abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2003 @ 16:41:16 #1
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11393765
Verder....
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  donderdag 26 juni 2003 @ 16:43:43 #2
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11393811
hmmm, wat schuift dat? een data control football medewerker?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 26 juni 2003 @ 16:49:46 #3
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11393952
quote:
Mallorca heeft interesse in Bruggink

EINDHOVEN, 26 juni 2003 15:10 - Volgens berichten in de Spaanse media heeft Real Mallorca interesse om Arnold Bruggink te contracteren. Bruggink kreeg in februari te horen dat hij mag vertrekken bij PSV. Trainer Guus Hiddink kon hem ook voor volgend seizoen geen basisplaats beloven. En de eenzijdige optie om het contract te verlengen werd door PSV niet gelicht.

Bruggink werd in de zomer van 1997 door PSV over genomen van FC Twente. Hij speelde zes seizoenen bij de club uit Eindhoven. In die zes seizoenen is het hem nooit gelukt om een basisplaats af te dwingen. Toch scoorde hij in 153 wedstrijden 59 maal voor PSV. Behalve Mallorca heeft ook Sampdoria interesse getoond in Bruggink

voetbalonline.nl
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_11394215
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:43 schreef Reddiablo het volgende:
hmmm, wat schuift dat? een data control football medewerker?
Geen idee wat ze daar betalen...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11394484
Wat doe jij eigenlijk voor CM4 Reddiablo?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 juni 2003 @ 17:20:31 #6
25957 Reddiablo
pi_11394576
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 17:16 schreef methodmich het volgende:
Wat doe jij eigenlijk voor CM4 Reddiablo?
ervoor zorgen dat alles wat zich binnen de nederlandse velden, op betaald voetbal niveau, afspeelt zo goed mogelijk naar Cm4 verplaatst wordt.
www.3voor12denhaag.nl
pi_11394670
Okee dan. Da's leuk.. Dus als Ajax morgen bij wijze van spreken Kanu koopt, geef jij gelijk door: Kanu naar Ajax.

Mag jij ook die cijfertjes invoeren, dus dat Sneijder een groot talent is bijvoorbeeld?

Zitten Paul & Oliver Collyer daar nog?

www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 juni 2003 @ 17:30:03 #8
25957 Reddiablo
pi_11394762
Kanu zit in Engeland odm, dus daar heb ik even geen controle over. Maar alls waat daadwerkelijk in NL is, komt grotendeels van mijn hand.

zoals Sneijder er dus nu utiziet in CM4 (vanaf ep2) dat is door mijn toedoen.

een van de Collyers was vertrokken, maar geloof dat ie weer terug is van zn wereldreis en achter de schermen nog wel wat doet. De ander doet ook nog wat, maar heb niet zo gek veel met ze te maken.

alleen de programmeurs, de researchers en Marc Duffy.
Heb voor CM0102 3 weken daar getest, dat was wel gaaf!

www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 26 juni 2003 @ 17:30:45 #9
25957 Reddiablo
pi_11394776
ontopic

'Ajax en clubs uit Groot-Brittanië jagen op 11-jarig talent'
Uitgegeven: 26-6-2003 8:53:41 Bron: The Independent

De Engelse krant The Independent verscheen vandaag met een opmerkelijk artikel. Volgens de krant is er een gekte in de wereld van de scouts om een 11-jarig voetbaltalent. Het talent zou naar alle grote clubs in Groot-Brittanië kunnen, maar ook naar het buitenland en wel naar Ajax, zo zegt de 'tabloid'.

De jonge voetballer wordt door de krant ookwel 'Rooney 2' genoemd, maar heet in het echt Adam Pepper. De scouts doen er alles aan om het spelertje naar hun club te halen. Zo zou hij volgestopt zijn met kaartjes van voetbalwedstrijden van zijn favoriete club. In Engeland kan Pepper naar Liverpool, Arsenal, Tottenham, Blackburn en Manchester City.

www.3voor12denhaag.nl
pi_11394842
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 17:30 schreef Reddiablo het volgende:
Kanu zit in Engeland odm, dus daar heb ik even geen controle over. Maar alls waat daadwerkelijk in NL is, komt grotendeels van mijn hand.

zoals Sneijder er dus nu utiziet in CM4 (vanaf ep2) dat is door mijn toedoen.

een van de Collyers was vertrokken, maar geloof dat ie weer terug is van zn wereldreis en achter de schermen nog wel wat doet. De ander doet ook nog wat, maar heb niet zo gek veel met ze te maken.

alleen de programmeurs, de researchers en Marc Duffy.
Heb voor CM0102 3 weken daar getest, dat was wel gaaf!

Okee... Weet wel dat bij CM 97/98, die ik nog steeds speel in volledig veranderde database, die twee mannen je de groeten doen als je stopt met spelen... Vandaar.

Maar het is dus wel een beetje zo dat jij grotendeels bepaalt welke spelers de besten in Nederland zijn dan, in het spel. Best moeilijk om dat objectief te doen, lijkt me. Stel je bent Ajax of Feyenoord-fan, dan kan je misschien best problemen krijgen met een Kezman ofzo.

www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 juni 2003 @ 17:37:40 #11
25957 Reddiablo
pi_11394956
ik ben voor Ajax, maar ik zal me er niet van weerhouden om Kezman te beste spits te maken.

ik kan wel objectief blijven, maar,... het is uitnodigender om een artikel over Ajax te lezen dan over De Graafschap, als je begrijpt wat ik bedoel.

ik streef ook naar 1 of 2 assistenten per club, om me wat beter te informeren over vooral de jeugdspelers.

en ach, als ik Ajax 3x beter maak dan PSV en Feyenoord bij elkaar, gaat half Nederland protesteren en hebben ze bij Sports Interactive echt wel iemand die zegt.... Red?

www.3voor12denhaag.nl
pi_11395075
Da's wel waar natuurlijk...

Je hebt Wevers toch wel -1 gegeven??

Geruchten over zijn voorcontract bij Feyenoord zijn nog steeds niet naar het rijk der fabelen verwezen.

www.thuisuiteten.nl
pi_11396413
wordt voor barca nog knap lastig om kluivert te houden...het is wel jammer als ie wegmoet. Vind hem wel bij de club passen en hij ligt goed bij de supporters

Patrick Kluivert moet zes miljoen inleveren

26/6/2003 9 :33

Barcelona wil gráág verder met Patrick Kluivert, maar dan wel tegen de helft van diens salaris. Het gevolg doet pijn voor de Catalaanse club: de spits hoeft dan nog maar 1,8 miljoen euro te kosten voor eventuele geïnteresseerde kapers.
Voor het nieuwe bestuur van Barcelona is het kiezen tussen twee kwaden. Of het blijft de Nederlander zijn vorstelijke salaris van zes miljoen euro netto (twaalf miljoen bruto) per jaar betalen, waardoor de contractueel vastgestelde afkoopsom 36 miljoen euro blijft bedragen. Of het halveert Kluiverts salaris, waardoor dienst transferwaarde keldert naar slechts 1,8 miljoen euro.

Joan Laporta, de nieuwe preses van Barcelona, is allerminst blij met die ooit door zijn voorganger Joan Gaspart aangegane verplichting. 'Hij heeft een contract en dat moeten we respecteren, maar dit betekent wel dat hij vrijwel gratis op de markt komt', verzuchtte technisch directeur Beguiristain woensdagavond na de eerste officiële vergadering van het nieuwe bestuur.

Overigens heeft Barcelona een dispuut met Kluiverts zaakwaarnemer Sigi Lens over de termijn waarop de club aan de spits diens loonsverlaging had moeten meedelen. 'Zeven dagen na de presidentsverkiezingen', dus afgelopen zondag, stelt Lens. 'Zeven dagen na de officiële installatie van het bestuur', dus pas aanstaande zondag, stelt Barça.

Volgende week scharen beide partijen zich waarschijnlijk opnieuw rond de tafel. De club zal Kluivert dan een nieuw voorstel doen: de loonsverlaging zal worden gecompenseerd door premies en een verlenging van het contract tot medio 2008. De huidige verbintenis loopt in de zomer van 2006 op zijn einde.

Phillip Cocu, die zijn aflopende contract in Camp Nou met één seizoen gaat verlengen, laat op Icons.com weten dat hij geen problemen heeft met een salarisverlaging. 'Ik heb altijd gezegd dat ik graag bij Barcelona wil blijven en zoals het er nu naar uitziet gaat dat ook gebeuren', laat de middenvelder weten.

'We moeten het nog eens worden over enkele details, maar ik ben realistisch over de financiële situatie van de club en het economische klimaat van de voetballerij. Ik weet dat Barcelona van mij verwacht dat ik akkoord ga met een loonsverlaging en in principe is dat geen probleem. Het gaat er alleen om hoevéél ik moet inleveren', aldus Cocu.

FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  donderdag 26 juni 2003 @ 22:19:23 #14
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11401044
Weet niet echt waar het moet maargoed...

Mendieta speelt volgend seizoen weer bij Lazio.

Sorín is ook de laan uitgestuurd bij Barça

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_11405757
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 22:19 schreef El_Catalan het volgende:
Weet niet echt waar het moet maargoed...

Mendieta speelt volgend seizoen weer bij Lazio.

Sorín is ook de laan uitgestuurd bij Barça

Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij Barca
pi_11407816
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 03:39 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij Barca

Met een mooie schoonmaak actie

Mendieta heeft niet veel laten zien bij Barca, in ieder geval niet het niveau dat hij kan halen. Frank de Boer kan het niet meer aan, misschien is het de leeftijd. Sorin heeft niet echt een goede indruk achter gelaten, en Riquelme vind ik echt bagger, die heeft niets laten zien. Rochemback hadden ze in mijn ogen wel kunnen houden, die zou best wel omgevormd kunnen worden tot een goede speler als ze dat egoistische eruit halen.

pi_11409685
De Argentijnse sportkrant Ole meldde gisteren dat de Argentijnse linksback Clemente Rodríguez van Boca Juniors op de interesse van Feyenoord kan rekenen. De 22-jarige speler brak dit jaar door en staat dit jaar met zijn team in de finale van de belangrijkste Zuid-Amerikaanse beker voor clubteams, de Copa Libertadores.

Feyenoord zit met een probleem op de linksbackpositie. Eerder speelde Patrick Paauwe en Tomasz Rzasa daar, maar Paauwe speelt liever op het middenveld en Rzasa was niet goeg genoeg voor de Rotterdammers. Feyenoord lijkt niet de enige club te zijn die in de race is om de speler, ook West Ham United wil de speler.

1. denken ze in Rotterdam dat ze zo'n speler die in de finale staat van de Copa Libertadores voor een prikkie kunnen kopen
2. zo'n speler zit niet te wachten om in Nederland tegen RBC te mogen spelen....

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  vrijdag 27 juni 2003 @ 12:24:56 #18
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11410381
And the show goes on:

27/06/2003 Michael Owen, Liverpool -> Real Madrid £30m

It's reported that Real Madrid president, Florentino Perez, has told Raul: "If you want to leave then you can go tomorrow if a club pays even half your get-out clause - and I'll just go and replace you with Michael Owen."

You must be out of your brilliant mind.
pi_11410466
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:52 schreef superjoden het volgende:
De Argentijnse sportkrant Ole meldde gisteren dat de Argentijnse linksback Clemente Rodríguez van Boca Juniors op de interesse van Feyenoord kan rekenen. De 22-jarige speler brak dit jaar door en staat dit jaar met zijn team in de finale van de belangrijkste Zuid-Amerikaanse beker voor clubteams, de Copa Libertadores.

Feyenoord zit met een probleem op de linksbackpositie. Eerder speelde Patrick Paauwe en Tomasz Rzasa daar, maar Paauwe speelt liever op het middenveld en Rzasa was niet goeg genoeg voor de Rotterdammers. Feyenoord lijkt niet de enige club te zijn die in de race is om de speler, ook West Ham United wil de speler.

1. denken ze in Rotterdam dat ze zo'n speler die in de finale staat van de Copa Libertadores voor een prikkie kunnen kopen
2. zo'n speler zit niet te wachten om in Nederland tegen RBC te mogen spelen....

hoe zit het eigenlijk met die chileen wat ze toen hadden voor de linksback positie
pi_11411408
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:29 schreef planethugo het volgende:

[..]

hoe zit het eigenlijk met die chileen wat ze toen hadden voor de linksback positie

Mauricio Aros mocht terug na een half jaar gehuurd te zijn, hij heeft in die tijd geen contract af weten te dwingen.
pi_11411830
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 13:20 schreef skyhigh het volgende:

[..]

Mauricio Aros mocht terug na een half jaar gehuurd te zijn, hij heeft in die tijd geen contract af weten te dwingen.

ow ok, ik d8 dat ie gekocht was....
pi_11412107
Aros speelt in Israël inmiddels.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:25:07 #23
25957 Reddiablo
pi_11412665
Lurling verhuurd naar ADO, indien Kalou blijft - geloof dr niets van, maar ja.

Kolk mag opdonderen bij Heerenveen, en tja... bij ADO deed 'ie het wel aardig en mogen we Santi wel. Komt u maar.

www.3voor12denhaag.nl
pi_11412758
Voor SCH:

Studio Sport bericht dat Mika Nurmela bij Kaiserslautern gaat tekenen. Der Kicker bevestigt nog niets, wordt vervolgd.

www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:37:22 #25
25957 Reddiablo
pi_11412926
Jari Litmanen, de Fin die onlangs een verlengd contract bij Ajax ondertekende, wordt door de Turkse krant Milliyet gelinkt aan Fenerbahçe.

Ook in Qatar is de naam van de 'nummer-10' gevallen, het Arabische Al-Raya meldt namelijk dat Al-Rayyan, een club uit Qatar, een salaris van $ 1,3 miljoen over zou hebben voor de Fin.

Het lijkt echter hoogst onwaarschijnlijk dat deze geruchten werkelijkheid zullen worden, aangezien Litmanen zich thuisvoelt bij Ajax en de genoemde clubs weinig aansprekend zijn.

www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:37:51 #26
25957 Reddiablo
pi_11412934
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 14:30 schreef methodmich het volgende:
Voor SCH:

Studio Sport bericht dat Mika Nurmela bij Kaiserslautern gaat tekenen. Der Kicker bevestigt nog niets, wordt vervolgd.

Mika Nurmela, de Finse rechteraanvaller van de Friese erdedivisionist SC Heerenveen, speelt volgend seizoen voor 1.FC Kaiserslautern. Nurmela vertrekt transfervrij naar de Bundesligaclub, die wordt getraind door de Eric Gerets.

Eerder werd bekend datr ook Stijn Vreven van FC Utrecht volgend jaar daar zal spelen. Nurmela speelde vier seizoenen bij Heerenveen, daarvoor speelde hij ook in Nederland; namelijk in de eerste divisie bij Emmen.

www.3voor12denhaag.nl
pi_11413023
Ho, dit is slechts een gerucht. Als het zo is, is zijn opzetje geslaagd!!!

Verder meldt der Kicker nog enkele geruchten:

- Rüstü binnen 5 dagen naar Barça
- Ümit Davala naar Werder Bremen
- Brdaric naar Hannover

www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:45:43 #28
25957 Reddiablo
pi_11413073
Rustu heeft eerder al diverse malen aangegeven NOOIT te zullen vertrekken bij Fenerbahce
www.3voor12denhaag.nl
pi_11413533
Da's waar... We zullen zien.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 juni 2003 @ 15:11:43 #30
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11413587
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 14:45 schreef Reddiablo het volgende:
Rustu heeft eerder al diverse malen aangegeven NOOIT te zullen vertrekken bij Fenerbahce
Rustu heeft vorige week op de Spaanse T.v zelf gezegd dat hij naar de mooiste club van spanje wilt en gaat
pi_11413627
Jari Litmanen, de Fin die onlangs een verlengd contract bij Ajax ondertekende, wordt door de Turkse krant Milliyet gelinkt aan Fenerbahçe.

Ook in Qatar is de naam van de 'nummer-10' gevallen, het Arabische Al-Raya meldt namelijk dat Al-Rayyan, een club uit Qatar, een salaris van $ 1,3 miljoen over zou hebben voor de Fin.

Het lijkt echter hoogst onwaarschijnlijk dat deze geruchten werkelijkheid zullen worden, aangezien Litmanen zich thuisvoelt bij Ajax en de genoemde clubs weinig aansprekend zijn. Ook gaf Litmanen eerder aan niet voor het geld te kiezen en kwam van Liverpool terug naar Ajax.

pi_11413834
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 14:25 schreef Reddiablo het volgende:
Lurling verhuurd naar ADO, indien Kalou blijft - geloof dr niets van, maar ja.
bron: feyenoord.nl

27-06-2003 | 14:23
BAAN ONTZENUWT OPNIEUW GERUCHTEN

De afgelopen dagen zijn er in de media een heleboel spelers genoemd die naar Feyenoord zouden komen of die weg zouden gaan. Technisch directeur Rob Baan wil nogmaals benadrukken dat al deze geruchten onzin zijn: Er worden zo veel namen genoemd. Misschien heeft de media uiteindelijk eens de juiste, maar dat is nu niet het geval. Nogmaals: We hebben geen interesse in Mathijssen en Lurling gaat nergens naar toe.

pi_11413856
Maar nog steeds niks over Wevers.
www.thuisuiteten.nl
pi_11413875
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:13 schreef superjoden het volgende:

Het lijkt echter hoogst onwaarschijnlijk dat deze geruchten werkelijkheid zullen worden, aangezien Litmanen zich thuisvoelt bij Ajax en de genoemde clubs weinig aansprekend zijn. Ook gaf Litmanen eerder aan niet voor het geld te kiezen en kwam van Liverpool terug naar Ajax.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 27 juni 2003 @ 21:27:13 #35
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11420223
Camacho heeft Hierro aangeboden om naar Benfica te komen
pi_11427451
Nu dan in het AD wat we hier al maanden schreven: Wesley Sonck in verregaande belangstelling van Ajax.

AD meldt ook dat Hossam waarschijnlijk verkocht wordt aan een Franse topclub.

www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 juni 2003 @ 11:16:14 #37
25957 Reddiablo
pi_11427673
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 10:53 schreef methodmich het volgende:
Nu dan in het AD wat we hier al maanden schreven: Wesley Sonck in verregaande belangstelling van Ajax.
CABAÑAAAAAAAAAAAAAAS

Sonck hebben we niets aan, is niet goed genoeg

www.3voor12denhaag.nl
pi_11427681
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 10:53 schreef methodmich het volgende:

AD meldt ook dat Hossam waarschijnlijk verkocht wordt aan een Franse topclub.

Volgens de Gazet van Antwerpen is dat in het geval van Hossam Marseille, Sonck zou ook in de belangstelling van Lazio staan.
pi_11428118
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

ja de kranten staan er daar vol van.... collega van me is net teruggekomen vanuit turkije en daar stond bijna iedere dag ook de belangstelling voor v. hooijdonk van fenerbahce.
maar litmanen zal daar niet komen te spelen, die blijft lekker in a'dam
  zaterdag 28 juni 2003 @ 12:02:49 #40
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11428195
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 11:16 schreef Reddiablo het volgende:
Sonck hebben we niets aan, is niet goed genoeg
Ik denk dat Sonck wel degelijk goed genoeg is voor Ajax. Buiten dat: Welke centrumspitsen zijn wel goed genoeg voor Ajax, zijn geinteresseerd in een overgang naar Amsterdam en zijn financieel haalbaar voor Ajax?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  zaterdag 28 juni 2003 @ 12:08:48 #41
25957 Reddiablo
pi_11428268
Cabañas
www.3voor12denhaag.nl
pi_11428435
Ajax zou 5 miljoen bieden voor Sonck. Ook Lazio heeft verregaande interesse. Bron: Voetbalzone.nl
pi_11428664
Sonck naar Ajax, goeie aanwinst voor de Neuzen lijkt mij...
pi_11428874
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 12:08 schreef Reddiablo het volgende:
Cabañas
Wie is dat
  zaterdag 28 juni 2003 @ 13:11:43 #45
25957 Reddiablo
pi_11429130
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 12:53 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Wie is dat

De speler die bij Ajax in de spits moet staan.
www.3voor12denhaag.nl
  zaterdag 28 juni 2003 @ 13:17:08 #46
25957 Reddiablo
pi_11429203
18 goals in Chili in 13 wedstrijden ofzo

Salvador Cabañas 18
Corralse, Pinilla, Soto, Troncoso 10
Quinteros, Quiroga 9

12: Zamorano 6
23. Asprilla 5

www.3voor12denhaag.nl
pi_11429746
Is Cabanas ook buiten CM 4 goed

OVerigens lijkt Sonck mij een goede speler voor Ajax...!

In Southern Sun
  zaterdag 28 juni 2003 @ 14:03:14 #48
25957 Reddiablo
pi_11429845
ik heb geen idee hoe Cabañas is in CM4. Ik heb het JUIST over 'IRL'

is nog een jonge gast ook... 21..22.. 23 ofzo

www.3voor12denhaag.nl
pi_11429899
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 14:03 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb geen idee hoe Cabañas is in CM4. Ik heb het JUIST over 'IRL'

is nog een jonge gast ook... 21..22.. 23 ofzo

Hehe, was ook maar geintje...

Ben benieuws, ik ken die jongen niet. 18 uit 13 is niet slecht

In Southern Sun
  zaterdag 28 juni 2003 @ 14:15:55 #50
25957 Reddiablo
pi_11430040
'Ajax en Lyon akkoord over Mido'; Ajax bekijkt Welshman
Uitgegeven: 28-6-2003 14:4:13

De zaakwaarnemer van Mido verwacht op korte termijn een akkoord tussen Ajax en een Franse club over een transfer van de Egyptische spits. Dit meldt zaakwaarnemer Henrotay in Faro de Vigo.

Volgens de Spaanse krant gaat het om Olympique Lyon, waar de Braziliaanse spits Sonny Anderson vertrekt. Als de clubs inderdaad tot een akkoord komen, moet er nog wel een akkoord komen met Mido zelf.

The Western Mail, een krant uit Wales, zegt dat Ajax video's heeft bekeken van aanvaller Robert Earnshaw van Cardiff City. Ajax zou onder de indruk zijn van de capaciteiten van de Welshman.

De 22-jarige speler, die geboren is in Zambia, heeft het afgelopen seizoen 35 keer gescoord hebben voor Cardiff. In Europa werd hij echter vooral bekend door zijn goals met het nationale elftal van Wales tegen Duitsland en Bosnië-Herzegovina.

Niet alleen Ajax zou geïnteresseerd zijn in de aanvaller, maar ook verscheidene andere Europese clubs hebben inmiddels geïnformeerd naar de spits. Concrete interesse blijft voorlopig echter nog uit.

Robert Earnshaw. Het moet niet gekker worden.

www.3voor12denhaag.nl
pi_11433854
Volgens de BRT gaat Mido dus naar Marseille. Ben benieuwd. Zelf wilde hij tot voor kort naar Roma, maar die willen huren.

Sonck acht ik wel degelijk goed genoeg. En 18 goals in 13 duels in Chili... tja, dat zegt me weinig. Sebastián Abreu werd ooit voor veel geld gekocht door Deportivo la Coruña na een zooi goals in zo'n soort competitie en dat werd niks.

Dan zeggen die vele goals van Sonck in België me meer.

Iván César Gabrich was ooit ook een gevreesd schutter in Argentinië.

www.thuisuiteten.nl
pi_11435988
quote:
Mido talks with Marseille

By Amr Shaheen
BBC Sport, Cairo

Mido is delighted with Marseille option
Egyptian stiker Ahmed 'Mido' Hossam is set to join French side Olympic Marseille.
The 20-year-old Egyptian international is expected to arrive in Marseille on Monday to discuss a possible transfer with officials.

Mido is in the books of Dutch club Ajax Amsterdam, who loaned him to Spanish side Celta Vigo earlier this year.

Marseille are reportedly prepared to pay Ajax's transfer tag of 12 million Euros for the Egyptian.

If the talks are successul, Mido will sign on Monday.

Upon his arrival at Celta Vigo he instantly made an impact and helped the Spaniards book a place in the Uefa Champions League after a decisive goal against Real Sociedad in the 3-2 win on 15 June.

Ajax loaned Mido following disputes with his coach Ronald Koeman.

Mido, who has confirmed the news exclusively to BBC Sport in Cairo, said he will be pleased to join the French side.

Nu ff duimen op Maandag.
  zaterdag 28 juni 2003 @ 23:51:08 #53
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11438079
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:24 schreef methodmich het volgende:
Maar nog steeds niks over Wevers.
Ken iemand die een bron heeft binnen Feyenoord en die stuurt dit verhaal naar het rijk der fabelen
A.M.A.B
  zaterdag 28 juni 2003 @ 23:52:17 #54
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11438098
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 23:51 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ken iemand die een bron heeft binnen Feyenoord en die stuurt dit verhaal naar het rijk der fabelen

Ja,en morgen tekent ie
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11438927
zoals ik het heb gelezen gaat mido voor 12 miljoen euro naar marseille is die speler dat wel waard?
  zondag 29 juni 2003 @ 00:51:09 #56
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11438950
quote:
Op zondag 29 juni 2003 00:48 schreef EmreBelezoglu het volgende:
zoals ik het heb gelezen gaat mido voor 12 miljoen euro naar marseille is die speler dat wel waard?
nee
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11439026
quote:
Op zondag 29 juni 2003 00:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

nee

Juist ....
Ben ik helemaal mee eens
  zondag 29 juni 2003 @ 00:57:37 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11439069
quote:
Op zondag 29 juni 2003 00:55 schreef EmreBelezoglu het volgende:

[..]

Juist ....
Ben ik helemaal mee eens

zijn wij het met elkaar eens
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11439298
quote:
Op zondag 29 juni 2003 00:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

zijn wij het met elkaar eens

Ja zo te zien wel
voor 12 miljoen euro koop ik 3 betere spitsen dan Mido..
pi_11440613
quote:
Op zondag 29 juni 2003 00:48 schreef EmreBelezoglu het volgende:
Nee maar is Ajax van die eikel af en kunenn we er mooi een goeie spits voor kopen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 29 juni 2003 @ 09:27:01 #61
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11441441
Mark Hughes als nieuwe assistent op Old Trafford.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11442662
quote:
Op zondag 29 juni 2003 02:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee maar is Ajax van die eikel af en kunenn we er mooi een goeie spits voor kopen.

Misschien zelfs wel 2 goede spelers...Sonck voor 5 miljoen en dan Escudé voor 7 miljoen
pi_11445658
quote:
Op zondag 29 juni 2003 01:12 schreef EmreBelezoglu het volgende:

[..]

Ja zo te zien wel
voor 12 miljoen euro koop ik 3 betere spitsen dan Mido..

Vertel. Waar koop je die?
www.thuisuiteten.nl
pi_11445671
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 23:51 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat zegt niks, ik sprak donderdag Jan D. Swart nog en die ontkende niks.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 juni 2003 @ 16:21:43 #65
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11447016
Gregory Delwarte GK Mons Dinamo Bucharest
Eric Djemba-Djemba MF Nantes Manchester United
John O'Shea CD Manchester United Real Madrid
Jody Morris CM Chelsea Crystal Palace, Millwall
Edu LM Arsenal Southampton

bron: www.footballtransfers.co.uk

pi_11447569
Wesley Sonck misschien naar Ajax dat meldt nu ook de vi:
Als het aan Ajax ligt is Wesley Sonck komend seizoen de nieuwe spits van de Amsterdammers, zo meldt het Algemeen Dagblad. Jos Vaessen, voorzitter van RC Genk, heeft de interesse van Ajax bevestigd in het Belgische Nieuwsblad. Maar, waarschuwt Vaessen: 'Er zijn twee concrete pistes: Ajax en Lazio'.
Sonck wacht al ruim een jaar op een buitenlandse club. Na de titel van RC Genk hoopte hij snel naar het buitenland te kunnen verkassen, maar ondanks vele geruchten wilde de belangstelling niet concreet worden. Dat is deze zomer anders, met Ajax en Lazio Roma als mogelijk nieuwe werkgevers. Ajax is op zoek naar een nieuwe aanvaller, omdat zowel Nikos Machlas als Ahmed Hossam niet meer welkom is.

Sonck maakte de laatste seizoenen grote indruk. Vorig jaar was hij Belgisch topscorer met dertig doelpunten, veroverde hij de landstitel met Genk en liet hij zich door zijn collega's en de pers kronen tot beste voetballer. Het afgelopen seizoen draaide Genk minder goed, maar tekende de 24-jarige spits voor 24 goals. Sonck kwam inmiddels al 25 keer uit voor de Belgische nationale ploeg.

Genk zou bereid zijn om Sonck voor een bedrag van circa vijf miljoen euro naar Amsterdam te laten vertrekken. Volgens het AD zouden de onderhandelingen al vergevorderd zijn en zou er ook al gesproken zijn met de speler zelf.

[Dit bericht is gewijzigd door tha_dark op 29-06-2003 17:01]

Koning.
  zondag 29 juni 2003 @ 17:00:31 #67
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11447588
quote:
Op zondag 29 juni 2003 16:59 schreef tha_dark het volgende:
-knip-
zeer verrassend
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11447711
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vertel. Waar koop je die?

Belgie?Brazilie?Spanje?Italie?England?Turkije?Frankrijk?
Het moet toch niet altijd een bekende voetballer te zijn. Maar ik wou er eerder mee zeggen dat Mido niet 12 miljoen euro waard is
pi_11447794
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:10 schreef EmreBelezoglu het volgende:

[..]

Het moet toch niet altijd een bekende voetballer te zijn. Maar ik wou er eerder mee zeggen dat Mido niet 12 miljoen euro waard is

Ben ik met je eens, maar ik denk niet dat je voor dat geld 3 betere spitsen hebt, zeker niet in die leeftijd. Want Mido kan dus wel uitgroeien tot één van de betere spitsen ter wereld, mits hij wat meer discipline krijgt.
www.thuisuiteten.nl
pi_11447962
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar ik denk niet dat je voor dat geld 3 betere spitsen hebt, zeker niet in die leeftijd. Want Mido kan dus wel uitgroeien tot één van de betere spitsen ter wereld, mits hij wat meer discipline krijgt.

Dat zou kunnen ja... Hou oud is ie eigenlijk??
  zondag 29 juni 2003 @ 17:30:36 #71
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11447992
Volgens FeyenoordNet is na Kalou ook Feyenoord rond met Auxerre!

Kalou

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_11448024
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:10 schreef EmreBelezoglu het volgende:

[..]

Sorry typfoutje moet = hoeft
pi_11448028
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vind je? Buitenom alles wat buiten het veld gebeurde; op het veld heeft hij me ook nooit kunnen bekoren.
In Southern Sun
pi_11448439
Volgens Carlos Queiroz, de nieuwe coach van Real Madrid, gaat hij komend seizoen met Beckham en Figo spelen. "Mensen vragen regelmatig of het mogelijk is zowel met Beckham als met Figo in een team te spelen. Mijn antwoord hierop is dat een van hen uitsluitend op de bank zit als hij of uit vorm is of geblesseerd. David is een fantastische professional, een atleet die geboren is om te werken in het veld.

Gedurende mijn periode bij Manchester heb ik hem nooit een training zien overslaan. Ook speelde hij door met een ribblessure. Overigens zonder dat wij dit wisten", aldus de nieuwe coach van de 'Koninklijken'. Luis Figo kent hij nog goed van de periode dat hij, begin 1990, bondscoach was van Portugal.
www.sportone.nl
pi_11448462
Braziliaans voetbalster Rivaldo kan wel eens heel gauw bij AC Milan vertrokken zijn. Een van de rijkste clubs in de VAE; Al Ain is zwaar geinteresseerd in Rivaldo.

Rivaldo vorig seizoen nog Wereldkampioen, heeft wel oren naar een transfer. Al Ain word getraind door Bruno Metsu (ex-bondscoach Senegal). Die pas geleden een vernieuwd contract heeft ondertekend, en nu per jaar 2 miljoen dollar kan bijschrijven op zijn bankrekening.

pi_11448641
Barcalona heeft nieuwe keeper : Rustu
pi_11448990
quote:
Op zondag 29 juni 2003 18:11 schreef EmreBelezoglu het volgende:
Barcalona heeft nieuwe keeper : Rustu
Bron?
pi_11449639
quote:
Op zondag 29 juni 2003 18:35 schreef Qi het volgende:

[..]

Bron?

Dinsdag is Rustu in Spanje voor een handtekening....
pi_11449683
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:18 schreef EmreBelezoglu het volgende:

[..]

Dinsdag is Rustu in Spanje voor een handtekening....

Bron?
pi_11449717
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:21 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Bron?

JA
pi_11449728
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:23 schreef EmreBelezoglu het volgende:

[..]

JA

Goh welkom trouwens ...
pi_11450087
De Graafschap is nog altijd op zoek naar een nieuwe doelman. De 'Superboeren' richten zich nu op Harald Wapenaar en Arno van Zwam. Vooralsnog zijn beide keepers echter te duur.

Wapenaar, die een aflopend contract heeft bij FC Utrecht, zag eerder nog een transfer naar Ajax afketsen. Van Zwam, die sinds 2000 voor het Japanse Júbilo Iwata keept, werd vorige maand nog genoemd bij Anderlecht

zondag 29 juni 2003 @ 19:54:00 #83
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_11450230
Volgens La Gazzetta dello Sport heeft Milan interesse in PSV'er Leandro. Zal wel in de categorie Klets behoren, maar het wordt wel gemeld...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 juni 2003 @ 20:30:00 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11450847
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens La Gazzetta dello Sport heeft Milan interesse in PSV'er Leandro. Zal wel in de categorie Klets behoren, maar het wordt wel gemeld...
mmmm k vind t wel een goeie speler maar hij heeft t erg moeilijk zn plaats te vinden in t psv systeem, dus voor de juiste prijs mag ie van me weg en halen we alsnog sonck
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2003 @ 22:17:44 #85
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11453351
Sir Alex Ferguson has been given the chance to land Real Madrid star Raul for £29m (News of the World)

Ik geloof er geen moer van maar het is een leuk gerucht...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 29 juni 2003 @ 22:21:46 #86
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11453443
quote:
Op zondag 29 juni 2003 22:17 schreef Doc het volgende:
Sir Alex Ferguson has been given the chance to land Real Madrid star Raul for £29m (News of the World)

Yeah right.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 29 juni 2003 @ 22:26:06 #87
13556 PokerFace
Soy un perdedor...
pi_11453532
quote:
Op zondag 29 juni 2003 22:17 schreef Doc het volgende:

Het was toch al een gerucht dat Raul weg zou moeten, aangezien hij met samen met Hierro de leider was van de 'muiterij' tijdens het kampioensfeest? Zou wel ManUtd-arrogant stom zijn, maar ja...
pi_11455756
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 19:19 schreef methodmich het volgende:
Iván César Gabrich was ooit ook een gevreesd schutter in Argentinië.
Was hij niet een gevreesd taxi-chauffeur in Buenos Aires?
quote:
De krant The Western Mail uit Wales meldt dat Ajax video's heeft bekeken van de aanvaller Robert Earnshaw (zie profiel) van Cardiff City. Ajax zou onder de indruk zijn van de beelden. De 22-jarige in Zambia geboren aanvaller zou het afgelopen seizoen 35 keer gescoord hebben voor Cardiff, maar werd in Europa vooral bekend door spectaculaire goals voor het nationale elftal van Wales tegen Duitsland en Bosnie-Herzegovina. Diverse Europese clubs hebben inmiddels geinformeerd naar de spits, maar er is nog geen concrete interesse.
Ja, weer een speler kopen op basis van videobeelden .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11457865
quote:
Op maandag 30 juni 2003 00:14 schreef keeper het volgende:
Ja, weer een speler kopen op basis van videobeelden .
Earnshaw is wel meer bewezen dat Gabrich. Bijv. inderdaad die goals in Wales. De gehele engelse subtop is wel met hem gelinked de afgelopen maanden en engelse subtop is toch in nederland meer dan subtop.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 30 juni 2003 @ 10:20:39 #90
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11458753
Iwan Redan (RKC) tekent deze week bij de Graafschap. Dick Kooijman (GAE) heeft al een 4 jarige overeenkomst getekend.

Bron: Gelderlander

Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 30 juni 2003 @ 10:28:34 #91
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11458853
Pierre van Hooijdonk neemt deze week beslissing

ARUBA/ROTTERDAM, 30 juni 2003 09:58 - Feyenoord topscorer Pierre van Hooijdonk heeft gezegd deze week te beslissen over zijn toekoemst. Voor alsnog heeft de spits nog een doorlopende overeenkomst voor één seizoen tegen half geld met Feyenoord. In de afgelopen jaren heeft Van Hooijdonk veel verdiend bij de Rotterdammers en nu is het, contractueel gezien, dan de beurt aan de club. Feyenoord en Van Hooijdonk zijn twee jaar geleden een driejarige verbintenis met elkaar aangegaan, waarin werd overeengekomen dat hij aanmerkelijk veel minder zou gaan verdienen in het derde contractjaar. Van Hooijdonk is echter van mening dat, vanwege zijn verdienste voor de club in de afgelopen twee seizoenen, hij recht heeft op een herziening van deze overeenkomst. Zo wil hij het komende seizoen spelen op de overeengekomen voorwaarden, maar daarna nog één extra seizoen met een vol salaris. Feyenoord voelt hier tot op heden niets voor. Daarbij lijkt door een verslechterde verhouding tussen speler en club een breuk aanstaande. Ook de achterban van Feyenoord is al het gekrakeel rondom Van Hooijdonk een beetje zat.

maandag 30 juni 2003 @ 10:29:17 #92
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11458869
Ajax rekent op Cristian Chivu

AMSTERDAM, 30 juni 2003 09:06 - Ondanks de vele berichten in de afgelopen weken in de buitenlandse media en ook op Voetbal Online over het ophanden zijnde vertrek van Cristian Chivu, rekent Ajax ook voor het nieuwe seizoen nog steeds op de Roemeense international. Ajax ontkent tot op heden met welke club dan ook officieel contact te hebben gehad. Ook met Inter niet. De Italiaanse grootmacht lijkt de belangrijkste kandidaat voor een eventuele transfer. Maar ook Barcelona heeft aspiraties in die richting kenbaar gemaakt. Ook Chivu zelf heeft af en toe zijn duit in het zakje gedaan door te stellen gecharmeerd te zijn van een overgang naar Inter of Barcelona. Maar als clubs zich niet eerst tot Ajax wenden heeft het geen zin om nog verder over een transfer te praten. Chivu heeft Ajax beloofd voor 1 juli te laten weten waar hij komend seizoen zijn carrière gaat voortzetten. Voor alsnog is Inter druk met een spelersruil met Arsenal en lijkt een transfer van Chivu vandaag niet realistisch. Of aan de andere kant de datum van 1 juli alles bepalend is in relatie tot Ajax, is ook maar de vraag. Chivu heeft een clausule in zijn contract waardoor hij voor ¤ 20 miljoen weg mag. Via het onofficiële circuit hebben de Amsterdammers al te kennen gegeven dat hier, wat hun betreft, niet aan te tornen valt. Veel valt er dus niet te onderhandelen. Slechts een simpel telefoontje naar Ajax met het verzoek om het banknummer lijkt dan ook voldoende. Alleen, of dat telefoontje vandaag nog komt valt ernstig te betwijfelen.

beide: www.voetbalonline.nl

maandag 30 juni 2003 @ 10:31:02 #93
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11458896
quote:
30/06/2003 Mark Iuliano CD Juventus Middlesbrough £?

30/06/2003 Marco Delvecchio ST AS Roma Middlesbrough £7m

30/06/2003 David Dunn CM Blackburn Rovers Birmingham City £?
A report claims the move could be completed this week.

30/06/2003 Jaap Stam CD Lazio Arsenal £7m
Talks reported.

29/06/2003 Ray Parlour RM Arsenal Manchester City £?

29/06/2003 Joey Gudjonsson CM Real Betis Manchester City £?

29/06/2003 Paul Robinson GK Leeds United Birmingham City £3.25m

29/06/2003 Jonathan Greening WG Middlesbrough Arsenal £?

29/06/2003 Michael Gray LB Sunderland Newcastle United £?

29/06/2003 Jimmy-Floyd Hasselbaink ST Chelsea Wolverhampton Wanderers £?
It's reported that the London club could continue to pay half of the Dutch striker's wages.

29/06/2003 Serginho LWB AC Milan Al-Ain £?
Talks reported.

29/06/2003 Rivaldo FW AC Milan Al-Ain £?

http://www.footballtransfers.co.uk/speculation/spec.asp?category=Un-Confirmed
  maandag 30 juni 2003 @ 10:45:12 #94
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11459114
Rustu is in Barcelona om de laatste praatjes te maken en waarschijnlijk te tekenen
pi_11459791
quote:
Ajax wacht nog twee weken op Inter

Ajax wil binnen twee weken van Internazionale weten of de club de middelen heeft om Andy van der Meyde en Cristian Chivu aan te trekken, zo meldt De Telegraaf. Chivu is persoonlijk al rond met Inter en ook de belangstelling voor Van der Meyde is concreet. Inter hikt echter aan tegen de door Ajax gevraagde transfersommen voor het tweetal.

De Roemeense verdediger heeft in Amsterdam nog een verbintenis tot medio 2005 en moet negentien miljoen euro kosten. Ook de Nederlandse aanvaller staat nog tot 2005 onder contract en kost naar verluidt vijf tot tien miljoen euro. Inter kan het benodigde geld alleen opbrengen na verkoop van een aantal spelers en heeft tijd nodig. Chivu maakte eerder met voormalig technisch directeur Leo Beenhakker de afspraak dat hij voor 1 juli laat weten of hij bij Ajax blijft.

Het moet niet gekker worden dat je een ploeg die geen geld heeft alsnog een kans geeft, tevens lijkt het me nu ook wel duidelijk dat Chivu en V/d Meyde wel erg graag naar het "geweldige" Inter willen.
pi_11459873
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:22 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Het moet niet gekker worden dat je een ploeg die geen geld heeft alsnog een kans geeft, tevens lijkt het me nu ook wel duidelijk dat Chivu en V/d Meyde wel erg graag naar het "geweldige" Inter willen.

ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar Chivu heeft volgens mij een contract tot 2006 en de betrouwbaarheid van het berichtje lijkt me daarmee niet al te hoog
Nu ook Zuid Afrika
pi_11459938
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:25 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar Chivu heeft volgens mij een contract tot 2006 en de betrouwbaarheid van het berichtje lijkt me daarmee niet al te hoog

De Telegraaf. (al weet ik nou niet echt of die betrouwbaar is)
  maandag 30 juni 2003 @ 11:40:37 #98
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11460232
quote:
Op maandag 30 juni 2003 10:28 schreef Kaalhei het volgende:
Pierre van Hooijdonk neemt deze week beslissing

ARUBA/ROTTERDAM, 30 juni 2003 09:58 - Feyenoord topscorer Pierre van Hooijdonk heeft gezegd deze week te beslissen over zijn toekoemst. Voor alsnog heeft de spits nog een doorlopende overeenkomst voor één seizoen tegen half geld met Feyenoord. In de afgelopen jaren heeft Van Hooijdonk veel verdiend bij de Rotterdammers en nu is het, contractueel gezien, dan de beurt aan de club. Feyenoord en Van Hooijdonk zijn twee jaar geleden een driejarige verbintenis met elkaar aangegaan, waarin werd overeengekomen dat hij aanmerkelijk veel minder zou gaan verdienen in het derde contractjaar. Van Hooijdonk is echter van mening dat, vanwege zijn verdienste voor de club in de afgelopen twee seizoenen, hij recht heeft op een herziening van deze overeenkomst. Zo wil hij het komende seizoen spelen op de overeengekomen voorwaarden, maar daarna nog één extra seizoen met een vol salaris. Feyenoord voelt hier tot op heden niets voor. Daarbij lijkt door een verslechterde verhouding tussen speler en club een breuk aanstaande. Ook de achterban van Feyenoord is al het gekrakeel rondom Van Hooijdonk een beetje zat.

Hmmm, staat haaks tegenover deze berichten.

quote:
Van Hooijdonk: 'Toekomst niet bij Feyenoord'
[ Rotterdams Dagblad ]

Pierre van Hooijdonk heeft nog geen idee waar hij het komende seizoen voetbalt, maar een ding staat wel vast: zijn toekomst ligt niet meer bij Feyenoord. De spits wil en gaat vrijwel zeker weg bij de Rotterdamse club.

Op zijn vakantie-adres op Aruba, waar hij deelneemt aan het beachsoccer-evenement met andere profvoetballers, wil hij nog geen voorschot op zijn toekomst nemen. Maar de kans dat hij volgende week maandag op de eerste training van Feyenoord verschijnt is niet groot. En als hij er wel is, dan is dat noodgedwongen en tegen zijn zin. ,,Ik neem pas een beslissing als ik terug ben in Nederland,'' zegt de aanvaller diplomatiek. Van Hooijdonk wil eerst de garantie hebben van een nieuwe club. En zolang die zekerheid er nog niet honderd procent is, zwijgt hij liever.

Een van de clubs die afgelopen week serieuze belangstelling voor hem heeft gekregen is het Londense Fulham, dat echter nog aanhikt tegen zijn salariseisen.

Naast FUlham heeft ook Porto interesse in de spits
quote:
Porto aast op Pierre van Hooijdonk'
[ VoetbalPlus.nl ]

De Portugese kampioen FC Porto heeft interesse in Pierre van Hooijdonk, zo meldt de website Planetfootball.com. De opvolger van Feyenoord als UEFA Cup winnaar is op zoek naar een nieuwe scorende spits.

De club leek deze te hebben gevonden in Benedict McCarthy van Celta de Vigo, maar die transfer lijkt af te ketsen waardoor men op zoek moet naar alternatieven. Van Hooijdonk is volgens de site een van de spelers die hoog op het lijstje van coach Mourinho staat. Ook Bordeaux aanvaller Pauleta zou een optie zijn. Pierre speelde eerder in Portugal, bij Porto's rivaal Benfica.

Eerder werd bekend dat Birmingham City en Tottenham Hotspur de race om de Feyenoordspits -voorlopig- hebben gestaakt. Fulham zou nog wel interesse hebben.

A.M.A.B
pi_11460897
Stam 'kan naar Arsenal', maar blijft bij Lazio

30/6/2003 11:05

Jaap Stam lijkt nu toch in Rome te blijven. Nu de club de zaken financieel weer enigszins op orde heeft, heeft Lazio te kennen gegeven om de Kampenaar aan zijn doorlopende contract te houden. Ondanks de jongste interesse van Arsenal.
Het vertrek van de verdediger uit de Italiaanse hoofdstad leek lange tijd onafwendbaar vanwege de gebrekkige financiële situatie bij Lazio Roma. Maar nadat de club vorige week door een zestal Italiaanse banken werd gered van een faillissement, heeft de club laten weten de verdediger aan zijn contract te zullen houden.

En dat terwijl Stam als enige Romein weigerde om water bij de wijn te doen. Waar de rest van de selectie akkoord ging met het uitbetalen van achterstallig salaris in de vorm van aandelen, daar weigerde Stam te tekenen. 'Daarvan kan ik geen groenten kopen', liet hij al eerder optekenen.

Stam had zijn zinnen gezet op een vertrek en tal van topclubs zaten vervolgens op het vinkentouw. Zo dongen met name Internazionale, AC Milan en Juventus naar de handtekening van Stam, maar alle drie kregen ze het afgelopen weekeinde van Lazio te horen dat de verdediger in Stadio Olimpico zal blijven. 'We houden hem aan zijn contract.'

Afgelopen maandag schoof zich echter een nieuwe topclub aan bij het voornoemde rijtje geïnteresseerde topclubs: het Arsenal van Arsène Wenger, dat ook al nadrukkelijk in de markt is om Patrick Kluivert naar Highbury te halen. Volgens de BBC hebben de Gunners er ruim tien miljoen euro voor over om Stam van Lazio Roma over te nemen.

Of Arsenal slagvaardiger is dan Juve, Milan en Inter, valt echter nog maar te bezien. Vanwege zijn akkefietje met Alex Ferguson bij Manchester United, heeft Stam het Premiership namelijk uit zijn hoofd gezet. 'Als ik een transfer wil maken, dan wordt het een club in Italië. Ik zie mezelf niet in een andere competitie spelen en terug naar Engeland wil ik ook niet meer', zei hij twee weken geleden nog in VI.

www.vi.nl

maandag 30 juni 2003 @ 12:17:29 #100
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11460923
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:40 schreef Cart_man het volgende:

Hmmm, staat haaks tegenover deze berichten.

Dit vond ik wel een goeie ingezonden brief op FeyenoordNet!
quote:
Pierre houdt ons voor de gek!
Door Nico Bos

In ieder interview met Pierre moeten we lezen dat Pierre zijn derde contractjaar de helft gaat verdienen van het salaris dat hij de eerste twee jaar verdiende. Ik zou het willen omdraaien: Pierre heeft de eerste twee jaar het dubbele verdiend van wat hij het derde jaar verdient. Op zich betekenen beide zinnen hetzelfde, maar dat is niet zo.
Het salaris dat Pierre het derde jaar verdient is een normaal salaris voor een speler met zijn (enorme) kwaliteiten. Dat hij het eerste en tweede jaar het dubbele mocht verdienen, is een compensatie voor zijn gemiste inkomsten bij Benfica. Feyenoord kon hem dit betalen, omdat de transferprijs erg laag was. Op deze manier kon Feyenoord extra geld vrijmaken om hem deze compensatie te geven. Deze compensatie is uitgesmeerd over de eerste twee contractjaren van Pierre en is daarna dus opgebruikt.
Logisch dus dat Pierre in het derde jaar "terugvalt" naar een normaal salaris.
Nu vraagt Pierre voor zijn vierde contractjaar hetzelfde salaris dat hij de eerste twee jaar verdiende. Dus inclusief de compensatie. PIERRE, DIE COMPENSATIE HEB JE AL HELEMAAL GEKREGEN. Het is naar mijn mening dus geen reële vraag van Pierre. En daarom is het ook misleidend dat hij zegt dat hij nu de helft gaat verdienen. Nee, hij gaat nu normaal verdienen en heeft tot nu toe dubbel gevangen.

Brengt mij op de transfersom. Volgens Pierre zou het belachelijk zijn wanneer Feyenoord meer dan EUR 900.000,- voor hem vraagt. Dit bedrag is gelijk aan de 1 miljoen US-dollar die Feyenoord aan Benfica heeft betaald. Hij vergeet dan wel dat Feyenoord Pierre heeft laten meedelen in het voordeel van de lage aankoopprijs, zie bovenstaand verhaal. Een reële transfersom zou dus zijn: genoemde EUR 900.000,- plus de bonus die Pierre heeft gekregen, samen toch wel zo'n 3 miljoen (schat ik).

Pierre, je mag van mij best het onderste uit de kan willen, maar je moet niet proberen om de publieke opinie op je hand te krijgen met verkeerde uitleg en bedragen.
Ik hoop oprecht dat je bij Feyenoord blijft en ons aan de hand neemt op weg naar de Coolsingel.

Gepubliceerd vrijdag 20 juni 2003

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_11462730
quote:
AJ Auxerre heeft met Feyenoord een
akkoord bereikt over de overgang van
Bonaventure Kalou naar de Franse club.
De aanvaller,die sinds 1997 voor de
Rotterdammers speelt,moet er nog wel
zelf met Auxerre zien uit te komen.
(nos teletekst 647)
Life is what happens while you're busy making other plans
  maandag 30 juni 2003 @ 13:50:29 #102
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11462792
Feyenoord en AJ Auxerre akkoord over Kalou

30/6/2003 13:28

Bonaventure Kalou speelt komend seizoen zo goed als zeker bij het Franse AJ Auxerre. Feyenoord bereikte met de Franse club op maandagmorgen een akkoord over een overgang de vleugelaanvaller, die sinds 1997 in de Kuip speelde.

pi_11462842
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord en AJ Auxerre akkoord over Kalou

30/6/2003 13:28

Bonaventure Kalou speelt komend seizoen zo goed als zeker bij het Franse AJ Auxerre. Feyenoord bereikte met de Franse club op maandagmorgen een akkoord over een overgang de vleugelaanvaller, die sinds 1997 in de Kuip speelde.

Jammer, in zijn goede doen is het toch een van de betere spelers op de Nederlandse velden. Maarja, hij is bijna nooit in goede doen, dus zo erg is het ook weer niet.
  maandag 30 juni 2003 @ 13:58:45 #104
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11462976
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:53 schreef Qi het volgende:

Jammer, in zijn goede doen is het toch een van de betere spelers op de Nederlandse velden. Maarja, hij is bijna nooit in goede doen, dus zo erg is het ook weer niet.

Klaou is een aardige voetballer, met leuke 'samba'-acties, maar gezien het geld wat we nu voor hem kunnen vangen, en gezien ons assortiment middenvelders/aanvallers ben ik er niet rouwig om!

Bona veel succes in Frankrijk!

pi_11463803
Milan doet bod op stam 10 mil.

bron; vol

pi_11464157
Auxerre en Feyenoord zijn het eens over een overgang van Kalou.

Ik vraag me echt af wat hij daar te zoeken heeft. Ik Sla Feyenoord toch wat hoger aan...

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11464222
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:58 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Klaou is een aardige voetballer, met leuke 'samba'-acties, maar gezien het geld wat we nu voor hem kunnen vangen, en gezien ons assortiment middenvelders/aanvallers ben ik er niet rouwig om!

Bona veel succes in Frankrijk!

En we hebben ze broer nog. Alleen jammer nu gaar Lurling niet op huurbasis naar Den Haag.
pi_11464819
Op de site van FC Barcelona is te lezen dat de Turkse keeper Rüstu Recber op dit moment in Barcelona is om een medische test te ondergaan. Barcelona is namelijk morgen van plan om Rüstu Recber te presenteren aan de supporters en media.

Barcelona neemt de keeper transfervrij over van Fenerbahce. Zijn contract liep namelijk twee maanden geleden af. Hij zal de concurrentie aan moeten gaan met Víctor Valdés, Roberto Bonano en Robert Enke.

pi_11465736
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:28 schreef EmreBelezoglu het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ja... Hou oud is ie eigenlijk??

Mido is 20.
www.thuisuiteten.nl
pi_11465763
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Vind je? Buitenom alles wat buiten het veld gebeurde; op het veld heeft hij me ook nooit kunnen bekoren.

Een spits die het net redelijk makkelijk vindt, een goede techniek, kopsterk. Alleen keuzes maken moet hij nog leren.
www.thuisuiteten.nl
pi_11465821
Kalou wordt bij Feyenoord waarschijnlijk vervangen door Kalou....
www.thuisuiteten.nl
pi_11466401
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Een spits die het net redelijk makkelijk vindt, een goede techniek, kopsterk. Alleen keuzes maken moet hij nog leren.

Kopsterk istie wel inderdaad. Maar zo doeltreffend vind/vond ik em neit...
In Southern Sun
pi_11466772
Hij loopt 1 op 2 in zijn loopbaan tot nu toe, dat is een erg fraai gemiddelde.
www.thuisuiteten.nl
pi_11466957
Volendam wil Ruudje Kras huren van Ajax.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 juni 2003 @ 17:57:25 #115
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11467624
quote:
Op maandag 30 juni 2003 17:18 schreef methodmich het volgende:
Volendam wil Ruudje Kras huren van Ajax.
Terug naar de dijk voor Ruudje.
pi_11472920
Op RTV Oost valt een opmerkelijk bericht te lezen: de Zwolse wethouder Hagedoorn overweegt namelijk om een serieus bod te doen op Patrick Kluivert. Inmiddels heeft de wethouder zijn afdeling communicatie de opdracht gegeven contact op te nemen met de spits van FC Barcelona.

Hagedoorn wil Kluivert inzetten op het gebied van de Zwolse breedtesport en fair play projecten. Verder zou ook een plek in de selectie van FC Zwolle of een Zwolse amateurclub tot de mogelijkheden behoren. Volgens Hagedoorn is Barça bereid om Kluivert voor een bedrag van 1,8 miljoen euro te laten gaan.

FOK!fossiel maandag 30 juni 2003 @ 21:35:26 #117
8443 cptmarco
it's captain...
pi_11472964
quote:
Het college praat dinsdag over het idee van Hagendoorn. Als het idee wordt goedgekeurd, zal de gemeente dinsdag al een eerste bod uitbrengen op de voetballer.
ik ga geen gemeentelijke belasting meer betalen als die Ajacied werkelijk komt.... belachelijk
  maandag 30 juni 2003 @ 21:36:25 #118
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11473002
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:34 schreef superjoden het volgende:
Op RTV Oost valt een opmerkelijk bericht te lezen: de Zwolse wethouder Hagedoorn overweegt namelijk om een serieus bod te doen op Patrick Kluivert. Inmiddels heeft de wethouder zijn afdeling communicatie de opdracht gegeven contact op te nemen met de spits van FC Barcelona.

Hagedoorn wil Kluivert inzetten op het gebied van de Zwolse breedtesport en fair play projecten. Verder zou ook een plek in de selectie van FC Zwolle of een Zwolse amateurclub tot de mogelijkheden behoren. Volgens Hagedoorn is Barça bereid om Kluivert voor een bedrag van 1,8 miljoen euro te laten gaan.

ROFL!!!!

Zou de grap van de eeuw zijn! Whahahaha!

pi_11473048
Regioteam Zwolle 8 - Agovv 7-0 7x Kluivert....
  maandag 30 juni 2003 @ 21:38:24 #120
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11473068
Barça "schijnt" een bod van 10 miljoen te hebben gedaan op Owen
  maandag 30 juni 2003 @ 21:39:04 #121
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11473086
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:38 schreef El_Catalan het volgende:
kunnen ze beter voor dat geld Kluivert behouden
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 30 juni 2003 @ 21:39:10 #122
43016 Tburg
hopeloos
pi_11473088
quote:
ofwel ze willen Kluivert die premie niet geven, anders hadden ze hem ook kunnen houden
  maandag 30 juni 2003 @ 21:39:51 #123
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11473111
quote:
Laat ze maar eerst voor 10 mln de verdediging + het middenveld versterken.
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 juni 2003 @ 21:41:04 #124
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11473151
Alsof LFC Owen zou laten gaan voor dat geld...
  maandag 30 juni 2003 @ 21:41:34 #125
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11473170
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:41 schreef Doc het volgende:
Alsof LFC Owen zou laten gaan voor dat geld...
denk het eigenlijk wel ja
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 30 juni 2003 @ 21:42:40 #126
43016 Tburg
hopeloos
pi_11473210
quote:
pond of euro trouwens ??
  maandag 30 juni 2003 @ 21:44:12 #127
43016 Tburg
hopeloos
pi_11473279
Hristov gaat al naar Zwolle, dus kluivert hoeft niet meer
  maandag 30 juni 2003 @ 21:44:14 #128
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11473281
Márquez is in Barcelona OM TE PRATEN.

Joaquín heeft gezegd dat hij wel naar Barça wilt ze club heeft het ook gezegd

pi_11473308
FC Barcelona heeft een bod uitgebracht op Chelsea-verdediger William Gallas. De 25-jarige Franse international heeft in Londen echter nog een contract tot 2006. "Ze hebben een bod uitgebracht, maar ik heb nog niets getekend", vertelt Gallas aan de TV-zender Sky Sports.

Gallas moet bij Barcelona de plaats van centrumverdediger Frank de Boer opvullen. Het contract van De Boer werd namelijk niet verlengd. Pogingen van Barcelona om de Braziliaanse verdediger Lúcio vast te leggen mislukten. De speler blijft bij Bayer Leverkusen

maandag 30 juni 2003 @ 21:49:58 #130
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11473487
Queiroz ofzo die trainer van Real wilt O'Shea naar Madrid Halen
pi_11473675
Frank de Boer overweegt om de hem door Barcelona mondeling beloofde contractverlenging op juridische wijze af te dwingen. De centrale verdediger, die van de nieuwe voorzitter Joan Laporta te horen kreeg dat hij weg moet, laat zijn advocaten momenteel uitzoeken of een gang naar de rechter zinvol is.
De Boer claimt in een interview met het blad El 9 Esportiu de Catalunya dat hij met algemeen directeur Xavier Pérez Farguell mondeling was overeengekomen dat hij een contractverlenging van een jaar zou krijgen als hij tenminste 25 wedstrijden zou spelen in het seizoen 2002/03. Met 34 duels in de Primera División voldeed de linkspoot ruimschoots aan de eis.

'Ik weet nog niet of ik naar de rechter stap, want ik wil de club niet schaden, integendeel zelfs', legde De Boer uit. 'Maar ik moet natuurlijk wel mijn eigen rechten verdedigen en daarom bestuderen mijn advocaten nu de mogelijkheden. Ik begrijp dat men de club met de wisseling van de wacht wil vernieuwen, dat lijkt me logisch. Maar een belangrijke speler als ik kan je niet zo behandelen', meent de 33-jarige recordinternational.

De Boer kon het niet laten om kritiek te uiten op Laporta, de man die hem het slechte nieuws bracht. 'Dat de club nieuwe, frisse mensen aantrekt, lijkt me zeer goed. Maar ik blijf het weinig ethisch verantwoord vinden dat iemand zijn verkiezingscampagne baseert op een naam die uiteindelijk niet komt', zinspeelde De Boer op de mislukking van Laporta om Beckham naar Barcelona te halen.

Over zijn toekomst maakt De Boer zich overigens niet al te veel zorgen. 'Ik heb de afgelopen twee jaar bewezen dat ik voldoende niveau heb om op het hoogste podium te spelen. Ik voel me prima. Er bestaat een mogelijkheid dat ik in Qatar ga spelen, maar dat is wel de laatste op mijn lijstje.'

Bron: VI

maandag 30 juni 2003 @ 22:31:03 #132
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11474725
30/06/2003 Fredrik Ljungberg MF Arsenal Inter Milan £?
Inter president, Massimo Moratti: "We are interested in wingers because there are very few of the them available.
"We are not in a hurry to make a signing. We have time and we are evaluating our options and what is available in the market."
He added: "Regarding Ljungberg and Giggs, they are quality players but they are both under contract with their respective teams.
"We will obviously have to talk to the respective clubs before going any further."
30/06/2003 Ryan Giggs LW Manchester United Inter Milan £?
Inter president, Massimo Moratti: "We are interested in wingers because there are very few of the them available.
"We are not in a hurry to make a signing. We have time and we are evaluating our options and what is available in the market."
He added: "Regarding Ljungberg and Giggs, they are quality players but they are both under contract with their respective teams.
"We will obviously have to talk to the respective clubs before going any further."
  maandag 30 juni 2003 @ 23:31:03 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11476236
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:54 schreef superjoden het volgende:
Frank de Boer overweegt om de hem door Barcelona mondeling beloofde contractverlenging op juridische wijze af te dwingen.
Frank heeft zowaar een hobbie voor zichzelf gevonden!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:01:38 #134
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11482409
Bosman gerucht:

30/06/2003: Dennis Bergkamp, Arsenal -> Wolverhampton Wanderers, Hasselbaink ook naar Wolves.

pi_11482526
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:01 schreef olavski het volgende:
Bosman gerucht:

30/06/2003: Dennis Bergkamp, Arsenal -> Wolverhampton Wanderers, Hasselbaink ook naar Wolves.

Geen slechte voorhoede....maar ook niet haalbaar

helaas

pi_11483738
Barcelona presenteert eerste aankoop doelman Rustu Recber

BARCELONA, 1 juli 2003 08:58 - Zodra hij vandaag met goed gevolg door zijn tweede medische test komt, wordt de Turkse nationale doelman Rustu Recber later op de dag gepresenteerd. Rustu is de eerste aankoop van coach Frank Rijkaard en de nieuw gekozen president van de Catalaanse club, Joan Laporta

pi_11483809
Cocu nog één jaar bij Barcelona en dan naar PSV

BARCELONA, 30 juni 2003 20:09 - Philip Cocu blijft nog één seizoen bij Barcelona. Dit is hij maandag met de club van Frank Rijkaard overeengekomen. Afgaande op eerdere uitlatingen van zijn kant, zal hij zijn carrière daarna gaan beëindigen bij PSV. Mocht hij geen overeenstemming hebben bereikt met de Catalaanse club, zou hij eerst nog één of twee seizoenen naar Engeland zijn gegaan.Nu lijkt het zo goed als zeker dat hij na Barcelona gaat afbouwen bij PSV.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 juli 2003 @ 12:11:49 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11483965
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

denk het eigenlijk wel ja

Weet wel zeker van niet

Heskey houden en Owen verkopen? Dan breekt de pleuris uit op Anfield... Zo gek is zelf GH niet.

dinsdag 1 juli 2003 @ 12:38:10 #139
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11484467
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:01 schreef EmreBelezoglu het volgende:

BARCELONA, 1 juli 2003 08:58 - Zodra hij vandaag met goed gevolg door zijn tweede medische test komt, wordt de Turkse nationale doelman Rustu Recber later op de dag gepresenteerd. Rustu is de eerste aankoop van coach Frank Rijkaard en de nieuw gekozen president van de Catalaanse club, Joan Laporta

Goede aankoop. Een goed elftal begint bij een goede keeper. En een goede keeper Barca lang niet meer gehad.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:40:45 #140
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11484517
quote:
Barça wil transfer Marquez snel afronden

BARCELONA, 1 juli 2003 12:15 - Rafael Marquez zal dinsdag of woensdag naar Barcelona gaan om zijn handtekening te zetten onder een vierjarig contract. De aanvoerder van de Mexicaanse ploeg, die sinds 1999 bij AS Monaco speelt, wordt de beoogde opvolger van Frank de Boer bij de Catalaanse topclub. Frank Rijkaard is zeer gecharmeerd van de libero, die in het afgelopen seizoen ook als centrale middenvelder indruk maakte. Monaco en Barcelona zijn het al eens over de transfersom, die ongeveer tien miljoen euro zal bedragen. Barca-secretaris Beguiristain zal op dinsdag met de zaakwaarnemer van Marquez om de tafel gaan zitten om de transfer snel af te ronden.

Als het doorgaat zou het weer een goede aankoop zijn.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:41:13 #141
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11484526
Kluivert naar Zwolle
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:42:16 #142
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11484545
quote:
FC Utrecht aast op Japanner

UTRECHT, 1 juli 2003 10:45 - Volgens de president van Jubilo Iwata heeft FC Utrecht een bod uitgebracht op de Japanse middenvelder Toshiya Fujita. Jubilo-President Takanori Matsuzaki verklaarde tegenover de Japanse media dat hij een fax had ontvangen van de club uit de Domstad waarin informatie werd gevraagd over een mogelijke transfer van de 31-jarige Fujita.

Deze verklaring staat overigens haaks op wat technisch directeur Han Berger vandaag verklaart in het Utrechts Nieuwsblad over de wijze waarop het kontakt is ontstaan. Berger stelt namelijk dat de speler is aangeboden door een sponsor.

Toshiya Fujita is een middenvelder die zowel centraal als rechts op het middenveld uit de voeten kan. Hij speelt al zijn hele carriere in de J-League bij Jubilo Iwata. In negen seizoenen speelde hij 292 wedstrijden waarin hij 85 maal scoorde. Hij speelde negen maal in het Japanse nationale elftal en werd in 2001 verkozen tot Speler van het jaar.

Fujita liep eerder dit jaar stage bij Vitesse, maar deze stage werd niet omgezet in een contract.

Utrecht shopt redelijk voor een club zonder geld......

Bron: www.voetbalonline.nl (allebei overigens)

edit: een foto'tje van deze lieverd erbij:

dinsdag 1 juli 2003 @ 12:45:49 #143
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11484625
quote:
01/07/2003 Stuart Taylor GK Arsenal
Contract talks reported. The 'keeper could be offered a new four-year deal.

30/06/2003 David Bellion FW Sunderland --> Manchester United Tribunal
Move could be completed tomorrow.

30/06/2003 Gilles De Bilde ST Anderlecht --> Chicago Fire £?
Fire are said to have made a new offer for the former Villa striker.

30/06/2003 Moumouni Dagano ST Racing Genk --> Guingamp, Strasbourg £?
According to the Belgian press, Racing Genk is said to be negotiating with Guingamp and Strasbourg over a transfer for Dagano. Strasbourg are said to be the main candidate.

30/06/2003 Bert Konterman CD Glasgow Rangers --> Vitesse Arnhem £?

bron: http://www.footballtransfers.co.uk/

edit:Vitesse shopt redelijk voor een club zonder geld......

pi_11484660
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:45 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

bron: http://www.footballtransfers.co.uk/

edit:Vitesse shopt redelijk voor een club zonder geld......

hij mag transfervrij weg was het verhaal eerder
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 1 juli 2003 @ 13:38:22 #145
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11485818
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:47 schreef ChAoZ het volgende:
hij mag transfervrij weg was het verhaal eerder
En jij denkt dat the ass-man voor een appel en een ei komt voetballen?
  dinsdag 1 juli 2003 @ 13:44:29 #146
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11485948
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:40 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Als het doorgaat zou het weer een goede aankoop zijn.

idd gaat de goede kant op. Rustu,Márquez..... ...... .....
pi_11487375
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 13:44 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

idd gaat de goede kant op. Rustu,Márquez..... ...... .....

Hoe kan een Catalaan zeggen dat dit de goede kant opgaat? Waar blijven de Catalanen dan?
In Southern Sun
  dinsdag 1 juli 2003 @ 15:29:48 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11488231
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoe kan een Catalaan zeggen dat dit de goede kant opgaat? Waar blijven de Catalanen dan?

Touché

Nu Kezman, Recoba en Cannavaro nog, dan zijn alle goede voornemens zó weer verdwenen.

pi_11488990
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:42 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Utrecht shopt redelijk voor een club zonder geld......

Bron: www.voetbalonline.nl (allebei overigens)

edit: een foto'tje van deze lieverd erbij:
[afbeelding]

wauh.. Als deze gozer komt koop ik een shirt van de FC.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:04:03 #150
59713 NihatKahveci
Gevaarlijke Turkse Spits
pi_11489145
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:01 schreef EmreBelezoglu het volgende:

Barcalona heeft nu 1 van de beste keepers van de wereld
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:06:34 #151
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11489225
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:04 schreef NihatKahveci het volgende:

[..]

Barcalona heeft nu 1 van de beste keepers van de wereld

Je maakt nu ook klonen?
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:08:58 #152
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11489294
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:06 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Je maakt nu ook klonen?

en dit is nog maar het begin....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:15:27 #153
59713 NihatKahveci
Gevaarlijke Turkse Spits
pi_11489429
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:06 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Je maakt nu ook klonen?

dinsdag 1 juli 2003 @ 16:17:07 #154
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11489481
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:15 schreef NihatKahveci het volgende:

[..]

Tsja,wat moeten we hier op zeggen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11489629
Arsenal en Real azen op Australische tiener
Arsenal en Real Madrid hebben hun oog laten vallen op de Australische jeugdinternational Jacob Timpano. De zeventienjarige centrumverdediger speelt voor Woolongong Wolves en wordt gezien als een toekomstige ster. Volgens de BBC heeft Arsenal-manager Arsène Wenger de speler uitgenodigd voor een stage en dingt ook Real naar zijn gunsten.

Timpano mag echter pas op achttienjarige leeftijd naar een Europese club verhuizen. De Australiër bereikt die leeftijd in januari 2004.

pi_11490500
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en dit is nog maar het begin....

Klopt, WK-selectie bevatte 23 man, op de Confed Cup nog zo'n 10 nieuwe spelers, dan al die talentvolle jeugdelftallen nog... Gaat lang duren!!

Ik zet in op TugayKerimoglu als nummer 3.

www.thuisuiteten.nl
pi_11490526
AA Gent wil Jochen Janssen van RKC en Filip de Wilde.

Heusden Zolder wil ex-MVV en Fortuna Sittard-middenvelder Stijn Haeldermans en de Japanse spits Suzuki.

www.thuisuiteten.nl
pi_11490838
Cédric Roussel ---> Hertha BSC
Carsten Jancker ---> Hansa Rostock
Bernardo Romeo ---> AS Roma
Kamil Kosowski ---> 1. FC Kaiserslautern

Aldus der Kicker.

www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 juli 2003 @ 17:47:14 #159
25957 Reddiablo
pi_11491291
Kosowski ken ik niet, wie's dat?
www.3voor12denhaag.nl
pi_11491331
zie www.kicker.de

Schijnt een talent te zijn. Kende de beste man ook nog niet.

www.thuisuiteten.nl
pi_11491625
Sonck gaat vrijwel zeker naar Ajax, maar het blijft nog wel een verhaal.

Volgens de ene bron heeft Ajax al een bod gedaan, terwijl andere bronnen zeggen dat ze bij Genk nog van niks weten .

quote:
Belgische media maken vandaag melding over onderhandelingen die inmiddels plaats zouden hebben gevonden tussen Racing Genk en Ajax over Sonck. Ajax zou een transferbedrag, verdediger Mokoena en medewerking bij de transfer van GBA-spits Kpaka hebben geboden voor Sonck in de hoop de transfer voor aanstaande maandag af te ronden. Ondertussen ontkennen de Racing Genk voorzitter en Sonck zelf en zijn manager uberhaupt contact gehad te hebben met Ajax. Koeman zou in ieder geval enthousiast zijn. "Hij is een echte nummer negen, iemand die oorlog kan maken in het strafschop gebied. Zo iemand zoeken we bij Ajax." zou hij gezegd hebben volgens Het Nieuwsblad.
pi_11491859
Gianfranco Zola zal binnen 48 uur bekend gaan maken dat hij Chelsea zal verlaten en zijn carrière zal voortzetten bij het Italiaanse Cagliari, dit wordt althans gemeld door The Mirror. De kleine Italiaan heeft gisteravond met zijn zaakwaarnemer besloten dat zijn rol in het Engels voetbal na zes en een half jaar is uitgespeeld.

Terwijl veel fans teleurgesteld zullen zijn op Stamford Bridge, zal Zola binnenkort gepresenteerd worden als nieuwe speler van Cagliari. "Gianfranco zal voor Cagliari gaan spelen. Hij wilde al voor die club spelen toen hij nog een kleine jongen was", aldus de zaakwaarnemer van Zola.

Het contract van Zola loopt vandaag af. De middenvelder, die afgelopen seizoen nog erg belangrijk was voor 'The Blues' en zelfs topscorer was met 16 doelpunten, kon nog een nieuw contract tekenen, maar weigerde. Ook kon hij nog vertrekken voor een lucratief contract in Qatar, maar ook dat zag hij niet zitten.

pi_11492268
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 18:06 schreef keeper het volgende:
Sonck gaat vrijwel zeker naar Ajax, maar het blijft nog wel een verhaal.

Volgens de ene bron heeft Ajax al een bod gedaan, terwijl andere bronnen zeggen dat ze bij Genk nog van niks weten .

Kijk eens op Ajax.nl
pi_11492350
Afgelopen zaterdag liet Dave Zafarin weten dat hij afzag van FC Kärnten en graag bij De Graafschap wilde blijven. Maar intussen heeft de aanvaller zijn mening weer herzien. Hij wil alsnog weg.
De Graafschap-trainer Frans Adelaar weet niet wat hij ervan moet denken. 'Zaterdag werd ik gebeld door zijn zaakwaarnemer Stan Valckx met de mededeling dat Dave definitief voor De Graafschap had gekozen. Maar op maandag zei Valckx dat Dave een verhoogde aanbieding had gekregen en dat hij toch naar Oostenrijk gaat', aldus de coach tegenover Omroep Gelderland.

Het contract van Zafarin bij De Graafschap loopt nog drie seizoenen door. De Doetinchemse club wilde aanvankelijk meewerken aan een transfer, maar lijkt nu de afkoopsom voor de Limburger nu aanzienlijk te verhogen.

'Kärnten heeft een hele mooi aanbieding gedaan', legt Valckx deze week uit in VI. 'En Dave heeft daar positief op gereageerd. Hopelijk komt er een oplossing die bevredigend is voor alle partijen.' Adelaar: 'Ik laat hem niet zomaar vertrekken als hij eerst keihard zegt te blijven.

dinsdag 1 juli 2003 @ 20:53:43 #165
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11495150
PSV-er Ramzi naar FC Twente

Aanvaller Adil Ramzi van PSV komt komend voetbalseizoen zo als goed als zeker uit voor FC Twente.
FC Twente wil de 25-jarige Marokaanse international voor 1 seizoen huren van de Eindhovense topclub. De twee eredivisieclubs zijn bijna rond. Ramzi, die eerder voor Willem II speelde, staat nog tot medio 2005 onder contract bij de landskampioen.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 2 juli 2003 @ 11:05:13 #166
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_11505006
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 20:53 schreef Harry het volgende:
PSV-er Ramzi naar FC Twente

Aanvaller Adil Ramzi van PSV komt komend voetbalseizoen zo als goed als zeker uit voor FC Twente.
FC Twente wil de 25-jarige Marokaanse international voor 1 seizoen huren van de Eindhovense topclub. De twee eredivisieclubs zijn bijna rond. Ramzi, die eerder voor Willem II speelde, staat nog tot medio 2005 onder contract bij de landskampioen.
en ze praten ook met Gakhokidze, maar die vraagt nogal veel
De Narcis van Gabon
pi_11505349
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:05 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

en ze praten ook met Gakhokidze, maar die vraagt nogal veel

Bij RBC ook al. Een jongen als Gakhokidze moet blij zijn dat clubs hem überhaupt willen contracteren!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_11506001
Aimar, Albelda & Ayala misschien apart of in één koop naar Barcelona.
quote:
Barcelona wil drie A's van Valencia

2/7/2003 11:31

Barcelona is zeer geïnteresseerd in de drie A's van Valencia: Aimar, Albelda en Ayala. Beide clubs hebben maandag al met elkaar gesproken.

Volgens technisch directeur Txiki Beguiristain was het overleg van maandag slechts een informatieve bijeenkomst van hemzelf en Barça's vice-president Sandro Rosell met voorzitter Jaime Orti en andere vertegenwoordigers van Valencia. 'Wij zijn nieuw en hebben de tijd genomen om elkaar te leren kennen', beweerde Txiki op de website van Barcelona.

Het lijkt echter zeer waarschijnlijk dat beide partijen hebben gesproken over eventuele transfers, zeker omdat Rosell dinsdagavond verklaarde op TVE dat Barcelona niet alleen interesse heeft in Pablo Aimar en Fabian Ayala, maar ook in drie andere valencianistas: Rubén Baraja, David Albelda (foto) en Vicente.

Vooral de Triple A zoals Beguiristain de spelers noemt, ziet de Catalaanse club graag komen. Valencia zou een bedrag van dertig miljoen euro hebben geëist voor de twee Argentijnen Aimar en Ayala, maar dat vindt Barcelona veel te veel. De azulgranas hopen dat Valencia nog een flinke korting toepast en eventueel enkele Catalaanse spelers in de ruil wil betrekken, zoals Luis Garcia, Gabri, Dani, Gerard en Fabio Rochembach.

De eventuele komst van de twee Argentijnen is niet alleen vanwege de financiën lastig. In het komende seizoen mogen de clubs in de Primera División slechts drie spelers van buiten de Europese Unie in hun selectie hebben. En met Joan Riquelme, Javier Saviola en Fabio Rochembach heeft Barcelona al drie niet-EU'ers onder contract (Roberto Bonano en Thiago Motta spelen met een EU-paspoort). Toch hoeft dat geen problemen te geven omdat Barça bereid is zowel Joan Riquelme als Fabio Rochembach te verkopen.

De komst van Albelda lijkt op papier makkelijker aangezien de middenvelder Spaans is. Maar de negenvoudig international is tevens een van de publiekslievelingen in het Mestalla en allesbehalve goedkoop. Coach Frank Rijkaard had dinsdag nog verteld op zoek te zijn naar een defensieve middenvelder à la Marcel Desailly. Albelda is een van de spelers die aan dat profiel voldoet.

Bron: www.vi.nl

En Kluivert heeft bevestigd dat er niets van de eerdere geruchten, over een eventueel vertrek naar Arsenal of welke club dan ook, waar was. Hij wil bij Barcelona blijven.
quote:
Kluivert niet naar Zwolle: 'Ik wil blijven'

2/7/2003 9:57

Geen Patrick Kluivert voor FC Zwolle. Het college van de gemeente Zwolle weigert geld uit te trekken voor de transfer van de aanvaller van Barcelona. De speler zelf zegt graag bij Barça te willen blijven.

De Zwolse wethouder Jaap Hagendoorn dacht een fraai plan te hebben bedacht om de sport in de hoofdstad van Overijssel te promoten én om de lokale voetbaltrots te versterken. Maar zijn collega's in het Zwolse college zien niets in het aantrekken van de 27-jarige spits.

Woensdag zal in Barcelona Kluiverts zaakwaarnemer Sigi Lens om tafel gaan zitten met het bestuur van de Spaanse club om te praten over de toekomst van de Nederlander. Club en speler willen beide hetzelfde. Zo verklaarde technisch directeur Txiki Beguiristain op de website van Barcelona: 'Ik hoop dat Kluivert blijft'. En de 69-voudig international vertelt op zijn eigen website: 'Ik wens Camp Nou niet te verlaten. Maar de club wil in alles zijn zin hebben en dat is een probleem.'

'Mijn situatie bij Barcelona is moeilijk. De club wil opnieuw onderhandelen over mijn contract, maar in zijn voordeel.' Barcelona zou het salaris van Kluivert met vier tot zes miljoen euro per jaar terugbrengen, tot een bedrag van zes à acht miljoen euro. En waarschijnlijk zal een aanzienlijk deel van dat salaris nog verpakt worden in een prestatiecontract. 'Hoewel ik begrijp en sympathie heb voor de financiële situatie, weet ik niet zo zeker of ik hun aanbod wel kan accepteren.'

Verhalen in voornamelijk Britse media dat Kluivert in de belangstelling zou staan van vele clubs, wimpelt hij af. 'Er zit weinig waarheid in deze geruchten. Noch ik noch mijn agent heeft contact gehad met welke club dan ook en quotes in media, waarin ik verklaar dat er wel contact is geweest, zijn pure fictie.'

Bron: www.vi.nl

woensdag 2 juli 2003 @ 11:47:19 #169
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_11506047
raar dat Kluivert Rijkaard boven Boeve verkiest
pi_11506126
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:47 schreef planethugo het volgende:
raar dat Kluivert Rijkaard boven Boeve verkiest
Dat was gewoon een klein woordgrapje van de nieuwsposter op VI.
pi_11506236
Frank de Boer kan wel eens naar Quatar gaan, als we de PZC mogen geloven
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 2 juli 2003 @ 11:56:20 #172
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_11506251
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:50 schreef Qi het volgende:

[..]

Dat was gewoon een klein woordgrapje van de nieuwsposter op VI.

ik had het bericht van die wethouder van zwolle gister ook gelezen hoor
  woensdag 2 juli 2003 @ 13:53:04 #173
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11509195
Methodmich heb jij nog nieuwtjes op Feyenoordfront???
A.M.A.B
pi_11509331
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Frank de Boer kan wel eens naar Quatar gaan, als we de PZC mogen geloven
Als Frank naar Qatar gaat kan hij het Nederlands elftal wel vaarwel zeggen, ik denk niet dat Advocaat hem dan nog selecteert. Aangezien hij Euro 2004 graag wil meemaken zal hij niet zo snel voor Qatar kiezen.
  woensdag 2 juli 2003 @ 14:06:02 #175
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11509543
quote:
Manchester City heeft liever Trabelsi dan Reiziger

MANCHESTER, 2 juli 2003 13:38 - Manchester City-manager Kevin Keegan heeft vandaag tegenover de Engelse media verklaard dat wat hem betreft een eventuele transfer van Michael Reiziger van FC Barcelona naar Manchester City van de baan is. Volgens Keegan zou Reiziger liever in Barcelona blijven omdat hij denkt dat hij door de komst van Frank Rijkaard een goede kans maakt op een basisplaats.

In plaats van Reiziger zou Keegan nu Trabelsi willen aantrekken. De manager heeft de Ajacied zien voetballen in de Champions League en is erg gecharmeerd van de fysiek sterke Tunesiër. De kans dat Trabelsi naar Manchester verhuist is echter klein. De vleugelverdediger heeft nog een contract bij Ajax tot de zomer van 2004 en is op dit moment met Ajax aan het onderhandelen over contractverlenging.

slim
quote:
Van der Meyde ziet wel wat in een overgang naar Inter

AMSTERDAM, 2 juli 2003 12:49 - De geruchten over spelers die volgend seizoen bij Inter zouden kunnen spelen zijn onderhand niet meer te tellen, Chivu en Giggs zijn allemaal al in verband gebracht met de club uit Milaan. Ook de naam van Ajacied Andy van der Meyde valt regelmatig. Inter-voorzitter Moratti zou uitermate gecharmeerd zijn van de Nederlandse vleugelaanvaller.

In een interview met de Italiaanse sportkrant Gazzetto della Sport verklaarde Van der Meyde vandaag dat hij volgend seizoen heel graag zou willen spelen in het blauw-zwarte shirt van de "Nerazzurri". "Ik ben zeer gevleid door de interesse van Inter. Ik weet dat de onderhandelingen tussen Ajax en Inter nog altijd gaande zijn" ,aldus Van der Meyde.

"Ik hoop dat ik over twee weken kan mededelen dat ik rond ben met Inter en dat de clubs er uit zijn", voegde hij er aan toe.

bron: http://www.voetbalonline.nl
quote:
02/07/2003 Eric Djemba-Djemba CM Nantes Manchester United £3m
Move could be completed on Thursday.
02/07/2003 Gregory Paisley DF Rennes Aston Villa £?
The English club are said to be offering Paisley a three-year deal.
02/07/2003 Gaizka Mendieta MF Lazio Middlesbrough -
02/07/2003 Dennis Bergkamp FW Arsenal Panathinaikos, Sporting Bosman
Offers reported.
02/07/2003 David Dunn CM Blackburn Rovers Birmingham City, Middlesbrough £4m
It's reported that 'Boro have made a last minute bid for the midfielder.
02/07/2003 Jean-Yves Anis RB Un-attached Partick Thistle Free
02/07/2003 Gianfranco Zola FW Chelsea Cagliari Bosman
The Sun newspaper says the Italian will sign for Cagliari on his birthday - on Saturday.
02/07/2003 Mikel Arteta MF Glasgow Rangers Atletico Madrid £4.5m
A reported Atletico Madrid insider: "Atletico believe a compromise has been reached and that Rangers will accept £4.5m in instalments. We hope to have more news tomorrow."
02/07/2003 Tony Vidmar LB Un-attached Cardiff City, Sunderland Free
Vidmar is reportedly set to decide this week.
02/07/2003 Roddy Grant ST Un-attached Montrose Free
Montrose have reportedly offered the veteran striker a deal.
02/07/2003 Mark Delaney RWB Aston Villa Fulham £1.5m
New bid reportedly rejected. Villa are said to want £4m.
01/07/2003 Li Tie DM Liaoning Bird Leeds United -
01/07/2003 Yves Feys GK Antwerp Glenavon £?
01/07/2003 Cedric Roussel ST Wolverhampton Wanderers Racing Genk, Sint-Truiden £?
01/07/2003 Ibrahim Kargbo CD Charleroi Lorient £?
01/07/2003 Cedric Roussel ST Wolverhampton Wanderers Mons £173.9k
Since Wolves are said to have lowered the transfer price of Roussel to ¤250k, Mons might buy the striker permanently.
01/07/2003 Takayuki Suzuki FW Kashima Antlers Heusden-Zolder -
01/07/2003 Stijn Haeldermans MF Lierse Heusden-Zolder £?
01/07/2003 Filip De Wilde GK Un-attached AA Gent Free
Gent are interested in purchasing De Wilde if Frederic Herpoel goes to Trabzonspor.
01/07/2003 Jochen Janssen ST RKC Waalwijk AA Gent £?
01/07/2003 Wesley Sonck ST Racing Genk Ajax Amsterdam £?
Ajax have confirmed their interest in Sonck. They are willing to give them a transfer fee, Aaron Mokoena and their co-operation on the transfer of Paul Kpaka to Genk as well.
bron: http://www.footballtransfers.co.uk/speculation/spec.asp?category=Un-Confirmed
quote:
02/07/2003 Lorenzo Amoruso CD Glasgow Rangers Blackburn Rovers £?
Amoruso: "The only problem was during the medical when the doctor asked me, `Are you a homosexual?'
"I told him he could look at my personal phone book and check it out for himself."
He added: "My agent is on his way to meet Blackburn's chief executive to finalise the contract."
bron: http://www.footballtransfers.co.uk/speculation/spec.asp?category=Confirmed
pi_11509966
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 13:58 schreef Qi het volgende:

Als Frank naar Qatar gaat kan hij het Nederlands elftal wel vaarwel zeggen, ik denk niet dat Advocaat hem dan nog selecteert. Aangezien hij Euro 2004 graag wil meemaken zal hij niet zo snel voor Qatar kiezen.

Er staat ook bij dat het z'n laatste optie is, maar ik vond het toch wel een verrassend bericht tijdens m'n kopje koffie met een heerlijk versgebakken croissantje
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11510528
Van Ajax.nl

Overeenstemming tussen Ajax en Olympique de Marseille over Mido

Amsterdam, 2 juli 2003
Ajax en Olympique de Marseille hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Ahmed ?Mido? Hossam. De Egyptische international heeft nog een contract tot en met 30 juni 2006 bij Ajax. Zoals gebruikelijk doet Ajax over de financiële condities van de overeenkomst geen mededelingen.

Mido en Olympique de Marseille zijn met elkaar in gesprek over een spelerscontract. De overeenkomst tussen Ajax en Olympique de Marseille is nog afhankelijk van de totstandkoming van dat contract.
Olympique de Marseille eindigde afgelopen seizoen als derde in de hoogste klasse en plaatste zich daarmee - net als Ajax - voor de derde voorronde van de UEFA Champions League.

Op 8 augustus 2001 debuteerde Mido voor Ajax in de voorrondewedstrijd van de UEFA Champions League tegen Celtic (3-1 voor de Schotten). Zijn eerste doelpunt voor Ajax maakte hij op 23 september van hetzelfde jaar in de thuiswedstrijd tegen Sparta (3-0 voor Ajax).

Met Ajax won Mido in 2002 het landskampioenschap, de Amstel Cup, de Johan Cruijff Schaal, het Amsterdam Tournament en het landskampioenschap in de Beloftencompetitie. Bovendien werd hij in Egypte uitgeroepen tot Beste Egyptische Speler in het buitenland. Bij Ajax kwam Mido tot een totaal van 40 competitieduels met 21 doelpunten. In totaal speelde hij 57 officiële wedstrijden in het Ajax-shirt en maakte hij in die duels 23 doelpunten.

Mido werd halverwege het seizoen 2002-2003 door Ajax verhuurd aan het Spaanse Celta de Vigo. Hij speelde er 8 competitiewedstrijden en scoorde daarin 4 keer. Celta de Vigo plaatste zich voor de derde voorronde van de UEFA Champions League.

Voor zijn komst naar Ajax speelde Mido voor het Egyptische Zamalek en de Belgische eersteklasser KAA Gent.

Voor de nationale ploeg van Egypte kwam Mido tot nog toe in actie in 26 interlands, waarin hij 10 keer scoorde.

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_11512904
met het geld van abramovic (of zoiets) wil chelsea mensen als Kewell, Dunn en Geremi proberen aan te trekken (bbc)

nakata naar leeds? (bbc)

Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 2 juli 2003 @ 23:55:28 #179
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11525345
Schumacher naar Barça

Sorry

pi_11525573
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 23:55 schreef El_Catalan het volgende:
Schumacher naar Barça

Sorry

dàt zou nog eens een stunt zijn, Schumacher wegkopen bij Ferrari en dan in je elftal opstellen.
  donderdag 3 juli 2003 @ 00:03:18 #181
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11525584
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 00:02 schreef Toewan het volgende:

[..]

dàt zou nog eens een stunt zijn, Schumacher wegkopen bij Ferrari en dan in je elftal opstellen.

kunnen ze toch niet betalen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 3 juli 2003 @ 00:07:53 #182
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_11525723
Laporta moet 't voor de gein eens roepen.

Real Madrid weer 200 miljoen armer..

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_11527205
quote:
Olympique Marseille herhaalde na het bekendmaken van Ajax dat het een akkoord heeft bereikt met Olympique Marseille over de transfersom van Mido, dat er nog niets zeker is en dat de Egyptische aanvallers een van de drie mogelijkheden is voor Olympique. De andere aanvallers die de club op de korrel heeft zijn Pauleta en Eto'o. Hoewel er een akkoord met Ajax is, wijst Olympique Marseille erop dat voor een transfer er een akkoord moet zijn met zowel speler als club.
  donderdag 3 juli 2003 @ 02:21:43 #184
59138 cuervo
quiero volar lejos
pi_11527541
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 13:17 schreef Reddiablo het volgende:
18 goals in Chili in 13 wedstrijden ofzo

Salvador Cabañas 18
Corralse, Pinilla, Soto, Troncoso 10
Quinteros, Quiroga 9

12: Zamorano 6
23. Asprilla 5

Van de correspondent uit Chili:

Heb die Salvador Cabañas (is geen Chileen, maar komt uit Paraguay) dit jaar nog zien spelen, een spectaculaire speler, goed in de vrije ruimte, is inderdaad nog vrij jong 22 jaar en speelt bij Audax Italiano... Deze club vraagt zo'n vier miljoen dollar voor hem (Dinamo Kiev, heeft al een bod op hem gedaan van een miljoen) zie ook (weliswaar in 't spaans) Wellucht wat voor Ajax... Heb nog wel meer tips (voor Ajax), alleen die kosten geld

http://www.mercuriocalama.cl/site/edic/20030316235355/pags/20030317045207.html

Hier nog ff de spelers met club, voor meer info over het chileense voetbal verwijs ik jullie naar http://www.anfp.cl/

GUSTAVO BYZCAYZACÚ
Unión Española

ELTON TRONCOSO
Temuco

MAURICIO PINILLA
U. de Chile

JOEL SOTO
S. Wanderers

JOSE LUIS DIAZ
Cobreloa

MARCELO CORRALES
Puerto Montt

JUAN QUIROGA
Cobresal

Heb veel zin in morgenavond, de finale van de play-offs hier in Santiago Colo Colo tegen Cobreloa....

Nog een vraag; hoe staat het met de transfer van de Europa's meest scorende spits, Roy Mackaay, ik kom 'm hier maar niet tegen op dit topic...
Gaat die nu naar Bayern Muenchen?

Cria cuervos y te sacarán los ojos
  donderdag 3 juli 2003 @ 10:03:50 #185
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11529470
Valencia is nu voor Makaay in de markt......
Nog geen officieel transfernieuws dus over Roy.
  donderdag 3 juli 2003 @ 10:07:33 #186
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11529522
Van Hooijdonk: 'Ik wil bij Feyenoord blijven'

Pierre van Hooijdonk en Feyenoord hebben afgesproken dat de spits voor een bedrag van één miljoen euro uit Rotterdam mag vertrekken. Leuk en aardig, zegt de Brabander nu, maar hij wíl helemaal niet weg. 'Ik ben echt niet uit op een breuk', laat hij weten in het AD.
Van Hooijdonk wil vanaf Aruba even duidelijk maken dat hij niet perse wegwil bij Feyenoord. Integendeel zelfs. 'Het irriteert me mateloos dat die indruk bestaat. Alle verhalen dat ik vóór maandag, de dag dat Feyenoord met de voorbereiding begint, een nieuwe club wil hebben, zijn complete onzin.'

De aanvaller heeft de clubs voor het uitkiezen. Volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen is er serieuze interesse vanuit Engeland, Spanje en Turkije. Logisch, gezien de redelijke afkoopsom die er voor hem op tafel moet komen. Maar: nog geen club die zich bij Feyenoord heeft gemeld.

Het gehannes rond een mogelijk vertrek van Van Hooijdonk bij Feyenoord, sleept al maanden. Het begon allemaal in de winterstop, toen Feyenoord de éénzijdige optie op de spits lichtte. Daaruit vloeide voort dat het contract stilzwijgend met één seizoen werd verlengd, waarbij de spits half zoveel ging verdienen als in zijn eerste twee seizoenen Feyenoord.

Van Hooijdonk liet daarop weten dat hij gráág wilde blijven, maar dan wel twee jaar. 'Ik heb keuze genoeg', zegt hij in het AD, 'maar mijn intentie is het nog steeds om bij Feyenoord te blijven. Met mijn volle verstand wil ik dat signaal nog een keer afgeven. Ik ben maandag op de eerste training en niet met de pest in mijn lijf.'

vi.nl

donderdag 3 juli 2003 @ 10:19:11 #187
25957 Reddiablo
pi_11529726
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 02:21 schreef cuervo het volgende:

[..]

Gracias Cuervo!!

4 miljoen moet kunnen daar Mido wel een leuk bedrag zal binnenbrengen. Wie zijn er nog meer goed in Chili, ik zie die Biscaymans ook geregeld scoren, maar echt veel lijfelijke actie zie ik niet, moet het meestal met wat reports (met mijn gebrekkige Spaans) en wat stats doen, buiten de zeldzame eurosport aandacht.

www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 3 juli 2003 @ 10:54:06 #188
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11530359
quote:
Hakan Sukur Bolton Wanderers
Josep Guardiola Bolton Wanderers
Hatem Trabelsi Ajax --> Amsterdam Manchester City
Harry Kewell Leeds United --> Liverpool £7m
The Australian could earn £70k-per-week if he joins the Anfield club.
bron: http://www.footballtransfers.co.uk
  donderdag 3 juli 2003 @ 10:57:17 #189
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11530427
Het geval Patrick Kluivert:
quote:
Kluivert: "The club want to renegotiate my contract to their advantage and while I understand and am sympathetic to their financial situation, I am not sure whether I can accept their offer.
"Because my future is not clear, there have been stories about me joining other clubs in the last month, particularly Manchester United and Arsenal, but there is little truth in these rumours.
"As for Manchester United, well this is a story that won't go away but I can say honestly there has been no contact with the club. Neither myself nor my agent have been in contact with any club and the quotes attributed to me in the media saying there have been discussions are simply fiction.
"I do not wish to leave the Nou Camp but the club want to have things all their own way and that is a problem."
He added: "My representatives will talk with Barca's people on Wednesday and we will then have a clearer picture of the situation."
quote:
It's reported that Newcastle chairman Freddy Shepherd is to meet with the Dutch striker's agent.
quote:
Barcelona vice-president, Sandro Rosell: "If Kluivert leaves, it is not the end of the world. We could use the money to buy two players. If a club came to us, he can go now."
Het geval Ronaldinho:
quote:
Ronaldinho's agent, Roberto Assis: "We are very calm, talks are ongoing.
"The player is not on the streets and he has proved his worth on the pitch so we will wait and see what happens.
"I am certain Manchester United will make another bid. It is important that we let the clubs find a possible solution."
quote:
PSG president, Francis Graille: "Manchester United are interested in Ronaldinho but if they want him they will have to pay a very expensive amount."
quote:
PSG president, Francis Graille: "They have confirmed their interest in Ronaldinho and made an offer. We turned it down.
"If they want him, they must do better."
  donderdag 3 juli 2003 @ 11:04:04 #190
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11530572
PSG gaat dus voor de hoofdprijs. Als Barca en ManUtd slim zijn, laten ze hem aan Real. Op een gegeven moment zal Real zich toch kapot kopen, of het 11-tal loopt niet meer. Als er teveel kapiteins op een schip komen......
  donderdag 3 juli 2003 @ 11:37:26 #191
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_11531300
PSG vraagt veel te veel geld. Zo geweldig vind ik hem niet eerlijk gezegd
  donderdag 3 juli 2003 @ 11:44:29 #192
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11531466
Van den Berg-transfer vordert schoorvoetend

Snel gaat het niet, maar de transfer van Peter van den Berg van RKC Waalwijk naar Feyenoord lijkt langzaam zijn beslag te gaan krijgen. Beide clubs zijn intensief met elkaar aan het onderhandelen.
De Rotterdamse club heeft z'n zinnen gezet op de verdediger en vlast nog steeds op een spelersruil met de Brabanders. Feyenoord heeft Steve Olfers, Civard Sprockel en Said Boutahar in de aanbieding. Het drietal speelde afgelopen seizoen nog bij satelliet Excelsior.

'Er is wat beweging, maar we zijn er nog niet uit', reageerde trainer Martin Jol in het AD. 'Ik wil Van den Berg graag houden, want hij is zon beetje de laatste routinier in mijn selectie. Maar ik wil ook zijn toekomst niet in de weg staan.'

Van den Berg, voormalig verdediger van Excelsior, Cambuur Leeuwarden en AZ, is een geboren Rotterdammer. Hij liet al in een eerder stadium weten dat er met een transfer naar de Kuip een wens in vervulling zou gaan. 'Een droom komt dan uit', aldus Van den Berg.

Martin Jol: 'Er is nog geen besluit genomen. Sterker nog: ik heb zelfs nog niet gesproken met de spelers die Feyenoord eventueel wil ruilen. En dat is toch wel het minste voor wij in Waalwijk de knoop doorhakken.'

vi.nl

donderdag 3 juli 2003 @ 11:53:16 #193
25957 Reddiablo
pi_11531665
Jol - niet zeuren, je krijgt 3 betere spelers cadeau
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 3 juli 2003 @ 11:56:41 #194
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11531776
Via zijn homepage laat Ivar van Dinteren (Helmond Sport) weten dat hij vanaf gisteren in onderhandeling is met FC Zwolle en de Graafschap. Van Dinteren geeft te kennen dat hij verwacht voor 5 of 6 juli uitsluitsel te kunnen geven voor welke club hij volgend seizoen zal spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 03-07-2003 12:19]

donderdag 3 juli 2003 @ 12:22:31 #195
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11532385
Feyenoord aast op Servische spits

Feyenoord praat met Partizan Belgrado over de transfer van Danko Lazovic. Volgens Radio Rijnmond melden Joegoslavische kranten dat de Rotterdammers de twintigjarige international volgen. Lazovic werd onder leiding van Lothar Matthäus afgelopen seizoen kampioen met Partizan. Hij maakte vorig jaar zijn debuut in de nationale ploeg.

Het talent mocht opdraven in de vriendschappelijke interland in 2002 van Servië & Montenegro tegen Brazilië.

Partizan heeft overigens interesse in Tomasz Rzasa. De Pool mag transfervrij vertrekken bij Feyenoord.

voerbal.nl

donderdag 3 juli 2003 @ 14:47:04 #196
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11535771
'Feyenoord onderhandelt over Lazovic'
[ RTV Rijnmond ]

Feyenoord is in onderhandeling met Patrizan Belgrado, de nieuwe club van Tomasz Rzasa, over de overgang van Danko Lazovic. Dat meldden de Joegoslavische kranten. Lazovic is een 20-jarige spits en jeugdinternational voor zijn land.

Feyenoord ontkent overigens de berichten uit de Spaanse en Aziatische media dat Shinji Ono het komend seizoen bij Barcelona speelt. Ono ontbreek wel aanstaande maandag op de eerste training van de Rotterdammers. De Japanner krijgt extra rust en zal pas op 11 juli de training hervatten.

Verder vermeld de spaanse sport krant el mundo deportivo.
Dat Barcelona interesse heeft in Vicente van Valencia. En dat Lucio waarschijnlijk naar Juventus gaat.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  donderdag 3 juli 2003 @ 14:59:46 #197
27965 Dino_
twiddeldeeeeee!!
pi_11536052
Arvid Smit van de graafschap naar Groningen. Geen gerucht maar waar
Those who are at war with others are seldom at peace with themselves.
pi_11537738
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 02:21 schreef cuervo het volgende:

[..]

Heb die Salvador Cabañas (is geen Chileen, maar komt uit Paraguay) dit jaar nog zien spelen, een spectaculaire speler, goed in de vrije ruimte, is inderdaad nog vrij jong 22 jaar en speelt bij Audax Italiano... Deze club vraagt zo'n vier miljoen dollar voor hem (Dinamo Kiev, heeft al een bod op hem gedaan van een miljoen) zie ook (weliswaar in 't spaans) Wellucht wat voor Ajax... Heb nog wel meer tips (voor Ajax), alleen die kosten geld

[

Nooit doen zoiets... Hij speelt niet eens in de nationale ploeg, dus dat zal wel niets zijn..
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 3 juli 2003 @ 17:46:37 #199
25957 Reddiablo
pi_11539739
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 16:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nooit doen zoiets... Hij speelt niet eens in de nationale ploeg, dus dat zal wel niets zijn..

En over een paar jaar zeuren dat ie in de Primera Division er 20 voor Valencia in legt!
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 3 juli 2003 @ 17:47:23 #200
25957 Reddiablo
pi_11539753
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 14:59 schreef Dino_ het volgende:
Arvid Smit van de graafschap naar Groningen. Geen gerucht maar waar
door PSV een jaar uitgeleend
www.3voor12denhaag.nl
pi_11539822
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 17:46 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

En over een paar jaar zeuren dat ie in de Primera Division er 20 voor Valencia in legt!

Nee joh, die jongen komt nooit verder dan Colo Colo.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 3 juli 2003 @ 17:50:57 #202
25957 Reddiablo
pi_11539841
hij heeft overigens iig al 2 interlands
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 3 juli 2003 @ 17:51:43 #203
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11539852
Ook VfL Bochum in gesprek met Arnold Bruggink

Behalve Real Mallorca is ook VfL Bochum in de race om Arnold Bruggink voor het komende seizoen in te lijven. De Bundesliga-club heeft de aanvaller van PSV op het oog als vervanger van de naar Hannover 96 vertrokken Thomas Christiansen.
'Het klopt. We zijn met Bruggink bezig', laat Bochum-doelman Rein van Duijnhoven VI.nl weten. 'Of het financieel haalbaar is hem naar Bochum te halen weet ik niet, maar het klopt dat Bruggink op ons verlanglijstje staat. Overigens is de club met nog een aanvaller bezig, maar daar mag ik niets over zeggen.'

Bruggink nam na afloop van het voorbij seizoen na zes jaar afscheid van PSV en mag de Eindhovenaren transfervrij verlaten. Behalve met bekerwinnaar Real Mallorca werd de 25-jarige aanvaller onlangs door Engelse media ook in verband gebracht met een transfer naar het Newcastle United van voormalig PSV-trainer Sir Bobby Robson.

Bochum heeft dringend behoefte aan aanvallende versterking. De ploeg van trainer Peter Neururer levert met het vertrek van Christiansen veel scorend vermogen in. De Spaans/Deense spits maakte tijdens het voorbije seizoen liefst 21 competitiedoelpunten en werd daarmee samen met Bayern München-aanvaller Giovane Elber topscorer in de Bundesliga.

Bochum nam onlangs weliswaar al aanvaller Mamadou Diabang over van Arminia Bielefeld, maar de club wil de voorhoede nog verder versterken. Volgens Neururer is de verdere voorhoede-bezetting met Delron Buckley en Vahid Hashemian te mager.

Volgens Van Duijnhoven is de komst van een nieuwe aanvaller slechts een kwestie van tijd. De nieuweling moet zich vóór komend weekeinde bij de club melden. Van Duijnhoven: 'Vanaf zondag hebben we een trainingskamp in de buurt van Hannover. De clubleiding wil er alles aan doen de nieuwe spits daar aanwezig te laten zijn.'

vi.nl

pi_11539869
Volgens mij heeft Bochum als opvolger van Cristiansen meer aan een Torjager.
pi_11539879
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 17:50 schreef Reddiablo het volgende:
hij heeft overigens iig al 2 interlands
Tegen Frans Guyana en de Dominicaanse Republiek?? In de WK-kwalificaties was hij er iig nog niet. Maar misschien valt ie wel mee, maar ik verwacht van niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_11539894
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 17:52 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij heeft Bochum als opvolger van Cristiansen meer aan een Torjager.
Arnold "Bomber" Bruggink!!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 3 juli 2003 @ 18:06:44 #207
25957 Reddiablo
pi_11540161
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 17:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tegen Frans Guyana en de Dominicaanse Republiek?? In de WK-kwalificaties was hij er iig nog niet. Maar misschien valt ie wel mee, maar ik verwacht van niet.

Och, met een straatlangte topscorer in Chili, denk dat hij zeker wel op het niveau van spelers als Gavilán en Benítez zit... Tello en Pizarro doen het netjes bij Sporting en Udinese, Arce, Ayala en Gamarra zijn ook niet de minsten

(om even een blik Chilenen en Paraguayanen open te trekken)

www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 3 juli 2003 @ 18:13:59 #208
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11540308
Verschillende Asiatische kranten melden dat Barça 9 Miljoen over heeft om Ono Naar Barcelona toe te halen Lees iemand die bladen hier?

D'allesandro mischien naar Wolfsburg bron:www.elgrafico.com.ar

Betis intreseert zich in Eto'o en Robinho

Valencia wil Kovacevic

Betis heeft intresse in Fadiga

Dario Silva ¿naar? Sevilia

pi_11541406
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 18:06 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Och, met een straatlangte topscorer in Chili, denk dat hij zeker wel op het niveau van spelers als Gavilán en Benítez zit... Tello en Pizarro doen het netjes bij Sporting en Udinese, Arce, Ayala en Gamarra zijn ook niet de minsten

(om even een blik Chilenen en Paraguayanen open te trekken)

Gavilán nooit doorgebroken bij Newcastle, Benítez ook geen doorslaand succes bij Espanyol en daar al weer weg. Tello okee bij Sporting, Pizarro transfer verdiend naar Lazio, dus die is goed.

Arce nooit in Europa geweest, Ayala wisselend succes bij Atlético en Gamarra was alleen bij AEK Athene een basisspeler.

www.thuisuiteten.nl
pi_11541550
quote:
VfL Wolfsburg aast op Andrés D'Alessandro

3/7/2003 16:35

Clubs als Juventus, Barcelona en Olympique Marseille willen Andrés D'Alessandro graag hebben, maar VfL Wolfsburg lijkt er met de buit vandoor te gaan. De Duitse club heeft al een akkoord bereikt met River Plate, nu moet de begaafde nummer 10 zelf nog instemmen met de transfer.
Wolfsburg heeft zulke goede papieren omdat het in mei een samenwerkingsverband aanging met de Argentijnse kampioen uit Buenos Aires. Bovendien heeft de club in Volkswagen een kapitaalkrachtige sponsor. Wolfsburg heeft dan ook bijna acht miljoen euro over de 22-jarige aanvoerder van River, die zelf een salaris van één miljoen tegemoet kan zien.

De interesse in D'Alessandro werd nog eens aangewakkerd toen een aantal bestuursleden van Wolfsburg een kijkje gingen nemen toen River in de Copa Libertadores uitkwam tegen Corinthians. El Cabezón (de stijfkop, de eigenwijze) speelde de sterren van de hemel en de aanwezige Duitsers wisten het zeker: die moeten we hebben.

Mocht D'Alessandro voor Wolfsburg kiezen, dan komt hij in Diego Klimowicz en Pablo Quattrocchi twee landgenoten tegen in de selectie. Wolfsburg wil in het kader van het samenwerkingsverband mogelijk nog drie jonge talenten huren van River.

bron www.vi.nl

Het zou een stap achteruit voor hem betekenen als je het mij vraagt.

donderdag 3 juli 2003 @ 20:47:15 #211
25957 Reddiablo
pi_11543362
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 19:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gavilán nooit doorgebroken bij Newcastle, Benítez ook geen doorslaand succes bij Espanyol en daar al weer weg. Tello okee bij Sporting, Pizarro transfer verdiend naar Lazio, dus die is goed.

Arce nooit in Europa geweest, Ayala wisselend succes bij Atlético en Gamarra was alleen bij AEK Athene een basisspeler.

Gavilán kan best meedraaien met 1e selectie Newcastle, Benítez heeft er toch 38 ingelegd, en 5 seizoenen bij Espanol in de basis gespeeld.

Paredes en Santa Cruz zijn ook heel aardig

www.3voor12denhaag.nl
pi_11544060
d'Allessandro verdient het niet om naar Wolsfburg te gaan, die is veel beter als je alle verhalen mag geloven. Net als Robinho, die kan ook naar een echte tobclub in plaats van Betis.
  donderdag 3 juli 2003 @ 22:04:00 #213
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11545158
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 21:18 schreef JeroenV het volgende:
d'Allessandro verdient het niet om naar Wolsfburg te gaan, die is veel beter als je alle verhalen mag geloven. Net als Robinho, die kan ook naar een echte tobclub in plaats van Betis.
Betis is zeker niet fout om naar toe te gaan hoor.
pi_11545948
Mokoena naar Genk. Nu die Kpaka nog die kant op sturen en wat euro's en Sonck mag onze kant op .
quote:
Aaron Mokoena speelt de komende drie seizoenen voor K.R.C. Genk. De 22-jarige Zuidafrikaanse centrale verdediger uit Zuid-Afrika komt over van Germinal Beerschot waar hij op huurbasis voor Ajax uitkwam. Aaron Mokoena speelt sinds 5 jaar in Europa, waarvan drie jaar bij Ajax. Uitgeleend aan GBA, de voormalige satellietclub van Ajax, werd hij uiteindelijk aanvoerder.

Nu Genk-speler Skoko naar Turkije vertrekt en Wesley Sonck in de belangstelling van Ajax staat is het genk genegen vervangers te zoeken. ook de naam van Paul Kpaka wordt genoemd. De momenteel van een zware blessure terugkomende Kpaka, die bij GBA speelt, waarmee Ajax thans een technisch samenwerkingverband heeft, staat echter niet te springen om naar Genk te verkassen, blijkens zijn woorden op VRT-tekst: "Ik zit goed bij GBA en geniet van het voetbal hier", zegt de spits uit Sierra Leone. "Eerlijk gezegd wil ik nog niet weg. Maar als er een voorstel komt dat voor mij én de club interessant is, zal ik er zeker over nadenken."

donderdag 3 juli 2003 @ 22:34:08 #215
25957 Reddiablo
pi_11545979
opzouten met Sonck
www.3voor12denhaag.nl
pi_11552533
Chelsea heeft 150miljoen pond beschikbaar om spelers te kopen...
volgende spelers zouden benaderd zijn.

Ronaldinho, Kluivert, Kewell, Nesta

Ac Milan schijnt al een bod van 50 miljoen euro te hebben afgeslagen voor Nesta.

pi_11552569
Newcastle schijnt te zijn afgehaakt voor Kluivert vanwege salaris-eisen
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 4 juli 2003 @ 08:56:45 #218
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11552773
150.000.000 quid ?

pi_11552835
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 08:56 schreef olavski het volgende:
150.000.000 quid ?

dat wordt gezegd op oa bbc ja. Erg veel dus.
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 4 juli 2003 @ 09:16:27 #220
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11552960
Een of andere Joego naar Feyenoord. En dat zou al bijna rond zijn
pi_11553048
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 08:56 schreef olavski het volgende:
150.000.000 quid ?

zeggen ze...maar het klinkt niet al te raar...als je weet dat de nieuwe eigenaar multi miljardair is...
pi_11553530
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 09:22 schreef BobRooney het volgende:

[..]

zeggen ze...maar het klinkt niet al te raar...als je weet dat de nieuwe eigenaar multi miljardair is...

heeft "slechts" 5 miljard euro en ziet Chelsea als een speeltje waarmee hij successen wil behalen. Chelsea kon wel eens een "andere" club worden
Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 4 juli 2003 @ 10:28:35 #223
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11554301
Feyenoord koopt spits Partizan Belgrado

Feyenoord lijft zaterdag vrijwel zeker een nieuwe spits in. Als de 20-jarige Danko Lazovic die dag door de medische keuring komt, tekent de jonge voetballer uit Servië-Montenegro een contract voor vijf jaar bij de Rotterdamse club.

Lazovic is losgeweekt van Partizan Belgrado . Feyenoord betitelt de spits op de eigen website als een van de grote talenten van voormalig Joegoslavië. Lazovic speelde al een keer voor zijn nationale elftal, tegen Brazilië.

Feyenoord en Partizan Belgrado hebben reeds overeenstemming over de transfersom. Lazovic en Feyenoord moeten nog wel een akkoord bereiken, maar daarbij gaat het volgens de club slechts om details.

Volgens de website van Partizan Belgrado neemt de club uit Servië Thomas Rzasa van de Rotterdammers over. Of de beide transfers iets met elkaar te maken hebben is niet bekend.

nu.nl

pi_11555022
nog een stukje over Chelsea, bron bbc
quote:
Chelsea's new owner Roman Abramovich is understood to have drawn up a £150m list of transfer targets after taking over at Stamford Bridge.

Abramovich's arrival at Chelsea has sparked a frenzy of transfer speculation surrounding the elite of Europe's talent.

And the multi-billionaire businessman made it clear he would not be holding back when it comes to transfer cash for coach Claudio Ranieri.

He said: "I don't look at this as a financial investment. I am looking at it as something to have fun with rather than an investment.

"I don't want to throw my money away, but it's really about having fun and that means success and trophies."

Chelsea have been linked with a list of players that reads like a who's who of European stars.

AC Milan's revelation that they had turned down a £35m bid for defender Alessandro Nesta from an "English club" pointed the finger firmly towards Chelsea.

Chelsea linked with Nesta bid

And Chelsea are also now in a position to follow up their long-term interest in Barcelona's Patrick Kluivert and West Ham United midfield man Joe Cole.

Chelsea's name is being placed next to some of the world's most coveted transfer targets, including Arsenal pair Thierry Henry and Patrick Vieira.

Also included in the Stamford Bridge speculative shopping list are AC Milan strilker Andriy Shevchenko and Juventus' Dutch international Edgar Davids.

AC Milan misfit Rivaldo has also been mentioned.

Nu ook Zuid Afrika
pi_11555123
Chelsea is ook nog eens gelinkt aan Jay-Jay Okocha, die nu bij Bolton voetbalt. Op zich was die overname van Chelsea niet verkeerd voor de Europese transfermarkt. Je krijgt dan weer zo'n sneeuwbaleffect dat allerlei clubs opeens weer geld krijgen om te investeren.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_11555423
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:05 schreef Peregrijn het volgende:
Chelsea is ook nog eens gelinkt aan Jay-Jay Okocha, die nu bij Bolton voetbalt. Op zich was die overname van Chelsea niet verkeerd voor de Europese transfermarkt. Je krijgt dan weer zo'n sneeuwbaleffect dat allerlei clubs opeens weer geld krijgen om te investeren.
Volgens news.bbc.co.uk kunnen de volgende namen toegevoegd worden aan het verlanglijstje van Chelsea.

Rivaldo,Edgar Davids,Andriy Shevchenko,Thierry Henry,Patrick Vieira
Joe Cole

Jay-Jay who??

pi_11556375
Ruud van Nistelrooy op www.soccernet.com:
quote:
United are expected to sign Brazil star Ronaldinho, who has arrived in England, and Van Nistelrooy said: 'The prospect of signing Ronaldinho really excites me. He is the type of player who can fit in very well and is the perfect link between the midfield and strikers.
I would also be very happy if Figo joined us.
'
Figo naar Manchester United? Het zou wel kunnen verklaren waarom Beckham voor een relatief laag bedrag naar Real Madrid is gegaan, misschien ging de deal alleen door als United het alleenrecht op de eventuele verkoop van Figo zou krijgen.
pi_11556469
Darren "Sicknote" Anderton van de Spurs naar Portsmouth
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_11556764
Newcastle United is afgehaakt om Patrick Kluivert te contracteren. 'The Magpies' konden niet ingaan op de enorme salariseisen die de Nederlands international vroeg.

De spits zou per week rond de € 154.000 per week willen gaan verdienen, aldus The Mirror. Dit wordt voor Newcastle te gortig, mede ook doordat Alan Shearer in zijn contract een clausule heeft staan dat hij altijd de bestbetaalde speler van Newcastle blijft.

Ondertussen heeft een nieuwe club zich gemeld bij Kluivert, in de vorm van Chelsea. De Londense club heeft onder leiding van de nieuwe voorzitter Abramovich een nieuwe financiële impuls gekregen en heeft gisteren zelfs een bod op Milan's Nesta uitgebracht van rond de € 50 miljoen, maar zag deze worden afgewezen.

Ook zijn Joe Cole (West Ham Utd.), Harry Kewell (Leeds), Thierry Henry, Patrick Vieira (beide Arsenal), Andriy Shevchenko (AC Milan), Edgar Davids (Juventus) en Rivaldo (AC Milan) zeer gewild door de nieuwe voorzitter, die multimiljardair is geworden in het handelen van olie.

Abramovich zei over Chelsea en haar plannen: "Ik zie het allemaal niet als een financiële investering, maar meer iets waar ik lekker plezier aan kan beleven."

pi_11556815
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:57 schreef Peregrijn het volgende:
Darren "Sicknote" Anderton van de Spurs naar Portsmouth
dat iemand hem nog wil hebben....
pi_11557156
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:09 schreef superjoden het volgende:
...
De spits zou per week rond de € 154.000 per week willen gaan verdienen, aldus The Mirror. Dit wordt voor Newcastle te gortig, mede ook doordat Alan Shearer in zijn contract een clausule heeft staan dat hij altijd de bestbetaalde speler van Newcastle blijft.
...
jezus wat een clausules in die contracten:
- Kluivert mag voor 1.8 miljoen euro weg als zijn salaris gehalveerd wordt
- Shearer is altijd de best betaalde...

iemand nog meer leuke?

Life is what happens while you're busy making other plans
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:27:18 #232
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11557301
quote:
Newcastle United is afgehaakt om Patrick Kluivert te contracteren. 'The Magpies' konden niet ingaan op de enorme salariseisen die de Nederlands international vroeg.
Volgens mij heeft NUFC een abbonement op afhaken op spelers. Die willen voor een dubbeltje op eerste rang!
pi_11558370
quote:

Ondertussen heeft een nieuwe club zich gemeld bij Kluivert, in de vorm van Chelsea. De Londense club heeft onder leiding van de nieuwe voorzitter Abramovich een nieuwe financiële impuls gekregen en heeft gisteren zelfs een bod op Milan's Nesta uitgebracht van rond de € 50 miljoen, maar zag deze worden afgewezen.

Ook zijn Joe Cole (West Ham Utd.), Harry Kewell (Leeds), Thierry Henry, Patrick Vieira (beide Arsenal), Andriy Shevchenko (AC Milan), Edgar Davids (Juventus) en Rivaldo (AC Milan) zeer gewild door de nieuwe voorzitter, die multimiljardair is geworden in het handelen van olie.

Abramovich zei over Chelsea en haar plannen: "Ik zie het allemaal niet als een financiële investering, maar meer iets waar ik lekker plezier aan kan beleven."

ook nog iets wat er niet al staat?
Nu ook Zuid Afrika
pi_11563120
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 20:47 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Gavilán kan best meedraaien met 1e selectie Newcastle, Benítez heeft er toch 38 ingelegd, en 5 seizoenen bij Espanol in de basis gespeeld.

Paredes en Santa Cruz zijn ook heel aardig

Gavilán is verhuurd en speelt nimmer bij Newcastle, Paredes verdween bij Reggina snel uit de basis en Santa Cruz is ook nog niet de ster die Bayern in hem zag, vandaar de interesse in Makaay en Tévez.

Daarentegen deed Acuña het aardig bij Zaragoza.

www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 juli 2003 @ 16:27:02 #235
25957 Reddiablo
pi_11564136
Paredes zit toch ergens in Portugal, of zit ik te eppo-en?
www.3voor12denhaag.nl
pi_11564312
Paredes speelde in Portugal bij Porto en vanaf vorig jaar zomer zat ie voornamelijk, bij Reggina op de bank.

Gerucht: Twente bijna rond met Gakhokidze.

www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 juli 2003 @ 17:14:41 #237
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11565188
Giorgi Gakhokidze vertrekt waarschijnlijk naar FC Twente.

De Georgiër kreeg bij PSV geen nieuw contract en heeft over belangstelling niet te klagen. De persoonlijke eisen van de linksbuiten waren echter aanvankelijk te hoog voor Enschede. Twentes tweede poging lijkt wel succesvol te worden.
De kans dat Gakhokidze bij Twente aan de slag gaat, schat zaakwaarnemer Stan Valckx in op 95 procent. De transfervrije buitenspeler tekent waarschijnlijk voor één jaar bij de Tukkers, die eerder in Ten Rouwelaar, Jochemsen, Christensen, Allach en Sibum al vijf nieuwe spelers aantrokken.

Gakhokidze is bereid om wat betreft zijn salaris drastisch in te leveren ten opzichte van wat hij in Eindhoven verdiende. Na volgend seizoen krijgt hij namelijk de status van voetbal-Nederlander. Met het oog op de toekomst kan die status lucratief zijn.

vi.nl

vrijdag 4 juli 2003 @ 18:43:26 #238
25957 Reddiablo
pi_11566533
Van Hintum woedend weg bij Hannover 96

4/7/2003 17:39

In tegenstelling tot wat de bedoeling was, heeft Marc van Hintum zijn Duitse werkgever Hannover 96 per direct de rug toegekeerd. De voormalige verdediger van Willem II en Vitesse stond op het punt een nieuw eenjarig contract te tekenen bij de Bundesliga-club, maar voelt zich belazerd door de clubleiding.
'Anderhalve week geleden heb ik met de clubleiding afgesproken dat ik na mijn vakantie een sterk verlaagde aanbieding zou ondertekenen', legt Van Hintum uit aan VI.nl. 'In totaal zou ik 25 procent van mijn salaris inleveren. In de kranten werd ik nog geprezen om die professionele instelling, maar daarna zijn er rare dingen gebeurd.'

'Ik heb de manager onlangs keurig meegedeeld dat ik acht dagen op vakantie zou gaan en heb hem precies verteld wanneer ik me weer zou melden op de club', vervolgt Van Hintum. 'Maar al tijdens mijn vakantie verschenen er berichten in de lokale pers dat ik zoek was en me niet had afgemeld voor de eerste training. Toen had ik al het idee dat er een vies spelletje met me gespeeld werd.'

'Bij mijn terugkomst van vakanktie was ik klaar om het contract te tekenen, toen de clubleiding ineens een paar dagen extra bedenktijd vroeg. Ze vroegen bovendien of ik nog eens tienduizend euro kon inleveren. Dat had te maken met een schoenencontract.'

'Ik speelde het afgelopen seizoen met toestemming van de clubleiding op Nike-schoenen, terwijl de rest van de ploeg op schoenen van het merk Uhl Sport speelde. Dat kon nu opeens niet meer, vonden ze. Om het contract met Nike af te kopen, zouden de club en ik samen tienduizend euro moeten betalen.'

'Dat vertikte ik. Ik laat niet zomaar met me sollen. Ik heb al veel ingeleverd en ben absoluut niet bereid daar op deze manier nog een schepje bovenop te doen. Ik heb echt het idee dat ze van me af wilden. Misschien ben ik in hun ogen een te moeilijke speler. Het gekke is dat dit allemaal achter de rug van de trainer (Ralf Rangnick, red.) is gebeurd. Hij wilde me graag behouden, maar is machteloos om iets te veranderen.'

Van Hintum hoopt nu op korte termijn aan de slag te kunnen in Nederland. 'Het hoofdstuk Hannover 96 is definitief gesloten. Ik wil niets meer met die mensen te maken hebben.'

www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 4 juli 2003 @ 19:03:07 #239
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11566837
En...... , wat is het gerucht ??
Weer Vitesse ?
pi_11566854
quote:
De kogel is door de kerk. Wesley Sonck speelt volgend jaar bij Ajax. Willy Hox, Soncks manager, bevestigde het bericht. Sonck moet zelf nog wel tot overeenstemming komen met Ajax. Mogelijk traint Sonck maandag al voor de eerste keer meer met de Nederlandse topclub.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 19:07:25 #241
25957 Reddiablo
pi_11566894
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 19:03 schreef Harry het volgende:
En...... , wat is het gerucht ??
Weer Vitesse ?
bij deze
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 4 juli 2003 @ 19:09:53 #242
59138 cuervo
quiero volar lejos
pi_11566928
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 10:19 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Gracias Cuervo!!

4 miljoen moet kunnen daar Mido wel een leuk bedrag zal binnenbrengen. Wie zijn er nog meer goed in Chili, ik zie die Biscaymans ook geregeld scoren, maar echt veel lijfelijke actie zie ik niet, moet het meestal met wat reports (met mijn gebrekkige Spaans) en wat stats doen, buiten de zeldzame eurosport aandacht.

ik ga ervanuit dat je Gustavo Byzcayzacú bedoelt ,doet het leuk speelt bij Unión Española en heeft er dit seizoen 10 ingelegd..

Ik heb nog wel een lijstje met jonge spelers hier in Chile, voor wie ik wel een mooie toekomst in Europa zie weggelegd:

Patricio Ormazabal (Universidad Catolica) 23 jaar
Albert Aceredo (Universidad Catolica) 19 jaar
Gonzalo Fierro (Colo Colo) 20 jaar
Fransisco Huaiquipan (Magellanes) 25 jaar
Mauricio Pinillo (Universidad de Chile) 19 jaar (staat overigens al bij enkele spaanse en italiaanse clubs in de belangstelling)
Joel Soto (Santiago Wanderers) 20 jaar

Blijf benieuwd naar de ontwikkelingen mbt Roy Mackaay ('s werelds beste spits)

vrijdag 4 juli 2003 @ 19:15:47 #243
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11567013
Makaay zei gisteren in het NOS-sportjournaal nog dat hij zeker weg wil.
Waar naartoe maakte hem niet uit......
pi_11567052
Jan Vennegoor of Hesselink kan naar Paris SG.

bron: www.voetbalzone.nl

trance is the best music
  vrijdag 4 juli 2003 @ 19:20:13 #245
59138 cuervo
quiero volar lejos
pi_11567072
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 19:15 schreef Harry het volgende:
Makaay zei gisteren in het NOS-sportjournaal nog dat hij zeker weg wil.
Waar naartoe maakte hem niet uit......
Wanneer krijgt die gast nou eens een beetje meer zelfvertrouwen, legt er de meeste in van heel Europa en nog steeds maakt het hem niet uit...
Met zo'n instelling kan die beter op zaterdag bij de Ijselmeervogels gaan spelen
  vrijdag 4 juli 2003 @ 19:27:44 #246
59138 cuervo
quiero volar lejos
pi_11567194
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 19:18 schreef rainbowsokkie het volgende:
Jan Vennegoor of Hesselink kan naar Paris SG.

ik vind deze eigenlijk nog veel aardiger!!!

Galatasaray wil zich versterken met Overmars en De Boer

Frank en Marc werkend als gastarbeiders in Turkije

pi_11567805
Meer nog: Op de site van Galatasaray staat dat Overmars al getekend heeft.
pi_11569174
Ronaldinho toch niet naar Manchester United?
quote:
'Ronaldinho for Real in 2004' - report

Ronaldinho will be the next star to join the Real Madrid pantheon of 'Galacticos' when he joins them in the summer of 2004, if reports in Spain are to be believed.

Manchester United's summer-long quest to replace David Beckham may have hit a dead-end, says Spain's AS sports newspaper, which says that Real have offered Paris Saint Germain 35 million euros (£24m) for the player - an offer far higher than United's reported offer of 25 million euros (£17.2m).

And further reports, supposedly close to the club, say that Real have already paid a 12 million euro downpayment for the World Cup winner, who will supposedly replace Luis Figo after next season. Club officials have refused to comment say AS.

But, according to French paper L'Equipe's website, it remains to be seen if the Brazilian, who is widely believed to favour a move to United would welcome spending another year in Paris, where he has had several run-ins with officials of a club which will not be playing European football next season.

Indeed the player's agent agent and brother Roberto Assis is still confident Manchester United can agree a deal with PSG.

'We are very calm, talks are ongoing,' he said. 'The player is not on the streets and he has proved his worth on the pitch so we will wait and see what happens.

'I am certain Manchester United will make another bid. It is important that we let the clubs find a possible solution.'

And Asiss has added a new ingredient into the pot with the disclosure that Chelsea, newly cash rich after their buy-out by a Russian tycoon, are interested in signing his brother.

Chelsea have yet to make an offer, they have spending power now that Russian billionaire Roman Abramovich has taken over from Ken Bates as owner and the man with control of the purse-strings.

Assis told the Press Association: 'Manchester United are still negotiating with Paris St Germain.

'There is also some interest from Chelsea, although there hasn't been an official offer put to the club yet.'

Bron: www.soccernet.com

vrijdag 4 juli 2003 @ 23:40:02 #249
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11572480
PSV grijpt naast Koreaanse spits Lee Chun-su

SAINT-SEBASTIAN - De Zuid-Koreaan Lee Chun-su speelt het volgend seizoen voor Real Sociedad. De Spaanse werkgever van Sander Westerveld betaalt ruim 3 miljoen euro voor de 22-jarige aanvaller die trainer Guus Hiddink zo graag naar PSV wilde halen.

De Eindhovense club is voorlopig echter niet in staat nieuwe spelers te halen. PSV, dat maandag de training hervat, gaat pas de transfermarkt op wanneer het spelers heeft verkocht.

Frank Arnesen ontkent dat Paris Saint Germain zich voor Jan Vennegoor of Hesselink heeft gemeld. "Ik ken de verhalen maar ik heb nog geen bod op Jan gekregen. Hij hoeft ook niet weg." De zaakwaarnemer van Vennegoor of Hesselink bevestigt dat zich een Franse club voor Vennegoor heeft gemeld. "Maar die moet er eerst maar eens met PSV uitkomen."

PSG

Volgens Franse kranten wil Paris Saint Germain zich graag met de spits versterken. De verliezend bekerfinalist zou echter niet aan de vraagprijs van 8 miljoen euro willen voldoen.

nu.nl

pi_11573541
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:40 schreef Harry het volgende:
de vraagprijs van 8 miljoen euro willen voldoen.
De vraagprijs!?!? De hoofdprijs!
8 miljoen voor Vennegoor of Hesselink..
  zaterdag 5 juli 2003 @ 01:12:33 #251
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11573865
VOL
pi_11574026
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 01:12 schreef Harry het volgende:
VOL

Nee hoor.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 01:22:13 #253
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11574054
haha

pi_11574082
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 01:22 schreef Harry het volgende:
haha

Dacht ik!
  zaterdag 5 juli 2003 @ 01:28:01 #255
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11574142
Basta Ya
  zaterdag 5 juli 2003 @ 01:28:27 #256
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11574150
sorry ik doe het voor harry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')