neem je die toch meequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nope, de kids komen voor vakantie bij me
woeps my bad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je hebt over het feit heengelezen dat er op plaatsen waar die niet horen te zitten knopjes zitten die de functie overnemen van de standaardbedieningshendels e.d.?
hahaha ja zouden ze wel tof vinden! maar ik moet nog terug naar de garage met de kever om die twee dingetjes te laten checken. dat kan pas volgende week en dan zou ik dus met een afgekeurde kever rondrijdenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:34 schreef T42 het volgende:
[..]
neem je die toch meedaarna kun je lekker naar zee ook nog
![]()
met roller gaat heel goedquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi zeg! die kleur is ook echt helemaal
ik zit te denken om de mijne met de hand te gaan beschilderen, maar mijn vriend vind het niet zo'n goed plan
Dankjewel! Het is eh... even kijken dat ik het goed zeg/schrijf hoor... beryll grünquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi zeg! die kleur is ook echt helemaal
ik zit te denken om de mijne met de hand te gaan beschilderen, maar mijn vriend vind het niet zo'n goed plan
ze zitten er weer opquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
waar zijn je ski's??
dat is nou niet bepaald het toonbeeld van goed plaatwerkquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:30 schreef T42 het volgende:
lak??? spuitbusje er over en flinke klodder hammerrite en klaar is kees
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
ze zitten er weer op![]()
heeft ooit inelkaar gezeten héquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat is nou niet bepaald het toonbeeld van goed plaatwerk
de ski's zijn daarentegen erg cool![]()
Ja het plan is in eerste instantie wel spuiten, maar misschien de eerste laag gewoon met een lakrollertje. en dan idd lichtjes opschuren en de finishlaag spuiten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:31 schreef T42 het volgende:
puckzzz ik heb nog wel een spuitpistool om verf te spuiten
nou lekker hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
@Greys: hier een paar foto's van een keer dat ik mijn kever heb gebruikt bij een fotoshoot met Toeps (medeFokster en upcoming model)
http://members.home.nl/puckzz/simple/toeps.html
ja mooi meisje is het he?quote:
Hé ja die foto's ken ik, bij nader inzien! (Ik lurk altijd enorm in FOTquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:57 schreef Puckzzz het volgende:
@Greys: hier een paar foto's van een keer dat ik mijn kever heb gebruikt bij een fotoshoot met Toeps (medeFokster en upcoming model)
http://members.home.nl/puckzz/simple/toeps.html
mooie meiden (voor de vrouwen mannen) + kevers = kevervirusquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé ja die foto's ken ik, bij nader inzien! (Ik lurk altijd enorm in FOT).
Op die foto's ziet Keef er prima uit, maar die is er dan vast op zijn/haar voordeligst opgezet![]()
Over de stoeltjes, nieuw laten bekleden is vrij prijzig volgens mij, kan je dan niet beter via Marktplaats o.i.d. twee andere stoeltjes er in gooien? Desnoods met zwart sky ofzo? Dan zet je die van jezelf apart en kan je op je gemakje eens kijken wat je daar nog mee kunt, misschien kan je die meenemen in het make-over-proces!
Enneh... heren hier... shame on you, Toeps is een mooie meid om te zien, maar jullie zouden toch echt in eerste instantie op de kever moeten geilen hoorEen echte keverliefhebber zou zeggen: 'Mooie kever, maar wat doet die griet daar, kan ze even aan de kant gaan, ze zit in de weg!'. Zo. Toevallig.
![]()
http://www.videovat.com/videos/1190/unbelievable-volkswagon-beetle-drag.aspxquote:Op donderdag 3 juli 2003 20:50 schreef CreativeMind het volgende:
mijn kever doet 110kmh in zijn 1 en 150 soms 160 in zijn 2 en meer heb ik er nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:33 schreef fs180 het volgende:
tvp
]
ik zit erover te denken om na mn motor dus zon ding te halen, en mn rbw ervoormaar ze zijn duur man
De aanschaf valt best mee. mijne kostte iets van 1200 euro, maarja daarna komen de échte kosten pasquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:33 schreef fs180 het volgende:
tvp
]
ik zit erover te denken om na mn motor dus zon ding te halen, en mn rbw ervoormaar ze zijn duur man
www.keversite.nlquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De aanschaf valt best mee. mijne kostte iets van 1200 euro, maarja daarna komen de échte kosten pas
maarreh half 4deze dame gaat een bouvakfeesie houden!
Ik hou van Brabantse tradities
ging me meer om de kostenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:27 schreef T42 het volgende:
[..]
mijn kever doet 110kmh in zijn 1 en 150 soms 160 in zijn 2 en meer heb ik er nietorgineel jah
als je em dan eenmaal hebt heb je als goed 0 euro belasting en 70 euro verzekering per jaar!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:55 schreef fs180 het volgende:
maar aanschaf vindt ik juist zo duuritt met mn motor dus
nah...die van mij rijdt 1 op 10 ofzo...vind ik best meevallen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:11 schreef T42 het volgende:
[..]
als je em dan eenmaal hebt heb je als goed 0 euro belasting en 70 euro verzekering per jaar!
alleen hebben ze beetje dorst naar benzine
van wat ik me er van kan herrinneren wel jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:07 schreef Greys het volgende:
fs180, je hebt het virus (nog) niet, dat is duidelijk
Anders was je al lang overstag
Puckzzz, brakke aapMaar wel gezellig geweest dus!
logisch, ik ver heeelemaal gek op 2wielers, en autos totaaal niet, logge dure ondingenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:07 schreef Greys het volgende:
fs180, je hebt het virus (nog) niet, dat is duidelijk
Anders was je al lang overstag
Puckzzz, brakke aapMaar wel gezellig geweest dus!
mijne 1300cc 44pk doet 1:7quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah...die van mij rijdt 1 op 10 ofzo...vind ik best meevallen.
alleen nu staat ze moederziel alleen in Erp, dat bouwvakfeestje was me het feestje welmijn god wat ben ik verrot
hmmm...ik had een lange tijd hetzelfde probleem. tikt ie wel? of gebeurt er gewoon geen sjoege?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:05 schreef mistermaniac het volgende:
Maareh, is er een doktor met spoorzoekers diploma in de zaal?
Zit hier met een hobby-bedradingskever, die dus helemaal niet meer wil starten, wel met aandrukken, maar het lijkt of de startmotor geen sap meer krijgt..... Wie heeft hier een ideetje voor?
we hebben tot nu toe altijd nog ellende met de remmen gehad. ik heb al een keer of drie stil gestaan langs de weg omdat de remmen langzaam een soort druk opbouwden waardoor het leek alsof je reed met de remmen ingedrukt, wat uiteindelijk resulteerde in volledige blokkade en dus stilstand. het stonk dan enorm naar brandend rubber en het pedaal is niet meer in te drukken. na een dag kon ik dan de kever weer ophalen en verder rijden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:15 schreef Greys het volgende:
@Puckzzzz:
Wat is er kut aan je remmen? Heb je ze wel goed ontlucht? Remleidingen niet verstopt? Heb mijn remmen net weer op orde dus de kennis is nog fris zeg maar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |