abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 27 oktober 2011 @ 08:39:56 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_103613829
Het Spijt Me is terug!

Vanaf woensdag 27 oktober op RTL 4 van 20:30 - 21:30 uur.

Een serieus meningsverschil, een diepe teleurstelling, het verlies van vertrouwen: er zijn vele redenen om te breken met iemand. Maar vaak zijn er zelfs betere redenen om weer bij elkaar te komen.

Het Spijt Me brengt mensen weer bij elkaar die op gespannen voet zijn met elkaar: broers en zussen die vechten om een erfenis, vrienden die elkaar al jaren niet meer spreken of ouders en kinderen die niet meer met elkaar praten door onenigheid over de opvoeding van hun kleinkind. Er zijn talloze redenen voor een ruzie.

Het Spijt Me is er om iedereen weer samen te brengen.

Presentatie ons aller John Williams
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 27 oktober 2011 @ 08:41:17 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_103613841
In de aflevering van vanavond:

Carla vs. Martijn (moeder & zoon).

Carla woont sinds haar scheiding met haar zoon Martijn in een flat en ze hebben een hechte band. Zeven jaar geleden kreeg Martijn een relatie met Amy. Helaas zijn er vanaf de eerste dag irritaties tussen Carla en Amy. Carla spreekt met Martijn af om te praten over de situatie, maar Martijn komt niet opdagen. Dit was voor Carla de druppel en ze verandert de sloten zodat Martijn er niet meer in kan. Martijn is hier zo woedend over dat hij zijn spullen ophaalt en bij Amy gaat wonen.

Carla heeft Martijn nu al zeven jaar niet gezien en gaat hem zeggen dat het haar spijt, maar hoe reageert Martijn? -Jacqueline vs. Rob (dochter & vader). Jacqueline is kind van gescheiden ouders en heeft 20 jaar geen contact met haar vader gehad. Rob, haar vader is destijds vreemdgegaan met de beste vriendin van zijn vrouw en is daar mee gaan samenwonen.

Gezien de heftigheid van de onderlinge spanningen besloot Rob het contact te verbreken. Rob bleef wel kaartjes sturen, maar deze werden onderschept door haar moeder. Op de 16e verjaardag ontving Jacqueline voor het laatst een kaart. De moeder van Jacqueline vertelde dat ze nooit alimentatie kreeg en Jacqueline moest haar vader hierover bellen. In die telefoongesprekken heeft ze hem een aantal keer flink uitgescholden en werd het contact door Rob verbroken.

Inmiddels is Jacqueline 23 jaar en wil ze graag haar vader leren kennen. Ze wil het spijt me zeggen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Miss SHO donderdag 27 oktober 2011 @ 20:22:57 #3
22592 crew  Ole
pi_103639050
dubbel ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: