quote:Het kwam op RTL 4.
Op vrijdag 4 juli 2003 11:47 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
ik vind het een hoerenprogramma. echt iets voor burgerlijke vadsige mensen met lbo opleiding. doelgroep van sbs6 dus
quote:hahaha LOL
Op vrijdag 4 juli 2003 11:48 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Het kwam op RTL 4.
quote:Een mening die alleen is gebaseerd op vooroordelen is geen mening meer maar slechts een vooroordeel.
Op vrijdag 4 juli 2003 11:47 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
ik vind het een hoerenprogramma. echt iets voor burgerlijke vadsige mensen met lbo opleiding. doelgroep van sbs6 dus
Was overigens geen SBS6 dus ook met je feitenkennis is het triest gesteld.
'Het spijt me' is een programma over echte emoties, lekker gedramatiseerd en het bevredigt de gluurlusten en leedvermaak van de gemiddelde burger. Daar is niets mis mee (al vind ik er geen zak aan).
maar aangezien er wel idioten waren die er aan mee wilden werken en er kennelijk genoeg malloten naar keken doet mijn mening er weinig toe en heeft het zijn bestaansrecht bewezen.
het valt voor mij in de catergorie jerry springer en temptation island. smakeloos, kijken hoe andere op hun bek gaan en je vermaken met het leed van anderen. kan me wel wat leukers voorstellen. het zegt wat over mensen in het algemeen denk ik zo....
no hard feelings
Ga er dan gewoon naar toe en roep niet de hulp in van een programma
quote:Tja, maar SBS 6 bestond toen toch ook nog niet?
Op vrijdag 4 juli 2003 11:48 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Het kwam op RTL 4.
"Knal die deuren open!"
Zou ook meteen de deur dichtgooien als iemand het op die manier met mij goed zou willen maken.
Bah.
(P.s ben slank heb HBO gedaan en kijk zowel publieke als commerciele zenders)
quote:John Williams ontroerd door Het Spijt Me
Een nieuw seizoen Het Spijt Me staat voor deur. Dit keer niet met Caroline Tensen, maar met John Williams. Het wordt een heftig seizoen volgens de presentator.
John Williams gooit vanaf volgende week al zijn charmes in de strijd om ruziënde mensen weer een stap dichter bij elkaar te brengen.
Tussen twee hete vuren staan is niet altijd een makkie. De presentator moet dan ook regelmatig even slikken.
John Williams is dan ook een van de weinige presentatoren op de commerciële televisie, die ik het goed vind doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef Ole het volgende:
Ik kon geen topic vinden, dus ik kick deze maar even![]()
Binnenkort op RTL4 met onze eigenJohn
![]()
Vanaf 27 oktober
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |