abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2001 @ 13:36:38 #26
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_799537
Dankje Downer! Ik wist dat het niet Jazzmataz was Jazzanova gaaf!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  donderdag 8 maart 2001 @ 16:54:54 #27
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_803181
Nog twee verzoekjes uit gesloten topics:
quote:
Op 07 maart 2001 14:08 schreef Godspeed het volgende:
Ik ben hopeloos op zoek naar de naam van een bepaald techno nummer. Dit nummer komt voor in de NY´s live mix van Sven Vath en Ryan Martin (rond 28 min uit mijn hoofd). De techno veranderd in een soort rap(breakbeat)-achtige beat, met een soort gerap er doorheen....en opeens valt hij bijna stil met een soort acid-achtig geluid...en dan ineens BOEM, BOEM, BOEM.....its een beetje vage omschrijving maar als je de mix kent weet je welk nummer ik bedoel....kent iemand toevallig ook de naam???

Thanx in advance.

quote:
Op 08 maart 2001 00:33 schreef brainovic het volgende:
Ik zoek een nummer, beetje trance/techno achtig, en het heeft als "tekst":
"Do you know where your children are at 6 o' clock in the morning?"
Iemand?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_804340
Laatste is "Theme from Discoteca" van Samantha Foo (=Soulwax)
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  zondag 22 juli 2001 @ 21:03:04 #29
9756 Dentist
Toept over...
pi_1254457
Ik zoek de naam/artiest van de achtergrondmuziek van de volgende trailer : http://www.powdermag.com/videos/highasf_skimovie.html

Bedankt,

Dentist

zondag 22 juli 2001 @ 21:18:00 #30
13830 supergirl
keep it real
pi_1254540
hellup
ik zoek al twee jaar !! naar een nummer en heb eigelijk de hoop al opgegeven maar goed dit is een laatste wanhopige poging :

het is een ballad van een man en het is gezongen in het programma van Gordon waar hij artiesten uitnodigd (ben naam ff kwijt, is al tijdje terug) Daar kwam ook Fran Drescher (the Nanny) en hij zong het tegen haar.
de woorden die ik mij nog herinner van het liedje zijn :

Caught in the rain,
on such a sunny day
nothing to ????
can't you see i trusted you

is een rustig, romantisch liedje wie o wie , zou ik echt heeeeeel blij mee zijn (SUPER blij )

zondag 22 juli 2001 @ 21:33:28 #31
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_1254602
quote:
Op zondag 04 maart 2001 13:14 schreef Trace het volgende:
Dacht dat ik een nummer zocht van Daft Punk(weet het niet meer zeker want nog niet gevonden) Zit dacht ik een gitaar loopje van Thunder in. Word af en toe gedraaid op radio 3
Aerodynamic of Digital Love

Beschrijf het nummer eens.. misschien weet ik het

Love will be my strongest weapon
pi_1254663
quote:
Op woensdag 07 maart 2001 09:46 schreef VictorVictor het volgende:
Ik zoek ook iets, namelijk twee cd's van Grace Jones genaamd Muse en Fame. Alleen de laatste kom ik wel eens tegen op eBay etc. voor belachelijk hoge prijzen. Heeft iemand toevallig een exemplaar liggen of kan iemand me zeggen waar deze cd's nog verkocht worden?
'Fame' is te leen bij de Centrale Discotheek Rotterdam. Kun je tegen geringe kosten lenen via je plaatselijke bibliotheek
Zie http://www.cdr.nl : JK75242 Jones, Grace Fame 7 februari 1995
'Muse' staat daar niet tussen. Waarschijnlijk dus niet uitgegeven in Nederland.
  maandag 23 juli 2001 @ 18:48:29 #33
9756 Dentist
Toept over...
pi_1261686
Niemand??!?

;'(

Dentist

dinsdag 24 juli 2001 @ 17:04:25 #34
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_1267532
Ik zoek ook nog een trance-nummertje dat ik laatst op 3FM hoorde. Het heeft als melodie het thema van "Africa" van Toto. Heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?

Alvast bedankt

"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_1268470
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 17:04 schreef Adagio het volgende:
Ik zoek ook nog een trance-nummertje dat ik laatst op 3FM hoorde. Het heeft als melodie het thema van "Africa" van Toto. Heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?
Dynamic Base - Africa misschien
_waste is a terrible thing to a mind_
  woensdag 25 juli 2001 @ 11:33:56 #36
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_1271244
Nee, helaas. Dat is ook wel een leuk nummer. Maar dat nummer wat ik hoorde is meer trance en bevat het melodietje van dat nummer "Africa" van Toto.

Toch bedankt iig

"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_1375841
Goedemiddag,
Ik zoek ook nog een nummertje. Ik ben zaterdag naar Dancevalley geweest en toen ik terugkwam had m'n buurjongen 't allemaal van TMF opgenomen, ik dus die 2 banden ff geleend. En toen lieten ze na ongeveer 1 uur een nummer van ferry corsten horen (ik meen dat 't zijn eerste nummer is maar weet 't niet zeker) en ondertussen dat je de muziek hoorde kreeg je allemal impressies van 't festival. Ik hoop dat iemand weet welk nummer dit is.
Bvd,

Lottum's Finest

zondag 12 augustus 2001 @ 16:04:46 #38
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_1396080
*Schop*
Love will be my strongest weapon
pi_1396153
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1396386
het nummer heet 'Myth' en het is van 'Gehennah', ik kan het nergens vinden niet op napster, gnotella, kazaa of winmx
heeft iemand het toevallig op cd ofzo? =]
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_1397964
paul simon- you can call me al
er is een trance versie van.
iemand een idee hoe die heet?
en van wie.
pi_1397985
kent iemand dat nummer van de reclame met de brandweerman van disaronno ammaretto?
pi_1398016
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 17:14 schreef Wisp het volgende:
het nummer heet 'Myth' en het is van 'Gehennah', ik kan het nergens vinden niet op napster, gnotella, kazaa of winmx
heeft iemand het toevallig op cd ofzo? =]
Audiogalaxy heeft hem wel hoor.
  zondag 12 augustus 2001 @ 21:33:20 #44
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_1398077
Ik zoek nog steeds het 'panfluit'-nummertje wat in vroeger dagen in Formule 1 is gebruikt bij de zogenaamde "Nieuwtjes" op RTL5. Het is ten eerste NIET Carlon - Salmarillia, het is een wat vriendelijker muziekje, zónder beat. Alleen maar panfluit-achtige toontjes, helaas kan ik 't niet voorzingen voor jullie
  zondag 12 augustus 2001 @ 23:22:03 #45
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1399175
?at??b]Op zondag 04 maart 2001 13:14 schreef Trace het volgende:[/b]
Dacht dat ik een nummer zocht van Daft Punk(weet het niet meer zeker want nog niet gevonden) Zit dacht ik een gitaar loopje van Thunder in. Word af en toe gedraaid op radio 3
[/quote]

Aerodynamic

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zondag 12 augustus 2001 @ 23:23:40 #46
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1399192
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 21:18 schreef smvs het volgende:
paul simon- you can call me al
er is een trance versie van.
iemand een idee hoe die heet?
en van wie.
Nogmaals: MDC - Sunny trumpets
[..]
  zondag 12 augustus 2001 @ 23:25:48 #47
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1399213
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 17:04 schreef Adagio het volgende:

Alvast bedankt

Justin K & DJ K Mixx - Northern lights (de 3FM plaat)

en deze heb je ook nog:

Eurobeatz - Africa 2000 (uitgebracht in '99)

Geen dank

[..]
  zondag 12 augustus 2001 @ 23:27:22 #48
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1399227
En ik ben op zoek naar een andere plaat die ze laatst draaiden op 3FM een trance mix van Van Halen's Jump en de artiestnaam was iets met "Project" geloof ik.

Ik ben bekend met de Busstop Remix (voor het geval dat mensen die gaan aanhalen )

[..]
  zondag 12 augustus 2001 @ 23:49:25 #49
12538 Horror_Partyjoke
I'm Sick Of It All :)
pi_1399401
hmmmmmz dit iz echt de ultieme topic voor mij haha, aangezien ik altijd veel te veel liedjez ken, maar nooit meer weet hoe ze heten. )
owkeej...
nummer 1: tiz van oasis, nogaaaal bekend en het heeft zo'n refreintje van WOOOHOOOOO (iedereen weet waarschijnlijk hoe het heet behalve ik ))
nummer 2: liedje van pennywise, heeft zo'n refrein van woooohooohohoooohooooo, wat iedereen dan meebleeert )
nummer 3: gaat ni over een liedje, maar ik lees tegenwoordig vanalles over een muzieksoort die Bubbling heet, alleen ik heb geen idee wat het iz...

Hoop dat iemand me hier verder mee kan helpen

you're just jealous because the little voices are talking to me
  maandag 13 augustus 2001 @ 06:19:31 #50
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1400776
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:49 schreef Horror_Partyjoke het volgende:
hmmmmmz dit iz echt de ultieme topic voor mij haha, aangezien ik altijd veel te veel liedjez ken, maar nooit meer weet hoe ze heten. )
owkeej...
nummer 1: tiz van oasis, nogaaaal bekend en het heeft zo'n refreintje van WOOOHOOOOO (iedereen weet waarschijnlijk hoe het heet behalve ik ))

"Klinkt" als Blur - Song 2, maar dat is niet van Oasis

nummer 2: liedje van pennywise, heeft zo'n refrein van woooohooohohoooohooooo, wat iedereen dan meebleeert )

Ik ken alleen Brohymn en ik denk dat je die bedoelt. Die bleeert iedereen mee. Is ook nog een remix op gebouwd door DJ Paul. (DJ Paul & Teenage Warning - Brohymn (This one is for you))

nummer 3: gaat ni over een liedje, maar ik lees tegenwoordig vanalles over een muzieksoort die Bubbling heet, alleen ik heb geen idee wat het iz...

Bubblin' is een "zwarte" muziekstijl die zich midden jaren 90 ff manifesteerde, gelijk weer verdween en nu weer terug is in de spotlight door o.a. Def Rhymz. Het kenmerkt zich op dit moment door een (klassieke) housemelodie te pakken en daar een breakbeat onder te zetten. Errug goedkope muziek.

Voorbeeld: Def Rhymz - Schudden, Def Rhymz - ze zitten me achterna, Naffie vs. the Moon - Blow up the speakers, Balou's - The launch

[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')