Nog even en ik flikker dat beest door het raam, ken ie buiten gaan stinken !
quote:eeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Op vrijdag 4 juli 2003 22:47 schreef gelly het volgende:
Dat beest loopt alles onder te scheitenNog even en ik flikker dat beest door het raam, ken ie buiten gaan stinken !
quote:Ik rook ze liever. Die kitten ging spontaan in een zware astma aanval toen ik hem een sigaret liet roken. Het mietje.
Op vrijdag 4 juli 2003 22:49 schreef Moonah het volgende:
Vind je het gek als jij hem sigaretten laat vreten?
Moet je zelf eens proberen, kijken hoe erg jij moet schijten dan.
Neem alsjeblieft nooit kinderen
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 04-07-2003 22:52]
quote:een korrel zout is niet genoeg.
Op vrijdag 4 juli 2003 22:52 schreef Vivi het volgende:
Wat voor reacties verwacht je nou eigenlik Gelly?Neem alsjeblieft nooit kinderen
quote:Die flikker je idd een stuk minder makkelijk door de ruiten. Hoewel.
Op vrijdag 4 juli 2003 22:52 schreef Vivi het volgende:
Neem alsjeblieft nooit kinderen
quote:*pakt twee bakstenen*
Op vrijdag 4 juli 2003 22:52 schreef gelly het volgende:[..]
Die flikker je idd een stuk minder makkelijk door de ruiten. Hoewel.
quote:Is dit nou echt grappig?
Op vrijdag 4 juli 2003 22:52 schreef gelly het volgende:[..]
Die flikker je idd een stuk minder makkelijk door de ruiten. Hoewel.
quote:Kattenbak
Op vrijdag 4 juli 2003 22:55 schreef martijnnnn het volgende:
kattenbak een keer schoonmaken zal een stuk helpen denk ik
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:55 schreef gelly het volgende:[..]
Kattenbak
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:58 schreef paullo het volgende:
Volgens mij ben je een ongelooflijk domme gast
Nog even volhouden en hij is zo slim dat hij op de kattenbak gaat schijten. Tot die tijd. Sterkte. En niet buiten laten lopen. Want er mag gejaagt orden op die beesten dat weet je he. En als die kat in m,n tuin komt dan zet ik hem in het asiel aan de andere kant van nederland. KUT BEESTEN
quote:hard he? de waarheid
Op vrijdag 4 juli 2003 23:01 schreef gelly het volgende:
Volgens mij zijn d'r een paar kut newbies aanwezig
quote:beetje frustie?
Op vrijdag 4 juli 2003 23:02 schreef ook_gek het volgende:
Het is wel de katten dag he. Ik heb zo een pest hekel aan die beesten
Maar kan je heb niet opsluiten op z,n kattenbak dan? Net zo lang tot dat hij klaar is met schijten. Je kan ook gewoon stoppen met eten geven. Dan komt er ook niks meer uit.Nog even volhouden en hij is zo slim dat hij op de kattenbak gaat schijten. Tot die tijd. Sterkte. En niet buiten laten lopen. Want er mag gejaagt orden op die beesten dat weet je he. En als die kat in m,n tuin komt dan zet ik hem in het asiel aan de andere kant van nederland. KUT BEESTEN
quote:Hey, bedankt voor de tips
Maar kan je heb niet opsluiten op z,n kattenbak dan? Net zo lang tot dat hij klaar is met schijten. Je kan ook gewoon stoppen met eten geven. Dan komt er ook niks meer uit.Nog even volhouden en hij is zo slim dat hij op de kattenbak gaat schijten. Tot die tijd. Sterkte. En niet buiten laten lopen. Want er mag gejaagt orden op die beesten dat weet je he. En als die kat in m,n tuin komt dan zet ik hem in het asiel aan de andere kant van nederland. KUT BEESTEN
quote:Zeker weten. Kijk maar waar ik vandaag in gereageerd heb wat te maken heeft met katten. Met alle respect hoor het zijn leuke beesten alleen ik moet ze niet. Klote haren. Slopen echt alles. Stinken. En als ze andermans katten die buiten lopen slopen alles in mijn tuin. Op rotten met die beesten. Lekker binnen laten zitten en mij niet tot last zijn. Maar daar gaat dit topic niet over
Op vrijdag 4 juli 2003 23:03 schreef nikky het volgende:[..]
beetje frustie?
Ik mis Trancemaster
ontopic info: enkele seconden geleden is er een poes op mijn schoot beland
quote:Waarom heb jij die kat in huis eigelijk?
Op vrijdag 4 juli 2003 23:03 schreef gelly het volgende:[..]
Hey, bedankt voor de tips
quote:En als die er af is dan zit je onder de haren. Is maar wat je zelf wil. En met een beetje geluk gaat hij nog effe z,n strot legen met al z,n haren. Sterkte m,n zoon
Op vrijdag 4 juli 2003 23:06 schreef MikeyMo het volgende:
hey ook_gek, jij hier![]()
ontopic info: enkele seconden geleden is er een poes op mijn schoot beland
quote:de katten in de buurt slopen bij mij niks. ze poepen alleen maar das binnenkort ook afgelopen als mijn katten naar buiten mogen.
Op vrijdag 4 juli 2003 23:05 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zeker weten. Kijk maar waar ik vandaag in gereageerd heb wat te maken heeft met katten. Met alle respect hoor het zijn leuke beesten alleen ik moet ze niet. Klote haren. Slopen echt alles. Stinken. En als ze andermans katten die buiten lopen slopen alles in mijn tuin. Op rotten met die beesten. Lekker binnen laten zitten en mij niet tot last zijn. Maar daar gaat dit topic niet over
Ik mis Trancemaster
en het zijn scheetjes die van mij
quote:maar dat heb ik vaak met de 2 (nu ff 3) jack russells ook
Op vrijdag 4 juli 2003 23:07 schreef ook_gek het volgende:[..]
En als die er af is dan zit je onder de haren. Is maar wat je zelf wil. En met een beetje geluk gaat hij nog effe z,n strot legen met al z,n haren. Sterkte m,n zoon
quote:De katten bij mij in de buurt slopen alle vuilnis zakken. Zitten m,n hond s,nachts om half 3 uit te dagen. Schijten en zeiken in de tuin. En ze hebben 1X zitten kotsen in de tuin. En 1X een vogel half dood achter gelaten. Kut katten van de buren. En als je er iets van zegt doen ze er niks aan. Ik heb er van de week 1 van de schuting getieft met een ZACHT balletje van de hond. Nu ben ik er al 2 dagen van af
Op vrijdag 4 juli 2003 23:08 schreef nikky het volgende:[..]
de katten in de buurt slopen bij mij niks. ze poepen alleen maar das binnenkort ook afgelopen als mijn katten naar buiten mogen.
en het zijn scheetjes die van mij
1) men neme een grote vuilniszak
2) je stopt al die klotebeesten erin
3) dichtknopen en mee naar buiten zeulen
4) een baksteen uit je tuinpad rukken
5) op het keukentrapje klimmen en die baksteen keihard naar beneden flikkeren op... jawel de zak!
Werkt uitstekend. En voor het geval je de zak niet kwijt kan in een vuilniscontainer: met wat aarde en keien erin komt hij goed op de bodem van de sloot terecht.
Je kan er trouwens ook mee langs de Chinees, kan hij in de Tjap Tjoy
quote:Wij hebben ook een hond die kut haren ik word er para van. Maar ik vind de hond lief. Want die valt katten aan in de tuin. dus het moet maar. Die kut katten hebben van de week een zooi aardbijen opgegeten van onze plantjes
Op vrijdag 4 juli 2003 23:11 schreef MikeyMo het volgende:[..]
maar dat heb ik vaak met de 2 (nu ff 3) jack russells ook
quote:die lusten dat meestal ook niet nee.
Op vrijdag 4 juli 2003 23:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wij hebben ook een hond die kut haren ik word er para van. Maar ik vind de hond lief. Want die valt katten aan in de tuin. dus het moet maar. Die kut katten hebben van de week een zooi aardbijen opgegeten van onze plantjes
Wist niet eens dat die beesten dat lekker vonden
quote:Dat ik hier nog op reageer
Op vrijdag 4 juli 2003 23:14 schreef 303 het volgende:
Doe gewoon net zoals ik met onze kittens heb gedaan:1) men neme een grote vuilniszak
2) je stopt al die klotebeesten erin
3) dichtknopen en mee naar buiten zeulen
4) een baksteen uit je tuinpad rukken
5) op het keukentrapje klimmen en die baksteen keihard naar beneden flikkeren op... jawel de zak!Werkt uitstekend. En voor het geval je de zak niet kwijt kan in een vuilniscontainer: met wat aarde en keien erin komt hij goed op de bodem van de sloot terecht.
Je kan er trouwens ook mee langs de Chinees, kan hij in de Tjap Tjoy
quote:Geef je je kat geen eten zodat er geen strond meer uitkomt, gaan die beesten bij de buren de aarbijen uit de tuin staan vreten... u wordt bedankt!
Op vrijdag 4 juli 2003 23:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wij hebben ook een hond die kut haren ik word er para van. Maar ik vind de hond lief. Want die valt katten aan in de tuin. dus het moet maar. Die kut katten hebben van de week een zooi aardbijen opgegeten van onze plantjes
Wist niet eens dat die beesten dat lekker vonden
quote:Jij hebt niet opgelet dan. Want vandaag zijn er al meer topic langs gekomen met dit soort dingen BV katten.
Op vrijdag 4 juli 2003 23:15 schreef Bombie het volgende:
Hééé... het is de langverwachte opvolger van Die eend moet dood!!!![]()
Maar uhm schijt dat beestje nog ergens of is het nu al leeg. Veel kan er in zo een klein dingetje niet zitten lijkt me.
oh de kat opgeschoven.... ik zie al haren!
Haren boeien me niet zo, ff uitkloppen en ze zijn weg. Het gaat me meer om baasjes die ze de hele dag buiten laten ronlopen waardoor ze andere mensen tot last zijn
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:19 schreef MikeyMo het volgende:
ik voorspel een ban voor 303 aangezien ik ze ook voor dergelijke uitspraken heb gekregen
Het gaat me meer om baasjes die ze de hele dag buiten laten ronlopen waardoor ze andere mensen tot last zijn
quote:Mmm, een ban? Een beetje ironie mag toch wel op dit tijdstip. Nouja, het is de schuld van de (nu lege) fles wijn naast mij!
Op vrijdag 4 juli 2003 23:19 schreef MikeyMo het volgende:
ik voorspel een ban voor 303 aangezien ik ze ook voor dergelijke uitspraken heb gekregenoh de kat opgeschoven.... ik zie al haren!
Haren boeien me niet zo, ff uitkloppen en ze zijn weg. Het gaat me meer om baasjes die ze de hele dag buiten laten ronlopen waardoor ze andere mensen tot last zijn
Ik heb trouwens 4 van die onbeesten in huis die al spinnend op mijn bed op mij liggen te wachten, dus zo'n erge dierenbeul ben ik ook weer niet
quote:onze lief katje heeft een virusje. heeft medicijn maar hij blijft aldoor een beetje aan de race en voelt dus niet wanneer hij naar de bak moet. het zieltje
Op vrijdag 4 juli 2003 23:20 schreef ook_gek het volgende:
Katten zijn wel snel zindelijk
Maar dan gaat het ergste komen. NAGELS. Dan word alles een krappaal
quote:He dat is wel vervelend voor dat beestje. En voor doen? Ga je dan zelf met je nagels aan die paal hangen
Op vrijdag 4 juli 2003 23:22 schreef nikky het volgende:[..]
onze lief katje heeft een virusje. heeft medicijn maar hij blijft aldoor een beetje aan de race en voelt dus niet wanneer hij naar de bak moet. het zieltje
en nagels? wij hebben een krabpaal. even een paar keer bij ze voordoen heo zo'n ding werkt en ze blijven van de rest af
quote:Sinds de verhuizing kan nog maar 1 kat deze paal vinden
onze lief katje heeft een virusje. heeft medicijn maar hij blijft aldoor een beetje aan de race en voelt dus niet wanneer hij naar de bak moet. het zieltje
en nagels? wij hebben een krabpaal. even een paar keer bij ze voordoen heo zo'n ding werkt en ze blijven van de rest af
quote:Heb je hem verstopt dan?
Op vrijdag 4 juli 2003 23:26 schreef 303 het volgende:[..]
Sinds de verhuizing kan nog maar 1 kat deze paal vinden
quote:Hoe lang zit ie nou aan de medicijnen?
quote:als ze op dat klimrek ( hij is groot ) aan het spelen zijn dan pak je alletwee de voorpootjes. als je zachtjes on de bovenkant drukt gaan de nageltjes een beetje uit. dan beweeg je , zachtjes, de pootjes van boven naar beneden over de paal
Op vrijdag 4 juli 2003 23:26 schreef ook_gek het volgende:[..]
He dat is wel vervelend voor dat beestje. En voor doen? Ga je dan zelf met je nagels aan die paal hangen
Heb je daar ook foto,s van? Is leuk voor op een verjaardag
quote:Je kan ook op die pootjes drukken en dan die nagels er uit trekken. Werkt ook goed
Op vrijdag 4 juli 2003 23:28 schreef nikky het volgende:[..]
als ze op dat klimrek ( hij is groot ) aan het spelen zijn dan pak je alletwee de voorpootjes. als je zachtjes on de bovenkant drukt gaan de nageltjes een beetje uit. dan beweeg je , zachtjes, de pootjes van boven naar beneden over de paal
JA HET IS EEN GEINTJE MENSEN!
Maar het komt vaak voor dat die katten zo een paal niet interesant vinden en lekker naar de bank gaan. Om het daar te doen. Ze zijn erg eigenwijs namelijk.
quote:bijna drie dagen. dus we gaan morgen weer heen omdat het dus nog niet over is. ze wouden nog geen antibiotica geven omdattie nog zo jong is. maar ik denk dat we dat morgen wel meekrijgen
Op vrijdag 4 juli 2003 23:28 schreef moussy het volgende:[..]
Hoe lang zit ie nou aan de medicijnen?
quote:Dan krijg hij een lichte dosis antibiotica. Omdat die beesten zo klein zijn kunnen ze vaak een gehele antibiotica kuur niet aan. Kan niet veel bij fout gaan. Er is altijd een klein kansje. Maar ze willen liever geen antibiotica geven. Je katje gaat er niet echt van op voor uit zullen we maar zeggen. Daarom hebben ze ook speciale antibiotica kuur voor kittens en katjes jonger dan 1 jaar. Moet je dat katje niet speciaal voer geven eigelijk? Ja ja ik weet wat van katten af mensen
Op vrijdag 4 juli 2003 23:31 schreef nikky het volgende:[..]
bijna drie dagen. dus we gaan morgen weer heen omdat het dus nog niet over is. ze wouden nog geen antibiotica geven omdattie nog zo jong is. maar ik denk dat we dat morgen wel meekrijgen
quote:we hadden eerst wiskas voor jonge katjes (droogvoer) maar gelly zag bij de dierenspeciaalzaak dat ze daar ook schepvoer hadden. nu heeft hij een soort wat zeer voedingsrijk is en speciaal voor hele jonge katjes ( omdat cynix dus zo ziek is )
Op vrijdag 4 juli 2003 23:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dan krijg hij een lichte dosis antibiotica. Omdat die beesten zo klein zijn kunnen ze vaak een gehele antibiotica kuur niet aan. Kan niet veel bij fout gaan. Er is altijd een klein kansje. Maar ze willen liever geen antibiotica geven. Je katje gaat er niet echt van op voor uit zullen we maar zeggen. Daarom hebben ze ook speciale antibiotica kuur voor kittens en katjes jonger dan 1 jaar. Moet je dat katje niet speciaal voer geven eigelijk? Ja ja ik weet wat van katten af mensen
quote:De andere heet Yvonne
Op vrijdag 4 juli 2003 23:38 schreef Rex_Mundi het volgende:
Heb je je kat genoemd naar een fok mod
quote:Je moet even bij de dierenarts navragen welk voer het beste is. Ik weet niet meer uit m,n hoofd wat perfect was. Ja ja mag ik wel een katten hater zijn maar ik weet er wel iets van af. Niet gedacht he
Op vrijdag 4 juli 2003 23:37 schreef nikky het volgende:[..]
we hadden eerst wiskas voor jonge katjes (droogvoer) maar gelly zag bij de dierenspeciaalzaak dat ze daar ook schepvoer hadden. nu heeft hij een soort wat zeer voedingsrijk is en speciaal voor hele jonge katjes ( omdat cynix dus zo ziek is )
* ook_gek heeft een dieren verzorging opleiding gehad
quote:Dit is dus Yvonne...
Op vrijdag 4 juli 2003 23:38 schreef Rex_Mundi het volgende:
Heb je je kat genoemd naar een fok mod
quote:toen we bij de dierenarts waren vroeg ze al wat we ze gaven. wiskas was el goed. vlees e.d. nog niet en met kittenmilk ben ik haal heel vlug mee gestopt.
Op vrijdag 4 juli 2003 23:41 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je moet even bij de dierenarts navragen welk voer het beste is. Ik weet niet meer uit m,n hoofd wat perfect was. Ja ja mag ik wel een katten hater zijn maar ik weet er wel iets van af. Niet gedacht he
* ook_gek heeft een dieren verzorging opleiding gehad
Qua voer kan je volgens mij beter over stappen op Hills of Technical. Maar als je overstapt op ander voer doe dat niet zo pats boem in 1x maar laat het beestje eerst wennen aan het vooer door oud en nieuw voer te mixen.. hier kunnen ze anders ook van aan de schijt raken.
quote:had ik ook gedaan maar ze peuterde het er mooi tussen uit
Op vrijdag 4 juli 2003 23:48 schreef moussy het volgende:
Vaak krijg je geen antibiotica mee, omdat dat ook de schijterij kan veroorzaken.Qua voer kan je volgens mij beter over stappen op Hills of Techincal. Maar als je overstapt op ander voer doe dat niet zo pats boem in 1x maar laat het beestje eerst wennen aan het vooer door oud en nieuw voer te mixen.. hier kunnen ze anders ook van aan de schijt raken.
Mannen met make-up voor mietje uit maken schiet ook al niet op
Beterschap met dat katje van je. En hopen dat hij kapt met de hele tering zooi inder te schijten.
quote:dank je
Op vrijdag 4 juli 2003 23:54 schreef ook_gek het volgende:
Nou ik ga er mee kappen vandaag.
Heb genoeg van die kut katten. Heb vandaag weer lekker kunnen afreageren op die kut beesten. Heb weer veel mensen boos gemaakt. En veel mensen hebben nu een hekel aan me. Ik kan al niet wachten op morgenMannen met make-up voor mietje uit maken schiet ook al niet op
Beterschap met dat katje van je. En hopen dat hij kapt met de hele tering zooi inder te schijten.
quote:Zo'n pup hebbben wij
Op vrijdag 4 juli 2003 23:49 schreef nikky het volgende:[..]
had ik ook gedaan maar ze peuterde het er mooi tussen uit
. maar yvonne heeft er geen last van. die is ook gelukkig niet ziek geworden.
quote:ik leef met je mee
Op vrijdag 4 juli 2003 23:59 schreef moussy het volgende:[..]
Zo'n pup hebbben wij
Die van de water schijt nu over is tot de brij-schijt, dus oooooooooooooit komt het vast wel goed. Ik blijf nog wel ff door gaan met de protexin.
quote:Lekker opsluiten in de katten bak. Ze mogen naar buiten komen als ze normaal kunnen doen vind ik
Op vrijdag 4 juli 2003 23:59 schreef moussy het volgende:[..]
Zo'n pup hebbben wij
Die van de water schijt nu over is tot de brij-schijt, dus oooooooooooooit komt het vast wel goed. Ik blijf nog wel ff door gaan met de protexin.
quote:ga toch gewoon godverdomme eens goed om met dat beest en breng hem naar de dierenarts, jij verdiend geen huisdieren
Dat beest loopt alles onder te scheitenNog even en ik flikker dat beest door het raam, ken ie buiten gaan stinken !
quote:verder is ie wel
Op zaterdag 5 juli 2003 00:02 schreef nikky het volgende:[..]
ik leef met je mee
quote:Jaaaaa daar hebben we weer iemand die alles zo lekker serieus neemt en zo een katten freak is
Op zaterdag 5 juli 2003 00:10 schreef DarkElf het volgende:[..]
ga toch gewoon godverdomme eens goed om met dat beest en breng hem naar de dierenarts, jij verdiend geen huisdieren
quote:als je de rest even van het topic leest
ga toch gewoon godverdomme eens goed om met dat beest en breng hem naar de dierenarts, jij verdiend geen huisdieren
quote:ik zat erop te wachten
Op zaterdag 5 juli 2003 00:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jaaaaa daar hebben we weer iemand die alles zo lekker serieus neemt en zo een katten freak is
en als jullie dat aanstellerig vinden: soit, so be it
quote:pms?
Op zaterdag 5 juli 2003 00:16 schreef DarkElf het volgende:
zelfs als grapje is dit nog byzonder laagen als jullie dat aanstellerig vinden: soit, so be it
teveel gezopen?
*sleept nog een paar zakken zout hierheen*
quote:Oeh, lucht het op? Verder gaat het wel?
ik ben met onze water-ondertussen-brij-schijtende pup helemaal nog niet bij de dierenarts geweest, wel gebeld, toe maar, lucht je hartje... je kan het!!
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 05-07-2003 00:19]
quote:Nou ga jij even lekker zoeken op katten topic van vandaag. Dan kan jij je lol niet meer op
Op zaterdag 5 juli 2003 00:16 schreef DarkElf het volgende:
zelfs als grapje is dit nog byzonder laagen als jullie dat aanstellerig vinden: soit, so be it
quote:de groeten maar weer
Op zaterdag 5 juli 2003 00:19 schreef DarkElf het volgende:
zoek het lekker verder allemaal maar uit okfijne nacht verder
quote:valeriaandruppels erop sprenkelen, zijn de meeste katten wild van.
Op vrijdag 4 juli 2003 23:28 schreef nikky het volgende:[..]
als ze op dat klimrek ( hij is groot ) aan het spelen zijn dan pak je alletwee de voorpootjes. als je zachtjes on de bovenkant drukt gaan de nageltjes een beetje uit. dan beweeg je , zachtjes, de pootjes van boven naar beneden over de paal
quote:En high. Voor je het weet moet je een nieuwe krabpaal kopen.
Op zaterdag 5 juli 2003 00:21 schreef DarkElf het volgende:[..]
valeriaandruppels erop sprenkelen, zijn de meeste katten wild van.
quote:alleen om ze te lokken, als ze eenmaal gewend zijn aan die paal hoeft het niet meer.
Op zaterdag 5 juli 2003 00:22 schreef DT het volgende:[..]
En high. Voor je het weet moet je een nieuwe krabpaal kopen.
quote:die iemand stop ik dan in hetzelfde glazen potje
Op zaterdag 5 juli 2003 00:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik ken wel iemand die wil je kitten wel in een glazen potje doen.Whe he he he.
quote:Ik weet er alles van, mijn kat was zo gek op z'n krabpaal dat hij hem binnen de kortste keren kapot had gemaakt en de nieuwe was geen probleem meer.
Op zaterdag 5 juli 2003 00:23 schreef DarkElf het volgende:[..]
alleen om ze te lokken, als ze eenmaal gewend zijn aan die paal hoeft het niet meer.
quote:krijgen ze een mooi model van
Op zaterdag 5 juli 2003 00:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik ken wel iemand die wil je kitten wel in een glazen potje doen.Whe he he he.
komt omdat ze denk wel weten dat hun beesten door velen gehaat worden ofzo... en daarom kunnen ze niet tegen grapjes...
koop er een kitten bij. vil de bastards goed schoonkoken in water en je hebt een paar heerlijke sloffen voor de winter
quote:Nee!
Op zaterdag 5 juli 2003 11:49 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
wederom eens met gelly!koop er een kitten bij. vil de bastards goed schoonkoken in water en je hebt een paar heerlijke sloffen voor de winter
quote:Wil je mijn caia ook gelijk meepleuren?
quote:Hey jij hier
Op zaterdag 5 juli 2003 08:32 schreef MikeyMo het volgende:
kattenliefhebbers zijn te serieuskomt omdat ze denk wel weten dat hun beesten door velen gehaat worden ofzo... en daarom kunnen ze niet tegen grapjes...
Kitten voor sloffen Weet niet wat voor voetjes jij hebt dan. Ik neem lekker volwassen katten. Die vacht is ook dikker.
Gelly doet dat beest nog alles onder spuiten?
quote:Kijk dat is pas slim. ZEKER DOEN JHA!!!!!!!
Op zaterdag 5 juli 2003 15:25 schreef Markster het volgende:
Hey Gelly, wel filmpje van maken heh!
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 15:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
Kijk dat is pas slim. ZEKER DOEN JHA!!!!!!!
Filmpje. En we willen zijn wat er van over blijft als hij op de grond licht.
quote:Ze komen wel altijd op de pootjes terecht dus goed opletten he
Op zaterdag 5 juli 2003 15:30 schreef Markster het volgende:[..]
quote:dat is wel minder, zie hem liever op ze koppie belanden
Op zaterdag 5 juli 2003 15:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ze komen wel altijd op de pootjes terecht dus goed opletten he
quote:pootjes breken dan maar
Op zaterdag 5 juli 2003 15:32 schreef Markster het volgende:[..]
dat is wel minder, zie hem liever op ze koppie belanden
![]()
![]()
quote:Stuk ongemanierde k*t mens ben jij
Katten zijn de geliefde dieren! Laat ik jou die miljarden sigaretten maar eens in je bek stoppen en gaat je lekker schijten! Bah jij!
quote:mog zoéén die het topic niet leest maar bij de eerste reactie meteen bláát
Op zaterdag 5 juli 2003 15:48 schreef IronEagle het volgende:[..]
Stuk ongemanierde k*t mens ben jij
Katten zijn de geliefde dieren! Laat ik jou die miljarden sigaretten maar eens in je bek stoppen en gaat je lekker schijten! Bah jij!
quote:*vraagt zich af of gelly in de grijze container past*
Op zaterdag 5 juli 2003 15:50 schreef gelly het volgende:
Overigens passen ze helemaal niet makkelijk in een jampotje, da's nog best wel proppen
quote:Nou ze passen in ieder geval we lin keukenkastjes
Overigens passen ze helemaal niet makkelijk in een jampotje, da's nog best wel proppen
quote:Zo een grote majo pot lukt wel
je moet em gewoon goed 'opvoeden', totdat je em evt. naar buiten kan laten zorgen dat hij leert om in de kattenbak te scheiten. dat moet je 'em natuurlijk wel goed aanleren
quote:LEZEN
Op zaterdag 5 juli 2003 17:35 schreef DiviNe- het volgende:
schattig beestje hoorje moet em gewoon goed 'opvoeden', totdat je em evt. naar buiten kan laten zorgen dat hij leert om in de kattenbak te scheiten. dat moet je 'em natuurlijk wel goed aanleren
Zal ik duidelijk geweest zijn
quote:Ik vind het wel grappig eigenlijk
Op vrijdag 4 juli 2003 22:54 schreef Moonah het volgende:[..]
Is dit nou echt grappig?
Zélfs niet met een korrel zout.
quote:Dit is een R&P of zo hoor.
Op vrijdag 4 juli 2003 22:54 schreef Moonah het volgende:[..]
Is dit nou echt grappig?
Zélfs niet met een korrel zout.
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 17:58 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dit is een R&P of zo hoor.
Hier lossen we dingen op met de harde hand
quote:Jouw.
Op zaterdag 5 juli 2003 18:03 schreef Steve-O het volgende:
waarom kauwt jou kat op een peuk
quote:De aansteker was niet te vinden.
Op zaterdag 5 juli 2003 18:03 schreef Steve-O het volgende:
waarom kauwt jou kat op een peuk
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 18:04 schreef Clit_Commander het volgende:[..]
Jouw.
quote:Je hebt mail
Op zaterdag 5 juli 2003 17:59 schreef Maanvis het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
en veel sterkte voor de topicstarter.
Gelly, mijn msn-adres is blupscalare@hotmail.com. Als je wilt praten dan kan je altijd bij me terecht he, en dat weet je!
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 18:07 schreef Steve-O het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 18:11 schreef Clit_Commander het volgende:[..]
quote:Anders Tieften we die users ook achter dat kut beest aan
Op zaterdag 5 juli 2003 18:14 schreef gelly het volgende:[..]
Rot us op met die kutplaatjes.
quote:ok
Op zaterdag 5 juli 2003 18:14 schreef gelly het volgende:[..]
hou aub op met die plaatjes posten
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 18:16 schreef Steve-O het volgende:[..]
ok
quote:ik keek naar topic, vluchtig de TS' post bekeken, fototje gezien en toen gereplied. Ik ga toch echt niet 4 pagina's bekijken van een matig interessant topic
Op zaterdag 5 juli 2003 17:38 schreef ook_gek het volgende:[..]
LEZEN
Dat kut katje is ZIEK ZIEK ZIEK. HIJ IS NIET GEZOND MAAR ZIEK. EN DAT IS DE REDEN DAT HIJ DE HELE GODS KOLEREN ZOOI ONDER SCHIJT.Zal ik duidelijk geweest zijn
trouwens, die caps mogen ook wel uit
Kat in de zak gekocht?
Dan kan je hier je kittenoverschot kwijtraken.
Je kan je kat natuurlijk ook voor lul zetten op internet als je dat wilt...
Kleikattenschieten is ook heel leuk :)
Stuur nikky naar deze wedstrijd, dan kan ze daarna meteen door naar het gekkenhuis
Nog zo'n spelletje waarbij je katten voor lul kan zetten :)
Je kan natuurlijk ook een kat erbij kopen en die elkaar laten doodvechten
Dit apparaat is trouwens ook heel nuttig...
Een avondje bowlen met katten is natuurlijk ook heel leuk!
quote:een super soaker helpt ook wel, katten hebben een hekal aan water
Op vrijdag 4 juli 2003 23:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
De katten bij mij in de buurt slopen alle vuilnis zakken. Zitten m,n hond s,nachts om half 3 uit te dagen. Schijten en zeiken in de tuin. En ze hebben 1X zitten kotsen in de tuin. En 1X een vogel half dood achter gelaten. Kut katten van de buren. En als je er iets van zegt doen ze er niks aan. Ik heb er van de week 1 van de schuting getieft met een ZACHT balletje van de hond. Nu ben ik er al 2 dagen van af
onze buren zijn ook wat hardleers betreft onze katten: ze willen geen net over de vijver doen, dus vissen
quote:nee laat je een net doen over een vijver in je EIGEN tuin. wat denk je zelf. Ik ben weer fout als ik zeg dat ik ze dood maak. dus ik zal ze vangen en dan ergens aan de andere kant van nederland in een asiel geven. Chip er uit laten halen bantje weg. En klaar. Optieften met die kut beesten in MIJN tuin. Zeg maar dag tegen je katje
Op zaterdag 5 juli 2003 22:07 schreef PietF het volgende:[..]
een super soaker helpt ook wel, katten hebben een hekal aan water
onze buren zijn ook wat hardleers betreft onze katten: ze willen geen net over de vijver doen, dus
vissen
quote:Triest sukkeltje.....
Op zaterdag 5 juli 2003 22:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
nee laat je een net doen over een vijver in je EIGEN tuin. wat denk je zelf. Ik ben weer fout als ik zeg dat ik ze dood maak. dus ik zal ze vangen en dan ergens aan de andere kant van nederland in een asiel geven. Chip er uit laten halen bantje weg. En klaar. Optieften met die kut beesten in MIJN tuin. Zeg maar dag tegen je katje
quote:Mag ik je bedanken voor deze perfecte onderbouwing
Op zaterdag 5 juli 2003 22:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Triest sukkeltje.....
Dus ik moet mijn tuin aan passen omdat andere mensen niet hun dieren binnen kunnen houden Ik moet geen last hebben van ander mans dieren. Anders moet ik maar daar actie op ondernemen. Een kat afmaken gaat me net iets te ver. Maar een kat naar een asiel brengen aan de andere kant van nederland zie ik als een perfecte oplossing. Wie niet luisteren wil. Moet maar voelen. SIM-PEL
quote:ok omdat je het zo lief vraagt
Op zaterdag 5 juli 2003 22:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
Mag ik je bedanken voor deze perfecte onderbouwing
Dus ik moet mijn tuin aan passen omdat andere mensen niet hun dieren binnen kunnen houden
Ik moet geen last hebben van ander mans dieren. Anders moet ik maar daar actie op ondernemen. Een kat afmaken gaat me net iets te ver. Maar een kat naar een asiel brengen aan de andere kant van nederland zie ik als een perfecte oplossing. Wie niet luisteren wil. Moet maar voelen. SIM-PEL
Jij bent een triest sukkeltje omdat je menselijk concepten 1 op 1 toepast op dieren (in dit geval katten) en het niet in je botte rotkop opkomt dat die katten waar jij zo een hekel aan hebt gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn en per definitie onschuldig zijn. Dit gaat jou natuurlijk boven je pet, maar het komt erop neer dat je dus die katten niets kunt kwalijk nemen. Je kunt hooguit het beesie verjagen met water oid en de eigenaar vragen zijn kat bij zich te houden.
En nou optiefen!
Oh, en dat geleuter over die onderbouwing...je hele reactie was een grote sukkelige aanname, ik heb geen woord gerept over wat jij uitbraakt...
quote:Bedankt voor je mening
Op zaterdag 5 juli 2003 22:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
ok omdat je het zo lief vraagt
Jij bent een triest sukkeltje omdat je menselijk concepten 1 op 1 toepast op dieren (in dit geval katten) en het niet in je botte rotkop opkomt dat die katten waar jij zo een hekel aan hebt gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn en per definitie onschuldig zijn. Dit gaat jou natuurlijk boven je pet, maar het komt erop neer dat je dus die katten niets kunt kwalijk nemen. Je kunt hooguit het beesie verjagen met water oid en de eigenaar vragen zijn kat bij zich te houden.
En nou optiefen!
![]()
![]()
Oh, en dat geleuter over die onderbouwing...je hele reactie was een grote sukkelige aanname, ik heb geen woord gerept over wat jij uitbraakt...
Feit is en blijft. Ik moet geen last hebben van ander mans huisdieren. Zo wel zal ik daar actie op ondernemen. Door eerst de eigenaar aan te spreken.
Katten zijn niet heilig of zo hoor? Ik kan ook gewon prikkeldraad op de schutting doen. Is dat dan de oplossing
quote:Ik heb zo een pesthekel aan mensen die katten haten
maar je hebt altijd katten die zijn hardleers, maar ik ben een volhouder
quote:Snap je wel maar je gaat voorbij aan 2 dingen, dat beest kan er niets aan doen, en je doet mischien met je acties andere mensen veel pijn, en dat kan nooit je bedoeling zijn....supersoaker is toch de beste, en daar kun JIJ ook lol uithalen.
Op zaterdag 5 juli 2003 22:52 schreef ook_gek het volgende:[..]
Bedankt voor je mening
Ik wil geen last hebben van ander mans dieren. Als de eigenaar z,n kat binnen houd is er niks aan de hand. Als een kat m,n vissen op eet is er wel iets aan de hand. Een kat verjagen met water lukt dus niet. Die komen echt wel terug. Een hond op af sturen helpt ook niet. Ik zie het aan de katten in m,n eigen tuin. Als de eigenaar er niks aan dil doen is het jammer jo. Maar dan vang ik dat beest en gaat het naar het asiel. Ik ga niet m,n tuin verranderen voor iemand anders sz,n huisdier. En dan aan komen met het verhaal een kat is gemaakt om vissen te etenJa stuur ik m,n hond er op af en laat ik hem er mee spelen. Daar is de hond voor gemaakt
![]()
Feit is en blijft. Ik moet geen last hebben van ander mans huisdieren. Zo wel zal ik daar actie op ondernemen. Door eerst de eigenaar aan te spreken.
Katten zijn niet heilig of zo hoor? Ik kan ook gewon prikkeldraad op de schutting doen. Is dat dan de oplossing
quote:Ik honger die katten toch ook niet uit
Op zaterdag 5 juli 2003 23:02 schreef Raspberry het volgende:[..]
Ik heb zo een pesthekel aan mensen die katten haten
Zullen we jou eens opsluiten op de plee en voorlopig niet meer te eten geven?
quote:Wat in m,n 2de reactie stond wat niet in de eerste stond is dat ik eerst met de eigenaar een oplossing zal zoeken.
Op zaterdag 5 juli 2003 23:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Snap je wel maar je gaat voorbij aan 2 dingen, dat beest kan er niets aan doen, en je doet mischien met je acties andere mensen veel pijn, en dat kan nooit je bedoeling zijn....supersoaker is toch de beste, en daar kun JIJ ook lol uithalen.
Lees even m,n reactie hier boven. Daar staat hoe ik ben afgekomen van die kat. Nu al 3 dagen of 2 weet het niet meer.
quote:Jawel, niet schijten.
Op zaterdag 5 juli 2003 23:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Snap je wel maar je gaat voorbij aan 2 dingen, dat beest kan er niets aan doen,
quote:En waarom niet? Wat boeit het nu dat je daar andere mensen pijn mee doet? As if I care.
en je doet mischien met je acties andere mensen veel pijn, en dat kan nooit je bedoeling zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |