm praten over wat ie precies in jou zoekt. Hij vind misschien dat je een fantastisch innelijk hebt, altijd vrolijk ,aardig tegen mensen, jullie kunnen zo goed met elkaar praten blabla. Geeft ie daar ook wel complimentjes op of is ie altijd negatief?

Je kan toch iemand uiterlijk niet mooi vinden maar vallen op iemands innelijk? Ik snap niet dat je dan nog moet volhouden dat je wel op 't uiterlijk valt als dat gewoon niet zo is. Ik vind 't des te beter als hij alleen op je innerlijk valt.

pi_11643788
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:23 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Hoe kun je van hem houden als ik vragen mag?

Dat is zo gegroeid. In het begin was hij heel lief en schattig en onervaren en was hij zelf onzeker. De eerste keer dat ik hem ontmoette ook.. hij was van de zenuwen tegen de deur in de trein opgelopen dus toen ik 'm op het station zag had hij een pleister op z'n hoofd.

Hij was heel schattig en zenuwachtig en we praatten met elkaar, echt aan 1 stuk door. Het was heel gezellig en hij was heel aardig en lief. Aan het einde van die dag gaf ik 'm een knuffel voordat hij op de trein stapte en hij reageerde zo van "wow, wat doet ze nou?", want hij had nog nooit met een meisje geknuffeld. (Hij was toen al 21!).

Hoe langer ik met hem omging, hoe zekerder hij van zichzelf werd. Vroeger dacht hij dat er nooit een meisje zou zijn die op hem kon vallen, laatst maakte hij alweer de opmerking dat hij toch binnen 2 weken iemand anders kon krijgen als het uit zou zijn.

Ik heb hem sterker gemaakt, minder onzeker. Maar hij maakt mij nu alleen maar heel onzeker en hij ziet nog niet eens wat ik voor hem heb gedaan.

Ik viel op hem omdat hij in het begin zo lief en aardig leek. Dat was vorig jaar, in de zomervakantie. Na die ontmoeting ging ik op vakantie en ben ik zelfs een paar keer naar een internetcafe gegaan omdat ik hem zo miste.

En nu twijfel ik. M'n ouders gaan vrijdag op vakantie. Ik kan thuis blijven en dan komt hij in de weekenden, dan ben ik lekker alleen met 'm thuis. Ookal weet ik dat ik dan toch niet zal willen dat hij aan m'n borsten zit enzo, maarjah. Of ik kan dus met m'n ouders meegaan naar Itlaie. Misschien beter voor me.. maar ik ben bang dat hij in de tussentijd iemand anders tegenkomt en dat ik hem dan kwijt ben. Aan de andere kant is het ook wel weer een goede test. Ik weet het dus ff niet...

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:34:48 #224
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11643794
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:31 schreef Bombie het volgende:

[..]

Inderdaad Volgens mij hebben mannen over het algemeen wel zoiets van: "er is geen probleem, want ik zeg dat het er niet is..." en bij vrouwen werkt dat meestal iets anders.

Maar vrouwen die echt structureel extreem onzeker zijn en zich daarnaar gedragen zouden beter beseffen dat ze zichzelf zo erg onaantrekkelijk maken. Niet dat het makkelijk en op slag te veranderen is. Dat niet....
[..]

Tja.. als zij daar veel behoefte aan heeft en hij dat niet kan geven, zou ze gewoon verder moeten kijken. Ze hebben geen kinderen e.d. en wonen ook niet samen (althans.. heb ik nergens uit af kunnen leiden) dus kunnen (betrekkelijk) makkelijk verder gaan met hun leven. Op zoek naar iemand die wel kan geven wat ze zoeken.

Maar TS moet voor dr zelf nu maar bepalen wat ze wil..

Schijnbaar is ze nu niet gelukkig, en verandering zit er niet aan te komen. Waarom dan nog verder gaan? Er is echt wel iemand die je wel mooi vindt hoor

Tuurlijk is het moeilijk om ermee te stoppen, maar wat is beter?
Je zult dat zelf moeten beslissen...

pi_11643814
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:28 schreef Evie het volgende:
Je moet nooit ongelukkig worden van een relatie.. want dan kan je er maar beter mee stoppen..
Als je er nu al verdrietig om wordt is het daarlijk heus niet beter..
misschien is je vriend wel onderbewust een vrouwenhater.. komt veel voor hoor...
bestaan ook boeken over... naja als je geinterreseerd bent.. ga het lezen..
b.v. als liefde pijn doet en je weet niet waarom... (titel van zo'n boek..)
Ik bedoel al doetie het niet bewust.. je wordt er toch echtniet gelukkiger op
Is 'Als liefde pijn doet en je weet niet waarom ... ' net zoiets als Yvonne Kroonenbergs 'Alles went, zelfs een vent'? Of meer zoiets als Hans Teeuwens 'Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg dan Yvonne Kroonenberg'?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:36:36 #226
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11643845
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:34 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

maar ik ben bang dat hij in de tussentijd iemand anders tegenkomt en dat ik hem dan kwijt ben. Aan de andere kant is het ook wel weer een goede test. Ik weet het dus ff niet...

Die relatie van jullie is dan al helemaal nergens op gebasseerd...
Joehoe, wordt eens wakker...

bedoel het niet lullig hoor...

pi_11643921
Nee, dat boek beschrijft een psychologe.. (is ook geschreven door een psychiater ofzo.) die allemaal klanten heeft.. die allemaal te maken hebben met een misogiene man... (vrouwenhatende man..)
En dan lees je het verhaal en dan zie je dus op een gegeven moment dat de man heel aardig doet tegen de vrouw.. en als ze eenmaal voor m valt verandertie in een eikel.. en de meeste vrouwen zijn echter te dom om te begrijpen dat de man een soort van spelletje met ze speelt...
Ze denken dat ze zelf vanalles fout doen en gaan zich onzekerder voelen waardoor de man ze zegmaar in een soort machtssituatie krijgt..
De man heeft t ookniet door.. maar onderbewust doetie t wel..
zegmaar een vrouwenhater issie.. dat zijn de meeste mannen die hun vrouwen slaan eigenlijk ook (meteen afschieten naar mijn mening .. mja.. ik vond t wel interesant om te lezen iig)
dus
pi_11643955
quote:

[..]

Ik zou dus alleen een compliment willen als mijn vriend het meent, geen 'ik kruk je even op maar meen het wel compliment" zeg!
pi_11643959
quote:
En nu twijfel ik. M'n ouders gaan vrijdag op vakantie. Ik kan thuis blijven en dan komt hij in de weekenden, dan ben ik lekker alleen met 'm thuis. Ookal weet ik dat ik dan toch niet zal willen dat hij aan m'n borsten zit enzo, maarjah. Of ik kan dus met m'n ouders meegaan naar Itlaie. Misschien beter voor me.. maar ik ben bang dat hij in de tussentijd iemand anders tegenkomt en dat ik hem dan kwijt ben. Aan de andere kant is het ook wel weer een goede test. Ik weet het dus ff niet...
Waarom ga je niet lekker op vakantie met je ouders? Als hij zo weinig om je geeft dat hij in die tijd een ander zou vinden, dan zou dat ook wel gebeuren als je thuis bleef. Bovendien hebben jullie dan even de tijd om te beseffen waarom jullie om elkaar geven en dat hele gedoe van die borsten te vergeten. En dan kunnen jullie daarna weer met frisse moed verder gaan.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:41:57 #230
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11643990
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:40 schreef Krullie het volgende:

[..]

Ik zou dus alleen een compliment willen als mijn vriend het meent, geen 'ik kruk je even op maar meen het wel compliment" zeg!

Wie zegt dat ik mijn complimenten niet meen dan?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:43:38 #231
25106 Kesh
Mmmm, free goo!
pi_11644032
quote:

[..]
Aan de andere kant is het ook wel weer een goede test.

Je moet eens ophouden met die tests daarmee is je "relatie" zeker gedoemd, als dat al niet is gebeurd.
Homer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
pi_11644075
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:39 schreef Evie het volgende:
Nee, dat boek beschrijft een psychologe.. (is ook geschreven door een psychiater ofzo.) die allemaal klanten heeft.. die allemaal te maken hebben met een misogiene man... (vrouwenhatende man..)
En dan lees je het verhaal en dan zie je dus op een gegeven moment dat de man heel aardig doet tegen de vrouw.. en als ze eenmaal voor m valt verandertie in een eikel.. en de meeste vrouwen zijn echter te dom om te begrijpen dat de man een soort van spelletje met ze speelt...
Ze denken dat ze zelf vanalles fout doen en gaan zich onzekerder voelen waardoor de man ze zegmaar in een soort machtssituatie krijgt..
De man heeft t ookniet door.. maar onderbewust doetie t wel..
zegmaar een vrouwenhater issie.. dat zijn de meeste mannen die hun vrouwen slaan eigenlijk ook (meteen afschieten naar mijn mening .. mja.. ik vond t wel interesant om te lezen iig)
Oh, ok. Ik vind de term vrouwenhater een beetje misplaatst. Dat is namelijk nou juist het type mannen die een ziekelijke behoefte hebben aan vrouwelijke aandacht, naar mijn mening, en daarom vrouwen gebruiken, ook al voelen ze nul liefde voor ze. Ik vind de term mannenhater ook onzin trouwens.
pi_11644328
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:41 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik mijn complimenten niet meen dan?

Je zal het wel menen, maar als ik mij rottig voel en mijn vriend zegt dan van; maar ik vind ze zo mooi, daar zit ik niet op te wachten, dat lost alleen op dat moment iets op (ietsjes)

Het zal dan structureel opgelost moeten worden, maar als je erg onzeker bent kun je zoveel complimentjes geven als je maar kan; het helpt niks en men kan dan steeds meer complimenten van je eisen.

Ken zoveel van die types''mijn vriend zegt maar 5 keer per dag dat ik mooi ben' dat is ook niet de bedoeling toch? Je moet er zelf meer aan werken dan samen, jij kan alleen jezelf veranderen.

pi_11644479
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:54 schreef Krullie het volgende:

[..]

Je zal het wel menen, maar als ik mij rottig voel en mijn vriend zegt dan van; maar ik vind ze zo mooi, daar zit ik niet op te wachten, dat lost alleen op dat moment iets op (ietsjes)

Het zal dan structureel opgelost moeten worden, maar als je erg onzeker bent kun je zoveel complimentjes geven als je maar kan; het helpt niks en men kan dan steeds meer complimenten van je eisen.

Ken zoveel van die types''mijn vriend zegt maar 5 keer per dag dat ik mooi ben' dat is ook niet de bedoeling toch? Je moet er zelf meer aan werken dan samen, jij kan alleen jezelf veranderen.

Maar hij hoeft het helemaal niet 1000 keer te zeggen.. het punt is dat hij het nooit zegt..

Hoe kan ik nou nog met een jongen vrijen die m'n borsten zo lelijk vindt dat hij nog niet eens kan begrijpen dat een andere jongen ze WEL mooi vindt..?
Wie zou dat kunnen?

dinsdag 8 juli 2003 @ 16:04:32 #235
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11644671
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:54 schreef Krullie het volgende:

[..]

Maar ik had het ook over dat die gast nooit een compliment geeft, en dat vind ik toch vrij triest... Maar goed, ik kan wel 3000x zeggen dat ze moet kappen met de 'relatie' maar ze zal er toch niets op uit doen
pi_11644697
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:58 schreef Alicia-tje het volgende:
Hoe kan ik nou nog met een jongen vrijen die m'n borsten zo lelijk vindt dat hij nog niet eens kan begrijpen dat een andere jongen ze WEL mooi vindt..?
Wie zou dat kunnen?
stel nou he, dat het hier niet over borsten maar over je neus ging, zou je er dan nog zo veel problemen mee hebben?
  dinsdag 8 juli 2003 @ 16:07:57 #237
37769 erodome
Zweefteef
pi_11644754
Is er eigenlijk ook maar 1 ding ok aan deze jongen in jouw ogen?
Doet hij weleens wat goed in jou ogen?

Volgens jou vind hij je algemeen lelijk, je borsten nog erger, hij vind dat je een kutkarakter hebt volgens jouw eigen zeggen....

Dan moet hij wel een hele dikke SM-er zijn om bij je te blijven zeg....
En hij vind je gewoon helemaal niet leuk, hij vind je lelijk en jullie hebben problemen, echt je moet wel erg veel van lijden houden wil je dan bij iemand blijven zeg....

Hoelang zijn jullie bij elkaar?

Sorry maar ik kan me niet aan het idee onttrekken dat jij hier niet alles verteld, maar alleen de dingen van zijn kant, al dan niet overdreven...
Je klinkt echt alsof jij een superschatje bent die er alles aan doet om alles helemaal ok te maken en hij de grootste klootzak op deze aardbol is....

Ik denk dat de waarheid in het midden ligt en jij dus ook weleens heel goed naar jezelf moet gaan kijken dame....

pi_11644804
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:05 schreef Fio het volgende:

[..]

stel nou he, dat het hier niet over borsten maar over je neus ging, zou je er dan nog zo veel problemen mee hebben?

Nou ja, een neus is niet iets waar hij opgewonden van "hoort" te worden.
Het is toch logisch dat ik wil dat hij me aanraakt omdat HIJ dat fijn vindt en dat hij ook gewoon opgewonden van m'n lichaam kan worden enzo.
Soms heb ik ook het idee dat hij niet bepaald opgewonden van me wordt.. maarjah..

Maar aan de andere kant: een neus is wel iets waar hij de hele tijd tegenaan moet kijken. Dus dan zou hij iedere keer van me walgen als hij me zou zien. Lijkt me ook niet prettig. Een jongen moet het toch juist fijn vinden om naar z'n vriendin te kijken...

pi_11644875
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:04 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Maar ik had het ook over dat die gast nooit een compliment geeft, en dat vind ik toch vrij triest... Maar goed, ik kan wel 3000x zeggen dat ze moet kappen met de 'relatie' maar ze zal er toch niets op uit doen

Dat denk ik ook niet! Of bij hem blijven en niet zeuren, of weg bij die kerel! Kies eens voor jezelf!

Ik zou zeggen dumpen en bak ze bruin in Italie! (leuke Italiaan vinden, die zijn wel scheutig met complimentjes! Zeker als je topless bent...)

pi_11644883
ehm... zijn we hier nou nog steeds meej bezig??
is het nou nog niet duidelijk dat het grote gedeelte zegt dump hem en een kleiner gedeelte die gozer wel snapt en een ander gedeelte niet snapt dat ze die fotows laat zien?
hoe lang kan je hier nog over doorgaan?
pi_11644957
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:10 schreef Alicia-tje het volgende:
Nou ja, een neus is niet iets waar hij opgewonden van "hoort" te worden.
Het is toch logisch dat ik wil dat hij me aanraakt omdat HIJ dat fijn vindt en dat hij ook gewoon opgewonden van m'n lichaam kan worden enzo.
Soms heb ik ook het idee dat hij niet bepaald opgewonden van me wordt.. maarjah..

Maar aan de andere kant: een neus is wel iets waar hij de hele tijd tegenaan moet kijken. Dus dan zou hij iedere keer van me walgen als hij me zou zien. Lijkt me ook niet prettig. Een jongen moet het toch juist fijn vinden om naar z'n vriendin te kijken...

Volgens mij is het uiterlijk veel te belangrijk voor je. Misschien is die vriend wel een sukkel dat hij je niet mooi vind, maar zelfs al ben je lelijk, dan nog maakt het niets uit.
Als je vriend je borsten niet mooi vindt, dan kan hij volgens mij nog steeds opgewonden raken van het aanraken ervan. Het zijn toch immers de borsten die horen bij de vrouw waar hij verliefd op is. Jij doet net alsof je vriend ervan walgt om je borsten te zien en aan te raken.
pi_11644973
Ik zit hier met een vraagje, ik weet niet of deze vraag al gesteld is in deze topic, maar ik ga niet 5 lange pagina's doorzoeken..

Ik begin hier alvast mee..

Wat had je vriend hierop gereageerd toen je hem een foto van je borsten had laten zien en dat hij een cijfer voor moet gaan geven? Vond hij het niet een beetje vreemd? Als ik die jongen was, zou ik mezelf hebben afgevraagd waarom je dat doet, en wat je hiermee wilt zoeken?

dinsdag 8 juli 2003 @ 16:15:35 #243
17075 extreme
-wannahave-
pi_11644981
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:10 schreef Alicia-tje het volgende:
Een jongen moet het toch juist fijn vinden om naar z'n vriendin te kijken...
Een man houdt niet van een vrouw omdat ze mooi is, ze is mooi omdat 'ie van haar houd. Uiterlijk is zeker niet onbelangrijk, ieder heeft z'n sterke en z'n zwake punten, maar ook onvolkomenheden horen bij iemand.

Als iemand je niet accepteerd hoe je bent, om wie je bent, en hoe je er uit ziet, dan is die persoon je tijd niet waard.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_11645070
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:15 schreef Fio het volgende:
Jij doet net alsof je vriend ervan walgt om je borsten te zien en aan te raken.
Ja, dat denk ik. Door hoe hij erover praatte. Ik ben inderdaad bang dat hij er nooit opgewonden van zal worden.
pi_11645197
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:18 schreef Alicia-tje het volgende:
Ja, dat denk ik. Door hoe hij erover praatte. Ik ben inderdaad bang dat hij er nooit opgewonden van zal worden.
ik kan het me niet voorstellen. Wat zou hij nog bij je doen als hij van je walgt. Volgens mij moet je gewoon eens met hem gaan praten en hem laten merken dat je graag eens wat positiefs wilt horen. En dan niet over je borsten, want die vindt hij nou eenmaal niet super.
pi_11645210
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:12 schreef Krullie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dumpen en bak ze bruin in Italie! (leuke Italiaan vinden, die zijn wel scheutig met complimentjes! Zeker als je topless bent...)

Gheghe... dat is gewoon een verkapte manier om te zeggen: "iekke wielle jou neujkie" Werkelijk... ik wil niet generaliseren, maar Italianen zijn volgens mij complimenteus naar alles waar een gat in zit. Zelfs de stofzuiger. Of je je heil nou daar bij moet zoeken.
was wel een beetje offtopic .. ik weet 't
pi_11645238
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:18 schreef Alicia-tje het volgende:

[..]

Hij heeft toch sex met je of niet? Doet ie soms een vuilniszak over bovenlichaam? Dwingt hij je om je BH aan te houden? Moet hij viagra gebruiken om hem hard te maken?

Als niks aan hem je bevalt, DUMP HEM DAN!!! Kies voor jezelf, wees een vrouw en leer sterker in je schoenen te staan. Waardeert iemand je niet; kick hem of haar er maar uit.

Ik begin mij zo langzamerhand af te vragen of dit geen grap is, je bent zo ontevreden over hem maar voor jezelf kiezen ho maar! Je bent 19, als je nu single wordt, vind je in 61 jaar vast wel een ander (liever) iemand. Ervanuitgaand dat je 80 wordt. Doe je dit om te zeuren of om steun/advies te krijgen? Is het het eerste; Ga hulp zoeken, is het het tweede; hoeveel advies wil je nog meer?

dinsdag 8 juli 2003 @ 16:25:07 #248
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_11645255
Dus als ik het goed begrijp word jij heel onzeker van je vriend?
Hij maakt je verdrietig en ongelukkig enzo?
Hij maakt nare opmerkingen over je borsten etc.

Hmmm, lekkere vriend heb je dan.

Meis, praat eens goed met hem en zeg wat je dwarszit. Blijft hij zo bot en blijf jij je zo onzeker en verdrietig voelen... dan is het aan jou wat je eraan gaat doen. Of je blijft bij hem en hoopt dat het beter gaat. Of je maakt het uit en gaat op zoek naar een jongeman die jou wel mooi vindt en waardeert.

(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 8 juli 2003 @ 16:29:20 #249
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11645371
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:25 schreef Natalie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp word jij heel onzeker van je vriend?
Hij maakt je verdrietig en ongelukkig enzo?
Hij maakt nare opmerkingen over je borsten etc.

Hmmm, lekkere vriend heb je dan.

Meis, praat eens goed met hem en zeg wat je dwarszit. Blijft hij zo bot en blijf jij je zo onzeker en verdrietig voelen... dan is het aan jou wat je eraan gaat doen. Of je blijft bij hem en hoopt dat het beter gaat. Of je maakt het uit en gaat op zoek naar een jongeman die jou wel mooi vindt en waardeert.

Daar gaat ze niet op in... Heb het nu al 2 of 3x getypt hier...
  dinsdag 8 juli 2003 @ 16:31:53 #250
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_11645443
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:29 schreef Trancemaster het volgende:

Daar gaat ze niet op in... Heb het nu al 2 of 3x getypt hier...

Wie weet helpt het. En ze is toch zelf degene die besluit wat ze gaat doet. En het lijkt me dat ze het beste eerst even met die jongen kan gaan praten. Ik neem aan dat ze dat begrijpt. Ook al reageert ze niet op onze replies.
(Un)masking for the greater good.
pi_11645471
Waar blijft het bewijsmateriaal .
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_11645496
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 16:31 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wie weet helpt het. En ze is toch zelf degene die besluit wat ze gaat doet. En het lijkt me dat ze het beste eerst even met die jongen kan gaan praten. Ik neem aan dat ze dat begrijpt. Ook al reageert ze niet op onze replies.

Zou mij niks verbazen als ze dit uitprintte en aan haar vriend liet lezen! (kijk zij vinden je ook ongevoelig)
pi_11645734
Joh, iedereen ziet toch wel in dat t een probleem is denk, en in welke mate ze dat aan dr eigen te danken heeft of aan dr vriend maakt niet uit denk..
en dat ze dit aan dr vriend zou laten lezen, denk t nie! ze heb t niet voor niets hier geplaatst en niet in t andere topic waar ze al actief was..
  dinsdag 8 juli 2003 @ 16:58:03 #254
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_11646087
Hmmm, topic is nu bijna vol...

...in tegenstelling tot je borsten

Sorry, geintje, kon het niet laten!

Ontopic:
Doe gewoon zoals 200 medefokkers je hiervoor hebben aangeraden: maak netjes een einde aan jullie relatie. Ik kan ook niet begrijpen hoe jullie het nog met elkaar 'volhouden' op deze manier....

volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  dinsdag 8 juli 2003 @ 16:58:23 #255
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11646092
lapo
The truth was in here.
pi_11646093
Ik heb er genoeg van.
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: