Hoe kan hij dan ondergewaardeerd zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef BramKVO het volgende:
terwijl hij van de pers, medemaats en trainers alle lof krijgt. Zwaar ondergewaardeerde speler.
bij het publiek misschien ...?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan ondergewaardeerd zijn?
Ja bij het Ajax en Feyenoord publiek, maar dat is bijna met alle spelers zo, ook vice versa.quote:
Dat laatste maakt hem alleen maar beterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:06 schreef BramKVO het volgende:
Opmerkelijk dat sommigen hier Simons de grond inboren terwijl hij van de pers, medemaats en trainers alle lof krijgt. Zwaar ondergewaardeerde speler. Moest hij de grote bek van een hollander hebben, hij zat nu al bij Real Madrid.
Nee, Simons wordt in Eindhoven zeker wel gewaardeerd. Ik vind hem ook erg goed, hele nuttige speler.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja bij het Ajax en Feyenoord publiek, maar dat is bijna met alle spelers zo, ook vice versa.
Ik heb niet het idee dat hij door de PSV Supporters wordt ondergewaardeerd.
Sonck gaat de Duivels wel even redden natuurlijk!quote:Oud-Ajacied Wesley Sonck is weer Rode Duivel
Datum: 5-okt-2007 15:49
Na zeventien maanden afwezigheid keert Wesley Sonck (foto)terug in de Belgische selectie. Sonck verkaste eind augustus naar Club Brugge na mislukte avonturen bij Ajax en Borussia Mönchengladbach. Bondscoach René Vandereycken haalde met Brian Vandenbussche, Gill Swerts, Timmy Simons, Jan Vertonghen en Moussa Dembélé vijf eredivisiespelers bij het keurkorps voor de EK-voorrondeduels tegen Finland (13/10) en Armenië (17/10). Maarten Martens ontbreekt omdat hij in de UEFA Cup-wedstrijd van AZ tegen Paços de Ferreira zijn hamstring blesseerde.
Dat is ondertussen wel even anders. Drie ultrabelangrijke goals voor Club en hij sleepte de Duivels ook nog eens voorbij Armenië.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:13 schreef BramKVO het volgende:
lol, op wat slaat dat zeg, speelde nog geen deftige match voor club ...
quote:Wesley Sonck wil gewoon in de spits van Club spelen
Het afgelopen seizoen keerde spits Wesley Sonck terug in de Belgische competitie. Hoewel de speler de voorbereiding niet geheel mee kon maken met zijn nieuwe club Club Brugge, was het seizoen ronduit teleurstellend te noemen. Sonck speelde echter niet altijd vanaf het begin, en werd bovendien regelmatig op de flanken geposteerd. De speler heeft dan ook een nieuw doel in de competitie, en een goed advies voor trainer Jacky Mathijssen.
"Als ik tegen mijn natuur moet spelen, is mijn rendement ondermaats. François Sterchele liep er op de flank ook niet altijd met zijn goesting bij. Ik wil oorlog maken binnen de zestien meter. Dat is mijn domein en nergens anders. Ik moet het doel kunnen ruiken," aldus de speler, die eerder voor Ajax uitkwam in Het Laatste Nieuws.
“Ik ben een aanvaller pur sang. Ik heb altijd maar één positie gespeeld. Het doel opzoeken is nu eenmaal mijn natuur. Iemand na bijna twaalf jaar topvoetbal andere opdrachten laten uitvoeren, levert zelden het verhoopte resultaat op. Ik moet er toch geen tekening bij maken dat ik liefst in een 4-4-2 speel?” Met de voorbereiding op het nieuwe seizoen is Sonck tot dusverre tevreden. “Het is lang geleden dat ik na zware inspanningen weinig of geen pijn voel. Een seizoen bij Genk onder Sef Vergoossen niet te na gesproken, is het de eerste keer dat ik trainingssessies van bijna drie uur meemaak. Het voelt alleszins niet ongemakkelijk aan.”
Bovendien is Club Brugge klaar voor het seizoen. Er is goed ingekocht, al moet het verlies van Francois Sterchele, die omkwam bij een verkeersongeluk, nog nadreunen in West-Vlaanderen. “Het tekort van vorig seizoen is opgevuld. Snelheid en actie maken op de flanken en de creativiteit ontbraken overduidelijk."
Bij de Rode Duivels is Sonck nog altijd niet tevreden met zijn rol. In de oefenwedstrijd in en tegen Italië kwam Sonck slechts enkele minuten in het veld. “Ik was daar niet blij mee. Omdat ik me goed had gemanifesteerd op training. De bondscoach zag dat ook, maar liet me toch op de bank starten. Als je jaren een vaste waarde bent geweest, zet je niet graag een stap opzij. Ik kan me daar niet bij neerleggen. Zeker niet voor jonge gasten die pas komen piepen. Ze hebben dan misschien wel meer talent, maar dan moet het er ook uitkomen. En dat is de voorbije interlands niet gebeurd.”
Hij is zowat het enige wat Club nog recht houdt dit seizoen , maar was toch ook alweer zijn blessuregevoelige zelf en een serieus tijdje out dit jaar ...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij lijkt weer helemaal opgebloeid te zijn in Brugge of niet? 12 goals alweer en gisteren schijnbaar eentje achter zijn standbeen langs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |