het kan eigenlijk niet beter als ....and out come the wolves.
* DimeBag draait um al voor de 4e keer vandaag
Alleen is Soulseek ontiegelijk traag
maar ehm soulseek doet het niet eens bij mij(server offline)
maark ik hem mn rancid album dus ik ben effe tevree
Tip: ik hoorde jullie net over Op. Ivy en Jesse Michaels: check Common Rider, de band die hij 10 jaar na Op. Ivy begon. Helemaal geweldig. Ze hebben twee platen gemaakt en zijn inmiddels weer uit elkaar. De platen heten Last Wave Rockers en This Is Unity Music. Ska/punk/rock van de bovenste plank.
Wat me wel opviel, er zit geen boekje bij de cd. Bij jullie wel?
Ja, die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:26 schreef DerMeister het volgende:
Ik heb de exhanced version gekocht.
cd, akoestische cd, dvd, 4 posters, 4 plectrums.
24 euro, echt de moeite waard! Toppertje!
Ik ga ze morgen dus zien op Groezrock. Eigenlijk ook de reden dat ik daar heen ga. Maar ik vrees ook dat ze live tegenvallen (geen idee waarom eigenlijk)...quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Ow, is er een nieuwe cd uit. Wist ik niet.
Toffe band wel, alleen vond ik ze live zwaar tegenvallen (Astoria Londen). Deceptie alom.
Ik vond ze live altijd erg tof.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:13 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Ik ga ze morgen dus zien op Groezrock. Eigenlijk ook de reden dat ik daar heen ga. Maar ik vrees ook dat ze live tegenvallen (geen idee waarom eigenlijk)...
Maar laten we hopen op het beste en dat ze er maar een mooi optreden van maken!
Ik zal laten weten hoe ik ze vondquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vond ze live altijd erg tof.
Maar ben nu al een tijdje afgehaakt.
Heb ze helaas gemist. Was tegelijk met Parkway Drivequote:Op zondag 29 april 2012 21:22 schreef Adrenalini het volgende:
Mijn angst dat ze live tegen zouden vallen was ongegrond!
Wat een bazen optreden!
Mmm, 3 augustus...niet zo'n beste tijd voor mij.quote:
Seriously. Rancid overslaan voor Parkway?quote:Op maandag 30 april 2012 15:10 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Heb ze helaas gemist. Was tegelijk met Parkway Drive
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |