SLECHT dat je dat niet weet!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
wanneer is Budel eik? misschien dat ik dit keer eindelijk eens ga
ik vrijdag morge om 11 uur alquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef Rory78 het volgende:
Ik ga er ook heen; zondag's ben ik present..
neej gaat niet door want dan kan ik de benzine dokken en iedereen gratis mee gape ben nie zo gekquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:06 schreef Rory78 het volgende:
Hehe; gaat de film door?
keversiters waren van plan hun naam en avatar voor het raam te zettenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:09 schreef vosotros het volgende:
Eigenlijk moeten we elkaar dan nog even kunnnen herkennen he! Kijk T42 zal niet al te moeilijk zijn met dat groene monster van hemKom zelf zonder kever, maar er staat er nog wel steeds een op de planning, maar goed eerst het huis af en dan de rest.
heb ik ookquote:Op maandag 11 juni 2007 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
GRMBLdit weekend Kever niet uit de schorsing kunnen halen, aanstaand weekend naar Budel zal 'm ook niet worden denk ik, want deze week komt na drie maanden wachten eindelijkd e keuken en dus hebben we werk genoeg te doen
zou wel een leuk idee geweest zijn je avatar op je vooruit, maarrehhh ik heb een animated gif, hoe wil je dat doen?
NIET NAAR KIJKEN!!!!!!!!! GVDquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:22 schreef Rory78 het volgende:
de weersvoorspellingen zien er nog steeds niet echt uit, maar ze worden langzaam beter...
het is in Brabant he? daar schijnt altijd de zonquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:22 schreef Rory78 het volgende:
de weersvoorspellingen zien er nog steeds niet echt uit, maar ze worden langzaam beter...
en dat zeg jij met je duitse kampbak? als ik je ondertitel moet geloven iigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:22 schreef Hari-Bo het volgende:
[afbeelding]
Zeker allemaal (ex)nazi wagens![]()
hitler had een benz flippoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:22 schreef Hari-Bo het volgende:
[afbeelding]
Zeker allemaal (ex)nazi wagens![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:47 schreef Aeoluswmd het volgende:
@T42
Reed jij zaterdagmiddag met een gasmasker op in je kever?
jep dat was ikquote:Op maandag 18 juni 2007 20:47 schreef Aeoluswmd het volgende:
@T42
Reed jij zaterdagmiddag met een gasmasker op in je kever?
ik zal z.s.m. wat foto's van mijn belabberde meisje makenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef Rory78 het volgende:
Cool, Puckzzz! Heb je al foto's?
Houd ons op de hoogte alhier..
Heb d'r net weggebracht voor de keuring...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef Rory78 het volgende:
Cool, Puckzzz! Heb je al foto's?
Houd ons op de hoogte alhier..
Waarom laat je hem niet keuren bij een garage waar ze verstand van auto's hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
had 'r trouwens weggebracht met wat instructies:
als je wilt starten draai je de sleutel op het contact, daarna twee keer pompen en druk dan op het knopje naast het contact
wanneer je de kofferruimte open wilt maken, trek dan aan het hendeltje in het handschoenkastje, trek de kofferdeksel éérst recht omhoog en dan pas de knop indrukken (is een handigheidje)
OK, dus hij belde net...ze hadden nog een paar probleempjes:
Hij: "we krijgen de motorkap niet open"
Ikke: "dan moet je even de middelgrote sleutel van de bos gebruiken, die is voor de motorkap"
Hij: "OK gaan we proberen...de ruitensproeier doet het ook niet"
Ikke: "heb je die van de ruitenwisserhendeltje geprobeert zeker?"
Hij: "ja"
Ikke: "ja die doet het nietje moet het knopje links van het stuur hebben"
Hij: "het lichtje van je kentekenplaat doet het ook niet, maar daar kijken we dan nog wel ff naar"
OK Prima, in feite is ie dus goedgekeurd op die paar kleinigheidjes na
ik had 'm nog zo gewaarschuwd dat het een auto met gebruiksaanwijzing was![]()
je hebt over het feit heengelezen dat er op plaatsen waar die niet horen te zitten knopjes zitten die de functie overnemen van de standaardbedieningshendels e.d.?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:31 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Waarom laat je hem niet keuren bij een garage waar ze verstand van auto's hebben![]()
omdat jij dus niet weet dat de standaard knoppen vervangen zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:31 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Waarom laat je hem niet keuren bij een garage waar ze verstand van auto's hebben![]()
nope, de kids komen voor vakantie bij mequote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef T42 het volgende:
maare puckzzz ga jij ook naar middelburg?
infosite: http://www.keverclub.nl/zeeland
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:07 schreef Mr_Moon het volgende:
Hier dan ook maar even mijn spot van deze ochtend spammen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |