En als je zo bezorgd bent, ga dan lekker naar 'm toe, joh, thuis zit je je toch maar op te vreten.
Ontopic/
Ik heb op het moment heel veel tegenstrijdige gevoelens in me. En ik ben erg nerveus.
Weer m'n menstruatie gemist. Lichamelijk niet lekker.
Over een half uurtje krijg ik wat meer uitsluitsel.
Dan moet ik bellen naar de arts voor de uitslag van m'n derde zwangerschapstest. Bibber.
En hoe graag ik ook naar hem toe wil.. ik denk dat ik toch even wacht tot de dokter langsgeweest is. Hebben ze zelf al meerdere malen aangegeven.
Wat ik wel kut vind is dat m'n vader niet aan de telefoon wil komen, omdat hij zich zo kut voelt. Ik begrijp het wel, maar ik blijf het kut vinden omdat ik me allemaal dingen in m'n hoofd haal..
Shmoopsy, weet je de uitslag al?
Ikzelf: moe.. moe .. moe, ik ben al drie dagen ontzettend moe..
Ik lig alleen maar in mijn bed te slapen en ijsjes te eten, voor mijn keelpijn..
Maar ik moet nu echt nog het een en ander gaan doen, voordat ik zondag
op vakantie ga.. Nouja, het komt wel weer goed..
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 27-06-2003 12:22]
quote:Ik mag over 5 minuten bellen...
Op vrijdag 27 juni 2003 12:17 schreef Wolkje het volgende:Shmoopsy, weet je de uitslag al?
quote:Jaaaa! Ijs eten, en heel veel ijswater drinken.
Ikzelf: moe.. moe .. moe, ik ben al drie dagen ontzettend moe..
Ik lig alleen maar in mijn bed te slapen en ijsjes te eten, voor mijn keelpijn..
Maar ik moet nu echt nog het een en ander gaan doen, voordat ik zondag
op vakantie ga.. Nouja, het komt wel weer goed..
quote:Shmoops toch
Op vrijdag 27 juni 2003 12:29 schreef shmoopy het volgende:
AAAAAARGHH!!!!!! Nog 1 minuuuuuut!!!!!!!!
En jerney? Jij al helemaal succes, echt HEEL veel sterkte met je vader. Het komt wel goed.. .
Met mij? Echt vreselijk chagerijnig, verdrietig, emotioneel en down.
Nee, k*ttekop, ik wil het gvd nú weten!
quote:Het zit je ook niet mee hè?
Op vrijdag 27 juni 2003 12:32 schreef shmoopy het volgende:
Of ik over 5 minuten terug wil bellen!Nee, k*ttekop, ik wil het gvd nú weten!
Jerney, tjees, heel, maar dan ook heel veel sterkte..
ontopic: Sjaggo, rusteloos, druk, onzeker. De ellende mag nu wel ff van mij ophouden hoor.
Shmoops, weet je al iets?
Ik ben moe, somber, voel me brak, heb hoofdpijn en al een dag of drie veel last van mijn nek. Maar straks ga ik weer skaten, daar heb ik hartstikke veel zin in
De uitslag is nog niet binnen.
Huisarts gaat erachteraan bellen om te voorkomen dat ik persoonlijk naar het lab ga om de boel kort en klein te slaan.
AAAAAAAAARGHHHHHH!!!!!!
quote:Grmblz, ik zou echt boos worden als ik jou zou zijn shmoop, gelukkig (voor ge gezondheid van de labmedewerkers) ben ik dat niet.
Op vrijdag 27 juni 2003 12:42 schreef shmoopy het volgende:
Ik word gek.De uitslag is nog niet binnen.
Huisarts gaat erachteraan bellen om te voorkomen dat ik persoonlijk naar het lab ga om de boel kort en klein te slaan.
AAAAAAAAARGHHHHHH!!!!!!
quote:tjees
AAAAAAAAARGHHHHHH!!!!!!
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:45 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
tjees
.......... Sterkte shmoops, hou ons op de hoogte? ( waar zit dat lab? Mij verwachten ze niet daar
Een Fokknokploegje organiseren?
Nu moet ik wachten op een telefoontje, ow gooooood...
quote:Van welk ziekenhuis? Misschien kan ik wat voor je doen..
AAAAAAAAARGHHHHHH!!!!!!
Wilde net al zeggen dat die hele uitslag me geen ruk meer boeit, want ik hoorde van het uitzendbureau dat mijn baas voor 3 weken een invalster heeft geregeld, maar mij absoluut weer terug wil omdat ie zo tevreden over me is!
Ik zit nu dus verplicht in de ziektewet en mag me ondertussen thuis lekker doorbetaald gaan verdiepen in het computergedoe van het bedrijf, zodat ik straks fris en verbeterd aan de slag kan.
Hij wil me niet meer kwijt, woei!
Ik ben nu dus nog wel zeer benieuwd maar niet meer boos.
Oh de huisarts is geweest en heeft hem wat voor de misselijkheid voorgeschreven en hij mag weer aan de antibiotica (dat laatste door m'n moeder, daar kwam hij niet eens zelf mee.. dat is toch te erg voor woorden).
Hij wilde hem ook morphine voorschrijven, maar dat wilden we allemaal niet
Hij heeft ook geen pijn.
Ook niet meer aan z'n rib sinds hij kalktabletten slikt gelukkig.
Jerome komt me ophalen vanuit z'n werk en dan gaan we langs.. alles lijkt weer rustig.
M'n vader vindt het ook leuk als ik kom en dat is een goed teken, een teken dat hij zich weer wat beter voelt.
Ik voel me wel ok, na m'n laatste dag werken.
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
Een [afbeelding] voor Jerney :[Ik voel me wel ok, na m'n laatste dag werken.
De traantjes zijn al weg en ik kan weer glimlachen
quote:Nahjaaa, raar wicht, tis alleen maar of het wel of geen Pfeiffer is, hoor, lijkt me echt niet zo belangrijk.
Op vrijdag 27 juni 2003 14:02 schreef jerney het volgende:
Shmoopy? Wat voor uitslag?
Heb het niet gelezen, ben nogal self involved vandaag..
quote:Goed zo jerney, geen pijn, en hij wil je zien.
Oh de huisarts is geweest en heeft hem wat voor de misselijkheid voorgeschreven en hij mag weer aan de antibiotica (dat laatste door m'n moeder, daar kwam hij niet eens zelf mee.. dat is toch te erg voor woorden).Hij wilde hem ook morphine voorschrijven, maar dat wilden we allemaal niet
Hij heeft ook geen pijn.Ook niet meer aan z'n rib sinds hij kalktabletten slikt gelukkig.
Jerome komt me ophalen vanuit z'n werk en dan gaan we langs.. alles lijkt weer rustig.
M'n vader vindt het ook leuk als ik kom en dat is een goed teken, een teken dat hij zich weer wat beter voelt.
Hou je taai, meis.
quote:Oh naja ik was al bang dat jij ook rare dingen ging krijgen
Op vrijdag 27 juni 2003 14:05 schreef shmoopy het volgende:[..]
Nahjaaa, raar wicht, tis alleen maar of het wel of geen Pfeiffer is, hoor, lijkt me echt niet zo belangrijk.
Muts.
[..]Goed zo jerney, geen pijn, en hij wil je zien.
Ga lekker naar 'm toe, voorzichtig knuffelen.
En dat ie je effe niet meer zo laat schrikken zeg!Hou je taai, meis.
Ja m'n mannetje komt me vanmiddag halen, tot die tijd ga ik even op bed liggen, want ik ben uitgeput
Hoe is 't nu met je vader? Nog steeds koorts? Of is die ook weer afgezakt?
quote:Dankjewel
Op vrijdag 27 juni 2003 14:08 schreef Dave het volgende:
Sterkte jerney, ik had dit topic vanochtend even gemist.Hoe is 't nu met je vader? Nog steeds koorts? Of is die ook weer afgezakt?
Hij is al iets gezakt, maar nog niet over.. Hij heeft z'n eerste pilletje al geslikt, dus ws zal het wel verderdalen.
Voor de zekerheid toch weer m'n mobieltje naast m'n kussen.
Ik ga nu maar naar boven, want ik val bijna van m'n stoel..
Ik wist het wel, ik wist het wel.
De huisarts zei dat het waarschijnlijk pure uitputting was in combinatie met die keelontsteking die ook wat van je lichaam vergt, en dat de reserves dus helemaal op waren.
Nu moet ik dus goed voor mezelf gaan zorgen en op tijd rust nemen, zodat ik mezelf weer een beetje op kan peppen.
quote:Dat is gunstig om te horen
Op vrijdag 27 juni 2003 14:22 schreef shmoopy het volgende:
Het is geen Pfeiffer!!!!!!
Joepie de poepie!Ik wist het wel, ik wist het wel.
De huisarts zei dat het waarschijnlijk pure uitputting was in combinatie met die keelontsteking die ook wat van je lichaam vergt, en dat de reserves dus helemaal op waren.
Nu moet ik dus goed voor mezelf gaan zorgen en op tijd rust nemen, zodat ik mezelf weer een beetje op kan peppen.
quote:Ja! Echt vakantie dus.
Op vrijdag 27 juni 2003 14:25 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Dat is gunstig om te horen
Dus in de komende drie weken weer aansterken, rondsjouwen met koters en dan weer aan het werk?
Woei, ik ga meteen m'n hele huis poetsen.
quote:Huis poetsen
Op vrijdag 27 juni 2003 14:27 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ja! Echt vakantie dus.
Woei, ik ga meteen m'n hele huis poetsen.
Dat vind ik altijd klote. Je poetst en een paar weken later kun je alweer opnieuw beginnen
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:03 schreef QyRoZ het volgende:
Yes! Ik heb een stageplaats! Hier nog geen kilometer vandaan! Samen met één van mijn beste vrienden!
quote:Jaaaaaaaa... gelukkig beep
Joepie de poepie!
* Wolkje is helemaal blij voor Shmoopy
Ikzelf: ondanks dat ik me ontzettend moe ben, toch nog best veel gedaan..
Ik ben trots op mezelf
..en nu ga ik het huisje van mijn visjes verschonen..
quote:Ik zag je mailtje te laat.. Sorry
[Dit bericht is gewijzigd door Tally op 27-06-2003 15:25]
quote:Joh.. ik ben nu twee keer blijven zitten..
Op vrijdag 27 juni 2003 15:17 schreef Boschjesman het volgende:kut, k blijf waarschijnlijk zitten op 4 havo,
Maar verder ben ik een brok moeheid op het moment (misschien is die Pfeiffertest wat voor mij, shmoops? ). Ik heb dan ook net bijna anderhalf uur geslapen (wat eigenlijk altijd een averechts effect op mij heeft).
En tja, mentaal niet zo goed.
quote:Ik zéi het he!
Op vrijdag 27 juni 2003 13:54 schreef shmoopy het volgende:
want ik hoorde van het uitzendbureau dat mijn baas voor 3 weken een invalster heeft geregeld, maar mij absoluut weer terug wil omdat ie zo tevreden over me is!
Jerney, weet niets te zeggen, dan maar een .
Ikke: druk met vanalles inpakken. Ik ga straks met een vriendin naar Buitenkunst. Weekend kamperen en workshops percussie!
Leukleukleuk!
quote:jippie!!
voel me best schuldig om het feit dat ik zelfs nu haar eigenlijk niet wil zien
Vooral dat lege hoofd doet me erg goed. Een grote rust is het in mijn hoofd. Geen last van zware gedachtes of gedachtes die nergens over gaan Ik ervaar het als een zwevend gevoel weer.
Gewoon lekker rustig en leeg.
Op deze manier kan ik plannen maken dus. Ik kan me weer goed concentreren en kan weer goed denken.
quote:Dat is best begrijpelijk hoor
Op vrijdag 27 juni 2003 16:29 schreef -Artemis- het volgende:
mijn moeder ligt in het ziekenhuis en nu moet ik er natuurlijk naar toevoel me best schuldig om het feit dat ik zelfs nu haar eigenlijk niet wil zien
Beterschap voor je moeder..
is het iets ernstigs?
Ikzelf voel me nog steeds wel goed..
Ik ga op mijn achttiende verjaardag (8 augustus) theorie-examen doen!!
quote:Schrijf het van je af... ergens waar anderen het niet kunnen lezen.. soms helpt dat
Op vrijdag 27 juni 2003 19:02 schreef starsailor het volgende:
.. voel me kut en onzeker omdat ik iets heb ontdekt wat ik niet had mogen ondekken, en wat nu al uren door m'n hoofd cirkelt zonder dat ik er op enige manier vrede mee kan hebben ..
quote:dank je
Op vrijdag 27 juni 2003 19:05 schreef SEMTEX het volgende:
Schrijf het van je af... ergens waar anderen het niet kunnen lezen.. soms helpt dat
quote:Cool dat je je zo goed voelt!
Op vrijdag 27 juni 2003 18:46 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me top
Lekker gekookt net en het was heerlijk en straks met hoe-die-nie naar Fu Manchu
Ontopic: ik voel me beter dan vanmorgen De dingen waar ik voortaan mee moet leven, die ik niet kan veranderen, zijn zoveel makkelijker mee te leven
Zucht en ut schiet maar niet op, hé?
quote:Hoe komt dat ???
Op vrijdag 27 juni 2003 21:12 schreef Qarinx het volgende:
Confused
quote:Zo snel al, we wonen nog niet eens samen
Op vrijdag 27 juni 2003 20:59 schreef AngelWings het volgende:
Voel me kut...
wil voor het eind van het jaar wel us een keer getrouwd zijn hoorZucht en ut schiet maar niet op, hé?
Zometeen lekker in bad en daarna slapen
maar hele leuke dag gehad, nieuwe Fok!kers leren kennen was echt heel gezellig
David_Letterman en Maple-leaf, en Christine en Irfiej
Nietzman kende ik al
morgen lekker een week naar Frankrijk *bounce*
dus, gaat wel goed komen deze week
Nu nog afwachten wat ik definitief heb, want aan 'zwak positief' voor Pfeiffer heb je niks.
quote:Hoop voor je dat het geen Pfeiffer is..
Op vrijdag 27 juni 2003 21:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Ziek... Alsof m'n nek dadelijk instort.Nu nog afwachten wat ik definitief heb, want aan 'zwak positief' voor Pfeiffer heb je niks.
Nu maar eerst een lekkere douche om weer bij te komen!
Over een week naar Italie. 37 graden. Mmm.
quote:Ik ken het gevoel, dat heb ik ook af en toe. Hang in there, old man.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:58 schreef matthijn99 het volgende:
Volkomen ruk. Dit hoerenleven kan me weer helemaal gestolen worden, het interesseert me allemaal geen flikker meer..
quote:
And oh when I'm old and wise
Bitter words mean little to me
Autumn Winds will blow right through me
And someday in the mist of time
When they asked me if I knew you
I'd smile and say you were a friend of mine
And the sadness would be Lifted from my eyes
Oh when I'm old and wise
Is Pfeiffer hier een mode term geworden ineens
Steeds hoor ik vreemden tegen anderen zeggen : "als je maar geen pfeiffer hebt ".
Beetje vreemd vind ik dat.
quote:Niet zo vreemd toch, als iemand aangeeft dat ze dat wel eens zou kunnen hebben?
Op vrijdag 27 juni 2003 22:33 schreef Levensgenieter het volgende:
Een vraagje.Is Pfeiffer hier een mode term geworden ineens
Steeds hoor ik vreemden tegen anderen zeggen : "als je maar geen pfeiffer hebt ".
Natuurlijk zijn er altijd dingen die me weer even blijmaken maar het weegt al lang niet meer op tegen het lege gevoel.
Ik heb behoefte aan rust, rust en nog een rust.
.
Ik heb na 2 jaar eindelijk de single gevonden van Large Professor
* Nu heel blij is dat dit koopje slechts 25 Euro gekost heeft
Vakantiegevoel is coming up, pizza in de oven, huis een teringzooi, alles is zoals het hoort.
quote:Ben je bij je moeder geweest?
Op zaterdag 28 juni 2003 00:37 schreef -Artemis- het volgende:
voel me kriebelig
Ja ja ik weet als ik wat actie zou ondernemen dan zou ik hier een zinnetje kunnen neerkeilen wat tegenovergesteld is...
quote:Fijn dat het toch geen Pfeiffer was Shmoopy
Op zaterdag 28 juni 2003 00:37 schreef shmoopy het volgende:
Ik voel me erg okee.Vakantiegevoel is coming up, pizza in de oven, huis een teringzooi, alles is zoals het hoort.
quote:Het gaat wel erg tegen mijn natuur in, maar het moet van de dokter.
Op zaterdag 28 juni 2003 01:17 schreef DuchessX het volgende:[..]
Fijn dat het toch geen Pfeiffer was Shmoopy
Wel uitrusten hoor
Nahja, ik kan iig lekker uitslapen.
quote:Je LAAT het.
Op zaterdag 28 juni 2003 01:21 schreef shmoopy het volgende:
Ik doe mijn best, maar dan bedenk ik me weer dat ik deze 3 weken kan besteden aan het opnieuw schilderen en behangen van m'n huis, en de kinderkamers opknappen, en allemaal achterstallige klusjes doen en dan ben ik weer verloren.
Bedje, here I come! Tot morgen, wrede wereld!
Had m'n wekker gezet om 8.15uur (moet werken strax) , maar sta doordeweeks meestal om 5.15uur op... wat denk je........
Wordt ik om ongeveer 5.30uur wakker, ga ik naar benee...... (zet ondertussen koffie, was mezelf rook een peukkie) kijk een beetje TV.....
Zie ik ineens dat er niets of weinig op tv is......
* *klok kijkt
Zie ik ineens dat ut iets te vroeg is
Sta ik gewoon ff 3uur te vroeg op...
Kijk... en daarom voel ik mzelf nu gewoon ff KUT
erg leuke tijd gehad trouwens terwijl ik gebanned was , veel pauzes gehad
, LAN party bij mij thuis gehad die erg geslaagd was. heb nog een lief meisje gemeet ennuh op me werk is het ook gezellig, mag nu ook met de heftrucks rondrijden
quote:nee, natuurlijk niet, maar het is een besmettelijke ziekte die bij jongeren vaak voorkomt. En waar je niet zo snel vanaf bent, vandaar die bezorgdheid!
Op vrijdag 27 juni 2003 22:33 schreef Levensgenieter het volgende:
Een vraagje.Is Pfeiffer hier een mode term geworden ineens
Hoop dat het douchen iets helpt...
quote:Edit laat maar
Op zaterdag 28 juni 2003 11:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Persoonlijk goed, maar angstig dankzij de ramp in Den Haag
quote:Wat een ramp.
Op zaterdag 28 juni 2003 11:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Persoonlijk goed, maar angstig dankzij de ramp in Den Haag
quote:gelukkig niet nee. Het werd alleen zo gebracht
Op zaterdag 28 juni 2003 11:53 schreef Pink_Panther het volgende:
Wat een ramp.
Het lijkt wel alsof je teleurgesteld bent
Ontopic: nu dus wel goed
edit:
Er woont familie daar in de buurt
quote:ja, viel reuze mee, als je niet erg let op wat en hoe ze iets zegt
Op zaterdag 28 juni 2003 00:38 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ben je bij je moeder geweest?
quote:Just Relax! Neem wat rooibosthee of neem een hijs van een joint. Of ga gewoon effe wandelen of in bad ofzo
Op zaterdag 28 juni 2003 14:13 schreef NemesisDivina het volgende:
Ik moet leren voor mijn herkansing wiskunde, maar mijn handen trillen zo erg dat ik vrijwel niet kan schrijven
quote:wat ist dan? kan je niet ff gaan liggen/slapen ofzo, kijken of het daarna over is.
Op zaterdag 28 juni 2003 14:13 schreef NemesisDivina het volgende:
Ik moet leren voor mijn herkansing wiskunde, maar mijn handen trillen zo erg dat ik vrijwel niet kan schrijven
met mij: nog steeds goed, daarstraks even wat dingen voor m'n moeder gedaan, was ze wel blij mee.
quote:Mja, daar heb ik allemaal geen tijd voor. Ik heb me ernstig verslapen, en ik moet nu nog heel veel doen voor ik naar mijn vriend toe ga. Ik moet voor die toets minstens een 5,5 halen, dus ik heb de komende uurtjes nog wel even iets te doen...
Op zaterdag 28 juni 2003 14:30 schreef Maanvis het volgende:[..]
Just Relax! Neem wat rooibosthee of neem een hijs van een joint. Of ga gewoon effe wandelen of in bad ofzo
=edit=
quote:Komt waarschijnlijk door de medicijnen. Lees hier: [Centraal]Anti-depressiva maar.
Op zaterdag 28 juni 2003 14:31 schreef Whistler112 het volgende:[..]
wat ist dan? kan je niet ff gaan liggen/slapen ofzo, kijken of het daarna over is.
met mij: nog steeds goed, daarstraks even wat dingen voor m'n moeder gedaan, was ze wel blij mee.
Net een vriend gebeld om wat af te spreken. De laatste tijd bel ik zomaar mensen op Zonder echt eerst te denken erover.
Maandag ga ik dus weer langs vrienden en dan zit er zeker weer een kratje bier bij
dan maar proberen 's avonds wat meer te counterstriken enzo.
en 'k heb alweer enorm zin in bier, begint steeds vroeger. volgens mij moet ik een beetje minderen ofzo, anders straks nog een verslaving erbij ofzo
quote:Eej, zijn wij familie?
Op zaterdag 28 juni 2003 14:11 schreef -Artemis- het volgende:[..]
ja, viel reuze mee, als je niet erg let op wat en hoe ze iets zegt
Ontopic: Ik voel me ontzettend moe, maar wel goed.
Ik ga straks toch echt heel veel doen, want ik wil vanavond een schoon huis hebben en een beetje hangen op de bank.
Positief punt; het is godzijdank weekend dus hoef ik iig niet te werken vandaag.
Mijn vriendin komt vanaaf niet, want die heeft een meidenavond...
Mijn neef en vrienden zijn gisteren tot laat uit geweest en gaan vanaaf ook niet meer weg, waarschijnlijk, dus lekker avondje thuis...
Misschien ook niet zo heel erg... morgen weer lekker met de motor rondrijden...heb er zin in...
quote:Mag dat als je moderator bent
Op zaterdag 28 juni 2003 17:06 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben in een heel melige bui, ik heb zin om te kloten.
Of heb je daar een speciale "kloot" kloon voor
quote:Nu breng je me op een idee.
Op zaterdag 28 juni 2003 17:14 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Mag dat als je moderator bent
Of heb je daar een speciale "kloot" kloon voor
quote:Wij moeten eens meeten.
Op zaterdag 28 juni 2003 17:21 schreef matthijn99 het volgende:
Vraag niet waarom, maar volgens mij is shmoopy bijzonder sympathiek irl
quote:Dat idee heb ik ook
Op zaterdag 28 juni 2003 17:21 schreef matthijn99 het volgende:
Vraag niet waarom, maar volgens mij is shmoopy bijzonder sympathiek irl
quote:Da's lief
Op zaterdag 28 juni 2003 17:22 schreef shmoopy het volgende:
Wij moeten eens meeten.
quote:Hey troela, ga niet je mening over meetings baseren op mijn mensschuwheid, okay?
Op zaterdag 28 juni 2003 17:26 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Da's lief
, maar die kans acht ik (van mij uit) niet zo groot. Ben (vooralsnog) niet zo meeterig gebleken nl.
Maar who knows
Shmoops is lief, die moet je meeten.
En nu kap ik met de slowchat.
quote:You know it wasn't you. Nor the other two present.
Op zaterdag 28 juni 2003 17:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey troela, ga niet je mening over meetings baseren op mijn mensschuwheid, okay?.
quote:
Shmoops is lief, die moet je meeten.
quote:Neem nou maar gewoon van mij aan dat je verschillende soorten meetings hebt. Je moet gewoon naar een wat grotere gaan die zich afspeelt in een cafeetje oid.
Op zaterdag 28 juni 2003 17:32 schreef matthijn99 het volgende:[..]
You know it wasn't you. Nor the other two present.
.
[..]
.
.
*slaat zichzelf* Cut the slowchat!
quote:Waarom heb je het fotoboek niet geactiveerd
Op zaterdag 28 juni 2003 17:26 schreef shmoopy het volgende:
Ja, nou voel ik meipv
.
Je hoeft dan niet eens een foto erin te zetten. Dan plak je er een plaatje over een goudvis in ofzo
Of zoals velen doen. Een onherkenbare moslim vrouw met een dekbek over de kop.
Heb je daar een bepaalde reden voor.
Just curious
No more slowchat
Whis: het komt allemaal goed.. ik ben wel telefonisch te bereiken
Het komt echt allemaal goed.. het is maar een paar daagjes..
quote:Me too
Op zaterdag 28 juni 2003 18:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit erg lekker in m'n vel
quote:Hele leuke dag gehad. Wat een ontzettend leuk/lief/grappig/knap/enz. meisje is het toch.
Op vrijdag 27 juni 2003 22:19 schreef Mahavishnu het volgende:
Het gaat goed. Zometeen Boogie Nights op tv en die film wilde ik nog graag zien. Morgen ga ik wat piano spelen met een heel leuk meisje die een goede vriendin aan het worden is. Daar heb ik wel zin in.Over een week naar Italie. 37 graden. Mmm.
aan de andere kant mis ik ondanks dat ik het leuk heb dit weekend, toch mijn ex....
knuf
quote:Ga wat mensen bellen dan, of mailen.
Op zaterdag 28 juni 2003 20:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik mis vrienden. De laatste keer dat ik andere mensen buiten school heb gezien is ook alweer begin april.
Ronduit kut op het moment
.
quote:Dat is het hele probleem juist, wie moet ik bellen of mailen? Een keer per 3 maanden is er misschien een meeting waar ik heenga (met Fok!kers dus) maar verder ken ik werkelijk niemand.
Op zaterdag 28 juni 2003 20:37 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ga wat mensen bellen dan, of mailen.
Spreek iets af, dan heb je iets om een beetje naar uit te kijken.
En mijn klasgenoten zijn gewoon écht niet mijn type..
Nouja, 12 juli iig een meeting..
quote:Díe is pas lief.
Op zaterdag 28 juni 2003 20:39 schreef matthijn99 het volgende:
Knuffel voor BS, for what it's worth.
BS, we zitten in hetzelfde schuitje heb ik het idee.
quote:Ik ook.
Op zaterdag 28 juni 2003 20:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ah well, ik heb iig films om mezelf te vermaken..
quote:Maybe, maybe not. Kheb er ook wel eens last van.
*mompelt dat ze zich niet zo moet aanstellen*
quote:Dat denk ik ook ja..
Op zaterdag 28 juni 2003 20:44 schreef eileenvs het volgende:
Ik voel met echt zwaar verrot. Nu mijn school is afgelopen, spreek ik mijn vrienden veel minder. Dus de vriendschappen verwateren langzamerhand. Straks eindig ik vriendloos....;(BS, we zitten in hetzelfde schuitje heb ik het idee.
Wat een kutzooi ook echt .
quote:Ligt de handdoek al klaar?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:44 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Ik ook.
,
,
.
[..]Maybe, maybe not. Kheb er ook wel eens last van.
.
.
quote:Zòveel?
Op zaterdag 28 juni 2003 20:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ligt de handdoek al klaar?.
.
quote:MSN staat aan he
Op zaterdag 28 juni 2003 20:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Of Spetters natuurlijk.
Daarna lekker ontspannen een dvd'tje kijken. Een lekker avondje niksen. Heerlijk
Maar fit genoeg om nog ff een avondje gaan stappen....
Eerst nog ff filmpje kijken... (Mr. Deeds)
Ik voel me dus wel goed eik
Eindelijk weer een keer een onbezorgd gevoel na al deze weken vol onplezier en kut gevoelens
Ik voel me goed, vandaag goeie dag gehad en vriendinnetje en manlief zijn geweest en dat was heel fijn
alleen nog steeds kan ik me druk maken over sommige mensen die nare dingen zeggen. Maar ik heb nu na 5 a 10 min nu wel zoiets van ach whatever ik ben zoals ik ben en blah blah blah terwijl ik eerst de hele avond er aan zat te denken en me eigen er niet fijn over voelde.
Blaatschaap. Als het erop aankomt sta je alleen ervoor. Dan heb je niemand. Meer weet ik niet te zeggen. Hou vol......ik vind je in ieder geval okey Ook al ben je nog zo piepjong.
Heb je dan geen enkel mens die van je houdt????? lijkt me sterk....want je bent immers hier een leuke persoon.
quote:Ik heb een oma en een tante waar ik opzich mee zou kunnen praten maar nu even niet.
Op zaterdag 28 juni 2003 23:31 schreef Levensgenieter het volgende:
Ik voel me okey.Blaatschaap. Als het erop aankomt sta je alleen ervoor. Dan heb je niemand. Meer weet ik niet te zeggen. Hou vol......ik vind je in ieder geval okey
Ook al ben je nog zo piepjong.
Heb je dan geen enkel mens die van je houdt????? lijkt me sterk....want je bent immers hier een leuke persoon.
En verder is er echt niemand die ik even zou kunnen bellen ofzo, gewoon even praten.
quote:six flags whoeiiiiiiiiii 8-BANEN
Op zaterdag 28 juni 2003 23:37 schreef ArmaniMania het volgende:
Minder, heb mijn eerste meeting gemist doordat ik moest werken. Kom op mijn werk is er niet veel te doen, en veel te warm daar. En nu barst ik van de koppijn, ben toe aan Six-Flags beetje ontspanning kan geen kwaad.
en je op je hoofdje
[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 28-06-2003 23:39]
quote:Welkom terug DE
Op zaterdag 28 juni 2003 22:38 schreef DarkElf het volgende:
*Voorzichtig terug is*Ik voel me goed, vandaag goeie dag gehad en vriendinnetje en manlief zijn geweest en dat was heel fijn
quote:Jammer
Op zaterdag 28 juni 2003 23:35 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik heb een oma en een tante waar ik opzich mee zou kunnen praten maar nu even niet.
En verder is er echt niemand die ik even zou kunnen bellen ofzo, gewoon even praten.
Gooi je alles wel op Fok eruit dan
Ik wil dus absoluut niet je psychiater spelen. Ik haat psychiaters ook. Maar je moet wel ergens terecht kunnen met je opgepropte woede.
Sla me maar als je mij Freud vindt
Dat wil ik dus niet.
Ik wil alleen dat je niet jezelf gaat vergeten en druk bezig gaat zijn op internet.
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 23:38 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Welkom terug DE
![]()
ontopic: slaperig dus ik ga lekker mijn mandje opzoeken
quote:Hoe bedoel je?
Op zondag 29 juni 2003 00:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
En nu ben ik gewoon afgesloten van de enige bron van vrienden die ik had.
quote:Nou, ik geloof dat ik het allemaal niet meer snap, dus verkeerd opvatten is er sowieso al niet bij.
Op zondag 29 juni 2003 00:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lang verhaal.
En dat moet je echt maar niet verkeerd opvatten, matthijn
.
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 22:38 schreef DarkElf het volgende:
*Voorzichtig terug is*Ik voel me goed, vandaag goeie dag gehad en vriendinnetje en manlief zijn geweest en dat was heel fijn
't was gezellie hé?
quote:
Op zondag 29 juni 2003 00:07 schreef DarkElf het volgende:[..]
![]()
ontopic: slaperig dus ik ga lekker mijn mandje opzoeken
Daar is Darkelf weer
De beste vrouw op deze aardbol zowat
De grootste doorzetter. En dan ook nog eens erg boeiend zijn
Mijn complimenten
quote:woei *bloos*
Op zondag 29 juni 2003 00:19 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Daar is Darkelf weer
De beste vrouw op deze aardbol zowat
De grootste doorzetter. En dan ook nog eens erg boeiend zijn
Mijn complimenten
Iets te veel eer hoor
Ontopic:
te voortvarend: "ik ga lekker slapen". Want nu ben ik dus klaarwakker
Mijn hersentjes hebben slaap nodig na al dat getwijfel
quote:En, gelukt?
Euj ik ga neuken! De groeten
Ik voel me brak en moe, en ik stink naar rook. Fok!kin' tuinfeestjes met vuurkorf!
ben benieuwd of het gaat lukken
verwacht het niet
quote:Beterschap... het komt allemaal wel weer goed... uiteindelijk...
Op zondag 29 juni 2003 06:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Klote... Ben alweer vanaf 5 uur wakker van de pijn.
Net een pijnstiller genomen, maar dat heeft totaal geen effect meer. Dadelijk krijg ik weer nieuwe, ik hoop dat dat beter helpt, want bij Ibuprofen zit ik nu al halverwege de dag aan de maximum dosis en ben ik nog niet van m'n pijn af.
Kga dadelijk zelf lekker op de motor weg, tgaat dadelijk wel aardig mooi weer worden, dus zo even een mooi stukje rijden... Heb ik wel nodig... even helemaal ergens anders (mee bezig zijn) dan thuis...
Geen kater.
Maar wel een aantal posts gedaan Posten in dronken toestand kan vreemd zijn achteraf
gisteren wezen poolen, was wel gezellig. gisteren alweer met m'n kleren aan in slaap gevallen :| maarjah, overleef het wel
voor de rest ga ik maar niets zeggen..
quote:
Op zondag 29 juni 2003 10:56 schreef Cheiron het volgende:
Better then than ever
'k voel me ergens veel te verrot over, terwijl dat helemaa
niet zou moeten. instabiele klote-ik.
zo maar eens me kamer opruimen en douchen en dan een
paar uur counterstriken denk ik.
quote:Wolkje, hele fijne vakantie!
Op zondag 29 juni 2003 12:15 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me goed.. ga over anderhalf uur richting Italie.. jippie!!
quote:Dank je, Shmoops..
Op zondag 29 juni 2003 12:30 schreef shmoopy het volgende:
Wolkje, hele fijne vakantie!
Ontopic:
Edit: - laat dit maar -
Het komt vast allemaal goed
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 29-06-2003 12:56]
quote:Dank je, DarkElf
Op zondag 29 juni 2003 12:53 schreef DarkElf het volgende:
Fijne vakantie Wolkje, geniet ervan
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heel veel plezier, Wolkje!.
quote:^^^ woei hij's geedit
Op zondag 29 juni 2003 12:50 schreef Wolkje het volgende:[..]
Dank je, Shmoops..
Doe rustig aan he![]()
Ontopic:
Edit: - laat dit maar -
Het komt vast allemaal goed
met mij, het gaat opzich wel (weer). net ontbeten enzo, 'k ga zo ff douchen en dan gamen en wachten op aankomend weekend. Drome 10
t00t. Ga daar meteen ff nieuwe muismat kopen, can't wait
quote:Gauw naar de dokter jij hoor..
Op zondag 29 juni 2003 13:52 schreef Ilsjuhh het volgende:
ow hoe fijn, begin weer meer buikpijn te krijgen...ik begon t al te missenverder voel ik me wel goed...morgen weer werken, eigenlijk best zin in!!
ontopic: Gaat wel goed hoor... Zo naar huis, alleen geen zin om 3 uur in de trein te zitten
quote:neu ik ga niet naar de dokter
Op zondag 29 juni 2003 13:54 schreef devv05 het volgende:[..]
Gauw naar de dokter jij hoor..
ontopic: Gaat wel goed hoor... Zo naar huis, alleen geen zin om 3 uur in de trein te zitten
.
.
.
.
.
.
. na een hoop ska!
.
.
.
.
blij
rondspringend
wat vrolijker
quote:
[semtex]
energiek
Gister feestje gehad, oude bekende tegengekomen, aan t eind vd avond beetje gezoend, gestreeld, verder niks, maar een heerlijk uurtje gehad. Toen besloten nog niks te nemen samen, maar ff afwachten ivm wat andere dingen... Volgende ochtend ontbijten met de rest van de slapers (we lagen in de woonkamer, de rest ergens anders), en vervolgens redelijk neutraal ivm de rest, maar toch veelbelovend afscheid genomen. Vervolgens naar huis gefietst, uitgeslapen en gedouched, en toen kreeg ik een SMSje, of ik ff met dr kon praten, liefst vandaag nog... En dat beloofd absoluut niks goed, ik voel me dr niet lekker bij en ik ben gewoon op van de zenuwen. Kan zijn dat het toch wat wordt, maar ik voel me er niet lekker bij en ik duik een beetje het negatieve in. Kut dus.
quote:Inderdaad
Op zondag 29 juni 2003 15:10 schreef Libris het volgende:
Even een moment van gelukzaligheid, het is hier nu 21:10, ik zit op mijn balkon met een glas wijn en een sigaretje, via Internet naar Radio 1: Langs de lijn te luisteren. De mogelijkheden van Internet... super.
Communicatie gaat lekker makkelijk op die manier
ontopic: Voel me goed
quote:
Op zondag 29 juni 2003 16:21 schreef Ilsjuhh het volgende:
hopelijk morgen geen buikpijn meer...anders word t werken ook niet echt leuk....ik ga me namelijk niet nog een dag ziek melden voor die stomme buikpijn....
Heb het hele weekend onwijs veel gedaan in huis: balkon opgeruimd en ingericht, kattenproof gemaakt (lees: net gespannnen, waardoor ze niet naar beneden keilen), plantjes gekocht en gepland, barbecue schoongemaakt, al mijn papierzooi en financiele toestanden uitgezocht en opgeruimd, rekeningen betaald, huis helemaal opgeruimd (en nu echt, en niet stapeltjes maken en achter de bank verstoppen), was gedaan, schoongemaakt. Allemaal van die dingen waar ik nooit zin in heb en wat dus maanden blijft liggen.
Nu blinkt mijn huis aan alle kanten, zitten de poezen in de zon op het balkon, ruikt mijn huis naar schone was en duik ik met een glas rosé mijn verse balkonnetje op, .
quote:Succes vast, je hebt goed je best gedaan, het komt best goed
Op zondag 29 juni 2003 12:30 schreef DarkElf het volgende:
Moe na een nacht slecht slapen
nerveus voor maandagmaar zin in vanmiddag
Ik ga zo lekker skaten
quote:Ik ben ongeveer halverwege dat werk, en het wordt een biertje.
Op zondag 29 juni 2003 16:24 schreef Barb het volgende:
Voel me goed,.
Heb het hele weekend onwijs veel gedaan in huis: balkon opgeruimd en ingericht, kattenproof gemaakt (lees: net gespannnen, waardoor ze niet naar beneden keilen), plantjes gekocht en gepland, barbecue schoongemaakt, al mijn papierzooi en financiele toestanden uitgezocht en opgeruimd, rekeningen betaald, huis helemaal opgeruimd (en nu echt, en niet stapeltjes maken en achter de bank verstoppen), was gedaan, schoongemaakt. Allemaal van die dingen waar ik nooit zin in heb en wat dus maanden blijft liggen.
Nu blinkt mijn huis aan alle kanten, zitten de poezen in de zon op het balkon, ruikt mijn huis naar schone was en duik ik met een glas rosé mijn verse balkonnetje op,
.
*weer poetsende heengaat*
Voor de rest heb ik het gevoel dat mijn leven momenteel erg incompleet is. (en dat doet ergens heel veel pijn )
quote:Kun je dan niet beter ff langs de dokter gaan
Op zondag 29 juni 2003 16:21 schreef Ilsjuhh het volgende:
hopelijk morgen geen buikpijn meer...anders word t werken ook niet echt leuk....ik ga me namelijk niet nog een dag ziek melden voor die stomme buikpijn....
Beterschap!!!!!
Ontopic: FP-erig...
quote:Het kan dus bijna alleen maar beter worden moet je maar denken.
Op zondag 29 juni 2003 17:14 schreef sweek het volgende:
Veel erger kan het echt niet meer worden hoor...
quote:Om moedeloos van te worden, hé?
Op zondag 29 juni 2003 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
En we gaan van de paracetamol naar de ibuprofen en terug...
quote:Ja, feli.
Ontopic: FP-erig...
quote:Dat hoop ik dan maar ja.... alhoewel het de komende tijd nog moeilijker gaat worden vast...
Op zondag 29 juni 2003 17:31 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Het kan dus bijna alleen maar beter worden moet je maar denken.
quote:Als je dat echt zo vind, lijkt het me een mooi moment om er nu écht iets aan te gaan doen. Alleen kom je er blijkbaar niet meer uit.
Op zondag 29 juni 2003 17:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
But hey, er is iets mis met mij.
quote:Ik vind dat juist niet, ik ben alleen de enige op het moment die er zo over denkt. Dat is het probleem
Op zondag 29 juni 2003 17:39 schreef Barb het volgende:[..]
Als je dat echt zo vind, lijkt het me een mooi moment om er nu écht iets aan te gaan doen. Alleen kom je er blijkbaar niet meer uit.
En het alleen zijn is gister alleen maar versterkt.
quote:Volgens mij niet, maar volgens mij moet jij eens leren van je af te bijten en je niet gek laten maken.
Op zondag 29 juni 2003 17:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ah leuk, wat eerst mijn probleem was is nu het probleem geworden van iedereen hier. Ik word half gestalked, lastiggevallen, vreselijk geirriteerd.But hey, er is iets mis met mij
.
Je bent een hartstikke lief, slim en leuk meisje, en het wordt tijd dat je dat zelf ook eens in gaat zien.
quote:Dat doe ik juist! Ik bijt de hele dag al van me af maar het helpt gewoon geen flikker
Op zondag 29 juni 2003 17:42 schreef shmoopy het volgende:[..]
Volgens mij niet, maar volgens mij moet jij eens leren van je af te bijten en je niet gek laten maken.
Zomaar een observatie van mij.Je bent een hartstikke lief, slim en leuk meisje, en het wordt tijd dat je dat zelf ook eens in gaat zien.
Oh stront.
Toch .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |