[ontopic]...
Verveeld, eenzaam, verdrietig... en vol van het eten...
En in een songtekst mood vandaag
[Dit bericht is gewijzigd door Rekkie op 06-07-2003 19:29]
quote:Same here...
Op zondag 6 juli 2003 19:38 schreef PECR het volgende:
verdrietig en vrolijk tegelijk
quote:knuffel lievie....niet teveel aan denken oke? en morgen gewoon lekker op vakantie gaan...en gewoon veel leuke dingen doen, niet teveel nadenken...en lekker uitrusten!! ik ga je wel missen hoor!! maar heel veel veel plezier!!
Op zondag 6 juli 2003 19:39 schreef devv05 het volgende:[..]
Same here...
ontopic: ik voel me wel goed...nog 6 dagen werken en dan heb ik ook vakantie....lekker 3 weken echt helemaal niets doen wat moet...alleen de dingen doen die ik wil doen
quote:Sorry maar dit vind ik wel heel romantisch en lief klinken . Als ze dan nog niet voor de bijl gaat dan weet ik het niet.
Op zondag 6 juli 2003 20:17 schreef bassiebas het volgende:
Duf.. Vanmiddag paar alcholische versnaperingen op waardoor ik in slaap viel.. 2 x wakker geroepen en nog een avond te gaan met t nodige bier. Verder denk ik steeds aan dezelfde dame waar ik onbewust al jaren naar verlang en ik af en toe heel goed contact heb en dan weer nie. In mjn hoofd spookt een (liefdes)brief naar haar welke ik op kort termijn toch maar eens moet opschrijven.
quote:[Offtopic] Ik hoop het ook [/Offtopic]
Op zondag 6 juli 2003 20:19 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Sorry maar dit vind ik wel heel romantisch en lief klinken . Als ze dan nog niet voor de bijl gaat dan weet ik het niet.
Verder voel ik me eigenlijk wel lekker. Druk op me werk, maar neit te, en een vooruitzicht naar een heerlijke vakantie. Mijn huisje zal met een maand of 2 3 ook wel helemaal klaar zijn en daar kan k al helemaal niet op wachten...
ik weet niet wat ik voel (in de liefde)
ik weet hoe ik me voel (gewoon) namelijk: klote... verward. na denkend, geen zin meer hebbend in school enz
het gaat dus verrot, al heb ik wel paar gezellige dagen gehad.
Een goed gesprek gehad met mijn maatje. Dat was ook wel fijn. Nu maar effe douchen en dan slapen maar.
quote:en wie moet dan MODden?
Op zondag 6 juli 2003 20:56 schreef Frenkie het volgende:
Na een halve dag reggae voel ik me wel flexodusEen goed gesprek gehad met mijn maatje. Dat was ook wel fijn. Nu maar effe douchen en dan slapen maar.
Aan de andere kant... Voel ik aan mezelf dat het misschien iets te veel was van het goeie.. Voel me moe.. Down... Eigenlijk wil ik met rust gelaten worden.. Of gewoon in de armen van mn man liggen en dat hij me vertroeld..
quote:ik doe dat er bij natuurlijk
Op zondag 6 juli 2003 20:58 schreef Xilantof het volgende:[..]
en wie moet dan MODden?
quote:in je slaap, met complete desktop op je buik..... zal er leuk uitzien
Op zondag 6 juli 2003 21:01 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik doe dat er bij natuurlijk
* Xilantof wil daar wel een foto van zien
quote:dat zag ik
Op zondag 6 juli 2003 21:40 schreef Xilantof het volgende:[..]
in je slaap, met complete desktop op je buik..... zal er leuk uitzien
* Xilantof wil daar wel een foto van zien
edit: en daaruit vloeit dus voort de gedachte waarom ik me er nog zo druk over zou maken en of ze niet gewoon moet degraderen naar de afdeling 'gewone vriendinnen' aangezien ik blijkbaar niet zoveel voor haar beteken als zij voor mij
ergo: ik voel me confused momenteel
dit word nog wat de komende dagen
quote:hey lieve meis, als het maar gezellig was toch? en ookal was het niet altijd leuk....ik zie je hopelijk snel weer!! ik mis je best wel beetje....
Op zondag 6 juli 2003 22:20 schreef diannetjhu het volgende:
We zijn nog steeds brak van het feit dat we vannacht echt teveel gedronken hadden... en nog steeds in de war en constant half aan het dromen over een bepaalde lieve, verschrikkelijk mooi, grappige, leuke jongen![]()
dit word nog wat de komende dagen
ontopic...ik ben moe...morgen een gesprek over mijn proeftijd...eng...straks zeggen ze dat ik beter kan stoppen...misschien is dat ook wel beter....op deze manier hou ik het denk ik ook niet lang meer vol...ik ben steeds zo moe....volgens mij kan ik het gewoon nog niet aan om op mezelf te wonen en fulltime te werken....vooral ook omdat mijn vrienden niet in zutphen zitten...en ik als enigste wel....want ik heb mijn vrienden wel nodig...maar veel minder tijd voor ze nu...ik kan niet zo maar een avondje naar apeldoorn, omdat ik ook weer optijd naar bed moet...en daar baal ik best wel van....
Tentamen van morgen wordt kut echter....
quote:Iedereen mag huilen.....
Op zondag 6 juli 2003 23:21 schreef tong80 het volgende:
Mag een Tong huilen ?
* Rekkie heeft dat vanavond ook gedaan
quote:k*tgevoel, herken dat wel een beetje (veel zelfs) momenteel...
Op zondag 6 juli 2003 23:51 schreef miendobbelsteen het volgende:
Shit
Voel me dik en lelijk.
Mijn ex wil me niet en ik mis een vriend met wie de vriendschap sinds een maand stuk is![]()
En verdrietig omdat niemand me begrijpt![]()
Ben mezelf een beetje kwijt, mijn hoofd is 1 grote puinhoop.
Heel veel mensen denken dat geld gelukkig maakt, of macht geeft. Andere mensen vinden weer dat wijsheid macht geeft, allemaal uitspraken die misschien wel waar kunnen zijn, maar wat heb je aan macht ? Als je dan macht hebt, wat dan ? Misschien wil de mens macht hebben om alles te kunnen doen wat ze willen ? Of misschien is het wel dat de mens nooit te vreden zal zijn. Ik denk dat laatste....
Iemand die de lotto invult zal nooit tevreden zijn, omdat die hoopt op die 14 miljoen of welk hoog bedrag ook, en waarom ? Om je leven makkelijker te maken ?
Als je tevreden bent met wat je al hebt dan kun je je leven zo makkelijk mogelijk maken.
Helaas ligt dat bij sommige dingen anders...
Liefde kun je niet winnen door een lootje in te vullen of te kopen. Liefde is op vandaag ook erg moeilijk vinden onder de mensen omdat ze bezig zijn om meer geld te verdienen om meer en meer en meer.....
Maar ze verliezen liefde en houden van uit het oog...
Tuurlijk houden ze nog wel van iemand, hun ouders die ze weken niet zien en als op eens geld nodig hebben de deur plat lopen. Of de broer die in het ziekenhuis ligt dood te gaan, maar je hebt geen tijd voor um omdat je op het randje staat van een nieuwe en hogere functie bij je baas. Of je huisdier die je hebt aangeschaft, alleen maar omdat je je eenzaam voelt.
Vroeger vond ik eenzaam zijn niet erg, nu ga ik er kapot aan. Wie weet hoe lang ik er nog mee moet zien te leven.
Het leven is als een dauwdruppel op een lotusbloem, alleen mijn lotusbloem is uitgebloeit.
quote:Nee geen hond die het leest.
Op maandag 7 juli 2003 00:15 schreef ArmaniMania het volgende:
Meer dan 6 miljard mensen op de wereld, en 1 persoon die zich hier eenzaam voelt en het even van zich afschrijft. Boeit dat nou iemand ? Natuurlijk niet !
quote:Ik kan je wel vinden in je verhaal, goed neergezet, sterkte
Op maandag 7 juli 2003 00:15 schreef ArmaniMania het volgende:
Meer dan 6 miljard mensen op de wereld, en 1 persoon die zich hier eenzaam voelt en het even van zich afschrijft. Boeit dat nou iemand ? Natuurlijk niet ! 6 miljard andere mensen hebben ook hun zorgen.Heel veel mensen denken dat geld gelukkig maakt, of macht geeft. Andere mensen vinden weer dat wijsheid macht geeft, allemaal uitspraken die misschien wel waar kunnen zijn, maar wat heb je aan macht ? Als je dan macht hebt, wat dan ? Misschien wil de mens macht hebben om alles te kunnen doen wat ze willen ? Of misschien is het wel dat de mens nooit te vreden zal zijn. Ik denk dat laatste....
Iemand die de lotto invult zal nooit tevreden zijn, omdat die hoopt op die 14 miljoen of welk hoog bedrag ook, en waarom ? Om je leven makkelijker te maken ?
Als je tevreden bent met wat je al hebt dan kun je je leven zo makkelijk mogelijk maken.
Helaas ligt dat bij sommige dingen anders...Liefde kun je niet winnen door een lootje in te vullen of te kopen. Liefde is op vandaag ook erg moeilijk vinden onder de mensen omdat ze bezig zijn om meer geld te verdienen om meer en meer en meer.....
Maar ze verliezen liefde en houden van uit het oog...
Tuurlijk houden ze nog wel van iemand, hun ouders die ze weken niet zien en als op eens geld nodig hebben de deur plat lopen. Of de broer die in het ziekenhuis ligt dood te gaan, maar je hebt geen tijd voor um omdat je op het randje staat van een nieuwe en hogere functie bij je baas. Of je huisdier die je hebt aangeschaft, alleen maar omdat je je eenzaam voelt.Vroeger vond ik eenzaam zijn niet erg, nu ga ik er kapot aan. Wie weet hoe lang ik er nog mee moet zien te leven.
Het leven is als een dauwdruppel op een lotusbloem, alleen mijn lotusbloem is uitgebloeit.
-on-
Ik voel me moe, eg doelloos, ben kwaad, verdrietig en vanalles tegelijk.
En zoals regelmatig zie ik al mn nega dingen en niet eg veel posi
Tong gaat slapen.
Geeft een kus.
quote:slaap lekker en tot over 15 daagjes
Op maandag 7 juli 2003 00:56 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me moe...alleen...kheb t koud...ik wil morgen niet werken....eigenlijk heb ik gewoon helemaal nergens zin in....
ot: gemengde gevoelens over een toch wel leuk gesprek van vandaag.. zin om morgen naar turkije te gaan (15 dagen) maar zie er ook wel weer tegenop... Zal daar best wel moeilijk worden en ik zal een aantal mensen heel erg gaan missen...
quote:*knuffelt*
Op maandag 7 juli 2003 01:24 schreef matthijn99 het volgende:![]()
![]()
Als je ff tegen iemand aan wilt lullen, weet je m'n MSN te vinden hè?
Ik heb ineens allemaal tentamens gehaald waarvan ik het echt niet had verwacht.
Ik kan nu een beetje aan mijn vakantie beginnen. Morgen even foto's wegbrengen van het optreden, wat overigens ook erg geslaagd was. Alleen ruzie met mijn ex door wederzijdse koppigheid, maar goed ik kan er niet echt mee zitten.
Vandaag ook weer lekker gekookt. Dus zit ook goed vol en straks lekker slapen. Ja het bevalt me zo wel.
quote:thanks
Op maandag 7 juli 2003 01:24 schreef DarkElf het volgende:
quote:found
Op maandag 7 juli 2003 01:26 schreef Mini_rulez het volgende:
*knuffelt*Als je ff tegen iemand aan wilt lullen, weet je m'n MSN te vinden hè?
Zit hier nu lekker met een muziekje te werken. Mooi rustig
luisterde op weg naar school de CD van Veldhuis en Kemper..
erg veel is herkenbaar...
werd gelijk weer herinnerd aan allerlij dingen...
weer terug bij af, na mijn verjaardag
Straks even boodschapjes doen met een vriendin voor een etentje hier vanavond, .. en daarna door naar werk, voor mn eerste dag
Best een beetje zenuwachtig, maar merk het wel
zin om thuis met me nieuwe muismat (steelpad) te gaan gamen, maarjah, dat moet nog maar ff 4 uur wachten.
Knuf
Sla tentamen van vandaag maar over.... stomme oen die ik ben, te weinig voor gedaan. Concentreren op tentamen van morgen....
quote:Nou *dat* ook weer niet, hardsilencje.... kom, krijg je een knuffel van mij:
Voel me een mislukkeling
*knuf*
quote:Thanks again!
Op maandag 7 juli 2003 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Nou *dat* ook weer niet, hardsilencje.... kom, krijg je een knuffel van mij:*knuf*
quote:Hee, het is toch geen syndroom aan het worden he?
Down.
Heel Eindhoven voelt zich down geloof ik.
Boos over de gang van zaken bij de brigade waardoor er een post niet open is gegaan op een erg mooie en gevaarlijke stranddag...
zit nu lekker thuis, en ze zoeken het voor deze week maar lekker uit
quote:Ben ik het weer helemaal met je eens
Op maandag 7 juli 2003 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Machteloos...
Ik wou dat ik nou precies wist wat ik moet doen en zeggen om die mensen te helpen, maar dat weet ik niet. Ik kan alleen maar m'n best doen en improviseren.
Ik kan ook niets meer dan sterkte zeggen, ik ben ook maar een mens met problemen en zonder een papiertje dat zegt dat ik iemand advies mag geven.
*zucht*
Maarrrr.. gelukkig schijnt het zonnetje.
De woestijn trekt me niet.
Maar 'nu en dan zon',
zou heel fijn zijn.
ach en verder.. vrij weinig, ik heb niet zo'n boeiend leven
Ik ren me helemaal suf en kom om in het werk.
Nou, dit is genieten, zeg,
kan ik straks op mijn werk weer een beetje uitrusten.
Ofzo.
Vanochtend vroeg met mijn zus mee naar schiphol gereisd om haar uit te zwaaien (al om 5 uur opstaan ) , daarna meteen met de nodige ns vertragingen door naar nijmegen en heb mijn laatste gesprek gehad. Net bezig geweest met voorbereidingen voor stage en scriptie maar dat zit me in mijn hoofd niet mee, moet zoveel regelen
Maak mezelf er helemaal gek mee, terwijl dat vast weer eens niet nodig is.
ben nog aan het twijfelen over hoeveel waarde ik eraan moet hechten
verder wel okeej
quote:
Op maandag 7 juli 2003 15:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb heerlijk uitgeslapenen zit ook heerlijk in mijn vel. Ook de gezondheid van mijn poezebeest is weer optimaal, wat me ontzettend blij stemt. Ze kotst niet meer ons hele huis onder en dus hoef ik niet meer constant achter haar aan te rennen om het schoon te maken. Superfijn, gezellig weekend gehad waarin ik me geen moment verveeld heb en geweldige mensen om me heen heb gehad. Ik zag ook dat iedereen het naar zijn zin had en dat maakte me nog blijer. En woensdag zie ik ze allemaal weer
![]()
We hebben het ook heel fijn gehad bij jullie, zoals altijd.
quote:[offtopic]
Op maandag 7 juli 2003 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Volkomen kut.
En benieuwd welke lolbroek hier leuk dacht te zijn door de link naar mijn webspace te verspreiden...
Ging het net op school gebied weer wat beter, gaat het op een ander gebied weer klote...
Soms ben ik echt zo stom, het is allemaal m'n eigen schuld... *sukkel*
En dit is al de 2e keer dat ik het zo doe, waarom leer ik niet van mijn fouten?
dus school gaat wel goed...
alleen al het andere wat je kan bedenken niet!!
voel me klote...
te veel tegenschreidigheden, te veel rare gevoelens , te veel gedachten, te veel twijfels.......
Kut.
Trouwens, nog niet iedereen klaar met school? Ik ben blij dat ik mn uitlslag al weet en het gezeik verder 8er de rug is zodat ik me daar iig niet meer druk om hoef te maken!
Ik voel me erg eenzaam, ondanks dat ik nog heel wat mensen heb... De misschien wel belangrijkste ben ik wel gewoon kwijt, en dat slaat terug op al de rest.
In puin gereden rug van 10 jaar geleden speelt op.
Captain_Chaos trekt krom..........
zucht
*zucht*
quote:grutjes jij ook al
Op maandag 7 juli 2003 22:31 schreef ThE_ED het volgende:
geil
quote:Geil!
Op maandag 7 juli 2003 22:48 schreef Frenkie het volgende:
grutjes
quote:Ik weet niet waarvan.. wel goed weekend gehad, misschien daarom..
Op maandag 7 juli 2003 22:48 schreef Frenkie het volgende:[..]
grutjes jij ook al
bij mij komt het denk ik door de warmte, het terasje van net en het gesport
ontopic: mwah, twil nie opschieten...
quote:Ik al niet meer
Op maandag 7 juli 2003 23:15 schreef zwaaibaai het volgende:
is iedereen geil vandaag?ontopic: mwah, twil nie opschieten...
Was aan het chatten, heel gezellig, met het meisje waar ik stiekem erg bijna-verliefd op ben, komt mijn huisgenootje thuis die ik snel ff wilde spreken, dus ik tik in: "brb, roommate is home", ik kom 2 luttele minuten later terug: is ze gvd offline gegaan zonder welterusten te zeggen!!!!!!!!!!
%^&@*(#*( ^T@#*@#* en nog eens &#^@@*#&#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en martijn gaat morgen weg, en ik ga hem heel erg missen en ik ben echt heel erg moe dus zo maar op bed.
En eeeecht zin aan vakantie, maar daarentegen heb ik nog niet echt plannen voor in de vakantie
dus kan wel wat beter
quote:Ahw 't zit je ook nie eg mee is 't wel...
Op maandag 7 juli 2003 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Wel %$^&*(@#!!!!!!!!!!!!!!!!!Was aan het chatten, heel gezellig, met het meisje waar ik stiekem erg bijna-verliefd op ben, komt mijn huisgenootje thuis die ik snel ff wilde spreken, dus ik tik in: "brb, roommate is home", ik kom 2 luttele minuten later terug: is ze gvd offline gegaan zonder welterusten te zeggen!!!!!!!!!!
%^&@*(#*( ^T@#*@#* en nog eens &#^@@*#&#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Hey lieverd..
Op maandag 7 juli 2003 23:52 schreef diannetjhu het volgende:
.. Ik vind mezelf een egoistische, stomme trut. Geen wonder dat mensen geen vrienden met mij willen zijn, ik ben alleen maar met mezelf bezig. Bah. Ik walg van mezelfen martijn gaat morgen weg, en ik ga hem heel erg missen en ik ben echt heel erg moe dus zo maar op bed.
ot: Ga zo richting schiphol, mn vlucht vertrekt om 05.00, dat wordt een nachtje doorhalen dus.. Wel zin in, maar ik zal ook een paar mensen heel erg missen wat ik wel minder en best wel moeilijk vind... Verder zal ik het ook wel moeilijk krijgen door herinneringen enzo, maargoed ik ga proberen te genieten... Positive thinking!!
Tot 22 Juli allemaal en een fijne vakantie gewenst
ontopic... ik moe en ga slapen, ook aan vakantie toe
knuf
Ik kan echt niet slapen ofzow..
nou ja.. kga wel een spelletje doen ofzow
Verder moet en zal ik deze week een liefdesbrief schrijven, hoe ouderwets dat ook is... K heb t eigenlijk retedruk.. Maar ja.. We komen er wel doorheen
quote:Ah, hardsilence, omstebeurten troosten elkaar he...
Ahw 't zit je ook nie eg mee is 't wel...
Maar dan sms je dr eventjes of zo. En is ze trouwens engels??
Misschien heb je wel eens replies gelezen van mij in soortgelijke topics. Als ik voor mezelf zou antwoorden, zou ik zeggen: "Ah joh, laat haar toch. Niet SMSsen, daardoor ga je veel te veel achter haar aan zitten, als een hondje. Ga slapen en zie morgen weer verder!"
Maar in het echt zat ik echt een minuut lang te koken achter mijn computer: "User is offline".... grrrrr!!! Maarja, ik ben niet zo'n SMS held, zou ik haar dan toch ff SMSsen? "Well, goodnight to you too..." zou ik dan schrijven. Ja, laat ik dat maar eens doen... ik heb al een jaar of wat niet geSMSed, ik heb er eigenlijk een hekel aan... laat ik de wijze raad van een vrouw/hardsilence maar eens volgen....
Ze spreekt een taal die ik niet spreek, vandaar dat we Engels praten... Kijk maar eens hier voor wat er allemaal al gebeurd is... sjah, ben er toch nog erg aan toe....
quote:Wow! ff heel het topic doorgeneusd
Op dinsdag 8 juli 2003 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, hardsilence, omstebeurten troosten elkaar he...Misschien heb je wel eens replies gelezen van mij in soortgelijke topics. Als ik voor mezelf zou antwoorden, zou ik zeggen: "Ah joh, laat haar toch. Niet SMSsen, daardoor ga je veel te veel achter haar aan zitten, als een hondje. Ga slapen en zie morgen weer verder!"
Maar in het echt zat ik echt een minuut lang te koken achter mijn computer: "User is offline".... grrrrr!!! Maarja, ik ben niet zo'n SMS held, zou ik haar dan toch ff SMSsen? "Well, goodnight to you too..." zou ik dan schrijven. Ja, laat ik dat maar eens doen... ik heb al een jaar of wat niet geSMSed, ik heb er eigenlijk een hekel aan... laat ik de wijze raad van een vrouw/hardsilence maar eens volgen....
Ze spreekt een taal die ik niet spreek, vandaar dat we Engels praten...
Kijk maar eens hier voor wat er allemaal al gebeurd is... sjah, ben er toch nog erg aan toe....
En dat 2 weken lang .
quote:Ja... maar ik bedacht me na het zenden dat het daar 1 uur 's nachts was.
Maar wow, je hebt dus gesmst?!
Nouja. Puinruimen doen we morgen wel. Welterusten lieve hardsilence.
En uiteraard de rest van Fok!
Vanavond opeens het briljante plan opgevat om mijn halletje knalblauw te schilderen.
Net klaar, en het is prachtig.
Alleen wel veels te wakker
prrrrr
quote:Ow god
Op dinsdag 8 juli 2003 02:29 schreef shmoopy het volgende:
Tevreden.Vanavond opeens het briljante plan opgevat om mijn halletje knalblauw te schilderen.
Net klaar, en het is prachtig.
Ontopic, wat beter nu ik een uurtje met mijn aan de foon heb gezeten.
Want vanavond was het echt shocking Bluezz
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 08-07-2003 02:39]
quote:Yep.
Op dinsdag 8 juli 2003 02:37 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ow god
PMS-blue denk ik zomaar
quote:Daar was ik al bang voor.
Op dinsdag 8 juli 2003 02:38 schreef shmoopy het volgende:Yep.
En de gang waar ie op uitkomt wordt zuurstokroze.
Uurtje aan de foon deed mij ook goed en ik ga zo tevreden slapen.
Toen ik dacht dat het goed ging had ik alleen maar meer hoop dat het goed ging. Maar afgezien van binnen veranderde er wezenlijk niks.
quote:Ik ook,
Op dinsdag 8 juli 2003 06:59 schreef Mike het volgende:
Moe.
En okee, en blij, en euh ... beetje onduidelijk.
en verder verandert er niets aan mijn denken,voelen en doen.....
lijkt wel of ik sommige dingen niet achterme kan laten, niet kan verwerken ofzo....
steeds de zelfde dingen die door mijn hoofd spoken
kortom....klote.
Ik voel me fris en fruitig. Gisteren goed bezig geweest en voor vandaag zit hetzelfde er weer in. Nu het einde in zicht is knal ik door mijn scriptie heen. Verder merk ik dat het verbeterde weer voor een nog beter humeur zorgt . Nu alleen nog dat meisje, dat ik vanochtend in de trein zag, vaker tegenkomen en ik ben een gelukkig man.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 08-07-2003 10:20]
ik ben zo blij alsk t tentamen afgeraffeld heb en vakantie heb
ook moest ik een datum vrijhouden van iemand, weet alleen niet meer wanneer handig
nu wel pauzuuhhh
quote:Ont-zet-tend gefeliciteerd Schaatblaapje!
Op dinsdag 8 juli 2003 11:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Woeiiiiiiiiiiii!Sorry.
Maar ik ben ohover! Eindelijk! Met leuke cijfers ook nog 's!
Ik ben blij
.
En nu even genieten van een twix.
Ik ga de hele dag schilderen, al ben ik zo brak als wat.
Bikkeltje.
quote:Ja, idd!
Op dinsdag 8 juli 2003 11:25 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
De woonkamer wordt toch wel kanariegeel he?
.
![]()
.
Pastelkanarie dan.
quote:gefeliciteerd
Woeiiiiiiiiiiii!Sorry.
Ik ben blij
.
ontopic: vanmorgen naar de notaris geweest, de nederlandse, nog 1 stap, de belgische notaris en alles is geregeld en dat geeft een goed gevoel
goede voornemen voor vandaag: niet aan albert denken
quote:Te laat, Ms. D.
goede voornemen voor vandaag: niet aan albert denken
Ik voel me vrij klote, weer een tentamen die ik niet ga halen over een uurtje....
quote:
Woeiiiiiiiiiiii!Sorry.
Ik ben blij
.
Ontopic: Moe (maar niet te erg), een beetje neutraal en benieuwd wat deze dag me gaat brengen.
quote:Nu je er toch bent!
Op dinsdag 8 juli 2003 13:38 schreef zonzonzon het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic: Moe (maar niet te erg), een beetje neutraal en benieuwd wat deze dag me gaat brengen.
Ik kan pas zondag komen omdat ik zaterdag een meeting in Den Haag heb! . Is dat erg?
Maar het gaat nu matig: Bak popcorn en zometeen ExistenZ kijken .
quote:oei, wel jammer, want ik ga woensdagochtend heeeeel vroeg weg, maar dan hebben we toch nog wel 2 1/2 dag.
Op dinsdag 8 juli 2003 13:39 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Nu je er toch bent!
Ik kan pas zondag komen omdat ik zaterdag een meeting in Den Haag heb!
. Is dat erg?
quote:ExistenZ
Maar het gaat nu matig: Bak popcorn en zometeen ExistenZ kijken.
Eten gaat echt superslecht Had net wel honger, eitje gebakken enzow, na 2 happen al totaal geen trek meer. Echt niet leuk gewoon. Eten is nu echt een vervelende verplichting, en ik moet mezelf echt dwingen om te eten
Verder voel ik me wel redelijk okay eigenlijk. Zo maar es opruimen en misschien een filmpje kijken ofzow.
quote:omg noep!
Op dinsdag 8 juli 2003 13:48 schreef zonzonzon het volgende:
ExistenZ![]()
ontopic, vinger doet pijn, stak hem in wat lijm van een paar honderd graden.
Ik heb gewoon zin in een overemotioneel liefdesdrama met een leuke (en goed uitziende, jammer dat ik geen Jude Law-films meer heb .) acteur erin.
Maarja, die heb ik niet. Alleen Moulin Rouge! komt ergens in de buurt maar dat is weer zo.. tja, sfeervol.
En daarom voel ik me nu kut, jezus wat ben ik een labiel rotmens .
Verder...gaat t wel.
quote:Top Gun roeleert wel
Op dinsdag 8 juli 2003 15:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Euh.Ik heb gewoon zin in een overemotioneel liefdesdrama met een leuke (en goed uitziende, jammer dat ik geen Jude Law-films meer heb
.) acteur erin.
Maarja, die heb ik niet. Alleen Moulin Rouge! komt ergens in de buurt maar dat is weer zo.. tja, sfeervol.
En daarom voel ik me nu kut, jezus wat ben ik een labiel rotmens
.
ikzelf: enorm moe, net gedouched en nu een stapel formulieren en shit uitzoeken
quote:Misschien trok zn pa de internet eruit omdat hij moest eten
Op dinsdag 8 juli 2003 17:17 schreef NemesisDivina het volgende:
zat ik net met mijn vriendje te chatten, gaat ie ineens weg zonder wat te zeggen. Jah hij had al gezegd dat hij moest eten, maar daarna waren we nog even wat aan het afspreken, en toen was hij ineens weg. Niet eens *kusje ik ga nu* ofzow.. maar gewoon ineens nix meer zeggen
Mijn huiskamer is gewoon te groot, ik ben nog niet eens halverwege en de kleur is niet naar m'n zin.
Dus moet ik morgen verder met die k*tkleur, en dan nog een keer eroverheen met de goede kleur.
Ow god, waar ben ik aan begonnen?
quote:Maar het wordt straks natuurlijk wel haske mooi.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:05 schreef shmoopy het volgende:
Nogal moe, en nogal teleurgesteld.Mijn huiskamer is gewoon te groot, ik ben nog niet eens halverwege en de kleur is niet naar m'n zin.
Dus moet ik morgen verder met die k*tkleur, en dan nog een keer eroverheen met de goede kleur.Ow god, waar ben ik aan begonnen?
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 18:05 schreef shmoopy het volgende:
Nogal moe, en nogal teleurgesteld.Mijn huiskamer is gewoon te groot, ik ben nog niet eens halverwege en de kleur is niet naar m'n zin.
Dus moet ik morgen verder met die k*tkleur, en dan nog een keer eroverheen met de goede kleur.Ow god, waar ben ik aan begonnen?
ontopic: het eten van mijn werk valt me zwaar, ik ben nu 10 kilo zwaarder of zo.....
quote:En dat doet R&P.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:11 schreef zwaaibaai het volgende:
![]()
quote:Mooi zo.
ontopic: het eten van mijn werk valt me zwaar, ik ben nu 10 kilo zwaarder of zo.....
Toch
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 18:27 schreef shmoopy het volgende:Toch
BS gefeli met overgaan
quote:Heel veel sterkte! Nog even doorzetten....
Op dinsdag 8 juli 2003 18:27 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb verdomme de blaren op m'n vingers staan, ik wil medeleven!
Met mij gaat het goed, nothing special.
quote:Goedzo matthijn, ben ik echt blij om
Op dinsdag 8 juli 2003 18:50 schreef matthijn99 het volgende:
Gaat alweer een stuk beter nu...
dank Mereltje, BlaatschaaP en Mini for always listening and helpingBS gefeli met overgaan
En ik ben ooohooover, woei.
Niet dat ik me daar nu ook maar een klein beetje beter door voel .
.
Ik zet zelfs weer eens Jeff Buckley - Hallelujah op.
Dat is echt lang geleden.. *zucht*
[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 08-07-2003 19:46]
Maar daar is ook alles mee gezegd. Voel me niet uitbundig goed of perfect.
Gewoon sterk en goed.
Als een stevig huis met stevige fundamenten dus
En nu ga ik denk maar film kijken.
Maar desondanks voel ik me toch wel erg lekker
Hoop dat dat wat beter wordt, als ik wat langer werk straks.
Bah.. Ik mis Tijn, wou dat ik Albert stom vond, dat zou makkelijker zijn, en ik heb zin bepaalde mensen uit te schelden. Zonder reden. Gewoon, omdat ik er zin in heb.. maar doe ik maar niet :/
blergh
en volgende week nog naar concert van robbie williams.. ook best zin in.
Knuf en iedereen alvast lekker slapen!
Heb net De Tweeling gekeken. Hele mooie maar ook zielige film. Daardoor dus verdrietig...
En dat gevoel blijft er dan in zitten en ga ik me ook om andere dingen verdrietig voelen...
*zucht*
quote:Xenia liefie...
Op dinsdag 8 juli 2003 23:27 schreef Xenia het volgende:
Ik voel me zo klote.
zal ik icq opstarten?
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 23:28 schreef shmoopy het volgende:
Xenia liefie...zal ik icq opstarten?
Ik wist niet dat je icq had. Ik heb het niet meer. Wel heel lief van je.
quote:shit, wat rot!
Op dinsdag 8 juli 2003 23:26 schreef DuchessX het volgende:
Senna heeft vanavond 2 epilepsie-aanvallen gehad, ik ben er héél erg van geschrokken; ik had geen flauw idee wat er gebeurde maar het was vreselijk eng om te zien. Tegelijkertijd ook het besef dat ik haar nooit kwijt wil![]()
Het heeft behoorlijk wat indruk op me achtergelaten
quote:mailen kan altijd, meis, als je dat wil
Op dinsdag 8 juli 2003 23:37 schreef Xenia het volgende:[..]
shmoopy. Dank je.
Ik wist niet dat je icq had. Ik heb het niet meer. Wel heel lief van je.
quote:Hey meid.. Een van mijn katten heeft ook epilepsie en ik weet pre-cies hoe moelijk het is om bij je liefje te zitten terwijl zij daar aan het schokken is.. Echt heel pijnlijk. Het enige positieve wat ik kan zeggen is dat het nu al 2 jaar geleden is dat dat ze haar eerste (en hevigste) epilepsieaanval kreeg.. en ze leeft nog
Senna heeft vanavond 2 epilepsie-aanvallen gehad, ik ben er héél erg van geschrokken; ik had geen flauw idee wat er gebeurde maar het was vreselijk eng om te zien. Tegelijkertijd ook het besef dat ik haar nooit kwijt wil![]()
Heel veel succes, geef 'r een knuffel .
quote:arm beestje, geef haar maar een enorm dikke zoen
Hoop dat het eenmalig was...
En nog is mijn baas niet tevreden met t resultaat van een offerte, maar k moet toch WAT?
Verder ben ik vol (valse) hoop dat ik de vrouw van mijn dromen weer eens ga ontmoeten binnenkort
quote:To bad that someone forgot to put the signs on my path of life
Op woensdag 9 juli 2003 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Het leven is simpel als je weet hoe je het moet leven.
En weer die wekker die om 5.30 gaat.
*argh*
quote:Wel fijn dat het zo klikt met je groepsgenootje, dan kun je elkaar wat makkelijker bijstaan. Of is de therapie zo intensief dat het wel moet klikken?
Op dinsdag 8 juli 2003 23:27 schreef DarkElf het volgende:
lekker anderhalf uur met mijn groepsgenootje aan de telefoon gehangen, erg gelachen
On-topic:
Ik ben hartstikke druk, maar voel (daardoor) top en superactief. Ik heb alleen mijn sociale leven voor de komende maand op moeten schorten, maar als alles goed gaat heb ik daarna genoeg tijd om dat weer in te halen. Ik ben nu in de avonduren en weekenden voornamelijk bezig met het studeren van vloeistofmechanica. Dat moet nu toch eens lukken (6 keer is scheepsrecht ). En dan houdt niets Ir. Peregrijn meer tegen......
....WERELDHEERSCHAPPIJ !! Hahahaha!
Sorry, ik liet me even gaan
P.S. Duch, sterkte. Is bekend waardoor die aanvallen veroorzaakt worden?
Dus ik geniet nu even door de muziek keihard aan te zetten en me werkelijk 0% aan te trekken van de rest van de wereld.
Het gaat wat beter dan gister.. maar nog steeds echt niet perfect .
verder voel ik me zwak
zowel fysiek als psychisch...
zwak omdat ik mijn problemen niet kan oplossen, zwak omdat ik niets kan uitzoeken..
Had gisterenavond de tijd niet in de gaten. Had eerst nog wat zitten werken en daarna nog mijn hele huis schoon gemaakt. Toen ik op de klok keek kwam ik er achter dat het al 2.30 uur was en ik moest om 6.30 uur weer opstaan.
volgens mij komt een vriendin van me vandaag of morgen ofzo terug, tenminste, dat hoop ik
ben voor de rest heel erg blij met m'n nieuwe muismat, die roeleert enorm. en 'k was voor de verandering op tijd vanochtend.
Net wakker, maar uitgeslapen voel ik me niet.
Verder ben ik zenuwachtig.. ik krijg een spannend bericht.
Niet alleen maar met zichzelf en hun (in tegenstelling tot het mijne) O zo belangrijke leven bezig zijn. Niet alleen maar doen alsof ik een of andere huishoudster ben die goed is voor de was, strijk, vreten en schoonmaak.......... En die alleen maar gedoogd wordt in huis omdat zo'n mien dobbelsteen nou eenmaal noodzakelijk is in het leven van 'zeer belangrijke' personen. Godverdomme, ik heb me nog nooit zo waardeloos en ongeliefd gevoeld.
Dat jullie het effe weten..... IK DOE ER NIET TOE!!
Waar is Dr. Phil als je hem nodig hebt?
Nog een halfuur, en dan eten!
Zodra de wereld stopt met draaien en pluizig aanvoelen ga ik me daar maar eens intensief over zitten schamen.
quote:Join the club.
Op woensdag 9 juli 2003 11:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Keelpijn is niet oke
quote:bij mij is het precies andersom
Op woensdag 9 juli 2003 10:37 schreef Frenkie het volgende:
best oke, mij beeld van een bepaalde situatie wordt met de dag duidelijker
per dag ga ik er steeds minder van snappen
maar ok, straks vol goede moed weer naar het werk en hopen dat ik het vanavond wat beter aan zal kunnen.
Fijne dag toegewenst allemaal
quote:Ik zeg ook niet dat ik het snap. Ik heb echter besloten om niet af te wachten, maar mijn eigen pad te kiezen en het wordt steeds duidelijker hoe en wat zeg maar. Ik vind het eigenlijk wel best zo
Op woensdag 9 juli 2003 11:39 schreef Xilantof het volgende:[..]
bij mij is het precies andersom
per dag ga ik er steeds minder van snappen
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 09-07-2003 12:25]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |