abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:05:18 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_10721845
Ken je dat gevoel, dat als iemand die je erg leuk vindt online springt, je jezelf ontzettend moet inhouden om niet meteen een berichtje te sturen. Na vijf minuten gewacht te hebben stuur je toch maar een berichtje.... je wacht... en de ander gaat na enkele minuten weer offline.

ARGH!

Confidence through competence
pi_10721883
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ken je dat gevoel, dat als iemand die je erg leuk vindt online springt, je jezelf ontzettend moet inhouden om niet meteen een berichtje te sturen. Na vijf minuten gewacht te hebben stuur je toch maar een berichtje.... je wacht... en de ander gaat na enkele minuten weer offline.

ARGH!

hihi. hopen dat de stroom is uitgevallen!
pi_10721947
Die gaat dan niet op offline, maar op invisable...
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:11:37 #4
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_10722023
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:08 schreef schwa78 het volgende:
Die gaat dan niet op offline, maar op invisable...
Nee nee, dat is de blokkeer/ignore knoppie
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_10722052
Inderdaad; of het gesprek komt totaal niet van de grond.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:12:46 #6
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_10722062
lol, goed topic, en wel herkenbaar van WAY BACK..
Je leeft maar één keer...
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:13:17 #7
55709 Stereotomy
pi_10722077
quote:
Nee nee, dat is de blokkeer/ignore knoppie
En bedankt he jongens....

Nee, maar op zich heb ik dat ook wel eens, dat ik achteraf pas door heb dat iemand een berichtje heeft gestuurd... kan me niet voorstellen dat ze me expres wegklikt.

[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 27-05-2003 23:14]

pi_10722082
quote:

ARGH!

ja

ken je ook het gevoel dat iemand totaal niet begrijpt wat je tikt en dus niet weet met wat voor emotie je iets schrijft?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:16:51 #9
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_10722173
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:13 schreef Skinkie het volgende:

[..]

ja

ken je ook het gevoel dat iemand totaal niet begrijpt wat je tikt en dus niet weet met wat voor emotie je iets schrijft?

MSN en ICQ zijn sowiso niet geschrikt om emoties over te brengen omdat de toon van zinnen of woorden waar meer achter gezocht moet worden moeilijk te bepalen is.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:17:44 #10
55709 Stereotomy
pi_10722201
quote:
Ken je ook het gevoel dat iemand totaal niet begrijpt wat je tikt en dus niet weet met wat voor emotie je iets schrijft?
Ja. Ik heb haar leren kennen bij een studentenevenement (honderden mensen) die ik heb georganiseerd, heb daar wel meer mensen leren kennen. Gisteren was ik nog met haar aan het kletsen, over vakanties enzo. Vroeg haar hoe ze het zou vinden als ik bij haar langs zou gaan. Zij had eerst zoiets van "ha ha ha waarom bij mij, je hebt toch genoeg mensen bij wie je op bezoek kan gaan na het evenement, je maakt een grapje zeker" en ik moest echt moeite doen voordat ze het door had dat ik serieus was. En toen vond ze het gelukkig wel een leuk idee. Argh.
pi_10722650
LOL... heb ik af en toe ook maar meer uit nieuwsgierigheid naar de belangstelling van hun kant.
Ik sta meestal op 'away' en ga dan op online na een tijdje als iemand online is...kijken of ze uit zichzelf praat
pi_10723415
Ik hoop morgen op een groen poppetje...

Vanmiddag was ze 1 seconde online. Had het waarschijnlijk te druk

woensdag 28 mei 2003 @ 00:06:45 #13
42381 CvB
handles your hunger better
pi_10723446
Kweenie of ze breedband heeft of niet, ik heb namelijk heel vaak dat iemand met een analoge modem nog een tijdje in mijn online lijst blijft staan nadat diegene offline is gegaan, wat verklaart waarom je geen reactie terugkrijgt.
Vind ik
pi_10723471
Ik neem aan dat ze op een onderwijsinstelling wel breedband zullen hebben
pi_10723799
jah helaas heb k dat gevoel ook wel, alz die gene online komt hoop je gewoon dat zei tegen je reageert, maar alz ze dat na 5 min niet tegen je doet, moet je zelf doen
Aap uit de mouw
  Milf woensdag 28 mei 2003 @ 00:28:40 #16
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_10723854
als ik online kwam kreeg ik meteen berichtje ( en een bonkend hart) van mijn lieffie

en andersom natuurlijk

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_10724135
Ken ut gevoel ja.
Werd zo erg dat ik uiteindelijk haar maar van me lijst afgegooid heb.
Kon er niet meer tegen hoe ze me gevoelens altijd overhoop gooide door alleen maar online te gaan..
Ik snap mezelf niet meer...
  woensdag 28 mei 2003 @ 01:00:26 #18
55709 Stereotomy
pi_10724421
quote:
Ken ut gevoel ja.
Werd zo erg dat ik uiteindelijk haar maar van me lijst afgegooid heb.
Kon er niet meer tegen hoe ze me gevoelens altijd overhoop gooide door alleen maar online te gaan..
Ik snap mezelf niet meer...
Nou, dat vind ik wel erg rigoreus.... wist je zeker dat het niks zou worden met haar dan?

Op dit moment weet ik zeker dat ze me gewoon wel leuk en aardig vind, maar of er iets meer is.... ik heb me al tevaak in zulke dingen vergist om daar nu een uitspraak over te doen. Gebrekkige mensenkennis eh.

Ik ga nu slapen, ik laat Trillian aan staan, kan ik later nog teruglezen op de logs of ze nog online is gekomen. Ha ha ha. Obsessed.... slaap lekker allemaal!

pi_10724855
Nou het kon gewoon niet.
Ze woont in zweden, nog nooit in echt gezien, etc etc.
Ik hield meer van haar dan wie dan ook op deze planeet
Mjah tis jou topic dus laat ik het nie teveel vol spammen
pi_10725678
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
MSN en ICQ zijn sowiso niet geschrikt om emoties over te brengen omdat de toon van zinnen of woorden waar meer achter gezocht moet worden moeilijk te bepalen is.
Ik heb jarenlang contact gehad met mensen via ICQ en sinds een jaar ongeveer met MSN en ben het dus niet met je stelling eens. Tis wel even een kwestie van niet TEsnel reageren en niet TE veel achter het geschrevene te zoeken..elkaar eerst als virtueel persoon leren kennen en dan is er echt wel veel gevoel over te brengen..

Enne, door de woorden van mijn (huidige en eerste vriendin) goed te intepreteren heb ik dus nu..ehhh..laten we het maar verkering noemen...

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:09:09 #21
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_10726290
Mwa, daar heb ik eigenlijk nooit zo bij nagedacht. Als er iemand online springt die ik graag spreek, dan zeg ik natuurlijk wel iets. Maar ik houd er geen timer bij & zit ook niet ongeduldig te wachten tot diegene mij aanspreekt.
(Un)masking for the greater good.
pi_10726325
Jah, dat ken ik wel... Dan heb je de halve dag zitten wachten tot ze online komen, en dan durf je zelf niks te zeggen om niet opdringerig te lijken, of omdat je geen goede 'openingszin' hebt. En als je dan net al je moed bij elkaar geraapt hebt, gaat diegene weer offline.
Dat vind ik trouwens minder erg dan wanneer het gesprek na 2 minuten helemaal stilvalt. Da's echt genant, dan krijgen ze misschien ook nog een slechtere indruk van je.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:17:03 #23
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_10726407
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 23:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is daar prima voor geschikt, ligt dus meer aan jezelf dat jij dat niet kan niet aan MSN of ICQ
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:18:06 #24
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_10726422
quote:

ARGH!

Waarom zou je 5 minuten met opzet wachten?? Slaat toch nergens op

Misschien geef je de ander wel de indruk dat je niet echt staat te springen om te chatten

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 28 mei 2003 @ 09:22:16 #25
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_10726514
ja ik herken dat wel...van vroeger. dat is idd megafrustrerend. Als ik er over na ging denken vond ik het eigenlijk behoorlijk triest van mezelf dat ik de hele avond achter MSN of ICQ zat...te wachten tot die ene leuke persoon (hopelijk) online zou komen...en dan eerst wachten tot zij wat zou zeggen tegen mij....maar als dat niet gebeurde toch maar wat tegen haar zeggen...en als ze dan offline ging of invisible of whatever..weer teleurgesteld zijn. Uiteindelijk heb ik die programma's er maar af gegooit, en tegenwoordig bel ik gewoon...dat werkt een stuk fijner, weet je meteen waar je aan toe bent
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')