ARGH!
quote:hihi. hopen dat de stroom is uitgevallen!
Op dinsdag 27 mei 2003 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ken je dat gevoel, dat als iemand die je erg leuk vindt online springt, je jezelf ontzettend moet inhouden om niet meteen een berichtje te sturen. Na vijf minuten gewacht te hebben stuur je toch maar een berichtje.... je wacht... en de ander gaat na enkele minuten weer offline.ARGH!
quote:Nee nee, dat is de blokkeer/ignore knoppie
Op dinsdag 27 mei 2003 23:08 schreef schwa78 het volgende:
Die gaat dan niet op offline, maar op invisable...
quote:En bedankt he jongens....
Nee nee, dat is de blokkeer/ignore knoppie
Nee, maar op zich heb ik dat ook wel eens, dat ik achteraf pas door heb dat iemand een berichtje heeft gestuurd... kan me niet voorstellen dat ze me expres wegklikt.
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 27-05-2003 23:14]
quote:ja
Ken je dat gevoel, dat als iemand die je erg leuk vindt online springt, je jezelf ontzettend moet inhouden om niet meteen een berichtje te sturen. Na vijf minuten gewacht te hebben stuur je toch maar een berichtje.... je wacht... en de ander gaat na enkele minuten weer offline.ARGH!
ken je ook het gevoel dat iemand totaal niet begrijpt wat je tikt en dus niet weet met wat voor emotie je iets schrijft?
quote:MSN en ICQ zijn sowiso niet geschrikt om emoties over te brengen omdat de toon van zinnen of woorden waar meer achter gezocht moet worden moeilijk te bepalen is.
Op dinsdag 27 mei 2003 23:13 schreef Skinkie het volgende:[..]
ja
ken je ook het gevoel dat iemand totaal niet begrijpt wat je tikt en dus niet weet met wat voor emotie je iets schrijft?
quote:Ja. Ik heb haar leren kennen bij een studentenevenement (honderden mensen) die ik heb georganiseerd, heb daar wel meer mensen leren kennen. Gisteren was ik nog met haar aan het kletsen, over vakanties enzo. Vroeg haar hoe ze het zou vinden als ik bij haar langs zou gaan. Zij had eerst zoiets van "ha ha ha waarom bij mij, je hebt toch genoeg mensen bij wie je op bezoek kan gaan na het evenement, je maakt een grapje zeker" en ik moest echt moeite doen voordat ze het door had dat ik serieus was. En toen vond ze het gelukkig wel een leuk idee. Argh.
Ken je ook het gevoel dat iemand totaal niet begrijpt wat je tikt en dus niet weet met wat voor emotie je iets schrijft?
Vanmiddag was ze 1 seconde online. Had het waarschijnlijk te druk
en andersom natuurlijk
quote:Nou, dat vind ik wel erg rigoreus.... wist je zeker dat het niks zou worden met haar dan?
Ken ut gevoel ja.
Werd zo erg dat ik uiteindelijk haar maar van me lijst afgegooid heb.
Kon er niet meer tegen hoe ze me gevoelens altijd overhoop gooide door alleen maar online te gaan..
Ik snap mezelf niet meer...
Op dit moment weet ik zeker dat ze me gewoon wel leuk en aardig vind, maar of er iets meer is.... ik heb me al tevaak in zulke dingen vergist om daar nu een uitspraak over te doen. Gebrekkige mensenkennis eh.
Ik ga nu slapen, ik laat Trillian aan staan, kan ik later nog teruglezen op de logs of ze nog online is gekomen. Ha ha ha. Obsessed.... slaap lekker allemaal!
quote:Ik heb jarenlang contact gehad met mensen via ICQ en sinds een jaar ongeveer met MSN en ben het dus niet met je stelling eens. Tis wel even een kwestie van niet TEsnel reageren en niet TE veel achter het geschrevene te zoeken..elkaar eerst als virtueel persoon leren kennen en dan is er echt wel veel gevoel over te brengen..
Op dinsdag 27 mei 2003 23:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
MSN en ICQ zijn sowiso niet geschrikt om emoties over te brengen omdat de toon van zinnen of woorden waar meer achter gezocht moet worden moeilijk te bepalen is.
Enne, door de woorden van mijn (huidige en eerste vriendin) goed te intepreteren heb ik dus nu..ehhh..laten we het maar verkering noemen...
quote:Is daar prima voor geschikt, ligt dus meer aan jezelf dat jij dat niet kan niet aan MSN of ICQ
Op dinsdag 27 mei 2003 23:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
MSN en ICQ zijn sowiso niet geschrikt om emoties over te brengen omdat de toon van zinnen of woorden waar meer achter gezocht moet worden moeilijk te bepalen is.
quote:Waarom zou je 5 minuten met opzet wachten?? Slaat toch nergens op
Misschien geef je de ander wel de indruk dat je niet echt staat te springen om te chatten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |