quote:dat nummer heet Good life...
Op dinsdag 1 juli 2003 23:00 schreef DerbiMan het volgende:[..]
ben naar jouw tip wel gaan zoeken naar goodtime.. maar de artiest innercity staat er niet bij, en andersom ook niet..
En bij de songteksten met google enzo kan ik ook niks vinden met die titel - artiest..
weet je zeker dat het de goede is? en iemand nog andere tips welk nummer het kan zijn
quote:Ja.. paar posts terug
Op dinsdag 1 juli 2003 23:00 schreef DerbiMan het volgende:
en iemand nog andere tips welk nummer het kan zijn
jammer dat iemand het hier nog niet weet, was zo'n leuk nummer
Hopelijk weet iemand hoe dit nummer heet.
quote:Kelly Joyce - Vivre La Vie
Op dinsdag 1 juli 2003 22:51 schreef DreamReaver het volgende:[..]
Beetje duidelijker, dan schieten we er iig wat mee op
quote:Golden Boy & Miss Kittin - Rippin Kittin perhaps?
Op dinsdag 1 juli 2003 23:55 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zoek nog een nummer dat ze vaak 's avonds op ID-T Radio draaien, er wordt iets in gezongen waar de text 'kitten on the run' in voor komt.Hopelijk weet iemand hoe dit nummer heet.
Het is een dancenummertje, constant zingend 'I'm In Heaven'. Dit allemaal op een sample van Michael Jackson's Human Nature, beter bekend bij sommigen als S.W.V.'s Right Here uit '93. De zangeres aapt overigens een beetje de looks na van Beyoncé.
Wie-o-wie?
quote:Dat is Oscar G & Ralph Falcon - Dark Beat (Murk Monster Mix)... (maar dat wist je al, als je op tweakers had gekeken
Op dinsdag 1 juli 2003 19:54 schreef McBernie het volgende:
hallo!!!!
iemand enig idee hoe dit nummer heet ??
het komt uit de essential mix van rui da silva
sample
quote:20 fingers - lick it
Op woensdag 2 juli 2003 00:53 schreef Ralphus het volgende:
Ik zoek een nummer.. beetje bubbling achtig was het volgens mij..
Je hoort dan de hele tijd beetje gozer iets zeggen/zingen met o.a de tekst lick it (of kick it) ... en dr komt ook stukje in voor met one two three four .... en dan nog iets..
Majaa.. ik weet het, het is niet zo duidelijk, maar misschien weet iemand welk nummer ik bedoel?
Ook bekend van Short Dick Man
quote:Inderdaad, thanx!
Op dinsdag 1 juli 2003 16:00 schreef ranja het volgende:[..]
ik denk American Jesus van Bad religion...
Ik zoek een nummer, het is niet zo'n oud nummer, maar ook niet erg nieuw
Er komt de tekst "I just want to love you, I don't even want to fight." tu du du(insert snelle viool achtige muziek) duuuduuduuu, "all i wanna do is love you." Dat laatste stukje word gezongen door een achtergrond koortje oid. Het is een Dance achtig nummer. En er komt dus iets van snelle viool achtige muziek in voor .
Het word gezongen door een man denk ik ,maar de stem is iets vervormd.
Kep het laatst nog op de radio gehoord.. maar ik kan gewoon niet op de titel en de artist komen.
Can somebody help me out?
quote:niemand?? het zou ook kunnen dat er een belangrijk woord dat steeds voorkomt maar dat ik het gewoon verkeert gehoord heb.. het is zo frusterend als je een leuk nummer heb gehoord maar niet weet welke het is
Op dinsdag 1 juli 2003 19:04 schreef DerbiMan het volgende:
ik zoek een nummer... gezongen door een vrouw.Deze teksten/woorden kwamen er veel in voor (weet niet of ze helemaal kloppen)
"We had a good time, oh no" ?
"Na na na"Het is geen nieuw nummer, denk tussen 1983 en 1995 zoiets leek me.
Iemand een idee?
quote:Josja had op de vorige pagina al antwoord gegeven.... Jermaine Stewart, We Don't Have To Take Our Clothes Off.
Op woensdag 2 juli 2003 13:51 schreef DerbiMan het volgende:[..]
niemand?? het zou ook kunnen dat er een belangrijk woord dat steeds voorkomt maar dat ik het gewoon verkeert gehoord heb.. het is zo frusterend als je een leuk nummer heb gehoord maar niet weet welke het is
quote:jup
Op woensdag 2 juli 2003 01:04 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Dat is Oscar G & Ralph Falcon - Dark Beat (Murk Monster Mix)... (maar dat wist je al, als je op tweakers had gekeken
)
quote:nee deze bedoel ik niet.... In het nummer zingt/praat een man.. Het nummer is nog niet zo oud volgens mij
Op woensdag 2 juli 2003 07:24 schreef ric0 het volgende:[..]
20 fingers - lick it
Ook bekend van Short Dick Man
quote:Komt wellicht omdat het:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:00 schreef DerbiMan het volgende:[..]
ben naar jouw tip wel gaan zoeken naar goodtime.. maar de artiest innercity staat er niet bij, en andersom ook niet..
En bij de songteksten met google enzo kan ik ook niks vinden met die titel - artiest..
weet je zeker dat het de goede is? en iemand nog andere tips welk nummer het kan zijn
Innercity met Good life (1988)
is......
quote:The Chimes met Heaven volgens mij
Op woensdag 2 juli 2003 00:55 schreef SmashBro het volgende:[..]
Golden Boy & Miss Kittin - Rippin Kittin perhaps?
quote:thnx dat was hem... heb ik toch over die post heen gelezen. sorry
Op woensdag 2 juli 2003 14:00 schreef Scandalous het volgende:[..]
Josja had op de vorige pagina al antwoord gegeven.... Jermaine Stewart, We Don't Have To Take Our Clothes Off.
quote:Sting - It's Propably Me...
Op woensdag 2 juli 2003 17:00 schreef Age-Ell het volgende:
Hoe heet het liedje dat in de intro zit van Leathel Weapen 3.
Begint met een alleen een bas gitaar, dan begint de zanger
't is iig een zomers nummer...
met de tekst
oelalala, (I love u baby), oelalala (love u tonight)
of iets in die zin...mijn broertje wist alleen het oelalala gedeelte...
de rest wat interpretatie van mij
wie weet wat het kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |