Soetaers, De Witte , Vreven , Mampaey zijn natuurlijk ook geen toppers hč.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat zijn "goede belgen" ? Ook zo'n vraag hé , ik zie dat er heel wat Belgen zijn die in Nederland vlot in eerste klasse meedraaien of meedraaiden (Soetaers, De Witte , Vreven , Mampaey , ... ) die in Belgie totaal niet aan de bak kwamen.
Omgekeerd zie je over de jaren heen dat spelers die in Belgie toppers waren zoals bv een Mark Degryse in Nederland ook niet aan de bak kwamen.
Net als je ziet dat Nederlandse toppers die met veel bravoure naar Belgie werden gehaald (zoals bv Taument destijds bij Anderlecht) falikant faalden.
Zoals ik hier al zei , zeggen dat het niveau in het ene land hoger is is gewoon onzin , er is alleen een enorm verschillende manier van spelen, in Belgie is het hard, verdedigend en fysiek voetbal , in Nederland technisch, aanvallend en verfijnd , maar of het niveau daarom momenteel hoger is ? Dat is onzin en dat bewijzen bv de uefa rankings ...
Als er nu iemand is die niet bezig is over "wij zijn de beste" dan ben ik het toch wel zeker, ik zeg juist dat er in beide landen op een bijna totaal andere manier wordt gevoetbald, maar dat dit niet noodzakelijk een verschil in niveau hoeft te betekenen ...quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Soetaers, De Witte , Vreven , Mampaey zijn natuurlijk ook geen toppers hč.
Maar laten we ook maar ophouden met deze 'wij-zij-de-beste"onzin.
Wesley schiet dit weekend er weer ee paar bij in.
Staat er dan "Houd eens op met die 'wij-zijn-de-beste'onzin?"quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als er nu iemand is die niet bezig is over "wij zijn de beste" dan ben ik het toch wel zeker, ik zeg juist dat er in beide landen op een bijna totaal andere manier wordt gevoetbald, maar dat dit niet noodzakelijk een verschil in niveau hoeft te betekenen ...
Ja, die was natuurlijk de Den Bosch verdediging aan het afleiden, terwijl De Jong en Grygera aan het scoren waren, duhquote:Op zondag 19 september 2004 16:07 schreef ASSpirine het volgende:
2 verdedigers hebben gescoord
en waar is die van pure spits Sonck?
quote:Sonck zieht aus 25 Metern ab - fünf Meter am Tor vorbei.
Laten we hopen van niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:55 schreef Radegast het volgende:
Moet te doen zijn tegen het zooitje ongeregeld van Bert...
Voor bdm ook hoor.... die hoort ergens thuis bij een semi-topploeg.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Leuk voor Wesley, die twee goals. Hij blijft echter ongeschikt voor Ajax.
bdm?quote:Op maandag 7 februari 2005 17:59 schreef P4nic het volgende:
[..]
Voor bdm ook hoor.... die hoort ergens thuis bij een semi-topploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |