blegh, 'k mis een aantal mensen.
ps: brenny leuke fotos!
[Dit bericht is gewijzigd door de_priester op 29-06-2003 17:47]
quote:Dank
Op zondag 29 juni 2003 17:46 schreef de_priester het volgende:
moe....ps: brenny leuke fotos!
Heb een tijdje geplayed met een paar dames maar kon het toch niet aan om door te gaan. Ben nu eerlijk geweest en nu lopen er 3 dames rond die m'n bloed wel kunnen drinken .
Verder nog steeds supers!
quote:2 uur en nu nog moe
Op zondag 29 juni 2003 17:54 schreef Wozzy het volgende:Moe...
Hmzzz, bijna 2 uur 's nachts.. dat zou het weleens kunnen verklaren
ik was pas om 05.00 thuis en was vanmorgen om 11.30 weer bij m'n oma 20 km. hiervandaan
quote:2 uur?
Op zondag 29 juni 2003 17:54 schreef Wozzy het volgende:Moe...
Hmzzz, bijna 2 uur 's nachts.. dat zou het weleens kunnen verklaren
quote:Soms is verzet niet het juiste antwoord ...
Op zondag 29 juni 2003 17:46 schreef shmoopy het volgende:
En Blaatschaap moet nóg harder bijten!
Maar verder is het wel oke
Ligt dat ergens aan
Ik heb een moeder die ook vaak moe is. Snap dat dus niet. Waar dat vandaan komt.
De laatste keer dat ik een gaap heb gedaan dat is lang geleden.
Als ik hier lees dan kom ik altijd wel iemand tegen die zegt dat ie moe is.
quote:Je slikt Seroxat toch, en je bent zelden moe?
Op zondag 29 juni 2003 18:09 schreef Levensgenieter het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo moe kunnen zijn. Zelf ben ik zelden moe.Ligt dat ergens aan
Ik heb een moeder die ook vaak moe is. Snap dat dus niet. Waar dat vandaan komt.
De laatste keer dat ik een gaap heb gedaan dat is lang geleden.
Als ik hier lees dan kom ik altijd wel iemand tegen die zegt dat ie moe is.
quote:ja maar ik heb nog niet zolang buikpijn, sinds vrijdagavond pas...dus valt best wel mee....
Op zondag 29 juni 2003 17:04 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Kun je dan niet beter ff langs de dokter gaan
Die heeft vast wel een middel ertegen. Als je lang buikpijn hebt dan is dat dus niet goed.
Beterschap!!!!!
ontopic...mja nog steeds buikpijn dus....me moeder zit er toch aan te denken misschien morgen maar es naar de dokter te gaan, maar zometeen eerst ff stukje fietsen om te kijken hoe dat gaat...zodat ik niet morgen op mijn werk ineens veel pijn krijg en daar naar de EHBO moet ofzow....
quote:Ik slik inderdaad 20 mg seroxat. Maar ik ben dus nooit moe. Ik ga naar bed zonder moe te zijn. Maar ik val dan wel in slaap.
Op zondag 29 juni 2003 18:10 schreef nozem het volgende:[..]
Je slikt Seroxat toch, en je bent zelden moe?
Sjee, ik kan met gemak elke nacht de klok rond slapen en dan ben ik nog moe
5 uur slaap heb ik meestal genoeg aan ook.
En als ik opsta ben ik behoorlijk fit. Meteen helemaal helder ook. Geen duf gevoel heb ik dan.
Ik heb gehoord dat het aan het weer kan liggen Dat hoor je mensen altijd zeggen. " het ligt aan het weer".
quote:EHBO dat gaat vast niet gebeuren
Op zondag 29 juni 2003 18:11 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ja maar ik heb nog niet zolang buikpijn, sinds vrijdagavond pas...dus valt best wel mee....
ontopic...mja nog steeds buikpijn dus....me moeder zit er toch aan te denken misschien morgen maar es naar de dokter te gaan, maar zometeen eerst ff stukje fietsen om te kijken hoe dat gaat...zodat ik niet morgen op mijn werk ineens veel pijn krijg en daar naar de EHBO moet ofzow....
Daar beland je echt niet alleen maar met buikpijn. En het kan ook zo zijn dat je gewoon ff last heb van je maag. Als je het pas vanaf vrijdag hebt dan valt het nog wel mee.
Ik dacht dat je al 2 weken last had ervan.
quote:Sux6 man!
Op zondag 29 juni 2003 18:20 schreef Grunnie het volgende:
Beetje moe, maar dat is ook niet zo gek... ben al de hele dag bezig geweest met inpakken omdat ik ga verhuizen
quote:echt wel dat je met alleen buikpijn om de eerste hulp komt
Op zondag 29 juni 2003 18:22 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
EHBO dat gaat vast niet gebeuren
Daar beland je echt niet alleen maar met buikpijn. En het kan ook zo zijn dat je gewoon ff last heb van je maag. Als je het pas vanaf vrijdag hebt dan valt het nog wel mee.
Ik dacht dat je al 2 weken last had ervan.
quote:Als het echt erg wordt dan kan je wel bij de ehbo terecht komen. Maar dan moet je het zowat uitschreeuwen van de pijn.
Op zondag 29 juni 2003 18:29 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
echt wel dat je met alleen buikpijn om de eerste hulp komt
en t is geen pijn in mijn maag maar echt mijn darmen....en idd sinds vrijdag valt heel erg mee daarom ben ik ook nog niet naar een dokter geweest en vind ik dat ook niet nodig
Heb je wat fouts gegeten ofzo dan
Ik bezoek ook een dokter niet zo snel. Pas als de situatie uit de hand loopt ga ik langs.
quote:ja ik werk in het ziekenhuis, dus als het echt erg word sturen ze me wel naar de ehbo of laten een chirurg ofzo ff kijken, vind ik echt iets voor mijn begelijder...maar ik zie wel hoe het verder gaat...
Op zondag 29 juni 2003 18:32 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Als het echt erg wordt dan kan je wel bij de ehbo terecht komen. Maar dan moet je het zowat uitschreeuwen van de pijn.
Heb je wat fouts gegeten ofzo dan
Ik bezoek ook een dokter niet zo snel. Pas als de situatie uit de hand loopt ga ik langs.
quote:Over bezorgd zijn ze dus
Op zondag 29 juni 2003 18:34 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ja ik werk in het ziekenhuis, dus als het echt erg word sturen ze me wel naar de ehbo of laten een chirurg ofzo ff kijken, vind ik echt iets voor mijn begelijder...maar ik zie wel hoe het verder gaat...
Ik weet niet of dit slowchat is. Maar het gaat er wel om over hoe je je voelt. Dus echt erge slowchat is het niet
Maar ik zal stoppen nu. Met slowchatten
Sterkte ermee. Maak je niet te druk want de kans is groot dat het heel onschuldig is. Maar dan nog.....je moet er wel aandacht aan besteden.
btw: eergisteren brief gekregen 9 juli eerste gesprek bij maatschappelijk werk... Raar is dat altijd op momenten dat het goed gaat, en ik me best oke voel, heb ik daar totaal geen behoefte aan, maar toch moet ik maar gaan denk ik, al is het alleen om anders te leren denken en terugvallen te voorkomen....
pff....
Straks naar toneelvoorstelling van vrienden, ben benieuwd.
Wat is dit nou?
Ik heb helemaal geen tijd voor dit soort shit ook.
Vanmiddag heerlijk buiten gezeten en lekker gebbqd
quote:ahh jawel, vanavond iig vroeg naar bed. helpt tegen boosheid, lusteloosheid, hoofdpijn en die puist moet je ff verdrinken in alcohol
Op zondag 29 juni 2003 19:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Urg.Een mix van enorme koppijn, een reteirritante puist tussen m'n mond en neus waardoor ik me niet kan bewegen zonder een pijnscheut
, honger, zenuwachtigheid, verdrietigheid, boosheid en gewoon een afgrijselijk gevoel van.. lusteloosheid.
Het hoeft van mij echt niet meer zo.
edit: owh jah, en iedereen die iets doet wat je niet aanstaat gewoon flink de waarheid zeggen en overal schijt aan hebben
met mezelf: 't gaat wel weer, ben zo wisselvallig als de pest
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 29-06-2003 19:41]
quote:Waar komt het vandaan ja. Ik vraag me dat ook af. Hoe kun je zo moe zijn.
Op zondag 29 juni 2003 19:30 schreef shmoopy het volgende:
Hmm, vanmiddag ineens weer zo onzettend moe dat ik bijna door m'n knietjes ging.
Even op de bank gelegen en toen ging het wel weer, zij het met moeite, en nu weer zo hondsmoe.Wat is dit nou?
Ik heb helemaal geen tijd voor dit soort shit ook.
Ik denk dan dat het afweersysteem niet perfect werkt. Kan ook wat anders zijn. Maar er moet een oorzaak zijn.
Hoe ontstaat pfeiffer vraag ik me ook af.
Volgens mij heeft het niets te maken met gezond leven ofzo.
Lekker wezen stappen gisteren met vrienden, en vandaag nog ff lekker op 't terras gezeten en me uitermate vermaakt! .
*how i wish that i could be like any other man*
(maar mis nog steeds wel een klein beetje mijn ex, het is toch anders zo zonder hem :S)
Knuf
En ik voel me erg alleen..
quote:Dan heb je geluk gehad. Ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die hun hond hebben laten castreren en dat ze daarna erachter kwamen dat die hond echt klote was.
Op zondag 29 juni 2003 21:19 schreef DuchessX het volgende:
Vanmiddag kort maar krachtig geskated (4 kilometer) en daarna lekker met de beesten thuis geknuffeld. Wat is Bailey een enorme slijmjurk geworden sinds hij gecastreerd is zeg!Hij blíjft spinnen en kopjes geven
Casteren hoeft dus niet altijd goed uit te werken.
BS:
quote:De wereld begrijp je pas later
Op zondag 29 juni 2003 21:39 schreef zonzonzon het volgende:
Moe (het zal eens niet zo zijn), en mateloos geïrriteerd door mijn ouders, zonder reden. Het zal wel weer aan die pubertijd liggen.En ik begrijp nog steeds geen ene hol van de wereld. Benieuwd of dat ooit nog eens zal veranderen.
BS:
Zal best aan de pubertijd kunnen liggen.
Komt ook wel goed. Zodra je weet hoe de wereld in elkaar zit dan heb je nog maar weinig zorgen
quote:
Op zondag 29 juni 2003 21:41 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
De wereld begrijp je pas later
Zal best aan de pubertijd kunnen liggen.
Komt ook wel goed. Zodra je weet hoe de wereld in elkaar zit dan heb je nog maar weinig zorgen
quote:Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de wereld zeker te begrijpen valt.
Op zondag 29 juni 2003 21:55 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Eigenlijk wil ik niet dat het goed komt, want volgens mij valt de wereld niet te "begrijpen", alleen nu is het zo'n warboel in mijn hoofd, ik weet me geen houding te geven of ik weet niet wat te doen, ik wil alleen dat ik begrijp dat ik de wereld niet hoef te begrijpen om te leven. Of zo. Misschien.
Maar dat is dus heel persoonlijk bij mij. Ik krijg steeds vaker het idee dat ik het leven verklaard heb
Heeft me veel grijze haren gekost. Maar nu is het zo dat ik rustig kan leven. Zonder me zorgen te hoeven maken
quote:Niemand begrijpt er een fuk van, daarom doet iedereen ook altijd zo moeilijk.
Op zondag 29 juni 2003 21:55 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Eigenlijk wil ik niet dat het goed komt, want volgens mij valt de wereld niet te "begrijpen", alleen nu is het zo'n warboel in mijn hoofd, ik weet me geen houding te geven of ik weet niet wat te doen, ik wil alleen dat ik begrijp dat ik de wereld niet hoef te begrijpen om te leven. Of zo. Misschien.
quote:Ben ik niet helemaal met je eens.
Op zondag 29 juni 2003 22:04 schreef shmoopy het volgende:[..]
Niemand begrijpt er een fuk van, daarom doet iedereen ook altijd zo moeilijk.
Dus leg je er maar gewoon bij neer.
Als je het leven voor jezelf niet begrijpt dan moet je een oplossing zoeken. Je moet dan niet zeggen :" Okey ik leg me erbij neer ".
Het leven kan Zo simpel zijn
Alleen moet je weten hoe je tegen het leven moet aankijken.
quote:Shmoopske, ge het mail!
Op zondag 29 juni 2003 22:04 schreef shmoopy het volgende:
ladiedaaaa!
Ik voel me super!
Heb een fantastisch weekend Buitenkunst gehad.
Kamperen en workshops percussie. Prachtig weer. Beetje veel creabea's, maar gelukkig ook een aantal erg leuke mensen ontmoet.
's Avonds heeeeel veel rosé, heeeel veeel lol, heeel veeeel sjans.
En nu heb ik spierpijn in mijn kont van het dansen.
quote:Precies, je moet weten hoe je er tegen aan WIL kijken, maar daarvoor moet je ervaring hebben, meerdere beelden (van de wereld) hebben gehad, en moeten die beelden niet zo snel aan je voorbijgaan dat je niet eens de tijd hebt om ze te goed bekijken. Maar ach, waar maak ik me druk om. Ik voel me (om maar ff ontopic te blijven
Op zondag 29 juni 2003 22:11 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Ben ik niet helemaal met je eens.
Als je het leven voor jezelf niet begrijpt dan moet je een oplossing zoeken. Je moet dan niet zeggen :" Okey ik leg me erbij neer ".
Het leven kan Zo simpel zijn
Alleen moet je weten hoe je tegen het leven moet aankijken.
quote:Laatste bericht van mijn kant
Op zondag 29 juni 2003 22:29 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Precies, je moet weten hoe je er tegen aan WIL kijken, maar daarvoor moet je ervaring hebben, meerdere beelden (van de wereld) hebben gehad, en moeten die beelden niet zo snel aan je voorbijgaan dat je niet eens de tijd hebt om ze te goed bekijken. Maar ach, waar maak ik me druk om. Ik voel me (om maar ff ontopic te blijven
) eigenlijk wel beter nu ik me dit bedenk. Ik ben niet verplicht om het nu te weten.
Ik weet van mezelf dat ik onzekere momenten heb. Maar ik weet van mezelf ook dat ik ieder moment kan overleven. Soms heb ik ook wel eens twijfels maar die zijn niet meer zo sterk. Omdat ik van mezelf weet dat ik daar boven sta
Het is en blijft overleven als je mens bent.
quote:Maar ik weet wat ik er aan kan doen.
Op zondag 29 juni 2003 22:47 schreef InsomnianDancer het volgende:[..]
Ik ook
verder ben ik stiknerveus voor morgen maar ja, we zien wel....
alleen morgen kan de mentor bellen of ik iets moet herkansen alleen ik heb over alles een goed gevoel en dat weet ik zeker dat ik dat niet moet herkansen alleen over die herkansing van vorige week maatschappij dat denk ik dat ik dat niet goed gemaakt heb.
Maar goed we zullen zien
Maar het was wel leuk
quote:Kusjeknuffolkroel en een appeltje van de juf.
Op zondag 29 juni 2003 22:55 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb een geweldige dag gehad.
En nu voel ik me..
Ik ken me gevoelens ff niet plaatsen en ik snap geen reet van mezelf. Ik vind mezelf heel zielig, maar ik snap niet waarom. Ik ben boos, maar weet niet op wie. Ik voel me rot en ik weet niet waarom.....
Mijn vriend heeft het gister na 9 maanden uitgemaakt via een smsje terwijl hij een week in Turkije op vakantie zit...heb geen idee waarom.. zijn mobiel heeft ie doorgeschakeld kan hem niet eens bellen om het te vragen...
quote:Damn wat een kut-aktie.... wat een laffe streek. Heb dan ook het lef om het iemand face 2 face te vertellen.
Op zondag 29 juni 2003 22:59 schreef Caldissima het volgende:
Klote.. heel erg verdrietig...Mijn vriend heeft het gister na 9 maanden uitgemaakt via een smsje terwijl hij een week in Turkije op vakantie zit...heb geen idee waarom.. zijn mobiel heeft ie doorgeschakeld kan hem niet eens bellen om het te vragen...
Sterkte meid
quote:Ja dat vond ik ook. snap het ook niet, ik had dit totaal niet achter hem gezocht... maar bedankt voor je berichtje hier, dat helpt al een beetje...
Op zondag 29 juni 2003 23:02 schreef Rekkie het volgende:[..]
Damn wat een kut-aktie.... wat een laffe streek. Heb dan ook het lef om het iemand face 2 face te vertellen.
Sterkte meid
quote:dit herken ik helemaal
Op zondag 29 juni 2003 22:55 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb een geweldige dag gehad.
En nu voel ik me..
Ik ken me gevoelens ff niet plaatsen en ik snap geen reet van mezelf. Ik vind mezelf heel zielig, maar ik snap niet waarom. Ik ben boos, maar weet niet op wie. Ik voel me rot en ik weet niet waarom.....
quote:Ja precies... kut is dat he. Ik heb het normaal nooit, maar nu in ene, zonder aanwijsbare oorzaak wel.
Op zondag 29 juni 2003 23:09 schreef lovegrrl het volgende:
dit herken ik helemaal
schoot daarnet ook al vol door een liedje dat voorbij kwam.. voel me heel
leeg en verdrietig
Ik ga maar in bed liggen ofzo..
quote:Slaap lekker frenkie
Op zondag 29 juni 2003 23:19 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja precies... kut is dat he. Ik heb het normaal nooit, maar nu in ene, zonder aanwijsbare oorzaak wel.
Ik ga maar in bed liggen ofzo..
Ontopic... goed maar vreemd... en beetje geiiriteerd door dingen hier maja... ik denk maar zo.. laat ik nu niet klagen...
Tijd om te gaan pittuh dus.
Morgen een verse dag weer.
Dag
'k Heb zoooo lang gezocht naar iemand die buiten het seizoen mee op reis kan en eindelijk is het gelukt.
*blij*
quote:Cool! Dan kan je lekker iedereen de ogen uitsteken met je bruine teint die de rest allemaal alweer kwijt is
Op zondag 29 juni 2003 23:36 schreef Barb het volgende:
Woei!
Werd net gebeld door een vriendin die in de zomer ook geen vakantie op kan nemen ivm haar werk.
We gaan de eerste 2 weken van oktober een zonnige badplaats ergens in het zuiden onveilig maken, [afbeelding].'k Heb zoooo lang gezocht naar iemand die buiten het seizoen mee op reis kan en eindelijk is het gelukt.
*blij*
![]()
![]()
Eindelijk vakantie, maar ik weet niet goed wat ik met m'n tijd moet, terwijl ik het eigenlijk ook gewoon heel druk heb.
quote:leuke site
Op zondag 29 juni 2003 23:44 schreef Christine het volgende:
Moe en een beetje wazig, verloren.Eindelijk vakantie, maar ik weet niet goed wat ik met m'n tijd moet, terwijl ik het eigenlijk ook gewoon heel druk heb.
quote:Prijs de heer!
Op maandag 30 juni 2003 00:26 schreef opa het volgende:
Ik ben nu weer blij, want Jezus is een vriend van Mij.
Ontopic:
Tevreden.
quote:Dit gevoel ken ik. Behalve dat kwetsgedeelte dan. En ik snap er geen reet van
Op maandag 30 juni 2003 00:33 schreef Jory het volgende:
ik voel mij moeilijk..
ik voel me lastig in irritant en stom..
ik voel me: ik weet het niet, want ik weet niet wattik voel..
ik wil gewoon es iets duidelijk hebben in mijn hoofdje, en dat wil me maar niet lukken.. en daar kwets ik de mensen mee, omdat ik niet weet wattik wil..
ik wil gewoon rust...
quote:dat rust gedeelte herken ik nog wel het meest.. ik wil alleen zijn. heb mn foon en msn uit.. mn deurkruk uit de deur gehaald
Op maandag 30 juni 2003 00:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dit gevoel ken ik. Behalve dat kwetsgedeelte dan. En ik snap er geen reet van
Van de oorzaak niet en van niks niet.
Ow en ik kan niet slapen
quote:Ik heb me maar op me werk gestort
Op maandag 30 juni 2003 01:01 schreef lovegrrl het volgende:[..]
dat rust gedeelte herken ik nog wel het meest.. ik wil alleen zijn. heb mn foon en msn uit.. mn deurkruk uit de deur gehaald
de onwijsbare oorzaak.. ach ik weet het ook niet het kwam eigenlijk vanuit het niets opzetten.. heb ook al meerdere keren deze avond geprobeerd te slapen.. zonder suc6.. ga zo maar boekje lezen
hoop dat jij zo wel in slaap valt en dat je je morgen beter voelt
Kan dus niet beter... ben weer helemaal relaxed...
Nu verschrikkelijk moe, zo op bed.. maar ik voel me wel heel erg goed.
Ik heb begin vorige week een beslissing gemaakt, een knopje omgezet.. weet niet waardoor ik het opeens kon. Maar heb iemand eindelijk los kunnen laten en het voelt zo goed! Ik heb weer het gevoel dat ik leef.. geweldig Ik geniet gewoon eventjes van mn dagen, van de zon en van het feit dat ik ben wie ik ben, met al mn goede en slechte kanten.. en dat dat niet, en nooit goed genoeg is voor bepaalde mensen? ... mjah.. laat ze maar es naar zichzelf kijken denk ik maar.
Het gaat helemaal goedkomen met mij
quote:Ik ook! Circa 10 kilometer en het ging super! En niet op m'n bek gegaan dit keer.
Op zondag 29 juni 2003 21:19 schreef DuchessX het volgende:
Vanmiddag kort maar krachtig geskated (4 kilometer)
Ik voel me goed, dinsdag naar de notaris voor de overdracht vanmijn nieuwe huis!
Het enige (zware) minpunt is dat ik deze hele week een #@$#@$#@$ cursus moet volgen.
Verheug me wel enorm op de aankomende vakantie
quote:Godverdomme...waarom kunnen sommige mensen niet gewoon hun poten thuishouden?
Op zondag 29 juni 2003 23:24 schreef Maanvis het volgende:
Hoi, ik heb zojuist van mijn ex te horen gekregen dat haar huidige vriend haar geslagen heeft.. kutvent is het ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Scorpionsworld op 30-06-2003 07:30]
quote:
Op maandag 30 juni 2003 07:26 schreef Scorpionsworld het volgende:
Wenst Xilantof en timMS veel succes met de komende tentamens
quote:
Wenst Xilantof en TIMms veel succes met de komende tentamens
quote:Godverde....ik ben zo fukking gaar dat ik niet eens het juiste icoontje kan aanklikken
Op maandag 30 juni 2003 07:27 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
quote:dankje,
Wenst Xilantof en TIMmS veel succes met de komende tentamens
maar als nog! bedankt! i'll try a hard as i can
quote:Weet ik niet
Op maandag 30 juni 2003 05:51 schreef Scorpionsworld het volgende:[..]
Godverdomme...waarom kunnen sommige mensen niet gewoon hun poten thuishouden?
quote:Hee, was jij niet dat filosofische 'Hoe voel je je goed'-orakel? Ik kreeg uit andere posts van je juist de indruk dat je juist erg positief ingesteld was. Vanwaar nu ineens die suïcidale gedachtes? En over welk gemis heb je het nu eigenlijk? Of ben je daar nog niet achter?
Op maandag 30 juni 2003 01:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Suicidale gedachtes, terwijl ik niet weet waar het vandaan komt. Ik heb alles wat me hart begeerd, maar toch mis ik iets. Ik hoop dat dat gemis niet te lang gaat duren.
Ik voel me zelf . Mn hond heeft zojuist weer een paar schoenen van me aangevreten
. Puppy's
quote:Kijk dat is de instelling. Probeer dat vast te houden dan gaat het verwerken ook een stuk beter
Op maandag 30 juni 2003 01:38 schreef diannetjhu het volgende:
![]()
![]()
Het gaat helemaal goedkomen met mij
On-topic:
Ik voel me goed, zoals gewoonlijk eigenlijk. Dit weekend druk geweest om de boel hier een beetje netjes te houden. Tuin gedaan, woonkamer gedaan, keuken gedaan....wat een activiteit toch allemaal Vanavond maar eens de was wegstrijken en dan is alles weer aan kant.
Verder topweekend gehad. Een paar leuke borrels gehad, die door het mooie weer voornamelijk buiten plaats vonden. Ik kwam dan gisteren ook tot de conclusie dat ik toch wel erg content ben met mijn leven en mijn vrienden. Deze week verder nog wat leuke dingen op stapel, dus dat wordt weer mooi.
P.S. DE Leuk dat je weer eens langskomt
Sterkte de komende week.
quote:
Op maandag 30 juni 2003 01:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Suicidale gedachtes, terwijl ik niet weet waar het vandaan komt. Ik heb alles wat me hart begeerd, maar toch mis ik iets. Ik hoop dat dat gemis niet te lang gaat duren.
quote:*knuf*
Op maandag 30 juni 2003 09:06 schreef milagro het volgende:![]()
![]()
Ik voel me energiek en goed. Ik kan de hele wereld aan. Ik heb het gevoel dat ik een marathon kan lopen.. En dat ga ik vanavond maar ffies proberen
Ik voel me geliefd.. Ik heb gewoon vrienden.. Misschien klinkt dat gek maar ik heb ze echt..
Mn mannetje hoeft vandaag niet weg.. Dus zit niet tot laat alleen in dat grote huis.. Ik kan gewoon lekker koken.. Niets geen gehaast.. HEERLIJK!
quote:Sjeez wat een lage kut-actie zeg
Op zondag 29 juni 2003 22:59 schreef Caldissima het volgende:
Klote.. heel erg verdrietig...Mijn vriend heeft het gister na 9 maanden uitgemaakt via een smsje terwijl hij een week in Turkije op vakantie zit...heb geen idee waarom.. zijn mobiel heeft ie doorgeschakeld kan hem niet eens bellen om het te vragen...
ontopic: Nog beetje moe maar verder wel 'neutraal'.. Voel niet echt iets.. Alleen geen zin om te leren vandaag, ben het nu wel eens zat Wel leuk weekend gehad
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 30-06-2003 11:12]
quote:En dat betekent
Op maandag 30 juni 2003 11:33 schreef QweetNix het volgende:
Keigoed!!
Mijn vrouw maakte me vanmorgen wakker met een stipje in de zwangerschapstest!!
Had gister een zeer geslaagde eerste date. Zit er nu nog de hele tijd aan te denken. Er zijn toch nog leuke mannen in Amsterdam! Woehoe!
Nu maar hopen dat hij het ook zo leuk vond...
quote:idd, ze is (oeps) WIJ zijn zwanger! Het is nu de tweede keer (de eerste was na 10 weken een miskraam verleden jaar) , en na HEEL VEEL bezoeken aan het ziekenhuis en alle middellen die je maar kan bedenken (m.u.v. IVF) is het nu eindelijk gelukt!!!
Op maandag 30 juni 2003 11:45 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
En dat betekent
dat ze zwanger is
? Ja?
In that case...
Gefeliciteerd!
Voel me down en heb een pijnlijke stijve nek en de bijbehorende hoofdpijn. Zal wel weer te maken hebben met rijden met open raam met m'n bezwete kop en verkeerd gelegen vannacht.
Kon ook niet uitblijven. Zal ook wel weer vanzelf weggaan.
Eerste dip sinds maanden.
*Trapt_-_Headstrong.mp3 heel hard opzet*
KLOTE!
mijn tentamen van vandaag ging helemaal niet goed...
zit met duizend en 1 problemen in mijn hoofd (buiten school om dan)
heb daarna nog 30 minuten op mijn bed liggen janken.
heeft helemaal niets maar dan ook niets geholpen,,,
ben kwaad,
ben moe,
ben jankerig
quote:ga dan ook geen kamasutra proberen
Op maandag 30 juni 2003 15:33 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik heb spierpijn in m'n rug, armen en ik heb ook nog eens een stijve nekMaar dat komt omdat ik in een verkeerde positie heb gezeten
![]()
met mij gaat het btw vrij goed, zo me kamer ff opruimen. zonder licht want me lamp is al paar dagen kapot. ben moe van werken wel, maarjah iedereen die ik normaal gesproken spreek 's avonds is toch op vakantie dus ik ga wel erg vroeg naar bed.
Jeg ik ben weer verliefd... eng.
Voel me ook weer rustiger.
Morgen ga ik 35 minuten sporten. En zo bouw ik dat verder op Iedere dag 5-10 minuten langer.
[Dit bericht is gewijzigd door Levensgenieter op 30-06-2003 16:45]
Hele huis blinkt weer en nu nog taarten, broodjes en andere zooi bakken.
Ik voel me dus wel okee.
quote:Pssttt...Bailey is een poes
Op zondag 29 juni 2003 21:22 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Dan heb je geluk gehad. Ik heb genoeg verhalen gehoord van mensen die hun hond hebben laten castreren en dat ze daarna erachter kwamen dat die hond echt klote was.
Casteren hoeft dus niet altijd goed uit te werken.
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:47 schreef DuchessX het volgende:[..]
Pssttt...Bailey is een poes
Dat wist ik niet
quote:daar moet ik zometeen langs! kut files
A2. Eindhoven - Maastricht. Tussen knp. De Hogt en Valkenswaard. 13 km Stilstaand verkeer. Ongeval met een vrachtwagen
quote:Sssst dat zou je niet verklappen
Op maandag 30 juni 2003 15:40 schreef Whistler112 het volgende:[..]
ga dan ook geen kamasutra proberen
Het fijne, 'ben-blij-dat-ik-leef-gevoel' is er nog steeds jeej
heb stokbroodje, beetje soep en salades... mjam
Voor de rest alles fine
quote:Dat klinkt als ikzelf een maand of 3 geleden en guess what; als ik hem nu zou tegenkomen zou het me geen ene reet doen.
Op maandag 30 juni 2003 17:47 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik baal lichtelijk van mijn onvermogen om een "foute man" te vergeten. Het gaat aardig zolang ik hem niet zie. Maar dan kom je hem tegen, en hij is 1) ongewassen 2) ongeschoren 3) draagt zijn suffe bril en toch sla ik meteen weer op tiltBah! Nouja, daarom ben je mens en geen machine, zullen we maar zeggen, maar ik zou mijn gedachten toch liever richten op mensen/dingen die een positiever effect op mijn leven hebben. Voorlopig lijkt dat onmogelijk tenzij ik verhuis
Voor de rest alles fine
Het slijt! Echt waar!
On topic: onbestemd, lethargisch, ik moet van alles maar doe nix.
@ Stereotomy...
quote:Nee, met een
Op maandag 30 juni 2003 17:57 schreef Noayla_ het volgende:
Dat klinkt als ikzelf een maand of 3 geleden en guess what; als ik hem nu zou tegenkomen zou het me geen ene reet doen.
Misschien hebben we het wel over dezelfde (begint z'n naam met een J.?)Het slijt! Echt waar!
Ontopic: ik voel me best okee
quote:Eej Fannetje, meis, wadanou?
Op maandag 30 juni 2003 18:46 schreef Fannetje het volgende:
Ik voel me klote.
quote:komt goed lieverd, maar dat weet je zelf ook...
Op maandag 30 juni 2003 18:46 schreef Fannetje het volgende:
Ik voel me klote.
...
mis me vriendin (is op vakantie)
ben vrolijk en ook weer niet.
tis een beetje gemengd de laatste tijd
Is het te laat voor belletje-trek?
quote:zij wel
Op maandag 30 juni 2003 21:46 schreef Barb het volgende:
Voel me goed,.
Vandaag gewerkt van 8.30 tot 16 uur. Eindelijk weer eens (bijna) hele werkdag, zonder dat ik bek-af was aan het eind van de dag.
Daarna mijn laatste rijles gehad, morgen examen, meteen daarna door naar Nijmegen voor Live, Supergrass, Nadasurf enGoldplay
. EN DAAR HEB IK ONWIJS VEEL ZIN IN!!!
ontoppic: beetje moedeloos, maar dat gaat wel over. wel een heeel leuk gesprek met iemand speciaal gehad..
quote:Ja, ik ook.
meteen daarna door naar Nijmegen voor Live, Supergrass, Nadasurf enGoldplay
Had al bijna kaartjes geregeld tot ik erachter kwam dat het mijn LKM-tjes verjaardag is.
Maar veel plezier, hoor.
Echt.
quote:AARGH!!!! Ten 1e : Daar wilde ik ook heen, maar ik had geen medewerking
Voel me goed,.
Vandaag gewerkt van 8.30 tot 16 uur. Eindelijk weer eens (bijna) hele werkdag, zonder dat ik bek-af was aan het eind van de dag.
Daarna mijn laatste rijles gehad, morgen examen, meteen daarna door naar Nijmegen voor Live, Supergrass, Nadasurf enGoldplay
Ten 2e: Tis COLDPLAY!!!! Hoe durf je die fout te maken?
Veel plezier ennieweej
quote:Hou het maar op zenuwen voor mijn rij-examen, waar iedereen overheen leest hier,
Op maandag 30 juni 2003 22:09 schreef Maanvis het volgende:
Hoe durf je die fout te maken?
[Dit bericht is gewijzigd door lovegrrl op 30-06-2003 22:15]
Ik heb hier een vers doosje slaappillen liggen, waar ik er zo maar eens eentje van achterover ga gooien. Dan kan ik morgen tenminste een beetje fris mijn nest uitkomen, zonder dat ik weer wakker blijf tot 6.00 uur 's ochtends . Ik moet morgen namelijk solliciteren voor een ultiem kutbaantje, dus ik heb al mijn acteerkunsten nodig.
Maar ok, die persoon wil niet met mij praten Dillemmaaaaa ..
Ok, ik stort nog niet in, maar mn goede stemming is wel weg.. blergh.
quote:Kom maar op hoor.
Op maandag 30 juni 2003 22:22 schreef shmoopy het volgende:
Ik word heel pissig als ik niet kan kloten.
quote:Jeeeeeeeeeeee ik ben er ook
Voel me goed,.
quote:Ja, nou ben jij weer blij, en daar ben ik dan blij om en dan kan ik niet meer kloten.
Op maandag 30 juni 2003 22:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
Kom maar op hoor.
Ik heb lekker gesport, en voel me een stuk lekkerder dan gisteren.
En ik heb zin in morgen.
Toch
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:25 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ja, nou ben jij weer blij, en daar ben ik dan blij om en dan kan ik niet meer kloten.
Toch
Nu eerst maar even een biertje pakken
Sta je verdomme uren voor in de keuken!
quote:Naja, veel succes meissie! Je kunt het!!!!!
Op maandag 30 juni 2003 22:10 schreef Barb het volgende:[..]
Hou het maar op zenuwen voor mijn rij-examen, waar iedereen overheen leest hier,
.
Succes Barb!
Ik eh... voel me na een blikje Golden Power me niet echt goud of krachtig.
Enfin ik ga ff peuk roken en naar me nest. Morge weer de workaholic uithangen enzo.
Tsja.
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
Druk druk druk, gekkenhuis. Morgen huis kopen, nog van alles te doen, flatje ook nog verpatsen, de hele week k@tc@rs@s en op de koop toe ontzettend last van mijn nek (voor open raampie gezeten of zo). O o o.Tsja.
Wil je een mini-saucijzenbroodje?
quote:Hej, ga eens Bruce Allmighty bekijken
Op maandag 30 juni 2003 23:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey..Please just keep ruining my life!
Why not?
.
quote:Oh. Sorry
Op maandag 30 juni 2003 23:30 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik had het niet tegen 'dat' daarboven
.
Ontopic: Mens, reageer nou toch eens op msn! Ik verveel me kapot!!!!
Ja jongens en meisjes, ik ben nu officieel een breezah msnverslaafd kindje
en ik heb ergens van vanavond een rotgevoel over.. ook al hoeft dat misschien niet, zoiets blijft nog uren of dagen in mn hoofd spoken
quote:Wil ik niet.
Op maandag 30 juni 2003 23:43 schreef shmoopy het volgende:
Mja, nu voel ik me eigenlijk best kut.
quote:Great kan dus mooi niet slapen. Kreeg net een smsje dat ze me miste...
Op maandag 30 juni 2003 23:05 schreef NoXxa het volgende:
Damn voel me nu aardig fok!ed up. Me liefde (nog geen relatie) is op vakantie. Kzie der pas over 3 weken. Ik doe hard me best om der een klein beetje te verdrijven naar de achtergrond maar het lukt zo slecht...Enfin ik ga ff peuk roken en naar me nest. Morge weer de workaholic uithangen enzo.
quote:Ga dan ook 's wat nuttigs doen Vis
Op maandag 30 juni 2003 23:35 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ontopic: Mens, reageer nou toch eens op msn! Ik verveel me kapot!!!!
..En ookal is het gewoon niet anders.. Het is geen leuke gedachte.
Ik dacht nooit van mezelf dat ik het op zou geven, maar dat doe ik nu wel. ... Ik heb hem losgelaten, helemaal. ..
Nu mezelf alleen nog vergeven. Want ik hou het gevoel dat ik iemand in de steek laat... blergh
Dit wordt weer een lange nacht
quote:He he, doe s rustig,
Op dinsdag 1 juli 2003 00:44 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me rot. .. Omdat sommige dingen op geen enkele manier meer goed lijken te kunnen komen. Omdat ik tot de conclusie kom.. dat niet alles valt uit te praten. Omdat ik besef .. eindelijk.. dat hoe hard ik het ook heb geprobeerd telkens, hoe erg ik ook mn best deed om het goede te doen.. dat het dit keer niet gaat lukken om iemand in mn leven te houden die ik er graag in wil. Om met iemand bevriend te blijven, waar ik erg veel om geef. Dat het nooit goed genoeg zal zijn.. om redenen die ik nooit zal begrijpen denk ik...En ookal is het gewoon niet anders.. Het is geen leuke gedachte.
Ik dacht nooit van mezelf dat ik het op zou geven, maar dat doe ik nu wel. ... Ik heb hem losgelaten, helemaal. ..
Nu mezelf alleen nog vergeven. Want ik hou het gevoel dat ik iemand in de steek laat... blergh![]()
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 00:40 schreef rene29 het volgende:
kut
quote:Hmmmzzz
He he, doe s rustig,
T valt allemaal best wel mee.
Als je erover nadenkt
en t relativeert
quote:Reden: klik hier.
Op dinsdag 1 juli 2003 01:01 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Maar ik weet dat er iemand een mooie pet op krijgt. Blauw.
Voorop de fiets.
3 bikkels morgen.
Go,LKM...Go.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 01-07-2003 11:49]
quote:Lieverd, ga net als ik, slapen.
Op dinsdag 1 juli 2003 03:01 schreef tong80 het volgende:
Ik voel me moe.Maar ik weet dat er iemand een mooie pet op krijgt. Blauw.
Voorop de fiets.
![]()
3 bikkels morgen.
Go,LKM...Go.
![]()
Ik snap je.
Ik houdt nog even de wacht.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 01-07-2003 11:49]
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 03:16 schreef golfer het volgende:[..]
Lieverd, ga net als ik, slapen.
Ik snap je.
Ik houdt nog even de wacht.
(Voel me dus strijdlustig als een soldaat met kiespijn)
alleen waarom mis ik daar dan toch nog een aantal onderdelen van?
het klopt allemaal gewoon ff niet
zo veel dingen om uit te zoeken, zoveel dingen om over na te denken, zoveel gevoelens die ik niet snap......
quote:En eerst wist je het zeker dat het weer goed zou komen, tussen jullie ? Wat is dat toch allemaal ? Laat het eens effe bezinken dan.
Op maandag 30 juni 2003 23:45 schreef miendobbelsteen het volgende:
Kut, mijn ex belt me niet terug, wat hij wel had beloofd. Dit gedoe duurt al 3 weken, nu weet ik bijna zeker: het komt niet meer goed tussen ons
ontopic: Voel me goed
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 01:24 schreef Stereotomy het volgende:
devv05, nachtelijke depri-broeder....Zie bericht van hierboven....
Beetje te kort geslapen en alweer vroeg tentamens aan het leren.. Klein beetje in de war door een mailtje dat ik opzich wel fijn vind maar toch ook wel heel moeilijk... En nu moet ik heeel hard gaan leren om er vandaag nog wat van te maken...
zaterdag een meisje ontmoet, erg leuk, erg aardig, ontzettend spontaan, ziet er goed uit....
alleen ja, ze heeft al drie jaar een vriend, en dr is op die avond zelf niks gebeurt....
en ja.....nu staat haar wereld op de kop....en de mijne dr bij
alleen wil ik nog wel een keer afspreken en zij ook.....
maar ja...die vriend he............
moeilijk moeilijk......
maar verder voel ik me wel ok.....(zometeen wel een tentamen dat ik ga verknallen maar goed )
Ach, problemen zijn er om opgelost te worden. Met een beetje studie zal het vast wel lukken. Ik heb nu eindelijk een stok achter de deur, waardoor ik het moet halen.
Verder begin ik me nu toch wel een beetje te vervelen na weken lang alleen thuis te zitten. Vanavond komt echter een mede-afstudeerder langs om te eten, en morgen ga ik bij mijn zus eten, dus dat loopt ook wel weer los.
P.S. Barb, succes met je rijexamen! Je had je bijzondere verrichtingen toch al gehaald? Dan zal het vast wel lukken
Vandaag naar de arbo, maar dat zal wel meevallen (jaja ik zie het niet negatief in )
quote:sorry
Op maandag 30 juni 2003 17:05 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Sssst dat zou je niet verklappen
quote:je moet ook niet je best doen, gewoon normaal doen. ik word gek van je best. doordramgedoe altijd.
Op dinsdag 1 juli 2003 00:44 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me rot. .. Omdat sommige dingen op geen enkele manier meer goed lijken te kunnen komen. Omdat ik tot de conclusie kom.. dat niet alles valt uit te praten. Omdat ik besef .. eindelijk.. dat hoe hard ik het ook heb geprobeerd telkens, hoe erg ik ook mn best deed om het goede te doen.. dat het dit keer niet gaat lukken om iemand in mn leven te houden die ik er graag in wil. Om met iemand bevriend te blijven, waar ik erg veel om geef. Dat het nooit goed genoeg zal zijn.. om redenen die ik nooit zal begrijpen denk ik...En ookal is het gewoon niet anders.. Het is geen leuke gedachte.
Nu mezelf alleen nog vergeven. Want ik hou het gevoel dat ik iemand in de steek laat... blergh![]()
ziek dus
vanavond diplomauitreiking, feest
gaat wel ok nu dus
quote:Dank je wel,
Op dinsdag 1 juli 2003 09:18 schreef Peregrijn het volgende:
P.S. Barb, succes met je rijexamen! Je had je bijzondere verrichtingen toch al gehaald? Dan zal het vast wel lukken
Ontopic: ik voel me BLIJ!! .
On-topic:
Het gaat goed. Hard aan het werk met The Bends van Radiohead op de achtergrond. Ik bemerk alleen steeds meer, een tendens van de afgelopen weken, dat ik er echt naar verlang om afgestudeerd te zijn en een baan te hebben. Niet eens omdat ik het werken aan mijn scriptie zat ben, maar omdat ik financiële afhankelijkheid wil. Ik ben momenteel totaal blut waardoor bepaalde zaken gewoon niet door kunnen. Ik heb zelfs geen eens geld om te gaan daten Nou ja, hopen dat ze over een paar maanden nog single is.
Niet al te goed, maar ook niet superslecht. Ik probeer alles gewoon naast me neer te leggen en ervan te maken wat ik kan. Of dat gaat lukken in natuurlijk een 22 . Maargoed, even verder m'n kamer opruimen.. daarna Red Dragon kijken en vanavond naar een filmmarathon met klasgenoten
.
Ach, ik ga maar leren...
Gisteren geen enkel biertje gehad en dat merk ik nu dus echt goed
Voel me zo fit als een .... als een renpaard
Vandaag ook niets drinken. En ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden. Nog een voordeel is dat ik daardoor ook ga afvallen Die 10 kilo moet er vanaf
quote:Gefeliciteerd
Op dinsdag 1 juli 2003 11:26 schreef Barb het volgende:[..]
Dank je wel,
.
Het heeft geholpen, want ik ben geslaagd!! Yeuh!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic: ik voel me BLIJ!!
.
quote:owjeej, wat scheelt eraan, Milagro??
Op dinsdag 1 juli 2003 14:53 schreef milagro het volgende:
godverdegodverdegodvergodverredomme!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |