Wat vind jij nou de leukste reclames die je op het moment ziet?
-NS treinsurveillant ("singing in the train")
Veel mensen zullen het niet met me eens zijn maar ik vind deze reclame zoooo leuk. De foute disco stijl en de wanhopige poging om een leuke voorstelling van een walgelijk beroep te maken.
Ik word er altijd helemaal vrolijk van
- (hmmm even nadenken, de laatste tijd geen leuke Mac reclames meer)
De reclame van Adecco, met die dikke smerige man vind ik ook erg sterk. De kop van die vrouw erbij!
En 'O Thomas!' vind ik ook leuk.
quote:
Op 23 februari 2001 16:54 schreef the-O het volgende:
ik vind dat nieuwe bibliotheekspotje wel geinig
Je ziet het al: reclame werkt bij mij voor geen meter want ik kan het merk dat gepromoot moet worden nooit onthouden.
quote:dat is bij 45% van alle reclame uitingen
Op 23 februari 2001 17:05 schreef VictorVictor het volgende:
Je ziet het al: reclame werkt bij mij voor geen meter want ik kan het merk dat gepromoot moet worden nooit onthouden.
Man heeft date met blonde stoot en lijkt een lekker avondje voor de boeg te hebben, tot blonde doos haar mond opendoet en dan komt er toch een enorme grafstem uit haar strot!
Telkens als ik hem zie, moet ik toch weer lachen
quote:ja, ik weet niet welke reclame je bedoelt
Op 23 februari 2001 17:06 schreef the-O het volgende:
tara
probleempje?
zeg het maar
quote:misschien sla ik een vreselijke blunder en is het al oud nieuws
Op 23 februari 2001 18:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ja, ik weet niet welke reclame je bedoelt
Onze stroom koning!
quote:Yeah die roeleert zwaar hevig!
Op 23 februari 2001 18:29 schreef Jer het volgende:
Nuon met Klaas LemstraOnze stroom koning!
quote:ow die
Op 23 februari 2001 18:20 schreef the-O het volgende:
misschien sla ik een vreselijke blunder en is het al oud nieuws
maar die van die john de wolf-fan bedoel ik
zag hem gisteren voor het eerst in de rust van het voetbal
Heineken reclames vind ik ook altijd errug goed..
En die reclame die je altijd in de bios ziet..die mensen in zo een achtbaan die onwijs enthousiast omhoog gaan en dan die achtbaan met een slakkentempo naar beneden gaat hehe..Kabel internet is ie geloof ik van..
Verder snap ik die reclame "for buttonfreaks only" niet.. sommige reclames gaan echt nergens over...
die GeWELDIGE NOTEN ( of geweldig genoten whatever) da's dat wijf met die graf stem.
quote:zegt je niets huh?
Op 23 februari 2001 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ow die
quote:jawel, ik heb de Making Of bij BNN gezien
Op 23 februari 2001 21:00 schreef the-O het volgende:
zegt je niets huh?
- De man die de bakker binnenkomt en dan vragen ze "wie kan ik helpen" dan antwoord hij terwijl het helemaal vol staat.. iedereen kijkt hem dan aan "oh ik dacht dat jullie allemaal bij elkaar hoorden"
quote:Ik kende die grap al van Bert Visscher (die hem misschien ook weer gejat heeft...)
- De man die de bakker binnenkomt en dan vragen ze "wie kan ik helpen" dan antwoord hij terwijl het helemaal vol staat.. iedereen kijkt hem dan aan "oh ik dacht dat jullie allemaal bij elkaar hoorden"
Verreweg de allerleukste reclame(s) van dit moment vind ik die voor Bastogne Mini-koekjes van Lu. Echt hilarisch.
COOOOOOOEEEEEEEBERGH!!
blijft ook zeeeer goed!
quote:Ja, die bavaria met george baker en cora, wat een geweldig verhaal. en hoe al die merken erin verwerkt zitten is erg knap. Trouwens, de site die eraan hangt is ook erg leuk. Vooral de lopende band (remember 1 van de 8) is top.
Op 23 februari 2001 20:37 schreef Thetallguy het volgende:
-De Bavaria 30-in-1 reclames
-Heineken ("crematie" kratje)
-Die van de NS is zo fout dat ie bijna weer leuk wordt
Ja sorrie, ze blijven mooi!!!
En de hele "Voor elkaar" campagne van Amstel. Low budget, herkenbaar, grappig.
quote:Sluit dit forum maar, want dit is de waarheid!!
Op 23 februari 2001 18:29 schreef Jer het volgende:
Nuon met Klaas LemstraOnze stroom koning!
"JAZEKER DE HYPOTHEKER!!!!!!!!!!!"
Ge-wel-dig!
Maar het bedrijf/produkt wat erbij hoorde had helemaal niks met de reclame te maken
quote:Maar van wie wat het ook al weer?
Op 05 maart 2001 09:33 schreef Marble het volgende:
"Bij deze verklaar ik deze broek officieel voor geopend!" Nog nooit heb ik zo gelachen om een reclame!![]()
![]()
Blanke en donkere bejaarden zitten naast elkaar op de bank aan het water.
bla bla zelfde verzekering bla bla bla de camera draait langzaamaan naar de achterkant. En ze hebben dan ook het zelfde gehoorapparaat. Het zilveren kruis vindt dit onzin. Je hebt toch zeker recht op een gehoorapparaat in hun eigen huidskleur.
Maar inderdaad. "Ik doe het ook voor het milieu" is zeker ook een goeie net als Grolsch met "GGggeen idee"
quote:Ik zal wel niet tot de doelgroep horen, maar ik had die reclame al een keer of 10 gezien voor ik begreep waar het om ging (had ook maar met een half oor geluisterd). Wat ik niet snap is waarom die donkere man nou per se geen wit gehoorapparaat zou mogen hebben. Ten eerste, wat boeit het, je wil toch kunnen horen, en ten tweede, ik vind het altijd wel makkelijk als ik met iemand praat dat ik zie dat diegene een gehoorapparaat heeft, want dan weet je dat je duidelijk moet articuleren. Die lui zitten ook wel erg dicht bij elkaar op die parkbank, net 2 oude viezerikken
Op 29 maart 2001 11:43 schreef Da hopman het volgende:
Niet alleen leuk maar ook goed is die van (volgens mij) het zilveren kruis.
Blanke en donkere bejaarden zitten naast elkaar op de bank aan het water.
bla bla zelfde verzekering bla bla bla de camera draait langzaamaan naar de achterkant. En ze hebben dan ook het zelfde gehoorapparaat. Het zilveren kruis vindt dit onzin. Je hebt toch zeker recht op een gehoorapparaat in hun eigen huidskleur.
quote:Doe dan ook meteen een sirene... kan die dove meteen checken of het gehoorapparaatje werkt...
Op 29 maart 2001 13:11 schreef Da hopman het volgende:
Kun je alle gehoorapparaatjes beter rood maken met bv een groot zwaailicht erop.
V.
quote:Al 20 jaar zwemt er in FA reclames een naakte vrouw door de zee...
Op 28 februari 2001 14:29 schreef thurminator het volgende:
Die FA-reclames!!!Heb net de nieuwste gezien, een naakte vrouw die in de zee zwemt...
quote:nee, cinenova
Op 29 maart 2001 15:33 schreef trebel het volgende:
die burgemeester,
was dat niet monsterboard?
monsterboard is de amateur voetballers
Met die dame aan de bar die maar niet aan de beurt komt, eerst gaan dames met grote borsten voor, dan een man met witte sokken en dan roept ze heel hard ineens wat ze wil.
Zo gaat dat bij mij ook altijd
moeder die verzopen terug komt van schilderles en dochter vraagt poeslief: 'en mam, hoe was schilderles?'
gezin koopt nieuw huis, test knoppen enz.
zitten ze op de terugweg in de auto zegt dochter: 'mam, heb je t gas wel uitgedaan?'
en die van melkuniekoeien zijn ook altijd grappig..
[Dit bericht is gewijzigd door lie op 30-03-2001 16:14]
Het is leuker om te zien dan dat ik het hier beschrijf uiteraard
quote:en ik maar denken dat ze 28 is
Op 30 maart 2001 16:21 schreef Ripley het volgende:
Die reclame met die Coebergh vrouw .....tsja, ik heb dus meer zoiets bij haar van: zo wil ik dus niet zijn/worden. Echt zo'n zogenaamd bijdehante dertiger. Als ze echt zo geinig was had ze wel eerder haar drankje gescoord.
Geweeeeeeeeeeeldig gewoon! Die reactie van die vrouw op het eind. Dan maakt ze met haar strijkbout een brandplek op dat shirt en dan doet ze: "Oooooooohwwwwwwwww, pffffffrt!"
Schitterend!
Gaat over 2 jongens die bij en concert zijn in de heineken music hall... na even dansen gaan ze naar de bar. Dan zegt de ene tegen de andere 'biertje?' En dan is ook gelijk de hele hall stil, honderden mensen! echt heel leuk!!
Groetjes evi
quote:nou, als ik bij een concert dit soort aso jongens zou tegen komen! als je ziet hoe ze naar achteren lopen. Duwen, douwen, typische Heineken drinkers (beetje aso's).
Op vrijdag 28 september 2001 22:49 schreef evi het volgende:
Ik wou ff zeggen dat ik de 'nieuwe' reclame van heineken echt heel tof vind! hahaGaat over 2 jongens die bij en concert zijn in de heineken music hall... na even dansen gaan ze naar de bar. Dan zegt de ene tegen de andere 'biertje?' En dan is ook gelijk de hele hall stil, honderden mensen! echt heel leuk!!
Groetjes evi
die Andrelon-reclame met
heb je een nieuwe.....?????
van die kerel in die auto met dat vrouwtje naast hem, ultra!
Of die van Levi's engineered jeans; ik heb hem al talloze malen gezien maar dat ombuigen van die lichaamsdelen blijft een beetje eng om te zien.
Een klassieker blijft die van (volgens mij) Centraal Beheer waarbij een tattoo-artist tijdens het zetten van een tattoo de telefoon opneemt en een telefoonummer noteert op de rug van de klant.
Helemaal top!
quote:Inderdaad, met een nieuwe in Venetie.
Op donderdag 04 oktober 2001 15:21 schreef Kenny007 het volgende:
!!!!! JAZEKER DE HYPOTHEKER !!!!!!super !
2 van de 3 vrienden zie je druk racen om een goudvis en een bepaalde plant te kopen. Behoorlijke paniek zeg maar!
Volgende shot zie je de derde vriend in z'n apartement komen (terug van vakantie), z'n vis Frits gedag zeggen en op de bank naast de plant gaan zitten
quote:Nou nou wat een vooroordelen weer
Op zaterdag 29 september 2001 00:02 schreef evert het volgende:
nou, als ik bij een concert dit soort aso jongens zou tegen komen! als je ziet hoe ze naar achteren lopen. Duwen, douwen, typische Heineken drinkers (beetje aso's).
quote:Vind 't eigenlijk vreemder dat ze eerst alle 2 naar achter gaan waarnaar pas aan de bar de vraag gesteld wordt... maar ja niet te diep over nadenken...
Op zaterdag 29 september 2001 00:02 schreef evert het volgende:[..]
nou, als ik bij een concert dit soort aso jongens zou tegen komen! als je ziet hoe ze naar achteren lopen. Duwen, douwen, typische Heineken drinkers (beetje aso's).
quote:die snap ik niet... leuk meisje wat daar uit die auto kruipt maar waar het nou over gaat?
Op donderdag 04 oktober 2001 18:56 schreef Sniper het volgende:
Staal leeft.
quote:Ik dacht dat ze OOOOOOOBEEEEEERRRR!!! roepte
Op vrijdag 23 februari 2001 23:43 schreef mooni het volgende:
"witte sokken-instappers"COOOOOOOEEEEEEEBERGH!!
blijft ook zeeeer goed!
quote:Lekker abstract toch (nou ja vergeleken met de overige commercials dan). Een verademing.
Op donderdag 04 oktober 2001 18:59 schreef ranja het volgende:[..]
die snap ik niet... leuk meisje wat daar uit die auto kruipt maar waar het nou over gaat?
quote:Dat is Kirsten Mulder
Op vrijdag 30 maart 2001 16:21 schreef Ripley het volgende:
Die reclame met die Coebergh vrouw .....tsja, ik heb dus meer zoiets bij haar van: zo wil ik dus niet zijn/worden. Echt zo'n zogenaamd bijdehante dertiger. Als ze echt zo geinig was had ze wel eerder haar drankje gescoord.
"Oude vrouw meld zich bij verkoper voor een mobiele telefoon"
Verkoper roept: Maar dan neemt u toch 3 mobiele telefoons!
eentje voor thuis,eentje voor op het werk en eentje voor in de file.
Vrouw: gefrustreerd
Verkoper schreeuwt: RIJD U NOG AUTOOOO ?
Vrouw loopt zaak uit en roept de verkoper "uilebal" na!
Fantastische reclames vind ik dat!
quote:mooi!
Van arts.telegraph.co.uk:
The soundtrack for Glazer's Odyssey is the Sarabande from the Suite in D minor for solo harpsichord by George Frideric Handel
quote:Dankz! Maar is idd sonde van Verbals policy... (welke policy?)
Op zondag 24 februari 2002 21:39 schreef EyE het volgende:
Omdat het Levi's topic bruut is dichtgegooid, hier maar even opheldering over de muziek uit de nieuwe muren-ren reclame:
[..]mooi!
quote:Ik dacht dat het een reclame voor het Wereld Natuur Fonds was. Tja dat heb je met die muziek.
Op maandag 25 februari 2002 21:25 schreef Cheiron het volgende:
Ben nog steeds erg onder de indruk van die Levi reclame.
Die jongen die binnenkomt, een slok cola neemt en de huiskamer binnenkomt.
Dan komt z'n pa die heel fanatiek wil gaan stoeien en die jongen hoekt hem in 1 keer neer.
nog nooit zo dubbel gelegen om een reclame als toen ik die voor het eerst zag.
En die van Vodafone ook; het idee is simpel - toon alledaagse omstandigheden/onderwerpen die het waard zijn om naar huis toe te bellen en bij de bijpassende situaties die teksten zien. De muziek van de Dandy Warhols is fantastisch.
Delta Loyd
Noord Koraanse jongen wordt afgeblaft door legerleiding omdat hij niet goed zijn werk doet, verslaap zich vervolgens zodat hij niet meedoet in de parade waardoor de grote afbeelding van de leider een tand mist
Erg sterk concept, erg goed gemaakt en veel in het nieuws vanwege politieke lading (dat is dus reclame )
Apeldoorn
Een ouwe, een hond en een ouwe zeeman die brug openen voor een voorbijvarende 3-master. Hond blijft alleen achter in bedieningshok van de brug, en ziet Rode Hendel voor Brug omhoog/omlaag aan voor een speelgoedbal waar hij vervolgens naartoespring en standvastig de bal niet loslaat waardoor hendel naar beneden gaat en dus ook de brug, terwijl de driemaster er nog onder zit....
Ook sterk concept, krachtig.
???? van een leercursus
Van wie weet ik niet maar ouderwetse man (type ambtenaar) zit in een auto met zijn ietswat stijf aandoende vrouw met zoon en zus achterin. Man doet zet een tape op en hoort een liedje afspelen waar hij omdat hij de taal niet kan verstaan vervolgens op meebeweegt net als zijn vrouw. Enegelse liedtekst 'I wanna fuck you in the ass...', 'I wanna fuck you in the ass...' kort daarna verschijnt logo in beeld voor volgen van een taalcursus.
Gewoon grappig.
humor doet bij mij het beste toch wel...
Zag eerder in deze topic voorbeeld van Monsterboard met die doelman, die vind ik ook uitstekend!
GLG
quote:mee eens ja
Op dinsdag 26 februari 2002 02:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die Levi's reclame is mooi zeg.. Prachtige beelden en die muziek maakt het helemaal af.En die van Vodafone ook; het idee is simpel - toon alledaagse omstandigheden/onderwerpen die het waard zijn om naar huis toe te bellen en bij de bijpassende situaties die teksten zien. De muziek van de Dandy Warhols is fantastisch.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEE! BIATSJAAA???
(dreihunderd bier)
Die van Unox met die pinguin was ook wel goed. Vet melodietje
quote:[Off-topic]
Op Wednesday 27 February 2002 10:57 schreef badje het volgende:
Die van Unox met die pinguin was ook wel goed. Vet melodietje
Ook gebruikt in het klassieke programma 'Je ziet maar' (toen TV voor jongeren nog ongewoon was).
[/Off-topic]
"....hij's weer zalig Coby..."
kon 't ff niet laten
Nou vond ik die met dat Curling (de curlingbond was daar bijzonder pissig over ) niet geweldig maar neem nou die reclame met Jan de Bouvrie:
"Mijn papa werkt bij Mac Donalds"
geweldig die gezichtjes van die kinderen
Of herinneren jullie van lang lang geleden die Mac Donalds reclame (zogenaamd interactief ) waarbij je je handen op het scherm moest leggen zodat je kon zien hoe groot die hamburger wel niet was
ohooooww!
quote:Die 2e is ZWAAAAR gejat van Bert Visscher, maar hijs toch leuk
Op vrijdag 23 februari 2001 21:38 schreef kwanten het volgende:
- Vroegere yogho yogho reclames! (duizend mijlen onder zee zit een man op de wc)- De man die de bakker binnenkomt en dan vragen ze "wie kan ik helpen" dan antwoord hij terwijl het helemaal vol staat.. iedereen kijkt hem dan aan "oh ik dacht dat jullie allemaal bij elkaar hoorden"
wie heeft de nieuwe AH reclame gezien? met Rasta Rostelli...
echt superleuk
quote:Ik vond die Curling wel leuk eigenlijk, vooral nadat de curlingbond pissig werd
Op dinsdag 05 maart 2002 11:07 schreef Keroppi het volgende:
Over het algemeen heeft Mac Donalds ook erg leuke reclamesNou vond ik die met dat Curling (de curlingbond was daar bijzonder pissig over
) niet geweldig maar neem nou die reclame met Jan de Bouvrie:
"Mijn papa werkt bij Mac Donalds"
![]()
![]()
geweldig die gezichtjes van die kinderen
![]()
![]()
![]()
Of herinneren jullie van lang lang geleden die Mac Donalds reclame (zogenaamd interactief) waarbij je je handen op het scherm moest leggen zodat je kon zien hoe groot die hamburger wel niet was
quote:"Knip" en stil.
Op donderdag 07 maart 2002 01:30 schreef Jordy-B het volgende:
hmmm...wie heeft de nieuwe AH reclame gezien? met Rasta Rostelli...
echt superleuk
Geweldige reclame
Life's short, so play faster of zoiets komt er dan nog achteraan....
Geweldig
en die van de nederlandse week van de pop ofzo (), dan zingt er iemand heel cool:
in de discotheek 'tata'
zat ik van de week 'tata'
(dat is het enige coole stukje van de reclame ook )
en die van centerparcs zijn ook cool..
van '... is serveerster .... maar nu even niet' en '... is filosoof .... maar nu even niet'..
Elke keer als ik die zie moet ik mijn broek verschonen :p
-END-
Op een voetbalveld staan aan de ene kant een elftal bosjesmannen (of zoiets) en aan de andere kant een elftal Schotten, in schotse kilt met ontbloot bovenlijf.
Eerst staan die bosjesmannen een hoop bombarie te maken, een soort van krijgsdans, om de tegenstanders te imponeren. En als ze klaar zijn wordt het stil.
Dan tillen alle schotten gelijktijdig hun rokken op, om de tegenstanders te imponeren.
Hilarisch!
quote:Of het mexicaans is betwijfel ik, maar gaaf issie wel, vooral de KOP van die KAT!
Op vrijdag 08 maart 2002 15:20 schreef GuaRRand het volgende:
Die met die vent die 's ochtends moe opstaat, naar beneden loopt, koelkast opend, melk eruit haalt, zich omdraaid, glas vult, lacht naar de kat en zich dan terplette schrikt als de kat in het mexicaans begint te lullen tegen hemElke keer als ik die zie moet ik mijn broek verschonen :p
-END-
quote:helemaal mee eens, volgens mij is het nieuw zeeland wat altijs zo'n krijgsdans doet, (anders Samoa)
Op zondag 10 maart 2002 15:39 schreef Gia het volgende:
Ik weet effe niet meer waar 'ie over gaat, maar die reclame met die Schotten vind ik leuk.Op een voetbalveld staan aan de ene kant een elftal bosjesmannen (of zoiets) en aan de andere kant een elftal Schotten, in schotse kilt met ontbloot bovenlijf.
Eerst staan die bosjesmannen een hoop bombarie te maken, een soort van krijgsdans, om de tegenstanders te imponeren. En als ze klaar zijn wordt het stil.Dan tillen alle schotten gelijktijdig hun rokken op, om de tegenstanders te imponeren.
Hilarisch!
quote:Dit was mijn nummer 1 bij de Gouden Loekie verkiezingen! Ik lach me iedere keer ziek om die muil van die kat!!!
Die met die vent die 's ochtends moe opstaat, naar beneden loopt, koelkast opend, melk eruit haalt, zich omdraaid, glas vult, lacht naar de kat en zich dan terplette schrikt als de kat in het mexicaans begint te lullen tegen hemElke keer als ik die zie moet ik mijn broek verschonen :p
-END-
quote:Dat zijn idd Nieuw-Zeelanders. Is een oude krijgsdans. Persoonlijk vond ik dat prachtig om te zien.
Op een voetbalveld staan aan de ene kant een elftal bosjesmannen (of zoiets) en aan de andere kant een elftal Schotten, in schotse kilt met ontbloot bovenlijf.
quote:En dan wordt ie wakker in de trein? Als dat hem is, dat is dat voor mij ook de winnaar! Echt geniaal.
-END-
quote:Die was inderdaad goed gemaakt, maar zelfs die haalt het niet bij dat "Even Apeldoorn Bellen" spotje met die "Grote Leider" die verdacht veel aan een bepaalde aziatische dicator doet denken. Die is echt numero uno.
Op donderdag 04 april 2002 01:18 schreef Goenigoegoe het volgende:[..]
En dan wordt ie wakker in de trein? Als dat hem is, dat is dat voor mij ook de winnaar! Echt geniaal.
quote:Maar het probleem met die reclame is dat het maar een keertje leuk is omdat je de clou al kent.
Op zondag 10 maart 2002 15:39 schreef Gia het volgende:
Ik weet effe niet meer waar 'ie over gaat, maar die reclame met die Schotten vind ik leuk.knip (Sorry)
Dan tillen alle schotten gelijktijdig hun rokken op, om de tegenstanders te imponeren.
Hilarisch!
quote:die is dus van delta lloyd
Op donderdag 04 april 2002 03:07 schreef motown het volgende:[..]
Die was inderdaad goed gemaakt, maar zelfs die haalt het niet bij dat "Even Apeldoorn Bellen" spotje met die "Grote Leider" die verdacht veel aan een bepaalde aziatische dicator doet denken. Die is echt numero uno.
echt lachen!
quote:Verrek, ja. "Zeker Delta Lloyd". I stand corrected. Maar het spotje blijft hoe dan ook goed.
Op donderdag 04 april 2002 23:31 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
die is dus van delta lloyd
Wie heeft er hier nog meer zojuist dat FNV Bondgenoten spotje gezien met die Fortuyn-parodie? Wel grappig, maar volgens mij gaan ze nog zeker mot krijgen met die "peper in zijn reet" opmerking...
Meesterlijk
quote:Die is inderdaad erg leuk.
Op vrijdag 03 mei 2002 08:33 schreef Pistol_Pete het volgende:
De reclame van de bibliotheek met die gast die alleen maar boeken aan het printen is. Zitten echt mooie one-liners in:
"kom op bitch"
"printen kreng hond"
"sorry ff downloaden"
"Koffie? (eigen koffie terug in pot gooien)"
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1, GELUKKIGE DONDERDAG!!
En dan iedereen elkaar zoenen en een gelukkige donderdag wensen.
Ook dat vrouwtje dat binnen komt lopen.
Hebben ze Derrick (die duitse politie inspectaur) van stal gehaald die thuis vanalles aan het doen is maar telkens wordt opgebeld door Nederlanders om een kleine misdaad aan te geven.
Erg leuk gedaan
quote:0900-TUIG, errug makkelijk te onthouden
Op zaterdag 18 mei 2002 23:40 schreef calvobbes het volgende:
De reclame voor het algeme nummer van de politie.Hebben ze Derrick (die duitse politie inspectaur) van stal gehaald die thuis vanalles aan het doen is maar telkens wordt opgebeld door Nederlanders om een kleine misdaad aan te geven.
Erg leuk gedaan
Komt een man de kroeg binnen en roept "Hey!! Biertje?!?", dan zie je Andre zitten en die zegt: "Nee, doe mij maar een sappie..." Echt hilarisch!!!
"op-ge-klopte-melk"
"Gunnink, ik denk dat heel Nederland nu naar de winkel rent."
quote:en ik heb het uitgevonde
Op zondag 19 mei 2002 12:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Laatste Kanis en Gunnink"op-ge-klopte-melk"
"Gunnink, ik denk dat heel Nederland nu naar de winkel rent."
Ik vindt die van Hertogh ijs leuk
Wie is er voor yoghurt en wie is er voor ijs
dat ze achter die voetbal reporter lopen, die met de vis, of ieven snel wat water ipv bier tijdens het joggen... fantastisch!!!!
Dat geluidje als die naar achteren valt, dat is hilarisch...
quote:Dies PIJNLIJK realistisch tekenend voor het bedrijfsleven
Op woensdag 22 mei 2002 23:47 schreef Slayher het volgende:
Erg leuk gedaan
en
"Hier draait het om fun, friendship enneh, finance"
of die van Sultana, "maar na sluitingstijd metamorfoost hij in...een konijn"
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 23:47 schreef Slayher het volgende:
quote:Beide zijn op dit moment een van de leuksten.
Op donderdag 23 mei 2002 13:09 schreef chillv het volgende:of die van Sultana, "maar na sluitingstijd metamorfoost hij in...een konijn"
loop rustig naar uw beeldbuis, plaats beide handen aan de zijkant van de tv en ram met uw hoofd keihard tegen het beeld aan
nu weet u:
Daarom Gordel Om
quote:Uit het hoofd: zomer (tweede 'deel' van de Vier Jaargetijden van Vivaldi).
Op zaterdag 22 juni 2002 17:20 schreef Fidelio het volgende:
HOE HEET DAT LOTTO NUMMER? dat klassieke nummer van die lotto man die in zijn broek pist?
(maar als ik de reclame weer zie/hoor dan zal ik het juiste antwoord neerzetten).
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 20:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dus het is gebeurd: de aangepaste versie van het Delta Lloyd spotje over de Noord-Koreaanse dictator, maar nu met het portret van Guus is net uitgezonden.
Meesterlijk dat ze er zo snel op inspelen
quote:Nou, er werd eerst (volgens Delta Lloyd?) gezegd dat het technisch niet haalbaar zou zijn.
Op zaterdag 22 juni 2002 20:38 schreef Sanshine het volgende:[..]
Meesterlijk dat ze er zo snel op inspelen
Des te leuker is het omdat de Noord-Koreaanse regering het WK negeren. Ben benieuwd hoe de Zuid-Koreanen daar op deze spotje zullen regeren.
quote:Volgens STER-site:Adverteerder: SNS Lotto
Op zaterdag 22 juni 2002 17:20 schreef Fidelio het volgende:
HOE HEET DAT LOTTO NUMMER? dat klassieke nummer van die lotto man die in zijn broek pist?
http://www.adformatie.nl/images/7457.rm
[Dit bericht is gewijzigd door janique op 23-06-2002 11:20]
"Waarom maken ze babykleertjes wit als babyvoeding oranje is?"
"Weet je wat je dan moet doen? Je geeft hem gewoon wit eten. Ha!"
En dan staat er allemaal witgekleurd eten op tafel
Alle Kanis & Gunnik reclames zijn super!
"cappucino is gewoon op-ge-klop-te melk"
"het was jouw idee, maar ik heb het bedacht"
En de nieuwste over het vernieuwde logo op het koffiepak
En die van Kanis en Gunnink zijn idd ook grappig.
Twee verliefde backpackers in een oud stadje, doen allemaal romantische dingen (samen op een terrasje enzo), met romantische muziek eronder. Op een gegeven moment gaan ze ook een duif voeren, maar wat gebeurt er? Die vrouw wordt aangevallen door de duif en gaat keihard gillen. Vervolgens (dat zie je van bovenaf) komt er een hele zwerm duiven op die twee aangevlogen. Op een gegeven moment vliegt die zwerm weer uit elkaar. Dan blijkt dat de duiven die mensen met huid en haar hebben opgevreten, maar de rugzakken zijn nog wel helemaal intact.
Ik vind um echt geniaal!!!
Dat die kerel met die amicontrui bij dat interview gaat staan, om het maar te promoten
Practig vind ik em!
"Ik sis noch sa tsjin die oelewappers It kin net"
die reclame van die belgische postbode die in de plaatselijke kroeg een biertje gaat drinken en dan keihard: GADVERENPILIKES(of zo iets) roept.
die gouderngids reclame met die haai en dat gebroken glas.
vooral die ene vent die een glaszetters bedrijf belt: ze hebben alleen matglas! ....... neeeh dat merken ze meteen. en bij het volgende bedrijf: is dat inclusief stopverf?
Straatarties legt benen in zijn nek en dan word radio gejat.
en
van kpn met de mime-speler en die gast die tegen 'nepglas' oploopt en daarna toch een bloedneus krijgt
echt super leuk
Heeft iemand daar de filmpjes van?
*Hee, hoe was het in Amerika?*
-*Ja heeel apart, hele open mensen enzo..*
*Pak een kruk joh!*
-*Ehh neee dankje.. Ik blijf liever staan*
Of die met dat waterpistool..
*Is het een kadootje?*
Zie je hem daar drijfnat quasi-boos haar aankijken...
Briljant gewoon
quote:die eerste is Bavaria, en die vind ik juist te GEJAT van de Amstel reclames, blijkt maar weer want jij kan ze niet eens uit elkaar houden.
Op woensdag 20 november 2002 16:49 schreef tummeke het volgende:
Die Amstel reclames vind ik altijd zo meesterlijk...*Hee, hoe was het in Amerika?*
-*Ja heeel apart, hele open mensen enzo..*
*Pak een kruk joh!*
-*Ehh neee dankje.. Ik blijf liever staan*
Of die met dat waterpistool..
*Is het een kadootje?*
Zie je hem daar drijfnat quasi-boos staan te kijken...
Briljant gewoon
Die Amstel reclames zijn idd erg leuk nog steeds, kort, simpel en herkenbaar.
quote:Owja, kan wel
Op woensdag 20 november 2002 16:51 schreef HeatWave het volgende:[..]
die eerste is Bavaria, en die vind ik juist te GEJAT van de Amstel reclames, blijkt maar weer want jij kan ze niet eens uit elkaar houden.
Die Amstel reclames zijn idd erg leuk nog steeds, kort, simpel en herkenbaar.
Dat die gast aan het joggen is, en dat er zo'n mimespeler aant spelen is.. *knal* En dan keihard die mimer in de maling nemen
*Het wordt pas echt leuk, als je zelf mee kan doen..*
loool
quote:Die wilde ik net aan dit topic gaan toevoegen.
Op donderdag 21 november 2002 00:03 schreef tummeke het volgende:
Whaha
Zie net die reclame van Het Net op tv...
Dies ook geweldig!Dat die gast aan het joggen is, en dat er zo'n mimespeler aant spelen is.. *knal* En dan keihard die mimer in de maling nemen
*Het wordt pas echt leuk, als je zelf mee kan doen..*
loool
Bij veel dingen kun je te vroeg zijn...
(Met een triviant spelletje)
"nnnn.. nnnn. nnnna. nnnaaaa...."
-"Te laat! Nu is mamma weer aan de beurt!"
Maar bij hulp met stotteren niet...
Zo droog hoe die pa dat zegt.. whaha
quote:Dies inderdaad erg lache ja!! LOL
Op donderdag 21 november 2002 00:54 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Die wilde ik net aan dit topic gaan toevoegen.
Die spot is echt meesterlijk
Het is een hele tijd geleden dat ik bij het kijken naar een reclamespot spontaan hardop moest lachen.
Briljant!
Ik moet ook steeds lachen van die reclame van iglo pizza (pizza shoarma)
Met die extreem lamme gast op de bank, in een speelhal en op een muurtje!
Geweldig!
quote:Dat vind ik echt een hele irritante..
Op zondag 27 oktober 2002 19:57 schreef postinggirl het volgende:
Ik vind die nieuwste van Red Band snoep erg goed. Die kindertjes die voor de deur van die oma gaan jengelen vanwege Sint Maarten en om yoghurt-fruitduo's gaan vragen. Waarop oma een schaal yoghurt geeft met een banaan erbij.
Wat mij betreft de reclame van het jaar (en dat jochie lijkt best wel op petje pietamientje)
quote:Die van de TV zijn ook geweldig
Op donderdag 28 november 2002 12:09 schreef Dr.Nono het volgende:
Heeft iemand toevallig die radioreclames van Amicon?? Wil dus echt wel hebben! Briljant zijn ze!
Zie net die ene waarbij die ambulance voor het stoplicht elke keer vooruit.. achteruit.. vooruit.. achteruit aan het rijden is.. Zie je op een gegeven moment zon flitskast op de achtergrond... Stemmetje eronder.. 'We worden echt hardstikke beroemd..' Zie je zo die fotos van dat kastje.. met elke keer die achterkant van die ambulance erop, met amicon 'Dankzij onze medewerkers..'
Briljant!
quote:Haha, die is inderdaad sterk
Op donderdag 12 december 2002 13:29 schreef haaahaha het volgende:
hahah deze is goed!! die bril en dat bekkie van die kleine hahaha erg goed!! Hylarisch!!!!
En de pindakaas reclame met Dick Advocaat en dat jongetje! (
)
de nieuwe vuurwerkreclames
van calve met Dick Advocaat en dat jongetje
die van wat een leuke kinderen ( weet niet waar hij van is)
de reclames van amstel
en die van footlocker met die lamp in die doos
quote:Patience.
Op zondag 15 december 2002 23:28 schreef NewFormulah het volgende:
In mijn fijne commercial Top 5+ nog steeds op 1 (1): Thuiszorg.nl met Loes Luca als nazistische thuishulp, compleet met mes en Duits accent. Op 2 (2): De tuinkabouter bij de psycholoog voor Debitel. Op 3 (-): Peugeot. De Indische man die zijn vehicel in en uitdeukt tot ie aardig lijkt op een nieuw model Peugeot was erg orgineel, helemaal voor een autocommercial. Weer terug op tv. De Waterbeddenconcurrent verdwijnt uit mijn top 5. De commercial met grote waterbedden met veel plek voor (eigenaardig grijnzende) meisjes en jongetjes verdient misschien later weer waardering als parodie op commercials. Laatst weer gezien en blijvend op 4 (4): Royco Cup a soup: Om je mensen te houden moet je van ze houden (Let op de bureaucomputer tijdens 'het excuus'.). Op 5 (5): de vijf KLM-zwanen die volgens EasyJet voor de Easyprijs liever in een EasyJet stappen dan zelf vliegen.
In een woord briljant!
Ook leuk, die roeiers die al onderweg de champagne openen. (zelfde verzekeringsnogwat)
Dressuur?!!!!!! idd een geinige. Kabouter Debitel is toch wel een van de leukste samen met de hindipeugot.
quote:Ik lig nog steeds in een deuk om die kleine hahaah popi-jopi
Op donderdag 12 december 2002 13:29 schreef haaahaha het volgende:
hahah deze is goed!! die bril en dat bekkie van die kleine hahaha erg goed!! Hylarisch!!!!
quote:jah die roelt!! vooral die naaikamer
Op donderdag 19 december 2002 14:15 schreef Elbutre het volgende:
Die van de Lotto: Met die vrouw die eerst alle suffe cadeau's van d'r man helemaal geweldig vindt en die op het moment dat ze miljonair zijn een boot cadeau krijgt en dan heel verontwaardigd zegt: âEen witte!?"
In een woord briljant!
quote:Freecell actually
Op donderdag 19 december 2002 12:16 schreef zjroentje het volgende:[..]
Patience.
Anyway, ben al ff op ziek naar die Citroën reclame met "Ik zeg YES tegen een kopje koffie"
iemand? please?
quote:Dressuur ja, die vond ik wel leuk, zoals wel vaker met centraal beheer
Op vrijdag 20 december 2002 22:50 schreef Luka het volgende:
Afijn, de race begint, alles spurt weg, blijkt dat paard een ehm, sjit, woord kwijt
Zo'n showpaard te zijn die ineens van die dansjes begint te doenDressuur?!!!!!! idd een geinige. Kabouter Debitel is toch wel een van de leukste samen met de hindipeugot.
quote:Dat is een nummer van Moby (maar we hebben een apart topic waar je kunt vragen 'welk muziekje in welke reclame zit', dus probeer het daar even
Op zondag 22 december 2002 15:04 schreef koeskoes het volgende:
Wie weet trouwens van wie dat nummer is van die peugot reclame (op de maan)
quote:Die is echt lachen
Op zaterdag 21 december 2002 11:20 schreef spacemangraig het volgende:[..]
jah die roelt!! vooral die naaikamer
quote:Ministerie van V&W
Op dinsdag 24 december 2002 20:18 schreef WebForce het volgende:
Van wie is die reclame met: 'Wat een leuke kinderen!'
Ikke wil weten!
http://www.adformatie.nl/images/8463.rm
quote:OWWWW DIE ROELT ECHT HEFTIG!!!
Op dinsdag 24 december 2002 21:33 schreef patty het volgende:[..]
Ministerie van V&W
"Oh, een goudkleurig armbandje"
Oud: "Hé, het is groen!! BANG! Hé, nu is weer rood"
De reclame van paturain.
man is op vakantie in Frankrijk (simon de postbode van Plien & Bianca).
Hij is slakken aan het eten met lange tanden.
Trekt een vies gezicht als de fransen hun wijn uitspugen.
En dan een broodje paturain.
AH! Paturain, maar da's wel fijn! Echt de doorsnee hollander, ''k vind hem echt geweldig.
En natuurlijk JAZEKER DE HYPOTHEKER in zijn verschillende vormen. Hoe de mensen zich elke keer weer de pleuris schrikken blijft meesterlijk.
quote:Tnx!
Op dinsdag 24 december 2002 21:33 schreef patty het volgende:[..]
Ministerie van V&W
Ik vind hem erg leuk (al heb ik zo'n vermoeden dat ik een van de weinige ben)!
quote:Ik vond het een keer leuk, maar m'n zusje vind het hilarisch.
Op zondag 29 december 2002 11:49 schreef postinggirl het volgende:
Wat een leuke kinderen! Wat een leuke kinderen! (en ga zo maar door)Ik vind hem erg leuk (al heb ik zo'n vermoeden dat ik een van de weinige ben)!
Nog-een-kopje-koffie?
quote:Altijd binnen gestaan, altijd
Op zondag 29 december 2002 20:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik vond het een keer leuk, maar m'n zusje vind het hilarisch.Nog-een-kopje-koffie?
Heel goed gevonden Ik moet elke keer weer glimlachen als ik hem zie
quote:Gaat idd nergens over, ja, over het 'nieuwe' uiterlijk van het logo. Maar het doet wel een beetje denken aan die oude artistieke MTV promo filmpjes.
Op woensdag 15 januari 2003 11:32 schreef postinggirl het volgende:
Wat ik op het moment een hele mooie vind: De nieuwste van Coca Cola. Hij gaat eigenlijk nergens over, maar hij zit superstrak in elkaar met al die grafische effecten.
Oh ja, en heeft iemand screens van die Anita die zo'n Trek had?
Kijk ook hier:
http://www.vroeger.nl/
Dat meisje is een lief kind, als ik de woorden van Herman Finkers mag gebruiken.
Zo'n vent moet voor zijn vader een goed paard regelen,
Later zit hij met maffia contacten in zo'n schuur ne de verkoper zegt(in slecht engels): Dit is het beste paard van Europa, en kost maar 29,3 miljoen
Later zit die vent samen met zijn vader naar de paardenrace en alle paarden schieten weg, ze kijken allebij naar het groepje paarden, en zegt: is dat niet jouw paard voorop? Nee. Wie dan wel?
Dan kijken ze bij de start en dan zien ze hun paard mooie pasjes doen.
En dan staat er: Eff apeldoorn bellen
IK weet het de uitleg is vaag, maar als je hem ziet is hij wel leuk
quote:Maar wat is de clue nou? Het paard bleek een homopaard te zijn?
Op maandag 20 januari 2003 22:03 schreef Ajax_master het volgende:
--zie vorige post--
quote:"'Dan kijken ze bij de start en dan zien ze hun paard mooie pasjes doen'' Dus voor schoonhiedspaard, is hij de beste van Europ
Op maandag 20 januari 2003 22:08 schreef Miwe het volgende:[..]
Maar wat is de clue nou? Het paard bleek een homopaard te zijn?
Dat staat er wel duidelijk
quote:Is dat een echte 'sport'?
Op zondag 19 januari 2003 01:02 schreef evert het volgende:
en het yetiballing van sportlife, wat een coole sport
quote:ja en deze is ook tof!: http://www.vroeger.nl/
Op dinsdag 28 januari 2003 14:17 schreef haaahaha het volgende:
http://www.vroeger.nl/
Die is trouwens ook erg lachen!!
quote:
Die van Basiq Air vind ik wel grappig. Vader en zoon in Spanje aan de paella... 'Och, het is toch gewoon een soort nasi?'
maar de meeste van de hierboven genoemnde commercials zijn allemaal in TOP kwaliteit te vinden op
enneh, downloadeble, dus dat je ze ook kan bewaren en niet alleen in stream kan zien
quote:idd
Op zondag 19 januari 2003 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Voor mij blijft Sjors (Koooooooooommaar, kommaar kommaar) de beste aller tijden.
Zo'n NL manager die in z'n mobieltje allerlei engelstalige turbotaal-kreten roept, over dat ie z'n performance nog moet levellen etc etc. Al bellend loopt hij naar de kantine, alwaar hem de geur van heerlijk oudhollansche erwtensoep tegemoet komt.
Gelijk gaat ie op nostalgisch Nederlands een lekker kopje soep bestellen... waarna hij weer in z'n mobieltje engelse turbotaal gaat roepen.
quote:Idd dies echt Cool!!
Op dinsdag 25 februari 2003 14:54 schreef DennisMoore het volgende:
Die (nieuwe?) Unox-reclame voor erwtensoep vind ik erg goed!Zo'n NL manager die in z'n mobieltje allerlei engelstalige turbotaal-kreten roept, over dat ie z'n performance nog moet levellen etc etc. Al bellend loopt hij naar de kantine, alwaar hem de geur van heerlijk oudhollansche erwtensoep tegemoet komt.
Gelijk gaat ie op nostalgisch Nederlands een lekker kopje soep bestellen... waarna hij weer in z'n mobieltje engelse turbotaal gaat roepen.
"Whatever. C U. Bye"
quote:Sim-pel, die veilingsite toch ofzo?
Op woensdag 26 februari 2003 20:06 schreef DaDude het volgende:
Wie o wie kent die reclame waarin het woord "Simpel" geroepen wordt?
quote:ja die is erg goed, die vent op kantoor die over zn vrouw vertelt, vooral:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:01 schreef FallenAngel666 het volgende:
Die nieuwe cup-a-soup reclame vind ik echt geweldig
dacht eerst dat het die nieuwe campagne "mannen in huishouden" ofzo was.
quote:Cup-a-soup (en die vrouw is toch zo'n Call tv-trien?)
Op zaterdag 5 april 2003 18:48 schreef GenesiZ het volgende:
Welke reclame is dat ook al weer met die blonde domme man, die helemaal gespierd is en dan geen calorieen kan vinden in een pakje. samen met een vrouw. Die blik van die man is echt goed.
quote:Toen ik die reclame het eerst zag dacht ik ook dat het daarvan was ja.
Op maandag 7 april 2003 11:39 schreef F-Lo het volgende:
Cup-a-soup is best goed, alleen jammer dat de verhaallijn erg lijkt op 'wie doet thuis wat'
quote:Daar heeft een heel goed reclameteam gezeten. Die 'spierbundel' is echt perfect voor die commercial
Op zaterdag 5 april 2003 18:48 schreef GenesiZ het volgende:
Welke reclame is dat ook al weer met die blonde domme man, die helemaal gespierd is en dan geen calorieen kan vinden in een pakje. samen met een vrouw. Die blik van die man is echt goed.
quote:Ook erg leuk idd! Vooral omdat die vent vol met z'n kale kop in beeld is en je die jongen voorbij ziet rennen. Net op het laatste moment beeld op zwart, maar je denkt als kijker wel AUW.
Op dinsdag 8 april 2003 22:25 schreef FreddyJr het volgende:
Die nieuwe reclame van Hans Anders is ook geweldig! Als die dikke kerel met die ronde kop wordt ingegraven en iemand zijn hoofd aanziet voor een voetbal!
"Geintegreerde frituurunit, Canadese broodmaker"
quote:Nou, wat een.. eeuh.. humor
Op woensdag 9 april 2003 11:04 schreef zjroentje het volgende:
Die reclame van geloof ik debitel, met die twee kerels in de keuken."Geintegreerde frituurunit, Canadese broodmaker"
Hij is echt ontzettend droog.
quote:En dan nu: Frans Bauer
Op woensdag 16 april 2003 23:35 schreef MSXUser het volgende:
Die nieuwe reclame van Knorr vind ik ook helemaal geweldig (met die Surinaamse gozer)
quote:Ja
Op woensdag 23 april 2003 22:19 schreef Marissssie het volgende:[..]
En dan nu: Frans Bauer
Geweldige reclame
Je had er paar jaar geleden ook 1 van Hans Anders ofzo met echtpaar wat tv kijkt en dan zegt de man: Kijk schat de "sjippendeels: op TV
dus zij snel haar bril zoeken en op zetten en dan zegt hij: Te Laat.
En van hetnet geloof ik die kreunende scheidsrechter tijdens het tennissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |