Aan de ene kant opgelucht na gesprek met Arbo, aan de andere kant beginnen de zorgen omtrent het Gak nu op te spelen
Jippie!
* Joz wil vakantie!
voel me klote
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 15:59 schreef vosss het volgende:
nog steeds kut (hoest/proest/keelpijn/etc etc )
quote:same here, maar bedenk wel: against al odds, opgeven is laf
Op dinsdag 1 juli 2003 15:33 schreef Xilantof het volgende:
voel me raar......
voel dingen die niet kloppen, die tegenstreidig zijn, die ik niet denk....
moet veel nadenken deze vakantie,
anders kan ik er netzogoed meteen mee ophouden...voel me klote
quote:tis niet zo dat ik er geen zin meer in heb hoor, absoluut niet...
Op dinsdag 1 juli 2003 17:23 schreef mr_ivy het volgende:[..]
same here, maar bedenk wel: against al odds, opgeven is laf
er is altijd of er komt ooit wel een rede om er toch te zijn
maar over 2 weken, dik samen feesten
La vie est belle!
quote:yep. AND IT JUST SUCKS DUDE! weet ook ff geen raad met grote dingen int leven
Op dinsdag 1 juli 2003 17:34 schreef Xilantof het volgende:[..]
tis niet zo dat ik er geen zin meer in heb hoor, absoluut niet...
maar ik zit nu al zo lang met de zelfde problemen, ik kan ze niet van me afzetten...
ik kan niet verder...
ik geniet nog steeds van alle kleine dingetjes in het leven..
alleen de grote dingen willen niet lukken......
wordt het een beetje zat om steeds met de zelfde problemen rond te lopen, om bij elke gebeurtenis aan mijn problemen te worden herinnerd enz.
quote:snap jij het?
Op dinsdag 1 juli 2003 17:43 schreef mr_ivy het volgende:[..]
yep. AND IT JUST SUCKS DUDE! weet ook ff geen raad met grote dingen int leven
maar goed.
echt vaag, ik kan nog gewoon genieten van een wandeling door het park, een zonsop/ondergang, lekker eten enz....
alleen de dingen in leven die tellen, liefde enzo, die zitten me dwars, "ik" zit me ook dwars...
quote:precies wat ik heb, meestal vergeet ik dat gewoon door afleiding, maarja, het komt toch wel terug
Op dinsdag 1 juli 2003 17:56 schreef Xilantof het volgende:[..]
snap jij het?
ik snap geen ene drop van mezelf
kan je vooral zien aan de topic waarin ik reageer enzomaar goed.
echt vaag, ik kan nog gewoon genieten van een wandeling door het park, een zonsop/ondergang, lekker eten enz....
alleen de dingen in leven die tellen, liefde enzo, die zitten me dwars, "ik" zit me ook dwars...
quote:idd!
Op dinsdag 1 juli 2003 18:00 schreef mr_ivy het volgende:[..]
precies wat ik heb, meestal vergeet ik dat gewoon door afleiding, maarja, het komt toch wel terug
quote:volgend jaar op kamers en een serieuze studie, leven weer op een rijtje zetten, krijg er onderhand gewoon genoeg van
Op dinsdag 1 juli 2003 18:19 schreef Xilantof het volgende:[..]
idd!
school is voormij een goede afleiding, op school heb ik de grootste lol door mijn idote studiegenoten
maar als het ff rustig is (tijdens tentamens enzo) dan komt het toch allemaal weer boven .....
net als thuis.. daar is het altijd het ergst......
hopelijk kan ik dan wat blijere reacties posten hier
quote:Nog steeds zo dus kijk uit!
Op dinsdag 1 juli 2003 14:53 schreef milagro het volgende:
godverdegodverdegodvergodverredomme!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:wil je een kusje?
Op dinsdag 1 juli 2003 18:38 schreef milagro het volgende:[..]
Nog steeds zo dus kijk uit!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:blijf je dat nou alleen zeggen totdat iemand vraagt wat er is?
![]()
![]()
![]()
![]()
met mezelf gaat het prima btw, net gegeten. ben alleen verschrikkelijk moe maarjah, vanavond maar erg vroeg naar bed. zometeen diplomauitreiking, me moeder die eventueel foto wilt maken enzo, blaat, zo belangrijk vind ik het niet :|
quote:NEE
Op dinsdag 1 juli 2003 18:43 schreef mr_ivy het volgende:[..]
wil je een kusje?
quote:gaat je geen f*ck aan
Op dinsdag 1 juli 2003 18:43 schreef Whistler112 het volgende:[..]
blijf je dat nou alleen zeggen totdat iemand vraagt wat er is?
zal ik het maar doen dan, wat is er milagro.
quote:ik ga me deze vakantie ff onderwerpen aan een goed potje denken/overdenken/herzien/uitvogelen/wegwerken/oplossen enz.
Op dinsdag 1 juli 2003 18:27 schreef mr_ivy het volgende:[..]
volgend jaar op kamers en een serieuze studie, leven weer op een rijtje zetten, krijg er onderhand gewoon genoeg van
hopelijk kan ik dan wat blijere reacties posten hier
quote:hoop het beste dude! blijven lachen
Op dinsdag 1 juli 2003 18:52 schreef Xilantof het volgende:[..]
ik ga me deze vakantie ff onderwerpen aan een goed potje denken/overdenken/herzien/uitvogelen/wegwerken/oplossen enz.
hopelijk kan ik dan het nieuwe school jaar in met een hernieuwde blik op het leven...
quote:vrouwelijke hormonen
Op dinsdag 1 juli 2003 18:52 schreef milagro het volgende:[..]
gaat je geen f*ck aan
maargoed, je krijgt toch een kusje
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 18:54 schreef Moonah het volgende:
Opgelucht.
oh en ontopic:
ik heb honger
[Dit bericht is gewijzigd door vrouwtjetrouw op 01-07-2003 19:29]
quote:Hmmm dat ziet er boosjes uit
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ga ik mezelf zo naar de stad slepen ofzow.. iig mezelf even bezig houden, zodat ik me hopelijk vanavond wat beter voel..
En albert is stom en ik ben zo bang dat ie mn cadeautje voor zn birthday niet leuk gaat vinden ( 75 ml JPG ) .. dat ik hem haast alweer terug zal brengen... aaargh
het is stom om iemand leuk te vinden.
(vriend belt op)
vriend: Hee, hoe is het nou?
k_i_m: Ha! Gaan we zuipen? .
vriend: Nou, dat is best een goed idee!
k_i_m: Mooi! Waar belde je eigenlijk voor?
vriend: Om te vragen of je mee ging zuipen .
En ik heb de baan. Als dit niks wordt, kan ik altijd nog voor Goede Tijden, Slechte Tijden auditie gaan doen. Ik heb mezelf werkelijkwaar weer overtroffen vanmiddag .
Nu nog me poepie uit france
quote:Leuke meisjes uit viva la France komen vanzelf weer terug jongen!
Op dinsdag 1 juli 2003 21:24 schreef NoXxa het volgende:
Mja aardig. Rijk alleen hier. Bier binnen hand bereik. Gerdo die tegen me aan lult.. Kan slechter. Morgen lekker daggie vrij dusNu nog me poepie uit france
Nog gecondoleerd met Nol btw! .
quote:Hij doet het... weer maar Nol is jammer genoeg replaced.
Op dinsdag 1 juli 2003 21:25 schreef Gerdo het volgende:[..]
Leuke meisjes uit viva la France komen vanzelf weer terug jongen!
. Jij mag nie klagen, er komt iig iets terug!
.
Nog gecondoleerd met Nol btw!
.
ons groepje werd naar voren geroepen onder de naam 'zijn ze er of zijn ze er niet' . Hij begon met mij, ik kreeg kaartje 'part-timer' en dat ik volgend jaar op me hbo misschien maar iets meer dan 50% aanwezig moest zijn
. Me beste vriend kreeg kaartje met '80 Procent' en een andere gozer waar we nooit mee omgaan kreeg 'No-timer'.
Die gast was er echt nooit.
Maarjah, op de hitte en de tijdsduur na was het wel gezellig. Alleen beetje zonde van me avond maar ok. Ik overleef het wel, zo naar bed en maar hopen dat ik niet weer wakker word gebeld.
quote:Ooit wel 's aan gedacht om een dagboek te beginnen?
Op dinsdag 1 juli 2003 22:09 schreef Whistler112 het volgende:
net diplomauitreiking gehad. we werden in groepjes van bij elkaar horende personen naar voren geroepen en iedere mentor had iets bedacht. onze mentor had voor iedereen kaartjes gemaakt die je op je trui kan spelden enzo.ons groepje werd naar voren geroepen onder de naam 'zijn ze er of zijn ze er niet'
. Hij begon met mij, ik kreeg kaartje 'part-timer' en dat ik volgend jaar op me hbo misschien maar iets meer dan 50% aanwezig moest zijn
. Me beste vriend kreeg kaartje met '80 Procent' en een andere gozer waar we nooit mee omgaan kreeg 'No-timer'.
Die gast was er echt nooit.
Maarjah, op de hitte en de tijdsduur na was het wel gezellig. Alleen beetje zonde van me avond maar ok. Ik overleef het wel, zo naar bed en maar hopen dat ik niet weer wakker word gebeld.
Best wel ok dus.
Voel me heel sterk op dit moment
quote:heeej cuwl!!!!! ikke loop 3 en 4 juli in disney rond
Op dinsdag 1 juli 2003 15:16 schreef Joene het volgende:
Goed, druk , wazig , Overmorgen naar Disney
Voel me zeer ok!
Zo, da's ook voor het eerst in zo'n draadje....
quote:Je hebt m'n adres om de overgebleven kaarten naar toe te sturen he?
Op dinsdag 1 juli 2003 23:07 schreef shmoopy het volgende:
Erg teleurgesteld in een paar mensen,
maar ach, het scheelt weer kerstkaarten.
Ook nog niks geleerd, dat doe ik morgenochtend wel... Geen zin in, maar gelukkig is het de laatste.. Tentamen van vandaag was waardeloos, en die van morgen zal dat ook wel zijn, maar het kan me momenteel even weinig meer schelen omdat ik toch over ben.. Ik zie het allemaal na de vakantie wel weer.. Eerst RUST was ik héél hard kan gebruiken...
bah
quote:Hoe komt dat dan?
Op woensdag 2 juli 2003 07:10 schreef Frenkie het volgende:
Beetje verdrietig en vooral moe
Maar ja life goes on
quote:Niet zo'n leuke boodschap gehad gisteravond
Op woensdag 2 juli 2003 10:30 schreef Smurfer het volgende:
Hoe komt dat dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 02-07-2003 10:31]
quote:Rot voor je. Sterkte.
Op woensdag 2 juli 2003 10:31 schreef Frenkie het volgende:[..]
Niet zo'n leuke boodschap gehad gisteravond
En daardoor slecht geslapen.
quote:Thanks
Op woensdag 2 juli 2003 10:32 schreef Smurfer het volgende:
Rot voor je. Sterkte.
quote:Dus *dat* voel ik in mijn onderbuik.... bedankt, ik ga ook ff.
Gaat redelijk... moet pisse.
Ik voel me wankel na 9 uur horizontaal te hebben gelegen.
quote:dat doe ik alleen als ik me heel verrot voel, en dan gooi ik het alsnog niet op internet. verder ben je niet verplicht m'n post te lezen hoor. maar ok.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:46 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ooit wel 's aan gedacht om een dagboek te beginnen?
ik had vandaag weinig zin om te werken, heb trouwens ook keel- en hoofdpijn :| . dus ik zit nu thuis, moet alleen voordat m'n werk begint bellen als ik ziek ben, maar ik ga dus niet om 6 uur 's ochtends telefoon nummers zoeken. stelletje gekken daar
Knuf
Alleen nog een paar zorgen over werken en studeren. Daar zit ik op dit moment nog het meeste mee Een baan vinden die echt bij me past dus en waar ik me niet ga vervelen en ergeren
Dat laaste wordt moeilijk omdat ik het na 2 maanden meestal al gezien heb op een werkplek
En verliefd...
Heb het echt zo gehad met die klote school nu, moet donderdag nog een tentamen herkansen, en volgende week 3 tweede herkansingen (als ik die allemaal krijg) en dus dat project, wat echt totaal veranderd moet worden.
Ik heb er al helemaal geen zin meer in en ik haal het toch nooit meer allemaal.
Klotezooi.
nou jah, ik werk altijd erg goed daar, krijg elke dag wel paar complimentjes enzo. ik moest dus me teamleider terugbellen en ben dan ook niet ontslagen maar ok :|
nu is wel m'n stemming helemaal weg, gezeik altijd. enorm zin om drank te gaan pakken nu
'k heb maar niet meer gevraagd of ik morgen vrij kon krijgen om me boeken in te leveren..
edit: bah wat mis ik een paar mensen
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 02-07-2003 14:15]
maar het mag niet!
het kan niet!
Dat zijn toch wel de belangrijkste kenmerken die ik nu voel.
Verder goed, vandaag beetje de huis man uithangen enzo. strijken wasje draaien. Biertje drinken...
kan slechter
quote:Auw.
kut kut kut. ik ben helemaal verliefd op een meisje en vanmiddag op msn zat ze te vertellen hoe verliefd ze wel niet is op iemand anders
Sterkte daarmee... hou je haaks... als ze je nu al ziet als "net een grote broer"... dan zou ik je ook in de toekomst niet echt veel kans geven, dus ik zou zeggen: Op naar De Volgende!
Even bijkomen dus..
quote:Dat is een klotegevoel, Frenkie, ik hoop dat het snel over is.
Op woensdag 2 juli 2003 12:21 schreef Frenkie het volgende:
machteloos en ik haat het
quote:Dan hoop ik dat je je ziekgemeld hebt.
Op woensdag 2 juli 2003 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ziek. Zwak. Misselijk. Leeg. Moe. Op.Dat zijn toch wel de belangrijkste kenmerken die ik nu voel.
quote:Maar hopelijk wat beter dan gisteren?
Op woensdag 2 juli 2003 15:00 schreef milagro het volgende:
Verdoofd.
Net de film 'Irreversible' gezien...![]()
Even bijkomen dus..
Zelf: Kut, mijn vriendin gaat trouwen en ik kan er niet blij om zijn.
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 15:08 schreef shmoopy het volgende:
Dat is een klotegevoel, Frenkie, ik hoop dat het snel over is.
quote:Ach ik was gewoon mega sjaggo, niets aan de hand dus
Op woensdag 2 juli 2003 15:08 schreef shmoopy het volgende:Maar hopelijk wat beter dan gisteren?
Ik ben het niet gewend dat jij laat merken dat je je klote voelt nl.
Bikkel.
quote:Jij voelt je kut, want je vriendin trouwt met een lul... ?
Zelf: Kut, mijn vriendin gaat trouwen en ik kan er niet blij om zijn.
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 15:17 schreef milagro het volgende:Jij voelt je kut, want je vriendin trouwt met een lul... ?
En ik hoopte nog zo dat ze het zou inzien.
quote:mail me
Op woensdag 2 juli 2003 16:09 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me kwetsbaar en klein, alleen, een buitenbeentje, een waardeloos persoon.
Ontopic: ik ben moe, voel me kriebelig ( niet geirriteerd) en verlang naar slaap
maar mijn hoofd is lekker rustig en ik vermaak me prima
maarja, vrijdag zie ik mn vriendje weer en dan is het leven weer mooi
Is ff wennen dus. Maar wel te doen. Het is geen drankzucht maar wel is het zo dat ik zin heb in een "paar" biertjes
Zaterdag drink ik pas weer. En dan koop ik alleen maar lekkere dure speciale bieren
maar voor de rest wel goed , vanavond verjaardag vieren met m'n vrienden alhier
Hij denkt namelijk dat ik zijn vriendinnetje ben, en ik denk van niet. En dat moet ik hem vanavond maar eens uit gaan leggen.
Hoop dat hij het een beetje okay opvat!
quote:Hoe krijg je dat voor elkaar verkering hebben met een jongen zonder dat je zelf weet dat dat zo is ? Dit klinkt als een rare vage jongen.
Op woensdag 2 juli 2003 17:37 schreef Smurfer het volgende:
Hij denkt namelijk dat ik zijn vriendinnetje ben, en ik denk van niet. En dat moet ik hem vanavond maar eens uit gaan leggen.
Heb mezelf beetje op weten te peppen, en ik ga toch nog één keer proberen m'n P te halen, of in elk geval naar het 2e jaar door te kunnen.
Verder ben ik net aan een verrassinkje voor m'n liefie bezig geweest, en het wordt erg leuk al zeg ik het zelf Nu hopen dat hij het ook leuk vind, al moet ie er nog eventjes op wachten...
En vandaag is ook de nieuwe dvd van Friends binnen gekomen (serie 9, episodes 1 - 8) die ik tijdje geleden had besteld En friends is altijd leuk natuurlijk, en heb ik vanavond dus ook iets leuks te doen
Owjah, heb ook wel honger ondertussen omdat ik nog niks heb gegeten vandaag (weinig eetlust door medicijnen) maar ik wacht nu nog maar even een uurtje op avondeten...
[Dit bericht is gewijzigd door texelonia op 02-07-2003 17:57]
Michael Jackson - Dirty Diana (Ben Liebrand Remix )
geluisterd heb !
pwnage
quote:Succes, ik zit ook op de 'verge of breaking trough' naar mn P
Op woensdag 2 juli 2003 17:56 schreef texelonia het volgende:
BeterHeb mezelf beetje op weten te peppen, en ik ga toch nog één keer proberen m'n P te halen, of in elk geval naar het 2e jaar door te kunnen.
quote:Ik nog 4 tentamens én een project verbeteren
Op woensdag 2 juli 2003 17:58 schreef TiMmS het volgende:Succes, ik zit ook op de 'verge of breaking trough' naar mn P
nog 2 tentamens
Jij ook veel succes!
Vannacht wat vacatures opgezocht op internet, vandaag bij CWI langsgeweest, vanmiddag gesprek gehad bij bedrijf.. en een half uurtje terug liep ik blij de Blokker hier in Steenwijk uit, maandag kan ik beginnen.. ha! Ik ben best een beetje trots
En blij en vrolijk enzo nu
quote:Goedzo!!! Gefeliciteerd!
Op woensdag 2 juli 2003 18:27 schreef diannetjhu het volgende:
Whaaaah! Ik heb werk, eindelijk!![]()
![]()
Vannacht wat vacatures opgezocht op internet, vandaag bij CWI langsgeweest, vanmiddag gesprek gehad bij bedrijf.. en een half uurtje terug liep ik blij de Blokker hier in Steenwijk uit, maandag kan ik beginnen.. ha! Ik ben best een beetje trots
![]()
![]()
En blij en vrolijk enzo nu
ot: Eindelijk klaar met tentamens maar voel me momenteel klote.. Loop veel te veel te denken al de hele dag en irriteer me aan bijna alles en iedereen om niks...
merk dat ik helemaal toeleef naar de vakantie
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 21:26 schreef DuchessX het volgende:
Moe, leeg, eenzaam.
Ik denk ik ga me vriendin bellen is kijken hoe het met haar gaat, want ze heeft geen beltegoed meer.
Nou ik dus bellen, drukt ze op 'no',
noujah het zou kunnen want ik bel geheim en der ex valt der ook lastig
dus ik stuur een sms en dus ik bel nog een keertje.
Weer op 'no' daarna dacht ik ga gewoon met nummer zichbaar bellen
staat mobiel uit.
Nu dus een smsje gestuurd met: Als je me niet wil spreken kun je het ook gewoon zeggen, het lijkt nu alsof je me niet meer wil en dan kun je het zelfs zeggen
Weet niet of dat een slimme actie is want als ze met vriendin is, die lult alles door en gaat ruzie zoeken tussen ons dan (want ik ben haar ex)
en ze wil op alles wat ze heeft gehad een stempel en daar mag niemand meer mee hebben.
Dus misschien is dat de reden.
Maar dan nog, dan kan ze het toch nog zeggen ipv mobiel uit te doen
pffff
zal wel weer aan mij liggen.
maarruhm.. ik denk dat ik zo maar ga slapen ofzow.. morgen uitslapen en morgenavond weer werken..
- Moehoehoehoe: einde late dienst, (moet tot 23.00) en heb de afgelopen weken geen minuut eigen rust/ tijd gehad/genomen
- Blij en gestressed: Gaan misschien een huis kopen met mijn mannetje... ...maar dat brengt dan ook weer de nodige stress met zich mee
- Onzeker: Ben bezig met mijn stage van 7 maanden en wil het nu meteen goend doen (net 1 maand bezig) en ben bang om fouten te maken. Maar ik realiseer me we dat ik het rustig aan moet doen enzo.
Ach ik pas dus precies goed hier op mijn werk, mijn psychiatrische afdelingkie
En morgen maar weer naar de sportschool en dan weer werken...
Dus ik ga nu maar slapen
quote:hm, heb je nog steeds zoveel last van je rug? toch maar eens naar de dokter ermee??
Op woensdag 2 juli 2003 23:02 schreef pieffff het volgende:
Last van me rug, beetje te veel gewerkt... Maar was wel supergezellig!!!En morgen maar weer naar de sportschool en dan weer werken...
Dus ik ga nu maar slapen
ot: beetje hetzelfde klote gevoel van de afgelopen dagen, kan er niks aan doen Ik wil me gewoon weer goed en normaal voelen maar ik weet niet hoe.... Net wel lekker flink gefitnessed, dat was wel lekker... En dan voel ik me ook wel eventjes beter, het duurt alleen maar zo kort
Waarom kan ik me niet gewoon weer zo voelen als 4 maanden terug...... Ik word hier zelf ook zo moe van...
Los van dat gevoel gaat het allemaal vrij okee. Gezondheid trekt weer bij, energie komt weer terug, ben in het reine met mezelf en ik maak me geen zorgen meer om mezelf. Could be worse dus, .
Ik mis wat mensen, maar daar kan ik helaas zelf niks aan doen.
Ik ben blij dat ik niet van mn opleiding ben gekicked, en gewoon verder kan gaan (wel eerst een hoop inhalen, maar dat komt goed)
Maar aan de andere kant... kweet het niet
Tis net of ik bijmezelf al vrede had, met het feit dat ik mn opleiding moest verlaten. Ik wist wat ik eventueel kon doen...
Nu ik in principe een "makkelijk" en "rustig" schooljaar tegemoet ga, heb ik niet echt een heerlijk gevoel, op 1 of andere manier
Dat ik langer over mn opleiding doe, boeit me echt totaal niks, dus dat kan het niet zijn...
maar daarnaast komt er steeds een opwelling van happy feelings omhoog; Sensation-White; Vakantie; Morgen weer in een Studio aan de slag om wat tracks af te maken; enz.
en dan zit ik weer op zo'n dood moment van de dag (zoals nu)... ik doe niks en voel me toch niet zoals het moet
Nog steeds in een blije stemming en net een hele tijd vet lopen lachen om een paar... err. 'opgevrolijkte' foto's van mij en Albert
ik ben doodop en ga wel zo slapen, maar voel me iig prima
Alleen erg .. aaargh ik vind hem echt zoo leuk
superlijpe foto heb ik hiero, en toch zit ik er helemaal blij naar te kijken...
Erg fout.
Ik heb net 3 uur met het meisje lopen chatten van het "MSN/ICQ gevoel topic" Als het jullie nog iets zegt... en WAUW wat een meisje van mijn dromen, en daar zal het ook gewoon bij blijven, mijn dromen. Het is beter zo.
Ze citeerde zo de Russische versie van het favoriete nummer uit mijn favoriete musical, ongelovelijk, echt.... waa-haaanzinnig.
Ik heb het lang niet meer gezegd maar ik doe het stiekem toch hier:
Het leven is mooi, mijn lieve fok!buis kinderen!!!!!
quote:Gefeli!
Op donderdag 3 juli 2003 02:55 schreef Tomaz het volgende:
Net m'n verjaardag achter de rug, voel me lekker!!
Ik voel me overigens ook perfect, lekker rustige avond gewerkt, gezellige mensen... Lief mailtje van dinnetje in de inbox dus mijn nacht kan niet meer stuk .
ik twijfel
ik weet het niet
ik moet reageren (van mij zelf) maar weet niet hoe
waarom ben ik niet vrolijk? volgens het overgrote deel van de bevolking hoort dat er bij?
misschien omdat ik weet dat het fout is.
ik voel me GOED.
laatste werkdag.
maand thailand voor de deur ! vrijgezel zijn bevalt me wel....
mensen die mijn kennen (als die dr al zijn) kennen mij waarschijnlijk van het dal waar ik een half jaar geleden doorging toen lange rel. brak.
quote:Eh, misschien ligt het wel aan mij. Ben niet altijd even duidelijk in dat soort dingen. Vind het moeilijk om zoiets te zeggen omdat ik anderen niet wil kwetsen, maar het wordt er uiteindelijk alleen maar erger op.
Op woensdag 2 juli 2003 17:54 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar verkering hebben met een jongen zonder dat je zelf weet dat dat zo is ? Dit klinkt als een rare vage jongen.
Is me gister helaas weer niet gelukt om te zeggen dat ik niks met hem wil. Hij was zo enthousiast aan het vertellen hoe geweldig hij me vindt enzo en allerlei plannen aan het maken voor ons samen, dat ik het niet op kon brengen om het te zeggen.
Voel me een enorme slapjanus vandaag
Denk dat ik vanavond maar therapeutisch ga shoppen!
het gaat wel ok dus.
wel zin om naar huis te gaan, verder met neverwinter nights, veet spel
quote:Komt allemaal goed lieverd
Op donderdag 3 juli 2003 10:37 schreef devv05 het volgende:
Wel redelijk oke geloof ik... Beetje moeilijk in slaap gekomen maar uiteindelijk wel goed geslapen... Even snel aankleden en dan weer richting schoolGelukkig laatste dagje op school voor de vakantie denk ik, als we alles afkrijgen tenminste.... Ben het echt zoooo zat
ontopic:
Ik ben mijn nieuwe kleren aan het aantrekken
morgen zie ik mijn lieffie weer en dan ga ik zondag pas weer weg.. alleen moeten we nog bij morgen zien te komen
Verder beetje moe, zometeen tentamen *blegh* en vanavond zie ik m'n liefie weer
quote:heeee texjeeeeeeeeeee
Op donderdag 3 juli 2003 12:27 schreef texelonia het volgende:
Pff, het gaat echt niet goed met mijn eetlust... Nu is één kleine banaan als ontbijt (of brunch liever gezegd) al teveel!
Ben dus in 1 week al 3 kilo afgevallen. Vind ik nu nog niet erg, omdat ik aan was gekomen en dat er weer af wilde hebben. Maar wil ook geen skelet worden
Maar als ik toch meer eet dan ik 'kan' word ik echt heel erg misselijk...
Maar jah, nog maar even afwachten, misschien gaat het vanzelf wel weer over...Verder beetje moe, zometeen tentamen *blegh* en vanavond zie ik m'n liefie weer
![]()
![]()
klinkt nie zo goed meis, dat eten, of liever gezegd, niet eten...
probeer eens wat yoghurt en meusli ofzo, of beschuit, iig licht verteerbaar spul..
zie je op FFW
<edit enzo> succes met je tentamen!
[Dit bericht is gewijzigd door sessurea op 03-07-2003 12:29]
quote:Take care.
Op donderdag 3 juli 2003 12:31 schreef sweek het volgende:
Nou, nee, niet goed... en ik ben bang dat het ook niet beter gaat gaan.
Oh en uh... ik wil ook!
Lekkerrrr....
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 14:33 schreef DarkElf het volgende:
verschrikkelijk moe en druk in mijn hoofd nadat er onverwacht oud verdriet opgerakeld is
Ik voel me leeg maar heb vanmorgen een heel mooie droom gehad waar ik de rest van de dag op kan teren.
Vanavond weer lekker sporten en dit weekend lekker stappen en naar een reggaefestival.
Ik heb er zin an
Diplomaatje gehaald...
EN LOS
Over een maandje in mn nieuwe huis .. Eindelijk beetje bij beetje rustiger in mijn hoofd. Relaxed op mijn werk.. Nu nog een vriendin en alles is ok
quote:Ken ik ..
Op donderdag 3 juli 2003 11:52 schreef Peregrijn het volgende:
Nat. Ik was bijna bang dat ik net droog over zou komen, maar gelukkig was ik nog zo fortuinlijk om een stortbuitje mee te pakkenVerder gisteren een gezellig etentje gehad en naar de bios geweest, dus dat gaat allemaal lekker. Ben echter nog wel steeds oververmoeid, waarom kunnen mijn dagen gewoon niet 30 uur worden in plaats van 24 uur? Ik heb altijd tijd tekort om alles te doen wat ik wil.
echt wel
Ging op zich wel goed. Beetje gepraat over van alles en nog wat Ze waren 100 procent tevreden over mij. Dat ik heel goed mijn grenzen kan aangeven. Dat is namelijk een hele tijd anders geweest. Toen leefde ik maar wat aan en erop los.
Nog gesproken over een nieuwe opleiding en daar staan ze ook 100 procent achter. Ze vonden het ook weer goed dat ik ditmaal heel goed nadenk over welke opleiding.
Om het verhaal niet te lang te laten worden. Over 2 maanden gaat de medicatie weer omlaag
Ooit komt er een tijd dat ik zowat zonder kan En dat wil ik uiteraard ook.
Gaat dus goed zo
quote:Idem.
Op donderdag 3 juli 2003 18:32 schreef Slarioux het volgende:
Chagrijnig.
jammer alleen dat ik thuis gelijk weer instort..
gelijk weer zorgen aan mijn kop enzo...
ik heb zojuist besloten om deze weken (nog 2 weken naar school) nog ff lol te maken
en dan in de vakantie mijn hoofd te breken over al mijn zorgen problemen en twijfels....
ik wil echt vanaf, het liefst nu meteen! maar dat zit er niet in. helaas.
Ik hoorde haar toen nog zeggen dat ze dinsdagochtend weer op de markt moest staan. Heel raar, toen dacht ik al, morgen is het ook markt in Doetinchem (ja net als in tig andere steden).
Loop ik zonet naar de Albert Heijn kom ik haar tegen zeg.
Ze werkt dus wel in Doetinchem.
Helaas voor mij deed ik niets meer dan schaapachtig lachen en mijn vinger opsteken.
AAAAARGH
quote:Toch niet je middelvinger
Op donderdag 3 juli 2003 21:14 schreef Najra het volgende:
Helaas voor mij deed ik niets meer dan schaapachtig lachen en mijn vinger opsteken.
AAAAARGH![]()
![]()
Kortom ik voel me: strijdbaar
quote:Goed.
Maar kom maar, rub it in. Ik kan niet twee keer door de grond zakken vandaag.
OEN!!!!!!!!!!!!
Maareh.... ik doe ook altijd van dit soort acties hoor, bent niet de enige.
Ik heb net gediscoboowlt wat opzich erg leuk was.. Gewoon ouderwets gezellig . Maar daar heb ik wel spierpijn in m'n nek, schouder en pols aan overgehouden.. Achja..
Verder ga ik morgen misschien naar zo'n eindschoolfeest (wat ik eigenlijk juist besloten had niet te doen). Ik zie nog wel.
Verder loos.
Ik heb zin in een groot feest. Een concert of wat dan ook.
Zolang er maar heel veel mensen samen komen. 50 000 mensen zijn net genoeg.
Een groot feest dus
quote:Mijn idee.
Op donderdag 3 juli 2003 22:15 schreef Levensgenieter het volgende:
GoedIk heb zin in een groot feest. Een concert of wat dan ook.
Zolang er maar heel veel mensen samen komen. 50 000 mensen zijn net genoeg.
Een groot feest dus
quote:Gaan! Is goed voor je sociale contacten!
Op donderdag 3 juli 2003 21:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Beurgh.Ik heb net gediscoboowlt wat opzich erg leuk was.. Gewoon ouderwets gezellig
. Maar daar heb ik wel spierpijn in m'n nek, schouder en pols aan overgehouden.. Achja..
Verder ga ik morgen misschien naar zo'n eindschoolfeest (wat ik eigenlijk juist besloten had niet te doen). Ik zie nog wel.
Verder loos.
Ontopic: ziek . Maar verder wel goed, heb me nu al een week vermaakt zonder dat daar andere mensen aan te pas hoefden te komen
. Ik ben zo blij dat ik vakantie heb
.
quote:Ik ook nog een half dagje.... ben echt aan weekend toe.... en aan vakantie BTW....
Op donderdag 3 juli 2003 22:02 schreef Bugsje het volgende:
Goed. Morgen nog een half dagje en dan weekend.
quote:I know the feeling,(zucht) maja, k probeer der toch wat van te maken.... je bent maar 1 keer jong
Op donderdag 3 juli 2003 23:39 schreef ArmaniMania het volgende:
Nog steeds in de warik wil niet verliefd zijn omdat dat toch niet goed voor mij is
HOOO! verkeerde topic
Maargoed, ik ben slapen
Verder... mjah zin in morgen, als ik met een ex heb afgesproken, .. leuk hem weer es te zien... en op zich wel zin in het weekend.
niet heel erg slecht dus.. maar ook niet zo geweldig.
quote:Da`s nie zo mooi
Op vrijdag 4 juli 2003 01:52 schreef Potter het volgende:
Ik voel me zwaar klote.
quote:Al 1,5 week niet kunnen slapen.
Op vrijdag 4 juli 2003 01:53 schreef Toebroodjie het volgende:[..]
Da`s nie zo mooi
Iets wat je wil delen?
quote:Slecht slapen bedoel je, maar wat is de oorzaak daarvan? Duidelijk iets dat je dwarszit en je uit je slaap houdt.
Op vrijdag 4 juli 2003 01:56 schreef Potter het volgende:[..]
Al 1,5 week niet kunnen slapen.
quote:Tsja had ik vanmorgen ook weer last van
Op vrijdag 4 juli 2003 01:56 schreef Rood_schaap het volgende:
Geil
quote:Da`s niets abnormaals, heb ik ook wanneer ik er om een normaal tijdstip uitmoet
Op vrijdag 4 juli 2003 01:59 schreef Potter het volgende:
Geen idee waar het aan ligt. kan voor 3 4 uur gewoon niet slapen, wanneer ik nu ga liggen kijk ik zeker 2 uur voor me uit.
quote:groene thee drinken
Op vrijdag 4 juli 2003 01:59 schreef Potter het volgende:
Geen idee waar het aan ligt. kan voor 3 4 uur gewoon niet slapen, wanneer ik nu ga liggen kijk ik zeker 2 uur voor me uit.
quote:Elke tip is welkom
Op vrijdag 4 juli 2003 02:01 schreef mr_ivy het volgende:[..]
groene thee drinken
quote:Ik weet waarom je kut voelt, dan kunnen we dat gevoel in ieder geval delen, tenminste als dat zo is. Zie mijn eerdere post
Op vrijdag 4 juli 2003 02:03 schreef Potter het volgende:[..]
Elke tip is welkom
quote:Je doet het aardig goed voor iemand die bezopen is.
Op vrijdag 4 juli 2003 02:19 schreef poebeertjuh het volgende:
Te bezopen voor woorden. Lange tijd geleden dat alles zo ernstig draaide en dat ik zo mijn best moest doen om de woorden te typen zoals ik ze nu type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |