Vorige delen:
Gameboy Advance
Gameboy Advance topic deel II
Gameboy Advance Topic deel III
Gameboy Advance (SP) Topic (deel 4)
Stem voor, Stem GBA SP! (deel 5)
Het grote GBA (SP) Topic (deel 6)
Het grote GBA (SP) Topic (deel 7)
Het grote GBA (SP) Topic deel 8
Het grote GBA (SP) Topic deel 9
Het grote GBA (SP) topic - deel 10
Wat? Geen smiley met n kanon drbij?!!
quote:Heb je geen creditcard dan?
Op zaterdag 28 juni 2003 22:46 schreef bopontrack het volgende:
Kan ik hier ff kwijt dat AdvanceWars2 uit blijkt te zijn? 9 punt nogwat op gamespot; hier heb ik lang op gewacht! AW 1 was ook al zo bruut, helemaal lek gespeeld die game. 15 Oktober nederlandse release, kom-maar-kommaar-kommaar-!!!Wat? Geen smiley met n kanon drbij?!!
quote:de kans dat die ooit nog uit komt op de gba is erg klein, hij is al 2 jaar in ontwikkeling ofzo en er is nog geen screenshot beschikbaar
Op vrijdag 27 juni 2003 22:26 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Hopelijk wordt het iets.
quote:
Speciale SP voor Sword of Mana
30-06-2003 | Jelle van Es
Een nieuwe topper voor de GBA, dus ook een nieuwe speciale GBA SP!
In de tijd van de 'oude' GBA werden er bij speciale spellen, speciale GBA's gemaakt, die als warme broodjes over de toonbank gingen. Met de komst van de GBA SP is dat eigenlijk nog steeds hetzelfde. Na een speciale witte voor Final Fantasy Tactics, een oranje voor Pokémon, een rood zwarte voor Boktai en nog een paar andere, presenteren we nu de lichtblauwe voor Sword of Mana.Deze GBA SP is alleen in Japan te koop en je kan hem alleen krijgen als je er zo'n 130 euro voor neer wilt leggen. Maar dan ben je wel één van de weinigen die zo'n prachtige lichtblauwe GBA SP heeft.
Ok. Wie gaat er naar Japan binnenkort?
quote:Damn Nintendo legt Square-enix wel in de watten zeg! Ze proberen natuurlijk weer een vaste relatie te creeëren
Op maandag 30 juni 2003 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:mijn ninjitsu leraar
Op maandag 30 juni 2003 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:Wel
De eCard-Reader komt wel naar Europa!
01-07-2003 | Jakob Dieckmann
Welles, nietes. Wij bij InsideGamer worden er zo langzamerhand erg moe van, maar gelukkig weet IGN opheldering te geven
Na maandenlange speculatie komt de eCard-Reader dan toch naar Europa. Enkele weken geleden kondigde de directeur van Nintendo Deutschland nog aan dat de eCard-Reader nooit naar Europa zou komen, maar niets is minder waar. Want op 7 november zal de add-on gewoon in de winkel komen te liggen. Voor welke prijs is nog onbekend, maar in Amerika kost het apparaatje een luttele veertig dollar.De eerste serie eCards die beschikbaar zullen zijn tijdens de eerste paar weken zijn:
Donkey Kong-e
Excitebike-e
Mario Bros-e
Pokemon-e
Tennis-e
Kort daarna zullen gamers zich uit kunnen leven met de volgende lading eCards:
Balloon Fight-e
Soccer-e
Urban Champion-e
Ice Hockey-e
Ice Climber-e
F-1-e
Volley Ball-e
Golf-e
Pinball-e
Helaas zullen er geen Animal Crossing eCards verschijnen, dus de hoop dat deze game ooit nog naar Europa zal komen is tot het minimum gebracht. En dat is jammer, want met name de Animal Crossing eCards waren voor vele gamers in the States een reden om de eCard-Reader aan te schaffen.
Niet
Wel
Niet
Wel
Niet
Ik zie wel of ik hem ooit in de winkel zie of niet
Oh en Roy, koop hem in de USA, scheelt weer een paar tientjes. En neem voor mij wat E games mee
alvast bedankt, op internet bestellen zou eventueel ook nog kunnen maar liever niet ivm. verzendkosten
pokemon sapphire + ruby
DBZ: legacy of goku 2
digimon: battle spirits
Sonic advance 1
Super mario Advance 3: Yoshi's Island
Advance Wars
Bomberman Tournament
Golden sun
Megaman battle network 2
quote:sheep is wel lol
Op dinsdag 1 juli 2003 17:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
jeujjjj ik heb em, mn laatste poging was bij de intertoys in eindhoven en daar hadden ze er nog volopheb er meteen sheep bij gekocht en ga nou ff verder kijken voor wat kicke spelletjes!
quote:Metroid Fusion
Op dinsdag 1 juli 2003 15:30 schreef RiddlerMark het volgende:
Iemand nog tips over goeie gba games?
kheb zelf al:pokemon sapphire + ruby
Sonic advance 1
Advance Wars
Bomberman Tournament
Golden sun
Megaman battle network 2
quote:Tony hawk #(kies maar)
Op dinsdag 1 juli 2003 15:30 schreef RiddlerMark het volgende:
Iemand nog tips over goeie gba games?
kheb zelf al:pokemon sapphire + ruby
Sonic advance 1
Advance Wars
Bomberman Tournament
Golden sun
Megaman battle network 2
Ik HEB nog niet eens een SP, maar zit er over te denken dit spel alvast te kopen...
quote:dat spel niet kopen, heb hem net ff als rom gespeeld, en die suxt echt gigantisch
Op dinsdag 1 juli 2003 18:21 schreef lizardtattoo het volgende:
Is 25 Euro een beetje fatsoenlijke prijs voor Zelda: Oracle of Ages?
Ik weet dat de FRS 'm een tijdje geleden voor 15 Euro verkocht heeft, maar daar is 'ie dus al tijden uitverkocht en niet te bestellen...Ik HEB nog niet eens een SP, maar zit er over te denken dit spel alvast te kopen...
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 18:41 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
dat spel niet kopen, heb hem net ff als rom gespeeld, en die suxt echt gigantisch
quote:de kleuren, overheersend groen
Op dinsdag 1 juli 2003 18:52 schreef Lexie het volgende:[..]
. Onderbouwing?
quote:En dat is voor jou een reden om een spel af te schrijven
Op dinsdag 1 juli 2003 18:54 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
de kleuren, overheersend groen
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=123334
krijgt er gratis zo'n kabeltje bij enzo... en weet niet of het een heeel erg kutspel is enzo..
en heeft er iemand hier Fifa 2003?! zo ja is dat een beetje te spelen enzo
quote:ik kijk liever niet naar iets overheersend, de kleuren tellen bij mij net zo zwaar als de gameplay.
Op dinsdag 1 juli 2003 18:56 schreef Lexie het volgende:[..]
En dat is voor jou een reden om een spel af te schrijven
Vroegah, toen had je helemaal geen kleurengameboy!
quote:die is zeer goed te spelen, maar errug eenvoudig. Simpele arcade footy maar wel de beste in z'n soort op de gba, of je moet voor de japanse pro-eleven gaan.
Op dinsdag 1 juli 2003 18:59 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
en heeft er iemand hier Fifa 2003?! zo ja is dat een beetje te spelen enzo
Wat maakt Donkey Kong los in mensen? Ik vind de hele Donkey Kong Country reeks al niet bepaald geweldig (geef mij de oude, 'echte' Donkey Kong games maar) en een 1 op 1 port van een oud spel naar de GBA om daar ook nog even wat geld mee te verdienen vind ik ronduit slecht. Voor de GBA ziet het spelletje er leuk uit en het klinkt ook prima, maar het is een oud spel en met een beetje handigheid speel je het in een dagje uit. Dat is toch gewoon geen 50 euro waard?
Ter illustratie, dit zijn Donkey Kong games die ik wel helemaal te gek vond/vind:
Ik vind het ook allerminst makkelijk... Ok, de 1e twee werelden misschien, maar daarna echt niet meer
Waar je wel gelijk in hebt is de prijs van sommige GBA games die als remake uitgekomen zijn... 40 a 50 euro is erg veel... Vooral omdat je voor dat geld een SNES met origineel kan kopen.
Waarom dan niet een paar van die oude Donkey Kong games als extra? Simpel, omdat dat teveel moeite was. Hoe meer ik erover nadenk, hoe terechter ik mijn 5 vind.
Ik heb hier thuis nog een mooie NES, ik denk dat ik maar es op zoek ga naar Donkey Kong, Donkey Kong Jr. en Donkey Kong 3.
maar je geeft DKC dus een 5 out of 10 ?
Das erg laag imho... Tis gewoon een 7 waard. Een 8 als game, hij blijft namelijk ijzersterk, en een 6 als remake, omdat er geen extra's zitten
Maar hey, smaken verschillen
Nog andere games voor GBA die wel de moeite waard zijn? Ik zag daarboven een link van Retarded over Atari Anniversary Advance? Wat is dat?
quote:Er zitten best veel extra's bij hoor. Ik zal em nog maar eens spelen als ik jou was.
Op donderdag 3 juli 2003 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb die in Game and Watrch uitvoeringDas pas cool.
maar je geeft DKC dus een 5 out of 10 ?
Das erg laag imho... Tis gewoon een 7 waard. Een 8 als game, hij blijft namelijk ijzersterk, en een 6 als remake, omdat er geen extra's zitten
Maar hey, smaken verschillen
Ik ga hem niet kopen, want ik speel het origineel op de SNES nog regelmatig
quote:Welke heb ik dan gemist? Naast het hoofdspel heb je DK Attack, da's een extra maar verdient eigenlijk die naam niet want het is een time-attack mode van een paar levels uit het spel.
Op donderdag 3 juli 2003 19:17 schreef BMH het volgende:
Er zitten best veel extra's bij hoor. Ik zal em nog maar eens spelen als ik jou was.
Dan zijn er nog de 2 spelletjes die je kunt spelen met een Game Link kabel. a) Niet iedereen heeft zo'n kabel en b) die spelletjes stellen niet zoveel voor.
Het zou kunnen dat ik iets gemist heb, maar meer dan dit ben ik niet tegen gekomen.
quote:
Posted by: nolimit966 on May 29, 2003 - 05:15 PMNintendo Advance is hearing reports that the New Gameboy is already in development - Code named GAMEBOY ELITE - More info inside >>>
It is set for release In competition with Sonys new portable Playstation console (PSP) - and will be 64bit power - Like a Portable N64!.
Nintendo Advance will unveil the official Specs of the PSP AND the GB Elite? As soon as News flows.Whether it wil be able to compete is very well is quite unknown, the PSP can handle 1.8GB discs, plays 2 hours of DVD quality film on each disc, has smoother render rate than the PS2 and uses advance memory sticks too.
This is a RUMOR and is NO OFFICIAL SPECULATION!
ik heb pas een GBA aangeschaft omdat ik 4 weken gaan varen..., en zo lang niet zonder gamen kan .
nou had ik al een poosje een oogje op Advace Wars..., maar las nu net dat Avance Wars 2 er aan zat te komen... is nr. 2 echt zoveel beter en wanneer komt ie precies uit anders gaak gewoon voor deeltje 1...
quote:kijk dat zijn de geruchten
Op vrijdag 4 juli 2003 09:56 schreef err het volgende:[..]
quote:Wat is het nou precies? zijn het gewoon een aantal minigames, of zit er nog meer achter?
Op vrijdag 4 juli 2003 16:50 schreef Smots het volgende:
Wario Ware heeft mijn GBA gedurende mijn vakantie geen seconde verlaten.
DAMN, wat is me dat een cool spelleke, zeg!
Heb nu 78 puzzel mode levels gehad. Hoeveel zitten er wel niet in
En dan n zijn er nog meer spel varianten waar ik nog niet mee begonnen ben
De levels in "Mania" zijn best pittig trouwens
quote:0-)
Op vrijdag 4 juli 2003 12:41 schreef flappiewappie het volgende:
oei, help mij mensen....ik heb pas een GBA aangeschaft omdat ik 4 weken gaan varen..., en zo lang niet zonder gamen kan
.
nou had ik al een poosje een oogje op Advace Wars..., maar las nu net dat Avance Wars 2 er aan zat te komen... is nr. 2 echt zoveel beter en wanneer komt ie precies uit
anders gaak gewoon voor deeltje 1...
kort samengevat: is de hogere prijs/langere tijd wachten de moeite waard om deel 1 over te slaan?
Als je een spel via de 'grid' optie doet, kun je proberen een zo hoog mogelijke score te halen in een mini-game... geloof me, als je een aantal keertjes f-zero hebt gedaan (van het 9volt grid) dannuh... dan train je je reflexen behoorlijk, omdat de GBA 'zichzelf' versnelt, de menus flitsen voorbij en de levels gaan sneller, de muziek wordt sneller opgedraaid... en dan moet jij nog proberen dat simpele leveltje te halen
Geweldig gevoel
quote:Hij's gaaf he!
Op vrijdag 4 juli 2003 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Smots, mag ik je bedanken voor het aanbevelen van Chu Chu Rocket?
Heb nu 78 puzzel mode levels gehad. Hoeveel zitten er wel niet in
![]()
En dan n zijn er nog meer spel varianten waar ik nog niet mee begonnen ben
De levels in "Mania" zijn best pittig trouwens
Ik kan dit iedereen aanraden die van puzzelspelletjes houd.
quote:waar heb je deze besteld als ik vragen mag?
Op zaterdag 5 juli 2003 15:17 schreef Jarno het volgende:
Men is gisteren kennelijk aan de deur geweest met AW2, er was helaas niemand thuis. Maandag nieuwe poging!
quote:Via dvdboxoffice.com, online dus.
Op zaterdag 5 juli 2003 17:26 schreef flappiewappie het volgende:[..]
waar heb je deze besteld als ik vragen mag?
quote:en hoe lang en hoe duur is het verzenden?
Op zaterdag 5 juli 2003 19:39 schreef Jarno het volgende:[..]
Via dvdboxoffice.com, online dus.
site is er een beetje onduidelijk over
quote:Invoice Number: 702xxxx
Op zaterdag 5 juli 2003 22:45 schreef flappiewappie het volgende:[..]
en hoe lang en hoe duur is het verzenden?
Order Number: 1187xxx
Ordered On: Tuesday, June 24 2003, 04:08:16 AM
Er zat dus 2 dagen tussen bestellen en shippen, en dan iets meer dan een week qua bezorgen.
quote:En geen verzendkosten
Op zaterdag 5 juli 2003 22:45 schreef flappiewappie het volgende:[..]
en hoe lang en hoe duur is het verzenden?
Zouden jullie een verhaaltje erover willen schrijven?
Dank je
.
On_topic:
Winning Eleven (InsideGamer)
quote:Overall score: 94 %
Voetbalspellen zijn al sinds jaar en dag erg populair op de verschillende consoles. Spellen als Kick Off Soccer, Sensible Soccer, World Cup 90 geven mij tegenwoordig nog steeds een warm gevoel. En toen kwam op een gegeven moment Fifa International Soccer uit. Dit spel was baanbrekend. Het stadion ademde precies die sfeer uit die een voetbalspel moest hebben. En ook reageerde het publiek verschillende op bepaalde situaties. Zo ging het publiek samba geluiden maken als je met Brazilië speelde en riep het als je Nederland was Kluivert, Kluivert. Tenminste dat dacht ik destijds. Een vriend van me zei dat ze iets heel anders riepen en daar hebben we nog flink over geruzied.
Fifa was lange tijd koning en geen enkel spel kon er bij in de buurt komen. Totdat Konami met ISS Pro Evolution Soccer kwam voor de PSone. Het realisme in dit spel overwon het van de arcade gameplay van Fifa. En tot de dag van vandaag wordt PES gezien als de voetbalkoning (ook al merken we dat niet in de verkoopcijfers).Op de GBA is er tot op heden nog geen echt goede voetbalgame op de Europese markt te krijgen. Fifa is wel aardig, maar de gameplay is toch weer erg simpel. En verder hebben we een paar hele brakke voetbalspellen voor onze kiezen gekregen, denk hier bij aan het rampzalige David Beckham Soccer of het niet goed speelbare ISS Advance. Tijd dus om een spel vanuit het verre Oosten te importeren. En laat daar nou net Winning Eleven (de Japanse naam voor PES) te koop zijn.
Gameplay
Winning Eleven is de pocket versie van Pro Evolution Soccer, die al een hele tijd op de PS2 uit is. Het spel bevat van een aantal landen de officiële namen, maar omdat alles Japans is, heb je daar bar weinig aan. Je hebt een aantal verschillende gamemodes waarin je een potje kan voetballen. Alle bekende Cups en Leagues zijn wederom aanwezig, net zoals de Master League. Deze Master League is de hoofdmode van het spel. Je begint met een soort amateur team en een paar centen. Hoe meer je wint, de te meer geld je verdient en daarvan kan je wereldspelers kopen. Erg leuke en ook op de GBA erg verslavend.
Het spel speelt als een GBA droom. De camera positie zit op een goede afstand, zodat alles overzichtelijk genoeg is. Net zoals zijn grote broer, ligt ook op de GBA de nadruk op realisme. Zo zal het niet mogelijk zijn om vanaf de middenlijn naar het doel van de tegenpartij te sprinten, en zo te scoren. Nee, tactiek, overspelen en vrijlopen zijn de drie sleutelwoorden in Winning Eleven. Voordat je aan het spel begint doe je er dus goed aan om te kijken wie op welke positie speelt en of hij links of rechtsbenig is. Het snel rond laten gaan van de bal is ook erg belangrijk. Doe je dit niet, dan zal de tegenpartij weinig moeite hebben om de bal af te pakken.De controls zijn ook verbazingwekkend goed. De GBA heeft maar vier knoppen, maar door een aantal knoppen combinaties is het toch mogelijk om hoge voorzetten te geven of één-tweetjes te maken. Het scoren zelf is niet erg makkelijk. Je zult de bal met je goede voet moeten raken, op de juiste hoogte en de juiste snelheid. Doe je dit niet? Dan zal de keeper er een makkie aan hebben. Dit spel heeft alles wat een goed voetbalspel nodig heeft!
Graphics
De gameplay is bij een voetbalspel toch het belangrijkst, maar de graphics van Winnig Eleven Soccer zijn ook goed. Je kan de spelers misschien niet herkennen (daar heeft de GBA te weinig kracht voor), maar de animaties van de spelers zijn super. De spelers lopen soepel, het passen en schieten van de bal ziet er goed uit en de camerapositie zit ook op de juiste plek.
Geluid
Bij een voetbalspel op de GBA is het geluid niet erg belangrijk. Het is niet mogelijk om het publiek allemaal volksliederen te laten zingen. Wel is het mogelijk om er voor te zorgen dat de gamer het gevoel heeft dat er sfeer in het stadium zit. Dat is Konami in elk geval wel gelukt. Bij een schot op doel, een steekbal of een andere mooie actie, zal het publiek een orkaan (voor GBA begrippen dan) van geluid produceren. Maar er is gelukkig meer geluid. Bij belangrijke momenten wordt er namelijk commentaar bij de wedstrijd gegeven. Als je bijvoorbeeld scoort, dan zal je door je speakers iets van Shinji, GOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAL horen, wat je een voldaan gevoel geeft.
Conclusie
Winning Eleven is duidelijk het beste voetbalspel op de GBA. De Master League geeft je de drive om met het spel door te gaan, zodat de replaywaarde van het spel hoog is. De gameplay zelf zit dik in orde en zal er voor zorgen dat je elke keer je GBA met plezier aandoet. Tel daar de goede graphics en geluidseffecten bij op en dan weet je dat FIFA kan inpakken. Tenminste, als dit spel ooit in Europa uitkomt. Voorlopig is hij alleen maar in Japan te krijgen
quote:dat ziet er mooi uit!!
Op zondag 6 juli 2003 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:Winning Eleven (InsideGamer)
[..]Overall score: 94 %
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
TNX
quote:
Details:Code name: NGBG
Screen: Reflected type poly silicone TFT color liquid
crystal display (LCD) with a front lightScreen size 42.8mm x 63.2mm (1.7 x 2.5 inch)
Screen resolution: 300x200 dots
Display capability: 260.000 colors
CPU:64bit RISC-CPU + 32bitCISC-CPU
Memory: 64Mb WRAM + 32Mb VRAM
Media: 8" optical disc within a special case
Sound: Stereo speaker with a headphone terminal
Communication function: Two or more multi-play using a specialized communication cable, only for NGBG(s), is possible.
Power supply: Internal-organs lithium ion
Size: Undecided
Weights: Unknown
Software: NGBG optical discs
GBA cartridges in an external slot
Game Boy Color and normal Gameboy (only using a special convertor)
--------------------------------------------------------------------------------
Mochten deze gegevens kloppen, en dat doen ze hoogstwaarschijnlijk ook, dan zal de NextGeneration GameBoy allereerst een ander scherm krijgen. Deze zal 300*200 pixels hebben in plaats van de huidige 240*160 pixels. Ook zal er dit keer een front light zijn die ook bij digitale camera's gebruikt wordt, in plaats van een backlight. De processor zal in staat zijn om 64Bit games te spelen op de nieuwe GameBoy en deze games zullen net als bij de PlayStation Portable op een optical disc komen te staan. Het gaat hier niet om dezelfde disc, want Nintendo heeft een patent aangevraagd op haar technologie. Over de grootte en het gewicht is helaas niets bekend, als wel het design. Vast staat wel dat je ook gewoon je oude spelletjes zult kunnen blijven spelen op de NextGeneration GameBoy, maar dan wel met een converter. Een soort GameBoy Player op je NextGeneration GameBoy dus.
Wanneer dit alles uitkomt is nog onbekend. Wij vermoeden ongeveer rond dezelfde tijd dat de PlayStation Portable op de markt zal verschijnen in Japan. Eind 2004, begin 2005. We houden je op de hoogte.
quote:www.dvdboxoffice.com, zijn ze ook nog stukken goedkoper
Op dinsdag 8 juli 2003 15:21 schreef WaKkA82 het volgende:
Waar halen jullie je US import games zoals Golden Sun 2, DBZ 2, Pokemon Ruby/Sapphire?
Is er een shop in nederland die die verkoopt? Ik ben namelijk al weken aan het zoeken naar Ruby
quote:Heb je ook suggesties voor sites zonder creditcards?
Op dinsdag 8 juli 2003 15:40 schreef Lexie het volgende:[..]
www.dvdboxoffice.com, zijn ze ook nog stukken goedkoper
quote:Nee
Op dinsdag 8 juli 2003 15:57 schreef WaKkA82 het volgende:[..]
Heb je ook suggesties voor sites zonder creditcards?
Weer een nieuwe GameBoy
Effe nog een vraagje tussendoor: Ik had eigenlijk AW 2 gekocht voor in de auto tijdens de lange reis naar Frankrijk. Het duurt echter nog zo'n 3 weken voordat ik op vakantie ga en ik denk dat ik vantevoren toch nog maar een andere spel ga kopen.
Enige suggesties (budget is dan ongeveer 20-25 euro)
Ik zag bijvoorbeeld laatst bij de intertoys Castlevania Harmonny of Dissonance liggen voor 15 Euro, is dit een beetje een goede koop ??
quote:Het spel is echt extreem goed. Voor je het weet, ben je een paar uur verder met spelen.
Op dinsdag 8 juli 2003 20:39 schreef Jarno het volgende:
Hier ook AW2 binnen! Straks even kijken of het wat is..
Na missie 9 beginnen weer wat meer uitdagendere missie te komen.
Mijn vriendin is helemaal weg van puzzel-games op mijn PDA, misschien kan ik haar op de GBA krijgen.
quote:* Chu chu rocket
Op dinsdag 8 juli 2003 22:34 schreef pdiscs het volgende:
Wie kan me vertellen wat de beste puzzel-games voor de GBA zijn.Mijn vriendin is helemaal weg van puzzel-games op mijn PDA, misschien kan ik haar op de GBA krijgen.
Plus dat er nog wel een paar Tetris klonen rondzwerven. Genoeg te vinden qua puzzelen hoor!
Chu chu rocket is inderdaad een echt puzzelspel, voor de rest valt het een beetje tegen wat er allemaal te krijgen is in dit genre (of je moet weekend miljonairs enzo leuk vinden)
quote:Ik heb nu al een paar titels gezien, en inderdaad die link daar kan ik zeker wat vinden.
Op woensdag 9 juli 2003 10:25 schreef Jarno het volgende:
Owja, pdiscs, check http://pocket.ign.com/genre_5.html.
THANKS
quote:Heb je het al geprobeerd bij Mediamarkt?
Op dinsdag 8 juli 2003 15:57 schreef WaKkA82 het volgende:[..]
Heb je ook suggesties voor sites zonder creditcards?
quote:Probeer eens bubble bobble of puzzle bubble. (is trouwens meer platform dan puzzle)
Op dinsdag 8 juli 2003 22:34 schreef pdiscs het volgende:
Wie kan me vertellen wat de beste puzzel-games voor de GBA zijn.Mijn vriendin is helemaal weg van puzzel-games op mijn PDA, misschien kan ik haar op de GBA krijgen.
quote:Ik ga er morgen heen, hoop dat ze hem nog hebben, want die neem ik natuurlijk meteen mee.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:47 schreef Slomy het volgende:
Ik zag bijvoorbeeld laatst bij de intertoys Castlevania Harmonny of Dissonance liggen voor 15 Euro
quote:Hier ligt ie nog.
Op donderdag 10 juli 2003 14:17 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik ga er morgen heen, hoop dat ze hem nog hebben, want die neem ik natuurlijk meteen mee.
quote:Kuru Kuru is ook errug verslavend ! Zeker geen miskoop hoor
Op donderdag 10 juli 2003 14:36 schreef flappiewappie het volgende:
shit, liep ik de hele tijd te twijfellen in de winkel wat nou ook alweer dat lijpe puzzel spel was, wist dat het een rare titel had, dus kon kiezen uit kuru kuru kurin, of chu chu rocken... kuru meegenomennaja hopen dat het wat is..., voor 10 euro kan je geen buil vallen
Alleen als je het uitgespeeld hebt is het wel over vind ik.
quote:het vervelende is dat ik maandag op een 4 week lange vakantie ga, en een 2e hands gba heb gekocht...,die ik nog steeds nietheb. en nu "opgescheept" zit met 3 games
Op donderdag 10 juli 2003 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kuru Kuru is ook errug verslavend ! Zeker geen miskoop hoor
Alleen als je het uitgespeeld hebt is het wel over vind ik.
word je best gestresst van naja, hopen dat het goed afloopt
quote:oe yeah,
Op vrijdag 11 juli 2003 00:07 schreef flappiewappie het volgende:[..]
het vervelende is dat ik maandag op een 4 week lange vakantie ga, en een 2e hands gba heb gekocht...,die ik nog steeds nietheb. en nu "opgescheept" zit met 3 games
word je best gestresst van
naja, hopen dat het goed afloopt
*morgen vrij zeker zijn gba krijgt
gaak morgen middag maar weer eens "winkellen" ..., opzoek naar AW
quote:Hoei, en ik moet nog een spelletje hebben voor in de bus
Op zaterdag 12 juli 2003 15:50 schreef Jarno het volgende:
Net bij de Dixons Castlevania 1 voor 15 euro gekocht, en Warioland 4 (die ik al heeeeeeel lang wil) voor nog geen 30!. Er stonden nog meer goedkope titels, en de mevrouw bij de kassa wist te vertellen dat er volgende week nog veel meer in de aanbieding gaat!
.
quote:Mijn budget ligt momenteel op de 10/15 euro
Op zaterdag 12 juli 2003 16:00 schreef Jarno het volgende:
Sonic Advance 2 stond er ook voor 30 dacht ik.
brilliant !
Volgende week in he vliegtuig beginnen met Advance Wars
quote:zet AW maar uit je hoofd, geen enkele game shop hier in enschede heeft hm...
Op zaterdag 12 juli 2003 16:03 schreef Lexie het volgende:[..]
Mijn budget ligt momenteel op de 10/15 euro
. Maar even zoeken naar Chu chu rocket, Kururu Kuririn, of advance wars
.
chu chu rocket zag ik hier overigens wel liggen voor 9 euro 99
nja, als nog iemand van zijn AW af wil met spoed (voor een redelijke vergoeding rond nieuwprijs ) plz mail me
Als ik 1 game koop voor een mooie prijs, welke moet het dan zijn?
quote:He Swetsenegger, ze hebben bij See Buy Fly maar ongeveer 5 spellen voor de gba!
Op maandag 14 juli 2003 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, morgen op schiphol en op Ijsland-airport (voor vertrekkende EN aankomende passagiers tax-free)...Als ik 1 game koop voor een mooie prijs, welke moet het dan zijn?
quote:Da's héél fijn nieuws!
Op zaterdag 12 juli 2003 15:50 schreef Jarno het volgende:
Net bij de Dixons Castlevania 1 voor 15 euro gekocht, en Warioland 4 (die ik al heeeeeeel lang wil) voor nog geen 30!. Er stonden nog meer goedkope titels, en de mevrouw bij de kassa wist te vertellen dat er volgende week nog veel meer in de aanbieding gaat!
.
Ook leuk: op www.play.com staat er 42 GBA-titels voor een leuke prijs: twee stux voor twintig pond!
Het grootste deel is meuk, maar ik denk dat deze wel interessant zijn:
Enfin, Kijk zelf maar
Ik kan je Advance Wars wel aanraden, alleen deel 1 is nogmaar verkrijgbaar in Nederland, geen idee of 2 al uit is in Ijsland. Maar daar kom je je vakantie wel mee door, denk: C&C turnbased. Ofzo.
Als je een leuke platformer wilt, kun je kijken naar Super Mario Advance 3, Warioland 4 of Sonic Advance 2. Die moeten wel goed verkrijgbaar zijn.
Voor puzzelgames kan ik je Kuru Kururin (oid) aanraden, of Chu Chu Rocket, maar die kun je beter in de uitverkoop bij de FRS halen, daar zijn ze maar 10 of 15 euro.
quote:Dat had ik je ook kunnen vertellen. Ooit gekocht in de hoop dat ik de sfeer van het originele Castlevania weer terug kon krijgen, maar nee. Tis donkerder, meer de juiste sfeer, maar ik vond ooit het origineel leuker
Op maandag 14 juli 2003 10:33 schreef Jarno het volgende:
Ik vind Castlevania 1 best tegenvallen, eigenlijk.
quote:Maar die nieuwste Castevania, die nu in de winkels ligt, schijnt wel helemaal top te zijn.
Op maandag 14 juli 2003 10:43 schreef mvt het volgende:[..]
Dat had ik je ook kunnen vertellen. Ooit gekocht in de hoop dat ik de sfeer van het originele Castlevania weer terug kon krijgen, maar nee. Tis donkerder, meer de juiste sfeer, maar ik vond ooit het origineel leuker
quote:voor de GBA of de 3d versie voor de PS2??
Op maandag 14 juli 2003 10:46 schreef Jarno het volgende:[..]
Maar die nieuwste Castevania, die nu in de winkels ligt, schijnt wel helemaal top te zijn.
Ik vraag me ook af of die voor de GBA niet nog steeds te donker is, zelfs met de GBA SP
http://pocket.ign.com/articles/400/400856p1.html.
Dat krijgen niet veel games.
En als vergelijking natuurlijk : Natuurlijk heb je AW1 uitgespeeld op de normale setting, maar heb je hem ook in Hard uitgespeeld (vrijgekomen na het uitspelen van het spel, te starten door een van de knoppen in te drukken bij het opstarten van een game)
quote:Meer van hetzelfde, maar dan wel van iets wat vreselijk koel is. Er zijn erg weinig verschillen met deel 1.
The Advance Wars design is incredibly fun and addictive, and the sequel proves that the game design still works even if you've played the original to death. But you'll just have to keep in mind that the game is made for players looking for more of the same, not for players looking for "more." It's such an incremental improvement over the original that the number 2 in the title honestly doesn't deserve to be there. But don't take this gripe the wrong way; Advance Wars 2 is still one of the finest games to hit the Game Boy Advance, and it's the version to get if you haven't been introduced to the stunning game design.
quote:Een soort van Pokemon Geel verhaal dus. Geweldig als je Rood/Groen/Blauw niet gespeeld hebt, geweldig als je dat wel gedaan hebt en met Picachu achter je aan wilt hobbelen en Jesse en James tegen wilt komen, maar voor de mensen die veel meer willen niet interessant genoeg.
Op maandag 14 juli 2003 11:09 schreef Jarno het volgende:
Dit vat het wel samen voor mij, mvt:
[..]Meer van hetzelfde, maar dan wel van iets wat vreselijk koel is. Er zijn erg weinig verschillen met deel 1.
quote:Ik heb in Hard pas net het 1e veld uitgespeeld, dus schaam je niet.
Op maandag 14 juli 2003 11:10 schreef Jarno het volgende:
En ik heb 'm uitgespeeld (deel 1 dus) op Normal, ik ben een gaming mietje.
quote:Alleen hoe lang is de houdbaarheid ervan ...
Op maandag 14 juli 2003 10:39 schreef Jarno het volgende:
Ohja, Wario Ware schijnt ook ERG leuk te zijn.
Die ene avond was btw wel erg erg super ... het is een erg leuke game, maar voor 1 avond 50 euro is toch wat duur
quote:Ik heb me er een volle week (vakantie) mee vermaakt, en nog steeds is het één van mijn meest gespeelde GBA-titels.
Op maandag 14 juli 2003 11:21 schreef Webby het volgende:[..]
Alleen hoe lang is de houdbaarheid ervan ...
Ik heb hem in 1 avond uitgespeeld en op 2 dingen na alle extra's unlocked.
Tuurlijk heeft het concept een vrij hoge replay value, maar hoe lang blijf jij 200 minigames spelen van 5 secs per game ...Die ene avond was btw wel erg erg super ... het is een erg leuke game, maar voor 1 avond 50 euro is toch wat duur
quote:Na dat in 1 nacht uitspelen heb ik hem nog 3 dagen gespeeld en toen mocht hij wijken voor andere games. Maar ik wissel ook gewoon te snel van games. Ga bijna op vakantie en dan blijf ik vast langer plakken in games
Op maandag 14 juli 2003 11:26 schreef Smots het volgende:[..]
Ik heb me er een volle week (vakantie) mee vermaakt, en nog steeds is het één van mijn meest gespeelde GBA-titels.
Wario Ware kicks ass!
Platvorm, racen, puzzelen. Alles vind ik wel leuk op zijn tijd
quote:Nee, wel F-Zero en TOCA
Op maandag 14 juli 2003 12:27 schreef Jarno het volgende:
Heb je Mario Kart al? Is al een tijdje uit, maar blijft een topper hoor!
quote:Das jammer dat je niet van turnbased houdt. AW is geweldig. En je bent heeel lang bezig.
Op maandag 14 juli 2003 12:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Strategy lijkt me wel wat, alleen turnbased heb ik niet zoveel mee. Ik zit ook te wachten op Command & DestroyPlatvorm, racen, puzzelen. Alles vind ik wel leuk op zijn tijd
1. Hoe kan je met Advanced Wars alle data van het spelletje eraf gooien, zodat ik weer een nieuwe gebruiker kan aanmaken? Ik heb het hele spelletje afgezocht maar ik kon het nergens vinden terwijl het toch wel moet kunnen.
2. Als je met Mario Kart op de GBA met elkaar gaat linken en gaat racen kan je dan ook tegen de computer gestuurde ventjes met z'n tweeen spelen?
Dus dat er 2 mensen zijn die linken en dan samen met 6 computer gestuurde ventjes racen.
quote:Ik vond F-zero voor die 15 euro zijn geld meer dan waard.
Op maandag 14 juli 2003 12:31 schreef Jarno het volgende:
Hoe is F-Zero trouwens? Die lag ook voor ween-nug bij de Dixons, en ik kan wel een 2e racegame gebruiken!
quote:Ow, en er zijn nogal wat extra's zoals racers en tracks te unlocken.
Op maandag 14 juli 2003 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik vond F-zero voor die 15 euro zijn geld meer dan waard.
Goeie racer. Je hebt tenminste het idee van snelheid.
Echt het wipe-out gevoel
'Vroeger' had je zo'n spel, met allemaal gekleurde ballonnen bovenin het beeld, en daar moest je dan ballonnen op af schieten vanaf onderen, en als je er dan 3 op een rij had ofzo, dan knapten ze. En het plafond kwam naar beneden, langzaamaan. Dat vond ik echt leuk, toen. Hoe heette dat en is er ook een GBA versie van zoiets?
Of . Maniac Mansion
en
! Zack McKracken
!
Volgens mij leent de GBA zich daar best voor!
quote:Ik zit te wachten op een Metal Gear port vanaf de MSX, met wat GBA uitbreidingen
Op maandag 14 juli 2003 12:45 schreef Jarno het volgende:
En ik zat te denken he, het zou wel gaaf zijn als Sierra haar point & click adventures op de GBA zou uitbrengen! Larry, Hero's Quest, etc. Dat zou echt koel zijn! Een goede adventure mist nog wel wat dat betreft, het verzandt als snel in dat RPG geneuzel en dat vind ik echt niks.Of
. Maniac Mansion
en
! Zack McKracken
!
Volgens mij leent de GBA zich daar best voor!
quote:Puzzle Bobble, kan anders heten op de GBA. Krijgt matige reviews omdat je niet kunt saven...
Op maandag 14 juli 2003 12:43 schreef Jarno het volgende:
Owja, vraagje.'Vroeger' had je zo'n spel, met allemaal gekleurde ballonnen bovenin het beeld, en daar moest je dan ballonnen op af schieten vanaf onderen, en als je er dan 3 op een rij had ofzo, dan knapten ze. En het plafond kwam naar beneden, langzaamaan. Dat vond ik echt leuk, toen. Hoe heette dat en is er ook een GBA versie van zoiets?
quote:Daar heb je meerdere versies van. Ik ken van de Mac het spel Snood. Ook verkrijgbaar op de GBA
Op maandag 14 juli 2003 12:43 schreef Jarno het volgende:
Owja, vraagje.'Vroeger' had je zo'n spel, met allemaal gekleurde ballonnen bovenin het beeld, en daar moest je dan ballonnen op af schieten vanaf onderen, en als je er dan 3 op een rij had ofzo, dan knapten ze. En het plafond kwam naar beneden, langzaamaan. Dat vond ik echt leuk, toen. Hoe heette dat en is er ook een GBA versie van zoiets?
quote:Welke versie was er nou ooit geport naar de GBC?? Die op de MSX was zover ik me kan herinneren erg cool.
Op maandag 14 juli 2003 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik zit te wachten op een Metal Gear port vanaf de MSX, met wat GBA uitbreidingen
Heb Konami zelfs gemaild
Point en click lijkt me erg leuk, maar moeilijk uitvoerbaar.
quote:Wat ik ervan gezien heb was het de MSX versie (godview) maar de GBC was toch te beperkt.
Op maandag 14 juli 2003 12:49 schreef mvt het volgende:[..]
Welke versie was er nou ooit geport naar de GBC?? Die op de MSX was zover ik me kan herinneren erg cool.
Point en click lijkt me erg leuk, maar moeilijk uitvoerbaar.
Terwijl de MSX versie een van de betere games was welke ik ooit gespeeld heb
quote:Hoe bedoel je? Qua bereidheid van Sierra (eens) of qua bediening? Ik denk dat het laatste wel te doen is, namelijk!
Op maandag 14 juli 2003 12:49 schreef mvt het volgende:Point en click lijkt me erg leuk, maar moeilijk uitvoerbaar.
quote:Ik heb hem via Ebay gekocht, is wel een grappig spel. Maar meer als € 20 zou ik er niet voor betalen.
Op maandag 14 juli 2003 12:48 schreef Jarno het volgende:
Ah, Super Bust-a-Move heet dat op de GBA. Idd geen save mogelijkheid en wat sobere graphics, maar verder krijgt ie op Ign.com geen hele slechte beoordeling. Nouja, misschien ligt -ie een keer in de aanbiedingbakken. Alhoewel ik me niet kan herinneren het spel ooit hier tegen te zijn gekomen?
quote:Bereidbaarheid weet ik niet. De bediening lijkt me moeilijker. Volgens mij krijg je een veel te grote muispointer op een te klein schermpje. Op zich wel genoeg knoppen, maar of het allemaal mooi op het schermpje past is een 2e.
Op maandag 14 juli 2003 12:52 schreef Jarno het volgende:[..]
Hoe bedoel je? Qua bereidheid van Sierra (eens) of qua bediening? Ik denk dat het laatste wel te doen is, namelijk!
quote:Maybe komen er nog wel emulators voor ...
Op maandag 14 juli 2003 12:53 schreef Jarno het volgende:
Al die oude C64/MSX games zouden ze van mij wel eens naar mogen kijken. Ik zou ze zeker kopen! Zoals Mission Impossible 1 &2, geweldig spel!
quote:Dan heb je al wel een flash linker nodig.
Op maandag 14 juli 2003 13:06 schreef Webby het volgende:[..]
Maybe komen er nog wel emulators voor ...
ZX spectrum, NES en Sega Master System emuleren al ok op de GBA
En MSX 2 emuleren zal moeilijk worden denk ik
quote:Weet echt niemand een antwoord op deze vragen???
Op maandag 14 juli 2003 12:30 schreef Psycho_God het volgende:
Ehm hebben jullie misschien een antwoord op deze vragen?1. Hoe kan je met Advanced Wars alle data van het spelletje eraf gooien, zodat ik weer een nieuwe gebruiker kan aanmaken? Ik heb het hele spelletje afgezocht maar ik kon het nergens vinden terwijl het toch wel moet kunnen.
2. Als je met Mario Kart op de GBA met elkaar gaat linken en gaat racen kan je dan ook tegen de computer gestuurde ventjes met z'n tweeen spelen?......
Plus Zelda OOA/OOS/LttP, Golden Sun en nog wat RPGs. Ja, 5 weken zonder man duren lang dus ik heb een flinke voorraad spellen nodig
quote:Hoe dat zo? Volgens mij is de GBA toch een stuk sterker dan de MSX2 (wat trouwens een geweldige computer was)
Op maandag 14 juli 2003 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dan heb je al wel een flash linker nodig.
Hoe krijg ik anders die emulator draaiend op mijn GBA?En MSX 2 emuleren zal moeilijk worden denk ik
quote:1. http://home.clara.net/fookes/gbadvance/advwars.htm
Op maandag 14 juli 2003 13:28 schreef Psycho_God het volgende:[..]
Weet echt niemand een antwoord op deze vragen???
3. Kunnen dit soort dingen niet gewoon buiten deze topics gehouden worden. Ik weet dat het topic gesloten was, maar hier vind ik het ook niet echt thuishoren
quote:Ja, maar EMULEREN kost verschikkelijk veel overhead
Op maandag 14 juli 2003 13:32 schreef mvt het volgende:[..]
Hoe dat zo? Volgens mij is de GBA toch een stuk sterker dan de MSX2 (wat trouwens een geweldige computer was)
quote:Broken Sword heb ik net zien liggen bij FRS voor 29,95 of 19,95. Ik weet niet meer.
Op maandag 14 juli 2003 13:30 schreef lizardtattoo het volgende:
Over point'n'click: Broken Sword is uitgebracht op GBA en dat schijnt goed te werken.
Ik heb nog getwijfeld, want de graphics zien er erg gelikt uit op het doosje.
Ow ja, en de winkeliers zijn erachter gekomen dat chu chu rocket en kurukurudingus redelijk populair zijn, want ze zijn DUURDER geworden! kurukurudingus had ik een aantal weken geleden voor 9,99 gezien kost nu 29,95 chu chu rocket stond bij dixons voor 44,95... Stelletje leipen
quote:Volgens mij kwam ik Kuru Kuru Kururin laatst ook weer tegen voor iets van ¤44,95 bij een FRS (zijn ze altijd al slecht in het afprijzen van games).
Op maandag 14 juli 2003 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Broken Sword heb ik net zien liggen bij FRS voor 29,95 of 19,95. Ik weet niet meer.
Ik heb nog getwijfeld, want de graphics zien er erg gelikt uit op het doosje.
Ow ja, en de winkeliers zijn erachter gekomen dat chu chu rocket en kurukurudingus redelijk populair zijn, want ze zijn DUURDER geworden! kurukurudingus had ik een aantal weken geleden voor 9,99 gezien kost nu 29,95
chu chu rocket stond bij dixons voor 44,95... Stelletje leipen
Dat Dixons zo duur is verbaasd me niets. Bij de Dixons in Hoorn ligt nog een Geforce256 voor dik ¤200, als het niet ¤250 is.
quote:Weet ik ook wel, maar hoeveel sterker zou zo'n GBA nou zijn?? Volgens mij moet je bij een factor 2/3 al goed kunnen emuleren, tenzij je met complexe hardware te maken hebt (bijvoorbeeld de Dreamcast)
Op maandag 14 juli 2003 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja, maar EMULEREN kost verschikkelijk veel overhead
--edit, ehhh, deel 4 dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Jarno op 14-07-2003 15:29]
quote:Bij Intertoys was de prijs ook verhoogd
Op maandag 14 juli 2003 15:25 schreef mvt het volgende:[..]
Volgens mij kwam ik Kuru Kuru Kururin laatst ook weer tegen voor iets van ¤44,95 bij een FRS (zijn ze altijd al slecht in het afprijzen van games).
Dat Dixons zo duur is verbaasd me niets. Bij de Dixons in Hoorn ligt nog een Geforce256 voor dik ¤200, als het niet ¤250 is.
quote:Tja, ik weet het niet.
Op maandag 14 juli 2003 15:27 schreef mvt het volgende:[..]
Weet ik ook wel, maar hoeveel sterker zou zo'n GBA nou zijn?? Volgens mij moet je bij een factor 2/3 al goed kunnen emuleren, tenzij je met complexe hardware te maken hebt (bijvoorbeeld de Dreamcast)
quote:Nog niet gelukt om er een 2e hands te kopen? (je topic is namelijk al 3 maanden oud)
Op maandag 14 juli 2003 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Tja, ik weet het niet.
Zitten we nog steeds met het flashlinker verhaal om die emulator te draaien
quote:Dat ook niet, maar ik bedoel dat je een emulator niet kan draaien ZONDER zo'n ding.
Op maandag 14 juli 2003 15:37 schreef mvt het volgende:[..]
Nog niet gelukt om er een 2e hands te kopen? (je topic is namelijk al 3 maanden oud)
Maar die komt er nog wel... binnenkort
quote:Ik vraag me af of dat nodig is. Doet me erg aan die 100 in 1 gamecasettes denken die je bijvoorbeeld in Beverwijk schijnt te kunnen kopen. Dan maak je een emu menu waarin je de games kan selecteren. Goed proggen en je hebt hem alleen maar nodig wanneer je er een game bijzet.
Op maandag 14 juli 2003 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dat ook niet, maar ik bedoel dat je een emulator niet kan draaien ZONDER zo'n ding.
Maar die komt er nog wel... binnenkort
quote:-edit- ow, ik snap 'm al. Konami brengt Metal Gear uit op een kaartje waar ook een MSX emu staat.
Op maandag 14 juli 2003 15:42 schreef mvt het volgende:[..]
Ik vraag me af of dat nodig is. Doet me erg aan die 100 in 1 gamecasettes denken die je bijvoorbeeld in Beverwijk schijnt te kunnen kopen. Dan maak je een emu menu waarin je de games kan selecteren. Goed proggen en je hebt hem alleen maar nodig wanneer je er een game bijzet.
enschede is gewoon een kut stad
maar ik vermaakt me wel met castelvenia..., best wel grappig spelleke
quote:Als ze de rechten hebben is er natuurlijk niets aan de hand. Maar dan is een "Best of Konami" kaartje met een aantal directe ports de makkelijkste oplossing (als ze de source nog hebben liggen
Op maandag 14 juli 2003 15:43 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
-edit- ow, ik snap 'm al. Konami brengt Metal Gear uit op een kaartje waar ook een MSX emu staat.
Maar ja, emulators zijn niet helemaal legaal enzo he
quote:Metal Gear, Solid Snake en SD Snatchers op een kaartje en ik koop 'm
Op maandag 14 juli 2003 15:59 schreef mvt het volgende:[..]
Als ze de rechten hebben is er natuurlijk niets aan de hand. Maar dan is een "Best of Konami" kaartje met een aantal directe ports de makkelijkste oplossing (als ze de source nog hebben liggen
)
quote:Deel 1? Ik wordt elke keer gegrepen door die 'uit het plafond vallende' slangen, irritante klote-beesten!
Op maandag 14 juli 2003 15:58 schreef flappiewappie het volgende:maar ik vermaakt me wel met castelvenia..., best wel grappig spelleke
quote:die kan je gewoon weg sliden.., naar beneden+B en dan zo een hele gang door..., staat er niks in je weg
Op maandag 14 juli 2003 16:00 schreef Jarno het volgende:[..]
Deel 1? Ik wordt elke keer gegrepen door die 'uit het plafond vallende' slangen, irritante klote-beesten!
je kan trouwens ook dat bosje van het plafond meppen
quote:Emu's zijn niet uit den boze als een bedrijf met een Emu+games pakket uitkomt op ene normaal GBA kaartje en hier alle rechten voor betaald.
Op maandag 14 juli 2003 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Emulators zijn uit den bose kinders ! Ok ?
quote:Maar dat ligt dus aan het verhaal dat jou niet aanspreekt, en niet aan de GBA port op zich?
Op maandag 14 juli 2003 15:23 schreef Jarno het volgende:
Broken Sword vond ik (helaas) erg tegenvallen. Het verhaal pakte me niet, te langzaam, etc. Ik heb 'm ook weer bijna direct doorverkocht. Ik hoor er verder ook hele wisselende verhalen over, dus misschien moet het je net ff pakken hoor, maar het kon mij iig niet echt boeien...
quote:Hij is er wel degelijk, ik heb hem namelijk. Was ooit een keertje afgeprijsd voor 20 euro ofzo. Maar idd heel erg irritant dat je niet kunt saven, moet je steeds weer helemaal opnieuw beginnen. Leuk voor eventjes.
Op maandag 14 juli 2003 12:48 schreef Jarno het volgende:
Alhoewel ik me niet kan herinneren het spel ooit hier tegen te zijn gekomen?
quote:Dat was geen port, maar een origineel (en goed) spel.
Op maandag 14 juli 2003 12:49 schreef mvt het volgende:[..]
Welke versie was er nou ooit geport naar de GBC??
Nogmaals een waarschuwing, flashdinges en ROMS worden NIET besproken op Fok
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 14-07-2003 18:44]
quote:zou ik mogen vragen waarom? ze zijn geheel legaal.., net zoals het downloaden van mp3's?
Op maandag 14 juli 2003 18:34 schreef JanusVan het volgende:
Edit: NEE
Nogmaals een waarschuwing, flashdinges en ROMS worden NIET besproken op Fok
quote:Dat is dus NIET zo. Nintendo voert zelfs strijd tegen ROMS. Helaas dus.
Op maandag 14 juli 2003 20:03 schreef flappiewappie het volgende:[..]
zou ik mogen vragen waarom? ze zijn geheel legaal.., net zoals het downloaden van mp3's?
quote:Roms/backups zijn legaal als je het orgineel hebt.
Op maandag 14 juli 2003 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat is dus NIET zo. Nintendo voert zelfs strijd tegen ROMS. Helaas dus.
Ik kan wel tijdelijk saven (Start->2e optie), waarna hij naar het titel scherm gaat. Dan kan ik weer op mijn save game klikken en ga ik gewoon verder. Maar als ik mijn GBA uit doe is de Save game weg
quote:Wat niet te controleren is hier op Fok, dus we doen het gewoon niet
Op maandag 14 juli 2003 20:17 schreef BMH het volgende:[..]
Roms/backups zijn legaal als je het orgineel hebt.
quote:Gewoon hardcore in één ruk uitspelen
---
Ik heb nu Super Mario Advance 4 (japanse versie), Maar ik kan niet (goed) saven. Bij het orgineel (super Mario Bros 3 op de NES) kon je helemaal niet saven (leve de fluiten in wereld 1!). Weet iemand hoe je moet saven?Ik kan wel tijdelijk saven (Start->2e optie), waarna hij naar het titel scherm gaat. Dan kan ik weer op mijn save game klikken en ga ik gewoon verder. Maar als ik mijn GBA uit doe is de Save game weg
quote:Al een ziljoen keer met men broers en moeder gedaan op de NES. Maar ik haalde toen wereld 8 niet (hey! ik was 6 ofzo)
Op maandag 14 juli 2003 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat niet te controleren is hier op Fok, dus we doen het gewoon niet
[..]Gewoon hardcore in één ruk uitspelen
Zoals het hoort !
nog wat screenshots:
quote:Wat het bij lange na niet waard is. Heb hem vanmiddag gekocht in A'dam (15 euro). Gelukkig kan ik hem morgen ruilen. Ik had echt VEEL meer uitdaging verwacht.
Op maandag 14 juli 2003 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:
chu chu rocket stond bij dixons voor 44,95... Stelletje leipen
quote:
Op maandag 14 juli 2003 20:42 schreef mvt het volgende:[..]
Wat het bij lange na niet waard is. Heb hem vanmiddag gekocht in A'dam (15 euro). Gelukkig kan ik hem morgen ruilen. Ik had echt VEEL meer uitdaging verwacht.
Ho Wacht !
Haal maar eerst ff wat meer levels ! Normal is inderdaad een eitje, maar als je bij special of mania bent aangekomen is het echt denkwerk hoor !
quote:buttonbashen om binnen de tijd wat te doen vind ik geen uitdaging, hooguit zeer vervelend. Puzzle 1p had ik binnen een half uur uitgespeeld (normal
Op maandag 14 juli 2003 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ho Wacht !
Haal maar eerst ff wat meer levels ! Normal is inderdaad een eitje, maar als je bij special of mania bent aangekomen is het echt denkwerk hoor !
quote:Yep.
Op maandag 14 juli 2003 21:00 schreef Jarno het volgende:
Is SMA4 in Japan al uit dan?
quote:Het gaat ook om de puzzle mode... Na normal komen er nog minstens 4 moeilijkheidsgraden !
Op maandag 14 juli 2003 21:15 schreef mvt het volgende:[..]
buttonbashen om binnen de tijd wat te doen vind ik geen uitdaging, hooguit zeer vervelend. Puzzle 1p had ik binnen een half uur uitgespeeld (normal
quote:Hard : 50 minuten
Op maandag 14 juli 2003 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Het gaat ook om de puzzle mode... Na normal komen er nog minstens 4 moeilijkheidsgraden !
quote:hij wil gewoon niet toegeven dat jij slimmer bent
Op maandag 14 juli 2003 22:49 schreef mvt het volgende:[..]
Hard : 50 minuten
owjah en dit:
quote:is natuurlijk een beetje onzin..., dit kunnen we met bijvoorbeeld mp3's en films ook niet..., maja ik zal er al over op houden
Op maandag 14 juli 2003 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat niet te controleren is hier op Fok, dus we doen het gewoon niet
quote:Dat mag dus ook niet op fok
Op maandag 14 juli 2003 23:11 schreef flappiewappie het volgende:
is natuurlijk een beetje onzin..., dit kunnen we met bijvoorbeeld mp3's en films ook niet..., maja ik zal er al over op houden
quote:Terminator III deel 2
Op maandag 14 juli 2003 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dat mag dus ook niet op fok
film is nog niet uit in nederland
quote:Remake van een klassieker: The Italian Job
Ff een vraagje :
Ik ben m geloof ik van eMule aan het downloaden maar is dit de goede: Terminator3 - The rise of machines (Divx).avi (700,02MB)?
nog niet in nederland uit..., zijn al mensen die hem gezien hebben en daar ook over discussieren,
en zo zijn er nog vele andere topics over games die hier nog niet uit zijn, en gehele topics gewijd aan het downloaden van mp3's..., en dan gaat ze hier zeuren dat je geen roms mag downloaden.., terwijl het ONMOGElJK is om demo's te krijgen voor je GBA...,
just my 2 cents
quote:Erover discussieren mag natuurlijk wel.
Op maandag 14 juli 2003 23:38 schreef flappiewappie het volgende:[..]
film is nog niet uit in nederland
[..]Remake van een klassieker: The Italian Job
nog niet in nederland uit..., zijn al mensen die hem gezien hebben en daar ook over discussieren,
en zo zijn er nog vele andere topics over games die hier nog niet uit zijn, en gehele topics gewijd aan het downloaden van mp3's..., en dan gaat ze hier zeuren dat je geen roms mag downloaden.., terwijl het ONMOGElJK is om demo's te krijgen voor je GBA...,
![]()
just my 2 cents
quote:Hiervoor moet je inderdaad in V&A zijn.
Op maandag 14 juli 2003 22:13 schreef nlboy het volgende:
kan ik bij deze topic ook adverteren? of moet ik bij het andere forum zijn?
quote:Gisteren dus spectaculaire prijsverhogingen
Op dinsdag 15 juli 2003 08:03 schreef Jarno het volgende:
En, is er al iemand gaan kijken bij de Dixons, of er nog spectaculaire nieuwe aanbiedingen zijn?
quote:Weer eens wat anders! Als het er van komt, ga ik tussen de middag even de Dixons in R'dam vervelen met mijn aanwezigheid.
Op dinsdag 15 juli 2003 08:24 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Gisteren dus spectaculaire prijsverhogingen
Owja, Warioland is dus echt erg gaaf! Ondanks de ietwat achterblijvende graphics...
quote:Mjah, maar op een GBA verwacht ik ook wel spetterende graphics. Jammer dat tot nu toe de meeste games OF mooie graphics OF goeie gameplay hebben
Op dinsdag 15 juli 2003 08:44 schreef Jarno het volgende:[..]
Weer eens wat anders! Als het er van komt, ga ik tussen de middag even de Dixons in R'dam vervelen met mijn aanwezigheid.
Owja, Warioland is dus echt erg gaaf! Ondanks de ietwat achterblijvende graphics...
Als ze F-Zero hebben voor 15 euro neem ik die vanmiddag zeker mee, en ik twijfel nog over Sonic Advance 2, die staat ook al een tijd op m'n lijstje...
quote:vanmiddag maar ff ruilen, maar ik vind het wel zo netjes als ik hem reset. Iemand een iedee??
Op maandag 14 juli 2003 20:42 schreef mvt het volgende:[..]
Wat het bij lange na niet waard is. Heb hem vanmiddag gekocht in A'dam (15 euro). Gelukkig kan ik hem morgen ruilen. Ik had echt VEEL meer uitdaging verwacht.
Van de week maar eens bij ons in het dorp kijken dan.
quote:Chuchu Rocket is idd niet leuk
Op dinsdag 15 juli 2003 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil dus ook nog een leuke GBA game voor een euro of 10 - 15, maar die zijn er niet
quote:Smaken verschillen
Op dinsdag 15 juli 2003 13:41 schreef mvt het volgende:[..]
Chuchu Rocket is idd niet leuk
Ik koop wel wat games als ik in de US ben. Welke games zijn de moeite waard en daar gereleased en in Europa nog niet?
.
Is Lufia niet al uit ofzo? Of Sword of Mana?
Voor de liefhebbers zijn golden sun en Yoshi's Island ook afgeprijsd, die zijn nu 29,95.
En in de US zou ik dan mooi GS 2 kunnen kopen en die er meteen achteraan spelen
quote:Niemand???
Op dinsdag 15 juli 2003 12:23 schreef mvt het volgende:[..]
vanmiddag maar ff ruilen, maar ik vind het wel zo netjes als ik hem reset. Iemand een idee??
quote:Check et boekje eens. Misschien staat het daar in.
Op dinsdag 15 juli 2003 17:00 schreef mvt het volgende:[..]
Niemand???
quote:Matigjes. Als platform game moet je een Mario game hebben.
Op dinsdag 15 juli 2003 18:47 schreef Jarno het volgende:
Is Klonoa wat? Die zag ik bij de Dixons ook liggen, maar ik had er nog nooit van gehoord!
quote:Waarschijnlijk heb je bij aankomst de Tutorial uitgespeeld!
Op dinsdag 15 juli 2003 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik ga in het vliegtuig aan AW 1 beginnen
AW 2 wacht ik dus nog even mee.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 20:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waarschijnlijk heb je bij aankomst de Tutorial uitgespeeld!
quote:zelfde geld voor mij..., en voor het bestellen online is het te laat..., kga dit weekend weg
Op dinsdag 15 juli 2003 20:15 schreef Tizmo het volgende:
Waarom kan ik AW nergens vinden?
Geen enkele zaak heeft het bij ons.
quote:Dimension Plus, onder rembours
Op dinsdag 15 juli 2003 20:46 schreef flappiewappie het volgende:[..]
zelfde geld voor mij..., en voor het bestellen online is het te laat..., kga dit weekend weg
quote:Ik heb klonoa op de playstation 1 gespeeld en toen vond ik het een erg leuk spel. Dat spel was alleen wel erg makkelijk. Ik heb vanmiddag die voor de GBA gekocht, maar voorlopig heb ik nog geen tijd om hem te testen voor je. Het is in ieder geval een erg simpel platform spelletje dus als je wat uitdaging zoekt moet je geen klonoa nemen..
Op dinsdag 15 juli 2003 18:47 schreef Jarno het volgende:
Is Klonoa wat? Die zag ik bij de Dixons ook liggen, maar ik had er nog nooit van gehoord!
quote:dan heb je hem de volgende dag ofzo? 52 euro is wel veel
Op dinsdag 15 juli 2003 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dimension Plus, onder rembours
quote:lijkt me wel
Op dinsdag 15 juli 2003 23:30 schreef Webby het volgende:
Ik heb voor de vakantie iig:
Wario world
Mario advance 2
Wario ware
Gradius
Mario kart
Advance warsIk wil eigenlijk alleen nog ergens kuru kuru kururin zien te halen.
Red ik het dan een week turkije?
ik ga 3 weken varen en moet het doen met;
Tetris
Castelvenia 1
kuru kuru kurin (onder tussen al half uitgespeeld volgens mij )
maja, ben dus ook nog steeds hard opzoek naar AW
Wario Ware al uitgespeeld, maar moet nog 2 dingen unlocken en wil dat zeker halen.
Mario op 2 levels na uitgespeeld en dan nog 3 star levels ...
Ik zal vast niet zoveel gamen in een week, maar waarom zou je het thuis laten liggen ... iig keuze
quote:GS is poepmakkelijk, dus geschikt voor jou
Op dinsdag 15 juli 2003 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschhien dat ik GS ga halen... Ik had hem, maar was ermee gestopt omdat ik er geen zin meer in had, maar dat was misschien een overhaaste reactie![]()
En in de US zou ik dan mooi GS 2 kunnen kopen en die er meteen achteraan spelen
quote:Daarmee trek je zelfs een week isoleercel
Op dinsdag 15 juli 2003 23:30 schreef Webby het volgende:
Ik heb voor de vakantie iig:
Wario world
Mario advance 2
Wario ware
Gradius
Mario kart
Advance warsIk wil eigenlijk alleen nog ergens kuru kuru kururin zien te halen.
Red ik het dan een week turkije?
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:54 schreef Lexie het volgende:[..]
GS is poepmakkelijk, dus geschikt voor jou
.
quote:Ja, denk het wel, als ik vooruit betaling kies duurt het 2 dagen (en dat is omdat ze eerst geld willen zien)
Op woensdag 16 juli 2003 10:57 schreef flappiewappie het volgende:
maar notorious_roy,als jij bij dimensio plus onder rembours besteld.., heb je hem de volgende dag?
Ik neem aan de onder rembours dan binnen een of twee dagen ook wel binnen is. Bel ze anders even.
- Mario Kart
- Spider-Man: Mysterio's Menace
- Rayman
- Kuru Kuru Kururin
- Gradius Advance
- Final Fight One
genoeg te doen dus...
- Golden Sun
- Golden Sun 2
- LOZ: ALTTP
- Pokemon Ruby
Lijkt me wel genoeg
quote:hebbehebbehebbehebbehebbe. Waar heb je die vandaan??
Op woensdag 16 juli 2003 18:03 schreef WaKkA82 het volgende:
Voor mijn busreis + 10 dagen spanje heb ik nu:- Golden Sun
- Golden Sun 2
- LOZ: ALTTP
- Pokemon RubyLijkt me wel genoeg
HOE kom je daaraan ?? !!
quote:Ebay
Op woensdag 16 juli 2003 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
LUFIA![]()
HOE kom je daaraan ?? !!
Check dit Je kunt op de eerste nu nog 7 uur bieden. Hij is maar 15 eurie.
Ik zit net in da konami forest en vind het erg vet!
quote:Insidegamer.nl
Op woensdag 16 juli 2003 18:32 schreef mvt het volgende:[..]
hebbehebbehebbehebbehebbe. Waar heb je die vandaan??
quote:Ik vond hem wel leuk, alleen te makkelijk en teveel gelul. In deel twee is het erg vervelend dat je niet verteld wordt waar je heen moet.
Op woensdag 16 juli 2003 18:50 schreef HomerJ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van /golden sun?Ik zit net in da konami forest en vind het erg vet!
quote:Ik heb het bijna uitgespeeld. Een leuk spel maar Zelda vind ik leuker
Op woensdag 16 juli 2003 18:50 schreef HomerJ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van /golden sun?Ik zit net in da konami forest en vind het erg vet!
quote:we hebben zon kerel, en de noemt zichzelf de postbode
Op donderdag 17 juli 2003 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Natuurlijk weer Japan only
IMPORTUH! is wel orgineel gedaan met die G&W kleuren!
De waarde van die dingen komt dus op een paar honderd euro
quote:WTF!
Op donderdag 17 juli 2003 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Zijn dat echte screenshots??? !
Kan je die game resetten? Ik heb hem nl 2e hands, en daar staat dus al een savegame op en ik wil mijn eigen game gebruiken...
quote:Heb je geen boekje erbij?
Op donderdag 17 juli 2003 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan je die game resetten? Ik heb hem nl 2e hands, en daar staat dus al een savegame op en ik wil mijn eigen game gebruiken...
quote:En niet eens een doosje... Was ook maar 15 euro
Op donderdag 17 juli 2003 12:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heb je geen boekje erbij?
quote:
I think you mean starting over, as in erasing all the data, right? Well, if that is what you want to do, this is how to do it(Im pretty sure it is):Hold the L button, right on the D-pad, and select. Then turn on the game and it should be "brand new"
It might be left on the d-pad instead of right, but Im pretty sure that is it right. Hope that helps you!
quote:
Deleting All Game Data
Press and hold the L Button, -> , and SELECT when turning the power ON to bring up the Delete Game Data Screen. Use -> to select Yes and confirm with the A Button.
! Be Careful! Deleted game data cannot be restored
Thnx Strolie, als dank mag je deel 12 openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |