[edit] Tsja heeft ie opeens zijn sig verandert. Niet dat ik weet dat deze wel uit een film komt, maar goed...
[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 01-03-2001 19:55]
en niet uit een computerspel
de mijne komt inderdaad niet uit een film..
Eén van de mooiste quotes die ik ooit in een film gehoord heb. Altijd weer kippenvel op dat moment...
quote:nope....
Op 01 maart 2001 20:04 schreef Oosthoek het volgende:
Madcap: Pulp Fiction?
mijnes heb ik vanmiddag zelf verzonnen en ik vindt em niet leuk ofzo
Fleur is hier nu ook en die is aangeschoten en die wil nu ook berichtjes zetten
The stairs.
quote:is een uitspraak van 'de tachtigers'
Op 01 maart 2001 21:49 schreef Meneer_Aart het volgende:
Mijn signature berust op de uitspraak van een of andere kunstenaar... 'l'art pour l'art' verklaarde deze
een groep kunstenaars uit zoals de naam al zegt; de jaren 80
quote:"This is the .44 Magnum, the most powerful handgun in the world and it could blow your head clean off..."
Op 01 maart 2001 22:42 schreef zodiakk het volgende:
Ach ja Dirty Harry...de ultieme actieheld
quote:yeah right
Op 01 maart 2001 22:06 schreef dwerg het volgende:
Groucho Marx, zegt je waarschijnlijk nix. Hij kwam een heel eind, maar ging toch dood.
quote:Nee, Groucho ken ik niet. Wel Zeppo en Harpo
Op 01 maart 2001 22:06 schreef dwerg het volgende:
Mijn signature is niet leuk, origineel, goed of maf.
Groucho Marx, zegt je waarschijnlijk nix. Hij kwam een heel eind, maar ging toch dood.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 01-03-2001 23:41]
I'm trying to see your point of view, but I can't fit my head that far up my ass.
ik vond 'm erg strak
Ik gebruik ook vaak de sig's:
- Doe wat je niet laten kunt ... en laat wat je niet doen kunt
- Alcohol is je grootste vijand ... heb je vijand lief
quote:aha! ik zat al te denken.."die ken ik ergens van!"
Op 01 maart 2001 23:14 schreef Tokus het volgende:
Mijnes is niet leuk, maar ik vind 'm wel mooi (en vandaar dat ik 'm als sig heb). Komt uit een nummer van Nightwish
Die van mij komt zoals verwacht uit Monty Python...
"Don't drink water, fish fuck in it"
If you have a difficult task, give it to someone lazy ... that person will find an easier way to do
Ik heb veel geld uitgegeven aan auto's en vrouwen. De rest over de balk gesmeten.
Wat als jij niet de vader van je vrouw's kinderen blijkt te zijn maar je bloedeigen broer???
Wij deugen niet....... en let svp niet op het plaatje van 70KB..... had je maar flash moeten accepteren
Bronvermelding doen we ff niet aan, maar de meesten kennen de laatste 2 waarschijnlijk nog wel.
quote:Ja, wat is daar mis mee? Wat moet ik anders?
Op 02 maart 2001 11:28 schreef Paddo het volgende:"Don't drink water, fish fuck in it"
quote:Gebruik 'em als weer een goede reden om aan't bier te gaan.
Op 02 maart 2001 11:53 schreef Goldfish het volgende:
Ja, wat is daar mis mee? Wat moet ik anders?
[Dit bericht is gewijzigd door risk one op 02-03-2001 15:33]
geenidee waar ik em vandaan had
Hij is verder geschikt voor de depri's en de positivo's alike zal ik maar zeggen... Wat jij wilt.
quote:
Op 02 maart 2001 23:46 schreef =HellFire= het volgende:
Monkey Island 3Van dat liedje A Pirate I was meant to be
Download um maar es via nappie.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 06-03-2001 08:20]
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
V dusssss....
Erg mooi en impressive.
|
V
quote:Die had hij dan uit het Prisma-Foute openingszinnen-boek of zo?
Op 03 maart 2001 17:14 schreef nummer9 het volgende:
Hmmz, heb ik iemand horen zeggen als openingszin.|
|
|
v
alhoewel deze ook erg leuk is : wars are not fought to decide who's right ... only to decide who's left
quote:ik vind um echt superstrak 8)
Op 03 maart 2001 17:14 schreef nummer9 het volgende:
Hmmz, heb ik iemand horen zeggen als openingszin.|
|
|
v
Alleen zijn d'r aardig wat mutsen die denken dat ik homo ben dankzij die zin, begrijpend lezen is blijkbaar ook een vak...
quote:Atrimar = Doc?
Op 03 maart 2001 20:14 schreef Atrimar het volgende:
|
|
|
V
----------------
Verder geen commentaar, de rest bespreekt u maar met mijn advocaat
of
Atrimar = niet origineel?
quote:En errug lang, niet te vergeten.
Op 04 maart 2001 16:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb geen flauw idee meer waar die van mij vandaan komt, neemt niet weg dat ik het een mooie tekst vind
|
|
|
|
V
quote:Ik heb hem zelfs in moeten korten
Op 04 maart 2001 18:07 schreef Arcee het volgende:
En errug lang, niet te vergeten.
dat pastte dus net niet
Hij was eigenlijk langer namelijk;
"..Nou, dan moet ik er wel bij vertellen dat ik mannen erg snel zwakkelingen vind. Mannen zijn kleinzierig, altijd moe, alles is altijd te zwaar. En in discussies kunnen ze nooit tegen je op, hebben ze niet het grote geheel in de gaten. En je moet ze altijd op sleeptouw nemen. Ze kunnen zo heerlijk afwachtend zijn. Dat gezeur met die mannen!"
Maar jah.. dat paste niet!
quote:ahum weet je dat echt niet meer?
Op 04 maart 2001 16:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb geen flauw idee meer waar die van mij vandaan komt, neemt niet weg dat ik het een mooie tekst vind
|
|
|
|
V
quote:
Op 04 maart 2001 22:14 schreef kaya het volgende:
ahum weet je dat echt niet meer?
quote:ik weet het weer is van the cave in the golden rose
Op 04 maart 2001 22:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:dank je voor de opfrisser
Kun je me dan ook vertellen waar jij hem vandaan had, ik kan me iets herinneren opeens van een vage tv-serie over de middeleeuwen oid
[Dit bericht is gewijzigd door kaya op 05-03-2001 13:24]
(kan ik verdomme dat klote-tekentje naar beneden niet vinden)
Anywayz, mijn sig staat hieronder:
(Dit is geen flamebait ofzo! Dit heb ik ook NIET gezegd voordat ik dadelijk een woedende (wat begrijpelijk is) Gellarboy en andere mensen op mijn dak krijg!
Nu dus een quote uit een ander nummer. Kweet niet hoe lang ik m hou. Hij begint nu al weer een beetje te vervelen.
of was het nou uit een SM-film?
http://www.msxnet.org/konami/mog/
maar ik vind m iig geweldig, en is zo'n beetje mn levensmotto geworden..
‘work as if you don’t need the money, dance like nobody’s watching, love like never been hurt’
geld intreseert me niet zo veel.. jah, het is fijn als ik het heb, maar zo niet, jah dan niet, jammer dan, niet het einde van de wereld.. dansen.. euh.. dat doe ik precies zoals ik wil, en of iedereen het nu superdom of heel coel er uit vind zien boeit me helemaal nix, en ik ga mijn verlieftheid echt niet inhouden alleen omdat ik weet dat het misschien(waarschijnlijk) ooit een keertje misgaat en ik dan pijn heb... het gevoel van verlieftheid is veel te geweldig om te missen...
quote:Mooi inderdaad.
Op 25 maart 2001 17:06 schreef iroQuai het volgende:
‘work as if you don’t need the money, dance like nobody’s watching, love like never been hurt’
quote:Isabeau volgens mij
Op 25 maart 2001 17:06 schreef iroQuai het volgende:
ik weet niet meer precies waar ik hem vandaan heb... ik zag hem geloof ik n xje op internet..maar ik vind m iig geweldig, en is zo'n beetje mn levensmotto geworden..
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
quote:geweldig. Ik had dat dus niet eens door, terwijl ik megafan ben van die film. Prachtige quot, Arcee.
Op 01 maart 2001 20:07 schreef Arcee het volgende:
De mijne komt wel uit een film: American Beauty.Eén van de mooiste quotes die ik ooit in een film gehoord heb. Altijd weer kippenvel op dat moment...
quote:Das ook een geinige sig: "deze sig spreekt voor sig" of zo.
Op 25 maart 2001 20:22 schreef Assimilator het volgende:
ach mijn sig spreekt voor zich......maar het wordt tijd voor een andere want deze heb ik al te lang------------------
Put your hand on a hot stove for a minute,and it seems like an hour.Sit next to a beautiful girl for an hour,and it seems like a minute.Now that is relativity!
quote:Nee inderdaad dat slaat echt helemaal nergens op. Maar hoeveel echt goeie sigs of undertitles zijn d'r nou helemaal?
Op 25 maart 2001 20:31 schreef Colargol het volgende:
Ja, ik vind mijn signature ook niet zo leuk. Weet iemand misschien een vrolijkere, want alleen maar "beertje dat kan zingen" is niet leuk natuurlijk, vinden jullie niet?
quote:Ik heb altijd geleerd dat je mensen gelijk moet geven als ze je zelf al iets in de mond leggen :-)
Op 25 maart 2001 20:37 schreef Colargol het volgende:
Hey pannenkoek, dat is wel jeugdsentiment hoor. Dat jij nou te jong bent dat je beertje Colargol niet kent...
quote:Ik gebruik deze al sinds ik bij Fok zit. Het origineel is anders, maar ik vond het zo meer op mij slaan.
Op 25 maart 2001 18:18 schreef MeneerTim het volgende:
Isabeau volgens mij
Motto van Isabeau is op de mud; Oderint dum metuant (van Nero: laten ze me maar haten, zolang ze me maar vrezen)
quote:deze is ook leuk, uit the hitch hikers guide to the galaxy van douglas adams iirc:
Op 01 maart 2001 22:05 schreef fokje het volgende:
gepikt van Pratchett
The story so far:
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
quote::S F*Ck joh.. ik denke dat ik origineel was, heb jij m ook al als signature..
Op 26 maart 2001 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik gebruik deze al sinds ik bij Fok zit. Het origineel is anders, maar ik vond het zo meer op mij slaan.Motto van Isabeau is op de mud; Oderint dum metuant (van Nero: laten ze me maar haten, zolang ze me maar vrezen)
sorrie
ik doe ff een andere
k vind m iig super-gaaf!
Ace Ventura... <Ray Finkle's obsessie>
gr.. Dan Marino
De vorige was van Terry Pratchett:
"One day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the fence into Farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr Bunnsy, however, was not full of lettuces. This did not seem fair."
Mijn sig dus
quote:Haha, die is errug leuk
Op zaterdag 5 april 2003 21:39 schreef SEMTEX het volgende:
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" David Letterman
*ook even aandacht vestigd op eigen sig*
Bumpersticker, wat aangepast en vertaald
quote:Idem, alhoewel ik net weer bijzonder gelachen heb om het 'All your base are belong to us' filmpje, inclusief gabber liedje op de achtergrond.
Op zaterdag 5 april 2003 12:53 schreef dwerg het volgende:
Dit topic is twee jaar oud, dus alle voorgaande berichten van mij zijn erg gedateerd en verdienen het om genegeerd te worden.
quote:is trouwens een citaat van generaal Lebed.
Mijn tragere ondergeschikten hebben moeite me te volgen wanneer ik me uitdruk in non-normatief lexicon.
quote:Matig.
Op zondag 6 april 2003 01:15 schreef Leshy het volgende:
Een van de beste quotes ooit. Zie sig
quote:Naar mijn mening is er nooit een quote geweest die wat dat betreft meer waar is geweest
Op zondag 6 april 2003 01:17 schreef Cora het volgende:
Matig.
quote:Dat zegt toch genoeg?
Op zondag 6 april 2003 01:22 schreef Leshy het volgende:
Naar mijn mening is er nooit een quote geweest die wat dat betreft meer waar is geweest
quote:Dacht ik ook
Op zondag 6 april 2003 01:24 schreef Cora het volgende:
Als jij dat vindt, is dat okay!
Ging iets van:
"Nothing is idiot-proof, because they will just build a better idiot"
...of zoiets
"The sooner you make your first five thousand mistakes the sooner u will be able to correct them", by Kimon Nicolaides
"Try to learn something about everything and everything about something", by T.H. Huxley
"First things first, but not necessarily in that order"
"Truth I have no trouble with it, it's the facts I get all screwed up", by Farley Mowat
"If knowledge can create problems, it's not through ignorance that we can solve them", by Isaac Asimov
Owhja, en m'n eigen vertrouwde sig:
"Think until it hurts", by Roy Thomson
quote:
Op zondag 6 april 2003 02:03 schreef Vogelbekdier het volgende:
"Nothing is idiot-proof, because they will just build a better idiot"
zelf vind ik deze ook wel toepasselijk, ergens een keer op internet gevonden als strofe van een gedichtje ...
Ik ben een goudvis van oranje,
dwalend in een glazen kom.
Gekweekt om in eenvoud te aanschouwen
en de wereld kijkt smalend naar me om.
quote:Een aangepaste quote van ambassadrice Delenn op Babylon 5, het orgineel was wat te lang.
The Human's only weakness is that they do not recognize their own greatness.
quote:Een quote uit SimCity 4 (NL versie) als je een toeristenval in je stad neerzet...
Groeiende speekselvloed van lama's veroorzaakt run op paraplu's.
quote:is de titel van een Nederlands Casper & Hobbes album. Wat overigens een geweldige strip is.
Beter dan nu wordt het nooit
Signature:
quote:is een quote van hoofdpersoon Casper (= Calvin) uit een van de (Engelstalige) albums.
To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible - Calvin
"I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it is gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain."
quote:en ik de mijne
Op maandag 14 april 2003 11:19 schreef Hrun het volgende:
ik nomineer de mijnen.
Komt van zo'n een of andere site lekkah origineel
Ik vind bijvoorbeeld die van Muus nog altijd erg leuk.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 14-04-2003 13:00]
quote:
There is always some madness in love. But there is also always some reason in madness.
|
|
|
V
quote:En nu even voor degene met een minder uitgebreide taalknobbel onder ons
Op maandag 14 april 2003 16:35 schreef Elegy het volgende:
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt même, sans cheveux, sans dents et sans illusions"
quote:Oeps, sorry
Op maandag 14 april 2003 17:05 schreef Subtitle het volgende:[..]
En nu even voor degene met een minder uitgebreide taalknobbel onder ons
Vertaling:
"De mens wordt geboren zonder tanden, zonder haar en zonder illusies. En hij sterft hetzelfde, zonder tanden, zonder haar en zonder illusies"
Je vorige dorp heeft gebeld... ze willen hun dorpsgek terug.
Die vond ik toch wel erg leuk... en die van Semtex (David Letterman - mirror) ook!
quote:Lol.. die is ook erg geinig ja...
Op zondag 6 april 2003 21:23 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb een gejatte sig.
quote:Kijk is wat duidelijker
Op maandag 14 april 2003 17:12 schreef Elegy het volgende:"De mens wordt geboren zonder tanden, zonder haar en zonder illusies. En hij sterft hetzelfde, zonder tanden, zonder haar en zonder illusies"
Zit idd wel wat in.
quote:Ja een goeie bron voor sigs
Op maandag 14 april 2003 19:57 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Net ff een update gedaan van mn sig na het lezen van een topic van BHFHJezus wat een kerel zeg
"Hitler nazi bush kill osama saddam motherfucker bin laden (etc...) YEAH C'MON CIA!! CHECK MY MAIL!"
Vond ik ook wel humor op zich.
Als je de ironie er ZO dik bovenop legt...
Gespot op GoT in het Hattrick topic (voor de kenners )
Hoewel die van mijzelf ook niet de allerslechtse is...
(weet niet eens of de tekst klopt, was uit m'n hoofd)
Omdat ik het een goede tekst vond . (Ja er zijn betere redenen
). En ff die van chip_h promoten. "Connection reset bij banaan".
quote:De leukste, beste, origineelste signatures
Op maandag 14 april 2003 22:50 schreef GHansIV het volgende:
The Matrix. Morpheus tegen Neo.(weet niet eens of de tekst klopt, was uit m'n hoofd)
Omdat ik het een goede tekst vond
. (Ja er zijn betere redenen
). En ff die van chip_h promoten. "Connection reset bij banaan".
ik denk niet dattie aan 1 van die voldoet maar zeker niet aan de derde
quote:de mijne "Exterminate all rational thought" dekt ongeveer dezelfde lading, maar is wat moeilijker te begrijpen. Dus geeft het maar op.
Op maandag 14 april 2003 22:50 schreef GHansIV het volgende:
The Matrix. Morpheus tegen Neo.Don't think you are, know you are
En "Well, you did say Jehova!" is van Monthy Python "Life of Brian".
quote:waarom neem je een quote uit een extreem populaire film? En dan nog een meest eenvoudige ook. Echt zo'n kwoot waarvan je nog eens na gaat denken.
Op maandag 14 april 2003 23:57 schreef sizzler het volgende:
Pulp Fiction. -> "And you will know my name is the LORD, when I lay my vengeance upon thee!"
quote:Hey, je leeft nog!
Op dinsdag 15 april 2003 10:44 schreef Hrun het volgende:[..]
waarom neem je een quote uit een extreem populaire film? En dan nog een meest eenvoudige ook. Echt zo'n kwoot waarvan je nog eens na gaat denken.
Ik vind sommige sig's op dit forum wel leuk en orgineel.
Maar ik kan me dood ergeeren aan die sig's met linkjes er in naar persoonlijke zooi enzo
1. Ben kort en bondig
2. Liefst in het Nederlands
Dan is de kans het grootst dat ik het lees.
hier is het stukje dat er voor hoort
quote:
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
quote:Veni vidi vici.
Op woensdag 16 april 2003 00:50 schreef El-Rico het volgende:
Ik denk dat velen mijne wel kennen.
quote:volgens mij is het een qout van julius cesar, en betekend het, Ik kwam, ik zag, en ik overwon.
Op woensdag 16 april 2003 18:30 schreef Jummy het volgende:[..]
Veni vidi vici.
Dat staat ook op mijn pakje sigaretten. Maar ik heb nooit Latijn gehad, dus ik weet niet wat het is...
quote:Idd, en bij Asterix en Obelix hebben ze er: 'Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet' van gemaakt
Op woensdag 16 april 2003 22:01 schreef WauseWillem het volgende:[..]
Volgensmij is het een quote van Julius Ceasar, en betekent het: 'Ik kwam, ik zag en ik overwon'
quote:hier nog 1
Op maandag 14 april 2003 22:37 schreef DeWaasheid het volgende:
ik vin die van mij maar stom
quote:yeah.
Op dinsdag 15 april 2003 11:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Hey, je leeft nog!
Ik vind sommige sig's op dit forum wel leuk en orgineel.
Maar ik kan me dood ergeeren aan die sig's met linkjes er in naar persoonlijke zooi enzo
daar in inderdaad het huisje voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |